abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122761830
Wat vind jij eigenlijk van TMS a-tuin? Waar ik nu ben gebruiken sommigen dat maar zijn ook een aantal faculty vrij negatief er over, voornamelijk het gebrek aan kenns over long term effects.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 11 februari 2013 @ 19:53:06 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122762763
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef oompaloompa het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van TMS a-tuin? Waar ik nu ben gebruiken sommigen dat maar zijn ook een aantal faculty vrij negatief er over, voornamelijk het gebrek aan kenns over long term effects.
Weet ik niet genoeg van af om een goede mening over te hebben. Intuitief klinkt het idd eng, maar een magneet van 3T kan die angst evt ook opwekken ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:50:45 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122779193
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik mis de bron in dat stuk. Heb wel een vermoeden op welk paper de uitspraken in de intro gebaseerd zijn, en als het om dat paper gaat is er vrij veel mis mee.

Dat gezegd hebbende zijn er veel mensen die dingen doen/gedaan hebben die statistisch niet door de beugel kunnen maar waarvan weinig mensen dorhebben / doorhadden dat dat niet kon. Ironisch gezien is die discussie gaan rollen nadat een bekend parapsycholoog aangetoond zou hebben dat mensen paranormale gaven hebben.

Die zaken, dat paper en de reacties verderop in het stuk gaan over zaken als bv. bijdraaien. Nadat je 50 personen hebt getest, nog 50 erbij testen. Ik vermoed dat, naast de wetenschappers hier, maar weinig anderen in deze thread kunnen zeggen waarom dat fout is. Dat is geen evil gedrag, dat is onkundig gedrag, voortgezet door het systeem, waar journals weigeren > .05 te publiceren en oudere profs die te weinig verstand van statistiek hebben jongere academici aansporen bij te draaien omdat dat toch geen kwaad kan.

[..]

Dat gaat over iets anders dan het bovenstaande. Dat is kwalijk, maar lijkt niet supervaak voor te komen. Ja het gebeurt, mensen die onderzoek doen zijn ook maar mensen. Dat gezegd hebbende, ik denk niet (en er is ook geen data die dat aantoont) dat het meér gebeurt dan in welke andere beroepsgroep dan ook.
Het gebeurt juist heel vaak. En ik denk zelf vaker dan ons lief is (en de medische tak spant de kroon).

bv in de oorlog willens en wetens producten leveren terwijl je als werknemer/bedrijf dondersgoed wat er mee gebeurd.

Gister weer bij TROS Radar.. misbruik maken van huisartsen, bevolkinsonderzoeken en hogere prijzen durven vragen mebt osteoporose Alles om het geld.
quote:
Maakt het niet minder kwalijk, het moet zeker aangepakt worden en gelukkig gebeurt dat vaak ook. Vriend van me, ook wetenschapper, heeft laatst nog 2 fraudeurs opgespoord en die 2 zijn ontslagen. Typisch is dat het Nederlandse geval vrij openlijk is ontslagen (alhoewel de universiteit te lang te stil is geweest) maar de Amerikaan met stilte opeens weg is en papers teruggetrokken worden zonder veel uitleg.

[..]

Mijn ervaring is anders geweest maar het hangt heel erg af van de universiteit. Dat gezegd hebbende, het hele drama met die nieuwe vrouw (kan even niet op haar naam komen) wordt nergens zo hard aangepakt als binnen wetenschappers. Kranten moeten oppassen dat ze niet aangeklaagd worden etc., maar op statistische congressen heeft niemand er een probleem mee heel erg duidelijk aan te geven waar de onvolkomenheden zitten, langzaam de druk op de universiteit opvoerend om iets te doen. Hetzelfde zie je trouwens ook bij Smeesters waarbij de universiteit maar 3 papers onderzocht en vervolgens na veel druk van wetenschappers besloten heeft alles te onderzoeken. Dus ja, universiteiten, journals, etc hebben er weinig belang bij zaken te onderzoeken, maar moeten meestal dor druk van wetenschappers er toch aan geloven.

[..]

Dat is niet waar, er is een enorme beweging "jonge" wetenschappers just aan het strijden voor meer openheid, minder inmenging van belangen etc. Kijk maar bv naar het open science framework, naar alltrials.net, naar het werk over false positives, naar het werk van ionidis, en zo kan ik heel erg lang door blijven gaan.

[..]

:)
Er zal ook wel een tegenbeweging zijn .. maar de oude garde heeft het verziekt. De geldstromen hebben de boel te erg geinfecteerd.
Het ontdekken/uitvinden is niet meer het is meer geef wetenschaplijk bewijs dat ons verrrote inferrieure product goed is en toegelaten mag worden op de markt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 00:36:28 #54
52357 Lambiekje
pi_122815460
quote:
Woede om vaccin-schandaal in UK
Enkele honderden ambtenaren die claimen dat hun levens zijn verwoest door vaccins, zijn in Engeland betrokken bij een publiciteitscampagne tegen de overheid. Zij claimen dat de overheid hen volledig aan hun lot overlaat.. Het gaat om zo’n 200 doktoren, verpleegsters, brandweerlieden, gevangenismedewerkers, politiemensen, forensische medwerkers en vuilnismannen, die claimen dat ze serieuze gezondheidsproblemen hebben gekregen, mentaal en fysiek, nadat ze de afgelopen 10 jaar ‘voor hun werk noodzakelijke’ vaccinaties hadden gekregen. Al deze mensen hebben inmiddels hun banen moeten opgeven en sommigen zijn nu voor meer dan 60% invalide verklaard.
bron
:o

Als men beter kennis had was dit nooit gebeurt. Welke imbeciel neemt nu een vaccin, dit was toch op voorhand te verwachten. Dit geeft dus wel aan hoe gebrekkig artsen op de hoogte zijn met wat voor toxische kutrommel ze werken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 13-02-2013 00:42:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:03:54 #55
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_122818036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als men beter kennis had was dit nooit gebeurt. Welke imbeciel neemt nu een vaccin, dit was toch op voorhand te verwachten. Dit geeft dus wel aan hoe gebrekkig artsen op de hoogte zijn met wat voor toxische kutrommel ze werken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Daily_Express
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:07:34 #56
34974 trigt013
pi_122818067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gebeurt juist heel vaak. En ik denk zelf vaker dan ons lief is (en de medische tak spant de kroon).

bv in de oorlog willens en wetens producten leveren terwijl je als werknemer/bedrijf dondersgoed wat er mee gebeurd.

Gister weer bij TROS Radar.. misbruik maken van huisartsen, bevolkinsonderzoeken en hogere prijzen durven vragen mebt osteoporose Alles om het geld.

[..]

Er zal ook wel een tegenbeweging zijn .. maar de oude garde heeft het verziekt. De geldstromen hebben de boel te erg geinfecteerd.
Het ontdekken/uitvinden is niet meer het is meer geef wetenschaplijk bewijs dat ons verrrote inferrieure product goed is en toegelaten mag worden op de markt.
Daar zit wel een bron van waarheid in, maar ik denk meer dat voor bedrijven de druk van groei te hoog is en dat winst boven het leveren van een goed product staat. Commerciële truukjes zijn vaak de grens van oplichting, ik denk dat de overheid hier van meer bovenop zou moeten zitten. De gemiddelde mens in gewoon niet in staat om goed te lezen en wetenschap te interpreteren.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:11:30 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122818090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze kunnen claimen wat ze willen... Maakt het nog niet automatisch waar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:17:31 #58
34974 trigt013
pi_122818150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze kunnen claimen wat ze willen... Maakt het nog niet automatisch waar.
Je weet dat wetenschap feit is door de afwezigheid van bewijs voor het tegendeel. Dus als niemand de claim kan weerleggen is het automatisch waarheid.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:39:53 #59
52357 Lambiekje
pi_122818385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:07 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Daar zit wel een bron van waarheid in, maar ik denk meer dat voor bedrijven de druk van groei te hoog is en dat winst boven het leveren van een goed product staat. Commerciële truukjes zijn vaak de grens van oplichting, ik denk dat de overheid hier van meer bovenop zou moeten zitten. De gemiddelde mens in gewoon niet in staat om goed te lezen en wetenschap te interpreteren.
Maar het wordt vervelend als politici zijn omgekocht of gesandwiched worden door de industrie. Of dat een politici een nevenbaantje heeft en dus ook zaken door gedrukt wil hebben.

Men moet goed beseffen dat de industrie hoger in de machtspiramide staat dan de politiek.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:40:25 #60
52357 Lambiekje
pi_122818394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:17 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je weet dat wetenschap feit is door de afwezigheid van bewijs voor het tegendeel. Dus als niemand de claim kan weerleggen is het automatisch waarheid.
Het witte zwannen en zwarte zwannen verhaal.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:41:49 #61
34974 trigt013
pi_122818412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar het wordt vervelend als politici zijn omgekocht of gesandwiched worden door de industrie. Of dat een politici een nevenbaantje heeft en dus ook zaken door gedrukt wil hebben.

Men moet goed beseffen dat de industrie hoger in de machtspiramide staat dan de politiek.
dat geloof ik ook wel.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:41:59 #62
34974 trigt013
pi_122818414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het witte zwannen en zwarte zwannen verhaal.
Die ken ik niet.
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:57:44 #63
52357 Lambiekje
pi_122821306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:41 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Die ken ik niet.
quote:
Falsifieerbaarheid
Een andere manier om wetenschappelijke uitspraken van een logische basis te voorzien, voor het eerst formeel behandeld door Karl Popper, is falsifieerbaarheid. Dit principe stelt dat een wetenschappelijke uitspraak (feit, theorie, wet, principe, enz.) falsifieerbaar moet zijn om bruikbaar te zijn (of om zelfs maar wetenschappelijk te zijn). Falsifieerbaar wil zeggen dat als de uitspraak onjuist zou zijn, het mogelijk moet zijn om aan te tonen dat de uitspraak onjuist is, bijvoorbeeld door een experiment te doen. Zonder deze eigenschap zou het moeilijk of zelfs onmogelijk zijn om een wetenschappelijke uitspraak te toetsen met wetenschappelijk bewijsmateriaal. Falsificatie herintroduceert het deductieve redeneren in het debat. Het is weliswaar niet mogelijk om een algemene uitspraak af te leiden uit een reeks specifieke uitspraken, maar het is wel mogelijk dat één specifieke uitspraak bewijst dat een algemene uitspraak onjuist is. Door één zwarte zwaan te vinden bewijst men dat de algemene stelling 'alle zwanen zijn wit' onwaar is.
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:08:15 #64
34974 trigt013
pi_122821656
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Leuke benadering, maar hij klopt niet helemaal. Want met het vinden van 1 witte zwaan zal men hem heel snel neersabelen door een zwarte zwaan te tonen. Maar je hebt gelijk in het feit dat in die 10 minuten totdat de zwarte zwaan opgehaald is de stellen "alle zwanen zijn wit" wel een staande theorie is maar nog geen wetenschap.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:46:07 #65
52357 Lambiekje
pi_122825169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:08 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Leuke benadering, maar hij klopt niet helemaal. Want met het vinden van 1 witte zwaan zal men hem heel snel neersabelen door een zwarte zwaan te tonen. Maar je hebt gelijk in het feit dat in die 10 minuten totdat de zwarte zwaan opgehaald is de stellen "alle zwanen zijn wit" wel een staande theorie is maar nog geen wetenschap.
Maar in de medische wetenschap is het feitelijk witte zwanen wetenschap. En als er een zwarte wordt gevonden dan wordt het of vermoord, belachelijk gemaakt, genegeerd, verstopt, om gekocht of wit geverft
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:53:45 #66
34974 trigt013
pi_122825445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar in de medische wetenschap is het feitelijk witte zwanen wetenschap. En als er een zwarte wordt gevonden dan wordt het of vermoord, belachelijk gemaakt, genegeerd, verstopt, om gekocht of wit geverft
Soms wel, soms niet. Ik weet wel dat het een feit dat het 13 jaar duurt voordat nieuwe medische inzichten daadwerkelijk in de de praktijk worden toegepast. Dit heeft niets met onwil te maken maar puur omdat mensen gewoonte beestjes zijn en alles blijven doen zoals men is gewend.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:15:37 #67
52357 Lambiekje
pi_122826209
quote:
HPV, tetanus vaccines causes deadly new autoimmune disease known as antiphospholipid syndrome

One of the latest technologies being employed in the production of new vaccines involves the use of outer membrane vesicles (OMVs), a type of pathogenic bacteria that mimics the phospholipids naturally found in the human body, as customizable vaccine adjuvants. But vaccines that utilize this untested technology, which include vaccines for tetanus, human papillomavirus (HPV), and influenza, are now being linked to causing a potentially deadly autoimmune disease known as antiphospholipid syndrome (APS).

Several recent studies published in prominent medical journals have investigated the connection between APS, which belongs to a wider class of vaccine-induced health conditions known as autoimmune/inflammatory syndrome induced by adjuvants (ASIA), and vaccines, and found that OMVs are directly linked to triggering APS. Like the common vaccine adjuvant squalene, vaccine phospholipid materials, when injected into bodily tissue, can trigger an immune response that ends up causing the body to attack its own natural phospholipids.

As far as the tetanus vaccine is concerned, injections containing OMVs and recombinant (genetically-modified) DNA are being shown to cause blindness, cardiovascular disease, headaches and migraines, miscarriages, skin disorders, ulcers, necrosis, and neurological disorders. And as an increasing amount of vaccines are quietly converted to OMV-based adjuvant blends, the prevalence of APS is also expected to continue rising, as it already has been for quite some time.

"OMVs are even more precisely analogous to human tissue (than squalene), because they are not only lipids, they are phospholipids -- which are precisely what the body attacks in APS," explains Heidi Stevenson from Gaia Health about the growing prevalence of vaccine-induced APS. "Therefore, we can anticipate that there will be ever-more cases of APS as we see the approval of ever-more OMV-based vaccines, which are in the pipeline now."

Cervarix, the HPV vaccine rival to Merck & Co.'s Gardasil, contains OMVs, as do some flu vaccines -- and many more common vaccines are being reformulated with OMVs at this very moment. What this means is that we can expect an increasing number of vaccinated individuals to develop autoimmune symptoms as we move forward into the future. And such symptoms are likely to be systemic, as APS can target virtually all areas of the body.

"People with APS are suffering from phospholipid antibodies that are erroneously destroying parts of the eye, cardiovascular system, brain, nerves, skin, reproductive system -- in short, any part of the body," adds Stevenson about the horrific nature of this relatively new condition. "This self-destruction is induced by vaccine technologies."
[url=bron]
http://www.naturalnews.com/039059_HPV_vaccines_autoimmune_disease_side_effects.html[/url]
Wat een pracht. Nieuwe ziektes bij de fleet. Wat moesten we toch zonder vaccins.
pi_122827811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
use of outer membrane vesicles (OMVs), a type of pathogenic bacteria that mimics the phospholipids naturally found in the human body
.....use of outer membrane vesicles (OMVs), a type of pathogenic bacteria.....

;(
pi_122828674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een pracht. Nieuwe ziektes bij de fleet. Wat moesten we toch zonder vaccins.
Jij hebt liever de ziektes waartegen gevaccineerd wordt?
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:23:25 #70
52357 Lambiekje
pi_122831139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt liever de ziektes waartegen gevaccineerd wordt?
Die ziektes is niets mis mee om als kind gewoon te doorlopen. Ja dus.

PLUS dat het nimmer heeft bijgedragen tot afname kinderziektes.
pi_122831228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Neem bijvoorbeeld polio, dat wil je echt niet hebben hoor.
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:35:30 #72
52357 Lambiekje
pi_122831744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Neem bijvoorbeeld polio, dat wil je echt niet hebben hoor.
De kans dat je polio krijgt is kleiner dan de jackpot. Plus dat je van poliovaccin kanker-deluxe-abonnement krijgt. Plus dat polio al nagenoeg uitgestorven was. Als er een vaccin is wat te schofterig voor woorden is dan is het die wel. Artsen die dat hebben aangesmeerd dienen met terugwerkende kracht (50 jaar) gepakt en beschimpt worden.

Het zo debiel dat als het over vaccins gaat dat de poliovaccin aangehaald wordt. De meest misdadige van al. Terwijl die dan bij zogenaamde 'experts' die als beste wordt aangeprezen waarom het vaccineren zo belangrijk is. Het lijkt wel of ze graag willen dat mensen ziek worden (en dat willen ze ook nog meer winst). Ik heb nimmer begrepen waarom vaccineren. Het voegt niet. Het druist tegen alle logica wetten in. Miljard jaar evolutie kan verbeterd worden door 50 jaar achterlijk winstmaximalisatie van NaziBadPharma. Get Real.
pi_122831764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

HPV voorkom je liever, ivm baarmoedershalskanker.
pi_122832029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De kans dat je polio krijgt is kleiner dan de jackpot. Plus dat je van poliovaccin kanker-deluxe-abonnement krijgt. Plus dat polio al nagenoeg uitgestorven was. Als er een vaccin is wat te schofterig voor woorden is dan is het die wel. Artsen die dat hebben aangesmeerd dienen met terugwerkende kracht (50 jaar) gepakt en beschimpt worden.

Het zo debiel dat als het over vaccins gaat dat de poliovaccin aangehaald wordt. De meest misdadige van al. Terwijl die dan bij zogenaamde 'experts' die als beste wordt aangeprezen waarom het vaccineren zo belangrijk is. Het lijkt wel of ze graag willen dat mensen ziek worden (en dat willen ze ook nog meer winst). Ik heb nimmer begrepen waarom vaccineren. Het voegt niet. Het druist tegen alle logica wetten in. Miljard jaar evolutie kan verbeterd worden door 50 jaar achterlijk winstmaximalisatie van NaziBadPharma. Get Real.
Ik weet gewoon niet waar ik beginnen moet om antwoord te geven op deze post, dus ik probeer het maar niet.
pi_122832710
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bent ongehoord bot en dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')