heb je al een mf sticker?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef einschtein het volgende:
Ik zit even GoPro-beelden na te kijken en zie dat ik vol door het rode-licht heen blaas.![]()
quote:
zou kunnen springenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was geen auto in de buurt en ik ga niet afremmen voor een rood licht wat toch speciaal voor mij op groen gaat springen.
In elk geval niet in Nederlandquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef Mirgeam het volgende:
Stikt van de motoren hier, en morgen wordt het 22 graden. Rara, waar ben ik
Daytona, FL? Al hoewel, bikeweek is al voorbij... en 22gr is te koel nu.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef Mirgeam het volgende:
Stikt van de motoren hier, en morgen wordt het 22 graden. Rara, waar ben ik
iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jammer dat die kuip van zo'n ding zo godvergeten lelijk is![]()
Naked zijn ze goed te pruimen![]()
[ afbeelding ]
Komend weekendquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
* Danger.Mouse kijkt naar einde van voorspelling en glimlacht
Dat einde van die voorspelling is al twee weken zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
* Danger.Mouse kijkt naar einde van voorspelling en glimlacht
Gelukkig dat je er niet op hoeft te rijden dan ^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jammer dat die kuip van zo'n ding zo godvergeten lelijk is![]()
Naked zijn ze goed te pruimen![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar ik hoop dat ik na de rit (zo'n 250km, vanuit Groningen) nog handen over heb.quote:
Sagen sie, SCHNEE ?!?!?!?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
ER IST NUR SCHNEE UND REGEN!!
Nee, je wil het te graagquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, nou ben ik weer een week een klootzak
Owh, mag niet dubbel posten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, nou ben ik weer een week een klootzak, comes with the blue color
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |