abonnement Unibet Coolblue
pi_122716671
Wat is schaduwwetenschap? Een LHC in Drente waar niemand iets van weet?
pi_122716750
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef .SP. het volgende:
Wat is schaduwwetenschap? Een LHC in Drente waar niemand iets van weet?
Net zoiets als een schaduwkabinet?
pi_122717069
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net zoiets als een schaduwkabinet?
Wellicht een parallelle dimensie, de inverse van de wetenschap en waarin dus wel alles lief en netjes en volgens de regels van Lambiekje gebeurt.
pi_122717228
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wellicht een parallelle dimensie, de inverse van de wetenschap en waarin dus wel alles lief en netjes en volgens de regels van Lambiekje gebeurt.
Hoe kunnen we dat dan het beste noemen? Want schaduw klopt dan niet .
pi_122717611
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kunnen we dat dan het beste noemen? Want schaduw klopt dan niet .
de echte wetenschap!
pi_122717641
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

de echte wetenschap!
Oh ja, natuurlijk ;)
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 19:21:38 #7
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122723767
quote:
6s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Nog interessanter is waar het wantrouwen van Lambiekje samenkomt met op feiten gebaseerde kwalijkheden in de wetenschap waar de tuinhekken, sp'ers en oompa's zich mee bezigen.

En dan doel ik niet op eigengeilerij als peerreviewer of paradigmaverschuiver, want dat is gewoon de dagelijkse bezigheid van een intellectuele arbeider. Waar ik op doel zijn de omkopingen, datavervalsingen, de alsmaar aansterkende banden tussen commercie, academie en media. De écht interessante en smeuïge feiten, zeg maar.
Als voorbeeld de gang van zaken van Merck omtrent hun medicament Vioxx.

quote:
(Reuters) - Merck & Co will pay roughly $950 million to settle criminal and civil charges that it promoted the painkiller Vioxx for an unapproved use, the U.S. Justice Department said on Tuesday.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE7AL2C120111122
Dichterbij huis hebben we dan weer bijvoorbeeld het schenden van de gedragscode geneesmiddelen-reclame. Een schending hiervan is verre van zeldzaam. Doorgaans zijn zowel de eiser als verdediging farmaceutische bedrijven. Hier de lopende zaken: http://www.cgr.nl/Klachten/Klachten/Lopende-zaken en hier de afgeronde zaken: http://www.cgr.nl/Klachten/Klachten/2012

Ik snap waarom Lambiekje wantrouwig is, dat ben ik zelf ook. Krijg ik nu ook een aluminium hoedje? :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122724258
Ik denk dat de meeste academici wantrouwig zijn. Ik iig wel, maar wel op basis van deels verifieerbare feiten en logische gevolgtrekking.

Bv. dat journals alleen positives publiceren waardoor er dus een file drawer bestaat en er te veel false positives in de literatuur voorkomen is iets dat ik een groot probleem acht en waar ik me ook op elke manier voor in zet binnen mijn veld om het te voorkomen.

Dat is echter anders dan op een forum een selectieve quote uit een stuk nemen en dan concluderen dat alles en iedereen corrupt is.

Groot verschil is ook het uitgangspunt. Lambiekje gaat er van uit dat de meeste wetenschappers evil zijn. Ik ga er van uit dat de meeste niet evil zijn maar dat het systeem evil gedrag voort kan brengen om het maar kort door de bocht te zeggen. Die effecten zijn het meest duidelijk bij geneesmiddelenfabrikanten die als oogmerk hebben om de winst te maximaliseren zonder de regels te breken, maar ze wel zover mogelijk te buigen.

Ander verschil is dat Lambiekje overtuigd is dat alleen wetenschap / geneeskunde evil is en per definitie alternatieve geneeswijzen goed zijn.
Ik denk dat er veel slechts gebeurt in big pharma, maar dat de meeste alternatieve geneeswijzen net zo hard uit zijn op winstmaximalisatie en hierbij misbruik maken van de goedgelovigheid van mensen.

Voor mijn gevoel is het grote verschil dus of je het zwart (big phrama & wetenschap) wit (alternatief) ziet, of dat je er van uit gaat dat elk systeem uit verschillende grijstinten bestaat.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 19:38:53 #9
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122724416
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:34 schreef oompaloompa het volgende:
Groot verschil is ook het uitgangspunt. Lambiekje gaat er van uit dat de meeste wetenschappers evil zijn. Ik ga er van uit dat de meeste niet evil zijn maar dat het systeem evil gedrag voort kan brengen om het maar kort door de bocht te zeggen. Die effecten zijn het meest duidelijk bij geneesmiddelenfabrikanten die als oogmerk hebben om de winst te maximaliseren zonder de regels te breken, maar ze wel zover mogelijk te buigen.

Ander verschil is dat Lambiekje overtuigd is dat alleen wetenschap / geneeskunde evil is en per definitie alternatieve geneeswijzen goed zijn.
Misschien moet Lambiekje zelf voor Lambiekje praten?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122724561
quote:
12s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Misschien moet Lambiekje zelf voor Lambiekje praten?
Ik denk dat na 5 jaar ik wel een inschatting kan maken van Lambiekje zijn overtuigingen :P

Wat ik meer weer probeer te geven is dat door de felle discussies het kan lijken alsof wij allemaal regelrecht tegenover elkaar staan, maar dat ik denk dat dat niet zo is. Ik kan niet met zekerheid voor a-tuin of S.P. spreken, maar ik merk dat ikzelf, alsmede academici waarmee ik spreek over het algemeen een stuk kritischer zijn tegen het systeen dan de gemiddelde burger.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 20:14:15 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122726063
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]
Ik kan niet met zekerheid voor a-tuin of S.P. spreken, maar ik merk dat ikzelf, alsmede academici waarmee ik spreek over het algemeen een stuk kritischer zijn tegen het systeen dan de gemiddelde burger.
Lambiekje is kritischer dan de gemiddelde academicus en zeker nog kritischer dan de gemiddelde burger. In hoeverre is hetgeen je zegt dan van toepassing op hem?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122727481
Het voornaamste verschil tussen academici en criticasters als Lambiekje is dat de academici over het algemeen meer geïnformeerde kritiek leveren.
pi_122728287
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Lambiekje is kritischer dan de gemiddelde academicus en zeker nog kritischer dan de gemiddelde burger. In hoeverre is hetgeen je zegt dan van toepassing op hem?
Daar moet ik je toch corrigeren, Lambiekje slikt alles wat in zijn straatje past voor zoete koek en is doof voor elk commentaar op zijn getoonde websites/youtube filmpjes etc.
Hij is dus zeker niet kritisch, maar wellicht kritischer dan de gemiddelde burger.
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 21:04:06 #14
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122728757
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef Gray het volgende:
Het voornaamste verschil tussen academici en criticasters als Lambiekje is dat de academici over het algemeen meer geïnformeerde kritiek leveren.
Dat lijkt mij een goede veronderstelling.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Daar moet ik je toch corrigeren, Lambiekje slikt alles wat in zijn straatje past voor zoete koek en is doof voor elk commentaar op zijn getoonde websites/youtube filmpjes etc.
Hij is dus zeker niet kritisch, maar wellicht kritischer dan de gemiddelde burger.
Hoe kan iemand die niet kritisch is toch mogelijk kritischer zijn dan een ander? Die ander is dus negatief kritisch? :?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122730028
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een goede veronderstelling.

[..]

Hoe kan iemand die niet kritisch is toch mogelijk kritischer zijn dan een ander? Die ander is dus negatief kritisch? :?
Mijn hemel wat een flauw gedoe zeg, kritisch zijn is geen zwart-wit verhaal. Misschien had ik Lambiekje "weinig kritisch" moeten noemen om dit soort kinderachtige onzin te moeten vermijden.
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 21:30:52 #16
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122730330
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mijn hemel wat een flauw gedoe zeg, kritisch zijn is geen zwart-wit verhaal. Misschien had ik Lambiekje "weinig kritisch" moeten noemen om dit soort kinderachtige onzin te moeten vermijden.
Dus je wil echt beweren dat Lambiekje weinig kritisch is? :o
Ik moest het gewoon even duidelijk hebben dat je dat inderdaad zo bedoelde. :P

Die Lambiekje, minder kritisch dan de 'gemiddelde burger'. :7

Die Lambiekje, net iets kritischer dan de 'gemiddelde burger', maar toch weinig kritisch :7
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122733783
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dus je wil echt beweren dat Lambiekje weinig kritisch is? :o
Ik moest het gewoon even duidelijk hebben dat je dat inderdaad zo bedoelde. :P

Die Lambiekje, minder kritisch dan de 'gemiddelde burger'. :7

Die Lambiekje, net iets kritischer dan de 'gemiddelde burger', maar toch weinig kritisch :7
Je kan wel de lolbroek uithangen maar inderdaad, Lambiekje is weinig kritisch op bronnen die zijn zicht op de wereld bevestigen.
Lees maar eens rustig wat oude discussies met hem door of vraag hem waarom windmolens volgens hem de aarde doen opwarmen.
pi_122733995
Misschien is dat beter te omschrijven als cynisch dan kritisch.
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 22:34:10 #19
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122734185
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je kan wel de lolbroek uithangen maar inderdaad, Lambiekje is weinig kritisch op bronnen die zijn zicht op de wereld bevestigen.
Lees maar eens rustig wat oude discussies met hem door of vraag hem waarom windmolens volgens hem de aarde doen opwarmen.
Relevantie met onderwerp van deze reeks: 0
_O-
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122734997
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je kan wel de lolbroek uithangen maar inderdaad, Lambiekje is weinig kritisch op bronnen die zijn zicht op de wereld bevestigen. Lees maar eens rustig wat oude discussies met hem door of vraag hem waarom windmolens volgens hem de aarde doen opwarmen.
Ain't that the truth
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 23:05:23 #21
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122735828
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ain't that the truth
Daar hebben wetenschappers vaker last van. Paradigma.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122736175
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Daar hebben wetenschappers vaker last van. Paradigma.
Ook waar.
  zondag 10 februari 2013 @ 23:19:33 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122736534
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Lambiekje is kritischer dan de gemiddelde academicus en zeker nog kritischer dan de gemiddelde burger. In hoeverre is hetgeen je zegt dan van toepassing op hem?
Ja en nee. Lambiekje doet heel kritisch, maar ondertussen leest hij bijvoorbeeld zijn eigen bronnen niet kritisch. De kritiek die hij dan uit is vaak ongegrond.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122736830
Zoals bijvoorbeeld het door Lambiekje gepostte stuk over Ionidis in de vorige thread. Ionidis is zeer kritisch op de huidige publicatie cultuur. In de grote lijnen ben ik het met hem eens en ik denk de meeste academici hier. Lambiekje leest er in dat 80% van de wetenschap laakbaar fout is, maar dat is niet wat er staat. Lambiekje leest het dus weinig kritisch om het als amunitie gebruiken in het kritisch doen over wetenschap.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 10 februari 2013 @ 23:27:14 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122736841
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk dat na 5 jaar ik wel een inschatting kan maken van Lambiekje zijn overtuigingen :P

Wat ik meer weer probeer te geven is dat door de felle discussies het kan lijken alsof wij allemaal regelrecht tegenover elkaar staan, maar dat ik denk dat dat niet zo is. Ik kan niet met zekerheid voor a-tuin of S.P. spreken, maar ik merk dat ikzelf, alsmede academici waarmee ik spreek over het algemeen een stuk kritischer zijn tegen het systeen dan de gemiddelde burger.
Zeker. Dat is onderdeel van mijn werk, en zie je bijvoorbeeld ook sterk terug bij de professor voor wie ik werk. Nou ben ik laatst toevallig een stukje wetenschapsfraude tegen gekomen in werk van een andere groep. Mijn prof was daar flink pissig over, en we gaan met nog zwaargewicht in dat veld er werk van maken. Het is echt niet allemaal zo zwart-wit als Lambiekje het neerzet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 23:38:54 #26
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122737217
Wie hier heeft er zijn diploma cum fraude gehaald?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 11 februari 2013 @ 00:32:45 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122739020
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie hier heeft er zijn diploma cum fraude gehaald?
Waarom zou dat uitmaken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 00:33:54 #28
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122739050
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou dat uitmaken?
Dat is populair in Duitsland blijkbaar.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 11 februari 2013 @ 01:37:34 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122739824
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat is populair in Duitsland blijkbaar.
Ja dus? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 06:46:50 #30
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122740721
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dus? :?
Misschien dat er hier ook een meesterfraudeur zit.

Als het niet direct ergens op slaat dan lijkt het wel alsof hier meteen de bovenkamers vastlopen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122742664
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Relevantie met onderwerp van deze reeks: 0
_O-
Het inschatten van relevantie is niet jouw sterkste punt of wel?
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 11:05:45 #32
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122743982
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het inschatten van relevantie is niet jouw sterkste punt of wel?
Je moet iets doen om dit draadje bezig te houden. Het zit al op niveau coma en het zakt al richting hersendood.

Blijkbaar is de gehele reeks afhankelijk van de input van Lambiekje.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 11 februari 2013 @ 11:31:27 #33
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_122744620
mischien de titel maar veranderen in "Die Lambiekje he"
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_122744978
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je moet iets doen om dit draadje bezig te houden. Het zit al op niveau coma en het zakt al richting hersendood.

Blijkbaar is de gehele reeks afhankelijk van de input van Lambiekje.
jep, je deed je best met diploma cum fraude om het niveau op te krikken maar het mocht niet baten.
  maandag 11 februari 2013 @ 11:46:50 #35
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122745013
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:34 schreef oompaloompa het volgende:
Ik denk dat de meeste academici wantrouwig zijn. Ik iig wel, maar wel op basis van deels verifieerbare feiten en logische gevolgtrekking.

Bv. dat journals alleen positives publiceren waardoor er dus een file drawer bestaat en er te veel false positives in de literatuur voorkomen is iets dat ik een groot probleem acht en waar ik me ook op elke manier voor in zet binnen mijn veld om het te voorkomen.

Dat is echter anders dan op een forum een selectieve quote uit een stuk nemen en dan concluderen dat alles en iedereen corrupt is.

Groot verschil is ook het uitgangspunt. Lambiekje gaat er van uit dat de meeste wetenschappers evil zijn.
Gros is dat ook.

Maar je hebt natuurlijk ook wetenschappers die wel weten dat ze 'verkeerd' bezig zijn maar gewoon doorgaan omdat er brood op tafel moet en de hypotheek afbetaald moet worden. Of dat ze in spagaat staan met hun meerdere en carriere. Vandaar ook dat veel wetenschappers na hun werkcarriere boekje open doen. Of misstanden oplaten tekeken bij hun sterfbed.

Met Blonk en Jansen Steur is het beeld duidelijk hoe misstanden van (con)collega's verdoezeld worden.

In onze maatschappij is klokkenluiden not done en wordt niet netjes behandeld of serieus genomen.

De wetenschap is unrepairable failliet.

quote:
Ik ga er van uit dat de meeste niet evil zijn maar dat het systeem evil gedrag voort kan brengen om het maar kort door de bocht te zeggen. Die effecten zijn het meest duidelijk bij geneesmiddelenfabrikanten die als oogmerk hebben om de winst te maximaliseren zonder de regels te breken, maar ze wel zover mogelijk te buigen.
De regels hebben zelf opgesteld of afgedwongen. En als er een escalatie onstaat zijn juridische afgedekt.

Hoge geplaatste CEO's nemen een zijstap naar de politiek. Na een ambstermijn gaan ze weer terug naar hun oude positie. Maar tijdens hun politieke periode zijn er welvallige zaken doorgedrukt in het voordeel van het bedrijf. Op een dergelijke wijze is het biologische terreurwapen Aspertaam doorgelaten als voedseladditief. Het te bespottelijk dat het legaal is om dergelijke wijze te handelen (tenminste in USA).

quote:
Ander verschil is dat Lambiekje overtuigd is dat alleen wetenschap / geneeskunde evil is en per definitie alternatieve geneeswijzen goed zijn.
dat zeg ik niet dat alternatief altijd goed is...maar van regulier weet je dat 100% zeker dat ze de boel flessen.

ook Alternatief gaat soms blind uit van de aannames die BadPharma hebben rond bazuind.

quote:
Ik denk dat er veel slechts gebeurt in big pharma, maar dat de meeste alternatieve geneeswijzen net zo hard uit zijn op winstmaximalisatie en hierbij misbruik maken van de goedgelovigheid van mensen.
Dat ben ik mee eens. Je moet ten aller tijden op de hoogte zijn van wat er speelt. Je moet nimmer uitgaan van de expertise van een ander of de algemene/collectieve consensus voor waar aannemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 februari 2013 @ 11:49:09 #36
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122745070
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie hier heeft er zijn diploma cum fraude gehaald?
600 dollar op een amerikaanse rekening en je MIT diploma wordt opgestuurd of bedoel je als vrouw zijnde je voorbips laten zien en zo je cijfers opkrikken?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 februari 2013 @ 11:51:54 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122745148
Cum Fraude hoeft niet eens de onkunde komt wel met het peterprincipe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 februari 2013 @ 11:58:23 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122745342
"“Bent u bereid om te sjoemelen met uw onderzoekresultaten om uw paper gepubliceerd te krijgen?” Daarop antwoordt een schrikbarende 81% van alle wetenschappelijke onderzoekers bevestigend. "

De ironie :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 11 februari 2013 @ 12:36:08 #39
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122746533
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef Gray het volgende:
Het voornaamste verschil tussen academici en criticasters als Lambiekje is dat de academici over het algemeen meer geïnformeerde kritiek leveren.
nee nee nee ... geindoctrineerde of diplomatiek industrie-afhankelijke kritiek.

Geinformeerd is het laatste wat ik dergelijke kwasten wil toedichten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122746705
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee nee nee ... geindoctrineerde of diplomatiek industrie-afhankelijke kritiek.

Geinformeerd is het laatste wat ik dergelijke kwasten wil toedichten.
Want ze hebben er geen jarenlange studie opzitten?
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 12:44:22 #41
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122746811
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

600 dollar op een amerikaanse rekening en je MIT diploma wordt opgestuurd of bedoel je als vrouw zijnde je voorbips laten zien en zo je cijfers opkrikken?
Nee gewoon bewust wat resultaten weglaten of de resultaten een beetje aanpassen dat ze beter passen bij wat verwacht werd.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 11 februari 2013 @ 12:44:52 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122746824
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee nee nee ... geindoctrineerde of diplomatiek industrie-afhankelijke kritiek.

Geinformeerd is het laatste wat ik dergelijke kwasten wil toedichten.
Ik en mijn baan hebben 0.0 met 'de industrie' te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 11 februari 2013 @ 13:14:49 #43
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122747780
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want ze hebben er geen jarenlange studie opzitten?
dat is 't hem juist.

Je bent bevoegd om een vak te mogen uitvoeren. Maar daarmee ben je nog niet kundig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122747830
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is 't hem juist.

Je bent bevoegd om een vak te mogen uitvoeren. Maar daarmee ben je nog niet kundig.
Je zou toch denken van wel.
  maandag 11 februari 2013 @ 13:17:25 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122747850
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zou toch denken van wel.
kijk naar mijn onderschrift...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 februari 2013 @ 13:22:14 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122748012
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk naar mijn onderschrift...
Misschien is dat onderschrift wel gewoon fout.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122750775
quote:
Ik mis de bron in dat stuk. Heb wel een vermoeden op welk paper de uitspraken in de intro gebaseerd zijn, en als het om dat paper gaat is er vrij veel mis mee.

Dat gezegd hebbende zijn er veel mensen die dingen doen/gedaan hebben die statistisch niet door de beugel kunnen maar waarvan weinig mensen dorhebben / doorhadden dat dat niet kon. Ironisch gezien is die discussie gaan rollen nadat een bekend parapsycholoog aangetoond zou hebben dat mensen paranormale gaven hebben.

Die zaken, dat paper en de reacties verderop in het stuk gaan over zaken als bv. bijdraaien. Nadat je 50 personen hebt getest, nog 50 erbij testen. Ik vermoed dat, naast de wetenschappers hier, maar weinig anderen in deze thread kunnen zeggen waarom dat fout is. Dat is geen evil gedrag, dat is onkundig gedrag, voortgezet door het systeem, waar journals weigeren > .05 te publiceren en oudere profs die te weinig verstand van statistiek hebben jongere academici aansporen bij te draaien omdat dat toch geen kwaad kan.

quote:
Maar je hebt natuurlijk ook wetenschappers die wel weten dat ze 'verkeerd' bezig zijn maar gewoon doorgaan omdat er brood op tafel moet en de hypotheek afbetaald moet worden. Of dat ze in spagaat staan met hun meerdere en carriere. Vandaar ook dat veel wetenschappers na hun werkcarriere boekje open doen. Of misstanden oplaten tekeken bij hun sterfbed.
Dat gaat over iets anders dan het bovenstaande. Dat is kwalijk, maar lijkt niet supervaak voor te komen. Ja het gebeurt, mensen die onderzoek doen zijn ook maar mensen. Dat gezegd hebbende, ik denk niet (en er is ook geen data die dat aantoont) dat het meér gebeurt dan in welke andere beroepsgroep dan ook. Maakt het niet minder kwalijk, het moet zeker aangepakt worden en gelukkig gebeurt dat vaak ook. Vriend van me, ook wetenschapper, heeft laatst nog 2 fraudeurs opgespoord en die 2 zijn ontslagen. Typisch is dat het Nederlandse geval vrij openlijk is ontslagen (alhoewel de universiteit te lang te stil is geweest) maar de Amerikaan met stilte opeens weg is en papers teruggetrokken worden zonder veel uitleg.

quote:
In onze maatschappij is klokkenluiden not done en wordt niet netjes behandeld of serieus genomen.
Mijn ervaring is anders geweest maar het hangt heel erg af van de universiteit. Dat gezegd hebbende, het hele drama met die nieuwe vrouw (kan even niet op haar naam komen) wordt nergens zo hard aangepakt als binnen wetenschappers. Kranten moeten oppassen dat ze niet aangeklaagd worden etc., maar op statistische congressen heeft niemand er een probleem mee heel erg duidelijk aan te geven waar de onvolkomenheden zitten, langzaam de druk op de universiteit opvoerend om iets te doen. Hetzelfde zie je trouwens ook bij Smeesters waarbij de universiteit maar 3 papers onderzocht en vervolgens na veel druk van wetenschappers besloten heeft alles te onderzoeken. Dus ja, universiteiten, journals, etc hebben er weinig belang bij zaken te onderzoeken, maar moeten meestal dor druk van wetenschappers er toch aan geloven.

quote:
De regels hebben zelf opgesteld of afgedwongen. En als er een escalatie onstaat zijn juridische afgedekt.
Dat is niet waar, er is een enorme beweging "jonge" wetenschappers just aan het strijden voor meer openheid, minder inmenging van belangen etc. Kijk maar bv naar het open science framework, naar alltrials.net, naar het werk over false positives, naar het werk van ionidis, en zo kan ik heel erg lang door blijven gaan.

quote:
Dat ben ik mee eens. Je moet ten aller tijden op de hoogte zijn van wat er speelt. Je moet nimmer uitgaan van de expertise van een ander of de algemene/collectieve consensus voor waar aannemen.
:)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 11 februari 2013 @ 15:04:49 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122751579
http://www.sciencedirect.(...)ii/S1053811909000238
Wetenschapper met kritiek op een andere wetenschapper. Was een mooie ruzie :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122755820
En wetenschappers tegen een heel veld: http://chronicle.com/article/Power-of-Suggestion/136907/

Discussie die ongeveer in jaar geleden begonnen is
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_122759865
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.sciencedirect.(...)ii/S1053811909000238
Wetenschapper met kritiek op een andere wetenschapper. Was een mooie ruzie :P
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef oompaloompa het volgende:
En wetenschappers tegen een heel veld: http://chronicle.com/article/Power-of-Suggestion/136907/

Discussie die ongeveer in jaar geleden begonnen is
Ah, that's the stuff! :Y)
pi_122761830
Wat vind jij eigenlijk van TMS a-tuin? Waar ik nu ben gebruiken sommigen dat maar zijn ook een aantal faculty vrij negatief er over, voornamelijk het gebrek aan kenns over long term effects.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 11 februari 2013 @ 19:53:06 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122762763
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef oompaloompa het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van TMS a-tuin? Waar ik nu ben gebruiken sommigen dat maar zijn ook een aantal faculty vrij negatief er over, voornamelijk het gebrek aan kenns over long term effects.
Weet ik niet genoeg van af om een goede mening over te hebben. Intuitief klinkt het idd eng, maar een magneet van 3T kan die angst evt ook opwekken ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:50:45 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122779193
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik mis de bron in dat stuk. Heb wel een vermoeden op welk paper de uitspraken in de intro gebaseerd zijn, en als het om dat paper gaat is er vrij veel mis mee.

Dat gezegd hebbende zijn er veel mensen die dingen doen/gedaan hebben die statistisch niet door de beugel kunnen maar waarvan weinig mensen dorhebben / doorhadden dat dat niet kon. Ironisch gezien is die discussie gaan rollen nadat een bekend parapsycholoog aangetoond zou hebben dat mensen paranormale gaven hebben.

Die zaken, dat paper en de reacties verderop in het stuk gaan over zaken als bv. bijdraaien. Nadat je 50 personen hebt getest, nog 50 erbij testen. Ik vermoed dat, naast de wetenschappers hier, maar weinig anderen in deze thread kunnen zeggen waarom dat fout is. Dat is geen evil gedrag, dat is onkundig gedrag, voortgezet door het systeem, waar journals weigeren > .05 te publiceren en oudere profs die te weinig verstand van statistiek hebben jongere academici aansporen bij te draaien omdat dat toch geen kwaad kan.

[..]

Dat gaat over iets anders dan het bovenstaande. Dat is kwalijk, maar lijkt niet supervaak voor te komen. Ja het gebeurt, mensen die onderzoek doen zijn ook maar mensen. Dat gezegd hebbende, ik denk niet (en er is ook geen data die dat aantoont) dat het meér gebeurt dan in welke andere beroepsgroep dan ook.
Het gebeurt juist heel vaak. En ik denk zelf vaker dan ons lief is (en de medische tak spant de kroon).

bv in de oorlog willens en wetens producten leveren terwijl je als werknemer/bedrijf dondersgoed wat er mee gebeurd.

Gister weer bij TROS Radar.. misbruik maken van huisartsen, bevolkinsonderzoeken en hogere prijzen durven vragen mebt osteoporose Alles om het geld.
quote:
Maakt het niet minder kwalijk, het moet zeker aangepakt worden en gelukkig gebeurt dat vaak ook. Vriend van me, ook wetenschapper, heeft laatst nog 2 fraudeurs opgespoord en die 2 zijn ontslagen. Typisch is dat het Nederlandse geval vrij openlijk is ontslagen (alhoewel de universiteit te lang te stil is geweest) maar de Amerikaan met stilte opeens weg is en papers teruggetrokken worden zonder veel uitleg.

[..]

Mijn ervaring is anders geweest maar het hangt heel erg af van de universiteit. Dat gezegd hebbende, het hele drama met die nieuwe vrouw (kan even niet op haar naam komen) wordt nergens zo hard aangepakt als binnen wetenschappers. Kranten moeten oppassen dat ze niet aangeklaagd worden etc., maar op statistische congressen heeft niemand er een probleem mee heel erg duidelijk aan te geven waar de onvolkomenheden zitten, langzaam de druk op de universiteit opvoerend om iets te doen. Hetzelfde zie je trouwens ook bij Smeesters waarbij de universiteit maar 3 papers onderzocht en vervolgens na veel druk van wetenschappers besloten heeft alles te onderzoeken. Dus ja, universiteiten, journals, etc hebben er weinig belang bij zaken te onderzoeken, maar moeten meestal dor druk van wetenschappers er toch aan geloven.

[..]

Dat is niet waar, er is een enorme beweging "jonge" wetenschappers just aan het strijden voor meer openheid, minder inmenging van belangen etc. Kijk maar bv naar het open science framework, naar alltrials.net, naar het werk over false positives, naar het werk van ionidis, en zo kan ik heel erg lang door blijven gaan.

[..]

:)
Er zal ook wel een tegenbeweging zijn .. maar de oude garde heeft het verziekt. De geldstromen hebben de boel te erg geinfecteerd.
Het ontdekken/uitvinden is niet meer het is meer geef wetenschaplijk bewijs dat ons verrrote inferrieure product goed is en toegelaten mag worden op de markt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 00:36:28 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122815460
quote:
Woede om vaccin-schandaal in UK
Enkele honderden ambtenaren die claimen dat hun levens zijn verwoest door vaccins, zijn in Engeland betrokken bij een publiciteitscampagne tegen de overheid. Zij claimen dat de overheid hen volledig aan hun lot overlaat.. Het gaat om zo’n 200 doktoren, verpleegsters, brandweerlieden, gevangenismedewerkers, politiemensen, forensische medwerkers en vuilnismannen, die claimen dat ze serieuze gezondheidsproblemen hebben gekregen, mentaal en fysiek, nadat ze de afgelopen 10 jaar ‘voor hun werk noodzakelijke’ vaccinaties hadden gekregen. Al deze mensen hebben inmiddels hun banen moeten opgeven en sommigen zijn nu voor meer dan 60% invalide verklaard.
bron
:o

Als men beter kennis had was dit nooit gebeurt. Welke imbeciel neemt nu een vaccin, dit was toch op voorhand te verwachten. Dit geeft dus wel aan hoe gebrekkig artsen op de hoogte zijn met wat voor toxische kutrommel ze werken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 13-02-2013 00:42:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:03:54 #55
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122818036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:o

Als men beter kennis had was dit nooit gebeurt. Welke imbeciel neemt nu een vaccin, dit was toch op voorhand te verwachten. Dit geeft dus wel aan hoe gebrekkig artsen op de hoogte zijn met wat voor toxische kutrommel ze werken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Daily_Express
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:07:34 #56
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122818067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gebeurt juist heel vaak. En ik denk zelf vaker dan ons lief is (en de medische tak spant de kroon).

bv in de oorlog willens en wetens producten leveren terwijl je als werknemer/bedrijf dondersgoed wat er mee gebeurd.

Gister weer bij TROS Radar.. misbruik maken van huisartsen, bevolkinsonderzoeken en hogere prijzen durven vragen mebt osteoporose Alles om het geld.

[..]

Er zal ook wel een tegenbeweging zijn .. maar de oude garde heeft het verziekt. De geldstromen hebben de boel te erg geinfecteerd.
Het ontdekken/uitvinden is niet meer het is meer geef wetenschaplijk bewijs dat ons verrrote inferrieure product goed is en toegelaten mag worden op de markt.
Daar zit wel een bron van waarheid in, maar ik denk meer dat voor bedrijven de druk van groei te hoog is en dat winst boven het leveren van een goed product staat. Commerciële truukjes zijn vaak de grens van oplichting, ik denk dat de overheid hier van meer bovenop zou moeten zitten. De gemiddelde mens in gewoon niet in staat om goed te lezen en wetenschap te interpreteren.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:11:30 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122818090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:o

Als men beter kennis had was dit nooit gebeurt. Welke imbeciel neemt nu een vaccin, dit was toch op voorhand te verwachten. Dit geeft dus wel aan hoe gebrekkig artsen op de hoogte zijn met wat voor toxische kutrommel ze werken.

Ze kunnen claimen wat ze willen... Maakt het nog niet automatisch waar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:17:31 #58
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122818150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze kunnen claimen wat ze willen... Maakt het nog niet automatisch waar.
Je weet dat wetenschap feit is door de afwezigheid van bewijs voor het tegendeel. Dus als niemand de claim kan weerleggen is het automatisch waarheid.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:39:53 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122818385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:07 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Daar zit wel een bron van waarheid in, maar ik denk meer dat voor bedrijven de druk van groei te hoog is en dat winst boven het leveren van een goed product staat. Commerciële truukjes zijn vaak de grens van oplichting, ik denk dat de overheid hier van meer bovenop zou moeten zitten. De gemiddelde mens in gewoon niet in staat om goed te lezen en wetenschap te interpreteren.
Maar het wordt vervelend als politici zijn omgekocht of gesandwiched worden door de industrie. Of dat een politici een nevenbaantje heeft en dus ook zaken door gedrukt wil hebben.

Men moet goed beseffen dat de industrie hoger in de machtspiramide staat dan de politiek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:40:25 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122818394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:17 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je weet dat wetenschap feit is door de afwezigheid van bewijs voor het tegendeel. Dus als niemand de claim kan weerleggen is het automatisch waarheid.
Het witte zwannen en zwarte zwannen verhaal.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:41:49 #61
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122818412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar het wordt vervelend als politici zijn omgekocht of gesandwiched worden door de industrie. Of dat een politici een nevenbaantje heeft en dus ook zaken door gedrukt wil hebben.

Men moet goed beseffen dat de industrie hoger in de machtspiramide staat dan de politiek.
dat geloof ik ook wel.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:41:59 #62
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122818414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het witte zwannen en zwarte zwannen verhaal.
Die ken ik niet.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:57:44 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122821306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:41 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Die ken ik niet.
quote:
Falsifieerbaarheid
Een andere manier om wetenschappelijke uitspraken van een logische basis te voorzien, voor het eerst formeel behandeld door Karl Popper, is falsifieerbaarheid. Dit principe stelt dat een wetenschappelijke uitspraak (feit, theorie, wet, principe, enz.) falsifieerbaar moet zijn om bruikbaar te zijn (of om zelfs maar wetenschappelijk te zijn). Falsifieerbaar wil zeggen dat als de uitspraak onjuist zou zijn, het mogelijk moet zijn om aan te tonen dat de uitspraak onjuist is, bijvoorbeeld door een experiment te doen. Zonder deze eigenschap zou het moeilijk of zelfs onmogelijk zijn om een wetenschappelijke uitspraak te toetsen met wetenschappelijk bewijsmateriaal. Falsificatie herintroduceert het deductieve redeneren in het debat. Het is weliswaar niet mogelijk om een algemene uitspraak af te leiden uit een reeks specifieke uitspraken, maar het is wel mogelijk dat één specifieke uitspraak bewijst dat een algemene uitspraak onjuist is. Door één zwarte zwaan te vinden bewijst men dat de algemene stelling 'alle zwanen zijn wit' onwaar is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:08:15 #64
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122821656
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Leuke benadering, maar hij klopt niet helemaal. Want met het vinden van 1 witte zwaan zal men hem heel snel neersabelen door een zwarte zwaan te tonen. Maar je hebt gelijk in het feit dat in die 10 minuten totdat de zwarte zwaan opgehaald is de stellen "alle zwanen zijn wit" wel een staande theorie is maar nog geen wetenschap.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:46:07 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122825169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:08 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Leuke benadering, maar hij klopt niet helemaal. Want met het vinden van 1 witte zwaan zal men hem heel snel neersabelen door een zwarte zwaan te tonen. Maar je hebt gelijk in het feit dat in die 10 minuten totdat de zwarte zwaan opgehaald is de stellen "alle zwanen zijn wit" wel een staande theorie is maar nog geen wetenschap.
Maar in de medische wetenschap is het feitelijk witte zwanen wetenschap. En als er een zwarte wordt gevonden dan wordt het of vermoord, belachelijk gemaakt, genegeerd, verstopt, om gekocht of wit geverft
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:53:45 #66
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122825445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar in de medische wetenschap is het feitelijk witte zwanen wetenschap. En als er een zwarte wordt gevonden dan wordt het of vermoord, belachelijk gemaakt, genegeerd, verstopt, om gekocht of wit geverft
Soms wel, soms niet. Ik weet wel dat het een feit dat het 13 jaar duurt voordat nieuwe medische inzichten daadwerkelijk in de de praktijk worden toegepast. Dit heeft niets met onwil te maken maar puur omdat mensen gewoonte beestjes zijn en alles blijven doen zoals men is gewend.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:15:37 #67
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122826209
quote:
HPV, tetanus vaccines causes deadly new autoimmune disease known as antiphospholipid syndrome

One of the latest technologies being employed in the production of new vaccines involves the use of outer membrane vesicles (OMVs), a type of pathogenic bacteria that mimics the phospholipids naturally found in the human body, as customizable vaccine adjuvants. But vaccines that utilize this untested technology, which include vaccines for tetanus, human papillomavirus (HPV), and influenza, are now being linked to causing a potentially deadly autoimmune disease known as antiphospholipid syndrome (APS).

Several recent studies published in prominent medical journals have investigated the connection between APS, which belongs to a wider class of vaccine-induced health conditions known as autoimmune/inflammatory syndrome induced by adjuvants (ASIA), and vaccines, and found that OMVs are directly linked to triggering APS. Like the common vaccine adjuvant squalene, vaccine phospholipid materials, when injected into bodily tissue, can trigger an immune response that ends up causing the body to attack its own natural phospholipids.

As far as the tetanus vaccine is concerned, injections containing OMVs and recombinant (genetically-modified) DNA are being shown to cause blindness, cardiovascular disease, headaches and migraines, miscarriages, skin disorders, ulcers, necrosis, and neurological disorders. And as an increasing amount of vaccines are quietly converted to OMV-based adjuvant blends, the prevalence of APS is also expected to continue rising, as it already has been for quite some time.

"OMVs are even more precisely analogous to human tissue (than squalene), because they are not only lipids, they are phospholipids -- which are precisely what the body attacks in APS," explains Heidi Stevenson from Gaia Health about the growing prevalence of vaccine-induced APS. "Therefore, we can anticipate that there will be ever-more cases of APS as we see the approval of ever-more OMV-based vaccines, which are in the pipeline now."

Cervarix, the HPV vaccine rival to Merck & Co.'s Gardasil, contains OMVs, as do some flu vaccines -- and many more common vaccines are being reformulated with OMVs at this very moment. What this means is that we can expect an increasing number of vaccinated individuals to develop autoimmune symptoms as we move forward into the future. And such symptoms are likely to be systemic, as APS can target virtually all areas of the body.

"People with APS are suffering from phospholipid antibodies that are erroneously destroying parts of the eye, cardiovascular system, brain, nerves, skin, reproductive system -- in short, any part of the body," adds Stevenson about the horrific nature of this relatively new condition. "This self-destruction is induced by vaccine technologies."
[url=bron]
http://www.naturalnews.com/039059_HPV_vaccines_autoimmune_disease_side_effects.html[/url]
Wat een pracht. Nieuwe ziektes bij de fleet. Wat moesten we toch zonder vaccins.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122827811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
use of outer membrane vesicles (OMVs), a type of pathogenic bacteria that mimics the phospholipids naturally found in the human body
.....use of outer membrane vesicles (OMVs), a type of pathogenic bacteria.....

;(
pi_122828674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een pracht. Nieuwe ziektes bij de fleet. Wat moesten we toch zonder vaccins.
Jij hebt liever de ziektes waartegen gevaccineerd wordt?
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:23:25 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122831139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt liever de ziektes waartegen gevaccineerd wordt?
Die ziektes is niets mis mee om als kind gewoon te doorlopen. Ja dus.

PLUS dat het nimmer heeft bijgedragen tot afname kinderziektes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122831228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die ziektes is niets mis mee om als kind gewoon te doorlopen. Ja dus.

PLUS dat het nimmer heeft bijgedragen tot afname kinderziektes.
Ben ik het niet mee eens. Neem bijvoorbeeld polio, dat wil je echt niet hebben hoor.
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:35:30 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122831744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Neem bijvoorbeeld polio, dat wil je echt niet hebben hoor.
De kans dat je polio krijgt is kleiner dan de jackpot. Plus dat je van poliovaccin kanker-deluxe-abonnement krijgt. Plus dat polio al nagenoeg uitgestorven was. Als er een vaccin is wat te schofterig voor woorden is dan is het die wel. Artsen die dat hebben aangesmeerd dienen met terugwerkende kracht (50 jaar) gepakt en beschimpt worden.

Het zo debiel dat als het over vaccins gaat dat de poliovaccin aangehaald wordt. De meest misdadige van al. Terwijl die dan bij zogenaamde 'experts' die als beste wordt aangeprezen waarom het vaccineren zo belangrijk is. Het lijkt wel of ze graag willen dat mensen ziek worden (en dat willen ze ook nog meer winst). Ik heb nimmer begrepen waarom vaccineren. Het voegt niet. Het druist tegen alle logica wetten in. Miljard jaar evolutie kan verbeterd worden door 50 jaar achterlijk winstmaximalisatie van NaziBadPharma. Get Real.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122831764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die ziektes is niets mis mee om als kind gewoon te doorlopen. Ja dus.

PLUS dat het nimmer heeft bijgedragen tot afname kinderziektes.
HPV voorkom je liever, ivm baarmoedershalskanker.
pi_122832029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De kans dat je polio krijgt is kleiner dan de jackpot. Plus dat je van poliovaccin kanker-deluxe-abonnement krijgt. Plus dat polio al nagenoeg uitgestorven was. Als er een vaccin is wat te schofterig voor woorden is dan is het die wel. Artsen die dat hebben aangesmeerd dienen met terugwerkende kracht (50 jaar) gepakt en beschimpt worden.

Het zo debiel dat als het over vaccins gaat dat de poliovaccin aangehaald wordt. De meest misdadige van al. Terwijl die dan bij zogenaamde 'experts' die als beste wordt aangeprezen waarom het vaccineren zo belangrijk is. Het lijkt wel of ze graag willen dat mensen ziek worden (en dat willen ze ook nog meer winst). Ik heb nimmer begrepen waarom vaccineren. Het voegt niet. Het druist tegen alle logica wetten in. Miljard jaar evolutie kan verbeterd worden door 50 jaar achterlijk winstmaximalisatie van NaziBadPharma. Get Real.
Ik weet gewoon niet waar ik beginnen moet om antwoord te geven op deze post, dus ik probeer het maar niet.
pi_122832710
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De kans dat je polio krijgt is kleiner dan de jackpot. Plus dat je van poliovaccin kanker-deluxe-abonnement krijgt. Plus dat polio al nagenoeg uitgestorven was. Als er een vaccin is wat te schofterig voor woorden is dan is het die wel. Artsen die dat hebben aangesmeerd dienen met terugwerkende kracht (50 jaar) gepakt en beschimpt worden.

Het zo debiel dat als het over vaccins gaat dat de poliovaccin aangehaald wordt. De meest misdadige van al. Terwijl die dan bij zogenaamde 'experts' die als beste wordt aangeprezen waarom het vaccineren zo belangrijk is. Het lijkt wel of ze graag willen dat mensen ziek worden (en dat willen ze ook nog meer winst). Ik heb nimmer begrepen waarom vaccineren. Het voegt niet. Het druist tegen alle logica wetten in. Miljard jaar evolutie kan verbeterd worden door 50 jaar achterlijk winstmaximalisatie van NaziBadPharma. Get Real.
Je bent ongehoord bot en dom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:17:49 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122838236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:17 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je weet dat wetenschap feit is door de afwezigheid van bewijs voor het tegendeel. Dus als niemand de claim kan weerleggen is het automatisch waarheid.
Gelukkig is er genoeg bewijs van het tegendeel ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:37:53 #77
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122838884
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De kans dat je polio krijgt is kleiner dan de jackpot. Plus dat je van poliovaccin kanker-deluxe-abonnement krijgt. Plus dat polio al nagenoeg uitgestorven was. Als er een vaccin is wat te schofterig voor woorden is dan is het die wel. Artsen die dat hebben aangesmeerd dienen met terugwerkende kracht (50 jaar) gepakt en beschimpt worden.

Het zo debiel dat als het over vaccins gaat dat de poliovaccin aangehaald wordt. De meest misdadige van al. Terwijl die dan bij zogenaamde 'experts' die als beste wordt aangeprezen waarom het vaccineren zo belangrijk is. Het lijkt wel of ze graag willen dat mensen ziek worden (en dat willen ze ook nog meer winst). Ik heb nimmer begrepen waarom vaccineren. Het voegt niet. Het druist tegen alle logica wetten in. Miljard jaar evolutie kan verbeterd worden door 50 jaar achterlijk winstmaximalisatie van NaziBadPharma. Get Real.
Je hebt ook echt niets geleerd he van al die jaren op dit forum...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:21:03 #78
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122850865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je bent ongehoord bot en dom.
Bot !?! Laat me niet lachen.

Het is verre van dom. Dom is het om klakkeloos de grillen van de industrie voor waar aan te nemen. En jezelf bloot te stellen aan experimenten van BadPharma.

Men heeft geen notie (of wil het niet zien) hoe walgelijk corrupt de bende is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:22:26 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122850940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bot !?! Laat me niet lachen.

Het is verre van dom. Dom is het om klakkeloos de grillen van de industrie voor waar aan te nemen. En jezelf bloot te stellen aan experimenten van BadPharma.

Men heeft geen notie (of wil het niet zien) hoe walgelijk corrupt de bende is.
Alleen de eerste zin van die post is al dom :') Heb je dat niet door?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122851112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bot !?! Laat me niet lachen.

Het is verre van dom. Dom is het om klakkeloos de grillen van de industrie voor waar aan te nemen. En jezelf bloot te stellen aan experimenten van BadPharma.

Men heeft geen notie (of wil het niet zien) hoe walgelijk corrupt de bende is.
Jij beweert dat je van het polio-vaccin kanker krijgt. Heb je daar op zijn minst rapporten van? Of een betrouwbare bron?
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:41:36 #81
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122852097
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij beweert dat je van het polio-vaccin kanker krijgt. Heb je daar op zijn minst rapporten van? Of een betrouwbare bron?
Dat is het SV40 verhaal. (Maar dat is natuurlijk in MSM een broodje aap). Feit is wel dat kanker goed boert.

Eigenlijk is er geen vaccin waar geen schandaal aan kleeft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 14 februari 2013 @ 08:23:07 #82
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122859823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bot !?! Laat me niet lachen.

Het is verre van dom. Dom is het om klakkeloos de grillen van de industrie voor waar aan te nemen. En jezelf bloot te stellen aan experimenten van BadPharma.

Men heeft geen notie (of wil het niet zien) hoe walgelijk corrupt de bende is.
Je schrijft corrupt....je bedoeld onethisch, anders zit er helemaal geen logica meer in je verhaal. Ik denk persoonlijk dat je je verhaal veel sterker is als je ook eens eerlijk de tegenargumenten meeneemt in je verhaal. Nu is het een beetje een ballon....veel claims maar uiteindelijk loopt hij leeg en blijft er een stukje flubber over.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_122861466
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bot !?! Laat me niet lachen.

Het is verre van dom. Dom is het om klakkeloos de grillen van de industrie voor waar aan te nemen. En jezelf bloot te stellen aan experimenten van BadPharma.

Men heeft geen notie (of wil het niet zien) hoe walgelijk corrupt de bende is.
Je gebrek aan kennis vertroebelt je (in)zicht.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:28:41 #84
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122866447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je gebrek aan kennis vertroebelt je (in)zicht.
het lijkt net of ik een spiegel kijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122866545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het lijkt net of ik een spiegel kijk.
Super, dan is dat ook opgelost!
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:38:10 #86
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122866817
Blijkt Lambiekje toch nog knap te zijn.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:01:59 #87
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122881826
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:38 schreef trigt013 het volgende:
Blijkt Lambiekje toch nog knap te zijn.
:)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122884783
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:38 schreef trigt013 het volgende:
Blijkt Lambiekje toch nog knap te zijn.
Gelukkig maar, want van zijn persoonlijkheid moet ie het niet hebben.
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:14:57 #89
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122886065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef .SP. het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want van zijn persoonlijkheid moet ie het niet hebben.
Ik vraag me echt af Lambiekje in prive is, ergens moet je toch eens details overwegen. Maarja ik heb ook wel eens religieuze extremistische mensen ontmoet en Lambiekje heeft hier wel een aantal kenmerken van.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_122886180
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef .SP. het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want van zijn persoonlijkheid moet ie het niet hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af Lambiekje in prive is, ergens moet je toch eens details overwegen. Maarja ik heb ook wel eens religieuze extremistische mensen ontmoet en Lambiekje heeft hier wel een aantal kenmerken van.
Tsk tsk. :N

Lambiekje mag eigenaardige, tegenstrijdige ideeen hebben (waar ook ik het regelmatig niet mee eens ben), dat maakt hem niet een minder mens. Het mag lijken dat hij gekke denkbeelden erop nahoudt, maar dat maakt hem niet gek.

Laat de beste kanten van jouw persoonlijkheid zien, in plaats van die van anderen naar beneden te halen. :)

Of post anders wat interessante info; breng zelf iets nieuws aan of post iets waarmee je bijvoorbeeld Lambiekje tegenspreekt.
pi_122886188
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af Lambiekje in prive is, ergens moet je toch eens details overwegen. Maarja ik heb ook wel eens religieuze extremistische mensen ontmoet en Lambiekje heeft hier wel een aantal kenmerken van.
Ik zie Lambiekje niet als een religieus geinteresseerd persoon.
Wel heeft hij dezelfde ehm laat ik het passie noemen voor de medische wetenschap als sommige gelovigen voor hun religie.
pi_122891627
quote:
15s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Tsk tsk. :N

Lambiekje mag eigenaardige, tegenstrijdige ideeen hebben (waar ook ik het regelmatig niet mee eens ben), dat maakt hem niet een minder mens. Het mag lijken dat hij gekke denkbeelden erop nahoudt, maar dat maakt hem niet gek.

Laat de beste kanten van jouw persoonlijkheid zien, in plaats van die van anderen naar beneden te halen. :)

Of post anders wat interessante info; breng zelf iets nieuws aan of post iets waarmee je bijvoorbeeld Lambiekje tegenspreekt.
Boehoe, misschien moet je hier eens wat aan doen "NaziBadPharma"
pi_122891892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef .SP. het volgende:

[..]

Boehoe, misschien moet je hier eens wat aan doen "NaziBadPharma"
Dat moet voor een intellectueel als jij toch heel eenvoudig te weerleggen zijn op neutrale wijze? Dat is immers deel van je vakgebied. Lambiekje weet, of doet niet beter. Kan jij het? Ik denk van wel.
pi_122892468
quote:
12s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat moet voor een intellectueel als jij toch heel eenvoudig te weerleggen zijn op neutrale wijze? Dat is immers deel van je vakgebied. Lambiekje weet, of doet niet beter. Kan jij het? Ik denk van wel.
Er valt niets te weerleggen bij die Godwinnende racist, hij luistert toch niet naar mensen met een goed onderbouwde mening en bewijzen.
En ondertussen mag hij schijnbaar hele volksstammen voor nazi uitmaken.

(en "intellectueel als jij", serieus, blijf je dat soort steekjes onder water geven? Het begint een beetje oud en sneu te worden.)
pi_122893306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er valt niets te weerleggen bij die Godwinnende racist, hij luistert toch niet naar mensen met een goed onderbouwde mening en bewijzen.
En mag ondertussen mag hij schijnbaar hele volksstammen voor nazi uitmaken.
Dat mag hij niet. En als je toch al weet dat hij niet luistert, bespaar jezelf dan de moeite. :)

quote:
(en "intellectueel als jij", serieus, blijf je dat soort steekjes onder water geven? Het begint een beetje oud en sneu te worden.)
Ik doe het liever niet, maar je bent nog steeds de meest intellectuele van de twee. Toch? ;)

Je hebt zoveel meer te bieden voor BNW en dit topic, dus waarom vervallen in iemand op zijn persoonlijkheid aanvallen, wanneer je zoveel informatieve bijdrage kan leveren? Kortom, laat die slimme kant van je zien, want die heb je. :)

Anyways, als je deze discussie wil voortzetten dan graag in BNW FB, dan kunnen we hier weer on-topic. ;)
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:42:05 #96
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122895229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef .SP. het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want van zijn persoonlijkheid moet ie het niet hebben.
ik denk dat je gigantisch verkijkt. Jij zit op de man te spelen terwijl ik op de onkunde van wetenschap hamer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:47:21 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122895520
quote:
15s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef Gray het volgende:

[..]

...
Het mag lijken dat hij gekke denkbeelden erop nahoudt, maar dat maakt hem niet gek.
...
Erm... :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 15 februari 2013 @ 08:11:41 #98
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122903512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er valt niets te weerleggen bij die Godwinnende racist, hij luistert toch niet naar mensen met een goed onderbouwde mening en bewijzen.
Les 1 Geschiedenis. huidige moderene wetenschap is gebaseerd op de nazis. Daarnaast hebben de nazi de oorlog NIET verloren. Ja er is een tribunaal geweest maar dat was een tamelijk sneu toneelspel. De echte foute kopstukken die zijn met dringend verzoek van USA en UK geimporteerd.
Deze lui staan aan de wieg van alle huidige moderne wetenschap. Die zelfde lui hebbennaast het infiltreren van alle wetenschapsdiciplines samen met andere WHO, WTO, NASA, NATO, VN, CIA, FBI opgericht.

Kortom Godwin wordt te pas en onpas gebruikt. Het wordt helemaal zielig als de geschiedenis niet gekent wordt. Net zoals nu in het "1984" topic over catch22 gezeverd wordt.

Wat voor bewijsvoering van jouw kamp? Gefraudeerde gepeerreviewde ghostwritings geproduceerd, gefabriceerd, gedicteerd, gefinancieerd en gepubliseerd door de industrie. Er is geen greintje objectiviteit. Get real!

quote:
En ondertussen mag hij schijnbaar hele volksstammen voor nazi uitmaken.
In het geval van BadPharma is het juist een schande om het niet te benoemen. Hun eigen verleden een beetje verloochen. Ksssst. Het zou elke keer benoemt moeten worden puur op het feit dat hèt de basis. Het is te bespottelijk voor woorden dat er z'n taboe op het woord nazi berust. Het zou juist openlijk moeten benoemd worden. Dat zet al die schandalen rondom vaccins en medicatie en virusuitbraken in een beter perspectief.

Dat je zo bekrompen reageert begrijp ik dat je geen enkele notie hebt wat het onstaans geschiedenis is van je eigen vak gebied of hoe eigenlijk heel Europa/VS is zoals het is.

En je bent nog steeds op de man aan het spelen en niet inhoudelijk op de doelbewuste ziekteindustrie, mensenhandel en abortusindustrie van de medische wetenschap.

En over racisme dat is ook een geindoctrineerde state of mind :


[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 15-02-2013 08:25:12 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122904957
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat mag hij niet. En als je toch al weet dat hij niet luistert, bespaar jezelf dan de moeite. :)

[..]

Ik doe het liever niet, maar je bent nog steeds de meest intellectuele van de twee. Toch? ;)

Je hebt zoveel meer te bieden voor BNW en dit topic, dus waarom vervallen in iemand op zijn persoonlijkheid aanvallen, wanneer je zoveel informatieve bijdrage kan leveren? Kortom, laat die slimme kant van je zien, want die heb je. :)

Anyways, als je deze discussie wil voortzetten dan graag in BNW FB, dan kunnen we hier weer on-topic. ;)
Wat een lulkoek, als hij iemand een nazi noemt, zeg er dan wat van!

En als er iemand de hele tijd op de persoonlijkheid speelt ben jij het wel, hypocriet.
pi_122904996
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Les 1 Geschiedenis. huidige moderene wetenschap is gebaseerd op de nazis. Daarnaast hebben de nazi de oorlog NIET verloren. Ja er is een tribunaal geweest maar dat was een tamelijk sneu toneelspel. De echte foute kopstukken die zijn met dringend verzoek van USA en UK geimporteerd.
Deze lui staan aan de wieg van alle huidige moderne wetenschap. Die zelfde lui hebbennaast het infiltreren van alle wetenschapsdiciplines samen met andere WHO, WTO, NASA, NATO, VN, CIA, FBI opgericht.

Kortom Godwin wordt te pas en onpas gebruikt. Het wordt helemaal zielig als de geschiedenis niet gekent wordt. Net zoals nu in het "1984" topic over catch22 gezeverd wordt.

Wat voor bewijsvoering van jouw kamp? Gefraudeerde gepeerreviewde ghostwritings geproduceerd, gefabriceerd, gedicteerd, gefinancieerd en gepubliseerd door de industrie. Er is geen greintje objectiviteit. Get real!

[..]

In het geval van BadPharma is het juist een schande om het niet te benoemen. Hun eigen verleden een beetje verloochen. Ksssst. Het zou elke keer benoemt moeten worden puur op het feit dat hèt de basis. Het is te bespottelijk voor woorden dat er z'n taboe op het woord nazi berust. Het zou juist openlijk moeten benoemd worden. Dat zet al die schandalen rondom vaccins en medicatie en virusuitbraken in een beter perspectief.

Dat je zo bekrompen reageert begrijp ik dat je geen enkele notie hebt wat het onstaans geschiedenis is van je eigen vak gebied of hoe eigenlijk heel Europa/VS is zoals het is.

En je bent nog steeds op de man aan het spelen en niet inhoudelijk op de doelbewuste ziekteindustrie, mensenhandel en abortusindustrie van de medische wetenschap.

En over racisme dat is ook een geindoctrineerde state of mind :
Blabla, scheer je weg met je on-onderbouwde gelul. Je hebt nog nooit van je leven een lab van binnen gezien, laat staan wetenschappelijk onderzoek, je weet niet waar je het over hebt.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:02:46 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122907002
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Les 1 Geschiedenis. huidige moderene wetenschap is gebaseerd op de nazis. Daarnaast hebben de nazi de oorlog NIET verloren. Ja er is een tribunaal geweest maar dat was een tamelijk sneu toneelspel. De echte foute kopstukken die zijn met dringend verzoek van USA en UK geimporteerd.
Deze lui staan aan de wieg van alle huidige moderne wetenschap. Die zelfde lui hebbennaast het infiltreren van alle wetenschapsdiciplines samen met andere WHO, WTO, NASA, NATO, VN, CIA, FBI opgericht.

Kortom Godwin wordt te pas en onpas gebruikt. Het wordt helemaal zielig als de geschiedenis niet gekent wordt. Net zoals nu in het "1984" topic over catch22 gezeverd wordt.

Wat voor bewijsvoering van jouw kamp? Gefraudeerde gepeerreviewde ghostwritings geproduceerd, gefabriceerd, gedicteerd, gefinancieerd en gepubliseerd door de industrie. Er is geen greintje objectiviteit. Get real!

[..]

In het geval van BadPharma is het juist een schande om het niet te benoemen. Hun eigen verleden een beetje verloochen. Ksssst. Het zou elke keer benoemt moeten worden puur op het feit dat hèt de basis. Het is te bespottelijk voor woorden dat er z'n taboe op het woord nazi berust. Het zou juist openlijk moeten benoemd worden. Dat zet al die schandalen rondom vaccins en medicatie en virusuitbraken in een beter perspectief.

Dat je zo bekrompen reageert begrijp ik dat je geen enkele notie hebt wat het onstaans geschiedenis is van je eigen vak gebied of hoe eigenlijk heel Europa/VS is zoals het is.

En je bent nog steeds op de man aan het spelen en niet inhoudelijk op de doelbewuste ziekteindustrie, mensenhandel en abortusindustrie van de medische wetenschap.

En over racisme dat is ook een geindoctrineerde state of mind :
Zo zeg, dat is een rant :D Tijd voor een zwaai hier Lambiekje uit topic denk ik zo.
Ik vind het toch knap van die nazi's. Hebben ze ook al een tijdmachine uitgevonden? Sommige van die organisatie's bestonden al voor de Nazi partij op werd gericht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122907958
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:44 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat een lulkoek, als hij iemand een nazi noemt, zeg er dan wat van!

En als er iemand de hele tijd op de persoonlijkheid speelt ben jij het wel, hypocriet.
Gedraag je een beetje, laat je niet zo opfokken.
pi_122908176
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Gedraag je een beetje, laat je niet zo opfokken.
Is goed, als jij er voor zorgt dat niemand mij en veel van mijn collega's en vrienden voor nazi uitmaakt.
pi_122908246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef .SP. het volgende:

[..]

Is goed, als jij er voor zorgt dat niemand mij en veel van mijn collega's en vrienden voor nazi uitmaakt.
Sure.
pi_122908411
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Sure.
dank je, nee echt, uit mijn hart, bedankt.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 11:59:51 #106
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122908801
quote:
vr 15 feb 2013, 10:27
Megaclaim toegewezen aan 'slachtoffer' ibuprofen

WASHINGTON -
Een tienermeisje is zwaar gehandicapt geraakt door gebruik van het geneesmiddel ibuprofen. Het meisje heeft een gigantische schadevergoeding toegewezen gekregen.

Een rechter oordeelde dat het jonge slachtoffer recht heeft op in totaal 109 miljoen dollar. Sinds het gebruik van ibuprofen voor kinderen heeft de Amerikaanse Samantha Reckis namelijk te kampen met een (relatief lichte) hersenbeschadiging, zware huidproblemen en blindheid. Ook functioneren haar longen nog maar voor twintig procent.

De oorzaak daarvoor lag in het gebruik van ibuprofen voor kinderen. Het meisje nam het medicijn in, omdat ze zich grieperig voelde. Dat gebeurde inmiddels tien jaar geleden, toen het meisje amper zeven jaar oud was.

Allergische reactie

Een zeer zware allergische reactie zorgde vervolgens dat Reckis in kritieke toestand werd opgenomen in het ziekenhuis. Artsen redden haar leven, maar het meisje zal nooit meer de oude worden. Overigens had het kind eerder ibuprofen voor kinderen gebruikt. Destijds zou er geen sprake zijn van bijwerkingen. De fabrikant heeft zijn medeleven betuigd aan de familie.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122909099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Les 1 Geschiedenis. huidige moderene wetenschap is gebaseerd op de nazis.
Heb ooit een aantal colleges wetenschapsethiek gehad in een academisch ziekenhuis waarbij het onderzoek van de nazi´s aan bod kwam. De consensus was dat wat zij deden uiteraard zeer afkeurenswaardig is, maar dat het tegelijkertijd van onschatbare waarde is geweest. Er is zelfs kritiek in de moderne wetenschap dat sommig onderzoeksmateriaal niet gebruikt wordt omdat het label van het nazisme eraan hangt. Met name in de medische wetenschap, omdat het gebruiken van mensen als proefdieren natuurlijk totaal onethisch is, maar door de nazi´s wel is gedaan. Dat mag natuurlijk nooit meer gebeuren, en had ook nooit mogen gebeuren, maar is dat een goede reden om de data niet te gebruiken? Cijfers zijn cijfers, data is data.

De studenten waren overigens van mening dat gewoon alle data gebruikt moet kunnen worden. Al is het maar omdat al het menselijk leed voor niets zou zijn geweest.

Maar wetenschap staat los van het nazisme; het ene is observatie, het andere een ideologie. Die twee moet je los van elkaar zien, als een appel en een kaplaars. En dat wel doen wordt door velen beledigend opgevat, wat begrijpelijk is. Laat die vergelijking daarom achterwege.
pi_122909392
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Erg naar voor de jongedame in kwestie. Maar om nou 106 miljoen dollar neer te moeten tellen voor deze unieke en niet te voorstellen gebeurtenis is ver buiten proporties, hoe kan de fabrikant hier nu verantwoordelijk voor worden gesteld?
Als iemand voor het eerst pinda's eet en een anafylaktische shock krijgt kan je toch ook niet de pindaboeren verantwoordelijk stellen.

Bizarre uitspraak moet ik zeggen.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 12:22:16 #109
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122909481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef .SP. het volgende:

[..]

Erg naar voor de jongedame in kwestie. Maar om nou 106 miljoen dollar neer te moeten tellen voor deze unieke en niet te voorstellen gebeurtenis is ver buiten proporties, hoe kan de fabrikant hier nu verantwoordelijk voor worden gesteld?
Als iemand voor het eerst pinda's eet en een anafylaktische shock krijgt kan je toch ook niet de pindaboeren verantwoordelijk stellen.

Bizarre uitspraak moet ik zeggen.
Het is niet alsof die pinda-boer zelf die pinda heeft gemaakt en op de verpakking heeft gezet dat het veilig is voor iedereen. :)
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122909650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het is niet alsof die pinda-boer zelf die pinda heeft gemaakt en op de verpakking heeft gezet dat het veilig is voor iedereen. :)
Goed, dan Duyvis, is deze verantwoordelijk voor de sporadische overgevoeligheid van consumenten?
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 12:28:07 #111
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122909671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Goed, dan Duyvis, is deze verantwoordelijk voor de sporadische overgevoeligheid van consumenten?
Sinds wanneer maakt Duyvis pinda's dan?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122911171
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Sinds wanneer maakt Duyvis pinda's dan?
Sinds een hele tijd.

  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 13:20:01 #113
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122911246
Volgens mij valt dat onder ze verkopen pinda's i.p.v. ze maken pinda's. Melk komt zeker ook uit de melk-fabriek?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:24:25 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122911402
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Blabla, scheer je weg met je on-onderbouwde gelul. Je hebt nog nooit van je leven een lab van binnen gezien, laat staan wetenschappelijk onderzoek, je weet niet waar je het over hebt.
nee jij weet niet waarover je het hebt. We zitten hier niet in subgroep biologie, natuurkunde hoek. Wat denk je wel niet.

De realiteit is grimmer dan jij je kunt voorstellen. En als er ook maar één procent waar is wat ik claim (en bovendien onderbouw) dan heeft de mensheid, flora en fauna en megaprobleem

Maar ik ben bang dat ik met mijn claims, tirades nog maar oppervlakkig de beerput aanraak. Reken er maar op dat het een tigvoud erger is dan ik het allemaal verkondig.

-edit, persoonlijk gedoe-

We zitten hier in BNW, ook wel grens-, schaduwwetenschap, schaduwoverheid, schaduwpolitiek. Kortom om de donkere kant van onze instituten. Zet die roze bril af. Wake up. Het is geen theekransje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 15-02-2013 13:33:47 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122911674
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij valt dat onder ze verkopen pinda's i.p.v. ze maken pinda's. Melk komt zeker ook uit de melk-fabriek?
De fabrikant van de ibuprofen heeft ook niet alle grondstoffen zelf gemaakt.
pi_122911709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee jij weet niet waarover je het hebt. We zitten hier niet in subgroep biologie, natuurkunde hoek. Wat denk je wel niet.

De realiteit is grimmer dan jij je kunt voorstellen. En als er ook maar één procent waar is wat ik claim (en bovendien onderbouw) dan heeft de mensheid, flora en fauna en megaprobleem

Maar ik ben bang dat ik met mijn claims, tirades nog maar oppervlakkig de beerput aanraak. Reken er maar op dat het een tigvoud erger is dan ik het allemaal verkondig.

-edit-

We zitten hier in BNW, ook wel grens-, schaduwwetenschap, schaduwoverheid, schaduwpolitiek. Kortom om de donkere kant van onze instituten. Zet die roze bril af. Wake up. Het is geen theekransje.
Onderbuik gezever, kom bij mij kijken en wijs me de donkere kanten van het instituut aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 15-02-2013 13:34:07 ]
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 13:33:11 #117
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122911727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

De fabrikant van de ibuprofen heeft ook niet alle grondstoffen zelf gemaakt.
Niet de grondstoffen wel de pil. De fabrikant die de pinda maakt van grondstoffen is moedertje natuur. Wil je die aanklagen dan?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122911897
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Niet de grondstoffen wel de pil. De fabrikant die de pinda maakt van grondstoffen is moedertje natuur. Wil je die aanklagen dan?
laat maar zitten, kansloze discussie.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:40:38 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122911987
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb ooit een aantal colleges wetenschapsethiek gehad in een academisch ziekenhuis waarbij het onderzoek van de nazi´s aan bod kwam. De consensus was dat wat zij deden uiteraard zeer afkeurenswaardig is, maar dat het tegelijkertijd van onschatbare waarde is geweest. Er is zelfs kritiek in de moderne wetenschap dat sommig onderzoeksmateriaal niet gebruikt wordt omdat het label van het nazisme eraan hangt. Met name in de medische wetenschap, omdat het gebruiken van mensen als proefdieren natuurlijk totaal onethisch is, maar door de nazi´s wel is gedaan.
Hallo?!! Het gebeurt nu een factor 10 erger dan destijds. Neem bijvoorbeeld het recentelijk misdaad HPV. Gehele bevolkinsgroep als proefkonijn gebruiken en omdat te bewerkstelligen werden ouders buitenspel gezet en werden de pubers gepaaid met iPods. Hoe misdadig is dat. Laat staan dat HPV geen correlatie heeft tot baarmoederhalskanker. Of neem DES, of Agent Orange, of de oorlog in Irak/Afghanistan op vrouwen en kinderen schieten met DU-minutie. Er is echt helemaal niets veranderd. Het is erger dan ooit.

En dan heb ik het nog niet eens over de wanpraktijken in het ondergrondse van Dulce, Area 51.

quote:
Dat mag natuurlijk nooit meer gebeuren, en had ook nooit mogen gebeuren, maar is dat een goede reden om de data niet te gebruiken? Cijfers zijn cijfers, data is data.
Natuurlijk mag dat nooit meer gebeuren maar waarom wordt het dan nog steeds toegepast ?!
En is er helemaal niets veranderd.
quote:
De studenten waren overigens van mening dat gewoon alle data gebruikt moet kunnen worden. Al is het maar omdat al het menselijk leed voor niets zou zijn geweest.
Denk je nu werkelijk waar dat zie die data niet gebruiken? Ze gaan over lijken maar gebruiken die data niet. Hoe logisch is dat !?

quote:
Maar wetenschap staat los van het nazisme; het ene is observatie, het andere een ideologie. Die twee moet je los van elkaar zien, als een appel en een kaplaars. En dat wel doen wordt door velen beledigend opgevat, wat begrijpelijk is. Laat die vergelijking daarom achterwege.
Misschien .maar het is een onlosmakend vast staand feit. Net zoals dat Europa's Brussel dat ook is.

Dat bekrompen taboe moet echt doorbroken worden. Men heeft echt geen notie hoe corrupt de wereld is?! En wat voor stempel WO2 heeft op ALLES
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 13:41:58 #120
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122912035
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

laat maar zitten, kansloze discussie.
Ik heb ook geen één goed argument van je gezien noch een doordacht argument. Appels met peren vergelijken en dan tot de conclusie komen dat het zinloos is, is precies de betekenis van appels met peren vergelijken.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:43:16 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122912075
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij valt dat onder ze verkopen pinda's i.p.v. ze maken pinda's. Melk komt zeker ook uit de melk-fabriek?
Heel goed geantwoord. !
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:44:37 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122912126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

De fabrikant van de ibuprofen heeft ook niet alle grondstoffen zelf gemaakt.
Zucht
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122912777
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb ook geen één goed argument van je gezien noch een doordacht argument. Appels met peren vergelijken en dan tot de conclusie komen dat het zinloos is, is precies de betekenis van appels met peren vergelijken.
ja, je hebt helemaal gelijk, ik ben volkomen vastgeluld. Chapeau, ik buig voor je grootheid.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 14:08:05 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122912940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

ja, je hebt helemaal gelijk, ik ben volkomen vastgeluld. Chapeau, ik buig voor je grootheid.
Sta op mijn zoon, alleen God is het waardig om ervoor te knielen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122912966
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Sta op mijn zoon, alleen God is het waardig om ervoor te knielen.
Jij bent mijn God
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 14:57:24 #126
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122914835
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef .SP. het volgende:

[..]

Jij bent mijn God
En ik maar denken dat Lambiekje degene was die raar was.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:12:09 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122922428
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb ook geen één goed argument van je gezien noch een doordacht argument. Appels met peren vergelijken en dan tot de conclusie komen dat het zinloos is, is precies de betekenis van appels met peren vergelijken.
Als je het simpele voorbeeld al niet snapt heeft het niet zo veel zin om verder te gaan he?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 18:16:27 #128
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122922530
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je het simpele voorbeeld al niet snapt heeft het niet zo veel zin om verder te gaan he?
Het simpele voorbeeld maakt het geheel tot een analogie.

Verder zie mijn eerdere post.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:44:26 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122925777
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het simpele voorbeeld maakt het geheel tot een analogie.

Verder zie mijn eerdere post.
En je punt is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:46:02 #130
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122925835
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En je punt is?
DAT HET GEEN ZIN HEEF OM APPELS MET PEREN TE VERGELIJKEN. ALS MEN DAT WEL DOET BEN IK TOCH NIET VERPLICHT OM DAARIN MEE TE GAAN.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122925880
Mevrouw de voorzitter......
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:06:41 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122930120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

DAT HET GEEN ZIN HEEF OM APPELS MET PEREN TE VERGELIJKEN. ALS MEN DAT WEL DOET BEN IK TOCH NIET VERPLICHT OM DAARIN MEE TE GAAN.
Dan kom ik weer terug bij mijn vorige punt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 21:34:39 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122931417
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan kom ik weer terug bij mijn vorige punt...
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:53:20 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122932383
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat het weer terug brengt bij het dit is zinloos als je het niet snapt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 21:53:46 #135
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122932411
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat het weer terug brengt bij het dit is zinloos als je het niet snapt.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122932442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef .SP. het volgende:

[..]

Erg naar voor de jongedame in kwestie. Maar om nou 106 miljoen dollar neer te moeten tellen voor deze unieke en niet te voorstellen gebeurtenis is ver buiten proporties, hoe kan de fabrikant hier nu verantwoordelijk voor worden gesteld?
Als iemand voor het eerst pinda's eet en een anafylaktische shock krijgt kan je toch ook niet de pindaboeren verantwoordelijk stellen.

Bizarre uitspraak moet ik zeggen.
Ze gaan in beroep en terecht. TEN staat als bijwerking geregistreerd. Jammer, maar die 109 miljoen gaat ze echt niet krijgen.

Sowieso een artikel dat het verschil niet weet tussen bijwerkingen en een allergische reactie :')
I feel kinda Locrian today
pi_122932683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:17 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je weet dat wetenschap feit is door de afwezigheid van bewijs voor het tegendeel. Dus als niemand de claim kan weerleggen is het automatisch waarheid.
Nee het is precies het tegenovergestelde.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het witte zwannen en zwarte zwannen verhaal.
Dat is hem idd (met een aantal aanpassingen)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:08 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Leuke benadering, maar hij klopt niet helemaal. Want met het vinden van 1 witte zwaan zal men hem heel snel neersabelen door een zwarte zwaan te tonen. Maar je hebt gelijk in het feit dat in die 10 minuten totdat de zwarte zwaan opgehaald is de stellen "alle zwanen zijn wit" wel een staande theorie is maar nog geen wetenschap.
Ik begrijp niet wat je bedoelt hier.

het hele punt van Popper is dat je nooit iets kunt bewijzen, je kunt alleen bewijzen dat iets niet zo is.

Het maakt niet uit hoeveel witte zwanen je bekijkt, je kunt nooit bewijzen dat alle zwanen wit zijn. Het enige dat je kunt bewijzen is dat niet alle zwanen wit zijn.

De enige manier om dus wetenschappelijk vooruitgang te boeken is door te bewijzen wat fout is, en zo steeds dichterbij wat waar is te komen.

Je kunt dus nooit bewijzen wat waar is, alleen aantonen wat niet waar is.

Dat is wat nulhypothese-toetsing doet en waar de meeste moderne wetenschap nog steeds mee werkt.

Met deze approach zijn een aantal problemen gemoeid, die problemen heb je niet als je bayeseaans te werk gaat, maar dat heeft een aantal andere (voornamelijk statistische issues)

In het kort: wetenschap is geen bewijs door het uitblijven van het tegendeel, het is precies het tegenovergestelde.
Gevolg is dat de interpretatie wel deels gebaseerd is op uitblijven van het tegendeel, omdat het werkt door verklaringen " af te strepen". Veel wetenschap is dus ook voortzetting van eerder werk waarin twee mogelijke verklaringen tegen elkaar getoetst worden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:59:14 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122932690
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef starla het volgende:

[..]

Ze gaan in beroep en terecht. TEN staat als bijwerking geregistreerd. Jammer, maar die 109 miljoen gaat ze echt niet krijgen.

Sowieso een artikel dat het verschil niet weet tussen bijwerkingen en een allergische reactie :')
Only in America? Onzinnige uitspraak idd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122932960
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat het weer terug brengt bij het dit is zinloos als je het niet snapt.
Volgens mij is het een troll die er genoegen in schept discussies te frustreren met onzinnig commentaar.
pi_122933020
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef starla het volgende:

[..]

Ze gaan in beroep en terecht. TEN staat als bijwerking geregistreerd. Jammer, maar die 109 miljoen gaat ze echt niet krijgen.

Sowieso een artikel dat het verschil niet weet tussen bijwerkingen en een allergische reactie :')
Hoe komen ze in vredesnaam op 106 miljoen in de eerste plaats? Daar zou toch een soort gedachtegang achter moeten zitten zou je denken.....
pi_122933081
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hoe komen ze in vredesnaam op 106 miljoen in de eerste plaats? Daar zou toch een soort gedachtegang achter moeten zitten zou je denken.....
Het aantal huidcellen dat van haar afviel? Geen idee...
I feel kinda Locrian today
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 22:28:31 #142
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122934045
quote:
Johnson & Johnson loses $63 million verdict in Motrin case

Feb 13 (Reuters) - A Massachusetts jury on Wednesday said Johnson & Johnson must pay a teenage girl and her family $63 million, finding she lost much of her skin and suffered other serious harm after taking the company's Motrin painkiller in 2003.

The Plymouth Superior Court jury found that Samantha Reckis developed Stevens-Johnson Syndrome and Toxic Epidermal Necrolysis after taking Children's Motrin when she was 7 years old.

The company confirmed the award to Reuters. An attorney for Reckis was not immediately available for comment.

Johnson & Johnson, in a statement, said the Reckis family "has suffered a tragedy and we sympathize deeply with them."

But the diversified healthcare company said it disagrees with the jury decision and is considering additional legal options. It said the medical conditions are very rare and their specific cause is difficult to ascertain.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSL1N0BDLMO20130213
O, dus zo zit de vork in de steel. :')

_O-
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 22:29:36 #143
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122934096
De televaag ook met zijn berichten. :'(
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 22:32:08 #144
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122934225
Gewoon een zak met geld gekregen (heel ander bedrag blijkbaar), omdat de jury :'( , :'( deed.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122934622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hoe komen ze in vredesnaam op 106 miljoen in de eerste plaats? Daar zou toch een soort gedachtegang achter moeten zitten zou je denken.....
Zou je denken idd.
Volkomen uit de lucht gegrepen, dit soort bedragen.
pi_122934750
Nou ja, in Amerika kunnen zorgkosten nogal snel oplopen.

Overigens is de toegewezen claim 63 miljoen maar komt er blijkbaar een insane rente oid bovenop...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 23:01:07 #147
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122935803
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef oompaloompa het volgende:
Nou ja, in Amerika kunnen zorgkosten nogal snel oplopen.

Overigens is de toegewezen claim 63 miljoen maar komt er blijkbaar een insane rente oid bovenop...
Waar staat dat ergens?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122935859
Amerikaans nieuwsbericht als je haar naam googlet. Heb pagina niet opgeslagen maar zou je zo moeten vinden.

Stond dat 63 miljoen schadevergoeding toegewezen was en dat met rente het neer kwam op een kostenpost van 109 miljoen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2013 @ 00:25:04 #149
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122939304
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:02 schreef oompaloompa het volgende:
Amerikaans nieuwsbericht als je haar naam googlet. Heb pagina niet opgeslagen maar zou je zo moeten vinden.

Stond dat 63 miljoen schadevergoeding toegewezen was en dat met rente het neer kwam op een kostenpost van 109 miljoen.
Misschien was het wel de Amerikaanse variant van de telegraaf.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_122960675
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hallo?!! Het gebeurt nu een factor 10 erger dan destijds. Neem bijvoorbeeld het recentelijk misdaad HPV. Gehele bevolkinsgroep als proefkonijn gebruiken en omdat te bewerkstelligen werden ouders buitenspel gezet en werden de pubers gepaaid met iPods. Hoe misdadig is dat. Laat staan dat HPV geen correlatie heeft tot baarmoederhalskanker. Of neem DES, of Agent Orange, of de oorlog in Irak/Afghanistan op vrouwen en kinderen schieten met DU-minutie. Er is echt helemaal niets veranderd. Het is erger dan ooit.

En dan heb ik het nog niet eens over de wanpraktijken in het ondergrondse van Dulce, Area 51.

[..]

Natuurlijk mag dat nooit meer gebeuren maar waarom wordt het dan nog steeds toegepast ?!
En is er helemaal niets veranderd.
Mijn punt is dat niet al die verschillende zaken zo snel onder dezelfde ideologie te scharen zijn. Wat wel het geval was bij de nazi's. Maar inderdaad: kwalijke zaken vinden ook nu nog plaats, zij het andere een andere paraplu. ;)

quote:
Denk je nu werkelijk waar dat zie die data niet gebruiken? Ze gaan over lijken maar gebruiken die data niet. Hoe logisch is dat !?
Bepaalde kennis wordt wel gebruikt, maar de kampen zijn verdeeld over of alles gebruikt moet kunnen worden, of dat het beperkt moet blijven vanwege het leed dat eraan vooraf is gegaan.

quote:
Misschien .maar het is een onlosmakend vast staand feit. Net zoals dat Europa's Brussel dat ook is.

Dat bekrompen taboe moet echt doorbroken worden. Men heeft echt geen notie hoe corrupt de wereld is?! En wat voor stempel WO2 heeft op ALLES
Overeenkomsten zijn bijna altijd te vinden, maar dat stelt ze niet gelijk aan elkaar. Net als een appel en een peer. ;)

En ja, WOII heeft een stempel op veel, wat niet vreemd is voor een wereldoorlog. Maar de tweede wereldoorlog is slechts een hoofdstuk in de geschiedenis van de mensheid; alles afschuiven op die periode is te kortzichtig.
pi_122999279
Een vraagje over vaccinatie; als het allemaal gebaseerd is op leugens in stand gehouden door de BIgPharma met als enig doel het controleren en langzaam uitroeien van mensen, waarom wordt het dan ook op immense (en succesvolle) schaal bij dieren toegepast?
  Moderator zondag 17 februari 2013 @ 18:58:58 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_122999447
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef .SP. het volgende:
Een vraagje over vaccinatie; als het allemaal gebaseerd is op leugens in stand gehouden door de BIgPharma met als enig doel het controleren en langzaam uitroeien van mensen, waarom wordt het dan ook op immense (en succesvolle) schaal bij dieren toegepast?
Mmm, goeie vraag wel.
pi_123022168
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mmm, goeie vraag wel.
Dank, jammer dat Lambiekje op vakantie is.....
pi_123022249
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:04 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dank, jammer dat Lambiekje op vakantie is.....
Big Pharma probeert ook de dieren mee te laten draaien in de industrie?
Vrije interpretatie.
pi_123022288
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Big Pharma probeert ook de dieren mee te laten draaien in de industrie?
Vrije interpretatie.
Zou kunnen, maar met welk doel?
En een ander voorbeeld, als de BigPharma zo oppermachtig is, waarom wordt er niet tegen mond en klauwzeer gevaccineerd?
pi_123022340
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar met welk doel?
En een ander voorbeeld, als de BigPharma zo oppermachtig is, waarom wordt er niet tegen mond en klauwzeer gevaccineerd?
Omdat BP zowel dieren als mensen als proefpersonen beschouwt?

Is er een vaccin dan tegen mond en klauwzeer?
pi_123023173
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat BP zowel dieren als mensen als proefpersonen beschouwt?

Is er een vaccin dan tegen mond en klauwzeer?
Proefpersoon om wat uit te vinden? En toevalligerwijs werkt het vaccineren ook nog eens tegen de ziekte waartegen het zou moeten werken.

Sinds de jaren 70 zijn er vaccins tegen MKZ, alleen is export belangrijker dan dierenwelzijn.
pi_123028289
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Proefpersoon om wat uit te vinden? En toevalligerwijs werkt het vaccineren ook nog eens tegen de ziekte waartegen het zou moeten werken.

Sinds de jaren 70 zijn er vaccins tegen MKZ, alleen is export belangrijker dan dierenwelzijn.
Kunnen ze dan niet eerst vaccineren en dan exporteren of denk ik dan te simpel?
pi_123030762
In 't buitenland eten ze ook niet graag gevaccineerd vlees, uit angst voor ziekten. Waar vaccins zijn, is ziekte, lijkt het credo.
pi_123104205
volgens mij past dit hier wel:
http://retractionwatch.wo(...)im-boldt/#more-12494

quote:
An internal investigation found no evidence of harm to the patients Boldt treated, and the the Cochrane review found “no change in the findings related to the inclusion or exclusion of the studies by Boldt et al.,” according to the editorial. But the new meta-analysis found something different:

After exclusion of the studies by Boldt et al, Zarychanski et al found that hydroxyethyl starch was associated with a significantly increased risk of mortality (risk ratio [RR], 1.09; 95% CI, 1.02-1.17) and renal failure (RR, 1.27; 95% CI 1.09-1.47).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:04:24 #162
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123104761
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:37 schreef Gray het volgende:
In 't buitenland eten ze ook niet graag gevaccineerd vlees, uit angst voor ziekten. Waar vaccins zijn, is ziekte, lijkt het credo.
Meer dat ze het vaccin niet kunnen zien of het dier gevaccineerd is of de ziekte heeft gehad. Ze testen namelijk op antilichamen. MKZ is toch raar omdat ze ziekte dezelfde eigenschap heeft als Kreuzveld Jacob ziekte alleen er is nooit bewijs geweest dat deze twee ziektes in verband staan met elkaar.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123106653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:04 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Meer dat ze het vaccin niet kunnen zien of het dier gevaccineerd is of de ziekte heeft gehad. Ze testen namelijk op antilichamen. MKZ is toch raar omdat ze ziekte dezelfde eigenschap heeft als Kreuzveld Jacob ziekte alleen er is nooit bewijs geweest dat deze twee ziektes in verband staan met elkaar.
Precies, gelukkig bestaan er tegenwoordig vaccins die een marker hebben waarmee kan worden gecontroleerd of ze gevaccineerd of geinfecteerd zijn geweest. Echter wil de markt daar schijnbaar nog niet echt aan.

Ik denk niet dat MKZ dezelfde symptomen als Kreuzfeld Jacob heeft, misschien bedoel je een andere ziekte.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:52:18 #164
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123106677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:51 schreef .SP. het volgende:

[..]

Precies, gelukkig bestaan er tegenwoordig vaccins die een marker hebben waarmee kan worden gecontroleerd of ze gevaccineerd of geinfecteerd zijn geweest. Echter wil de markt daar schijnbaar nog niet echt aan.

Ik denk niet dat MKZ dezelfde symptomen als Kreuzfeld Jacob heeft, misschien bedoel je een andere ziekte.
Nee, ziekte is in de kern dezelfde streng...alleen is de ene de menselijk variant en de andere de dierlijke.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123106747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Nee, ziekte is in de kern dezelfde streng...alleen is de ene de menselijk variant en de andere de dierlijke.
Vergis je je niet met MCD (mad cow disease/BSE) en CJD (Creuzfeld jacob disease)?
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:55:33 #166
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_123106771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:54 schreef .SP. het volgende:

[..]

Vergis je je niet met MCD (mad cow disease/BSE) en CJD (Creuzfeld jacob disease)?
Je, hebt helemaal gelijk....mea culpa.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_123107918
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:51 schreef .SP. het volgende:

[..]

Precies, gelukkig bestaan er tegenwoordig vaccins die een marker hebben waarmee kan worden gecontroleerd of ze gevaccineerd of geinfecteerd zijn geweest. Echter wil de markt daar schijnbaar nog niet echt aan.
Ik denk niet dat MKZ dezelfde symptomen als Kreuzfeld Jacob heeft, misschien bedoel je een andere ziekte.
Wat zou daar de reden van kunnen zijn? Ik begrijp dat niet goed.
pi_123108154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat zou daar de reden van kunnen zijn? Ik begrijp dat niet goed.
Er is een kleine kans dat een gevaccineerd dier alsnog MKZ draagt.
pi_123108225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:37 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er is een kleine kans dat een gevaccineerd dier alsnog MKZ draagt.
Dus dan de gok maar nemen?
pi_123108367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus dan de gok maar nemen?
tja, dat is aan het importerende land om die keuze te maken.

Maar als je met een vaccin de slachting van miljoenen koeien kan voorkomen lijkt mij dat persoonlijk de moeite waard.
Het zal echter op een simpel rekensommetje uitkomen, waar het gemiste inkomen uit export tegen de kosten van ruiming van dieren wordt gezet.
pi_123108428
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:44 schreef .SP. het volgende:

[..]

tja, dat is aan het importerende land om die keuze te maken.

Maar als je met een vaccin de slachting van miljoenen koeien kan voorkomen lijkt mij dat persoonlijk de moeite waard.
Het zal echter op een simpel rekensommetje uitkomen, waar het gemiste inkomen uit export tegen de kosten van ruiming van dieren wordt gezet.
Dat zal de afweging wel zijn ja.
pi_123185899
good pharma for a change?

http://www.guardian.co.uk(...)n-drug-pentobarbital

Blijkbaar weigeren bedrijven "medicijnen" te verkopen aan Georgia die voor deathrow gebruikt worden.

(main point van het artikel is dat Georgia evil is, maar tussendoor staat die actie van een bedrijf in Denemarken beschreven).

Hier een ouder stuk specifiek over die actie: http://www.guardian.co.uk(...)tal-lethal-injection
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 25 maart 2013 @ 08:54:19 #173
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_124473611
Van 't weekend aangehoord waarom de CBO-richtlijnen voor Lyme-patienten is afgekets na 4-jaar lang vergaderen met meerdere disciplines waaronder het RIVM. Op het allerlaatste moment is het afgeketst.
Opeens waren er 'onderzoeken'. Maar het meest stuitende was nog wel dat de vakgroep van neurologen stellen dan antibiotica en lyme hetzelfde is als aderlaten. Het is zo duidelijk dat er een machtspelletje worden gespeeld door regulire (on)deskundigen. De (lyme)patient wordt ronduit beledigd op deze werkwijze.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 25 maart 2013 @ 09:15:36 #174
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_124473934
Welkom terug Biekje :P
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 10:47:00 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_124476117
Hoi Biekje, welkom terug ;)
pi_124476293
Jeuj, Lambiekske is terug. *O*
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_124476580
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
Van 't weekend aangehoord waarom de CBO-richtlijnen voor Lyme-patienten is afgekets na 4-jaar lang vergaderen met meerdere disciplines waaronder het RIVM. Op het allerlaatste moment is het afgeketst.
Opeens waren er 'onderzoeken'. Maar het meest stuitende was nog wel dat de vakgroep van neurologen stellen dan antibiotica en lyme hetzelfde is als aderlaten. Het is zo duidelijk dat er een machtspelletje worden gespeeld door regulire (on)deskundigen. De (lyme)patient wordt ronduit beledigd op deze werkwijze.
Waar maak je je druk om, graskauwen, aardbeien en positief denken is toch de oplossing voor alles? Waarom luisteren naar de mening van in en in corrupte mensen die nog minder hersencellen hebben als jouw ochtendplasje?
pi_124477564
Hoi Biek! :W
  maandag 25 maart 2013 @ 12:05:49 #179
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_124478404
Hoi Allemaal!

:D
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 13:38:10 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_124643633
Ze gaan domperidon opnieuw beoordelen

http://www.nu.nl/algemeen(...)ddel-domperidon.html

Benieuwd wat de uitkomst is en wat eventueel het alternatief wordt.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:32:21 #181
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125472980
Morgen 12:15u:

quote:
Argos

Hoe komen medicijnen op de markt? RT @Argosradio1: zaterd: Forse kritiek op toelaten en beoordelen medicijnen #CBG. http://t.co/2uP1UvTgMf
https://soundcloud.com/radio1nl/promo-argos-20-04-13-cbg
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 21 april 2013 @ 19:49:42 #182
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_125567148
'Hartbewaking in ziekenhuis downloadt torrents'

Je MRI-scanner fungeert zeker ook op deze wijze, tuinhek ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 21 april 2013 @ 22:54:17 #183
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_125580014
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
'Hartbewaking in ziekenhuis downloadt torrents'

Je MRI-scanner fungeert zeker ook op deze wijze, tuinhek ?!
Die heeft geen connectie met het internet ;) Verder is het gewoon een Win XP 64 systeem (de eerste en enige keer dat ik die windows versie 'in het wild' tegen ben gekomen), dus met wat moeite en een UTP kabel moet dat vast wel te regelen zijn ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:52:23 #184
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126162801
quote:
quote:
Een Nederlandse Pompe-patiënte, die vele interviews gaf over de noodzaak van haar peperdure medicijnen, werkt voor de fabrikant van datzelfde geneesmiddel. In België raakte ze in opspraak doordat ze de ouders van een 7-jarige, ongeneeslijk zieke jongen aanspoorde media-aandacht te zoeken. Ze verzweeg dat ze dit in opdracht deed van een medicijnproducent.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 09:55:02 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_126162867
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die heeft geen connectie met het internet ;) Verder is het gewoon een Win XP 64 systeem (de eerste en enige keer dat ik die windows versie 'in het wild' tegen ben gekomen), dus met wat moeite en een UTP kabel moet dat vast wel te regelen zijn ja.
Je moet het zo zien te regelen dat je tijdens het MRI'en ook kunt FOK!ken :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:40:16 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126199634
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Ernstig hoor dat BadPharma patienten inzet voor promotie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 12:51:49 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_126213354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ernstig hoor dat BadPharma patienten inzet voor promotie
Hoe kom je daar nu weer bij |:(
  maandag 13 mei 2013 @ 08:28:11 #188
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126418961
quote:
Tienduizenden Oost-Duitsers waren proefkonijn farma-industrie

Westerse farmaceutische bedrijven hebben in meer dan 50 ziekenhuizen in de Duitse Democratische Republiek (1949-1990) onderzoek laten doen naar medicijnen.

Daarbij zijn in de loop der jaren meer dan 50.000 Oost-Duitsers proefkonijn geweest zonder dat ze dat wisten. Dat meldt het Duitse weekblad Der Spiegel.

Het weekblad heeft naar eigen zeggen inzage gekregen in eerder onbekende documenten van het ministerie van Volksgezondheid van de DDR, de geheime dienst Stasi en het Instituut voor Geneesmiddelen van de DDR.

Epo

Een aantal van de proefkonijnen is overleden terwijl medicamenten werden uitgeprobeerd. Zo overleden in Oost-Berlijn twee patiënten nadat ze met het Hoechst-medicijn Trental waren behandeld. In de longkliniek van Lostau stierven twee patiënten die de bloeddrukverlager Spirapril van Sandoz (inmiddels onderdeel van Novartis) kregen.

In de Charité, een bekend ziekenhuis in Berlijn, probeerde Boehringer-Mannheim (vandaag de dag onderdeel van Roche), erytropoëtine (epo) uit op 30 te vroeg geboren baby’s. Bayer testte nimodipine, een middel ter verbetering van de doorbloeding, uit op alcoholisten.

Bijwerkingen

De farmareuzen boden per studie tot 800.000 Westmark. Directeur van het West-Berlijnse Schering AG (nu onderdeel van Bayer) sloot lucratieve contracten met de Charité.

Patiënten kregen vaak niets te horen over de risico’s of bijwerkingen. In 1989 verklaarde Hoechst (onderdeel van Sanofi) nog dat ‘begeleidende teksten alleen bestemd waren voor de onderzoekers en niet voor de patiënten’.

Uit steeds meer wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat natuurgeneesmiddelen talrijke volksziekten drastisch kunnen terugdringen. In onderstaande video legt dr. Matthias Rath op heldere wijze uit waarom deze ‘wereld zonder ziekte’ ons niet wordt gegund omdat ziekten een miljardenmarkt zijn voor de farma-industrie. Willen wij een wereld zonder ziekte voor ons en voor onze kinderen, dan zullen wij ons moeten verenigen.
bron
Goed bezig ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 09:33:10 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_126419847
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goed bezig ...
Tussen 1949 en1990.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:51:09 #190
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126425630
quote:
Australian Telegraph newspaper endorses medical child abuse: Unvaccinated children should be raised as outcasts

In a new low for even the mainstream media, the Daily Telegraph and Sunday Telegraph newspapers in Australia are pushing a campaign of outright medical child abuse they call "NO JAB NO PLAY." The campaign demands that unvaccinated children be barred from all social contact with other children and condemned to the life of a social outcast where parents are presumably supposed to raise them in cages in dark basements. The paper has launched its horrific, anti-human-rights campaign, "NO JAB NO PLAY" that demands children who are not vaccinated with state-mandated chemicals (which include mercury, formaldehyde, aluminum and other toxins) be denied interaction with other children.

bron
Hoe ziek is dit. De prikfascisten worden met dag erger. Iedere arts/verpleger is natuurlijk niets liever dan een Mengele impersonator.

quote:
If vaccinations work, then a vaccinated child should be able to strut through even the most snot-nosed, coughing, sneezing, sick group of other children and have no concern whatsoever for catching any disease, right? The vaccine offers them 100% protection, doesn't it? So why would vaccinated children need to fear unvaccinated carriers?
De krant suggereert dus ondubbelzinnig dat vaccins gewoon niet werken ...
quote:
Now, to understand this even further, the real truth about all this is that vaccines weaken the immune system against future infections, and it's all the non-vaccinated children who are statistically far more naturally immune from infection. Take a sample of 100 sick children anywhere in Australia, and you'll find that the ones who have the most severe symptoms are the ones who were vaccinated. Every measles outbreak happens among children who were vaccinated against the measles. Flu outbreaks are carried and spread primarily by children who receive flu shots! This is the "inconvenient truth" the vaccine-pushing medical establishment doesn't want you to know.
Wat natuurlijk common knowledge zou moeten zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lambiekje op 13-05-2013 13:00:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 13:12:06 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_126426294
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe ziek is dit. De prikfascisten worden met dag erger. Iedere arts/verpleger is natuurlijk niets liever dan een Mengele impersonator.[..]

De krant suggereert dus ondubbelzinnig dat vaccins gewoon niet werken ...

[..]

Wat natuurlijk common knowledge zou moeten zijn.
Doe toch eens normaal zeg }:|
  maandag 13 mei 2013 @ 13:13:51 #192
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126426348
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe ziek is dit. De prikfascisten worden met dag erger. Iedere arts/verpleger is natuurlijk niets liever dan een Mengele impersonator.

[..]

De krant suggereert dus ondubbelzinnig dat vaccins gewoon niet werken ...

[..]

Wat natuurlijk common knowledge zou moeten zijn.
De schrijver van dat artikel weet gewoon duidelijk niet waar hij of zij het over heeft...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_126427566
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe ziek is dit. De prikfascisten worden met dag erger. Iedere arts/verpleger is natuurlijk niets liever dan een Mengele impersonator.

[..]

De krant suggereert dus ondubbelzinnig dat vaccins gewoon niet werken ...

[..]

Wat natuurlijk common knowledge zou moeten zijn.
Biekje, dit hebben we ja al zo vaak uitgelegd, kan je nu niet eens met iets nieuws of nog spannender, feiten, komen in plaats van andere domme sites na-papegaaien?
  maandag 13 mei 2013 @ 16:45:19 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126435075
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe ziek is dit. De prikfascisten worden met dag erger. Iedere arts/verpleger is natuurlijk niets liever dan een Mengele impersonator.
Dat is idd ziek , dwingen dat kinderen worden gevaccineerd , nou liever een outcast dan een proefkonijn .
quote:
[..]

De krant suggereert dus ondubbelzinnig dat vaccins gewoon niet werken ...

[..]

Wat natuurlijk common knowledge zou moeten zijn.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126435221
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe toch eens normaal zeg }:|
Wedden dat hij keihard naar het ziekenhuis rent als hij eens een keer pijn heeft? Als je ze nodig hebt zijn ze opeens wel te vertrouwen :)
Conscience do cost.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 16:50:56 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_126435361
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is idd ziek , dwingen dat kinderen worden gevaccineerd , nou liever een outcast dan een proefkonijn .

[..]

Vind jij dokters en verpleegkundigen ook Mengele?
  maandag 13 mei 2013 @ 16:57:47 #197
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126435693
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind jij dokters en verpleegkundigen ook Mengele?
http://www.naturalnews.co(...)ence_extinction.html

Wetenschappers zijn sowieso op verkeerde voet en intenties bezig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_126435757
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.naturalnews.co(...)ence_extinction.html

Wetenschappers zijn sowieso op verkeerde voet en intenties bezig.
Doe er dan wat aan en ga zelf wetenschappen :?

Stuurlui en wal etc.
Conscience do cost.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:59:09 #199
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126435770
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De schrijver van dat artikel weet gewoon duidelijk niet waar hij of zij het over heeft...
Nee prikfascisten weten niet waar ze het over hebben. Statistiek laat zien dat vaccins NIET werken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 17:00:30 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_126435839
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee prikfascisten weten niet waar ze het over hebben. Statistiek laat zien dat vaccins NIET werken. En feitelijke crimineel is.
Zucht..
  maandag 13 mei 2013 @ 17:03:22 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126435960
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zucht..
Ooit zul je mij gelijk (moeten) geven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_126436029
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee prikfascisten weten niet waar ze het over hebben. Statistiek laat zien dat vaccins NIET werken.

Vertel meer over je intensieve ervaring met vaccinaties. Hoeveel heb je er zelf gegeven?
Conscience do cost.
pi_126437664
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee prikfascisten weten niet waar ze het over hebben. Statistiek laat zien dat vaccins NIET werken.

Die wil ik wel eens zien en dan niet alleen de griep vaccinatie want dat is bekend dat die maar weinig helpen. Vanwege het virus dat muteert, maar dat zal wel weer onzin zijn.
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 13 mei 2013 @ 19:47:51 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126444131
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee prikfascisten weten niet waar ze het over hebben. Statistiek laat zien dat vaccins NIET werken.

Alsof jij enig benul hebt van statistiek :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 mei 2013 @ 20:00:58 #205
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126445082
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:37 schreef Gray het volgende:
In 't buitenland eten ze ook niet graag gevaccineerd vlees, uit angst voor ziekten. Waar vaccins zijn, is ziekte, lijkt het credo.
Het probleem met (een paar) dierenziekten is dat je geen verschil kan zien tussen een gevaccineerd dier, of een dier dat ziek is (geweest). In feite is het een puur economisch probleem, heb ik begrepen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_126454342
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het probleem met (een paar) dierenziekten is dat je geen verschil kan zien tussen een gevaccineerd dier, of een dier dat ziek is (geweest). In feite is het een puur economisch probleem, heb ik begrepen.
Het is zeker een economisch probleem, al is dat wel te herleiden tot menselijk gedrag. Als een dier eenmaal gevaccineerd is kan je niet meer testen of het daadwerkelijk is ziek geweest of niet.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:06:04 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126473324
http://www.naturalnews.co(...)s_breast_cancer.html

Angelina Jolie is weer voorbarig bezig. Zal ze haar borsten in haar botoxlippen hebben gespoten. Zo snoeilelijke vrou. Blech.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 13:11:54 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_126473541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)s_breast_cancer.html

Angelina Jolie is weer voorbarig bezig. Zal ze haar borsten in haar botoxlippen hebben gespoten. Zo snoeilelijke vrou. Blech.
Nee Biekje. Haar moeder is bezweken aan borstkanker en zelf heeft/had ze 87% kans om het ook te krijgen, dus dan is dit de beste manier om dat risico te verkleinen.

En of je haar lelijk of mooi vindt is natuurlijk helemaal niet van belang.
pi_126485300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)s_breast_cancer.html

Angelina Jolie is weer voorbarig bezig. Zal ze haar borsten in haar botoxlippen hebben gespoten. Zo snoeilelijke vrou. Blech.
Wat is dit voor een smerige reactie zeg. Het slaat werkelijk nergens op, en de manier waarop je dit opschrijft is alleen maar om boze reacties uit te lokken...
★★★
pi_126485444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)s_breast_cancer.html

Angelina Jolie is weer voorbarig bezig. Zal ze haar borsten in haar botoxlippen hebben gespoten. Zo snoeilelijke vrou. Blech.
Schrijf een brief aan hart van Nederland :?
Conscience do cost.
pi_126486239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)s_breast_cancer.html

Angelina Jolie is weer voorbarig bezig. Zal ze haar borsten in haar botoxlippen hebben gespoten. Zo snoeilelijke vrou. Blech.
Ze zal je topic over chemo wel hebben gelezen en er achter zijn gekomen dat dat niet werkt. Ze kiest nu voor een andere aanpak waarvan ik niet snap dat jij daar zo over doet. Je zou het juist moeten toejuichen.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:47:33 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126486457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)s_breast_cancer.html

Angelina Jolie is weer voorbarig bezig. Zal ze haar borsten in haar botoxlippen hebben gespoten. Zo snoeilelijke vrou. Blech.
Walgelijk mannetje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126807915
Hier een interessant artikel uit Trouw, over hoe de pillen'markt' werkt en gepushd wordt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)t-pillenbedrog.dhtml
pi_126817874
aan beter maken valt lang niet zoveel te verdienen als aan ziek houden / maken _O_
pi_126817939
was deze al geweest? geen idee of dit legitieme bronnen heeft maar toch :P
http://www.worldpublicuni(...)titious-disease.html
pi_126827374
ook leuk om te zien hoe farmaceuten oneigenlijke argumenten weten te gebruiken en onderzoeken beïnvloeden:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1346329
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:22:19 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126844735
Zo weer terug na een zéér ontrechte ban over Jolie. Want die discussie is nog LANG niet af.

Meteen maar in huis vallen over die verdomde NIET werkende vaccins.

quote:
Een verzoek dat door een arts werd ingediend in het Verenigd Koninkrijk op basis van de Wet Openbaarheid van Bestuur (W.O.B) heeft onthuld dat 30 jaar aan geheime officiële documenten aantonen dat overheidsdeskundigen:

1. hebben geweten dat vaccins niet werken
2. hebben geweten dat zij juist de ziekten veroorzaken die zij verondersteld worden te bestrijden
3. hebben geweten dat zij een gevaar voor kinderen zijn
4. hebben samengespannen om tegen de bevolking te liegen
5. er alles aan gedaan hebben om veiligheidsstudies te voorkomen
bron
Vaccins beginnen steeds lachwekkender te worden. Keer op keer blijkt dat het bedrog groter en groter is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:23:03 #218
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126844747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hier een interessant artikel uit Trouw, over hoe de pillen'markt' werkt en gepushd wordt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)t-pillenbedrog.dhtml
Dood je 1 iemand is het moord en ga je achter slot en grendel , dood je er 47.000 dan moet het produkt van de markt , op naar de volgende ronde proefkonijnen met het volgende pilletje . Logisch dat ze het zo doen , omgekeerd zou het niet verkocht worden als al was onderzocht dat een bijwerking de dood was :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:25:26 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126844780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
was deze al geweest? geen idee of dit legitieme bronnen heeft maar toch :P
http://www.worldpublicuni(...)titious-disease.html
dat was toch al van meet af aan duidelijk dat ADHD bedrog in het kwadraad is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:29:52 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126844827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:22 schreef Lambiekje het volgende:
Zo weer terug na een zéér ontrechte ban over Jolie. Want die discussie is nog LANG niet af.

Meteen maar in huis vallen over die verdomde NIET werkende vaccins.

[..]

Vaccins beginnen steeds lachwekkender te worden. Keer op keer blijkt dat het bedrog groter en groter is.
Arme baby's .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:31:51 #221
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126844856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hier een interessant artikel uit Trouw, over hoe de pillen'markt' werkt en gepushd wordt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)t-pillenbedrog.dhtml
leuk artikel.

quote:
Afhankelijkheidsrelatie
In ons land voltrok zich een ontwikkeling die heeft gemaakt dat Nederlandse universiteiten in sterke mate meewerken aan farmamarketing. Het begon allemaal in Rotterdam. In 1987 vergaderde het bestuur van de Rotterdamse universiteitsfondsen waarvan ik een kwart eeuw deel mocht uitmaken. Tijdens het diner na afloop vertelde rector magnificus Alexander Rinnooy Kan dat hij mee had geschreven aan een brochure, 'Naar een ondernemende universiteit'. Universiteiten moesten de markt op en een 'derde geldstroom' genereren, geld uit de private sector, van bedrijven dus.

Die brochure heeft grote invloed gehad op onze universiteiten, vooral op de faculteiten geneeskunde en farmacie. Bij een terugtrekkende overheid kozen veel hoogleraren voor een relatie met de industrie. Een afhankelijkheidsrelatie, welteverstaan. De prijs die de academische geneeskunde daarvoor betaalt, is steun aan farmamarketing. Academici moeten heden ten dage ernstig rekening houden met de vraag of hun uitlatingen de industrie welgevallig zijn. Dat leidt ertoe dat hoogleraren vaak zwijgen als zij zouden moeten spreken en dat zij spreken als zij zouden moeten zwijgen.

Dit vormt een ernstige aantasting van de academische vrijheid, die de farmaceutische industrie in hoge mate vrij spel geeft.
En dit is precies waarom medische studies kul zijn geworden. Misleiding, bedrog en industrieindoctrinatie. Docenten zijn dus tot mollen gedwongen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_126845236
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat was toch al van meet af aan duidelijk dat ADHD bedrog in het kwadraad is.
het verschil is dat dit nu wordt gezegd door de persoon die het bedacht heeft. lijkt me nogal een breakthrough.
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:13:53 #223
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126845491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het verschil is dat dit nu wordt gezegd door de persoon die het bedacht heeft. lijkt me nogal een breakthrough.
Ja en nee ... nagenoeg alles wat bigpharma verzonnen heeft berust op onzin. Deze sterfbed-uitspraak maakt mijn visie over de medische wereld niet anders. Het wordt dus alleen maar bevestigd, wat alleen maar logisch en noodzaaklijk is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_126845922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja en nee ... nagenoeg alles wat bigpharma verzonnen heeft berust op onzin. Deze sterfbed-uitspraak maakt mijn visie over de medische wereld niet anders. Het wordt dus alleen maar bevestigd, wat alleen maar logisch en noodzaaklijk is.
Kom eens met de originele duitse tekst, dan zie je dat je conclusies nergens op berusten.
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:51:38 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126848209
(offtopic)

Misschien een topic over Biekje maken nadat ik dit ff allemaal lees. :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126849116
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Dood je 1 iemand is het moord en ga je achter slot en grendel , dood je er 47.000 dan moet het produkt van de markt , op naar de volgende ronde proefkonijnen met het volgende pilletje . Logisch dat ze het zo doen , omgekeerd zou het niet verkocht worden als al was onderzocht dat een bijwerking de dood was :')
Dat heeft te maken met verantwoordelijkheid en bewijsbaarheid. Een persoon met voorbedachten rade ombrengen is iets anders dan een bijwerking waarvan ze zullen blijven ontkennen dan die was te voorzien. Zelfde discussie kun je voeren over autofabrikanten, bv. Hoever moeten zij gaan om een auto veilig te maken? Het zal altijd een afwegng tussen kosten en veiligheid zijn. Dan kun je zeggen dat dat een kruideniersmanier van redeneren is en een afweging van gemiddeld zoveel willekeurige sterfgevallen en winstmarge. En wanneer is een bezuiniging laakbaar?
Ik wil niet zeggen dat de pharmaceutische industrie zo braaf is, maar dat het moeilijk is om ze aan te pakken. Als je het al hard kunt maken, hoe wil je dan optreden? George Bush is ook een oorlogsmisdadiger, maar tot nu toe behoorlijk onaantastbaar.
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:48:16 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126865669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met verantwoordelijkheid en bewijsbaarheid. Een persoon met voorbedachten rade ombrengen is iets anders dan een bijwerking waarvan ze zullen blijven ontkennen dan die was te voorzien. Zelfde discussie kun je voeren over autofabrikanten, bv. Hoever moeten zij gaan om een auto veilig te maken? Het zal altijd een afwegng tussen kosten en veiligheid zijn. Dan kun je zeggen dat dat een kruideniersmanier van redeneren is en een afweging van gemiddeld zoveel willekeurige sterfgevallen en winstmarge. En wanneer is een bezuiniging laakbaar?
Ik wil niet zeggen dat de pharmaceutische industrie zo braaf is, maar dat het moeilijk is om ze aan te pakken. Als je het al hard kunt maken, hoe wil je dan optreden? George Bush is ook een oorlogsmisdadiger, maar tot nu toe behoorlijk onaantastbaar.
Voor de industrie ben je een stom afweegrekensommetje. En die medische schoften zijn er nog juridisch voor afgedekt ook. Het moet wel zo alle jezus gruwelijk escaleren voor dat er gesettled word.

Ford Pinto was een mooi voorbeeld
quote:
1. With expected unit sales of 11 million Pintos, and a total cost per unit to modify the fuel tank of $11, a recall would have cost Ford $121 million.

2. But, using mathematical formulations of a probable 2,100 accidents that might result in 180 burn deaths, 180 seriously burned victims, and 2,100 burned-out vehicles, the "unit cost" per accident, assuming an out-of-court settlement, came to a probable $200,000 per death, $67,000 per serious injury, and $700 per burned-out vehicle, leaving a grand total of $49.53 million.

3. Allowing the accidents to occur represented a net savings of nearly $70 million.

4. Therefore, a human life was mathematically proven to be worth less than an $11 part.

bron
Niets ethisch het gaat om de harde pegels en in 40 jaar tijd heeft dat extreme vormen aangenomen. In de verrotte medische tak is het echt tot het absurde doorgevoerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 22-05-2013 17:57:00 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 18:13:46 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_126866760
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor de industrie ben je een stom afweegrekensommetje. En die medische schoften zijn er nog juridisch voor afgedekt ook. Het moet wel zo alle jezus gruwelijk escaleren voor dat er gesettled word.

Ford Pinto was een mooi voorbeeld

[..]

Niets ethisch het gaat om de harde pegels en in 40 jaar tijd heeft dat extreme vormen aangenomen. In de verrotte medische tak is het echt tot het absurde doorgevoerd.
Hou daar toch eens mee op.
pi_126871797
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor de industrie ben je een stom afweegrekensommetje. En die medische schoften zijn er nog juridisch voor afgedekt ook. Het moet wel zo alle jezus gruwelijk escaleren voor dat er gesettled word.

Ford Pinto was een mooi voorbeeld

[..]

Niets ethisch het gaat om de harde pegels en in 40 jaar tijd heeft dat extreme vormen aangenomen. In de verrotte medische tak is het echt tot het absurde doorgevoerd.
Dat begint idd. op moord met voorbedachten rade te lijken. Maar waar ligt de grens?
Die afweging is een grijs gebied waar idd. weleens misbruik van wordt gemaakt.
De menselijke hebzucht is een motor voor innovatie en tevens de grootste vijnand van de mens zelf. Tja.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:14:03 #231
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126880265
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat begint idd. op moord met voorbedachten rade te lijken. Maar waar ligt de grens?
Die afweging is een grijs gebied waar idd. weleens misbruik van wordt gemaakt.
De menselijke hebzucht is een motor voor innovatie en tevens de grootste vijnand van de mens zelf. Tja.
dat klopt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:16:41 #232
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126880448
quote:
Zie dat fabeltje is ook uitgekomen ... Vaccin is al uitgekomen. Alle het bedrog van badpharma zal vroeg of laat uitkomen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_126881546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zie dat fabeltje is ook uitgekomen ... Vaccin is al uitgekomen. Alle het bedrog van badpharma zal vroeg of laat uitkomen.
Dat verhaal is allang debunkt, haal het originele duitse stuk er maar eens bij. Je moet wat kritischer op je bronnen zijn hypokrietje.
pi_126881686
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dat verhaal is allang debunkt, haal het originele duitse stuk er maar eens bij. Je moet wat kritischer op je bronnen zijn hypokrietje.
gooi het linkje eens?
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:43:06 #235
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126882064
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dat verhaal is allang debunkt, haal het originele duitse stuk er maar eens bij. Je moet wat kritischer op je bronnen zijn hypokrietje.
Te voorspelbaar. Want stel je voor dat je je geld misloopt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_126882688
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Te voorspelbaar. Want stel je voor dat je je geld misloopt.
Helaas pindakaas, de voorspelbaarheid is aan jouw kant, waar je voor de miljardste keer verkeerd begrepen informatie kritiekloos opsoupeert.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:27:20 #237
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126887611
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

Helaas pindakaas, de voorspelbaarheid is aan jouw kant, waar je voor de miljardste keer verkeerd begrepen informatie kritiekloos opsoupeert.
ik heb nog geen link gezien.

Iedereen weet toch dat ADHD onzin deluxe is. Het is eerder een ouder-thuis-na-werk syndroom.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:42:18 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126888038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb nog geen link gezien.

Iedereen weet toch dat ADHD onzin deluxe is. Het is eerder een ouder-thuis-na-werk syndroom.
De vorige keer werkte dat schijnbaar ook niet. Waarom zou dat nu anders zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:14:25 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126891107
quote:
AMA wants to force widespread mandatory vaccine trials due to lack of volunteer participation

The medical establishment is having trouble getting people to volunteer for new vaccine trials these days, which has prompted some in the medical industry to suggest that unwilling members of the public actually be forced to participate in order to promote the "greater good." This is the deranged opinion of two U.K.-based researchers, Susanne Sheehy and Joel Meyer, who wrote in a recent paper published by the American Medical Association (AMA) that a policy of "compulsory vaccination" may be necessary in order to achieve the long-term goals of the vaccine cartel in achieving total vaccine compliance.

Getting forcibly jabbed with neurotoxins is a little different than sharing your organs after you die
But what about the health risks involved? Dr. Lucija Tomljenovic and her colleague Dr. Christopher Shaw from the University of British Columbia (UBC) in Canada recently published a paper of their own in the open-access journal Pharmaceutical Regulatory Affairs which shows that many common vaccines are linked to causing arthritis, vasculitis, systemic lupus erythematosus (SLE), encephalopathy, neuropathy, seizure disorders, and autoimmune diseases -- skipping a day of work to serve on a jury, in other words, can hardly be compared to potentially developing a lifelong chronic illness as part of a mandatory vaccine trial.

"If the AMA gets [its] way, then it will not be long before you or your child could be included into vaccination trials, if you have not signed an 'opt out form,'" wrote Christina England, a U.K.-based journalist, in an extensive research piece for VacTruth.com about this very serious issue. "This means that if your child comes home with a form scrunched up at the bottom of [his or her] school bag and you do not find it, or if you forget to sign it, then the drug company will classify your absent-mindedness as passive consent and your child will be used as a pharmaceutical industry guinea pig.

bron
Met vaccins kan het dus nog erger.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:53:12 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126891703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met vaccins kan het dus nog erger.

smakelijk :Y)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 18:50:34 #241
249559 crew  Lavenderr
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:58:24 #242
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127008293
quote:
Bespotelijk.

quote:
Tot nu toe moeten mensen jaarlijks ingeënt worden tegen de griep.
Oh sinds wanneer is het moeten ?! Je moet wel zo oliedom zijn om überhaupt te laten prikken.

quote:
Het is gebouwd met behulp van 'zelfassemblerende nanodeeltjes' van eiwitten.
Ha nano-shit dus. Dit vaccin mag de ontwikkelaar maar mooi in de reet van z'n ADHD-kutkinderen stoppen.

Ik geloof helemaal niets dat het beschermt tegen toekomstig virussen. Wat een quastsch. Zelfs insecten zijn al resistent tegen RoundUp ... dus ik denk dat we het ons zelf nog moeilijker maken zoals met antibiotica.

En daarnaast Gary Nabel is z'n foute BigPharma dude. Eentje met een dubbele agenda.
http://crunchyhippie.com/foxfeedspro/details/item_1428/

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 26-05-2013 00:06:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 26 mei 2013 @ 12:29:45 #243
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_127018100
Insecten bestand tegen Roundup? Dat is nieuw voor mij, ik weet alleen dat ze laatst wel resistent zijn geworden tegen BT-mais.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:56:49 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127130470
quote:
Breast cancer overdiagnosis skyrocketing as women everywhere receive dangerous and unnecessary mammograms


The studies just keep rolling on in with more and more evidence showing that the breast cancer screening ritual known as mammography is not everything that it is cracked up to be. One of the latest studies published in the New England Journal of Medicine (NEJM), for instance, analyzed more than 30 years' worth of data on mammography and found that nearly 1.5 million women have been needlessly treated for cancers that were not at all harmful or that technically did not even exist.

Similarly, a 2002 study published in the International Journal of Radiation Biology found that the amount of radiation emitted by mammogram x-rays is enough to actually cause cancer in human cells.

bron
self prophecy fulfilling industrie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127131229
Als dat wereldwijd is, is dat nog vrij netjes over 30 jaar gezien :)
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:10:18 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_127131364
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef starla het volgende:
Als dat wereldwijd is, is dat nog vrij netjes over 30 jaar gezien :)
Idd ja. Wat zal het zijn? Paar procent of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_127133118
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Idd ja. Wat zal het zijn? Paar procent of zo?
Ja, een ruwe schatting van 3% levert een specificiteit op van 97%. Dat is ruim boven acceptabel.
I feel kinda Locrian today
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:33:12 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127430553
Cut Poison Burn

Cut Poison Burn is a controversial, eye opening, and sometimes heartbreaking documentary that puts the business of cancer treatment under the microscope. Follow the frustrating journeys of critically ill cancer patients as they try to navigate the confusing and dangerous maze of treatment and encounter formidable obstacles in the "cancer industrial complex." A compelling critique of the influence of:
•Medical monopolies
•The power of pharmaceutical companies
•And government agencies,
Cut Poison Burn is essential viewing for anyone and everyone touched by cancer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:35:26 #250
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127430578
quote:
Zo eventjes verbeterd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:37:38 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127430606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo eventjes verbeterd
filmpje uberhaupt gezien }:|
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127432338
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo eventjes verbeterd
Hilarisch, net zo lollig als diaree, heb je het filmpje wel gezien?
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 10:10:01 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_127432547
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo eventjes verbeterd
En de artsen uit jouw filmpje dan? Ook antihelden?
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:00:26 #254
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127434169
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de artsen uit jouw filmpje dan? Ook antihelden?
99% van de arts is antiheld. Er zijn maar een select groepje artsen (wereldwijd) die nadenken over wat ze aan het doen zijn. Die tegen de stroom in zwemmen, die kritische noten plaatst bij BadPharma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 11:04:57 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_127434345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

99% van de arts is antiheld. Er zijn maar een select groepje artsen (wereldwijd) die nadenken over wat ze aan het doen zijn. Die tegen de stroom in zwemmen, die kritische noten plaatst bij BadPharma.
Oh is dat zo? Zal het doorgeven aan de afdeling oncologie.
pi_127438634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

99% van de arts is antiheld. Er zijn maar een select groepje artsen (wereldwijd) die nadenken over wat ze aan het doen zijn. Die tegen de stroom in zwemmen, die kritische noten plaatst bij BadPharma.
En waar schaar je de arts in het filmpje onder?
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:19:10 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127438743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

99% van de arts is antiheld. Er zijn maar een select groepje artsen (wereldwijd) die nadenken over wat ze aan het doen zijn. Die tegen de stroom in zwemmen, die kritische noten plaatst bij BadPharma.
agh had ik dan die en 1% die er voor gezorgd hebben dat ik weer kan lopen.
ze hebben bij mij uitstekend werk geleverd en nauwelijks lidtekens
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127440636
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, een ruwe schatting van 3% levert een specificiteit op van 97%. Dat is ruim boven acceptabel.
Ik denk dat je het probleem onderschat. https://en.wikipedia.org/wiki/Mammography lijkt een goed overzicht te geven, met bronnen.
pi_127442141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb nog geen link gezien.

Iedereen weet toch dat ADHD onzin deluxe is. Het is eerder een ouder-thuis-na-werk syndroom.
De pillen werken toch?
Zoals Erdös schreef toen hij een maand lang geen amfetamines nam: "Before, when I looked at a piece of blank paper my mind was filled with ideas. Now all I see is a blank piece of paper."
In heel de geschiedenis van de wiskunde heeft niemand de productiviteit van Erdös zelfs maar benaderd (tenzij je aantal paginas als maatstaf neemt; Leonard Euler had blijkbaar geen prullenbak in huis...)
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:27:32 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127443189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

agh had ik dan die en 1% die er voor gezorgd hebben dat ik weer kan lopen.
ze hebben bij mij uitstekend werk geleverd en nauwelijks lidtekens
zijn artsen tegenwoordig al zo sneu om piemels te tekenen op de patient. Of bedoel je littekens
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:34:18 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127443398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zijn artsen tegenwoordig al zo sneu om piemels te tekenen op de patient. Of bedoel je littekens
sorry spelfoutjes, en ja ik bedoel littekens.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127444193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zijn artsen tegenwoordig al zo sneu om piemels te tekenen op de patient. Of bedoel je littekens
Hey makker, heb je dat filmpje gezien en wat vind je van deze specifieke groep artsen?
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:14:34 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127447540
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hey makker, heb je dat filmpje gezien en wat vind je van deze specifieke groep artsen?
dapper ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127448156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dapper ...
dapper? Snap 'm niet, het is een briljante uit en ten treure geteste methode om de levenskwaliteit van mensen enorm te verbeteren.

Je denkt niet van wow, zie daar artsen die alleen maar de kwaliteit van een mensenleven in ogenschouw nemen en met een simpel electrisch apparaat mensen van de pillen en tremors afhelpen.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 17:38:50 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_127448522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

dapper? Snap 'm niet, het is een briljante uit en ten treure geteste methode om de levenskwaliteit van mensen enorm te verbeteren.

Je denkt niet van wow, zie daar artsen die alleen maar de kwaliteit van een mensenleven in ogenschouw nemen en met een simpel electrisch apparaat mensen van de pillen en tremors afhelpen.
Lambiekje staat niet echt open voor positieve dingen over artsen.
pi_127453181
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het probleem onderschat. https://en.wikipedia.org/wiki/Mammography lijkt een goed overzicht te geven, met bronnen.
Ik denk dat je niet weet waar je het over hebt. Denk je dat de diagnose wordt gesteld op basis van louter een mammografie?

Bij een afwijkende mammografie wordt verder onderzoek gedaan door middel van evt. echo, steeds vaker MRI en natuurlijk een biopt dan wel debulking. Dit wordt voor PA opgestuurd om te kijken om wat voor soort borstkanker het gaat want daar is de behandeling van afhankelijk.

Dus als je toch zo betweterig wilt doen, dan zie ik graag van je wat de gecombineerde specificiteit is van bovenstaande onderzoeken tezamen.

Succes! :)
I feel kinda Locrian today
pi_127468986
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef starla het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet weet waar je het over hebt. Denk je dat de diagnose wordt gesteld op basis van louter een mammografie?

Bij een afwijkende mammografie wordt verder onderzoek gedaan door middel van evt. echo, steeds vaker MRI en natuurlijk een biopt dan wel debulking. Dit wordt voor PA opgestuurd om te kijken om wat voor soort borstkanker het gaat want daar is de behandeling van afhankelijk.

Dus als je toch zo betweterig wilt doen, dan zie ik graag van je wat de gecombineerde specificiteit is van bovenstaande onderzoeken tezamen.

Succes! :)
En de specificiteit bepaalt alles? Als we in de toekomst elk geval van prostaatkanker en schildklierkanker kunnen opsporen zonder één false positive, dan gaan we iedereen screenen en elk geval behandelen, omdat we misschien een leven redden?
In Europa ligt de focus bij schildklierkanker op zo vroeg mogelijke opsporing van carcinomen. Daarom wordt bij een eerste indicatie (gezwollen schildklier etc) reeds serum calcitonine waarde gemeten. In Amerika doet men dat niet. Europa kiest prioritair voor kankerpreventie, Amerika wil eerder onnodige behandelingen vermijden. Het verschil in aanpak resulteert niet in een significant verschil in mortaliteit, maar het aantal europeanen die levenslang Thyrax moeten slikken (en andere complicaties) is een veelvoud van het Amerikaanse cijfer.
Bij autopsieën blijkt dat ruim een derde van de ouderen technisch gezien schildklierkanker had op het moment van overlijden. Die kanker was asymptomatisch en heeft hun dood niet veroorzaakt of bespoedigd. Het maakt niet uit hoe goed je test is als behandeling geen enkel voordeel biedt. De enige juiste keuze in zo'n geval is niet testen.

Overdiagnosering is geen synoniem voor false positives, betere diagnostische tests zijn tegenwoordig mede oorzaak van overdiagnose, omdat artsen en patiënten liever het zekere voor het onzekere nemen. Daarom zijn net zulke studies nodig, om te vermijden dat we meer ellende veroorzaken dan we voorkomen.
pi_127470668
Goed verhaal, maar ik mis de relevantie mbt borstkanker.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:15:43 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127471247
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje staat niet echt open voor positieve dingen over artsen.
misschien is het wel hier om,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:07:29 #270
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127472084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

misschien is het wel hier om,
http://www.nursing.nl/Ver(...)euk-liggen-1274970W/

http://www.nu.nl/geldzake(...)eld-behandeling.html

Onze intens verotte zorg gaat het puur en alleen om geld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:09:08 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127472120
quote:
Jup idd ik kreeg stapels met rekeningen na mijn 14 operaties.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:15:14 #272
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127472255
http://www.wanttoknow.nl/(...)ieuw-vaccineren-dus/

Oei! faalt vaccins toch maar weer. En weer overduidelijk dat vaccins volstrekte flauwekul is.
Je bent toch beschermt of niet? Het is echt lachwekkend zielig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127473601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 06:13 schreef starla het volgende:
Goed verhaal, maar ik mis de relevantie mbt borstkanker.
Ik mis de relevantie van (en ondersteuning voor) jouw 97% mbt borstkanker.
Als je met gemiddelde over de hele periode werkt (en de cijfers betreffen enkel de VS, wat dacht je..):

door mammografie screening:
stijging early-stage detectie met 122 per honderdduizend. (van 112 naar 234)
afname late-stage gevallen met 8 per honderdduizend. (van 102 naar 94)
specificiteit: 8/122 = 6.6%
onnodige behandelingen: 93.4% door mammografie, of 49% van totale early stage detectie.

De studie kwam na correcties tot een 31% overdiagnosering in 2008.
pi_127475136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)ieuw-vaccineren-dus/

Oei! faalt vaccins toch maar weer. En weer overduidelijk dat vaccins volstrekte flauwekul is.
Je bent toch beschermt of niet? Het is echt lachwekkend zielig.
Er staat ook maar geen greintje verifierbare informatie die bewijst dat vaccins flauwekul zijn. heb je het artikel wel gelezen? Wijs eens aan welke stukken bewijzen dat vaccins falen!
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 11:11:47 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_127475178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er staat ook maar geen greintje verifierbare informatie die bewijst dat vaccins flauwekul zijn. heb je het artikel wel gelezen? Wijs eens aan welke stukken bewijzen dat vaccins falen!
Niet gelezen vermoed ik. Maar wel meteen van de daken schreeuwen dat het niet deugt.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:23:33 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127475576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet gelezen vermoed ik. Maar wel meteen van de daken schreeuwen dat het niet deugt.
Ik blijf er bij.. dat er iets verschrikkelijks met lambiekje gebeurt is bij een ziekenhuis..
O-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:45:09 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127476262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er staat ook maar geen greintje verifierbare informatie die bewijst dat vaccins flauwekul zijn. heb je het artikel wel gelezen? Wijs eens aan welke stukken bewijzen dat vaccins falen!
Als je bent gevaccineerd tegen een bepaalde ziekte en er is een uitbraak van die ziekte waartegen je bent gevaccineerd en je krijgt die ziekte toch , wat kan je anders concluderen dan dat het flauwekul is ? Lekker verdiend aan een produkt die niet werkt aan goedgelovige mensen die je dmv angst en autoriteit kan misleiden en sturen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_127476423
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)ieuw-vaccineren-dus/

Oei! faalt vaccins toch maar weer. En weer overduidelijk dat vaccins volstrekte flauwekul is.
Je bent toch beschermt of niet? Het is echt lachwekkend zielig.
Ik meen toch dat je bepaalde ziektes maar een aantal jaren resistent bent. Ik weet niet zeker of de mazelen daarbij horen.
Maar als vaccinaties nutteloos zijn, waarom zijn de pokken dan vrijwel uitgestorven?
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:52:03 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127476495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je bent gevaccineerd tegen een bepaalde ziekte en er is een uitbraak van die ziekte waartegen je bent gevaccineerd en je krijgt die ziekte toch , wat kan je anders concluderen dan dat het flauwekul is ? Lekker verdiend aan een produkt die niet werkt aan goedgelovige mensen die je dmv angst en autoriteit kan misleiden en sturen .
Leuk weer heb je hele verhaal gelezen?
Er zijn zo'n 40.000 kinderen niet gevacineerd.
En van de 700 nog wat kinderen die nu de mazelen hebben staat er NIKS van in die krant dat die ook al gevacineerd waren.
Dat maakt het bericht er boven van!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127477140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je bent gevaccineerd tegen een bepaalde ziekte en er is een uitbraak van die ziekte waartegen je bent gevaccineerd en je krijgt die ziekte toch , wat kan je anders concluderen dan dat het flauwekul is ? Lekker verdiend aan een produkt die niet werkt aan goedgelovige mensen die je dmv angst en autoriteit kan misleiden en sturen .
Dat is nergens aangetoond in dat stuk, heb jij het wel gelezen?
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:16:53 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127478941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er staat ook maar geen greintje verifierbare informatie die bewijst dat vaccins flauwekul zijn. heb je het artikel wel gelezen? Wijs eens aan welke stukken bewijzen dat vaccins falen!
Dat er paniek is ... je bent toch gevaccineerd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127479066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat er paniek is ... je bent toch gevaccineerd.
Nee, doordat er een moordernaar is geweest die een een gelogen studie heeft gepubliceert over de niet bestaande link tussen vaccinatie en autisme is er een enorme generatie van niet gevaccineerde kinderen ontstaan. Deze generatie is nu ontzettend de lul geweest tijdens deze mazelen uitbraak en is er een stormloop om kinderen alsnog te laten vaccineren.

Nu duidelijk?
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:20:46 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_127479068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leuk weer heb je hele verhaal gelezen?
Er zijn zo'n 40.000 kinderen niet gevacineerd.
En van de 700 nog wat kinderen die nu de mazelen hebben staat er NIKS van in die krant dat die ook al gevacineerd waren.
Dat maakt het bericht er boven van!
Dat is vaak het punt he. Half lezen en meteen conclusies trekken.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:21:13 #284
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127479093
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee, doordat er een moordernaar is geweest die een een gelogen studie heeft gepubliceert over de niet bestaande link tussen vaccinatie en autisme is er een enorme generatie van niet gevaccineerde kinderen ontstaan. Deze generatie is nu ontzettend de lul geweest tijdens deze mazelen uitbraak en is er een stormloop om kinderen alsnog te laten vaccineren.

Nu duidelijk?
-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 06-06-2013 13:23:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127479139
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
-edit-
Wat is er incorrect aan dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 06-06-2013 13:24:07 ]
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:25:34 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127479233
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat er paniek is ... je bent toch gevaccineerd.
jij niet neem ik aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:28:35 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_127479343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

jij niet neem ik aan.
Vast wel. Toen hij er nog niet tegen protesteren kon, want kind.
pi_127479365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)ieuw-vaccineren-dus/

Oei! faalt vaccins toch maar weer. En weer overduidelijk dat vaccins volstrekte flauwekul is.
Je bent toch beschermt of niet? Het is echt lachwekkend zielig.
Inentingsgraad varieert van ruim 90% bij volwassenen tot 80% bij kinderen geboren in 2004. Totaal was bij laatste telling 91.6% Als het geen bescherming bood zou je eenzelfde verhouding bij de ziektegevallen moeten terugvinden, maar hier is 65% van de zieken afkomstig uit de 8.4% van de bevolking die niet ingeënt is.

Na één inenting is 95% immuun. Dat lijkt redelijk overeen te komen met de cijfers, 5% van 91.6% is 4.5% van de totale bevolking, een derde van de zieken vallen in die groep, twee derde van de zieken in de groep van 8.4%.

vermelde percentages zijn die van UK, 2012 http://www.bbc.co.uk/news/health-20510525

Men schat dat een inentingsgraad van 95% of meer de verspreiding van mazelen zou stoppen.
Londen heeft het laagste gemiddelde, 86.1%

[ Bericht 10% gewijzigd door meth1745 op 06-06-2013 16:45:55 ]
pi_127479842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik blijf er bij.. dat er iets verschrikkelijks met lambiekje gebeurt is bij een ziekenhuis..
O-)
Waarschijnlijk, want dat overkomt een meerderheid van de bevolking :P

Wist je bvb dat babies voor 1985 niet verdoofd werden tijdens operaties? Ze kregen enkel een spierverlammend middel zodat ze niet konden bewegen, maar waren volledig bij bewustzijn, zonder pijnmedicatie. Men geloofde toen (beweerde men) dat babies tot een jaar of zo geen pijn voelen.
quote:
In the United States, a major change in practice was brought about by events surrounding one operation. Infant Jeffrey Lawson underwent open heart surgery in 1985. His mother, Jill R. Lawson, subsequently discovered that he had been operated on without any anaesthesia, other than a muscle relaxant. She started a vigorous awareness campaign[33] which created such a public, and medical, reaction that by 1987[34] medical opinion had come full circle.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pain_in_babies

Jill Lawson's relaas is hier te lezen: : http://www.recoveredscience.com/ROP_preemiepain.htm

[ Bericht 13% gewijzigd door meth1745 op 06-06-2013 14:01:16 ]
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:42:24 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127479880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vast wel. Toen hij er nog niet tegen protesteren kon, want kind.
en daarna levenslang trauma :'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:22:55 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_127485806
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je bent gevaccineerd tegen een bepaalde ziekte en er is een uitbraak van die ziekte waartegen je bent gevaccineerd en je krijgt die ziekte toch , wat kan je anders concluderen dan dat het flauwekul is ? Lekker verdiend aan een produkt die niet werkt aan goedgelovige mensen die je dmv angst en autoriteit kan misleiden en sturen .
Een alternatieve conclusie is dat het verhaal complexer is dan jij door hebt ;) Ziektes evolueren zelf ook weer, of komen in meerdere varianten. Griep is daar een goed voorbeeld van, met varianten als H5N1, H1N1 etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_127485865
Oeps, gaat weer een van Lambiekjes dogma's:

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-22780717

Een stukje:

"Commenting on the study, Kat Arney, science information manager at Cancer Research UK, said: "Some people think that cancer is only a modern disease, but there's evidence from fossils, bones and mummies that it's actually many thousands of years old."
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:25:11 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_127485891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Inentingsgraad varieert van ruim 90% bij volwassenen tot 80% bij kinderen geboren in 2004. Totaal was bij laatste telling 91.6% Als het geen bescherming bood zou je eenzelfde verhouding bij de ziektegevallen moeten terugvinden, maar hier is 65% van de zieken afkomstig uit de 8.4% van de bevolking die niet ingeënt is.

Na één inenting is 95% immuun. Dat lijkt redelijk overeen te komen met de cijfers, 5% van 91.6% is 4.5% van de totale bevolking, een derde van de zieken vallen in die groep, twee derde van de zieken in de groep van 8.4%.
En dat soort dingen spelen inderdaad mee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 18:46:08 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_127489719
Sinds vandaag beschikbaar. Weer een stapje verder in de strijd tegen kanker

http://farmanieuws.net/ni(...)alskanker-telegraaf/
pi_127490512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:15 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ik mis de relevantie van (en ondersteuning voor) jouw 97% mbt borstkanker.
Als je met gemiddelde over de hele periode werkt (en de cijfers betreffen enkel de VS, wat dacht je..):

door mammografie screening:
stijging early-stage detectie met 122 per honderdduizend. (van 112 naar 234)
afname late-stage gevallen met 8 per honderdduizend. (van 102 naar 94)
specificiteit: 8/122 = 6.6%
onnodige behandelingen: 93.4% door mammografie, of 49% van totale early stage detectie.

De studie kwam na correcties tot een 31% overdiagnosering in 2008.
Kom je weer met je mammografie aanzetten. Beantwoord eens mijn vraag: wat is de gecombineerde specificiteit en sensitiviteit van mammografie + echo + MRI + biopt + debulking.

Nogmaals: succes! :)
I feel kinda Locrian today
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 21:34:23 #296
249559 crew  Lavenderr
pi_127497358
Lambiekje! Even kijken op Net 5 nu.
Een programma over in hoeverre voedsel als medicijn kan worden gebruikt.

21.30u tot 22.30u
Food Hospital.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:52:16 #297
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127502043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vast wel. Toen hij er nog niet tegen protesteren kon, want kind.
Niet tegen mazel en rode hond.

Maar me moeder heeft spijt dat ze het gewoon maar deed. Pure onwetendheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:54:52 #298
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127502160
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:24 schreef .SP. het volgende:
Oeps, gaat weer een van Lambiekjes dogma's:

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-22780717

Een stukje:

"Commenting on the study, Kat Arney, science information manager at Cancer Research UK, said: "Some people think that cancer is only a modern disease, but there's evidence from fossils, bones and mummies that it's actually many thousands of years old."
Ik heb gezegd dat kanker geepxloiteerd wordt op gigantische schaal sinds ~1900 en daarom manmade. Kanker is een cel proces. en is daarom GEEN ziekte.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 22:55:09 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_127502174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet tegen mazel en rode hond.

Maar me moeder heeft spijt dat ze het gewoon maar deed. Pure onwetendheid.
Heb je de post hierboven gelezen? En heb je gekeken?
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:58:41 #300
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127502319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je de post hierboven gelezen? En heb je gekeken?
zag het net staan .. even zien of het al beschikbaar is online
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:00:00 #301
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127502379
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zag het net staan .. even zien of het al beschikbaar is online
http://www.kijk.nl/video/zL989DM8kPEt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')