UK12quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik blijf op de "loading" screen hangen...
Ik heb ArmA X gekocht voor 32 euroquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef corkydiggles het volgende:
Kon het niet laten. ook maar arma gekocht.
Altijd veel Opf1 en arma1 gespeeld alleen trok mijn oude computer arma 2 niet. daarom nog niet gekocht.
sinds ik een nieuwe computer heb en arma3 al in ontwikkeling is dacht ik skip arma2 wel.
laat een stel fuckers nou net een zombie mod maken in Arma2 (zombie fan)
en dan ook nog een realisme gericht. arghhhhhhh
me happy, mijn portemonee iets minder
ach 25/32 euro is niet veel geld. en vooral niet na alle uren ofp1 en arma1.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:15 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik heb ArmA X gekocht voor 32 euroArmA1 + uitbreidingen en ArmA2 + uitbreidingen plus wat rotzooi zoals ansichtkaarten en een kaart.
Ben zelf een grote fan OFP en ArmA dus kon het niet laten.
Als we een klein clubje kunnen vinden met voicechat dan is het prima denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef Chef_M het volgende:
Sinds vandaag DayZ ermaar opgegooid, behalve dat ik s'nachts ingame niet kan spelen omdat mijn zaklantaarn niet werk is het prima te doen. Al iets van een kleine FOK!knokploeg aanwezig of is dit alweer een beetje uitgestorven hier?
Bedoel je een DayZ game joinen? Want via de game zelf lukt het mij ook geen enkele game te joinen, maar wel met de Six Launcher, werkt echt perfect.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan niet meer joinen: zit nog steeds vast op loading.
Mee eens. Even kijken of we minstens een stuk of 4-5 man bij elkaar kunnen brengen, een TS channel vinden zal niet moeilijk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als we een klein clubje kunnen vinden met voicechat dan is het prima denk ik.
Kan goed kloppen. Pak een andere server. Een aantal weken terug had je dat op elke server in de avonduren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan niet meer joinen: zit nog steeds vast op loading.
Truukje met gamma/brightness/HDR op max. gooien al geprobeerd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef Chef_M het volgende:
Sinds vandaag DayZ ermaar opgegooid, behalve dat ik s'nachts ingame niet kan spelen omdat mijn zaklantaarn niet werk is het prima te doen.
Heb het geprobeerd, werkt prima om een vage beeld te krijgen van je omgeving. Helpt overigens nietv voor zombies, ik zie ze nooit aankomen s'nachts, ik hoor ze dan wel, maar zie ze pas op het allerlaatste moment.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Pak een andere server. Een aantal weken terug had je dat op elke server in de avonduren.
[..]
Truukje met gamma/brightness/HDR op max. gooien al geprobeerd?
Heb idd vandaag sixlauncher ontdekt. Leuk om je game mee up te daten maar joinen wilt nog steeds niet lukken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Bedoel je een DayZ game joinen? Want via de game zelf lukt het mij ook geen enkele game te joinen, maar wel met de Six Launcher, werkt echt perfect.
[..]
Mee eens. Even kijken of we minstens een stuk of 4-5 man bij elkaar kunnen brengen, een TS channel vinden zal niet moeilijk zijn.
Nu krijg ik dus dit bij alle servers waar ik in komquote:"This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server"
Mee eens. Tevens maakt het ook voor diegene met alle loot ook een stuk spannender. Niet langer zijn sommige spelers cannonfodders, maar kunnen ze ook je ook pakken en in één keer goed spul hebben, waardoor er veel meer dynamiek ontstaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:55 schreef corkydiggles het volgende:
pfff het is wel verdomd lastig deze game. zonder wapen ben je echt niks.
hopelijk gaan ze nog iets met unarmed combat doen.
voorbeeld van nu.
eindelijk langs alle zombies gesneaked kom ik in het huis deur dicht.
blijkt er nog een zombie in de kamer verder te zitten.
zonder wapen kun je niks.
als je unarmed combat systeem hebt. dan zou je die ene nog kunnen killen. zal wel damage opleveren bij jezelf maar je overleeft het iig.
Had ik gisteravond ook de hele avond uit het niets, maar een PC restart en een Verify version van Six Launcher en toen deed hij het weer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Nu krijg ik dus dit bij alle servers waar ik in kom
Ik snap het niet echt? Wat ik van het topic af kan leiden is dat cross-server nu een zooitje is? En de boel is gehacked?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Goddamned...
[ afbeelding ]
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=23772
Ik doe meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:21 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Net nu ik DayZ heb ontdekt
Zullen we een lijstje maken van de mensen die een keer samen willen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |