That's Dayzquote:Op woensdag 3 september 2014 22:50 schreef Bill_E het volgende:
Nou na 10 uur en 20 keer dood te gaan had ik eindelijk alles leuk in orde. Speel op een friendly server, beetje rond aan het lopen met een gast. Mept die me ineens dood van achteren.
Hoe zie je hoe iemand heet? Of zie je dat niet?
Ja dat probeer ik nuquote:Op woensdag 10 september 2014 23:11 schreef VaLkyRie het volgende:
Bill, net als de rest serverhoppen. Gear looten in een lege server, dan in een volle schieten op alles en iedereen, doodgaan omdat iemand in je rug knalt en weer gear looten enz. Welcome to dayzz
Het merendeel van de problemen valt simpelweg op te lossen door er niet als een gek in te lopen. Het gaat hier niet om kill/death ratios, een fresh spawn heeft niks waardevols en is in de meeste gevallen de kogels niet waard, behalve als je voor de lol gaat jagen. Jij bent daarentegen voor die fresh spawn een rondlopende "treasure" met alles wat hij wil hebben en hij heeft niks te verliezen. Je kan wel zien wat er dan volgtquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:35 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik nuben net in full gear en met een SKS neergemept door een 2e persoon op de server. En ja hij had geen wapen en ik had 10 kogels in mijn sks. raak hem 3 keer en ik ben knock out.. Sorry hoor, wat de fok doe ik fout.
Ja ik ben ondertussen weer iets verder. Ik heb het idee dat je meer uit het spel kan halen als je samen met een vriend speelt. Gisteren domme actie doordat ik ineens op de NWAF omsingeld was door 3 man terwijl ik zelf 2 andere aan het volgen was... ( 11 man op de server en ik 7 daarvan zaten in de buurt van de NWAF) . Ze lieten me leven maar hadden wel wat zaken geroofd, ( vreemd dat ze mijn MP5 met ammo niet namen trouwens) maar dus ook al mijn verband wegquote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het merendeel van de problemen valt simpelweg op te lossen door er niet als een gek in te lopen. Het gaat hier niet om kill/death ratios, een fresh spawn heeft niks waardevols en is in de meeste gevallen de kogels niet waard, behalve als je voor de lol gaat jagen. Jij bent daarentegen voor die fresh spawn een rondlopende "treasure" met alles wat hij wil hebben en hij heeft niks te verliezen. Je kan wel zien wat er dan volgt
Een verdere tip: ik herken je speelstijl enorm: volop concentreren op gearen en daarna doodgeschoten worden in het eerste beste gevecht. In gevechten is je gear niet half zo belangrijk als je denkt. In principe kan je met elk wapen dodelijk zijn, je moet alleen weten hoe je moet schieten, je voordelen benutten en je nadelen vermijden. Belangrijker zijn tactiek en het initiatief behouden. Dit kan soms ook betekenen dat je in een onoverzichtelijke situatie ervoor kiest om 'm eruit te naaien
Als je wil kan je me je steam/skype DMen, dan kan ik je wel meenemen? Skype is wel vrij belangrijk, communicatie is de sleutel tot succes als groep!quote:Op maandag 22 september 2014 16:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ja ik ben ondertussen weer iets verder. Ik heb het idee dat je meer uit het spel kan halen als je samen met een vriend speelt. Gisteren domme actie doordat ik ineens op de NWAF omsingeld was door 3 man terwijl ik zelf 2 andere aan het volgen was... ( 11 man op de server en ik 7 daarvan zaten in de buurt van de NWAF) . Ze lieten me leven maar hadden wel wat zaken geroofd, ( vreemd dat ze mijn MP5 met ammo niet namen trouwens) maar dus ook al mijn verband wegniet bij stilgestaan toen ik een zombie tegen kwam.. Met als gevolgd dood gebloed
![]()
Het spel is steeds leuker aan het worden, alleen moet ik een team gaan zoeken.
Met handboeien bedoel je? Als je geboeid uitlogt ga je automatisch doodquote:Op maandag 29 september 2014 11:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoe werkt dat vastbinden dan?
Je kan toch gewoon meteen gaan serverhoppen en je bent weer vrij.
nee, eerst nog de prijs ff 10x verhogen tot ¤50 euroquote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef RickoKun het volgende:
Beter gaat die vent dat spel een keer afmaken
Er zijn diverse clans die regelmatig spelen, probeer daar eens bij te komen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Mattijn10 het volgende:
Oh nice! Zover ben ik nog niet gekomen, Vertrouw vaak de verkeerde mensen haha.. Daarom dat ik samen met iemand zou willen spelen, toch een stuk veiliger. (En minder eenzaam)
Toevallig vorige week nog effe DayZ gespeeld.quote:Op maandag 15 december 2014 10:11 schreef JeMoeder het volgende:
Ik wacht op 15 januari, dan krijgen we H1Z1. Veel leuker dat het buggy as fuck DayZ standalone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |