Ik stuur invites jongens,maar ik ben nog niet echt goedi n DayZ zo jullie moeten me wel een beetje leiden en helpenquote:
Als je gewoon steam heb natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:
ik heb gewoon retail, kan ik dan ook in zo'n steamgroup?
Als je Steam nog niet hebt, download het via www.steampowered.com, maak een account aan, voeg je game aan de library toe en geef ons je SteamID.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:
ik heb gewoon retail, kan ik dan ook in zo'n steamgroup?
Enkel die?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:57 schreef tomy800 het volgende:
We moeten gewoon eens samen afspreken in een wat lege server maar ik heb een fix voor FPS problemen, wel in het engels:
Go to My Documents/ArmA 2, open up the file called "<profilename>.ArmA2OAProfile"
Change these lines to the following:
shadingQuality=0
Oke thanks, zal het morgen proberenquote:
Hetzelfde als iedereen, als een sneltrein zombie's ontwijken, wapen proberen te bemachtigen, groepje proberen te vinden en overleven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oke thanks, zal het morgen proberen
Wat doen jullie nu zo'n beetje de hele tijd ingame?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Goddamned...
[ afbeelding ]
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=23772
quote:The person who posted originally has been banned from BIS and has zero posts here !
Do not post this kind of thing on these forums.
Leg eens uit?quote:
Rocket krijgt al een beetje Notch episodes; hij draait wel bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:00 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Leg eens uit?
En een Steamgroup is leuk, maar spreek gewoon lekker af op Teamspeak of Mumble, dan heb je de rest niet nodig.
dan kan ik wel. Moet alleen wel dayz aan de praat krijgen want hij doet het niet meer na de patch...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vanavond 9 tot 11 ben ik van de partij, mochten mensen dan ook willen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |