iedereenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Anne het volgende:
Ik heb die meuk op de vorige pagina verwijderd. Mochten jullie het nog niet in de gaten hebben: We staan op de frontpage om wat nieuwe users aan te trekken hier. Maar door dat geslowchat en al die onzinposts zou ik hier ook niet willen posten.
Wacht effe... is dat op het filmpje een sportdemper?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Jap! Wereld van verschil met hoe ze eerst klonk.
Denk zo'n doorlopend zadel, ofzo. Zo'n kort kontje is ook kneitergeilquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mist je geliefde verchroomde oldskool achterspatbord
Nee dit is een standaard uitlaat alleen we (ik zeg wel we, dat komt over alsof ik HEEL HANDIG ben maar stiekem heeft mijn vriend aan mijn SV gesleuteld) een mufflerectomy uitgevoerd. Daarmee haal je de prop/db killer/geval wat er voor zorgt dat ze als een stofzuiger klinkt eruit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wacht effe... is dat op het filmpje een sportdemper?
Zo ja, welk merk? Want hij ziet eruit als een standaard demper..
Jouw motor is ook al een ze?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Nee dit is een standaard uitlaat alleen we (ik zeg wel we, dat komt over alsof ik HEEL HANDIG ben maar stiekem heeft mijn vriend aan mijn SV gesleuteld) een mufflerectomy uitgevoerd. Daarmee haal je de prop/db killer/geval wat er voor zorgt dat ze als een stofzuiger klinkt eruit.
Dergelijke objecten horen naar mijn mening altijd vrouwelijk te zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend heeft een GSXR en dat is al een hij.
Klinkt wel ok inderdaad, ben benieuwd naar het geluid in real life!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Nee dit is een standaard uitlaat alleen we (ik zeg wel we, dat komt over alsof ik HEEL HANDIG ben maar stiekem heeft mijn vriend aan mijn SV gesleuteld) een mufflerectomy uitgevoerd. Daarmee haal je de prop/db killer/geval wat er voor zorgt dat ze als een stofzuiger klinkt eruit.
Ik volg nu trouwquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Anne het volgende:
Ik heb die meuk op de vorige pagina verwijderd. Mochten jullie het nog niet in de gaten hebben: We staan op de frontpage om wat nieuwe users aan te trekken hier. Maar door dat geslowchat en al die onzinposts zou ik hier ook niet willen posten.
de paintjobquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan ook niet helemaal de vinger leggen op waar dan de verschillen in zitten, maar dat vind ik echt een heel mooi ding, terwijl ik van een CB niet echt warm word.
Waar staan we?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Anne het volgende:
Ik vind ut maar een leluk dingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zo'n Yahama XS650 ratbike heeft ook wel wat
[ afbeelding ]
Aah ja, dat heb ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt wel ok inderdaad, ben benieuwd naar het geluid in real life!
Het mooist is dit natuurlijk..![]()
[ afbeelding ]
Je bent zelf een leluk dingquote:
*gniffel*quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah ja, dat heb ik
Of ja, voor de helft. Andere helft van die demper ligt ergens in de klikonergens voor nodig.
Nou hè, je moet zo krabben..quote:
23 graden in de trein net, zat lekker in het t-shirtje.quote:
Nadeel van een kuipruitje he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*gniffel*
[..]
Nou hè, je moet zo krabben..
De mijne is een hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dergelijke objecten horen naar mijn mening altijd vrouwelijk te zijn
Ik zeg meestal 'het beest', naar hoe ze in het Engels 2-3 cilinder allroads noemen.quote:
Want dan gaat ze spontaan kotsenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Laat die maar niet aan mijn vriendin zien
Zal me niks verbazen dat ze hem dan wilt hebben.quote:
Lekker samen met je dinnetje op de roze moteur op stapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Laat die maar niet aan mijn vriendin zien
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat ze hem dan wilt hebben.
Ze zag ook al een Kawa ER-6N knalgeel met een paarse schokbreker.
die vond ze wel erg leuk
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker samen met je dinnetje op de roze moteur op stap
Mwa, ik vond die gele Kawa er nog wel uitzien op zich.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenMijn favo kleur is toch wel zwart.
Dat paars op mijn Alp vind ik nog net kunnen. Veel paarser of roze had het niet moeten wezen.
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en roodquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenMijn favo kleur is toch wel zwart.
Dat paars op mijn Alp vind ik nog net kunnen. Veel paarser of roze had het niet moeten wezen.
Hyperpro paars zekerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:48 schreef lipjes het volgende:
Ze zag ook al een Kawa ER-6N knalgeel met een paarse schokbreker.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Oh lord, ik snap überhaupt niet dat vrouwen roze leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou ik ook niet zo vanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en rood
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook nooit gesnapt hoor. De enige stickers gaan bij mij op de kisten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef Anne het volgende:
Ik hou bijvoorbeeld ook niet van al die stickers die sommige mensen erop plakken.
Boehoe, daarom zette ik er al met opzet grijs bijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
verschillende tinten zwartlichtzwart donkerzwart enz enz
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]Neger wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nog wel kunnen jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnapt hoor. De enige stickers gaan bij mij op de kisten.
Wat voor een pak moet je daar nou op? Ook wit met blauw en roodquote:
Who cares about je pak, ik ben geen vrouw dus het hoeft toch niet te matchen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een pak moet je daar nou op? Ook wit met blauw en rood.
Dan ben je toch een redelijke pipo de clown als je niet op je motor zit.
Ik care er eigenlijk ook niet zoveel about (quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Who cares about je pak, ik ben geen vrouw dus het hoeft toch niet te matchen.
Valt wel een aardig ritje op te maken dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat denken de dames van een motor in 50 tinten grijs?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat denken de dames van een motor in 50 tinten grijs?
Da's de schuld van HRC destijdsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en rood
[ afbeelding ]
Whehe, checkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |