Want dan gaat ze spontaan kotsenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Laat die maar niet aan mijn vriendin zien
Zal me niks verbazen dat ze hem dan wilt hebben.quote:
Lekker samen met je dinnetje op de roze moteur op stapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Laat die maar niet aan mijn vriendin zien
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat ze hem dan wilt hebben.
Ze zag ook al een Kawa ER-6N knalgeel met een paarse schokbreker.
die vond ze wel erg leuk
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker samen met je dinnetje op de roze moteur op stap
Mwa, ik vond die gele Kawa er nog wel uitzien op zich.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenMijn favo kleur is toch wel zwart.
Dat paars op mijn Alp vind ik nog net kunnen. Veel paarser of roze had het niet moeten wezen.
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en roodquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenMijn favo kleur is toch wel zwart.
Dat paars op mijn Alp vind ik nog net kunnen. Veel paarser of roze had het niet moeten wezen.
Hyperpro paars zekerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:48 schreef lipjes het volgende:
Ze zag ook al een Kawa ER-6N knalgeel met een paarse schokbreker.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Oh lord, ik snap überhaupt niet dat vrouwen roze leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou ik ook niet zo vanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en rood
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook nooit gesnapt hoor. De enige stickers gaan bij mij op de kisten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef Anne het volgende:
Ik hou bijvoorbeeld ook niet van al die stickers die sommige mensen erop plakken.
Boehoe, daarom zette ik er al met opzet grijs bijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
verschillende tinten zwartlichtzwart donkerzwart enz enz
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]Neger wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nog wel kunnen jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnapt hoor. De enige stickers gaan bij mij op de kisten.
Wat voor een pak moet je daar nou op? Ook wit met blauw en roodquote:
Who cares about je pak, ik ben geen vrouw dus het hoeft toch niet te matchen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een pak moet je daar nou op? Ook wit met blauw en rood.
Dan ben je toch een redelijke pipo de clown als je niet op je motor zit.
Ik care er eigenlijk ook niet zoveel about (quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Who cares about je pak, ik ben geen vrouw dus het hoeft toch niet te matchen.
Valt wel een aardig ritje op te maken dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat denken de dames van een motor in 50 tinten grijs?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat denken de dames van een motor in 50 tinten grijs?
Da's de schuld van HRC destijdsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind anders die oude kleurenschema's van de 80s weL vet hoor. Dat wit met twee tinten blauw en rood
[ afbeelding ]
Whehe, checkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |