Zeeland, heerlijk rijden daar! Alleen jammer dat er om de 75m een flitskast staat!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zeeland, helaas nog geen motor van me eigen dus af en toe huren..
Ja dat is wel balen, gelukkig weet je ze op den duur wel te staanquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef iFries het volgende:
[..]
Zeeland, heerlijk rijden daar! Alleen jammer dat er om de 75m een flitskast staat!
miss leuk om ook te komenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen, gelukkig weet je ze op den duur wel te staan
Geloof ik geen kont vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ben ik veel ste verlegen voor :s
misschien is hij het zat om in de zeik genomen te wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is die Yreal tam trouwens? Geen pics van wannahaves, geen proefrit verhalen, wat is deze?
Misschien moet hij dan wat minder winen, en wat meer aktie ondernemen, dan wordt hij vanzelf serieus genomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien is hij het zat om in de zeik genomen te worden
tevens:
[ afbeelding ]
2958km van A naar B
wel meer dan 1quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan wat minder winen, en wat meer aktie ondernemen, dan wordt hij vanzelf serieus genomen![]()
Nog een waterfiets nodig ook onderweg zie ik
Juist niet, dan kan elke sissy met een reesbrommer er rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
leuk hoor dat noorwegen... maar ze zouden het eens plat moeten gooien en asfalteren
Volgens mij bijten we niet. Ik ben vorige keer voor het eerst meegegaan en ik ben heel thuis gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ben ik veel ste verlegen voor :s
Hoe kom je boven met je brommert dan? 99 Luftballons?quote:
weet ik nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe kom je boven met je brommert dan? 99 Luftballons?
Bij de Subway wil ik nog wel eens komen, maar bij de Mac/KFC kom ik never.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac / KFC / Subway / .... maar na het motorrijden ...!
Rijdt er geen (voor jou gratis) trein die kant op waar je plof ook in mag?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet ik nog nietof andere route door noorwegen of zweden idd.. heb wat vrienden in zweden wonen waarvan het wel leuk zou zijn om ze weer eens te zien.... tevens goedkope slaapadresjes
was het maar zon feestquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijdt er geen (voor jou gratis) trein die kant op waar je plof ook in mag?![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het maar zon feestgratis sowieso... kan wel 50% korting krijgen voor het buitenland maar die autozug gaat niet naar rusland of ook maar die kant op
zou wel met een ferry van kiel naar Oslo kunnen scheelt wel iets is blijkbaar alleen voor vracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |