Inderdaad. Erg jammer, want de game heeft/had zoveel potentie! Helaas ligt het aan de engine en die gaat ze niet opnieuw schrijven. Een refund a la The WarZ (inmiddels hernoemd naar Infestation: survivor stories) mag nu ondertussen wel plaatsvinden lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2014 10:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Toevallig vorige week nog effe DayZ gespeeld.
Nu weet ik dat het allemaal niet zo geweldig draaide , maar dacht dat het ook een beetje aan m'n oude pc lag.
Sinds 2 weken heb ik een nieuw bakkie , effe dayz geinstalleerd vorige week , en opnieuw opgestart.
Maar tering zeg.... het blijft één groot bug fest wat niet soepel draait.
Ziet er inderdaad erg tof uitquote:Op maandag 15 december 2014 10:11 schreef JeMoeder het volgende:
Ik wacht op 15 januari, dan krijgen we H1Z1. Veel leuker dat het buggy as fuck DayZ standalone.
Vergeet Miscreated niet. Is nu in alpha fase. Ziet er ook goed uit (schijnt ook heel soepel te lopen). Misschien nog wel meer potentie dan H1Z1.quote:Op maandag 15 december 2014 10:11 schreef JeMoeder het volgende:
Ik wacht op 15 januari, dan krijgen we H1Z1. Veel leuker dat het buggy as fuck DayZ standalone.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:22 schreef Skwish het volgende:
[..]
Vergeet Miscreated niet. Is nu in alpha fase. Ziet er ook goed uit (schijnt ook heel soepel te lopen). Misschien nog wel meer potentie dan H1Z1.
Kettingzagenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:26 schreef Nibb-it het volgende:
http://imgur.com/a/ck9W0
Je base boobytrappen met PNM-2's en berenvallen
Is mij al lang niet meer gebeurt ben goed tevreden over de zombies nu.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen zombies nog steeds door muren en alles heen noclippen?
Nu in de sale voor een leuk prijsje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:07 schreef Nibb-it het volgende:
Escape from Tarkov ziet er wel goed uit zeg, tsjonge.
en dan een ragequitquote:Op maandag 19 december 2016 19:31 schreef Quotidien het volgende:
Zat er ook weer aan te denken om een poging te wagen. Wat ik me kan herinneren is dat de meeste runs zo gaan: spawnen, 5 uur rondrennen, voorzichtig een stad in lopen, en gesnipet worden zodat je weer opnieuw kunt beginnen. In ieder geval bijna altijd gelijk doodgeschoten als ik iemand tegen kwam.
Of 2 dagen lang een shitload aan gear verzamelen en er aan gehecht raken en dan plotseling vanuit het niets de melding "you are dead" en een zwart scherm.quote:Op maandag 19 december 2016 19:31 schreef Quotidien het volgende:
Zat er ook weer aan te denken om een poging te wagen. Wat ik me kan herinneren is dat de meeste runs zo gaan: spawnen, 5 uur rondrennen, voorzichtig een stad in lopen, en gesnipet worden zodat je weer opnieuw kunt beginnen. In ieder geval bijna altijd gelijk doodgeschoten als ik iemand tegen kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |