abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111646924
spawnde aan de kust met nog al me gear, kwam door de patch
gelijk iemand gevonden naar hem toegelopen en team gevormd.
2 uur met hem op pad geweest, nog beschoten door een bandit en succesvol stadjes geloot.
Alleen het zombie aantal is gewoon te groot door de nieuwe patch.
we kwamen bij een hele grote barn met wat wapens erin. en per ongeluk 1 zombie alert nou geschoten. Kwamen er uit alle 2 de kanten 80+ zombies binnen
we waren binnen 5 min door al onze munitie heen en we hadden
-2x winchester met 45 slugs
- 2x makarov met 8 magazijnen in totaal
- 2x lee enfield met 30 patronen
- 1 CZ met 10 patronen

konden geen kant op, maar was wel een geweldig potje met die kerel :)
pi_111647011
ARMA 2 verkoopt trouwens beter dan max payne en staat al 3 dagen op nummer 1 en 3 weken in de top 10
pi_111647166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef norrie13 het volgende:
ARMA 2 verkoopt trouwens beter dan max payne en staat al 3 dagen op nummer 1 en 3 weken in de top 10
:D

Hoe zou dat nu komen :P
Children of the night. What music they make.
pi_111647243
ik heb tot nu toe alleen een map gevonden op een dode bandit.
gebruik me Ipad met de kaarten. Ik vind altijd de weg. handig als je ook een laptop hebt om die als kaart te gebruiken.
pi_111647545
trouwens een undead mod voor arma voor de geintreseerden, nog niet zelf geprobeert omdat ik er nog geen behoefte aan heb: http://www.armaholic.com/page.php?id=9207

Jammer dat ik de OP niet kan editten maar, hier een tweak guide die bij velen heeft geholpen bij laag fps
http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&p=54150#54150
pi_111647997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef norrie13 het volgende:
trouwens een undead mod voor arma voor de geintreseerden, nog niet zelf geprobeert omdat ik er nog geen behoefte aan heb: http://www.armaholic.com/page.php?id=9207

Jammer dat ik de OP niet kan editten maar, hier een tweak guide die bij velen heeft geholpen bij laag fps
http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&p=54150#54150
Die gaf ik net ook al ;)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_111648149
Oh hint voor de n00bs onder ons. Klim geen ladder als je alleen een pistool hebt, want door een bug val je hoogstwaarschijnlijk als je boven bent weer naar beneden en heb je een been gebroken. Kan wel als je een geweer hebt, maar die moet je dan holsteren door twee keer ctrl in te drukken.
pi_111655998
Goed, even kijken of het nu lukt.

quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh hint voor de n00bs onder ons. Klim geen ladder als je alleen een pistool hebt, want door een bug val je hoogstwaarschijnlijk als je boven bent weer naar beneden en heb je een been gebroken. Kan wel als je een geweer hebt, maar die moet je dan holsteren door twee keer ctrl in te drukken.
Dat slaat ook nergens op :')

Maarja, het is een Alpha he.
pi_111656522
quote:
RE: Waiting for character to create
To fix this problem all you have to do is right click on Arma II operation arrowhead on the steam list and reinstall BattlEye AntiCheat and it should work fine.
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=269

Weet niet of het heeft geholpen, maar ik zit nu iig op een server :')

Maar ik heb geen gear en wapens. Is dit het debugforest?
pi_111656913
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=269

Weet niet of het heeft geholpen, maar ik zit nu iig op een server :')

Maar ik heb geen gear en wapens. Is dit het debugforest?
Waarschijnlijk wel ja.
pi_111657681
Ik speel al een kwartiertje ofzo, 7 zombies gekilld waarvan 2 headshots :P

Maar ik heb geen idee waar ik ben :')
pi_111657689
Kleine tvp, ben aan het twijfelen om deze ook te kopen! Begrijp ik het goed dat er in principe alleen zombies en players in een map zitten, en dat de bandits dus altijd players zijn die andere players doden voor de loot? Zijn bandits ergens aan te herkennen of niet?
pi_111657794
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik speel al een kwartiertje ofzo, 7 zombies gekilld waarvan 2 headshots :P

Maar ik heb geen idee waar ik ben :')
Zombies killen is niet slim, maar dat leer je vanzelf wel :D
pi_111657819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:51 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kleine tvp, ben aan het twijfelen om deze ook te kopen! Begrijp ik het goed dat er in principe alleen zombies en players in een map zitten, en dat de bandits dus altijd players zijn die andere players doden voor de loot? Zijn bandits ergens aan te herkennen of niet?
Bandits zijn players die een negatieve humanity hebben. Je kan ze herkennen aan een andere skin en een rode in plaats van groene naam als je over ze heen hovert met de muis (maar dan ben je al veel te dichtbij).
pi_111658255
quote:
17s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:54 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zombies killen is niet slim, maar dat leer je vanzelf wel :D
Ze vielen mij aan. Moet ik me dan laten vermoorden -O-
Heb nog maar 2 mags over... en wist je dat je als je een leeg blikje/flesje bij je hebt, dat je dan die kan hervullen in een vijvertje?
pi_111658280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ze vielen mij aan. Moet ik me dan laten vermoorden -O-
Heb nog maar 2 mags over... en wist je dat je als je een leeg blikje/flesje bij je hebt, dat je dan die kan hervullen in een vijvertje?
Jups :D
pi_111658492
No message received for 90 seconds = :W -O-
pi_111659701
Ik kan wel een tijdje spelen maar daarna krijg ik weer dat berichtje 'No message received for 90 seconds' -O-

Net werd ik opgemerkt door een zombie, dus ik schoot 'm neer, komt een andere achter me aan en ik heb geen kogels meer :')

Lekker rennen door t bos met hem achter me aan, raak ik hem kwijt, kom ik terecht op een 1 of andere basis waar ook van die zombies rondlopen -O-

Ik heb ook wat bloed verloren ;(
pi_111660571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan wel een tijdje spelen maar daarna krijg ik weer dat berichtje 'No message received for 90 seconds' -O-

Net werd ik opgemerkt door een zombie, dus ik schoot 'm neer, komt een andere achter me aan en ik heb geen kogels meer :')

Lekker rennen door t bos met hem achter me aan, raak ik hem kwijt, kom ik terecht op een 1 of andere basis waar ook van die zombies rondlopen -O-

Ik heb ook wat bloed verloren ;(
Heb ik ook last van. Wel jammer, ben je net zo leuk aan het spelen, krijg je zo'n bericht. :{
pi_111660721
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je kan nog een aantal tweaks doen in de configs... http://www.moddb.com/forum/thread/arma-2-ultimate-tweak-thread Mij hielp dit in ieder geval.

Ik liep net door het bos aan want blijkbaar was ik weer bij de kust gespawned (ik had nog wel al mijn items) en ik wilde snel weer van de kust af. Zag ik in een keer zo'n kerel door het bos rennen. Helaas moest ik dezelfde kant op dus ik loop voorzichtig wat achter die kerel aan blijft hij na een aantal minuten stil staan, draait zich om en begint gelijk op mij te schieten... Vuile klootzak :') Gelijk achter een boom gaan staan en gezegd via de chat of die hufter kon ophouden met schieten, gelukkig deed hij dit. Snel verder gerend en die kerel achter gelaten. Pfiew... Hopelijk wordt ik nu niet weer bij de kust gespawned want ik wil Deer stands op zoeken voor een sniper oid.
Bedankt, zal ik even naar kijken. Alleen las iets over overclocking. Laat ik dat maar niet doen bij mijn laptop. :P
pi_111661335
Loopt het niet lekker dan?

Trouwens; hoe groot is de mod qua filesize?
pi_111662919
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef drumstickNL het volgende:
Loopt het niet lekker dan?

Trouwens; hoe groot is de mod qua filesize?
Klein.

Net doodgebloed met een poppetje waar ik al drie dagen mee speelde :')
pi_111663814
Is dat lang? :P

Anyhow; nog 13gb en dan heb ik het spel ook. :') (lees; 8 uur)
pi_111663879
Ja is lang, normaal leef je iets van 4 uur, meestal veel minder als je bij de kust blijft.

Haha ik zit trouwens samen met Maurisioo in een potje :') Hier de mappen die ik belooft had.

Deerstands

Nog meer kaarten
http://www.dayzmod.info/

Beste overzichtelijke kaart
http://www.maplib.net/map.php?id=14237

Ik ga nu naar Bor/windy mountain. Vanuit Cherno. Net een huis gevonden met 3 bandages, een sniper, 3 crossbows en 3 cans met eten.
pi_111663943
Deerstands? Ik hoop dat de volgende patch beerstands heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')