Een SV is nou niet bepaald heel modernquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee, je wil het te graag
Ik vind die moderne nakeds trouwens niets. Doet me ook teveel denken aan m'n lesmotor denk.
Wacht je hebt een brood in je reet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dans le pain in dans avec toi derierre ja
SPOILER: VoorbeeldjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
Een SV is nou niet bepaald heel modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoelligt meer aan de utistraling van de fiets. De CB1100 is bijv hagelnieuw, maar de looks van dat ding
[ afbeelding ]gaaf ding hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*twitch*quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef lipjes het volgende:
Hey SD, sorry dat ik hem hier neerzet, maar kunnen we deze gast niet gewoon naar de bodem van de oceaan sturen?
Ga je mee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
*twitch*
*vuisten jeuken spontaan*
Als de beste man onderzoek zou doen naar de oorzaak van dodelijke ongevallen onder motorrijders zou hij zich schuldig voelen zodra hij de auto gebruikt.
quote:Hey mate, i saw your debate on the RWT topic.
How dare you call motorcycles "Death carriers" ?
The biggest cause of death/injury while riding a motorcycle comes from a car.
More then 50% of all crashes is the fault of a car.
Think about that before saying these sort of things!
Even europees weghalen wegens twijfel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ons mam (Brabander) werkt op de OK als assistente. Ze zegt zelf dat in 98% van de gevallen de motorrijder zelf geen schuld had aan zijn ongeluk. In ieder geval tamelijk onoverkoombaar vanuit de motorrijder gezien. De overige 2% is het type kamikaze-piloot dat met 200 door de 30-zone scheurt en zichzelf om een boom heen vouwt op een 80-weg in de bocht.
Het grootste gevaar voor een motorrijder is nog altijd de incapabele, niet oplettende en mongoloïde zondagsrijdende autobestuurder.
Er moet maar eens een objectief onafhankelijk Europees onderzoek naar komen.
'nuff said
Niet georganiseerd vanuit de EU, maar in alle EU-landen een onafhankelijk georganiseerd onderzoek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Even europees weghalen wegens twijfel.
Maar niks vanuit europa aangestuurd onderzoek.
Volledig onafhankelijk.
Ben nu tevens sterek aan het plannen om dus 20 april naar brussel te trekken.
Dus zou dit in de gaten houden PTA / Zeg NEE tegen de APK voor motoren Deel 2: waar motoren veilig blijken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoelligt meer aan de utistraling van de fiets. De CB1100 is bijv hagelnieuw, maar de looks van dat ding
[ afbeelding ]Mwoah, dat vind ik idd meer en retro look, dat vind ik een beetje saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog steeds erg flieft op de XJR, en dan het liefst de gele![]()
Ik kan ook niet helemaal de vinger leggen op waar dan de verschillen in zitten, maar dat vind ik echt een heel mooi ding, terwijl ik van een CB niet echt warm word.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Plaatje keduuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, dat vind ik idd meer en retro look, dat vind ik een beetje saai![]()
Ik ben nog steeds erg flieft op de XJR, en dan het liefst de gele![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet helemaal de vinger leggen op waar dan de verschillen in zitten, maar dat vind ik echt een heel mooi ding, terwijl ik van een CB niet echt warm word.
Dudequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet georganiseerd vanuit de EU, maar in alle EU-landen een onafhankelijk georganiseerd onderzoek.Door bijvoorbeeld een joint venture van alle landelijke motorbelangen-/lobby-partijen.
Bij mij deed ie het wel.. nu beter?quote:
Het heeft an sich ook wel wat, ik vind alleen de kont van dat ding niets. Te hoog op één of andere manier.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het wel.. nu beter?
Je mist je geliefde verchroomde oldskool achterspatbordquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het heeft an sich ook wel wat, ik vind alleen de kont van dat ding niets. Te hoog op één of andere manier.
Ah kom op man; een onafhankelijk onderzoek door een motorlobby; srsly?quote:
De EU die zich door onderbuik gevoelens en sympathie laat leiden? Neuh, dat gaat voorlopig niet gebeuren. Je moet ze door objectieve cijfers laten inzien dat wat ze willen kei en keiharde bullshit is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah kom op man; een onafhankelijk onderzoek door een motorlobby; srsly?
Dan pak je een onafhankelijk bureau, wat zich baseert op cijfertjes, en niet op onderbuikgevoelens en/of sympathie lijkt me..
Standaard uitlaatje? Klinkt eigenlijk best wel grappig..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Heb 't geluidje even vast gelegd. Is natuurlijk i.r.l veel zwaarder want crappy iphone camera kan 't niet aan.
Lees nog eens terug? want nu zit je de zaken om te draaien volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De EU die zich door onderbuik gevoelens en sympathie laat leiden? Neuh, dat gaat voorlopig niet gebeuren. Je moet ze door objectieve cijfers laten inzien dat wat ze willen kei en keiharde bullshit is.
Jap! Wereld van verschil met hoe ze eerst klonk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Standaard uitlaatje? Klinkt eigenlijk best wel grappig..
Nu even een sportpijpje eronder, dan kun je lachen..![]()
[..]
Hoor wie het zegt, hahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |