Dat kon voor die patch ook alquote:* [NEW] Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea
Nee, toen werkten niet alle pompen en vijvers en kon je nog wel je fles in de zee vullen.quote:
Ok. Dan werkte het net wel toen ik m'n flesje vulde in een vijver.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, toen werkten niet alle pompen en vijvers en kon je nog wel je fles in de zee vullen.
Nu-uh, in de nacht lichten ze op als een kerstboom met hun witte outfit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef norrie13 het volgende:
Naar mijn mening hebben bandits het nu beter qua skin omdat het bijna niet opvalt.
Dat moet voldoende zijn. Ik heb een AMD Phenom II X4 965 (3400 Mhz) en een ATI Radeon HD 6850. Ik kan t spelen zonder lag. Alleen is het altijd lastig om een server binnen te komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Donjes het volgende:
Kan ik ARMA II aan met Intel Core i5 2500k en XFX Radeon HD 6870? Is het het waard om ARMA II CO te kopen alleen voor deze mod?
Top!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Donjes het volgende:
Haha dan koop ik hemIk kan hem voor 20 dollar krijgen op cjs keys.
Yup net ook, Stopte met spelen, door de server draaide het spel tussen de 1-10 fpsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef Fe2O3 het volgende:
Meh stotter stotter stotter ... niet te spelen. Maar ben daar niet alleen in als ik de ingame chats moet geloven
Probeer deens een andere server. Er zijn een hoop performanceproblemen ontstaan met de nieuwe patch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het loopt op zich wel, maar elke 10 a 20 seconden bevriest het gewoon ff
Dat heb ik met mijn groepje elke avond gehad na 21:00 uur. Een drama om een game binnen te komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Ja hoop servers geprobeerd maar het ging van kwaad tot erger. op een gegeven moment startte de game niet eens meer
Jammer, want de nacht is geweldig om te spelen. Gamma, Brightness en HDR op max. en je hebt prima zicht.quote:Ook het nacht stuk ... ugh. Ik snap best voor realism day/night cycles, maar ik ga toch niet als een imbiciel naar een zwart scherm met zombiegeluiden lopen kijken een paar uur. Das hoppa op naar de volgende server.
Mensen spawnen ook regelmatig in het debug forest. Het is en blijft een echte alpha en dan ook nog eens een met véél te veel spelers.quote:ook worden de stats niet goed gesaved? Gisteren wat ammo, eten en drinken gevonden en een compas! wat zombies dood etc...
Log ik even later weer in, alles weg, 1 moord op m'n naam, totaal andere locatie :/
Steek een flare op. Klik F en dan pak je hem op en je kan rennen. Nacht is juist erg sfeervol, ook al mag die wel wat minder lang duren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Ja hoop servers geprobeerd maar het ging van kwaad tot erger. op een gegeven moment startte de game niet eens meer
Achterlijk lage FPS, leek wel een wazige shitzooi als ik liep/bewoog. Het freezen lijkt samen te gaan met starten nieuwe ambient muziek?
Ook het nacht stuk ... ugh. Ik snap best voor realism day/night cycles, maar ik ga toch niet als een imbiciel naar een zwart scherm met zombiegeluiden lopen kijken een paar uur. Das hoppa op naar de volgende server.
ook worden de stats niet goed gesaved? Gisteren wat ammo, eten en drinken gevonden en een compas! wat zombies dood etc...
Log ik even later weer in, alles weg, 1 moord op m'n naam, totaal andere locatie :/
Eten en drinken gaat door als je offline bent volgens mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:13 schreef drumstickNL het volgende:
Elke keer als ik spawn is mijn eten en drinken helemaal op 0, wat is dit voor shiz?
Dan moeten ze er dat echt uitgooien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Eten en drinken gaat door als je offline bent volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |