Sorry SDquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoi, je mede-fokker bemoeit zich met dingen waar hij geen verstand van heeft![]()
Je mag kiezen; of je gaat hier tussen het geslowsjet door je vraag stellen, en dan keil ik je topic dicht, of we gaan gewoon lekker ontopic in je eigen topic
ik blijf thuis ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef Geerd het volgende:
Laat ik vandaag maar verstandig met het blik gaan, sneeuwt hier nog al
Is hier gelukkig weer droogquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef Geerd het volgende:
Laat ik vandaag maar verstandig met het blik gaan, sneeuwt hier nog al
Nog beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik blijf thuis ze zoeken het maar uit
Ik heb mijn rest van de Motoport, alleen koop ik even een hoes bij de Gamma.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Krantje doorgelezen, ik vond het niet veel soeps... Ga voor zoiets toch liever naar een " echte motorwinkel "
Zoals als elke FOK!ker hier.quote:
Mooi, oplossing voor het parkeerprobleemquote:Voor de 18 parkeervakken voor motoren, moeten 6 vakken voor auto’s wijken.
Eikelsquote:“Aangezien motorrijders geen parkeerticket op hun voertuig kunnen bevestigen, mogen zij tot 2015 gratis parkeren. Daarna wordt het opgelost met kentekenparkeren.”
Welke omgeving rijd je rond?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef Bokkepootje het volgende:
Hallo!
Ik zal me ff voorstellen, lijkt me wel zo netjes.
Ik ben Bokkepootje (22) (Vrouw) en ben een beginnend motorrijder en wil voor het eerst een pak kopen (leer).
Wie kan hiermij advies over geven? ik heb al een topic geopend en hoorde van een mede fokker dat ik hier me vraag het beste kon stellen.
Dit is het topic dat ik geopend heb
PTA / Motorpak Leer: Overall of combi ?
Ja gaat overal komen.quote:
Not sure if serious ....quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja gaat overal komen.
Denk dat ik maar weer ga autorijden.
Nog even en ik mag niet eens meer op de stoep parkeren
Ik doelde op dat op de stoep parkeren. Dat heeft nooit gemogenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Langzaamaan worden alle voordelen van het motorrijden steeds minder
In mijn gemeente gedogen ze het als de stoep breed genoeg is. Echter, de stoep bij mijn huis is ongeveer een halve meter breed. Op het bruggetje bij mij voor is er dan wél weer een brede stoep, dus ik denk dat ik mijn motor maar op de brug neer ga zetten deze zomer. Of even regelen dat hij overdekt in de garage van mijn werk mag staan (10 min lopen).quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik doelde op dat op de stoep parkeren. Dat heeft nooit gemogen
Je mag hem niet in betaalde vakken zetten, maar ook niet in vakken binnen een blauwe zone.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik doelde op dat op de stoep parkeren. Dat heeft nooit gemogen
Zodra wij dus wel betaald kunnen parkeren zal er wel gehandhaafd gaan worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef iFries het volgende:
Ik weet het, als het kan zet ik hem ook gewoon op de stoep.
Je opmerkingen over dat het in de toekomst niet meer op de stop deed me iets anders vermoeden
Dan moeten ze er maar net plek voor kunnen maken.. Er is in mijn straat dagelijks een oorlog aan de gang tussen de automobilisten om hun koekblik kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zodra wij dus wel betaald kunnen parkeren zal er wel gehandhaafd gaan worden.
Dat zal dus daar nu al gebeuren.
En op deze manier parkeren zal langzaam overal ingevoerd worden, dus het parkeren in de buurt op de stoep zal langzaam gaan wegvallen
Naja, voor elke autoplek kunnen 3 motoren staan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar net plek voor kunnen maken.. Er is in mijn straat dagelijks een oorlog aan de gang tussen de automobilisten om hun koekblik kwijt te kunnen.
Ik bedoel meer dat ze die autovergunningen niet zomaar af kunnen pakken omdat er nu al te weinig plek voor die blikken is. Mensen betalen goud geld voor die vergunningen (en wachten er soms jaren op), dus zonder slag of stoot zullen ze autoplekken niet kunnen veranderen in motorplekken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, voor elke autoplek kunnen 3 motoren staan.
Dus plek kunnen ze er echt wel voor maken.
En anders zullen we straks ook wel moeten gaan betalen als we op de stoep staan, ook via kentekenparkeren.
Dat dan weer in bepaalde zones enzo.
Ja ik zie het steeds somberder in
Klopt, maar de huidige betaald-parkeren plekken wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze die autovergunningen niet zomaar af kunnen pakken omdat er nu al te weinig plek voor die blikken is. Mensen betalen goud geld voor die vergunningen (en wachten er soms jaren op), dus zonder slag of stoot zullen ze autoplekken niet kunnen veranderen in motorplekken.
Kentekenparkeren? Krijg je dan je eigen plek, net als een invalide?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:00 schreef lipjes het volgende:
Maastricht legt motorparkeerplaatsen aan. Maar niet gratis...
Nee, dat betekent dat je bij de 'kaartjesautomaat zonder kaartjes' je kenteken invoert en afrekent.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kentekenparkeren? Krijg je dan je eigen plek, net als een invalide?
nee dan moet je een sticker van een kenteken parkeren bedrijf op je motor plakken bijvoorbeeld parkline en dan kun je telefonisch je kenteken aanmelden bij een paalnummer en ook weer afmelden als je weggaat en dan krijg je achteraf een factuurquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kentekenparkeren? Krijg je dan je eigen plek, net als een invalide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |