Zo zeg, dat is een rantquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Les 1 Geschiedenis. huidige moderene wetenschap is gebaseerd op de nazis. Daarnaast hebben de nazi de oorlog NIET verloren. Ja er is een tribunaal geweest maar dat was een tamelijk sneu toneelspel. De echte foute kopstukken die zijn met dringend verzoek van USA en UK geimporteerd.
Deze lui staan aan de wieg van alle huidige moderne wetenschap. Die zelfde lui hebbennaast het infiltreren van alle wetenschapsdiciplines samen met andere WHO, WTO, NASA, NATO, VN, CIA, FBI opgericht.
Kortom Godwin wordt te pas en onpas gebruikt. Het wordt helemaal zielig als de geschiedenis niet gekent wordt. Net zoals nu in het "1984" topic over catch22 gezeverd wordt.
Wat voor bewijsvoering van jouw kamp? Gefraudeerde gepeerreviewde ghostwritings geproduceerd, gefabriceerd, gedicteerd, gefinancieerd en gepubliseerd door de industrie. Er is geen greintje objectiviteit. Get real!
[..]
In het geval van BadPharma is het juist een schande om het niet te benoemen. Hun eigen verleden een beetje verloochen. Ksssst. Het zou elke keer benoemt moeten worden puur op het feit dat hèt de basis. Het is te bespottelijk voor woorden dat er z'n taboe op het woord nazi berust. Het zou juist openlijk moeten benoemd worden. Dat zet al die schandalen rondom vaccins en medicatie en virusuitbraken in een beter perspectief.
Dat je zo bekrompen reageert begrijp ik dat je geen enkele notie hebt wat het onstaans geschiedenis is van je eigen vak gebied of hoe eigenlijk heel Europa/VS is zoals het is.
En je bent nog steeds op de man aan het spelen en niet inhoudelijk op de doelbewuste ziekteindustrie, mensenhandel en abortusindustrie van de medische wetenschap.
En over racisme dat is ook een geindoctrineerde state of mind :
Gedraag je een beetje, laat je niet zo opfokken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:44 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, als hij iemand een nazi noemt, zeg er dan wat van!
En als er iemand de hele tijd op de persoonlijkheid speelt ben jij het wel, hypocriet.
Is goed, als jij er voor zorgt dat niemand mij en veel van mijn collega's en vrienden voor nazi uitmaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje, laat je niet zo opfokken.
Sure.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef .SP. het volgende:
[..]
Is goed, als jij er voor zorgt dat niemand mij en veel van mijn collega's en vrienden voor nazi uitmaakt.
quote:vr 15 feb 2013, 10:27
Megaclaim toegewezen aan 'slachtoffer' ibuprofen
WASHINGTON -
Een tienermeisje is zwaar gehandicapt geraakt door gebruik van het geneesmiddel ibuprofen. Het meisje heeft een gigantische schadevergoeding toegewezen gekregen.
Een rechter oordeelde dat het jonge slachtoffer recht heeft op in totaal 109 miljoen dollar. Sinds het gebruik van ibuprofen voor kinderen heeft de Amerikaanse Samantha Reckis namelijk te kampen met een (relatief lichte) hersenbeschadiging, zware huidproblemen en blindheid. Ook functioneren haar longen nog maar voor twintig procent.
De oorzaak daarvoor lag in het gebruik van ibuprofen voor kinderen. Het meisje nam het medicijn in, omdat ze zich grieperig voelde. Dat gebeurde inmiddels tien jaar geleden, toen het meisje amper zeven jaar oud was.
Allergische reactie
Een zeer zware allergische reactie zorgde vervolgens dat Reckis in kritieke toestand werd opgenomen in het ziekenhuis. Artsen redden haar leven, maar het meisje zal nooit meer de oude worden. Overigens had het kind eerder ibuprofen voor kinderen gebruikt. Destijds zou er geen sprake zijn van bijwerkingen. De fabrikant heeft zijn medeleven betuigd aan de familie.
Heb ooit een aantal colleges wetenschapsethiek gehad in een academisch ziekenhuis waarbij het onderzoek van de nazi´s aan bod kwam. De consensus was dat wat zij deden uiteraard zeer afkeurenswaardig is, maar dat het tegelijkertijd van onschatbare waarde is geweest. Er is zelfs kritiek in de moderne wetenschap dat sommig onderzoeksmateriaal niet gebruikt wordt omdat het label van het nazisme eraan hangt. Met name in de medische wetenschap, omdat het gebruiken van mensen als proefdieren natuurlijk totaal onethisch is, maar door de nazi´s wel is gedaan. Dat mag natuurlijk nooit meer gebeuren, en had ook nooit mogen gebeuren, maar is dat een goede reden om de data niet te gebruiken? Cijfers zijn cijfers, data is data.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Les 1 Geschiedenis. huidige moderene wetenschap is gebaseerd op de nazis.
Erg naar voor de jongedame in kwestie. Maar om nou 106 miljoen dollar neer te moeten tellen voor deze unieke en niet te voorstellen gebeurtenis is ver buiten proporties, hoe kan de fabrikant hier nu verantwoordelijk voor worden gesteld?quote:
Het is niet alsof die pinda-boer zelf die pinda heeft gemaakt en op de verpakking heeft gezet dat het veilig is voor iedereen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef .SP. het volgende:
[..]
Erg naar voor de jongedame in kwestie. Maar om nou 106 miljoen dollar neer te moeten tellen voor deze unieke en niet te voorstellen gebeurtenis is ver buiten proporties, hoe kan de fabrikant hier nu verantwoordelijk voor worden gesteld?
Als iemand voor het eerst pinda's eet en een anafylaktische shock krijgt kan je toch ook niet de pindaboeren verantwoordelijk stellen.
Bizarre uitspraak moet ik zeggen.
Goed, dan Duyvis, is deze verantwoordelijk voor de sporadische overgevoeligheid van consumenten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is niet alsof die pinda-boer zelf die pinda heeft gemaakt en op de verpakking heeft gezet dat het veilig is voor iedereen.
Sinds wanneer maakt Duyvis pinda's dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Goed, dan Duyvis, is deze verantwoordelijk voor de sporadische overgevoeligheid van consumenten?
Sinds een hele tijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt Duyvis pinda's dan?
nee jij weet niet waarover je het hebt. We zitten hier niet in subgroep biologie, natuurkunde hoek. Wat denk je wel niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
Blabla, scheer je weg met je on-onderbouwde gelul. Je hebt nog nooit van je leven een lab van binnen gezien, laat staan wetenschappelijk onderzoek, je weet niet waar je het over hebt.
De fabrikant van de ibuprofen heeft ook niet alle grondstoffen zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij valt dat onder ze verkopen pinda's i.p.v. ze maken pinda's. Melk komt zeker ook uit de melk-fabriek?
Onderbuik gezever, kom bij mij kijken en wijs me de donkere kanten van het instituut aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee jij weet niet waarover je het hebt. We zitten hier niet in subgroep biologie, natuurkunde hoek. Wat denk je wel niet.
De realiteit is grimmer dan jij je kunt voorstellen. En als er ook maar één procent waar is wat ik claim (en bovendien onderbouw) dan heeft de mensheid, flora en fauna en megaprobleem
Maar ik ben bang dat ik met mijn claims, tirades nog maar oppervlakkig de beerput aanraak. Reken er maar op dat het een tigvoud erger is dan ik het allemaal verkondig.
-edit-
We zitten hier in BNW, ook wel grens-, schaduwwetenschap, schaduwoverheid, schaduwpolitiek. Kortom om de donkere kant van onze instituten. Zet die roze bril af. Wake up. Het is geen theekransje.
Niet de grondstoffen wel de pil. De fabrikant die de pinda maakt van grondstoffen is moedertje natuur. Wil je die aanklagen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
De fabrikant van de ibuprofen heeft ook niet alle grondstoffen zelf gemaakt.
laat maar zitten, kansloze discussie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet de grondstoffen wel de pil. De fabrikant die de pinda maakt van grondstoffen is moedertje natuur. Wil je die aanklagen dan?
Hallo?!! Het gebeurt nu een factor 10 erger dan destijds. Neem bijvoorbeeld het recentelijk misdaad HPV. Gehele bevolkinsgroep als proefkonijn gebruiken en omdat te bewerkstelligen werden ouders buitenspel gezet en werden de pubers gepaaid met iPods. Hoe misdadig is dat. Laat staan dat HPV geen correlatie heeft tot baarmoederhalskanker. Of neem DES, of Agent Orange, of de oorlog in Irak/Afghanistan op vrouwen en kinderen schieten met DU-minutie. Er is echt helemaal niets veranderd. Het is erger dan ooit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb ooit een aantal colleges wetenschapsethiek gehad in een academisch ziekenhuis waarbij het onderzoek van de nazi´s aan bod kwam. De consensus was dat wat zij deden uiteraard zeer afkeurenswaardig is, maar dat het tegelijkertijd van onschatbare waarde is geweest. Er is zelfs kritiek in de moderne wetenschap dat sommig onderzoeksmateriaal niet gebruikt wordt omdat het label van het nazisme eraan hangt. Met name in de medische wetenschap, omdat het gebruiken van mensen als proefdieren natuurlijk totaal onethisch is, maar door de nazi´s wel is gedaan.
Natuurlijk mag dat nooit meer gebeuren maar waarom wordt het dan nog steeds toegepast ?!quote:Dat mag natuurlijk nooit meer gebeuren, en had ook nooit mogen gebeuren, maar is dat een goede reden om de data niet te gebruiken? Cijfers zijn cijfers, data is data.
Denk je nu werkelijk waar dat zie die data niet gebruiken? Ze gaan over lijken maar gebruiken die data niet. Hoe logisch is dat !?quote:De studenten waren overigens van mening dat gewoon alle data gebruikt moet kunnen worden. Al is het maar omdat al het menselijk leed voor niets zou zijn geweest.
Misschien .maar het is een onlosmakend vast staand feit. Net zoals dat Europa's Brussel dat ook is.quote:Maar wetenschap staat los van het nazisme; het ene is observatie, het andere een ideologie. Die twee moet je los van elkaar zien, als een appel en een kaplaars. En dat wel doen wordt door velen beledigend opgevat, wat begrijpelijk is. Laat die vergelijking daarom achterwege.
Ik heb ook geen één goed argument van je gezien noch een doordacht argument. Appels met peren vergelijken en dan tot de conclusie komen dat het zinloos is, is precies de betekenis van appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
laat maar zitten, kansloze discussie.
Heel goed geantwoord. !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij valt dat onder ze verkopen pinda's i.p.v. ze maken pinda's. Melk komt zeker ook uit de melk-fabriek?
Zuchtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
De fabrikant van de ibuprofen heeft ook niet alle grondstoffen zelf gemaakt.
ja, je hebt helemaal gelijk, ik ben volkomen vastgeluld. Chapeau, ik buig voor je grootheid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ook geen één goed argument van je gezien noch een doordacht argument. Appels met peren vergelijken en dan tot de conclusie komen dat het zinloos is, is precies de betekenis van appels met peren vergelijken.
Sta op mijn zoon, alleen God is het waardig om ervoor te knielen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
ja, je hebt helemaal gelijk, ik ben volkomen vastgeluld. Chapeau, ik buig voor je grootheid.
Jij bent mijn Godquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sta op mijn zoon, alleen God is het waardig om ervoor te knielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |