quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben een hele week in leven gebleven wordt ik doodgeschoten door een friendly
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef maurisioo het volgende:
Deze site is erg handig voor het installeren van de mod.
http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=2434
Arma2 OA. En daarna in t venster wat dan verschijnt: ARMA 2: Combined Operations.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb je ARMA2 normaal opgestart of ARMA2 OA?
Oke dat probleem had ik ook en toen heb ik wat bestanden van de ARMA map naar de CO map verplaatst.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Arma2 OA. En daarna in t venster wat dan verschijnt: ARMA 2: Combined Operations.
Ik heb geen launchoptions ingesteld volgens mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, er zat een extra spatie in die code die je moet toevoegen in de Launchoptions. Maar nu start het hele spel niet op
Ditte:quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb geen launchoptions ingesteld volgens mij.
quote:Go to Steam and right click Arma 2: Operation Arrowhead, go to 'Properties', 'Set Launch Options', add "-mod=@dayz -nosplash" without quotes in the target line. If you are using retail go to the Arma2:OA main directory and right-click on "Arma2OA.exe" and add "-mod=@dayz -nosplash" without quotes to the target line.
Ik zal dat eens proberen. En die code heb ik ook weggehaald, misschien helpt dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Toch wel
-nosplash -mod=@dayz;
Volgens mij heb ik de complete AddOns map van ARMA2 naar OA gekopieerd en toen deed hij het wel.
gekocht op steam?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zal dat eens proberen. En die code heb ik ook weggehaald, misschien helpt dat.
Gebruik je nu wel of niet die launchcode?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
En nu start ie wel op, maar dan krijg ik dit:
[ afbeelding ]
en daarna dit:
[ afbeelding ]
Ik heb die DayZ Install tool gebruikt. dus ik neem aan van wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Hebben jullie beide alle bestanden in die @dayz/addons/ gezet in de OA map?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |