Combi. Sowieso al een gedoe om je pak aan te trekken, en een overall verergert dat enkel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef Bokkepootje het volgende:
Oehh, dan mag er op mijn topic een slotje, hier veel gezelligerMaar ik weet wel ongeveer voldoende
Dit dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kentekenparkeren? Krijg je dan je eigen plek, net als een invalide?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je bij de 'kaartjesautomaat zonder kaartjes' je kenteken invoert en afrekent.
Parkeerwachters kunnen dan zien dat er voor dat specifieke kenteken betaald is.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee dan moet je een sticker van een kenteken parkeren bedrijf op je motor plakken bijvoorbeeld parkline en dan kun je telefonisch je kenteken aanmelden bij een paalnummer en ook weer afmelden als je weggaat en dan krijg je achteraf een factuur
Naja, aangezien je dan wel betaald kan parkeren zonder dat je je bonnetje kwijtraakt, zal het me niks verbazen als dan wel gehandhaafd wordt in die buurt zolang er plek isquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Maargoed, dit geldt natuurlijk voor die parkeerplekken lijkt me, niet voor de stoep.
Klinkt als geweldige moderne technologie..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je bij de 'kaartjesautomaat zonder kaartjes' je kenteken invoert en afrekent.
Parkeerwachters kunnen dan zien dat er voor dat specifieke kenteken betaald is.
Voordeel is dat er meer mensen kunnen en moeten betalen om te parkeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klinkt als geweldige moderne technologie..
.. Die vooral veel geld gekost heeft, geen enkel voordeel biedt en alleen maar onhandig is.
Ik kom nooit bij de Mac / KFC / Subway / .... maar na het motorrijden ...!quote:
Ja, als je echt honger hebt van het rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac / KFC / Subway / .... maar na het motorrijden ...!
Ga dan ook net als mij gewoon bikkelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, als je echt honger hebt van het rijdenHeerlijk.
Ik heb net verdomme anderhalf uur in de file gestaan met het blikGoffedomme. Onpraktische dingen.
Met een koelkast, 4 barkrukken en 4 planken van 3 meter achterop zeker?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ga dan ook net als mij gewoon bikkelen
Yepquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met een koelkast, 4 barkrukken en 4 planken van 3 meter achterop zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |