abonnement Unibet Coolblue
pi_111025750
Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.

De mod plaatst je op een map van 225 km² groot.
Je moet als overleefende munitie, wapens , eten, drinken en medische spullen vinden om te overleven.
Je hebt ook de opties om gereedschap te vinden om auto's, helikopters en boten tot werking te krijgen.
Het spel is PVP dus je hebt altijd de kans dat je als je niet achterna word gezeten door een horde zombies dat een speler jou dood schiet. Als speler krijg je dus de vrije keuzen om alleen om pad te gaan, met een groep vrienden ( gezellig via teamspeak) , of het leven te lijden van een bandiet en anderen het werk te laten doen zodat jij alleen maar hun hoeft te beroven of een kogel door hun hoofd te jagen om aan hun spullen te komen.

De mod is voor Arma 2 + operation arrowhead ( de standalone uitbreiding)
Het spel bevind zich momenteel in de Alpha versie en er word hard aan gewerkt (onder andere door een ontwikkelaar die aan de orignele ARMA 2 heeft gewerkt) met om de paar dagen patches en fixes.

Fan made trailer:

Gameplay met comentaar ( aanrader om te kijken)


instructies en tips
http://imageshack.us/f/825/dayz.jpg/ (copy/paste deze link)

bij het installeren is het aanbevolen om de non steam instructies te volgen ( ook al heb je alles via steam gekocht, toch is het aanbevolen)

de map
http://imageshack.us/f/205/1335911941327.jpg/ (copy/paste deze link)

Als er nog vragen zijn, ik blijf dit topic volgen

[ Bericht 0% gewijzigd door norrie13 op 02-05-2012 15:13:13 ]
pi_111025784
hmm hoe voeg je plaatjes toe aan je post ?
pi_111026267
Zoooooooooo, ziet er heel tof uit! Dit ga ik van de week eens proberen :)
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:39:20 #4
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_111039261
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:56 schreef norrie13 het volgende:
hmm hoe voeg je plaatjes toe aan je post ?
Door de link tussen [img] en [/img] te plaatsen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_111077590
Ziet er erg goed. Het duurt veel te lang voordat er degelijke zombie apocalypse mmo uitkomt, dus tot die tijd ga ik deze maar eens spelen. Zijn er al mensen hier die hem hebben? Misschien kunnen we een team vormen?
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:36:20 #6
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_111080096
Heb zojuist speciaal voor deze mod operation arrowhead gekocht (arma 2 had ik al) :)

Vanmiddag spelen dus _O_
Op elke fokker past een bril.
pi_111080178
Hou ons op de hoogte :)
pi_111084423
Als er problemen zijn met installeren ik volg dit topic, hopen dat ze een simpele installer uitbrengen als het beta gaat. Maarja de mod bestaat pas 30 dagen.
Een team vormen klinkt altijd goed. ik heb steam en Xfire. De enige probleem is elkaar vinden omdat je langs de kust spawned zonder map.
pi_111086278
Ik hoop ook dat er een doel in het spel komt. Er schijnt iig een "safe place" komen.
pi_111089198
na gedood te zijn door een grote groep zombies spawnde ik bij de grootste stad bij de kust.

-beetje aan het rond sluipen, wetend dat er bandits altijd op de loer zijn in de stad
-ga een kerk binnen, al gelijk goeie gear gevonden, een lee enfield, flares , knfie, matches, veel ammo en eten en ook nog eens een rugzak die met 12 slot rugzakje vergrootte naar een 28 slot rugzak
-snel de stad uit voordat ik wordt gedood door een bandit
-door het bos aan het lopen waarna ik na 5 min een dorpje tegenkomen
-nou tijd om de zombies te doodden en het dorpje te looten
-vanaf de heuvel 20+ zombies doodgeschoten
-door het dorpje spullen aan het verzamelen waarna een horde van 10 zombies, kleine moeite om ze te doden maar wel paar keer gewond geraakt.
-tijd om dat ander dorpje te bekijken
-sluipend waarna ik maar 1 zombie alert, mis de schot en ik word gelijk tegen de vlakte gesmeten terwijl de zombie mij al opeet
-gelukkig na 5 seconden alweer op kunnen staan en op het lopen gezet
- al een 20+ horde zombies achter me aanrennnen terwijl ik hevig doodbloed van 12000 bloed (full health naar onder de 4000 bloed)
-na 1 minuut een grote rots tegengekomen en snel erop gesprongen, mezelf bandage toegebracht waarna de horde om de rots is gaan staan opwachten.

man dit spel heeft geen medelijden met de fouten die je maakt, zo intense.
heb genoeg ammo maar waarschijnlijk wordt het maar op een lopen zetten en een betere positie vinden om hun te doden.
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:46:21 #11
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_111095776
Ik werd toen ik het destraks voor het eerst had gespeeld ook gelijk door een bandit doodgeschoten in een dorpje. Fijn voor hem , maar ik had toch geen loot bij me :P

Op mijn 2e mannetje heb ik een shotgun ergens in een schuur gevonden die tevens al van pas is gekomen :')
Op elke fokker past een bril.
pi_111096937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:46 schreef Catch_me het volgende:
Ik werd toen ik het destraks voor het eerst had gespeeld ook gelijk door een bandit doodgeschoten in een dorpje. Fijn voor hem , maar ik had toch geen loot bij me :P

Op mijn 2e mannetje heb ik een shotgun ergens in een schuur gevonden die tevens al van pas is gekomen :')
ik vluchte van een horde zombies en kwam een bandit tegen die hetzelfde probleem had, hij en de horde vielen allemaal dood van een stijle helling :')

heb em geloot , map en revolver en tent gevondenen meer. Toen op weg naar het vliegveld. onderweg wilde ik 2 zombies doden, bleken het er 25 + te zijn, doodgegaan omdat ik doodbloede , had geen kans om mezelf bandage toe te dienen :')
pi_111102159
Maar wat heb je nu precies nodig, want je zegt bij Arrowhead dat het een standalone uitbreiding is. Je hoeft dus alleen Arrowhead te hebben?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_111103410
Ik probeer te spelen, maar alle server zijn vol of krijg geen connectie. Ik moet toch gewoon filteren op mission Dayz?
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:29:47 #15
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_111104591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef Siempievk het volgende:
Ik probeer te spelen, maar alle server zijn vol of krijg geen connectie. Ik moet toch gewoon filteren op mission Dayz?
Connecten kan vrij lang duren en is niet ongewoon.
Op elke fokker past een bril.
pi_111115960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar wat heb je nu precies nodig, want je zegt bij Arrowhead dat het een standalone uitbreiding is. Je hoeft dus alleen Arrowhead te hebben?
yup, je hebt in principe alleen arrowhead en arma 2 free nodig maar omdat de grafichs dan zo lelijk zijn is het gewoon het beste om allebei te kopen.
pi_111115965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef Siempievk het volgende:
Ik probeer te spelen, maar alle server zijn vol of krijg geen connectie. Ik moet toch gewoon filteren op mission Dayz?
probleem van deze mod
-te weinig servers
- duurt rond de 2 minuten om te connecten. maarja in iedergeval korter dan bij battlefield 3
pi_111116827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:42 schreef norrie13 het volgende:

[..]

yup, je hebt in principe alleen arrowhead en arma 2 free nodig maar omdat de grafichs dan zo lelijk zijn is het gewoon het beste om allebei te kopen.
Zit hier op laptop (geen integrated shit, maar toch) dus wat dat betreft hoef ik ook geen full hd. :P

Als er hier meer zijn is het misschien wel tof om op bepaalde tijd af te spreken, dan kunnen we als groep surviven.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:37:26 #19
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_111118803
Gisteren tot een uurtje of 1 zitten spelen op een franse server. Ik was ergens in de bosjes uitgelogd de laatste keer en ik had geen idee waar ik naar toe moest. Het was ook nog eens pikkedonker dus dat schoot ook niet op :')

In de verte zag ik een flare afgaan dus ik ben er maar gewoon naartoe gerend en heb uiteindelijk met 2 andere gasten samengewerkt om Cherno te bezoeken. In Cherno ben ik ze helaas allebei kwijtgeraakt omdat ik vast zat in een deurpost :P Het was ook zo donker dat ik maar een paar meter voor me kon zien.

Ben dus maar als solid snake door de voor mij onbekende stad gesneaked en snel in een kerk vol met loot uitgelogd _O-

Overigens wel een beetje jammer dat veel spelers hun brightness omhoog gooien zodra het donker wordt en jou wel gewoon van honderden meters afstand zien :(
Op elke fokker past een bril.
pi_111133394
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:37 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren tot een uurtje of 1 zitten spelen op een franse server. Ik was ergens in de bosjes uitgelogd de laatste keer en ik had geen idee waar ik naar toe moest. Het was ook nog eens pikkedonker dus dat schoot ook niet op :')

In de verte zag ik een flare afgaan dus ik ben er maar gewoon naartoe gerend en heb uiteindelijk met 2 andere gasten samengewerkt om Cherno te bezoeken. In Cherno ben ik ze helaas allebei kwijtgeraakt omdat ik vast zat in een deurpost :P Het was ook zo donker dat ik maar een paar meter voor me kon zien.

Ben dus maar als solid snake door de voor mij onbekende stad gesneaked en snel in een kerk vol met loot uitgelogd _O-

Overigens wel een beetje jammer dat veel spelers hun brightness omhoog gooien zodra het donker wordt en jou wel gewoon van honderden meters afstand zien :(
Als je je HDR op high zet krijg je volgens mij ook beter zicht snachts, maar ik me gamma ietjes omhoog gezet zodat ik nog een beetje kan zien.
pi_111134925
Gister heel even kunnen spelen. Moet zeker even wennen aan het s'nachts spelen. Ik hoop dat ze het dag/nacht ritme iets sneller zullen laten gaan. Verder is de mod wel fantastisch... Heel realistisch!

Ze moeten ook iets meer servers krijgen. Het spel is al behoorlijk populair.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:37:20 #22
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_111138454
Denet ook weer prachtig :D

Ik was na een lange wandeling eindelijk bij het grote militaire vliegveld aangekomen. Voordat ik de poort binnenstapte verstopte ik me in de bossen om te checken of er nog meer mensen waren. Plots hoor ik voetstappen en zie ik een bandiet met een M4 enkele tientallen meters verderop van het vliegveld weg sprinten.

Ik wachtte totdat hij een meter of 200 van me af was en schoot hem in z'n rug met mijn enfield, hij viel gelijk neer :P In eerste instantie dacht ik dat ie dood was, maar nadat ik 2 zombies gepopt had zag ik hem weg proberen te kruipen. Snel nog een schot in z'n rug gelost en het arme dier uit zijn lijden verlost :')

Uiteindelijk werd de global chat getrakteerd met een scheldkanonnade van de gozer die ik dood schoot, logisch ook, want die m4 en grote backpack vol met loot kon ik goed gebruiken _O-

Ik ben nu snel uitgelogd in een toren op het vliegveld en heb mijn sniper klaar liggen, eerst schieten en dan pas vragen stellen is mijn motto op terrein met militaire loot :7
Op elke fokker past een bril.
pi_111149503
Lijkt me echt een epische game, jammer dat ik geen ARMA 2 heb.
pi_111165934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Catch_me het volgende:
Denet ook weer prachtig :D

Ik was na een lange wandeling eindelijk bij het grote militaire vliegveld aangekomen. Voordat ik de poort binnenstapte verstopte ik me in de bossen om te checken of er nog meer mensen waren. Plots hoor ik voetstappen en zie ik een bandiet met een M4 enkele tientallen meters verderop van het vliegveld weg sprinten.

Ik wachtte totdat hij een meter of 200 van me af was en schoot hem in z'n rug met mijn enfield, hij viel gelijk neer :P In eerste instantie dacht ik dat ie dood was, maar nadat ik 2 zombies gepopt had zag ik hem weg proberen te kruipen. Snel nog een schot in z'n rug gelost en het arme dier uit zijn lijden verlost :')

Uiteindelijk werd de global chat getrakteerd met een scheldkanonnade van de gozer die ik dood schoot, logisch ook, want die m4 en grote backpack vol met loot kon ik goed gebruiken _O-

Ik ben nu snel uitgelogd in een toren op het vliegveld en heb mijn sniper klaar liggen, eerst schieten en dan pas vragen stellen is mijn motto op terrein met militaire loot :7
WAT, nu al bij het vliegveld aangekomen :{
ik nog lang niet, wel een keer een map gevonden en tot de helft gekomen van het vliegveld toen ik door teveel zombies werd neergehaald.
Ik blijf vooral bij de kust rondlopen. Altijd leuk om een survivor te vinden die met je meegaat.
Gister nog rond een stadje gelopen voor loot, geen zombies maar wel 6 dode survivors. Snel wat painkillers van hun gepakt en snel het bos ingelopen, voelde me bekeken daar.
pi_111190606
holy shit, net vanaf de kust naar het vliegveld in een stuk door met een maat (4.5 uur lange reis). Teamspeak communicatie dus ging goed.
van alles meegamaakt.
een bandit die op ons schoot maar wij hem konden doden.
een groep van 4 die het stadje schoot en teveel zombies achter zin aankregen waardoor wij alles konden looten :D
en uiteindelijk het vliegveld gevonden , geloot maar ik ben op het laatst nog net aangevallen door 8+ zombies. de maat die loopt nu in de vliegtoren veilig, kon nog net vluchten.
wat een spel :D
pi_111190792
Even zien dit kost me dus 30euro in totaal? Is er een demo?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_111191236
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even zien dit kost me dus 30euro in totaal? Is er een demo?
25 euro ( koop combined operations)
en je kan arma 2 free downloaden, alleen die laat je het spelen op low alleen niet hoger
  zondag 6 mei 2012 @ 04:04:17 #28
292294 Rohm
De baas
pi_111195019
Ik speel ook al een paar dagen, heb na 4 dagen spelen bijna 50 uur played op steam. Verslavend. :P
Ken onderdehand ook al de kust, cherno en elektro uit m'n hoofd. Leukste is om met een cz550 in de bossen te liggen aan de rand van een stad en een beetje scouten naar mensen. Ze snipen en stiekem de buit gaan bekijken en geblikte bonen bikken. Ik heet Rohm op de servers trouwens. :)
pi_111195455
Na vijf uur spelen ineens per ongeluk van een dak af vallen en dood gaan ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 6 mei 2012 @ 10:17:52 #30
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_111196407
Ik ben ondertussen ook alweer 4 keer doodgegaan :')

Had ook weer een leuke bug, er lag een dode survivor op de grond met een .50 sniper op zijn rug en 7 magazijnen in zijn rugtas. Ik wilde dat ding oppakken maar toen ik dat dus deed verdwenen zowel de sniper, mijn rugtas en mijn wapens :( Daar stond ik dan naakt aan de rand van Cherno :(
Op elke fokker past een bril.
pi_111288224
Meest verkochte spel op Steam. Meer dan Skyrim op dit moment.

Hulde voor de mod!
pi_111326812
Wat een beest van een mod. _O_ Mensen die dit niet spelen missen echt iets. _O_ De spanning, de vrijheid, het zoeken van loot.

Ik speel niets anders meer. O+
pi_111331262
Alsof je zelf in The Walking Dead zit. Hopelijk komen er nog veel verrassende updates.
pi_111455470
weer een vriend overtuigd om te halen, geweldig om met een groep op pad te gaan met mics.
pi_111456388
Klinkt leuk, zal wat filmpjes kijken.
Children of the night. What music they make.
pi_111479142
volgens mij is door de nieuwste patch de nachten zo donker geworden dat je beeld gewoon geheel zwart is als je geen flare hebt, en dan al om 22:00 ingame tijd..
pi_111494188
Ik kom er maar niet in ;(
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111553744
Lijkt me toch wel grappig om eens te proberen. Jammer dat het zo duur is voor alleen een mod. ;(
pi_111553838
Heb het spel + uitbreiding gekocht (25 euro is te doen), maar moet eerst het spel een beetje onder de knie krijgen voordat ik me aan die mod waag.
Children of the night. What music they make.
pi_111553859
Is het spel zelf nog leuk dan?


oh en trouwens, kun je met deze mod ook in voertuigen rijden? :P
pi_111555125
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
Heb het spel + uitbreiding gekocht (25 euro is te doen), maar moet eerst het spel een beetje onder de knie krijgen voordat ik me aan die mod waag.
Hoeft niet heb ik ook niet gedaan :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111555568
Hmm zit echt te twijfelen of ik hem moet kopen. Is het echt de moeite waard? :P
pi_111556368
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef maurisioo het volgende:
Is het spel zelf nog leuk dan?

oh en trouwens, kun je met deze mod ook in voertuigen rijden? :P
Ik denk het wel :P

Geen idee, heb de mod nog niet uitgeprobeerd.

quote:
17s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hoeft niet heb ik ook niet gedaan :D
Ok :P
Children of the night. What music they make.
pi_111588181
Ik heb het spel maar gekocht. Ben benieuwd of het wat is. Anders is het zonde van mijn 25 euro. ;(
pi_111588560
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb het spel maar gekocht. Ben benieuwd of het wat is. Anders is het zonde van mijn 25 euro. ;(
Je hebt altijd het spel zelf nog :P

Is het niet een idee om een soort Fok!clan te maken en ingame met elkaar op te trekken ofzo :?
Children of the night. What music they make.
pi_111588683
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je hebt altijd het spel zelf nog :P

Is het niet een idee om een soort Fok!clan te maken en ingame met elkaar op te trekken ofzo :?
Lijkt me leuk. :)
pi_111589171
Ik heb ARMA 2 al sinds het uit is, amper gespeeld omdat het niet mijn spel is maar wil heel graag deze mod spelen. Ben dus van plan om OA te kopen, kan dit via steam en dan samen met een niet-steam ARMA 2?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:33:56 #48
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_111589783
Ziet er grappig uit!
pi_111590441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je hebt altijd het spel zelf nog :P

Is het niet een idee om een soort Fok!clan te maken en ingame met elkaar op te trekken ofzo :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Lijkt me leuk. :)
Goed plan inderdaad.
pi_111591393
Die plaatjes in de OP doen het niet meer.

En hoe vergroot je het plaatje op de site van imageshack?
Children of the night. What music they make.
pi_111605020
Wil ik hem spelen, lukt het niet om in te loggen. ;(
Krijg de melding "waiting for server response". Volgens mij heeft iedereen daar last van?
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:50:32 #52
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_111613066
Ben een hele week in leven gebleven wordt ik doodgeschoten door een friendly :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_111616195
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben een hele week in leven gebleven wordt ik doodgeschoten door een friendly :')
-O-

Je kan niemand vertrouwen tegenwoordig.
Children of the night. What music they make.
pi_111616278
Mwehehe, op die site van DayZ: Average Life Expentancy: 0 hour 30 minutes :')
Children of the night. What music they make.
pi_111616388
Welke moet ik hebben?

Children of the night. What music they make.
pi_111617290
Deze site is erg handig voor het installeren van de mod. :)

http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=2434
pi_111618423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef maurisioo het volgende:
Deze site is erg handig voor het installeren van de mod. :)

http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=2434
^O^
Children of the night. What music they make.
pi_111629054
Ik heb een nieuwe tactiek gevonden... Eerst snel landinwaarts gaan. Ik ben nu in de buurt van Zelenogorsk. Heb nog geen wapen gevonden, wel heel veel ammo en een kit om auto's te fixen. Ik ga nu via Green Mountain langzaam richting Stary Sobor. Op zoek naar een Sniper. (Airfield mijd ik want daar zitten meestal bandits.)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111629260
"If everything is installed correctly you should see "@dayz" line under "ArmA 2" on the right side of the menu screen.
Use the filter to find DayZ servers."

Dat heb ik dus niet -O-
Children of the night. What music they make.
pi_111629435
Heb je ARMA2 normaal opgestart of ARMA2 OA?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111629568
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb je ARMA2 normaal opgestart of ARMA2 OA?
Arma2 OA. En daarna in t venster wat dan verschijnt: ARMA 2: Combined Operations.
Children of the night. What music they make.
pi_111629710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Arma2 OA. En daarna in t venster wat dan verschijnt: ARMA 2: Combined Operations.
Oke dat probleem had ik ook en toen heb ik wat bestanden van de ARMA map naar de CO map verplaatst.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111629712
Ah, er zat een extra spatie in die code die je moet toevoegen in de Launchoptions. Maar nu start het hele spel niet op :?
Children of the night. What music they make.
pi_111629731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, er zat een extra spatie in die code die je moet toevoegen in de Launchoptions. Maar nu start het hele spel niet op :?
Ik heb geen launchoptions ingesteld volgens mij.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111629753
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik heb geen launchoptions ingesteld volgens mij.
Ditte:
quote:
Go to Steam and right click Arma 2: Operation Arrowhead, go to 'Properties', 'Set Launch Options', add "-mod=@dayz -nosplash" without quotes in the target line. If you are using retail go to the Arma2:OA main directory and right-click on "Arma2OA.exe" and add "-mod=@dayz -nosplash" without quotes to the target line.
Children of the night. What music they make.
pi_111629793
Toch wel

-nosplash -mod=@dayz;

Volgens mij heb ik de complete AddOns map van ARMA2 naar OA gekopieerd en toen deed hij het wel.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111629873
Ik had het spel even gespeeld (na lang wachten bij het inloggen). Alleen ik begon bij nacht, en kon echt geen klap zien. En daarna werd ik aangevallen op van die zombies. Hoe kun je eigenlijk overleven in dit spel? :P
pi_111629936
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Toch wel

-nosplash -mod=@dayz;

Volgens mij heb ik de complete AddOns map van ARMA2 naar OA gekopieerd en toen deed hij het wel.
Ik zal dat eens proberen. En die code heb ik ook weggehaald, misschien helpt dat.
Children of the night. What music they make.
pi_111630161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik zal dat eens proberen. En die code heb ik ook weggehaald, misschien helpt dat.
gekocht op steam?
altijd met Six updater starten want daarmee werkt het altijd, ik heb het gekocht op steam maar werkt niet via steam zelf. Voor de rest, nieuwe update
-thermometer teken
-nieuwe zombie skins en sounds
-aantal zombies flink verhoogt.

tijd om te proberen :)
pi_111630180
Hmm. Als ik via de shortcut op m'n desktop ARMA CO opstart, krijg ik dit:


en daarna dit:
Children of the night. What music they make.
pi_111630348
En nu start ie wel op, maar dan krijg ik dit:


en daarna dit:
Children of the night. What music they make.
pi_111630570
Oh bij mij zegt hij nu dat ik een bestand mis ofzo?
pi_111631032
Hebben jullie beide alle bestanden in die @dayz/addons/ gezet in de OA map?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111631068
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
En nu start ie wel op, maar dan krijg ik dit:
[ afbeelding ]

en daarna dit:
[ afbeelding ]
Gebruik je nu wel of niet die launchcode?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111631922
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Hebben jullie beide alle bestanden in die @dayz/addons/ gezet in de OA map?
Ik heb die DayZ Install tool gebruikt. dus ik neem aan van wel.
Children of the night. What music they make.
pi_111631939
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Gebruik je nu wel of niet die launchcode?
Wel. Het schijnt geen verschil uit te maken.
Children of the night. What music they make.
pi_111632017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef norrie13 het volgende:

[..]

gekocht op steam?
altijd met Six updater starten want daarmee werkt het altijd, ik heb het gekocht op steam maar werkt niet via steam zelf. Voor de rest, nieuwe update
-thermometer teken
-nieuwe zombie skins en sounds
-aantal zombies flink verhoogt.

tijd om te proberen :)
Steam idd.

Heb Six Updater gedownload maar ik snap er de ballen van. Waar moet ik op klikken?

Children of the night. What music they make.
pi_111632691
Ik heb nog nooit die six updater gebruikt. Het enige wat ik handig zou vinden is de server navigatie.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111633163
Ik kan het spel niet echt normaal spelen. Heb met de laagste graphics evenveel lag als op hoog. En snap het mij niet helemaal. Ik begon net zonder wapen. Liep lang rond, maar kon helemaal niks vinden. Zelfs geen gebouw of zo. Ook vind ik de graphics niet echt bijzonder mooi. Zeker niet als ze op het laagst staan. :')
pi_111633771
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef maurisioo het volgende:
Ik kan het spel niet echt normaal spelen. Heb met de laagste graphics evenveel lag als op hoog. En snap het mij niet helemaal. Ik begon net zonder wapen. Liep lang rond, maar kon helemaal niks vinden. Zelfs geen gebouw of zo. Ook vind ik de graphics niet echt bijzonder mooi. Zeker niet als ze op het laagst staan. :')
Moest je heel lang wachten tot je spawnde? Want dan zat je in het zogenoemde debugforrest.

En nee misschien ziet het er niet zo mooi uit maar het speelt wel heel goed.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111633830
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:20 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Moest je heel lang wachten tot je spawnde? Want dan zat je in het zogenoemde debugforrest.

En nee misschien ziet het er niet zo mooi uit maar het speelt wel heel goed.
Ja dat moet ik altijd wel. Duurt gewoon een kwartier tot half uur tot ik eindelijk kan spelen.

Ja maar het speelt bij mij ook niet goed. Dat bewegen enzo, gaat gewoon niet lekker. En dat het beeld onduidelijk wordt als je beweegt vind ik ook maar raar. :P
pi_111634351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ja dat moet ik altijd wel. Duurt gewoon een kwartier tot half uur tot ik eindelijk kan spelen.

Ja maar het speelt bij mij ook niet goed. Dat bewegen enzo, gaat gewoon niet lekker. En dat het beeld onduidelijk wordt als je beweegt vind ik ook maar raar. :P
Heb je al de optie 'smooth mouse' uitgezet? Ik vond het irritant dat m'n muis altijd zo laat reageerde in het spel.
Children of the night. What music they make.
pi_111634381
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ja dat moet ik altijd wel. Duurt gewoon een kwartier tot half uur tot ik eindelijk kan spelen.

Ja maar het speelt bij mij ook niet goed. Dat bewegen enzo, gaat gewoon niet lekker. En dat het beeld onduidelijk wordt als je beweegt vind ik ook maar raar. :P
Je moet je settings wel goed zetten. Sowieso mouse acceleration uitzetten en die postrendering effects oid uit zetten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111634564
Ik zit nu wel in het spel, maar ik kan geen enkel host joinen vanwege m'n verbinding.
Children of the night. What music they make.
pi_111634610
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ja dat moet ik altijd wel. Duurt gewoon een kwartier tot half uur tot ik eindelijk kan spelen.

Ja maar het speelt bij mij ook niet goed. Dat bewegen enzo, gaat gewoon niet lekker. En dat het beeld onduidelijk wordt als je beweegt vind ik ook maar raar. :P
Let op dat je de resolutie en de 3d resolutie gelijk hebt. Anders krijg je wazig beeld.
pi_111634653
En ik zie steeds dit zinnetje: "You cannot play/edit this misson; it is dependent on downloadable content that has been deleted.chernarus"
Children of the night. What music they make.
pi_111634765
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:48 schreef DeHovenier het volgende:
En ik zie steeds dit zinnetje: "You cannot play/edit this misson; it is dependent on downloadable content that has been deleted.chernarus"
Dan heb je de content blijkbaar niet op de goede plaats staan. (de addon)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111635157
Ah, ik startte Operation Arrowhead op ipv CO :')

Nu staat er: 'Waiting for character to create'

Hoelang gaat dat duren?
Children of the night. What music they make.
pi_111635440
quote:
4s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Let op dat je de resolutie en de 3d resolutie gelijk hebt. Anders krijg je wazig beeld.
Oeh da's een goeie. Denk dat dat het is.
pi_111635525
Ik wacht nog steeds -O-
Children of the night. What music they make.
pi_111635674
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wacht nog steeds -O-
Ik denk dat je nog heel lang kan wachten. De centrale server waar hij je karakter opslaat wordt nu bestookt met request van ontzettend veel mensen omdat de mod ineens zo populair is. Dus ik probeer er nu al anderhalf uur in te komen en het is mij nog niet gelukt :')

Meestal lukt het overdag wel gewoon. Maar zodra die Amerikanen wakker worden niet.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111635782
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog heel lang kan wachten. De centrale server waar hij je karakter opslaat wordt nu bestookt met request van ontzettend veel mensen omdat de mod ineens zo populair is. Dus ik probeer er nu al anderhalf uur in te komen en het is mij nog niet gelukt :')

Meestal lukt het overdag wel gewoon. Maar zodra die Amerikanen wakker worden niet.
Ok. Dan ga ik wel Skyrim spelen en het morgen weer proberen :P

Bedankt voor je hulp ^O^
Children of the night. What music they make.
pi_111636597
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ok. Dan ga ik wel Skyrim spelen en het morgen weer proberen :P

Bedankt voor je hulp ^O^
Doe dat maar, en geen probleem :D Oh hier zijn nog wat handige tips gevonden op Reddit.

quote:
With the life expectancy of a gnat, most new players barely get to experience the survival-horror aspect of this mod. In order to really get a feel for what this mod is all about, you need to get away from the PvP centers and explore the open world. But, how can you do that in this dangerous world, especially alone? I've managed to stay alive on my current character for over 5 days by following a few simple rules that I'd like to share. Reddit, please read and share your opinions as well!

Rule 1: As soon as possible, get off the coast. It sounds easy, but it can be hard to pull yourself away from what looks like easy loot just waiting to be scavenged. Sure, you can find almost everything you need to survive along the coast, from food to weapons. You can also catch a few stray bullets while you’re there. Getting away from the spawn areas, and the desperate and rage-filled people that pop up there is very important to your survival.

Rule 2: Do NOT eat and drink everything you find when you find it. I’ve seen people give this advice and it is terrible. You need to stockpile enough food for at least 2 meals (food and water) just in case. The best way to conserve food and water is to only eat and drink when you login and let your hunger and thirst build until you logout. As your character no longer uses items while you are logged out, this saves you from eating through your supplies and leaving you with nothing when you login starving after not being able to play for a day or two.

Rule 3: Guns are good, but don’t think that they are all the same. The right weapon at the right time can make all the difference in the world. Silenced handguns, such as the M9SD, are worth their weight in gold. The M1911 and revolver can both kill an infected in a single shot, making them very useful if a bit loud. For primary weapons, you need to make your decision based on what the game gives you. Don’t expect to be running around with a sniper rifle the whole time. Ammo is extremely rare and dangerous to find for most military rifles. The 1866 and the M1014 are your best bet for reliable stopping power from close to medium range, while being common enough to find enough ammo. Rifles are meh to me, use them at your own discretion.

Rule 4: When you hear the infected FREEZE! Learning to utilize ArmA’s movement system is key to surviving the large numbers of infected in the 1.5.7 patch. Never be in a rush to get anywhere! Sprinting is overrated unless you are fleeing a direct threat, just use the default jogging speed to get from point A to point B. If you think there are infected around, crouch. If you think the infected are within 10 meters, crouch-walk. If they are closer, prone and do not move. Always watch the nearest infected and be ready to move in the opposite direction at a moment’s notice! Which leads me to #5…

Rule 5: The Alt key is your new best friend! If you don’t already know it, holding Alt allows you to look freely without moving your body. This is ESSENTIAL to remaining hidden from infected and players alike. By doing this you keep from giving away your position by flailing your character around while checking your 6 o’clock. Always remember to look around whenever you get a chance, catching that bandit that’s been following you will make you glad you did.

Rule 6: Stay the hell away from other players unless you know them. This might sound a bit harsh but its kept me alive so far. When I hear gunfire I turn around and march the other direction, even if I was looting something I needed. You can NEVER be sure if someone will kill you on the spot. Making contact with other players is extremely dangerous, do so at your own peril!

Rule 7: Pay attention to your surroundings! With this new patch even small shacks with no loot will spawn at least 2-3 infected, meaning the world is a much for dangerous place to move through. Deer stands, which are scattered about the map along the edge of forests, now consistently spawn 3-4 infected. These towers, and the infected near them, can be very hard to spot if you are not careful! That empty field might not be so empty after all if you missed the small shack behind a tree. Use your head, use Alt, and maintain awareness at all times.

Rule 8: Finding the right server can be hard, but for lone-wolves low pop servers are best. The time zone of a server is also important. It is hard as hell to see at night but dawn and dusk provide both cover from the infected and enough light to move freely and find loot. Don’t be afraid to be picky with your server. I am located on the US East coast, but I can only usually play in the late PM or early AM, meaning pitch black night for my local servers. For me, the Finnish servers are perfect! I can usually play between 3 and 4am local time, meaning pre-dawn and dawn, which is the best time in my opinion.

Rule 9: Firing your weapon is a last resort. It seems odd, but not shooting is typically your best bet to make it through a sticky situation. Trapped in a building with infected around? Remember: don’t be in a rush to get anywhere! Take it slow and wait for the right time to slip by without a shot. Wasting ammo and, even worse, giving away your position to other players, can be disastrous! Keep enough ammo on you to KILL at least 3 dozen infected. If that sounds like a lot, that’s because there are lots of infected now and you have to be prepared to kill a whole swarm if need be. As soon as the last infected stops twitching, get the hell out of dodge! You never know if someone is heading your way!

Rule 10: Some people won’t like this one at all. If you happen across another player who does not notice you, a choice has to be made. You can either walk quickly, but quietly, away from them or shoot them before they see you. The first option has its drawbacks, but it is the one I support. They might be just like you, scavenging for a living all alone hoping not to get shot, or they might be a cold, emotionless jerkwad who wants your beans. Shooting them, and killing them, will stop them from killing you first BUT, (there’s always a but) they might have friends in the area. If they are on VOIP together, then they will immediately know what’s going on, putting you in extreme danger.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111637561
Jammer dat het voor mij haast niet te spelen is. Maakt niet uit op welke settings ik het spel zet, ik blijf gewoon teveel lag hebben.

Zonde van die 25 euro. ;(
pi_111638459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef maurisioo het volgende:
Jammer dat het voor mij haast niet te spelen is. Maakt niet uit op welke settings ik het spel zet, ik blijf gewoon teveel lag hebben.

Zonde van die 25 euro. ;(
Wat voor computer heb je?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111638622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef maurisioo het volgende:
Jammer dat het voor mij haast niet te spelen is. Maakt niet uit op welke settings ik het spel zet, ik blijf gewoon teveel lag hebben.

Zonde van die 25 euro. ;(
Zonde van die 25 euro als je nu opgeeft idd.
Children of the night. What music they make.
pi_111639865
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wat voor computer heb je?
Dell Studio 1558 (met i5)

Dacht dat ie het wel aankon. Maar blijkbaar niet. :P
pi_111639937
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:31 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Dell Studio 1558 (met i5)

Dacht dat ie het wel aankon. Maar blijkbaar niet. :P
Het is een heel zwaar spel, dat is wel zo. (slecht geoptimaliseerd enzo). Heb je alles op z'n laagst staan?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111640631
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:33 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Het is een heel zwaar spel, dat is wel zo. (slecht geoptimaliseerd enzo). Heb je alles op z'n laagst staan?
Alles uitstaan verder, en alleen de texture details en zo op normaal. Aangezien dat niet echt veel uitmaakt.

Net even weer geprobeerd, en ik moet zeggen dat het nu veel beter ging. Nog steeds niet vloeiend, maar het is te spelen. :P
pi_111641363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Alles uitstaan verder, en alleen de texture details en zo op normaal. Aangezien dat niet echt veel uitmaakt.

Net even weer geprobeerd, en ik moet zeggen dat het nu veel beter ging. Nog steeds niet vloeiend, maar het is te spelen. :P
Je kan nog een aantal tweaks doen in de configs... http://www.moddb.com/forum/thread/arma-2-ultimate-tweak-thread Mij hielp dit in ieder geval.

Ik liep net door het bos aan want blijkbaar was ik weer bij de kust gespawned (ik had nog wel al mijn items) en ik wilde snel weer van de kust af. Zag ik in een keer zo'n kerel door het bos rennen. Helaas moest ik dezelfde kant op dus ik loop voorzichtig wat achter die kerel aan blijft hij na een aantal minuten stil staan, draait zich om en begint gelijk op mij te schieten... Vuile klootzak :') Gelijk achter een boom gaan staan en gezegd via de chat of die hufter kon ophouden met schieten, gelukkig deed hij dit. Snel verder gerend en die kerel achter gelaten. Pfiew... Hopelijk wordt ik nu niet weer bij de kust gespawned want ik wil Deer stands op zoeken voor een sniper oid.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111646924
spawnde aan de kust met nog al me gear, kwam door de patch
gelijk iemand gevonden naar hem toegelopen en team gevormd.
2 uur met hem op pad geweest, nog beschoten door een bandit en succesvol stadjes geloot.
Alleen het zombie aantal is gewoon te groot door de nieuwe patch.
we kwamen bij een hele grote barn met wat wapens erin. en per ongeluk 1 zombie alert nou geschoten. Kwamen er uit alle 2 de kanten 80+ zombies binnen
we waren binnen 5 min door al onze munitie heen en we hadden
-2x winchester met 45 slugs
- 2x makarov met 8 magazijnen in totaal
- 2x lee enfield met 30 patronen
- 1 CZ met 10 patronen

konden geen kant op, maar was wel een geweldig potje met die kerel :)
pi_111647011
ARMA 2 verkoopt trouwens beter dan max payne en staat al 3 dagen op nummer 1 en 3 weken in de top 10
pi_111647166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef norrie13 het volgende:
ARMA 2 verkoopt trouwens beter dan max payne en staat al 3 dagen op nummer 1 en 3 weken in de top 10
:D

Hoe zou dat nu komen :P
Children of the night. What music they make.
pi_111647243
ik heb tot nu toe alleen een map gevonden op een dode bandit.
gebruik me Ipad met de kaarten. Ik vind altijd de weg. handig als je ook een laptop hebt om die als kaart te gebruiken.
pi_111647545
trouwens een undead mod voor arma voor de geintreseerden, nog niet zelf geprobeert omdat ik er nog geen behoefte aan heb: http://www.armaholic.com/page.php?id=9207

Jammer dat ik de OP niet kan editten maar, hier een tweak guide die bij velen heeft geholpen bij laag fps
http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&p=54150#54150
pi_111647997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef norrie13 het volgende:
trouwens een undead mod voor arma voor de geintreseerden, nog niet zelf geprobeert omdat ik er nog geen behoefte aan heb: http://www.armaholic.com/page.php?id=9207

Jammer dat ik de OP niet kan editten maar, hier een tweak guide die bij velen heeft geholpen bij laag fps
http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&p=54150#54150
Die gaf ik net ook al ;)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111648149
Oh hint voor de n00bs onder ons. Klim geen ladder als je alleen een pistool hebt, want door een bug val je hoogstwaarschijnlijk als je boven bent weer naar beneden en heb je een been gebroken. Kan wel als je een geweer hebt, maar die moet je dan holsteren door twee keer ctrl in te drukken.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111655998
Goed, even kijken of het nu lukt.

quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh hint voor de n00bs onder ons. Klim geen ladder als je alleen een pistool hebt, want door een bug val je hoogstwaarschijnlijk als je boven bent weer naar beneden en heb je een been gebroken. Kan wel als je een geweer hebt, maar die moet je dan holsteren door twee keer ctrl in te drukken.
Dat slaat ook nergens op :')

Maarja, het is een Alpha he.
Children of the night. What music they make.
pi_111656522
quote:
RE: Waiting for character to create
To fix this problem all you have to do is right click on Arma II operation arrowhead on the steam list and reinstall BattlEye AntiCheat and it should work fine.
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=269

Weet niet of het heeft geholpen, maar ik zit nu iig op een server :')

Maar ik heb geen gear en wapens. Is dit het debugforest?
Children of the night. What music they make.
pi_111656913
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=269

Weet niet of het heeft geholpen, maar ik zit nu iig op een server :')

Maar ik heb geen gear en wapens. Is dit het debugforest?
Waarschijnlijk wel ja.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111657681
Ik speel al een kwartiertje ofzo, 7 zombies gekilld waarvan 2 headshots :P

Maar ik heb geen idee waar ik ben :')
Children of the night. What music they make.
pi_111657689
Kleine tvp, ben aan het twijfelen om deze ook te kopen! Begrijp ik het goed dat er in principe alleen zombies en players in een map zitten, en dat de bandits dus altijd players zijn die andere players doden voor de loot? Zijn bandits ergens aan te herkennen of niet?
pi_111657794
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik speel al een kwartiertje ofzo, 7 zombies gekilld waarvan 2 headshots :P

Maar ik heb geen idee waar ik ben :')
Zombies killen is niet slim, maar dat leer je vanzelf wel :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111657819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:51 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kleine tvp, ben aan het twijfelen om deze ook te kopen! Begrijp ik het goed dat er in principe alleen zombies en players in een map zitten, en dat de bandits dus altijd players zijn die andere players doden voor de loot? Zijn bandits ergens aan te herkennen of niet?
Bandits zijn players die een negatieve humanity hebben. Je kan ze herkennen aan een andere skin en een rode in plaats van groene naam als je over ze heen hovert met de muis (maar dan ben je al veel te dichtbij).
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111658255
quote:
17s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:54 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zombies killen is niet slim, maar dat leer je vanzelf wel :D
Ze vielen mij aan. Moet ik me dan laten vermoorden -O-
Heb nog maar 2 mags over... en wist je dat je als je een leeg blikje/flesje bij je hebt, dat je dan die kan hervullen in een vijvertje?
Children of the night. What music they make.
pi_111658280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ze vielen mij aan. Moet ik me dan laten vermoorden -O-
Heb nog maar 2 mags over... en wist je dat je als je een leeg blikje/flesje bij je hebt, dat je dan die kan hervullen in een vijvertje?
Jups :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111658492
No message received for 90 seconds = :W -O-
Children of the night. What music they make.
pi_111659701
Ik kan wel een tijdje spelen maar daarna krijg ik weer dat berichtje 'No message received for 90 seconds' -O-

Net werd ik opgemerkt door een zombie, dus ik schoot 'm neer, komt een andere achter me aan en ik heb geen kogels meer :')

Lekker rennen door t bos met hem achter me aan, raak ik hem kwijt, kom ik terecht op een 1 of andere basis waar ook van die zombies rondlopen -O-

Ik heb ook wat bloed verloren ;(
Children of the night. What music they make.
pi_111660571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan wel een tijdje spelen maar daarna krijg ik weer dat berichtje 'No message received for 90 seconds' -O-

Net werd ik opgemerkt door een zombie, dus ik schoot 'm neer, komt een andere achter me aan en ik heb geen kogels meer :')

Lekker rennen door t bos met hem achter me aan, raak ik hem kwijt, kom ik terecht op een 1 of andere basis waar ook van die zombies rondlopen -O-

Ik heb ook wat bloed verloren ;(
Heb ik ook last van. Wel jammer, ben je net zo leuk aan het spelen, krijg je zo'n bericht. :{
pi_111660721
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je kan nog een aantal tweaks doen in de configs... http://www.moddb.com/forum/thread/arma-2-ultimate-tweak-thread Mij hielp dit in ieder geval.

Ik liep net door het bos aan want blijkbaar was ik weer bij de kust gespawned (ik had nog wel al mijn items) en ik wilde snel weer van de kust af. Zag ik in een keer zo'n kerel door het bos rennen. Helaas moest ik dezelfde kant op dus ik loop voorzichtig wat achter die kerel aan blijft hij na een aantal minuten stil staan, draait zich om en begint gelijk op mij te schieten... Vuile klootzak :') Gelijk achter een boom gaan staan en gezegd via de chat of die hufter kon ophouden met schieten, gelukkig deed hij dit. Snel verder gerend en die kerel achter gelaten. Pfiew... Hopelijk wordt ik nu niet weer bij de kust gespawned want ik wil Deer stands op zoeken voor een sniper oid.
Bedankt, zal ik even naar kijken. Alleen las iets over overclocking. Laat ik dat maar niet doen bij mijn laptop. :P
pi_111661335
Loopt het niet lekker dan?

Trouwens; hoe groot is de mod qua filesize?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111662919
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef drumstickNL het volgende:
Loopt het niet lekker dan?

Trouwens; hoe groot is de mod qua filesize?
Klein.

Net doodgebloed met een poppetje waar ik al drie dagen mee speelde :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111663814
Is dat lang? :P

Anyhow; nog 13gb en dan heb ik het spel ook. :') (lees; 8 uur)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111663879
Ja is lang, normaal leef je iets van 4 uur, meestal veel minder als je bij de kust blijft.

Haha ik zit trouwens samen met Maurisioo in een potje :') Hier de mappen die ik belooft had.

Deerstands


Nog meer kaarten
http://www.dayzmod.info/

Beste overzichtelijke kaart
http://www.maplib.net/map.php?id=14237

Ik ga nu naar Bor/windy mountain. Vanuit Cherno. Net een huis gevonden met 3 bandages, een sniper, 3 crossbows en 3 cans met eten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111663943
Deerstands? Ik hoop dat de volgende patch beerstands heeft.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111664016
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef drumstickNL het volgende:
Deerstands? Ik hoop dat de volgende patch beerstands heeft.
Dat zijn van die houten huisjes op poten waar meestal goede loot in ligt.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111666135
Als ik zo lees zie ik alleen tevreden mensen, bugs horen erbij want de mod bestaat pas wat meer dan 45 dagen en is in Alpha.
Zijn er ook mensen die spijt hebben van hun aankoop?
pi_111670799
Ik had eerst spijt van mijn aankoop, maar ik begin te wennen aan de besturing en lag. :P
pi_111671936


Mijn route vandaag. :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111673187
quote:
17s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn route vandaag. :D
nice,
vandaag 2 uur bij Balota gelopen met een maat, 3x gedood maar spawnde steeds heel dichtbij.
uiteindelijk 3 bandits gedood en 1 survivor die op me schoot.
nu loop ik met een MP5 SD , genoeg ammo en het totale surivial gear met me en eten voor paar dagen omdat een bandit ook nog een ALICE pack bij zich had :)
pi_111674470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:19 schreef norrie13 het volgende:

[..]

nice,
vandaag 2 uur bij Balota gelopen met een maat, 3x gedood maar spawnde steeds heel dichtbij.
uiteindelijk 3 bandits gedood en 1 survivor die op me schoot.
nu loop ik met een MP5 SD , genoeg ammo en het totale surivial gear met me en eten voor paar dagen omdat een bandit ook nog een ALICE pack bij zich had :)
Ik heb nu een AK, moet nog een Alice pak vinden ;(
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111674775
Ik had net mijn kogels op. Is er nog een andere manier om van die zombies af te komen? :P
pi_111674982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef maurisioo het volgende:
Ik had net mijn kogels op. Is er nog een andere manier om van die zombies af te komen? :P
Doodgaan. Hoe komen je kogels op :')

Oh en disconnecten en reconnecten kan ook :X
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111675098
quote:
17s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Doodgaan. Hoe komen je kogels op :')

Oh en disconnecten en reconnecten kan ook :X
Nou er kwamen heel wat zombies op me af :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:19:45 #135
327689 Grondboontjie
Inhoud van een doppinda.
pi_111684428
Damn, ik krijg die mod niet aan de praat. Die updater heeft wel veel gelopen, van die ''gewone'' download site snapte ik niks van. Had al een aantal problemen, maar die heb ik kunnen oplossen. Nu wanneer ik een server wil gaan joinen, zegt het spel dat ik ''Chernarus'' mis. Ik heb meerdere mods gespeeld op Arma, dit is de eerste waarmee ik echt problemen heb.

Edit: Nu kom ik de servers wel in en disconnect ie ineens zonder rede. Op de achtergrond zie ik wel iets van ''creating character''...

[ Bericht 16% gewijzigd door Grondboontjie op 17-05-2012 22:35:18 ]
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:57:55 #136
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_111686559
Het makkelijkste is om een modfolder te maken
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_111691490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef Grondboontjie het volgende:
Damn, ik krijg die mod niet aan de praat. Die updater heeft wel veel gelopen, van die ''gewone'' download site snapte ik niks van. Had al een aantal problemen, maar die heb ik kunnen oplossen. Nu wanneer ik een server wil gaan joinen, zegt het spel dat ik ''Chernarus'' mis. Ik heb meerdere mods gespeeld op Arma, dit is de eerste waarmee ik echt problemen heb.

Edit: Nu kom ik de servers wel in en disconnect ie ineens zonder rede. Op de achtergrond zie ik wel iets van ''creating character''...
Join altijd EU servers
geen amerikaanse, franse, duitse, russische,
EU werken altijd perfect
if not. kan ik je stapjes geven wat je moet doen
  vrijdag 18 mei 2012 @ 01:19:21 #138
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_111692585
Maarre, die servers zijn toch getimed? Ik neem aan dat de meesten overdag niet kunnen spelen, dus dan zit je in het pikdonker te spelen op de map wat vrij kut is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_111692773
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 01:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarre, die servers zijn toch getimed? Ik neem aan dat de meesten overdag niet kunnen spelen, dus dan zit je in het pikdonker te spelen op de map wat vrij kut is.
Gamma, brightness en HDR op het hoogst.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111699510
nvm

[ Bericht 96% gewijzigd door Berend. op 18-05-2012 12:36:47 ]
pi_111703688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef Grondboontjie het volgende:
Damn, ik krijg die mod niet aan de praat. Die updater heeft wel veel gelopen, van die ''gewone'' download site snapte ik niks van. Had al een aantal problemen, maar die heb ik kunnen oplossen. Nu wanneer ik een server wil gaan joinen, zegt het spel dat ik ''Chernarus'' mis. Ik heb meerdere mods gespeeld op Arma, dit is de eerste waarmee ik echt problemen heb.

Edit: Nu kom ik de servers wel in en disconnect ie ineens zonder rede. Op de achtergrond zie ik wel iets van ''creating character''...
Dat had ik ook. Speel je wel Combined Operations ipv Operation Arrowhead?

En over 'Waiting for character to create':

quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog heel lang kan wachten. De centrale server waar hij je karakter opslaat wordt nu bestookt met request van ontzettend veel mensen omdat de mod ineens zo populair is. Dus ik probeer er nu al anderhalf uur in te komen en het is mij nog niet gelukt :')

Meestal lukt het overdag wel gewoon. Maar zodra die Amerikanen wakker worden niet.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:04:28 #142
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111704840
Uur gelopen; een ak gevonden maar verder dan ook helemaal niets. Ben het nu al een beetje zat. :@
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111706028
Daarom in het weekend met een groepje spelen? Dan is het denk ik ook een stuk leuker.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:40:19 #144
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111706225
Sure.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:26:28 #145
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_111723325
Alleen maar "Waiting for server response" ;(
  zaterdag 19 mei 2012 @ 00:21:56 #146
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_111728219
Net even gespeeld, loopt niet al te soepel. Wel een shotgun met flashlight gevonden, maar nog maar 6000 blood ofzo ;(
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:18:29 #147
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111730298
"sigh" stomme russen, die lui knallen direct. Daarom besloot ik na 1 death ook maar mee te doen aan het "shoot-on-sight" gebeuren aangezien ze voor geen meter kunnen schieten.

Vroeg elke keer wel netjes "friendly?" maar daar kreeg ik geen response op dus had er op een gegeven moment 11 dood waarna ik dood ging omdat ik geen ammo meer had.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_111740034
Kheb gemerkt dat EU server vanaf 20:00 onze tijd heel donker zijn terwijl de NL servers nog snachts wel in licht spelen. Kan ik mooi afwisselen want sinds de patch is het niet leuk om snachts te spelen :(
pi_111741826
Hoe lang zou 'Waiting for server response' moeten duren? Probeer nu voor het eerst te spelen, maar werkt nog niet echt..
pi_111743295
Ik sta nu in het midden van een vijvertje, maar de optie om een leeg flesje te hervullen zie ik niet verschijnen.
Children of the night. What music they make.
pi_111743536
Al gelukt, gewoon zover lopen dat je gaat zwemmen, en dan kan je je flesje hervullen.
Children of the night. What music they make.
pi_111744248
Nu word ik gedisconnected vanwege BattleEye :?
Children of the night. What music they make.
pi_111744688
Die controls zijn wel echt kut man, echt heel erg wennen.
pi_111746303
M'n ping is steeds te hoog :(
Children of the night. What music they make.
pi_111768838
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef norrie13 het volgende:
Kheb gemerkt dat EU server vanaf 20:00 onze tijd heel donker zijn terwijl de NL servers nog snachts wel in licht spelen. Kan ik mooi afwisselen want sinds de patch is het niet leuk om snachts te spelen :(
Jawel man! Heerlijke sessie gehad de hele dag met als kers op de taart een sessie van tien tot nu in het pikkedonker. Vier bandits neer weten te halen en eindelijk wat fatsoenlijke gear.
Heeeeerlijke game! Morgen verder! :D
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_111773546
Net ook lekker gespeeld, begin nu de controls ook wat meer onder de knie te krijgen :) Crossbow gevonden maar hoorde al dat dat een kutding is, maar goed, altijd handig om erbij te hebben.
pi_111775483
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef Jorwol het volgende:
Net ook lekker gespeeld, begin nu de controls ook wat meer onder de knie te krijgen :) Crossbow gevonden maar hoorde al dat dat een kutding is, maar goed, altijd handig om erbij te hebben.
Hij is iig stil neem ik aan?
Children of the night. What music they make.
pi_111775923
Omg. Als het nacht is, dan zie je echt niks _O-
Children of the night. What music they make.
pi_111776101
Ik zit nu in een vuurtoren langs de kust, ik zie wel wanneer het licht wordt. Kan ik ondertussen de afwas doen :P

En ik heb nog steeds geen ammo :(
Children of the night. What music they make.
pi_111776750
Ik ben dood, maar hoe? Ik lig lekker te chillen op t vuurtoren, en dan ineens heb ik gebroken botten en wordt het beeld wazig :?
Children of the night. What music they make.
pi_111776995
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu in een vuurtoren langs de kust, ik zie wel wanneer het licht wordt. Kan ik ondertussen de afwas doen :P

En ik heb nog steeds geen ammo :(
Wachten tot het ligt wordt helpt niets als je in de verkeerde server zit (het werkt met echt dag - nacht cyclussen). Gewoon server joinen in een plaats waar het nu wel licht is.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111777345
Het begon anders wel lichter te worden. Maarja, toen ging ik dood en ik weet nog steeds niet hoe :') -O-
Children of the night. What music they make.
  zondag 20 mei 2012 @ 16:15:32 #163
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_111785882
Misschien ben je gevallen?

Sinds de verhoogde spawn kom ik wel meer friendlies tegen trouwens,
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_111794027
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hij is iig stil neem ik aan?
Ja maar de damage is kut :(
pi_111803882
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja maar de damage is kut :(
Ding is nergnes goed voor, Beste overall blijft wel de winchester. Als je een revolver vind met >2 magazijnen altijd pakken. Dingen zijn 1 shot 1 kill.
pi_111822265
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Omg. Als het nacht is, dan zie je echt niks _O-
Brightness + Gamma op maximaal en HDR op very High en je kunt aan de slag. 's-Nachts spelen geeft een compleet andere draai aan het spel en is rete-rete-rete spannend!

Gisterenavond nog met een groepje van zes man richting Stary Sobor gecruised in de nacht. Wat bandits omgelegd onderweg om vervolgens kansloos afgesniped te worden in een hanger. Totally worth it! :D


quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:33 schreef norrie13 het volgende:

[..]

Ding is nergnes goed voor, Beste overall blijft wel de winchester. Als je een revolver vind met >2 magazijnen altijd pakken. Dingen zijn 1 shot 1 kill.
Geef mij de DMR maar. Spawnt met regelmaat in het kampje ten oosten van Balota.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_111835744
Hahaha net een bandit gekilled die naar mij toe aan het sneaken was, gelukkig zag ik m op tijd en kon ik 'm nog snel pakken voordat hij mij kon schieten. Daarna een winchester met flink wat ammo gevonden en een watch, altijd handig. Goed begin nadat ik gisteren totaal out of the blue door een andere survivor werd neergeschoten omdat hij dacht dat ik een zombie was :') Leuk is dat.
pi_111841706
Moet echt veel te lang wachten om te kunnen spelen. :')
Nouja wacht eerst wel tot ze een betere main server hebben.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:13:54 #169
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111857356
Ben het ook wel even zat; offline verbruik je blijkbaar food en water was dus bijna dood bij het inloggen.

Daarna komt er een zombie door de muur gelopen, waardoor ik begin te bloeden. (nadat ik een heel magazijn kogels in 'm had gepompt die hem niks deden) gebruikte ik een bandage maar die werkte blijkbaar niet waardoor ik doodbloedde. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 21 mei 2012 @ 23:23:48 #170
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_111857908
quote:
8s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef drumstickNL het volgende:
Ben het ook wel even zat; offline verbruik je blijkbaar food en water was dus bijna dood bij het inloggen.

Daarna komt er een zombie door de muur gelopen, waardoor ik begin te bloeden. (nadat ik een heel magazijn kogels in 'm had gepompt die hem niks deden) gebruikte ik een bandage maar die werkte blijkbaar niet waardoor ik doodbloedde. :')
Het is een test, dus hup hup een bug reportje opsturen. :)

En je character reset krijgen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_111864549
Ja vooral die servers moeten even gefixst worden :(
pi_111865740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:30 schreef Berend. het volgende:
Ja vooral die servers moeten even gefixst worden :(
Dit. Maar vannacht is patch 1.5.8 uitgerold en dat verandert een hoop:

quote:
Build 1.5.8 rolling update
It's here!

Patch 1.5.8 a.k.a. "More New ways to get fucked up"

So before it was zombies + players + ladders vs. you.

Now its zombies + players + the environment vs. you.

Good luck.

------

Changelog:
* [NEW] Server cleanup system replaced with a more agressive one
* [NEW] Inventory Interaction system (right-click on items in gear screen to bring up interactions)
* [NEW] Temperature System now implemented (effects are limited)
* [NEW] Chance of catching an infection the lower your temperature
* [NEW] Chance of catching an infection from already infected players
* [NEW] Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea
* [NEW] Forced disconnection saving for abort and alt+F4
* [NEW] Zombie's will investigate player deaths
* [NEW] Adrenaline rush from panicing causes greately increased hunger for a while
* [NEW] Bandaging Sound when bandaging yourself/someone
* [NEW] Coughing sound when you have an infection
* [NEW] Camera Shake when temperature drops extremely low
* [NEW] PROTIP: Use Global Chat/VOIP in populated areas
* [NEW] Fire requires wood to keep burning
* [NEW] Various Loot spawn balancing changes
* [FIXED] Should not be pellets for the Winny
* [FIXED] Whinny is way to powerful and quiet (mmmm your tears will be delicious)
* [FIXED] Helicopter loot despawning too fast
* [FIXED?] Too many zombies for the Carebears to be able to play
* [FIXED] Fog is way too thick
* [FIXED] Climbing a ladder with a pistol will cause you to fall
* [FIXED] Zombies not attracted to Flares and Chemlights
* [FIXED] Panic noises going apeshit all the time
* [FIXED] Zombie spotted alert far too quiet (increased slightly)
Gisteren met een groepje van vier man elkaar ontmoet in Vysota en helemaal doorgetrokken naar het N-W Airfield. In een boog omheen getrokken zodat we niet direct gesniped zouden worden en uitgelogd op een veilige plek bij de landingsbaan. Dat wordt wat vanavond.

En voor het eerst een mes, kaart, lucifers, horloge en kompas in mijn bezit plus genoeg ammo, voedsel en drinken. :D
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_111879327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Dit. Maar vannacht is patch 1.5.8 uitgerold en dat verandert een hoop:

[..]

Gisteren met een groepje van vier man elkaar ontmoet in Vysota en helemaal doorgetrokken naar het N-W Airfield. In een boog omheen getrokken zodat we niet direct gesniped zouden worden en uitgelogd op een veilige plek bij de landingsbaan. Dat wordt wat vanavond.

En voor het eerst een mes, kaart, lucifers, horloge en kompas in mijn bezit plus genoeg ammo, voedsel en drinken. :D
[FIXED?] Too many zombies for the Carebears to be able to play
FINALLY
het waren er idd te veel nu, voor de patch waarvoor er te weinig , toen werden het echt teveel.

Gister met 2 vrienden via voice chat 2 en half uur gelopen, stadjes geloot. Tijdens het looten een supermarkt een survivor opeens in onze rug.gelukkig schoot hij niet. Terwijl we al heel ver in de map waren. Arme kerel ging toen uit de supermarkt en kreeg een horde achter zich aan door een voorbij rijdende auto met 2/3 man erin.

En ook , volgens mij gaat het bandit systeem vanaf a.s. dinsdag eruit. Je zult dan vanaf nu geen bandit skin kunnen krijgen door survivors te doden. Je kan wel in het spel verschillende kleding (skins) vinden om dan om te kleden. Naar mijn mening hebben bandits het nu beter qua skin omdat het bijna niet opvalt.
pi_111881205
Fuck man, net gekilled door een survivor omdat hij me niet vertrouwde, nu wil 'm gaan opzoeken, ben ik onderweg klapt de fucking server eruit!
pi_111882879
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:27 schreef Jorwol het volgende:
Fuck man, net gekilled door een survivor omdat hij me niet vertrouwde, nu wil 'm gaan opzoeken, ben ik onderweg klapt de fucking server eruit!
instabiel door de update
nog wat uren wachten voordat alles het weer prima doet
pi_111887781
Eergisteren lekker gegamed online op een EUserver, maar dan Domination 2, waar je samen met je teamgenoten enkele stadjes moet gaan innemen. Je speelt dan tegen AI terroristen. Best lachen! Jammer dat ik geen mic heb :P
Children of the night. What music they make.
pi_111887957
quote:
* [NEW] Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea
Dat kon voor die patch ook al :?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:10:58 #178
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_111888001
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat kon voor die patch ook al :?
Nee, toen werkten niet alle pompen en vijvers en kon je nog wel je fles in de zee vullen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_111888388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, toen werkten niet alle pompen en vijvers en kon je nog wel je fles in de zee vullen.
Ok. Dan werkte het net wel toen ik m'n flesje vulde in een vijver.
Children of the night. What music they make.
pi_111917859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef norrie13 het volgende:
Naar mijn mening hebben bandits het nu beter qua skin omdat het bijna niet opvalt.
Nu-uh, in de nacht lichten ze op als een kerstboom met hun witte outfit. :)

En gisteren onze epische tocht naar het ontdekken en looten van NW-airfield doorgezet. Na lang voorzichtig om de strip heengetrokken te zijn ontdekte ik ineens beweging bovenop het dak van het gebouw naast de control tower en jawel een bandit. Twee schoten en hij viel bloedend naar beneden, heerlijk!

Vervolgens bitter weinig interessante loot gevonden in de hangars en een enorme horde zombies achter ons aan gekregen die ons bijna het leven kostten. Ach, ik heb er in ieder geval een DMR met twee clips en kompas, kaart, mes en verrekijker aan overgehouden.

En toen was het alweer half twaalf en tijd om een veilig onderkomen te vinden onder een boom en uit te loggen.

Wat een mod. /zwijmel O+

[ Bericht 19% gewijzigd door Like-a-Bunny op 23-05-2012 11:03:38 ]
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:09:12 #181
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_111938799
Net geinstalleerd, ben benieuwd :)
Dum de dum
pi_111939524
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Fe2O3 het volgende:
Net geinstalleerd, ben benieuwd :)
Hey Fe203! Long time no see :P
pi_111947818
Kan ik ARMA II aan met Intel Core i5 2500k en XFX Radeon HD 6870? Is het het waard om ARMA II CO te kopen alleen voor deze mod?
pi_111948136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Donjes het volgende:
Kan ik ARMA II aan met Intel Core i5 2500k en XFX Radeon HD 6870? Is het het waard om ARMA II CO te kopen alleen voor deze mod?
Dat moet voldoende zijn. Ik heb een AMD Phenom II X4 965 (3400 Mhz) en een ATI Radeon HD 6850. Ik kan t spelen zonder lag. Alleen is het altijd lastig om een server binnen te komen.

Het is het volgens mij ook waard om ARMA II CO te kopen zonder mod. En het is niet zo duur. Voor 25 euro heb je ARMA II plus Operation Arrowhead (samen CO dus).
Children of the night. What music they make.
pi_111948248
Haha dan koop ik hem :) Ik kan hem voor 20 dollar krijgen op cjs keys.
pi_111948290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Donjes het volgende:
Haha dan koop ik hem :) Ik kan hem voor 20 dollar krijgen op cjs keys.
Top!
Children of the night. What music they make.
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:38:03 #187
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_111950056
Meh stotter stotter stotter ... niet te spelen. Maar ben daar niet alleen in als ik de ingame chats moet geloven
Dum de dum
pi_111951145
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef Fe2O3 het volgende:
Meh stotter stotter stotter ... niet te spelen. Maar ben daar niet alleen in als ik de ingame chats moet geloven
Yup net ook, Stopte met spelen, door de server draaide het spel tussen de 1-10 fps
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:00:44 #189
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_111951718
Het loopt op zich wel, maar elke 10 a 20 seconden bevriest het gewoon ff
Dum de dum
pi_111958735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het loopt op zich wel, maar elke 10 a 20 seconden bevriest het gewoon ff
Probeer deens een andere server. Er zijn een hoop performanceproblemen ontstaan met de nieuwe patch.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  donderdag 24 mei 2012 @ 09:44:33 #191
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_111960197
Ja hoop servers geprobeerd maar het ging van kwaad tot erger. op een gegeven moment startte de game niet eens meer :')

Achterlijk lage FPS, leek wel een wazige shitzooi als ik liep/bewoog. Het freezen lijkt samen te gaan met starten nieuwe ambient muziek?

Ook het nacht stuk ... ugh. Ik snap best voor realism day/night cycles, maar ik ga toch niet als een imbiciel naar een zwart scherm met zombiegeluiden lopen kijken een paar uur. Das hoppa op naar de volgende server.

ook worden de stats niet goed gesaved? Gisteren wat ammo, eten en drinken gevonden en een compas! wat zombies dood etc...

Log ik even later weer in, alles weg, 1 moord op m'n naam, totaal andere locatie :/
Dum de dum
pi_111962486
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Ja hoop servers geprobeerd maar het ging van kwaad tot erger. op een gegeven moment startte de game niet eens meer :')
Dat heb ik met mijn groepje elke avond gehad na 21:00 uur. Een drama om een game binnen te komen.

quote:
Ook het nacht stuk ... ugh. Ik snap best voor realism day/night cycles, maar ik ga toch niet als een imbiciel naar een zwart scherm met zombiegeluiden lopen kijken een paar uur. Das hoppa op naar de volgende server.
Jammer, want de nacht is geweldig om te spelen. Gamma, Brightness en HDR op max. en je hebt prima zicht.

quote:
ook worden de stats niet goed gesaved? Gisteren wat ammo, eten en drinken gevonden en een compas! wat zombies dood etc...

Log ik even later weer in, alles weg, 1 moord op m'n naam, totaal andere locatie :/
Mensen spawnen ook regelmatig in het debug forest. Het is en blijft een echte alpha en dan ook nog eens een met véél te veel spelers. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_112005538
Komt er dan een verbeterde versie en/of patches om die bugs te fixen? Ik ga dit misschien halen, 25 euro op steam. Is dit het geld waard?
pi_112005976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Ja hoop servers geprobeerd maar het ging van kwaad tot erger. op een gegeven moment startte de game niet eens meer :')

Achterlijk lage FPS, leek wel een wazige shitzooi als ik liep/bewoog. Het freezen lijkt samen te gaan met starten nieuwe ambient muziek?

Ook het nacht stuk ... ugh. Ik snap best voor realism day/night cycles, maar ik ga toch niet als een imbiciel naar een zwart scherm met zombiegeluiden lopen kijken een paar uur. Das hoppa op naar de volgende server.

ook worden de stats niet goed gesaved? Gisteren wat ammo, eten en drinken gevonden en een compas! wat zombies dood etc...

Log ik even later weer in, alles weg, 1 moord op m'n naam, totaal andere locatie :/
Steek een flare op. Klik F en dan pak je hem op en je kan rennen. Nacht is juist erg sfeervol, ook al mag die wel wat minder lang duren.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 08:42:35 #195
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_112006561
De nacht zuigt gewoon. ik krijg het wel zichtbaar met gamma en HDR maar het blijft meh

gisteren liep het wel goed, geen fps of stotter issues :)

Ook had ik zowaar me wapen nog, een hunting rifle. Spawnde wel weer op compleet andere lokatie .... onder een huis :/
Dum de dum
pi_112006998
Speelt iemand hier ook wel eens de arma mod Takistan life of Chernarus life? Ook lachen, politie vs burger. Beetje illegaal walvis of plutonium of drugs verkopen en hopen dat de smerige corrupte politie je niet te pakken krijgt. Mooi werk.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:13:14 #197
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112007152
Elke keer als ik spawn is mijn eten en drinken helemaal op 0, wat is dit voor shiz? ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112007781
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:13 schreef drumstickNL het volgende:
Elke keer als ik spawn is mijn eten en drinken helemaal op 0, wat is dit voor shiz? ;(
Eten en drinken gaat door als je offline bent volgens mij.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:43:18 #199
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112007806
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:42 schreef Berend. het volgende:

[..]

Eten en drinken gaat door als je offline bent volgens mij.
Dan moeten ze er dat echt uitgooien.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112728579
Niemand meer bezig hier??
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  maandag 11 juni 2012 @ 22:53:24 #201
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112765979
Af en toe als ik in kan loggen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112777911
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef drumstickNL het volgende:
Af en toe als ik in kan loggen.
Daar moet snel een oplossing voor komen als we Rocket mogen geloven. De recente problemen schijnen veel te maken te hebben met de toevoeging van voertuigen.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:34:03 #203
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_112778129
Welke voertuigen zijn er toegevoegd dan?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:35:34 #204
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_112778176
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef norrie13 het volgende:

[..]

[FIXED?] Too many zombies for the Carebears to be able to play
FINALLY
het waren er idd te veel nu, voor de patch waarvoor er te weinig , toen werden het echt teveel.

Gister met 2 vrienden via voice chat 2 en half uur gelopen, stadjes geloot. Tijdens het looten een supermarkt een survivor opeens in onze rug.gelukkig schoot hij niet. Terwijl we al heel ver in de map waren. Arme kerel ging toen uit de supermarkt en kreeg een horde achter zich aan door een voorbij rijdende auto met 2/3 man erin.

En ook , volgens mij gaat het bandit systeem vanaf a.s. dinsdag eruit. Je zult dan vanaf nu geen bandit skin kunnen krijgen door survivors te doden. Je kan wel in het spel verschillende kleding (skins) vinden om dan om te kleden. Naar mijn mening hebben bandits het nu beter qua skin omdat het bijna niet opvalt.
Ik snap alleen niet waarom ze zeggen dat er teveel voor de carebears waren. Carebears hebben er juist baat bij wanneer er meer zombies zijn, het zijn de bandits die er de meeste last van hebben. Meer zombies = Meer PvE. Minder zombies = Meer PvP.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:12:03 #205
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112779535
Ik werd er vooral moe van dat er een stuk of 40 zombies zaten op plekken waar geen bal te halen was. Terwijl de hospital enzo vrij makkelijk te bereiken is.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:18:17 #206
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_112781804
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:12 schreef drumstickNL het volgende:
Ik werd er vooral moe van dat er een stuk of 40 zombies zaten op plekken waar geen bal te halen was. Terwijl de hospital enzo vrij makkelijk te bereiken is.
Apart, voor mij betekend de aanwezigheid van zombies de aanwezigheid van loot.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:08:19 #207
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112783780
Of de talloze russen die geen klap zeggen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:50:45 #208
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_112785347
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef drumstickNL het volgende:
Of de talloze russen die geen klap zeggen.
_O-
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:50:46 #209
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112787653
Net een dikke grenade launcher gevonden in een pile van 12 corpses (!) ik heb nu echt alles wat er maar te vinden is in het spel.

Ik denk dat ik dit weekend maar eens een auto fix.

[ Bericht 2% gewijzigd door drumstickNL op 12-06-2012 14:59:06 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:29:25 #210
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112789404
My new sweet ride!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:37:33 #211
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112801112
Insta-spawn-kill gehad net; ben er weer helemaal klaar mee. :') tot over een week
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112987210
M'ne boot:




:D
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:28:52 #213
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_112987464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:21 schreef Like-a-Bunny het volgende:
M'ne boot:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
Held! _O_
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_112994626
Ben nog nooit een ander speler tegengekomen of een beter wapen dan 1911. Is er een fok meeting oid met voicechat?
pi_112996805
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ben nog nooit een ander speler tegengekomen of een beter wapen dan 1911. Is er een fok meeting oid met voicechat?
Ik speel zelf via een andere site via Teamspeak en dat werkt prima. Elke avond spreken we af welke server een beetje mee wil werken en loggen daarop in.

En het is sowieso zaak om Dayz weer aan te slingeren want 1.7.1 is uit!

quote:
Changelog:
* [FIXED] Wire Spools, Toolboxes, hedgehog (tank trap) kits not spawning
* [FIXED] Bodies still being deleted too quickly sometimes
* [FIXED] No backpacks or medical boxes spawning
* [FIXED] "No Speaker..." debug report spam
* [FIXED] Infected spawning too close to players (minimum 30m now)
* [FIXED] Infected not spawning inside buildings any more
* [FIXED] General Server Script Errors (big thanks to Dwarden for fixing these!)
* [FIXED] Loot/Infected spawning time delay desync'ing with server
* [NEW] Infected can't attack through walls
* [NEW] Infected can't see through objects any more
* [NEW] Infected visibility increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected attack range increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected can cause greater damage when they hit you
* [NEW] You can hide from an infected chasing you
* [NEW] Optimized server cleanup routine
* [NEW] Player body exists for five seconds after disconnect (UNCONFIRMED IF WORKING)
* [NEW] Infected see based on eye direction, not on body direction as before
* [NEW] 30Rnd_545x39_AK added to loot table
* [NEW] More infected attack animations
* [NEW] More infected feeding animations
* [NEW] Replaced monkey infected crawing run animation
* [NEW] Heartbeat when cursor on a player with very low humanity (heart beats faster the lower it is)
* [NEW] Humanity GUI indicator removed
* [NEW] New Infected and Action sound effects (more AWESOME stuff by Michael Manning)
* [NEW] Initial version of double-barreled shotgun added (by Artyom)
* [FIXED] CZ550 spawning far too often in farms
* [FIXED] Winchester decreased spawnrate (% given to double barrel shotty)
* [NEW] Recombine shotgun rounds between 2 and 8 rounds
* [NEW] Recombine 45ACP rounds between M1911 and Revolver rounds
* [FIXED] Tent placement is completely screwed (now can place anywhere except in building)
* [FIXED] Items for Eating and Drinking not removed instantly (allowed some duping)
* [NEW] DayZ: Now with additional cruelty! Spawn with only a bandage, painkillers, and a torch.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113000004
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:38 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik speel zelf via een andere site via Teamspeak en dat werkt prima. Elke avond spreken we af welke server een beetje mee wil werken en loggen daarop in.

En het is sowieso zaak om Dayz weer aan te slingeren want 1.7.1 is uit!

[..]

Ik had zoveel problemen gehad om überhaupt het werkend te maken... Hopelijk gaat dat nu beter.
pi_113012091
Sinds 1.7.1 onspeelbaar voor mij.

Geen geluid, constant in 'niemandsland', respawn werkt niet.

Zucht
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_113017653
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:24 schreef Joeriii het volgende:
Sinds 1.7.1 onspeelbaar voor mij.

Geen geluid, constant in 'niemandsland', respawn werkt niet.

Zucht
Kan kloppen, er is een hotfix in de maak die op zijn laatst morgen online staat. De zed's spawnen op dit moment ook veel en veel te veel.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113048119
Inmiddels werkt het weer, Six Updater heeft een update gekregen en opeens werkt alles weer.

Ben opnieuw begonnen, maar god, wat is het moeilijk geworden :P
Geen wapen in het begin, 's nachts niks meer te zien, je krijgt een zaklampje mee en that's it :D
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_113048231
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef Joeriii het volgende:
Inmiddels werkt het weer, Six Updater heeft een update gekregen en opeens werkt alles weer.

Ben opnieuw begonnen, maar god, wat is het moeilijk geworden :P
Geen wapen in het begin, 's nachts niks meer te zien, je krijgt een zaklampje mee en that's it :D
Oh wel een zaklamp, nice :)
pi_113108436
aaaah, updates komen om de paar uur. Servers houden het niet bij. Alleen ikzelf.
Also mwet 1.7.1.2 geen melee wapens oppakken, me lee enfield verdween maar mijn 120 patronen ervoor zitten nogsteeds in mijn rugzak ...
also fiets is the best.
van elektro naar het vliegveld (links bovenin) in 8 min.
pi_113108496
Fiets? Kan dat ook nog. Man, ik moet dat spel weer een keer spelen. Heb eigenlijk alleen nog maar een keer touw gevonden verder niks. :')
pi_113109272
Ik speelde een keer en zag een zaklamp liggen, maar dat dingt vervangt je pistool... Wat een waardeloos ding was dat want het was ook nog eens dag.
pi_113109884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik speelde een keer en zag een zaklamp liggen, maar dat dingt vervangt je pistool... Wat een waardeloos ding was dat want het was ook nog eens dag.
Die krijg je nu standaard als je spawnt, je spawnt nu trouwens met alleen 1 painkiller en 1 bandage. thats it.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef maurisioo het volgende:
Fiets? Kan dat ook nog. Man, ik moet dat spel weer een keer spelen. Heb eigenlijk alleen nog maar een keer touw gevonden verder niks. :')
ja, en de snelheidsteller kwam tot 50km/uur
pi_113114009
Ben hem nu aan het updaten. Duurt lang. :{

Edit: oh eigenlijk niet maarja :P
pi_113183462
Also, door 1.7.1.5 krijg ik gemiddeld overal 30+ hogere fps, mooie bug en preformance patch. Alleen zombies zijn snipers geworden. Je loopt bukkend over een weiland, 3 km verderop spot een zombie je en aggro'd het hele dorp achter je, gelukkig kun je ze nu wel kwijt raken. maar er blijven altijd een paar achter je aan rennen.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:52:45 #227
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113358866
Weer een aantal updates en een shitload aan fixes.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 25 juni 2012 @ 12:53:33 #228
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113358895
@norrie; true that maar is wel realistischer. Vaak ga ik niet eens een dorp in wanneer er zoveel zombies zijn. In de stad ren ik altijd even de supermarkt en brandweerkazerne in; het ziekenhuisglas breken is veel te gevaarlijk.

Je kunt wel wat blood bags in de tenten achter het ziekenhuis vinden evt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113372168
Ook maar weer eens proberen te spelen
  maandag 25 juni 2012 @ 17:15:32 #230
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113372476
Kom er niet in
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113372848
Oh ik wel

eindelijk
pi_113372861
Was ff aan het alt-tabben om de map te checken, alt-tab weer terug, dood :(
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  maandag 25 juni 2012 @ 17:40:12 #233
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_113373809
Net kennis mee gemaakt. Ik heb Arma II OA en download nu de demo. Ben benieuwd naar dit spel!
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
pi_113373884
Hoe gebruik een mijn zaklamp? En zit nu vast in een soort schuur waar zombies omheen lopen. Wat moet ik nu doen? :P
pi_113374004
Oh in ieder geval al een magazijn gevonden voor pistool. Nu nog het pistool zelf. :P

edit: oh ben al dood. Geen idee hoe je van die zombies afkomt. Terwijl ik wegren worden het er alleen maar meer. :')

[ Bericht 38% gewijzigd door maurisioo op 25-06-2012 17:50:51 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 18:31:50 #236
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_113376039
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:44 schreef maurisioo het volgende:
Oh in ieder geval al een magazijn gevonden voor pistool. Nu nog het pistool zelf. :P

edit: oh ben al dood. Geen idee hoe je van die zombies afkomt. Terwijl ik wegren worden het er alleen maar meer. :')
Ik heb mij een beetje ingelezen en blijkbaar kan je met pronen met shift (heel langzaam dus) weg komen.
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
pi_113376855
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:31 schreef Umbra69 het volgende:

[..]

Ik heb mij een beetje ingelezen en blijkbaar kan je met pronen met shift (heel langzaam dus) weg komen.
Dat geldt voor de hele game: rustig aan. Het is geen Left4Dead of Dead Rising. Zombies schiet je alleen af als het ècht niet anders kan en als je het dan toch doet, ren dan een schuur in en de trap op of een huis binnen. En nogmaals: rustig aan. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113376982
Ik heb het geduld er eigenlijk niet voor om helemaal naar een gebouw te sluipen, om er dan achter te komen dat je er niet eens in kunt. ;(

Eigenlijk zouden we eens met iedereen in dit topic moeten spelen. In mijn eentje overleef ik het namelijk toch niet. :')
pi_113377686
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef maurisioo het volgende:
Eigenlijk zouden we eens met iedereen in dit topic moeten spelen. In mijn eentje overleef ik het namelijk toch niet. :')
Fast learner. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  maandag 25 juni 2012 @ 19:40:54 #240
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_113379422
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Dat geldt voor de hele game: rustig aan. Het is geen Left4Dead of Dead Rising. Zombies schiet je alleen af als het ècht niet anders kan en als je het dan toch doet, ren dan een schuur in en de trap op of een huis binnen. En nogmaals: rustig aan. :)
Gelukkig zijn er ook geen tanks en witches dan :7
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
pi_113406784
Ik ga het zo weer spelen. Ben benieuwd of het beter gaat. :P
pi_113407054
Datum prikken voor Fok! survival?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:36:45 #243
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_113414674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Datum prikken voor Fok! survival?
^O^ In mijn eentje weet ik niet zo goed hoe te beginnen.

I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
pi_113415157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef Umbra69 het volgende:

[..]

^O^ In mijn eentje weet ik niet zo goed hoe te beginnen.

[ afbeelding ]
wel een uur extra inplannen om dayz werkend te krijgen. :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:50:20 #245
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_113418052
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

wel een uur extra inplannen om dayz werkend te krijgen. :')
Ik bedoel meer ik loop nu rond in de wereld met een hachet, probeer ergens voedsel vandaan te toveren en nog niet dood gegaan. Toch een uurtje bezig geweest ^O^. Ik vroeg mij nog af: kan je die hachet ook equippen als wapen? Lukt tot nu toe niet. Erg wennen!

Check vanaf minuut 1 :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Umbra69 op 26-06-2012 17:19:05 ]
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
pi_113422463
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

wel een uur extra inplannen om dayz werkend te krijgen. :')
Installeren
Arma patchen
Beta patch installeren
Launch options instellen
Combined Ops launchen
Dayz aanvinken als mod
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113422974
Net even gespeeld. 2 Dorpen uitgekamd en niks gevonden. Kom ik een supermarkt tegen en ineens allemaal ammo, 4 packs (waaronder 2 van die goeie) en een revolver.
Denk ik, wat zou er gebeuren als ik een tweede pack oppak. Raak ik al mijn spullen in die oude pack kwijt. En dan kom ik buiten, word ik neergeschoten door een andere speler. :')
pi_113424566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Installeren
Arma patchen
Beta patch installeren
Launch options instellen
Combined Ops launchen
Dayz aanvinken als mod
Met 1.6 had ik al moeite met installeren.
Heb geüpdatet naar 1.7, meteen weer problemen...
pi_113457184
480 Zombie kills,
ghillie suit,
PDW met 90 patronen,
Bizon SD met 384 patronen,
coocked meat,
veel cokes,
alle tools behalve Nightvision.

Ik zit wel goed :)
pi_113457579
Ik blijf op de "loading" screen hangen...
pi_113457842
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik blijf op de "loading" screen hangen...
UK12
UK101
DE (random nummer)
FR1

werken altijd , en heel soepel, EU servers hebben lage fps
pi_113458210
Bad version, server rejected connection:(

Wacht, ik zie dat 1.7.1.5 al uit is...
pi_113470543
Kon het niet laten. ook maar arma gekocht.
Altijd veel Opf1 en arma1 gespeeld alleen trok mijn oude computer arma 2 niet. daarom nog niet gekocht.
sinds ik een nieuwe computer heb en arma3 al in ontwikkeling is dacht ik skip arma2 wel.
laat een stel fuckers nou net een zombie mod maken in Arma2 (zombie fan)
en dan ook nog een realisme gericht. arghhhhhhh

me happy, mijn portemonee iets minder :)
pi_113470799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef corkydiggles het volgende:
Kon het niet laten. ook maar arma gekocht.
Altijd veel Opf1 en arma1 gespeeld alleen trok mijn oude computer arma 2 niet. daarom nog niet gekocht.
sinds ik een nieuwe computer heb en arma3 al in ontwikkeling is dacht ik skip arma2 wel.
laat een stel fuckers nou net een zombie mod maken in Arma2 (zombie fan)
en dan ook nog een realisme gericht. arghhhhhhh

me happy, mijn portemonee iets minder :)
Ik heb ArmA X gekocht voor 32 euro :D ArmA1 + uitbreidingen en ArmA2 + uitbreidingen plus wat rotzooi zoals ansichtkaarten en een kaart.

Ben zelf een grote fan OFP en ArmA dus kon het niet laten.
pi_113475361
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:15 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik heb ArmA X gekocht voor 32 euro :D ArmA1 + uitbreidingen en ArmA2 + uitbreidingen plus wat rotzooi zoals ansichtkaarten en een kaart.

Ben zelf een grote fan OFP en ArmA dus kon het niet laten.
ach 25/32 euro is niet veel geld. en vooral niet na alle uren ofp1 en arma1.
had me dit keer alleen voorgenomen arma2 te skippen :).
keihard gefaald maar zeer tevreden. Dayz lijkt me echt geweldig. flink verdiept in de filmpjes.
en arma 2 gewoon ga ik ook uren plezier aan beleven.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:05:39 #256
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113480022
Sinds vandaag DayZ ermaar opgegooid, behalve dat ik s'nachts ingame niet kan spelen omdat mijn zaklantaarn niet werk is het prima te doen. Al iets van een kleine FOK!knokploeg aanwezig of is dit alweer een beetje uitgestorven hier?
pi_113481057
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef Chef_M het volgende:
Sinds vandaag DayZ ermaar opgegooid, behalve dat ik s'nachts ingame niet kan spelen omdat mijn zaklantaarn niet werk is het prima te doen. Al iets van een kleine FOK!knokploeg aanwezig of is dit alweer een beetje uitgestorven hier?
Als we een klein clubje kunnen vinden met voicechat dan is het prima denk ik.
pi_113483320
Ik kan niet meer joinen: zit nog steeds vast op loading.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:46:00 #259
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113487346
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan niet meer joinen: zit nog steeds vast op loading.
Bedoel je een DayZ game joinen? Want via de game zelf lukt het mij ook geen enkele game te joinen, maar wel met de Six Launcher, werkt echt perfect.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Als we een klein clubje kunnen vinden met voicechat dan is het prima denk ik.
Mee eens. Even kijken of we minstens een stuk of 4-5 man bij elkaar kunnen brengen, een TS channel vinden zal niet moeilijk zijn.
pi_113487959
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan niet meer joinen: zit nog steeds vast op loading.
Kan goed kloppen. Pak een andere server. Een aantal weken terug had je dat op elke server in de avonduren. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef Chef_M het volgende:
Sinds vandaag DayZ ermaar opgegooid, behalve dat ik s'nachts ingame niet kan spelen omdat mijn zaklantaarn niet werk is het prima te doen.
Truukje met gamma/brightness/HDR op max. gooien al geprobeerd?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  woensdag 27 juni 2012 @ 23:10:55 #261
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113489363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Kan goed kloppen. Pak een andere server. Een aantal weken terug had je dat op elke server in de avonduren. :)

[..]

Truukje met gamma/brightness/HDR op max. gooien al geprobeerd?
Heb het geprobeerd, werkt prima om een vage beeld te krijgen van je omgeving. Helpt overigens nietv voor zombies, ik zie ze nooit aankomen s'nachts, ik hoor ze dan wel, maar zie ze pas op het allerlaatste moment.
pi_113492946
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Bedoel je een DayZ game joinen? Want via de game zelf lukt het mij ook geen enkele game te joinen, maar wel met de Six Launcher, werkt echt perfect.

[..]

Mee eens. Even kijken of we minstens een stuk of 4-5 man bij elkaar kunnen brengen, een TS channel vinden zal niet moeilijk zijn.
Heb idd vandaag sixlauncher ontdekt. Leuk om je game mee up te daten maar joinen wilt nog steeds niet lukken.
pi_113496372
quote:
"This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server"
Nu krijg ik dus dit bij alle servers waar ik in kom :')
pi_113503604
pfff het is wel verdomd lastig deze game. zonder wapen ben je echt niks.
hopelijk gaan ze nog iets met unarmed combat doen.

voorbeeld van nu.
eindelijk langs alle zombies gesneaked kom ik in het huis deur dicht.
blijkt er nog een zombie in de kamer verder te zitten.
zonder wapen kun je niks.

als je unarmed combat systeem hebt. dan zou je die ene nog kunnen killen. zal wel damage opleveren bij jezelf maar je overleeft het iig.
  donderdag 28 juni 2012 @ 12:30:25 #265
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_113505248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef corkydiggles het volgende:
pfff het is wel verdomd lastig deze game. zonder wapen ben je echt niks.
hopelijk gaan ze nog iets met unarmed combat doen.

voorbeeld van nu.
eindelijk langs alle zombies gesneaked kom ik in het huis deur dicht.
blijkt er nog een zombie in de kamer verder te zitten.
zonder wapen kun je niks.

als je unarmed combat systeem hebt. dan zou je die ene nog kunnen killen. zal wel damage opleveren bij jezelf maar je overleeft het iig.
Mee eens. Tevens maakt het ook voor diegene met alle loot ook een stuk spannender. Niet langer zijn sommige spelers cannonfodders, maar kunnen ze ook je ook pakken en in één keer goed spul hebben, waardoor er veel meer dynamiek ontstaat.
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:23:25 #266
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113507841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 01:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Nu krijg ik dus dit bij alle servers waar ik in kom :')
Had ik gisteravond ook de hele avond uit het niets, maar een PC restart en een Verify version van Six Launcher en toen deed hij het weer. :@
pi_113545163
Gisteravond wel meer geluk gehad in het spel, totdat ik stierf, nu heb ik nog een shotgun met maar 6 kogels ammo (double barrel), en die schoten trekken teveel zombies aan helaas, nu opzoek na voedsel maar helaas nergens nog te vinden.

een tip voor de zombies ontijken is rustig prone te gaan.
pi_113555372
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:08:40 #269
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113559296
quote:
Ik snap het niet echt? Wat ik van het topic af kan leiden is dat cross-server nu een zooitje is? En de boel is gehacked? :@
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:40:16 #270
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113560703
Royal sadness ofcourse maar de mensen die dit doen just dont care.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113562597
Net nu ik DayZ heb ontdekt :(

Zullen we een lijstje maken van de mensen die een keer samen willen spelen?
pi_113564256
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:21 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Net nu ik DayZ heb ontdekt :(

Zullen we een lijstje maken van de mensen die een keer samen willen spelen?
Ik doe mee :D, via steam group doen?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 17:07:34 #273
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113564397
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Ik doe mee :D, via steam group doen?
I'm in. Als iemand die even aanmaakt, en de rest zijn SteamID in dit topic gooit, komen vast wel een mooi aantal mensen op af.

Steam: Mchef1989

[ Bericht 5% gewijzigd door Chef_M op 29-06-2012 17:16:37 ]
pi_113564462
Ik doe ook wel mee

steamid: maurisioo
pi_113564609
WTF is steamgroup :P
pi_113564645
Hier
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:09 schreef maurisioo het volgende:
Ik doe ook wel mee

steamid: maurisioo
Ik stuur invites jongens,maar ik ben nog niet echt goedi n DayZ zo jullie moeten me wel een beetje leiden en helpen :)
pi_113564688
Ik snap er ook nog niet veel van :P
pi_113564760
ik heb gewoon retail, kan ik dan ook in zo'n steamgroup?
pi_113564779
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:
ik heb gewoon retail, kan ik dan ook in zo'n steamgroup?
Als je gewoon steam heb natuurlijk.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 17:17:21 #280
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113564791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:
ik heb gewoon retail, kan ik dan ook in zo'n steamgroup?
Als je Steam nog niet hebt, download het via www.steampowered.com, maak een account aan, voeg je game aan de library toe en geef ons je SteamID. :P
pi_113564819
Heb het even snel gedaan, steamid: ikveranderhemniet
pi_113565057
Steamgroup gemaakt hier de info:
Steam ID: Gatekeeper_Tom
Group website: http://steamcommunity.com/groups/FokZ
pi_113565391
Reden voor "This server is running an incorrect version of the server side application." errors.

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=23085
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:07:23 #284
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113566247
Piekartz of vPiekartz heet ik
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113566532
Krijg nou wat, nog meer Day-Z spelers :) Heb het sinds gister en ben meteen hooked!

Ben ik trouwens de enige die een klote fps heeft? Heb er al een beetje opgegoogled maar werd er niet veel wijzer van.
Lijkt mij dat ik toch fatsoenlijk moet kunnen spelen met:
ATI HD4850
C2D E8400
4 gig

Net overigens voor het eerst afgeschoten door een bandit, terwijl ik flink op weg was met mn gear :(
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:26:24 #286
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113566759
Het is een vrij zwaar spel.

Ik heb zelf AMD Phenom II X6 1100T BE 4Ghz/MSI Twin Frozr 7970/10GB DDR3/EXTREME3 870 mobo en daar is de FPS ook niet echt geweldig op.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113567854
We moeten gewoon eens samen afspreken in een wat lege server maar ik heb een fix voor FPS problemen, wel in het engels:

Go to My Documents/ArmA 2, open up the file called "<profilename>.ArmA2OAProfile"
Change these lines to the following:
shadingQuality=0
pi_113567986
mag mij ook wel toevoegen:
steam: karwinleutscher
pi_113570508
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:57 schreef tomy800 het volgende:
We moeten gewoon eens samen afspreken in een wat lege server maar ik heb een fix voor FPS problemen, wel in het engels:

Go to My Documents/ArmA 2, open up the file called "<profilename>.ArmA2OAProfile"
Change these lines to the following:
shadingQuality=0
Enkel die?
pi_113570621
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Enkel die?
Yep werkte voor mij
pi_113572354
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Yep werkte voor mij
Oke thanks, zal het morgen proberen :)

Wat doen jullie nu zo'n beetje de hele tijd ingame? Ik heb t pas 1 dag gespeeld dus bij mij was t vooral nog de boel uitvinden en de map verkennen en af en toe afgeschoten worden door iemand die op een random spot ligt te campen.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:48:58 #292
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113574070
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:02 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Oke thanks, zal het morgen proberen :)

Wat doen jullie nu zo'n beetje de hele tijd ingame?

Hetzelfde als iedereen, als een sneltrein zombie's ontwijken, wapen proberen te bemachtigen, groepje proberen te vinden en overleven. :P
pi_113574701
quote:
quote:
The person who posted originally has been banned from BIS and has zero posts here !
Do not post this kind of thing on these forums.
pi_113586940
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:04 schreef Berend. het volgende:

[..]

[..]

Leg eens uit?

En een Steamgroup is leuk, maar spreek gewoon lekker af op Teamspeak of Mumble, dan heb je de rest niet nodig. ;)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113586971
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:00 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Leg eens uit?

En een Steamgroup is leuk, maar spreek gewoon lekker af op Teamspeak of Mumble, dan heb je de rest niet nodig. ;)
Rocket krijgt al een beetje Notch episodes; hij draait wel bij. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113595381
Iemand zin om zo ff te spelen?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:57:24 #297
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113597727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand zin om zo ff te spelen?
Vanavond 9 tot 11 ben ik van de partij, mochten mensen dan ook willen spelen.
pi_113600358
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:57 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Vanavond 9 tot 11 ben ik van de partij, mochten mensen dan ook willen spelen.
dan kan ik wel. Moet alleen wel dayz aan de praat krijgen want hij doet het niet meer na de patch...
  zondag 1 juli 2012 @ 13:38:22 #299
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_113626289
Heb het ook maar eens geïnstalleerd na alle positieve verhalen, maar nu een ontzettend stom probleem... hoe klim ik in godsnaam een ladder op? zie wel een groen driehokje maar ik loop als een complete idioot rond de ladder, maar klimmen ho maar :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113626400
met de je scroll van muis, climb ladder klikken als je dat driehoekje ziet.
je scroll functie is een van de meest belangrijke dingen in arma/dayz
pi_113627472
ik wil zo graag met jullie in een groep maar ik zit em al dagen te chillen op het vliegveld :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')