99% van de arts is antiheld. Er zijn maar een select groepje artsen (wereldwijd) die nadenken over wat ze aan het doen zijn. Die tegen de stroom in zwemmen, die kritische noten plaatst bij BadPharma.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de artsen uit jouw filmpje dan? Ook antihelden?
Oh is dat zo? Zal het doorgeven aan de afdeling oncologie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
99% van de arts is antiheld. Er zijn maar een select groepje artsen (wereldwijd) die nadenken over wat ze aan het doen zijn. Die tegen de stroom in zwemmen, die kritische noten plaatst bij BadPharma.
En waar schaar je de arts in het filmpje onder?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
99% van de arts is antiheld. Er zijn maar een select groepje artsen (wereldwijd) die nadenken over wat ze aan het doen zijn. Die tegen de stroom in zwemmen, die kritische noten plaatst bij BadPharma.
agh had ik dan die en 1% die er voor gezorgd hebben dat ik weer kan lopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het probleem onderschat. https://en.wikipedia.org/wiki/Mammography lijkt een goed overzicht te geven, met bronnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, een ruwe schatting van 3% levert een specificiteit op van 97%. Dat is ruim boven acceptabel.
De pillen werken toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb nog geen link gezien.
Iedereen weet toch dat ADHD onzin deluxe is. Het is eerder een ouder-thuis-na-werk syndroom.
zijn artsen tegenwoordig al zo sneu om piemels te tekenen op de patient. Of bedoel je littekensquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh had ik dan die en 1% die er voor gezorgd hebben dat ik weer kan lopen.
ze hebben bij mij uitstekend werk geleverd en nauwelijks lidtekens
sorry spelfoutjes, en ja ik bedoel littekens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zijn artsen tegenwoordig al zo sneu om piemels te tekenen op de patient. Of bedoel je littekens
Hey makker, heb je dat filmpje gezien en wat vind je van deze specifieke groep artsen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zijn artsen tegenwoordig al zo sneu om piemels te tekenen op de patient. Of bedoel je littekens
dapper ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hey makker, heb je dat filmpje gezien en wat vind je van deze specifieke groep artsen?
dapper? Snap 'm niet, het is een briljante uit en ten treure geteste methode om de levenskwaliteit van mensen enorm te verbeteren.quote:
Lambiekje staat niet echt open voor positieve dingen over artsen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef .SP. het volgende:
[..]
dapper? Snap 'm niet, het is een briljante uit en ten treure geteste methode om de levenskwaliteit van mensen enorm te verbeteren.
Je denkt niet van wow, zie daar artsen die alleen maar de kwaliteit van een mensenleven in ogenschouw nemen en met een simpel electrisch apparaat mensen van de pillen en tremors afhelpen.
Ik denk dat je niet weet waar je het over hebt. Denk je dat de diagnose wordt gesteld op basis van louter een mammografie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het probleem onderschat. https://en.wikipedia.org/wiki/Mammography lijkt een goed overzicht te geven, met bronnen.
En de specificiteit bepaalt alles? Als we in de toekomst elk geval van prostaatkanker en schildklierkanker kunnen opsporen zonder één false positive, dan gaan we iedereen screenen en elk geval behandelen, omdat we misschien een leven redden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet weet waar je het over hebt. Denk je dat de diagnose wordt gesteld op basis van louter een mammografie?
Bij een afwijkende mammografie wordt verder onderzoek gedaan door middel van evt. echo, steeds vaker MRI en natuurlijk een biopt dan wel debulking. Dit wordt voor PA opgestuurd om te kijken om wat voor soort borstkanker het gaat want daar is de behandeling van afhankelijk.
Dus als je toch zo betweterig wilt doen, dan zie ik graag van je wat de gecombineerde specificiteit is van bovenstaande onderzoeken tezamen.
Succes!
misschien is het wel hier om,quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje staat niet echt open voor positieve dingen over artsen.
http://www.nursing.nl/Ver(...)euk-liggen-1274970W/quote:
Jup idd ik kreeg stapels met rekeningen na mijn 14 operaties.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.nursing.nl/Ver(...)euk-liggen-1274970W/
http://www.nu.nl/geldzake(...)eld-behandeling.html
Onze intens verotte zorg gaat het puur en alleen om geld.
Ik mis de relevantie van (en ondersteuning voor) jouw 97% mbt borstkanker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 06:13 schreef starla het volgende:
Goed verhaal, maar ik mis de relevantie mbt borstkanker.
Er staat ook maar geen greintje verifierbare informatie die bewijst dat vaccins flauwekul zijn. heb je het artikel wel gelezen? Wijs eens aan welke stukken bewijzen dat vaccins falen!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)ieuw-vaccineren-dus/
Oei! faalt vaccins toch maar weer. En weer overduidelijk dat vaccins volstrekte flauwekul is.
Je bent toch beschermt of niet? Het is echt lachwekkend zielig.
Niet gelezen vermoed ik. Maar wel meteen van de daken schreeuwen dat het niet deugt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Er staat ook maar geen greintje verifierbare informatie die bewijst dat vaccins flauwekul zijn. heb je het artikel wel gelezen? Wijs eens aan welke stukken bewijzen dat vaccins falen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |