Dat zijn van die houten huisjes op poten waar meestal goede loot in ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef drumstickNL het volgende:
Deerstands? Ik hoop dat de volgende patch beerstands heeft.
nice,quote:
Ik heb nu een AK, moet nog een Alice pak vindenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:19 schreef norrie13 het volgende:
[..]
nice,
vandaag 2 uur bij Balota gelopen met een maat, 3x gedood maar spawnde steeds heel dichtbij.
uiteindelijk 3 bandits gedood en 1 survivor die op me schoot.
nu loop ik met een MP5 SD , genoeg ammo en het totale surivial gear met me en eten voor paar dagen omdat een bandit ook nog een ALICE pack bij zich had
Doodgaan. Hoe komen je kogels opquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef maurisioo het volgende:
Ik had net mijn kogels op. Is er nog een andere manier om van die zombies af te komen?
Nou er kwamen heel wat zombies op me afquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doodgaan. Hoe komen je kogels op
Oh en disconnecten en reconnecten kan ook
Join altijd EU serversquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef Grondboontjie het volgende:
Damn, ik krijg die mod niet aan de praat. Die updater heeft wel veel gelopen, van die ''gewone'' download site snapte ik niks van. Had al een aantal problemen, maar die heb ik kunnen oplossen. Nu wanneer ik een server wil gaan joinen, zegt het spel dat ik ''Chernarus'' mis. Ik heb meerdere mods gespeeld op Arma, dit is de eerste waarmee ik echt problemen heb.
Edit: Nu kom ik de servers wel in en disconnect ie ineens zonder rede. Op de achtergrond zie ik wel iets van ''creating character''...
Gamma, brightness en HDR op het hoogst.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarre, die servers zijn toch getimed? Ik neem aan dat de meesten overdag niet kunnen spelen, dus dan zit je in het pikdonker te spelen op de map wat vrij kut is.
Dat had ik ook. Speel je wel Combined Operations ipv Operation Arrowhead?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef Grondboontjie het volgende:
Damn, ik krijg die mod niet aan de praat. Die updater heeft wel veel gelopen, van die ''gewone'' download site snapte ik niks van. Had al een aantal problemen, maar die heb ik kunnen oplossen. Nu wanneer ik een server wil gaan joinen, zegt het spel dat ik ''Chernarus'' mis. Ik heb meerdere mods gespeeld op Arma, dit is de eerste waarmee ik echt problemen heb.
Edit: Nu kom ik de servers wel in en disconnect ie ineens zonder rede. Op de achtergrond zie ik wel iets van ''creating character''...
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog heel lang kan wachten. De centrale server waar hij je karakter opslaat wordt nu bestookt met request van ontzettend veel mensen omdat de mod ineens zo populair is. Dus ik probeer er nu al anderhalf uur in te komen en het is mij nog niet gelukt
Meestal lukt het overdag wel gewoon. Maar zodra die Amerikanen wakker worden niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |