Jawel man! Heerlijke sessie gehad de hele dag met als kers op de taart een sessie van tien tot nu in het pikkedonker. Vier bandits neer weten te halen en eindelijk wat fatsoenlijke gear.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef norrie13 het volgende:
Kheb gemerkt dat EU server vanaf 20:00 onze tijd heel donker zijn terwijl de NL servers nog snachts wel in licht spelen. Kan ik mooi afwisselen want sinds de patch is het niet leuk om snachts te spelen
Hij is iig stil neem ik aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef Jorwol het volgende:
Net ook lekker gespeeld, begin nu de controls ook wat meer onder de knie te krijgenCrossbow gevonden maar hoorde al dat dat een kutding is, maar goed, altijd handig om erbij te hebben.
Wachten tot het ligt wordt helpt niets als je in de verkeerde server zit (het werkt met echt dag - nacht cyclussen). Gewoon server joinen in een plaats waar het nu wel licht is.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu in een vuurtoren langs de kust, ik zie wel wanneer het licht wordt. Kan ik ondertussen de afwas doen
En ik heb nog steeds geen ammo
Ding is nergnes goed voor, Beste overall blijft wel de winchester. Als je een revolver vind met >2 magazijnen altijd pakken. Dingen zijn 1 shot 1 kill.quote:
Brightness + Gamma op maximaal en HDR op very High en je kunt aan de slag. 's-Nachts spelen geeft een compleet andere draai aan het spel en is rete-rete-rete spannend!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Omg. Als het nacht is, dan zie je echt niks
Geef mij de DMR maar. Spawnt met regelmaat in het kampje ten oosten van Balota.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:33 schreef norrie13 het volgende:
[..]
Ding is nergnes goed voor, Beste overall blijft wel de winchester. Als je een revolver vind met >2 magazijnen altijd pakken. Dingen zijn 1 shot 1 kill.
Het is een test, dus hup hup een bug reportje opsturen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef drumstickNL het volgende:
Ben het ook wel even zat; offline verbruik je blijkbaar food en water was dus bijna dood bij het inloggen.
Daarna komt er een zombie door de muur gelopen, waardoor ik begin te bloeden. (nadat ik een heel magazijn kogels in 'm had gepompt die hem niks deden) gebruikte ik een bandage maar die werkte blijkbaar niet waardoor ik doodbloedde.
Dit. Maar vannacht is patch 1.5.8 uitgerold en dat verandert een hoop:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:30 schreef Berend. het volgende:
Ja vooral die servers moeten even gefixst worden
Gisteren met een groepje van vier man elkaar ontmoet in Vysota en helemaal doorgetrokken naar het N-W Airfield. In een boog omheen getrokken zodat we niet direct gesniped zouden worden en uitgelogd op een veilige plek bij de landingsbaan. Dat wordt wat vanavond.quote:Build 1.5.8 rolling update
It's here!
Patch 1.5.8 a.k.a. "More New ways to get fucked up"
So before it was zombies + players + ladders vs. you.
Now its zombies + players + the environment vs. you.
Good luck.
------
Changelog:
* [NEW] Server cleanup system replaced with a more agressive one
* [NEW] Inventory Interaction system (right-click on items in gear screen to bring up interactions)
* [NEW] Temperature System now implemented (effects are limited)
* [NEW] Chance of catching an infection the lower your temperature
* [NEW] Chance of catching an infection from already infected players
* [NEW] Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea
* [NEW] Forced disconnection saving for abort and alt+F4
* [NEW] Zombie's will investigate player deaths
* [NEW] Adrenaline rush from panicing causes greately increased hunger for a while
* [NEW] Bandaging Sound when bandaging yourself/someone
* [NEW] Coughing sound when you have an infection
* [NEW] Camera Shake when temperature drops extremely low
* [NEW] PROTIP: Use Global Chat/VOIP in populated areas
* [NEW] Fire requires wood to keep burning
* [NEW] Various Loot spawn balancing changes
* [FIXED] Should not be pellets for the Winny
* [FIXED] Whinny is way to powerful and quiet (mmmm your tears will be delicious)
* [FIXED] Helicopter loot despawning too fast
* [FIXED?] Too many zombies for the Carebears to be able to play
* [FIXED] Fog is way too thick
* [FIXED] Climbing a ladder with a pistol will cause you to fall
* [FIXED] Zombies not attracted to Flares and Chemlights
* [FIXED] Panic noises going apeshit all the time
* [FIXED] Zombie spotted alert far too quiet (increased slightly)
[FIXED?] Too many zombies for the Carebears to be able to playquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dit. Maar vannacht is patch 1.5.8 uitgerold en dat verandert een hoop:
[..]
Gisteren met een groepje van vier man elkaar ontmoet in Vysota en helemaal doorgetrokken naar het N-W Airfield. In een boog omheen getrokken zodat we niet direct gesniped zouden worden en uitgelogd op een veilige plek bij de landingsbaan. Dat wordt wat vanavond.
En voor het eerst een mes, kaart, lucifers, horloge en kompas in mijn bezit plus genoeg ammo, voedsel en drinken.
instabiel door de updatequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:27 schreef Jorwol het volgende:
Fuck man, net gekilled door een survivor omdat hij me niet vertrouwde, nu wil 'm gaan opzoeken, ben ik onderweg klapt de fucking server eruit!
Dat kon voor die patch ook alquote:* [NEW] Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea
Nee, toen werkten niet alle pompen en vijvers en kon je nog wel je fles in de zee vullen.quote:
Ok. Dan werkte het net wel toen ik m'n flesje vulde in een vijver.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, toen werkten niet alle pompen en vijvers en kon je nog wel je fles in de zee vullen.
Nu-uh, in de nacht lichten ze op als een kerstboom met hun witte outfit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef norrie13 het volgende:
Naar mijn mening hebben bandits het nu beter qua skin omdat het bijna niet opvalt.
Dat moet voldoende zijn. Ik heb een AMD Phenom II X4 965 (3400 Mhz) en een ATI Radeon HD 6850. Ik kan t spelen zonder lag. Alleen is het altijd lastig om een server binnen te komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Donjes het volgende:
Kan ik ARMA II aan met Intel Core i5 2500k en XFX Radeon HD 6870? Is het het waard om ARMA II CO te kopen alleen voor deze mod?
Top!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Donjes het volgende:
Haha dan koop ik hemIk kan hem voor 20 dollar krijgen op cjs keys.
Yup net ook, Stopte met spelen, door de server draaide het spel tussen de 1-10 fpsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef Fe2O3 het volgende:
Meh stotter stotter stotter ... niet te spelen. Maar ben daar niet alleen in als ik de ingame chats moet geloven
Probeer deens een andere server. Er zijn een hoop performanceproblemen ontstaan met de nieuwe patch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het loopt op zich wel, maar elke 10 a 20 seconden bevriest het gewoon ff
Dat heb ik met mijn groepje elke avond gehad na 21:00 uur. Een drama om een game binnen te komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Ja hoop servers geprobeerd maar het ging van kwaad tot erger. op een gegeven moment startte de game niet eens meer
Jammer, want de nacht is geweldig om te spelen. Gamma, Brightness en HDR op max. en je hebt prima zicht.quote:Ook het nacht stuk ... ugh. Ik snap best voor realism day/night cycles, maar ik ga toch niet als een imbiciel naar een zwart scherm met zombiegeluiden lopen kijken een paar uur. Das hoppa op naar de volgende server.
Mensen spawnen ook regelmatig in het debug forest. Het is en blijft een echte alpha en dan ook nog eens een met véél te veel spelers.quote:ook worden de stats niet goed gesaved? Gisteren wat ammo, eten en drinken gevonden en een compas! wat zombies dood etc...
Log ik even later weer in, alles weg, 1 moord op m'n naam, totaal andere locatie :/
Steek een flare op. Klik F en dan pak je hem op en je kan rennen. Nacht is juist erg sfeervol, ook al mag die wel wat minder lang duren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Ja hoop servers geprobeerd maar het ging van kwaad tot erger. op een gegeven moment startte de game niet eens meer
Achterlijk lage FPS, leek wel een wazige shitzooi als ik liep/bewoog. Het freezen lijkt samen te gaan met starten nieuwe ambient muziek?
Ook het nacht stuk ... ugh. Ik snap best voor realism day/night cycles, maar ik ga toch niet als een imbiciel naar een zwart scherm met zombiegeluiden lopen kijken een paar uur. Das hoppa op naar de volgende server.
ook worden de stats niet goed gesaved? Gisteren wat ammo, eten en drinken gevonden en een compas! wat zombies dood etc...
Log ik even later weer in, alles weg, 1 moord op m'n naam, totaal andere locatie :/
Eten en drinken gaat door als je offline bent volgens mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:13 schreef drumstickNL het volgende:
Elke keer als ik spawn is mijn eten en drinken helemaal op 0, wat is dit voor shiz?
Dan moeten ze er dat echt uitgooien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Eten en drinken gaat door als je offline bent volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |