Bedankt, ik zal het daar eens vragen!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:22 schreef lipjes het volgende:
Zou het hier eens vragen: PTA / Motorclub topic #1074: proefrijden in je vieze pak...
En ik weet het antwoord niet, want ik rijd in textiel
Als je een combi vast ritst maakt dat weinig uit toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:24 schreef Leipo666 het volgende:
overall is veiliger, combi is makkelijker in gebruik (aan/uitkleden plus terrasjes)
rits zit 99 van de 100 keer alleen op de rug: menig persoon heeft toch nog grote schaafwonden op de buik mocht je op een bepaalde manier over het asfalt schuiven...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:40 schreef iFries het volgende:
[..]
Als je een combi vast ritst maakt dat weinig uit toch?
Rits op de rug? dat heb ik nog nooit gezien..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:42 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
rits zit 99 van de 100 keer alleen op de rug: menig persoon heeft toch nog grote schaafwonden op de buik mocht je op een bepaalde manier over het asfalt schuiven...
alles is een afweging tussen comfort en bescherming
om de broek met het jasje aan elkaar te kunnen ritsen (niet te verwarren met de rits om de jas aan te kunnen trekkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:51 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Rits op de rug? dat heb ik nog nooit gezien..
Ja nu je t uitlegtquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
om de broek met het jasje aan elkaar te kunnen ritsen (niet te verwarren met de rits om de jas aan te kunnen trekken)
Horizontale rits aan de onderkant van je jas (zie je niet zitten, valt de buitenkant van de jas overheen) die je weer aan de broek ritst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:51 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Rits op de rug? dat heb ik nog nooit gezien..
Ik heb een sportmotor op het oog, en ga daarmee ook het liefst lekker in het zonnetje rijden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste en belangrijkste vraag is; wat voor motorrijder ben je?
Ga je je motor als vervoersmiddel gebruiken, dus ook woon - werk?
Ga je ook met iets minder prettige weersomstandigheden rijden?
Leer is leuk voor de leuk, maar textiel is tig keer praktischer, en over 'sterk' en 'beter bestand tegen glijden' en al dat geblaat kun je hele boekwerken vol lullen. Het is niet de bedoeling om te vallen, maar áls je valt (in mijn geval al 10+ keer) is dat zelden met een heel hoge snelheid, en dan voldoet textiel net zo goed als leer, alleen heb je dan niet een heel duur leren pak vernaggeld.
Leer is leuk en modieus en geweldig, maar het is gewoon op heel veel vlakken veel minder praktisch, en ook domweg 2 keer zo duur als een textiel pak.
Ah, een ekte vrouwmensch; pijn in je voetjes omdat je zo nodig naar de stad moet om te winkelen op hakkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:59 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb een sportmotor op het oog, en ga daarmee ook het liefst lekker in het zonnetje rijden.
Ik vind pakken van textiel niet mooi, dan ben ik liever mooi op de motor dan veilig haha
Wat een onzin zeg..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:42 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
rits zit 99 van de 100 keer alleen op de rug: menig persoon heeft toch nog grote schaafwonden op de buik mocht je op een bepaalde manier over het asfalt schuiven...
alles is een afweging tussen comfort en bescherming
In dat geval zou ik voor een overall gaan, dan zie je er waarschijnlijk nog vele malen lekkerder uit dan in een combi!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:59 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb een sportmotor op het oog, en ga daarmee ook het liefst lekker in het zonnetje rijden.
Ik vind pakken van textiel niet mooi, dan ben ik liever mooi op de motor dan veilig haha
Zat zelf meer te denken aan zwart, lekker heet zomers xD. Ik denk dat ik waarschijnlijk kies voor een combi pak aangezien er voordelen aan hangen die mij meer aanspreken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef mstx het volgende:
Combi want veel praktischer.
P.s. koop een wit pak, dat is voor de ekte ekte mooi weerrijders![]()
Ooit? Binnenkort toch? Het seizoen staat immers voor de deur! (wishful thinking..quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zat zelf meer te denken aan zwart, lekker heet zomers xD. Ik denk dat ik waarschijnlijk kies voor een combi pak aangezien er voordelen aan hangen die mij meer aanspreken.
Ooit misschien nog pics welke het geworden is!?
Het is dat ik ook nig geen eigen motor heb en het huren wordt. Maar waarschijnlijk ga ik volgende week maar eens me portomonee open trekkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ooit? Binnenkort toch? Het seizoen staat immers voor de deur! (wishful thinking..)
Ik heb al bijna een half jaar me rijbewijs (zwaar) en al 1x gereden na het behalen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:19 schreef JK1982 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar heb je wel al je rijbewijs? Of ben je nog aan het lessen?
Haha, misschien wel na maandag dat ik een foto postquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:19 schreef damirovic het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet wat je te doen staat, ts.
Cool. Wat voor motor heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Haha, misschien wel na maandag dat ik een foto post
Geen XD Pak lijkt me handiger om eerst te hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:21 schreef damirovic het volgende:
[..]
Cool. Wat voor motor heb je eigenlijk?
Is wel veiliger ja. Is het ook verplicht om een pak te hebben bij >125cc?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Geen XD Pak lijkt me handiger om eerst te hebben
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:24 schreef damirovic het volgende:
[..]
Is wel veiliger ja. Is het ook verplicht om een pak te hebben bij >125cc?
Ah tof, dus je hoeft ook niet te klooien met dat hele 25kw-gedoe..quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een half jaar me rijbewijs (zwaar) en al 1x gereden na het behalen...
Dan is een valpartij zo gruwelijk :Squote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef Hyperdude het volgende:
Gewoon een shirtje, joh.
Als je motor maar tof is.
Ik ga gewoon beide passen, en mijn voorkeur neigt toch wel naar combi, en dan t liefst zwartquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou een combi kopen; is toch praktischer.
En echt duur zou ik ook laten. Eerst maar eens kms. maken
Rev It vind ik bv. wel een aardig combi van kwaliteit/prijs
Foto's per stuk uploaden op bijv. http://www.tinypic.com, en dan de linkjes die beginnen met [img] hier in het topic plaatsen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:02 schreef Bokkepootje het volgende:
Zo, motorpak is binnen, het is een mooi 2 delig pak geworden van Arlen Ness voor damesDe overalls zaten heerlijk maar de pasvorm was niet geweldig..
zou best een foto willen laten zien maar geen idee hoe dat werkt
Je moet maar zo denken.. als je er een beetje goed voor zorgt gaat het jaren mee..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:15 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
In de kleding outlet in Breda, was met schoenen erbij 800 euro lichter
Dat valt wel mee, heb een beetje lastige maatvoeringquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Mooi hoor, ziet er goed uit!![]()
Jas lijkt zelfs nog een beetje ruim hier en daar (armen/rug), of valt dat wel mee?
Nu op zoek naar een leuke brommer?
Een SRADje soms, met zo'n bolle kont?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, heb een beetje lastige maatvoering
Nu nog een Suzuki gsx-r voor 2000 euro en ik ben helemaal klaar voor het seizoen... als het weer beter wordt :S
Ja toevallig wel die vind ik echt supermooi, het liefst zwart met roodquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een SRADje soms, met zo'n bolle kont?
Die jij persoonlijk wat minder vindt staat bij mij op eerste keuzequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef JK1982 het volgende:
Goede keuze!
Leuk, eens een keer wat anders dan dat eeuwige wit/blauw..
Mij lijkt het verstandig eerst begrensd te rijden, mag wel zwaar maar me aller eerste motor en waarschijnlijk ook voor de 2e keer sinds me rijbewijs rijdenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Die jij persoonlijk wat minder vindt staat bij mij op eerste keuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |