Daar moet snel een oplossing voor komen als we Rocket mogen geloven. De recente problemen schijnen veel te maken te hebben met de toevoeging van voertuigen.quote:
Ik snap alleen niet waarom ze zeggen dat er teveel voor de carebears waren. Carebears hebben er juist baat bij wanneer er meer zombies zijn, het zijn de bandits die er de meeste last van hebben. Meer zombies = Meer PvE. Minder zombies = Meer PvP.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef norrie13 het volgende:
[..]
[FIXED?] Too many zombies for the Carebears to be able to play
FINALLY
het waren er idd te veel nu, voor de patch waarvoor er te weinig , toen werden het echt teveel.
Gister met 2 vrienden via voice chat 2 en half uur gelopen, stadjes geloot. Tijdens het looten een supermarkt een survivor opeens in onze rug.gelukkig schoot hij niet. Terwijl we al heel ver in de map waren. Arme kerel ging toen uit de supermarkt en kreeg een horde achter zich aan door een voorbij rijdende auto met 2/3 man erin.
En ook , volgens mij gaat het bandit systeem vanaf a.s. dinsdag eruit. Je zult dan vanaf nu geen bandit skin kunnen krijgen door survivors te doden. Je kan wel in het spel verschillende kleding (skins) vinden om dan om te kleden. Naar mijn mening hebben bandits het nu beter qua skin omdat het bijna niet opvalt.
Apart, voor mij betekend de aanwezigheid van zombies de aanwezigheid van loot.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:12 schreef drumstickNL het volgende:
Ik werd er vooral moe van dat er een stuk of 40 zombies zaten op plekken waar geen bal te halen was. Terwijl de hospital enzo vrij makkelijk te bereiken is.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef drumstickNL het volgende:
Of de talloze russen die geen klap zeggen.
Held!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:21 schreef Like-a-Bunny het volgende:
M'ne boot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speel zelf via een andere site via Teamspeak en dat werkt prima. Elke avond spreken we af welke server een beetje mee wil werken en loggen daarop in.quote:Op zondag 17 juni 2012 03:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ben nog nooit een ander speler tegengekomen of een beter wapen dan 1911. Is er een fok meeting oid met voicechat?
quote:Changelog:
* [FIXED] Wire Spools, Toolboxes, hedgehog (tank trap) kits not spawning
* [FIXED] Bodies still being deleted too quickly sometimes
* [FIXED] No backpacks or medical boxes spawning
* [FIXED] "No Speaker..." debug report spam
* [FIXED] Infected spawning too close to players (minimum 30m now)
* [FIXED] Infected not spawning inside buildings any more
* [FIXED] General Server Script Errors (big thanks to Dwarden for fixing these!)
* [FIXED] Loot/Infected spawning time delay desync'ing with server
* [NEW] Infected can't attack through walls
* [NEW] Infected can't see through objects any more
* [NEW] Infected visibility increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected attack range increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected can cause greater damage when they hit you
* [NEW] You can hide from an infected chasing you
* [NEW] Optimized server cleanup routine
* [NEW] Player body exists for five seconds after disconnect (UNCONFIRMED IF WORKING)
* [NEW] Infected see based on eye direction, not on body direction as before
* [NEW] 30Rnd_545x39_AK added to loot table
* [NEW] More infected attack animations
* [NEW] More infected feeding animations
* [NEW] Replaced monkey infected crawing run animation
* [NEW] Heartbeat when cursor on a player with very low humanity (heart beats faster the lower it is)
* [NEW] Humanity GUI indicator removed
* [NEW] New Infected and Action sound effects (more AWESOME stuff by Michael Manning)
* [NEW] Initial version of double-barreled shotgun added (by Artyom)
* [FIXED] CZ550 spawning far too often in farms
* [FIXED] Winchester decreased spawnrate (% given to double barrel shotty)
* [NEW] Recombine shotgun rounds between 2 and 8 rounds
* [NEW] Recombine 45ACP rounds between M1911 and Revolver rounds
* [FIXED] Tent placement is completely screwed (now can place anywhere except in building)
* [FIXED] Items for Eating and Drinking not removed instantly (allowed some duping)
* [NEW] DayZ: Now with additional cruelty! Spawn with only a bandage, painkillers, and a torch.
Ik had zoveel problemen gehad om überhaupt het werkend te maken... Hopelijk gaat dat nu beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:38 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik speel zelf via een andere site via Teamspeak en dat werkt prima. Elke avond spreken we af welke server een beetje mee wil werken en loggen daarop in.
En het is sowieso zaak om Dayz weer aan te slingeren want 1.7.1 is uit!
[..]
Kan kloppen, er is een hotfix in de maak die op zijn laatst morgen online staat. De zed's spawnen op dit moment ook veel en veel te veel.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:24 schreef Joeriii het volgende:
Sinds 1.7.1 onspeelbaar voor mij.
Geen geluid, constant in 'niemandsland', respawn werkt niet.
Zucht
Oh wel een zaklamp, nicequote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef Joeriii het volgende:
Inmiddels werkt het weer, Six Updater heeft een update gekregen en opeens werkt alles weer.
Ben opnieuw begonnen, maar god, wat is het moeilijk geworden![]()
Geen wapen in het begin, 's nachts niks meer te zien, je krijgt een zaklampje mee en that's it
Die krijg je nu standaard als je spawnt, je spawnt nu trouwens met alleen 1 painkiller en 1 bandage. thats it.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik speelde een keer en zag een zaklamp liggen, maar dat dingt vervangt je pistool... Wat een waardeloos ding was dat want het was ook nog eens dag.
ja, en de snelheidsteller kwam tot 50km/uurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef maurisioo het volgende:
Fiets? Kan dat ook nog. Man, ik moet dat spel weer een keer spelen. Heb eigenlijk alleen nog maar een keer touw gevonden verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |