abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:06:55 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76564989
TVP
Ga ik toch eens op zoek naar die lipsmackers
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:08:41 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76565078
Lipsmackers?
Lipspa's van NYX bedoelde ik
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:09:05 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76565101
De OP is trouwens nog steeds episch
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:11:39 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76565215
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Lipsmackers?
Lipspa's van NYX bedoelde ik
Oh sorry Ja die idd. Ik onthoud al die namen ook niet joh Ik wil ook nog 2 of 3 van die 10-kleuren paletjes bestlelen van NYX maar mag niet van mezelf
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_76565566
Ik heb toevallig een grote NYX bestelling geplaats via internet. Vanuit Amerika maar $12 shippingkosts
pi_76565640
klieder tvp
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:21:19 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76565669
Hehehe, lipsmackers doet me denken aan van die cheap-ass blikjes met fruitsmurrie voor op je lippen
Ik had toen ik jonger was iets soortgelijks met watermeloen en aardbei, bleh.

Die paletjes zijn fijn, ik kan je de smokey eyes erg aanraden
Heel fijne kleurtjes, ik gebruik die elke dag als ik nara mijn werk ga. In het weekend gooi ik soms een ander kleurtje op mijn oogjes, maar deze kleuren zijn lekker makkelijk te combineren en neutraal.
Natuurlijk breng ik het dan niet aan als een vette smokey eyes, maar subtiel
Die 78-eyeshadows palette moet je laten liggen he, da's prut. Zonde van je geld.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:21:53 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76565690
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef dzjowennah het volgende:
Ik heb toevallig een grote NYX bestelling geplaats via internet. Vanuit Amerika maar $12 shippingkosts
Waar dan? Vaak shipped USA tch niet naar NL?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:23:47 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76565769
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef BBQ-kip het volgende:
De OP is trouwens nog steeds episch
Thanx .
KuikenGuppy
pi_76565775
Non pareil boutique. Heb er al vaker besteld en gaat altijd goed. Betrouwbare site. En een wisselend assortiment.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:24:55 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76565822
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh sorry Ja die idd. Ik onthoud al die namen ook niet joh Ik wil ook nog 2 of 3 van die 10-kleuren paletjes bestlelen van NYX maar mag niet van mezelf
Die palletjes zijn echt zo verschrikkelijk mooi

[/nothelping] .
KuikenGuppy
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:25:03 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76565828
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Thanx .
You're welcome babe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:26:18 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76565889
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef dzjowennah het volgende:
Non pareil boutique. Heb er al vaker besteld en gaat altijd goed. Betrouwbare site. En een wisselend assortiment.
Oh ja, heb ik ook laatste besteld, prima site, mijn verzendkosten waren hoger, door dat kutpalette met die 400000 lelijke kleuren oogschaduw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:26:52 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76565911
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die palletjes zijn echt zo verschrikkelijk mooi

[/nothelping] .
EENS
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:29:59 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76566061
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh ja, heb ik ook laatste besteld, prima site, mijn verzendkosten waren hoger, door dat kutpalette met die 400000 lelijke kleuren oogschaduw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke was dat dan? En wat is er mis mee? .
KuikenGuppy
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:30:59 #17
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76566114
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, lipsmackers doet me denken aan van die cheap-ass blikjes met fruitsmurrie voor op je lippen
Ik had toen ik jonger was iets soortgelijks met watermeloen en aardbei, bleh.

Die paletjes zijn fijn, ik kan je de smokey eyes erg aanraden
Heel fijne kleurtjes, ik gebruik die elke dag als ik nara mijn werk ga. In het weekend gooi ik soms een ander kleurtje op mijn oogjes, maar deze kleuren zijn lekker makkelijk te combineren en neutraal.
Natuurlijk breng ik het dan niet aan als een vette smokey eyes, maar subtiel
Die 78-eyeshadows palette moet je laten liggen he, da's prut. Zonde van je geld.
I know, ik heb er al twee, die voor groene en bruine ogen. Ik heb zelf blauwe ogen, maar die kleuren die daarin zaten vond ik niet mooi ik wil eigenlijk idd nog de smokey, de romance, versus en nog 1tje. Ik koop ze idd altijd op eBay, lekker goedkoop qua dollars en verzendkosten
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die palletjes zijn echt zo verschrikkelijk mooi

[/nothelping] .
Jaaaaaaaaaa.
Not helping idd.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_76566309
terugvindmakeupje!

Ik moet nog steeds naar MAC! Misschien dat ik dit weekend eens kans zie om langs te gaan. Wil een lipglass en blush en en en
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:17:49 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76570417
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Welke was dat dan? En wat is er mis mee? .
De 78-eyeshadow palette. Alleen maar oogschaduw in "every color imaginable".
Nou, het zijn vrijwel allemaal lelijke kleuren (op het plaatje leek het zo mooi).
Heel veel glitter, waarvan veel kleurtjes echt megagrote glitters bevatten, niet mooi op te brengen (chunky).
Zeer weinig pigment.
En buiten dat is het een gammel palette wat echt snel uit elkaar flikkert, met de schuifsysteempjes.
Nèh, ik vind het niks... helaas, want was wel een duur ding (25 dollar + hogere verzendkosten i.v.m. grootte van het pakket) en ik had er zo naar uit zitten kijken

Edit: deze dus:

http://www.nyxcosmetics.com/MPages/S104/Profile_S104.php

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:25:59 #20
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76570720
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

I know, ik heb er al twee, die voor groene en bruine ogen. Ik heb zelf blauwe ogen, maar die kleuren die daarin zaten vond ik niet mooi ik wil eigenlijk idd nog de smokey, de romance, versus en nog 1tje. Ik koop ze idd altijd op eBay, lekker goedkoop qua dollars en verzendkosten
Ik weet nog steeds niets hoe dat Ebay nou werkt... wellicht door de tijd eens kijken
Mooie paletjes die je in gedachten hebt
Zijn ook ongeveer degenen die ik nog zou willen
Koop je ook weleens single eyeshadows van NYX op Ebay?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:32:13 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76570963
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet nog steeds niets hoe dat Ebay nou werkt... wellicht door de tijd eens kijken
Als je bankrekening je lief is: niet doen !
KuikenGuppy
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:34:41 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76571067
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

De 78-eyeshadow palette. Alleen maar oogschaduw in "every color imaginable".
Nou, het zijn vrijwel allemaal lelijke kleuren (op het plaatje leek het zo mooi).
Heel veel glitter, waarvan veel kleurtjes echt megagrote glitters bevatten, niet mooi op te brengen (chunky).
Zeer weinig pigment.
En buiten dat is het een gammel palette wat echt snel uit elkaar flikkert, met de schuifsysteempjes.
Nèh, ik vind het niks... helaas, want was wel een duur ding (25 dollar + hogere verzendkosten i.v.m. grootte van het pakket) en ik had er zo naar uit zitten kijken

Edit: deze dus:

http://www.nyxcosmetics.com/MPages/S104/Profile_S104.php

[ afbeelding ]
Dan kan je idd beter andere paletten kopen. Ik heb er zelf 1 van Zoeva, die is echt . Wil er nog meer kopen. Maar ik zit te twijfelen of ik dat eerst doe, of eerst een paar van die kleine paletjes bij NYX.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niets hoe dat Ebay nou werkt... wellicht door de tijd eens kijken
Mooie paletjes die je in gedachten hebt
Zijn ook ongeveer degenen die ik nog zou willen
Koop je ook weleens single eyeshadows van NYX op Ebay?
Echt supermakkelijk. Je kan gewoon een account aanmaken en met paypal betalen. Altijd veilig; jij betaald, dat komt dan wel gelijk bij de verkoper aan, maar als hij niks opstuurt dan bevriezen ze (paypal) die betaling en kunnen ze er dus niks mee. Paypal bemiddeld ook altijd in zulke zaken Zoiets heb je niet bij marktplaats.
Plus je hebt ook 'shops' op eBay die van alles verkopen. Ik kijk zelf meestal bij deze 3:
http://stores.ebay.com/Venus-Beauty-Shop
http://stores.ebay.com/JOYs-cosmetics
http://stores.ebay.com/buycosmetics24

Heb tot nu toe 2x wat besteld bij de middelste shop, is me supergoed bevallen. Krijg ook altijd 1 extra product erbij. Paste niet bij mij allebei de keren, maar toch erg leuk dat ze er nog iets extra's bij doen!
Ja, heb ook singles gekocht, 3 stuks bij die middelste shop Heb er pas 2 gebruikt volgensmij, de laatste moet ik nog 's uitproberen bedenk ik me nu!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:41:30 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76571297
Oe, thanks voor de uitleg!
Het is voor mij niet zozeer dat het geld kost (ik heb immers toch genoeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
) maar dat ik al zoveel heb.
En dat ik al zoveel heb komt omdat ik een beetje een zoektocht aan het doen was/ben naar kleuren en producten die bij mij passen. Ik ben er inmiddels achter dat ik houd van neutrale kleuren, paarstinten, taupe-achtige grijsbruin tinten, matte kleuren en een beetje satin af en toe.
En dat concealer een gift from heaven is en foundation niet zozeer hoeft voor mij.
Nou ja, daar had ik gewoon wat spullen voor nodig om daar achter te komen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:48:23 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76571536
Whehe BBQ-kip
Ik kom ook om in de spullen/cosmetica, maar dat is ook vanwege mijn werk (al heb ik nauwelijks nog opdrachten tegenwoordig ).
KuikenGuppy
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:54:18 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76571753
Ik moet het gewoon lekker gaan gebruiken en niet mijn spulletjes laten wegrotten op een stapel, dat vind ik echt zonde.

Wat jammer dat je weinig opdrachten hebt, weet je hoe het komt? Recessie? Of zijn er andere oorzaken?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:15:18 #26
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76572471
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe, thanks voor de uitleg!
Het is voor mij niet zozeer dat het geld kost (ik heb immers toch genoeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
) maar dat ik al zoveel heb.
En dat ik al zoveel heb komt omdat ik een beetje een zoektocht aan het doen was/ben naar kleuren en producten die bij mij passen. Ik ben er inmiddels achter dat ik houd van neutrale kleuren, paarstinten, taupe-achtige grijsbruin tinten, matte kleuren en een beetje satin af en toe.
En dat concealer een gift from heaven is en foundation niet zozeer hoeft voor mij.
Nou ja, daar had ik gewoon wat spullen voor nodig om daar achter te komen
HAHAHAHA
Yw!

Ik heb hetzelfde trouwens. Ik wil ook echt nevernooit zo'n foundation kop. Idd wat concealer is wel nodig (puistjes ) en een beetje poeder is ook leuk maar geen plamuur kop voor mij.

En als ik iets niet gebruikt heb voor een lange tijd, donder ik het gewoon weg. Al ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb met mijn rimmel zwarte oogpotlood van 80 jaar geleden ( ), die is echt nog super! Wel even geslepen natuurlijk.

@Burdie: wat zonde joh! Idd, hoe komt het dat je minder opdrachten hebt?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:16:01 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76572499
Er zijn verschillende oorzaken: inderdaad dat de economie wat minder gaat, maar ik doe ook minder moeite om opdrachten binnen te halen (ik heb een puppy thuis die veel van mijn tijd opslurpt) en heb minder geld om te kunnen investeren en adverteren. Plus dat er veel meiden hetzelfde werk doen voor niks... als hobby of om hun portfolio op te fleuren... sja, daar kan ik niet tegen op concurreren .
KuikenGuppy
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:23:06 #28
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_76572719
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef Enfermera het volgende:
TVP
Ga ik toch eens op zoek naar die lipsmackers
voor lipsmackers en andere merken moet je bij www.kisskissbangbang.nl zijn

ow en TVP!

Ik ben trouwens fan van de hypno gloss van essence, separeert goed, geen klonters
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:29:13 #29
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_76572912
Ik ga in feb/maart weer eens een fotoshoot doen voor de leuk iemand nog tips voor makeup voor foto's?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_76605079
Heb gister pakketje #3 van Silk Naturals ontvangen met medium coverage foundation en blur perfecting finishing powder, omg liefde Ik ben ook fan van de concealer, om de één of andere reden werken vloeibare/cream concealers bij mij nooit dus gebruik ik altijd poeder. Die van SN blijft mooi lang zitten zonder er cakey uit te zien ookal doe je er veel op (donkere kringen à la Samantha Ronson = not cool ).

Ik heb trouwens ook uitgevonden dat ik wenkbrauwpoeder beter vind werken dan potlood En ohja, ik heb ook uitgevonden dat vloeibare concealer betere dekking heeft als je het uitveegt/dept met een kwast of (in mijn geval) een sponsje dan met je vingers
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:54:00 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76605567
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef Burdie het volgende:
Er zijn verschillende oorzaken: inderdaad dat de economie wat minder gaat, maar ik doe ook minder moeite om opdrachten binnen te halen (ik heb een puppy thuis die veel van mijn tijd opslurpt) en heb minder geld om te kunnen investeren en adverteren. Plus dat er veel meiden hetzelfde werk doen voor niks... als hobby of om hun portfolio op te fleuren... sja, daar kan ik niet tegen op concurreren .
Damn, zonde joh Dat wordt idd wel erg lastig dan zo.
Ik hoop voor je dat je toch wat binnenhaalt ondanks alle mindere omstandigheden zeg maar!

Ohja.
Ik ben gezwicht

2 paletjes van NYX dus, net besteld op eBay
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:25:49 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76610864
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
Ohja.
Ik ben gezwicht
[ afbeelding ]
2 paletjes van NYX dus, net besteld op eBay
!

Sneller dan ik had gedacht
Maar ze zijn leukkkkkk
KuikenGuppy
pi_76611025
Mooie kleuren ja op de paletten
  zondag 10 januari 2010 @ 08:45:36 #34
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_76623690
Jullie weten veel van make-up zo te zien, dus even een vraagje: als ik kohlpotlood op heb, gaat het na een tijdje steeds allemaal in het binnenste hoekje van mijn ogen zitten, het hoopt zich daar op zeg maar. En dat is niet bepaald elegant. Is er een trucje waardoor het beter op z'n plek blijft?
  zondag 10 januari 2010 @ 10:49:15 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76624807
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

!

Sneller dan ik had gedacht
Maar ze zijn leukkkkkk
I know Ach ja. Ik heb nu geld, dus what the hell

Ja he Ik wilde eigenlijk nog meer (jumbo pencils, nog meer oogschaduw dingen enzo ) maar ik heb me nog kunnen inhouden. Met verzendkosten ist maar ¤ 15,90! Dat kan je toch niet laten liggen
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef dzjowennah het volgende:
Mooie kleuren ja op de paletten
Thanks!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:45:03 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76626084
quote:
Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef morgane het volgende:
Jullie weten veel van make-up zo te zien, dus even een vraagje: als ik kohlpotlood op heb, gaat het na een tijdje steeds allemaal in het binnenste hoekje van mijn ogen zitten, het hoopt zich daar op zeg maar. En dat is niet bepaald elegant. Is er een trucje waardoor het beter op z'n plek blijft?
Waar gebruik je je kohlpotlood? Boven je onderste wimperrand? Dus heel dicht bij je oog?
Zo ja, weinig aan te doen, behalve bijwerken.
Als ik knoei met eyeliner daar en het gaat prutten in mijn traanbuis of juist de buitenste hoek, haal ik dat weg met de tip van een wattenstaafje
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:45:55 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76626106
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

I know Ach ja. Ik heb nu geld, dus what the hell

Ja he Ik wilde eigenlijk nog meer (jumbo pencils, nog meer oogschaduw dingen enzo ) maar ik heb me nog kunnen inhouden. Met verzendkosten ist maar ¤ 15,90! Dat kan je toch niet laten liggen
Ahhhh, toch overstag

Ben heel benieuwd hoe de kleuren er in het echt uitzien
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:48:29 #38
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76626201
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:29 schreef purplerose het volgende:
Ik ga in feb/maart weer eens een fotoshoot doen voor de leuk iemand nog tips voor makeup voor foto's?
He wat leuk! Als model of als opmaakmevrouw?
Ik weet er veel te weinig van om tips te kunnen geven hoor, maar veel plezier alvast! Klinkt leuk!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:50:44 #39
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76626281
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:40 schreef Chanty87 het volgende:
Heb gister pakketje #3 van Silk Naturals ontvangen met medium coverage foundation en blur perfecting finishing powder, omg liefde Ik ben ook fan van de concealer, om de één of andere reden werken vloeibare/cream concealers bij mij nooit dus gebruik ik altijd poeder. Die van SN blijft mooi lang zitten zonder er cakey uit te zien ookal doe je er veel op (donkere kringen à la Samantha Ronson = not cool ).

Ik heb trouwens ook uitgevonden dat ik wenkbrauwpoeder beter vind werken dan potlood En ohja, ik heb ook uitgevonden dat vloeibare concealer betere dekking heeft als je het uitveegt/dept met een kwast of (in mijn geval) een sponsje dan met je vingers
Hehehe, heb even gegoogled op Samantha Ronson en da's wel erg ja, zo erg heb ik ze niet en die van mij worden door mijn lieftallige collega al "blauwe units" genoemd
Dat van dat aanbrengen van concealer met een kwast ben ik ook sinds een weekje achter, ik vind het maar gek dat het zo werkt, maar who cares, het werkt in ieder geval goed!
Zonder concealer =
Met concealer =
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 12:33:05 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76627901
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:45 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ahhhh, toch overstag

Ben heel benieuwd hoe de kleuren er in het echt uitzien
Yup
Ik denk wel goed, de plaatjes die ik postte zijn foto's en de vorige 2 paletjes die ik heb zijn ook super Maar ben idd alsnog benieuwd!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:40:39 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76628229
quote:
Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef morgane het volgende:
Jullie weten veel van make-up zo te zien, dus even een vraagje: als ik kohlpotlood op heb, gaat het na een tijdje steeds allemaal in het binnenste hoekje van mijn ogen zitten, het hoopt zich daar op zeg maar. En dat is niet bepaald elegant. Is er een trucje waardoor het beter op z'n plek blijft?
Probeer eens of je daar ook nog last van hebt met een eyeliner of een oogpotlood, misschien is je huid te vet voor een kohlpotlood.
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 12:47:29 #42
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_76628496
Vast een stomme vraag, maar wat is dan het verschil tussen een oogpotlood en kohlpotlood? Eyeliner kan ik ook wel eens proberen ja, heb het vroeger wel eens gehad maar ik kreeg het lijntje nooit mooi strak. Volgens mij heb ik juist meer een droge huid, maar om eens een ander soort te proberen is wel een goed idee
  zondag 10 januari 2010 @ 12:49:35 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76628569
Het materiaal is anders . Kohl is veel vetter dan oogpotlood.
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 12:51:19 #44
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_76628646
Ah ok, volgens mij weet ik nu wel welke je bedoelt. Dankjewel!
  zondag 10 januari 2010 @ 16:18:18 #45
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_76638092
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

He wat leuk! Als model of als opmaakmevrouw?
Ik weet er veel te weinig van om tips te kunnen geven hoor, maar veel plezier alvast! Klinkt leuk!
Als model! Ik wil je al de hele tijd vragen of je zin had me een keer te helpen met wat proef makeupjes maar ik begin me een stalker te voelen in je pm box Je hebt het zo druk dat ik nooit antwoord kreeg

Het gaat om een lingerie shoot ala www.suicidegirls.com
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 10 januari 2010 @ 17:19:03 #46
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76640790
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:18 schreef purplerose het volgende:

[..]

Als model! Ik wil je al de hele tijd vragen of je zin had me een keer te helpen met wat proef makeupjes maar ik begin me een stalker te voelen in je pm box Je hebt het zo druk dat ik nooit antwoord kreeg

Het gaat om een lingerie shoot ala www.suicidegirls.com
Helemaal vergeten... Sorry!
Inderdaad heel druk, plus wat gezondheidsproblemen (niks heel ernstigs of onbekends voor mij, maar daardoor hondsmoe als ik thuis kom). Daarnaast heb ik op mijn werk de kans om wat carrierehandige specialisaties te doen, maar dat betekent dus vet veel doen en weinig vrije tijd.
En dan is het huis ook nog steeds niet af
Last but not least ben ik ook een planningskneus dus benut de vrije tijd die ik heb dan weer met nutteloze zaken etc etc...
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje een sneu typje
Proef make-upjes zit er nu echt even niet in, sorry, ik hoop dat het na de zomer wat rustiger is hier, maar dat duurt dus nog wel even.

Suicidegirls is echt überstoer
Ik ben geen lesbo, maar die wijffies zien er wel goed uit, je moet er van houden, maar ik hou ervan
Superleuk zeg!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 17:22:51 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76640936
Waar is het PR en met wie?
Zoiets heb ik nog niet in mijn portfolio .

[ Bericht 2% gewijzigd door Burdie op 10-01-2010 17:36:43 ]
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 17:23:52 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76640974
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Burdie het volgende:
Waar is het PR en waar?
Zoiets heb ik nog niet in mijn portfolio .
PR woont in Maassluis, bij Rotterdam, weet niet of daar die shoot ook is.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 18:15:51 #49
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_76643087
Ik woon idd in Maassluis de shoot zal daar ook zijn. Het precieze wanneer en hoelaat enzo moeten we nog bepalen Het wordt gedaan door een vriend van me die ook voor fok fotografeert en voor 3fm, gewoon een beetje voor de lol kijken wat voor leuks we kunnen maken. Het is dus geen profi stuff
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 10 januari 2010 @ 18:16:49 #50
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_76643120
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Helemaal vergeten... Sorry!
Inderdaad heel druk, plus wat gezondheidsproblemen (niks heel ernstigs of onbekends voor mij, maar daardoor hondsmoe als ik thuis kom). Daarnaast heb ik op mijn werk de kans om wat carrierehandige specialisaties te doen, maar dat betekent dus vet veel doen en weinig vrije tijd.
En dan is het huis ook nog steeds niet af
Last but not least ben ik ook een planningskneus dus benut de vrije tijd die ik heb dan weer met nutteloze zaken etc etc...
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje een sneu typje
Proef make-upjes zit er nu echt even niet in, sorry, ik hoop dat het na de zomer wat rustiger is hier, maar dat duurt dus nog wel even.

Suicidegirls is echt überstoer
Ik ben geen lesbo, maar die wijffies zien er wel goed uit, je moet er van houden, maar ik hou ervan
Superleuk zeg!
Ik dacht al dat je het gewoon razend druk hebt enzo, ik geef van de zomer wel weer es een gil. Gaan we keer shoppen in denhaag ofzo
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 10 januari 2010 @ 18:23:11 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76643360
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef purplerose het volgende:
Ik woon idd in Maassluis de shoot zal daar ook zijn. Het precieze wanneer en hoelaat enzo moeten we nog bepalen Het wordt gedaan door een vriend van me die ook voor fok fotografeert en voor 3fm, gewoon een beetje voor de lol kijken wat voor leuks we kunnen maken. Het is dus geen profi stuff
Is ook wel een beetje ver weg voor mij, jammer .
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 20:06:14 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76648571
Maassluis is anders een wereldstad hoor!
We hebben een HEMA, maar liefst 2 Kruidvatten, een superleuk high-tea-roompje, een molen en sinds kort is de Albert Heijn ook op zondag open ( )
Whehehe, en toch vind ik het een leuk dorpje

Burdie: waar woon jij (in de buurt)?

PR, is goed, we spreken dan een keertje af
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:26:15 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76649634
Trouwens, even een vraagje aan jullie; zijn er nog andere manieren om aan MAC spullen te komen behalve via de bijenkorf? Ik vind het een supermerk, maar zo duur! Heb ook al op eBay gekeken maar dat aanbod is ook maar matig...
Kan ik er nog via een andere manier aankomen of wordt het gewoon sparen voor me?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:36:11 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76650178
We moeten gewoon een meet organiseren in New York ofzo, zodat we daar tegen dollarkoersen lekker voordelig make-up kunnen inslaan
M.a.w. ik heb er ook geen antwoord op en hoop ook dat iemand een slim antwoord heeft
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:39:22 #55
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76650365
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
We moeten gewoon een meet organiseren in New York ofzo, zodat we daar tegen dollarkoersen lekker voordelig make-up kunnen inslaan
M.a.w. ik heb er ook geen antwoord op en hoop ook dat iemand een slim antwoord heeft
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Of gewoon een meet hier, is een stuk goedkoper, en dan gaan we naar R'dam of A'dam, kwijlen over de MAC spullen in de bijenkorf
Ik zat trouwens de oudere topics van deze door te scrollen, en daar stond ook regelmatig wat over een meet, maar is die er nou uiteindelijk gekomen of niet?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:44:20 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76650663
Ik denk dat alleen de leuke mensen mochten komen en dat zijn wij dus duidelijk niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:47:19 #57
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76650844
Ik ben trouwens 1 keer de MAC counter ingelopen in Den Haag, na een werkdag. Was nogal verrot en ben snel weggegaan omdat ik het stom vond met mijn verrotte werkhoofd met uitgelopen make-up en 2 boodschappentassen vol met spullen tussen de modepopjes en tienermeisjes te staan

Heeft iemand zich weleens laten opmaken bij zo'n MAC-counter?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:48:25 #58
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76650910
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat alleen de leuke mensen mochten komen en dat zijn wij dus duidelijk niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dus... nieuw leven inblazen...?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:04:47 #59
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76652097
Voor mij voorlopig niet, echt te druk, maar wellicht willen anderen wel?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 januari 2010 @ 21:13:49 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76652676
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor mij voorlopig niet, echt te druk, maar wellicht willen anderen wel?
Anders plannen we wat verder weg vind ik ook best. Maar idd, is er verder animo voor een meet?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:07 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76652823
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Burdie: waar woon jij (in de buurt)?
Omgeving Amersfoort. Ook in zo'n klein, kus dorpje .
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:18:21 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76652974
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
Ik zat trouwens de oudere topics van deze door te scrollen, en daar stond ook regelmatig wat over een meet, maar is die er nou uiteindelijk gekomen of niet?
Natuurlijk niet .

Ik ben er nog altijd wel voor in hoor!
Lekker tutten .

En qua MAC... met een beetje moeite kan ik een pro-pas aanvragen, 40% korting op alles .
(maar daarvoor moet ik een keertje naar een pro-store en die zit niet in de buurt hier)
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:20:31 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76653127
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben trouwens 1 keer de MAC counter ingelopen in Den Haag, na een werkdag. Was nogal verrot en ben snel weggegaan omdat ik het stom vond met mijn verrotte werkhoofd met uitgelopen make-up en 2 boodschappentassen vol met spullen tussen de modepopjes en tienermeisjes te staan

Heeft iemand zich weleens laten opmaken bij zo'n MAC-counter?
Helemaal opmaken heb ik nog nooit laten doen daar, wel eens kleine dingetjes... in Parijs hebben ze me een keer een mooie bronzer laten zien (hoewel ik vond dat ze het niet zo mooi opbracht maar het was fijn om de kleur goed te kunnen zien) en in Utrecht hebben ze me een keer lipglass op gedaan, ook om te zien hoe de kleur me stond.
Maar volgens mij moet je voor zo'n full-face betalen .
KuikenGuppy
  zondag 10 januari 2010 @ 21:27:46 #64
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76653663
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet .

Ik ben er nog altijd wel voor in hoor!
Lekker tutten .

En qua MAC... met een beetje moeite kan ik een pro-pas aanvragen, 40% korting op alles .
(maar daarvoor moet ik een keertje naar een pro-store en die zit niet in de buurt hier)
Leuk! Haha ja ik ook wel Theeleuten en tutten, wat wil een mens nog meer?

ECHT?
Dan wil ik een keer gaan shoppen met je! xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_76653770
Ik wil die mac-counter in Grunn! Gebruik MAC foundation, heb 'm in A'dam gehaald maar wil nu toch ook wel eens rustig kunnen rondsnuffelen in Grunn.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_76655515
tvp + een vraagje.

welk merk consealer poeder of foundition dekt goed en blijft goed zitten..
ook ik heb helaas zo nu en dan puistjes, en als ik thuis ben smeer ik er niks op
maar als ik dan de deur uitga wil ik ze natuurlijk wel goed wegwerken.
Zelf ben ik trouwens helemaal fan van 2treu make up.
echt zo mooie kleuren met veel pigment hebben die.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:01:59 #67
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_76656013
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]



Dus... nieuw leven inblazen...?
Ik zeg, DOEN!
I'm in!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 10 januari 2010 @ 22:22:20 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76657442
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik zeg, DOEN!
I'm in!
Gezelluggg!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_76657544
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef xkellyyyyyy het volgende:
tvp + een vraagje.

welk merk consealer poeder of foundition dekt goed en blijft goed zitten..
ook ik heb helaas zo nu en dan puistjes, en als ik thuis ben smeer ik er niks op
maar als ik dan de deur uitga wil ik ze natuurlijk wel goed wegwerken.
Zelf ben ik trouwens helemaal fan van 2treu make up.
echt zo mooie kleuren met veel pigment hebben die.
Ik heb dus al een tijdje foundation van Mac, echt heeel fijn, absoluut geen masker effect, makkelijk aan te brengen en heel licht spul. Ik ben er echt gek op! Eerste flesje, laten adviseren daar en het is gewoon perfect!
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  zondag 17 januari 2010 @ 11:26:36 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76916844
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Damn, zonde joh Dat wordt idd wel erg lastig dan zo.
Ik hoop voor je dat je toch wat binnenhaalt ondanks alle mindere omstandigheden zeg maar!

Ohja.
Ik ben gezwicht
[ afbeelding ]
2 paletjes van NYX dus, net besteld op eBay
Ze zijn gister binnengekomen en ze zijn zoooo
Oh, wat hou ik toch van NYX. Echt een superkwaliteit merk voor een goeie prijs, niet zo duur als MAC maar zeker goeie pigmenten en kleuren
Heb vandaag de lichtpaarse kleur op met de bruine in mn crease die erboven zit in het paletje, en de kleur helemaal rechtsonder als highlight Zo gaaf!
Gister had ik de lichtbeige kleur en de bruine genomen, dat ziet er zo mooi uit! Supernatuurlijk en valt niet zo op.
Ja, helemaal goed
Wellicht in de toekomst komen er nog wel meer van die 10kleuren paletjes bij, maar nu heb ik wel ff genoeg aan deze
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 17 januari 2010 @ 14:00:24 #71
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76921823
Leuk zeg!
Ik ben ook nog steeds heel erg happy met mijn smokey-palette Ik gebruik hem echt bijna elke dag.
Wie weet koop ik ook ooit nog eens een paar van die anderen

Ik heb vrijdag in de aanbieding bij Kruidvat een nieuwe Gosh Wondervolume mascara gekocht, erg fijn en die van mij was zurig geworden na ongeveer een half jaar gebruiken en bijna op, dus vandaar.
En ook nog bij de Etos 2 Bourjois Smoky potloden, dieppaars en zwart.
Die zijn erg fijn, heel zacht, dus makkelijk te smudgen, maar eenmaal gesmudged (hoe spel je dat in vredesnaam??? ) en droog geven ze niet af.
Ik heb getest door alleen een smudgie lijntje te maken boven en onder mijn oog, zonder shadow insurance en het bleef de hele dag perfect zitten.
En zacht genoeg om ook weer van je oog af te komen als je het er af wilt halen met remover.
Ik heb vandaag de paarse gebruikt, gesmudged en als basis gebruikt om nog wat oogschaduw overheen te doen, blijft ook erg mooi zitten tot nu toe.

Ook weer heel blij mee

Wat is het toch een enge verslaving he, die smeersels
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_76924310
Ik ben MAC-ontmaagd ! Gister mijn eerste blush gekocht. De minerale blush Dainty, precies de kleur die ik zocht, een licht, warm roze. En hij is prachtig, heeel natuurlijk. Mijn MAC-verslaving is begonnen, vrees ik
pi_76927123
tvpeetje en meteen een vraag!

Ik heb wat besteld bij EDM wat ergens rond 3 januari verstuurd is, maar heb nog niets binnen
Iemand hier ervaring mee? duurt het altijd zo lang? Ligt mijn pakje ergens bij de douane (totaal geen ervaring mee) omdat ik ahum *kuch* *kuch* misschien iets te veel besteld heb? (al viel dat best mee vind ik zelf )

Ik wil zo graag mijn pakje
  zondag 17 januari 2010 @ 18:00:16 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
  zondag 17 januari 2010 @ 22:01:44 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76942220
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben MAC-ontmaagd ! Gister mijn eerste blush gekocht. De minerale blush Dainty, precies de kleur die ik zocht, een licht, warm roze. En hij is prachtig, heeel natuurlijk. Mijn MAC-verslaving is begonnen, vrees ik
Haha
Ik ken het Cool toch (wel een dure verslaving, maargoed). Ik heb zelf een kwast gekocht als 1e product van MAC, de 239. Die is zooooo .
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_76964749
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Eerst dit, en toen kreeg iemand een allergische reactie op hun concealer (oude sample van hetzelfde product gaf geen reactie) en na 4 keer te mailen en een bericht op Facebook kreeg ze eindelijk reactie. Na wat heen en weer gemail kreeg ze een mail terug van ene Jennifer die op z'n zachtst gezegd niet erg beleefd was en het kwam erop neer dat het onmogelijk zou zijn dat er iets in de concealer zat en dat het aan haar zelf lag. En dermatologen zijn zogenaamd zakkenvullers.

Iets later bleek dat er nog minstens 4 anderen ook een allergische reactie kregen op recent gekochte producten van EM.
Wat vaag! Mag ik dit ook op een andere site plaatsen?
pi_76976721
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat vaag! Mag ik dit ook op een andere site plaatsen?
Tuurlijk
pi_76977373
Oh wacht! Het is helemaal geen id bare minerals?
pi_76977561
Nee Everyday Minerals. Maar je mag het alsnog posten hoor, mensen hebben het recht om te weten hoe een bedrijf met haar klanten omgaat.
pi_76977599
Heb het gedaan! Ik PM je wel even de link dan kan jij het misschien helpen uitleggen, ik was er zelf natuurlijk niet bij !
pi_76978777
tvp enzo
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_77007794
Kennen jullie Bourjois make-up reinigings producten? Bevallen die?
pi_77014822
Ik heb eens op misslipgloss.nl gelezen dat die echt fijn zijn!
Cupid shot me..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:37:51 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77014847
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Maaiks het volgende:
Ik heb eens op misslipgloss.nl gelezen dat die echt fijn zijn!
Hoeveel kreeg ze betaald om dat te schrijven?
KuikenGuppy
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:42:40 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77022974
Ik ken het spul niet, weet wel dat ik de douchegels en deodorants rotspul vind. Het is ook niet voor niets overal vaak zo ontzettend afgeprijsd, volgens mij loopt het voor geen meter.

Het zou fijn zijn als het er hier (ook) door komt dat weblogs het duidelijk aan moeten geven als ze voor een product betaald krijgen of het product gratis krijgen als ze erover schrijven.
Mascha van Beautygloss (ofzoiets) en Debbie van Lushiousbeauty doen dat ook zo irritant, kan ik me heel erg aan storen...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77026965
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoeveel kreeg ze betaald om dat te schrijven?
Niks, soms krijgt ze alleen wat opgestuurd om te reviewen maar ze schrijft niks positiefs als ze er niet achter staat hoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:26 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77027648
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Niks, soms krijgt ze alleen wat opgestuurd om te reviewen maar ze schrijft niks positiefs als ze er niet achter staat hoor.
En dat weet je omdat...? Heb je de bedragen gezien waar het om gaat? Dat is geen 'leuk zakcentje' meer, dat is gewoon een serieus bedrijf geworden!
KuikenGuppy
pi_77029267
Die van lushiousbeauty krijgt wel betaald hoor!

Ik vind de deo's echt heel erg fijn en ik ken veel mensen die de douchegells ook fijn vinden...

Ik zal even navragen of masha ook betaald krijgt !
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:57:02 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77030187
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef P.F het volgende:
Ik zal even navragen of masha ook betaald krijgt !
Ja, die heeft er een bedrijf van gemaakt en wil het na haar studie 'fulltime' gaan doen.
Reken jij maar uit .
KuikenGuppy
pi_77030537
Best interessant om eens in te duiken, lijkt me een leuke case onderzoeksjournalistiek
pi_77030799
Is gratis producten sowieso beinvloed en gesponsord?
pi_77032292
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

En dat weet je omdat...? Heb je de bedragen gezien waar het om gaat? Dat is geen 'leuk zakcentje' meer, dat is gewoon een serieus bedrijf geworden!
Dat weet ik omdat ik die site technisch onderhoud en Cynthia dus regelmatig spreek. Het enige waarvoor ze betaald krijgt is de advertenties en advertorials. Ik wil het wel even navragen voor je hoor, als je het alsnog niet gelooft. Er zijn namelijk toch echt mensen die dit oprecht als hobby doen en er niet zoveel mogelijk geld uit willen halen.
pi_77032378
Is niet echt in je voordeel om bevooroordeeld te zijn, ooit komen mensen er wel achter?
pi_77032443
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
Is niet echt in je voordeel om bevooroordeeld te zijn, ooit komen mensen er wel achter?
Wie zegt dat ik bevooroordeeld ben? Ik geloof haar gewoon als zij zegt dat ze niet betaald wordt indien ze positieve reviews schrijft. Er zijn zat eerlijke negatieve reviews te vinden van producten die ze heeft gereviewed hoor.
pi_77032541
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik bevooroordeeld ben? Ik geloof haar gewoon als zij zegt dat ze niet betaald wordt indien ze positieve reviews schrijft. Er zijn zat negatieve reviews te vinden van producten die ze heeft gereviewed hoor.
Oooo nee sorry!! Ik had het over beautyblogs in het algemeen! Niet over jou!
pi_77032693
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Oooo nee sorry!! Ik had het over beautyblogs in het algemeen! Niet over jou!
Ooh haha, nevermind then
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:39:20 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77035805
Op het moment dat je het product gratis krijgt of ervoor betaald krijgt ben je natuurlijk enorm beïnvloed, of dat nou op bewust of onbewust vlak is.

Ik ben overigens niet tegen dat soort reviews ofzo op weblogs, maar ik vind wel dat het er duidelijk bij moet staan.
En de cosmeticaindustrie is natuurlijk een enorme business waar veel geld in omgaat en veel belangen zijn, velen snappen dat natuurlijk wel als ze zo'n weblog lezen, maar er izjn ook genoeg (tiener)meisjes die er keihard intrappen. Kijk maar naar de standaardreacties: "die ga ik zeker kopen/halen" als er een neiuw product gereviewd wordt. Die kids zijn toch wel heel erg beïnvloedbaar en hebben niet door dat er ook gewoon geld mee verdiend wordt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77038492
Dit is wel apart trouwens:
http://twitter.com/LushiousBabe?max_id=7957960030&page=10&twttr=true

@beautyjournaal ik werk weleens met webshops samen ja, zeker als zij de enige zijn die bepaalde producten/merken in NL verkopen.

@beautyjournaal oh ik onderneem actie genoeg, respons is ook prima, in vrijwel elk artikel linken we wel naar een webshop! ;-)

@beautyjournaal voor niets gaat de zon op ! ;-) dus dat zit wel goed! 8:26 AM Jan 12th from TweetDeck in reply to beautyjournaal
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:55:21 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77041478
Wat BBQkip al zei.

[ Bericht 96% gewijzigd door Burdie op 20-01-2010 09:41:10 ]
KuikenGuppy
pi_77041620
Gisterochtend deze gekocht



Ik gebruik het alleen om kleine oneffenheden weg te werken, maar dit is echt heel fijn spul en het dekt ontzettend goed! In het verleden veel duurdere producten gebruikt, maar deze waren lang niet zo goed!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:09:21 #101
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77041699
Dat lijkt me ook wel fijn spul! Waar kan je Essence ook alweer kopen?
pi_77041819
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:09 schreef morgane het volgende:
Dat lijkt me ook wel fijn spul! Waar kan je Essence ook alweer kopen?

*lurker in topic*
Kruidvat
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:19:54 #103
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77041880
Ah dat was het! Ik wist dat ik het vaak tegenkom, maar waar... thanks!
pi_77041884
Kruidvat ja.
2 jaar geleden in Duitsland geweest en daar hadden ze onwijs veel essence spulletjes!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77041935
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef Miam het volgende:
Kruidvat ja.
2 jaar geleden in Duitsland geweest en daar hadden ze onwijs veel essence spulletjes!
Klopt, daar komen al die collecties op tijd, hier zijn we afhankelijk van kruidvat
Als het goed is ligt de Go snow een dezer dagen in de winkel!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77041965
Daar ben ik erg benieuwd naar!

Ik heb overigens ook nieuwe mascara gekocht van Essence..



Ook super.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77042047
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef Miam het volgende:
Daar ben ik erg benieuwd naar!

Ik heb overigens ook nieuwe mascara gekocht van Essence..

[ afbeelding ]

Ook super.
Hm, die heb ik ook geprobeerd, vond em niet fijn.

Ik zweer bij deze:

The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77042146
Die heb ik ook gehad, beviel ook prima maar is natuurlijk een stuk duurder
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:40:40 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77042262
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Miam het volgende:
Gisterochtend deze gekocht

[ afbeelding ]

Ik gebruik het alleen om kleine oneffenheden weg te werken, maar dit is echt heel fijn spul en het dekt ontzettend goed! In het verleden veel duurdere producten gebruikt, maar deze waren lang niet zo goed!
Is het creme of spray?
KuikenGuppy
pi_77042322
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Is het creme of spray?
Creme.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77059700
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Op het moment dat je het product gratis krijgt of ervoor betaald krijgt ben je natuurlijk enorm beïnvloed, of dat nou op bewust of onbewust vlak is.

Ik ben overigens niet tegen dat soort reviews ofzo op weblogs, maar ik vind wel dat het er duidelijk bij moet staan.
En de cosmeticaindustrie is natuurlijk een enorme business waar veel geld in omgaat en veel belangen zijn, velen snappen dat natuurlijk wel als ze zo'n weblog lezen, maar er izjn ook genoeg (tiener)meisjes die er keihard intrappen. Kijk maar naar de standaardreacties: "die ga ik zeker kopen/halen" als er een neiuw product gereviewd wordt. Die kids zijn toch wel heel erg beïnvloedbaar en hebben niet door dat er ook gewoon geld mee verdiend wordt.
Ik zou niet durven te beweren dat elk product dat positief gereviewed wordt gratis is toegestuurd of dat er voor reviews wordt betaald. Ik heb het trouwens nog even nagevraagd aan Cynthia (Miss Lipgloss) en zij doet dus, zoals ik al zei, niet aan [positieve] reviews voor geld. Ze vindt het misleidend en gewoon niet kunnen, ik durf te wedden dat andere beautyblogsters er net zo over denken. Ik weet dat er veel meiden zijn die afgaan op de mening van Cynthia/Mascha/Debbie/enz. maar dat komt doordat men weet dat ze veel verstand van zaken hebben wat betreft beauty, dat weegt nogal wat zwaarder dan een paar meningen op Makeup Alley o.i.d. Daarbij schrijven ze voldoende negatieve reviews, als ze iets crap vinden dan schrijven ze dat ook gewoon. Objectiviteit is niet zo raar hoor, ook niet voor beautyblogsters die weleens spullen krijgen opgestuurd
pi_77072998
Ik vond die posts op twitter wel choquerend !
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:16:08 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77073681
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef P.F het volgende:
Ik vond die posts op twitter wel choquerend !
Wist je dat niet dan?
KuikenGuppy
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:21:22 #114
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77073996
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Miam het volgende:
Gisterochtend deze gekocht

[ afbeelding ]

Ik gebruik het alleen om kleine oneffenheden weg te werken, maar dit is echt heel fijn spul en het dekt ontzettend goed! In het verleden veel duurdere producten gebruikt, maar deze waren lang niet zo goed!
Die heb ik ook! Had hem alleen nog niet gebruikt maar hij bevalt dus
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:24:58 #115
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77074210
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef P.F het volgende:
Ik vond die posts op twitter wel choquerend !
Welke twitter?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:27:05 #116
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77074313
Mis ik nou weer spannende twitters?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:30:25 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77074513
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef purplerose het volgende:
Mis ik nou weer spannende twitters?
Ik wou zeggen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_77075019
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:24 schreef P.F het volgende:
Dit is wel apart trouwens:
http://twitter.com/LushiousBabe?max_id=7957960030&page=10&twttr=true

@beautyjournaal ik werk weleens met webshops samen ja, zeker als zij de enige zijn die bepaalde producten/merken in NL verkopen.

@beautyjournaal oh ik onderneem actie genoeg, respons is ook prima, in vrijwel elk artikel linken we wel naar een webshop! ;-)

@beautyjournaal voor niets gaat de zon op ! ;-) dus dat zit wel goed! 8:26 AM Jan 12th from TweetDeck in reply to beautyjournaal
Nee wat ik op de vorige BLZ postte!!
pi_77076230
Ik weet niks over wat Debbie doet voor d'r site, maar als zij daadwerkelijk zoiets doet (als in, betaald worden voor haar samenwerking) dan alsnog is dat haar eigen keuze imo... Zo'n site onderhouden kost zeeën van tijd en daar mag best wat aan verdiend worden vind ik. Het is een stuk minder objectief natuurlijk en maakt haar reviews ongeloofwaardig, maargoed. Ik kijk toch haast nooit op LB
pi_77148259
Ik denk niet dat Debbie zoiets zou doen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:44:45 #121
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77148414
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef Miam het volgende:
Daar ben ik erg benieuwd naar!

Ik heb overigens ook nieuwe mascara gekocht van Essence..

[ afbeelding ]

Ook super.
Ik zweer trouwens bij de hypnogloss 3 in 1 van essence, geweldige separatie van de wimpers
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_77148634
Ohh, ook een aanrader dus

Ik ben nog steeds heeeel tevreden met de foundation wat dekt dat spul zeg! ongeloofelijk!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:17:46 #123
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77149568
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef Miam het volgende:
Ohh, ook een aanrader dus

Ik ben nog steeds heeeel tevreden met de foundation wat dekt dat spul zeg! ongeloofelijk!
Zeker een aanrader Je kan veel laagjes aanbrengen zonder dat je echt klonters krijgt

ik ga toevallig dit weekend die foundation es proberen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_77150719
ik vind mascha en cynthia sowieso een beetje overrated

maargoed, ik heb laatst studio sculpt concealer van MAC gekocht en hij is fijnnnn
pi_77157094
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef purplerose het volgende:

[..]

Zeker een aanrader Je kan veel laagjes aanbrengen zonder dat je echt klonters krijgt

ik ga toevallig dit weekend die foundation es proberen
Oke, dan ga ik daar ook naar op zoek!
Ik heb nooit make-up teveel

Laat je even weten hoe je de foundation hebt ervaren?

Concealer gebruik ik soms van EDM sunlight..bevalt prima.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:01:59 #126
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77158793
Hoe doen jullie eigenlijk consealer en foundation op zonder dat het de rimpels en dingen accentueert Mij lukt het nog niet echt
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_77159004
Ik breng eerst met mijn vingers camouflage of consealer aan. Maar over het algemeen alleen als het echt nodig is (lees; puistje of vermoeide ogen;)). Daarna met een sponsje die ik tussen mijn wijsvinger en ringvinger klem, zodat ik met mijn middelvinger op een deppende manier de foundation egaal en precies aanbreng
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:09:35 #128
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77159144
hmm, niet veel anders dan ik het doe maar de uitkomst is nooit ok Ergens gaat het dus nog fout
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_77159282
Ligt ook aan de foundation die je gebruikt en of die bij je huid past.
Er zit al een groot verschil tussen vloeibare en compacte foundation
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:18:48 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77162464
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:06 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik zou niet durven te beweren dat elk product dat positief gereviewed wordt gratis is toegestuurd of dat er voor reviews wordt betaald. Ik heb het trouwens nog even nagevraagd aan Cynthia (Miss Lipgloss) en zij doet dus, zoals ik al zei, niet aan [positieve] reviews voor geld. Ze vindt het misleidend en gewoon niet kunnen, ik durf te wedden dat andere beautyblogsters er net zo over denken. Ik weet dat er veel meiden zijn die afgaan op de mening van Cynthia/Mascha/Debbie/enz. maar dat komt doordat men weet dat ze veel verstand van zaken hebben wat betreft beauty, dat weegt nogal wat zwaarder dan een paar meningen op Makeup Alley o.i.d. Daarbij schrijven ze voldoende negatieve reviews, als ze iets crap vinden dan schrijven ze dat ook gewoon. Objectiviteit is niet zo raar hoor, ook niet voor beautyblogsters die weleens spullen krijgen opgestuurd
Per definitie bestaat volledige objectiviteit al niet, alles wat iemand denkt is gebaseerd op eerdere ervaringen, duizenden andere gedachten, invloeden etc. Da's nu eenmaal mensen eigen, dat denken. Verder word je enorm (onbewust) beïnvloed bij het reviewen van gratis toegestuurde producten, laat staan als je er geld voor krijgt en zoals sommigen, deels van die inkomsten leeft.

Ik merk inderdaad dat Cynthia van de drie bloggers die ik ken (Mascha van Beautygloss, Cynthia van Misslipgloss en Debbie van Lushiousbeauty) het meest kritisch is en ook aangeeft als het niets is. Echter blijft voor mij bovenstaande gelden. Zal het bij Cynthia meer op onbewust vlak zijn, ik hoop dat zij daar met haar journalistiek-opleiding-achtergrond wel zelf bewust van is.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Chanty87 het volgende:
Ik weet niks over wat Debbie doet voor d'r site, maar als zij daadwerkelijk zoiets doet (als in, betaald worden voor haar samenwerking) dan alsnog is dat haar eigen keuze imo... Zo'n site onderhouden kost zeeën van tijd en daar mag best wat aan verdiend worden vind ik. Het is een stuk minder objectief natuurlijk en maakt haar reviews ongeloofwaardig, maargoed. Ik kijk toch haast nooit op LB
Debbie geeft zelf regelmatig aan dat ze huismama is en verder als werk haar site heeft, die brengt geld in het laadje. Dat zal zijn door producten te reviewen, reclame van de website door doorlinken, advertenties, samenwerken met webwinkels etc.
Het hoeft m.i. de reviews niet ongeloofwaardig te maken, als ze het maar duidelijk aangeeft bij elke review die ze doet waar ze geld voor krijgt, of voor elke webwinkel waar ze aan verdient als ze er naar doorlinkt enzo.
Ik dacht dat het in de VS of Groot Britannië verplicht zou gaan worden om dit te vermelden, lijkt mij een zeer goede zaak. Het kan nu snel misleidend zijn, volledig afhankelijk van de eerlijkheid en openheid van de al dan niet "amateur"blogger.
En dat jij er weinig op kijkt maakt nog niet dat anderen dan wel doen en er blind op afgaan, want mevrouw Debbie is dé make-up-expert.
ze leest overigens meestal gewoon de verpakking op of vertelt wat de verkoopster haar heeft wijsgemaakt, daarnaast stoor ik me mateloos aan haar spellings- en taalfouten en dit voorgaande geldt ook voor Mascha, met haar "pure" ingrediënten en "je voelt gewoon dat het goed is voor je huid"
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:40 schreef Ooi86 het volgende:
Ik denk niet dat Debbie zoiets zou doen.
Ze geeft zelf aan dat ze dit doet, dus tsja...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:35:45 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77163059
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef purplerose het volgende:
Hoe doen jullie eigenlijk consealer en foundation op zonder dat het de rimpels en dingen accentueert Mij lukt het nog niet echt
Zo, na mijn geraas over de naaierij in beautyblog-land, weer verder over make-up

Ik doe eerst een dagcreme op en smeer deze ook lekker onder mijn ogen, iets dikker dan de rest van mijn gezicht. Niet boven je ogen, want dan gaat je mascara en oogschaduw schmutzig worden.
Even goed erin wrijven en dan heel even laten intrekken, daarna met een kwast de concealer aanbrengen (gaat veel beter dan met sponsje of je vingers! Veel netter en betere dekking).
Ik heb vanochtend uit koopziekte (PMS is a bitch) een foundationbrush bij de HEMA gekocht, een zwart handvat met gele synthetische haren, heel dicht op elkaar. En daar heb ik nu mijn concealer mee gedaan onder mijn ogen en op mijn neus. Smeert super uit, brengt goed dekkend aan, je ziet geen haarstreepjes van de kwast en je hebt veel minder last van rimpeltjes benadrukken dan wanneer je je vingers of een sponsje gebruikt.
Foundation gebruik ik niet veel, maar eerst vingers en dan kwast vind ik het prettigst.

Wel regelmatig goed scrubben (mechanisch of chemisch) en je gezichtshuidje goed insmeren he
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:51:57 #132
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77163639
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef dzjowennah het volgende:
Ligt ook aan de foundation die je gebruikt en of die bij je huid past.
Er zit al een groot verschil tussen vloeibare en compacte foundation
Ik neem meestal degene die wegvalt als je het opsmeert, dus geen kleurverschil en ik test het op me kaaklijn.
Ik heb beide, compact en vloeibare maar vloeibaar heeft de voorkeur.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Zo, na mijn geraas over de naaierij in beautyblog-land, weer verder over make-up

Ik doe eerst een dagcreme op en smeer deze ook lekker onder mijn ogen, iets dikker dan de rest van mijn gezicht. Niet boven je ogen, want dan gaat je mascara en oogschaduw schmutzig worden.
Even goed erin wrijven en dan heel even laten intrekken, daarna met een kwast de concealer aanbrengen (gaat veel beter dan met sponsje of je vingers! Veel netter en betere dekking).
Ik heb vanochtend uit koopziekte (PMS is a bitch) een foundationbrush bij de HEMA gekocht, een zwart handvat met gele synthetische haren, heel dicht op elkaar. En daar heb ik nu mijn concealer mee gedaan onder mijn ogen en op mijn neus. Smeert super uit, brengt goed dekkend aan, je ziet geen haarstreepjes van de kwast en je hebt veel minder last van rimpeltjes benadrukken dan wanneer je je vingers of een sponsje gebruikt.
Foundation gebruik ik niet veel, maar eerst vingers en dan kwast vind ik het prettigst.

Wel regelmatig goed scrubben (mechanisch of chemisch) en je gezichtshuidje goed insmeren he
Misschien is dat het idd, de creme als ondergrond, ik doe regelmatig scrubben ja en diepreinigende maskertjes
Ik ga morgen maar weer es knutselen ik gebruik doordeweeks geen foundation maar als ik uitga of een fotoshoot doen moet ik wel weten hoe het er goed op te doen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:09:07 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77164259
Ik dacht eerst dat het daardoor zou gaan uitlopen, maar met concealer onder mijn ogen blijkt alles anders te werken dan ik denk
Het werkt gewoon beter, hoe gek ik het ook vind.
Als je heel snel hebt dat het gaat creasen, even heel licht afpoederen nadat je goed geblend hebt.

Oh ja, de kohlpotloden van de HEMA, de harde van 1,75 euro zijn ook erg goed! Ik heb kleur 34 ofzo, heel donkerbruin, goeie shit

Heb je die emo-shoot al gehad trouwens?
Ben benieuwd naar foto's als je die al hebt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:41:17 #134
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77165405
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht eerst dat het daardoor zou gaan uitlopen, maar met concealer onder mijn ogen blijkt alles anders te werken dan ik denk
Het werkt gewoon beter, hoe gek ik het ook vind.
Als je heel snel hebt dat het gaat creasen, even heel licht afpoederen nadat je goed geblend hebt.

Oh ja, de kohlpotloden van de HEMA, de harde van 1,75 euro zijn ook erg goed! Ik heb kleur 34 ofzo, heel donkerbruin, goeie shit

Heb je die emo-shoot al gehad trouwens?
Ben benieuwd naar foto's als je die al hebt
Nee nog niet, feb gaat het gebeuren
Morgen (vandaag) proef makeupjes doen voor de shoot
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:07:49 #135
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77166377
Ah, veel plezier vandaag dan he!
Als het een beetje lukt met fotograferen zien we natuurlijk graag de foto's
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:20:11 #136
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77166800
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, veel plezier vandaag dan he!
Als het een beetje lukt met fotograferen zien we natuurlijk graag de foto's
Uiteraard plaats ik wat gelukte foto's (hopelijk zullen die ertussen zitten want ik plak vaak niet zo goed op foto's met me volle rubens lijfje

En daarbij moet ik wel tot feb wachten met de foto's want 4 feb laat ik 2 nieuwe tattoos zetten en die moeten op de foto's erbij

[ Bericht 9% gewijzigd door purplerose op 23-01-2010 01:29:50 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 11:30:15 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77171901
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht eerst dat het daardoor zou gaan uitlopen, maar met concealer onder mijn ogen blijkt alles anders te werken dan ik denk
Het werkt gewoon beter, hoe gek ik het ook vind.
Als je heel snel hebt dat het gaat creasen, even heel licht afpoederen nadat je goed geblend hebt.

Oh ja, de kohlpotloden van de HEMA, de harde van 1,75 euro zijn ook erg goed! Ik heb kleur 34 ofzo, heel donkerbruin, goeie shit

Heb je die emo-shoot al gehad trouwens?
Ben benieuwd naar foto's als je die al hebt
Ik heb ze idd ook, zwart, bruin en wit, en ze zijn super Die witte kan ik zelfs gebruiken in mn binnenste ooghoeken! Had ik niet verwacht. Al gebruik ik daar toch liever mn jumbo pencils voor, het blijft fijn dat het ook met die andere kan
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_77172365
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Per definitie bestaat volledige objectiviteit al niet, alles wat iemand denkt is gebaseerd op eerdere ervaringen, duizenden andere gedachten, invloeden etc. Da's nu eenmaal mensen eigen, dat denken. Verder word je enorm (onbewust) beïnvloed bij het reviewen van gratis toegestuurde producten, laat staan als je er geld voor krijgt en zoals sommigen, deels van die inkomsten leeft.

Ik merk inderdaad dat Cynthia van de drie bloggers die ik ken (Mascha van Beautygloss, Cynthia van Misslipgloss en Debbie van Lushiousbeauty) het meest kritisch is en ook aangeeft als het niets is. Echter blijft voor mij bovenstaande gelden. Zal het bij Cynthia meer op onbewust vlak zijn, ik hoop dat zij daar met haar journalistiek-opleiding-achtergrond wel zelf bewust van is.
Natuurlijk, maar naar mijn idee is het enige verschil tussen het reviewen van iets dat je gratis opgestuurd hebt gekregen of iets dat je zelf gekocht hebt dat je bij het eerste wat milder bent in je mening. Ik bedoel, je kunt wel een review vol met superlatieven schrijven omdat je hebt gratis hebt gehad en het bedrijf die het opstuurde hoopt op deze manier dan meer verkopen te genereren. Maar ik zou persoonlijk eerder kritisch zijn zodat dat bedrijf weet dat er wat te verbeteren valt, en daarnaast zou ik mijn bezoekers geen crap willen aansmeren. Daar ben ik gewoon te eerlijk voor en ik durf te wedden dat Cynthia er net zo over denkt
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Debbie geeft zelf regelmatig aan dat ze huismama is en verder als werk haar site heeft, die brengt geld in het laadje. Dat zal zijn door producten te reviewen, reclame van de website door doorlinken, advertenties, samenwerken met webwinkels etc.
Het hoeft m.i. de reviews niet ongeloofwaardig te maken, als ze het maar duidelijk aangeeft bij elke review die ze doet waar ze geld voor krijgt, of voor elke webwinkel waar ze aan verdient als ze er naar doorlinkt enzo.
Ik dacht dat het in de VS of Groot Britannië verplicht zou gaan worden om dit te vermelden, lijkt mij een zeer goede zaak. Het kan nu snel misleidend zijn, volledig afhankelijk van de eerlijkheid en openheid van de al dan niet "amateur"blogger.
En dat jij er weinig op kijkt maakt nog niet dat anderen dan wel doen en er blind op afgaan, want mevrouw Debbie is dé make-up-expert.
Met "ik kijk toch haast nooit op LB" bedoel ik eigenlijk dat ik daarom niet weet hoe Debbie haar site onderhoudt op het gebied van content en dergelijke Dus ik kan daar geen oordeel over vellen.
pi_77173943
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Per definitie bestaat volledige objectiviteit al niet, alles wat iemand denkt is gebaseerd op eerdere ervaringen, duizenden andere gedachten, invloeden etc. Da's nu eenmaal mensen eigen, dat denken. Verder word je enorm (onbewust) beïnvloed bij het reviewen van gratis toegestuurde producten, laat staan als je er geld voor krijgt en zoals sommigen, deels van die inkomsten leeft.

Ik merk inderdaad dat Cynthia van de drie bloggers die ik ken (Mascha van Beautygloss, Cynthia van Misslipgloss en Debbie van Lushiousbeauty) het meest kritisch is en ook aangeeft als het niets is. Echter blijft voor mij bovenstaande gelden. Zal het bij Cynthia meer op onbewust vlak zijn, ik hoop dat zij daar met haar journalistiek-opleiding-achtergrond wel zelf bewust van is.
[..]

Debbie geeft zelf regelmatig aan dat ze huismama is en verder als werk haar site heeft, die brengt geld in het laadje. Dat zal zijn door producten te reviewen, reclame van de website door doorlinken, advertenties, samenwerken met webwinkels etc.
Het hoeft m.i. de reviews niet ongeloofwaardig te maken, als ze het maar duidelijk aangeeft bij elke review die ze doet waar ze geld voor krijgt, of voor elke webwinkel waar ze aan verdient als ze er naar doorlinkt enzo.
Ik dacht dat het in de VS of Groot Britannië verplicht zou gaan worden om dit te vermelden, lijkt mij een zeer goede zaak. Het kan nu snel misleidend zijn, volledig afhankelijk van de eerlijkheid en openheid van de al dan niet "amateur"blogger.
En dat jij er weinig op kijkt maakt nog niet dat anderen dan wel doen en er blind op afgaan, want mevrouw Debbie is dé make-up-expert.
ze leest overigens meestal gewoon de verpakking op of vertelt wat de verkoopster haar heeft wijsgemaakt, daarnaast stoor ik me mateloos aan haar spellings- en taalfouten en dit voorgaande geldt ook voor Mascha, met haar "pure" ingrediënten en "je voelt gewoon dat het goed is voor je huid"
[..]

Ze geeft zelf aan dat ze dit doet, dus tsja...
Correct me if i'm wrong, maar ze zegt toch alleen dat ze wel eens samenwerkt met webshops?
Dat klopt ook wel. Ze heeft met bepaalde webshops (zoals in de watten) die van alles verkopen een soort samenwerkingsverband met dat zij producten in de schijnwerpers zet en dat er een kortingscode is ofzo. Dat is toch niet misleidend?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:56:16 #140
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77314652
Het ging weer helemaal fout, ik hoefde maar in de buurt van me oog te komen met paars en blauw en het leek of ik een klap heb gehad Het lukt me niet echt de juiste kleur combi's te kiezen En uiteraard ook het consealer en foundation probleem dat al me onder me oog rimpels accentueert, ik doe ergens iets fout !

Kunnen jullie me helpen met het kiezen als ik pics post van me oogschaduws? Mij lukt het ff niet het juiste uit te kiezen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:26:09 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77334414
Ja hoor, bring it on! .
KuikenGuppy
pi_77337439
Ik heb een zwak voor italiaanse makeupmerken.
i luuuuvvv pupa & kiko.
Die mascara's van kiko zijn echt vet goed!
wel jammer dat je kiko alleen in duitsland en italie krijgen kunt.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:18:54 #143
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77346392
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Burdie het volgende:
Ja hoor, bring it on! .
Yay! post ik vrijdag of zaterdag de pics, heb donderdags altijd weinig tijd
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_77432682
Hoi Ik zoek naar rode oogschaduw en een rood oogpotlood. Tips? Of plekken waar je die kan krijgen enzo?
Voor de oogschaduw het liefst rood-rood, én een beetje donkerder, en oogpotlood iets donker.
pi_77442964
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Hoi Ik zoek naar rode oogschaduw en een rood oogpotlood. Tips? Of plekken waar je die kan krijgen enzo?
Voor de oogschaduw het liefst rood-rood, én een beetje donkerder, en oogpotlood iets donker.
NYX heeft rood.

Google eens op nonpareilboutique voor een goede webshop
pi_77504440
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Hoi Ik zoek naar rode oogschaduw en een rood oogpotlood. Tips? Of plekken waar je die kan krijgen enzo?
Voor de oogschaduw het liefst rood-rood, én een beetje donkerder, en oogpotlood iets donker.
Ik heb rode oogschaduw van Grimas die ook schmink maakt. Te koop in feest winkels :p, Wilde de make up eens proberen omdat ze erg veel pigment hebben. Alleen gebruik ik het rood nooit omdat het net is of ik ontstoken ogen heb of dat ik er een klap op heb gehad.
  maandag 1 februari 2010 @ 14:30:48 #147
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77512439
Wat een teleurstelling ik kreeg gewoon me makeup kleurtjes niet goed op de foto Ik blijf proberen, jullie zien ze vanzelf verschijnen als ik het voor elkaar krijg
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:52:58 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77670222
Vandaag de nieuwe foundation van Maybelline gehaald, de Superstay 24H.
Wat een verschil! Echt een fantastisch product, ik ben er helemaal lyrisch over .

KuikenGuppy
pi_77724759
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Burdie het volgende:
Vandaag de nieuwe foundation van Maybelline gehaald, de Superstay 24H.
Wat een verschil! Echt een fantastisch product, ik ben er helemaal lyrisch over .

[ afbeelding ]
Ja, ik heb er een hoop over gehoord! Vertel, waarom issie zo goed?! En waar heb je hem gehaald?
  zondag 7 februari 2010 @ 12:05:45 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77725845
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:01 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, ik heb er een hoop over gehoord! Vertel, waarom issie zo goed?! En waar heb je hem gehaald?
Ik heb 'm bij de DA gekocht (ik had gehoord dat ze 'm daar verkochten en heb eigenlijk nergens anders gezocht) en hij is zo goed omdat hij echt perfect dekt, zonder je zo'n "foundationhoofd" te geven.
KuikenGuppy
pi_77836831
voor de luie mensen onder ons

Ik heb een webshop gevonden met goedgeprijsde too faced spullen en ze rekenen niet te gekke verzendkosten.

linkje
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:46:08 #152
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_77839747
Hey ik had een vraagje:
is er ook zoiets als concealer en foundation voor gevoelige mensen?
wanneer ik m'n wallen heb geprobeerd weg te werken heb ik vaak last van licht tranende ogen..
Hebben jullie aanraders?
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:05:38 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77852851
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:46 schreef Niara het volgende:
Hey ik had een vraagje:
is er ook zoiets als concealer en foundation voor gevoelige mensen?
wanneer ik m'n wallen heb geprobeerd weg te werken heb ik vaak last van licht tranende ogen..
Hebben jullie aanraders?
Body shop?
Weet niet welke je nu hebt? Maar anders ff advies vragen bij een Sephora of MAC store, weet niet precies wat je wilt hebben qua prijsklasse?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_77853276
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik heb ze idd ook, zwart, bruin en wit, en ze zijn super Die witte kan ik zelfs gebruiken in mn binnenste ooghoeken! Had ik niet verwacht. Al gebruik ik daar toch liever mn jumbo pencils voor, het blijft fijn dat het ook met die andere kan
Die van de etos, waterproof, 2 euro is ook heel erg fijn! (blauwe verpakking)
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:20:49 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77853411
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef _aurum_ het volgende:
voor de luie mensen onder ons

Ik heb een webshop gevonden met goedgeprijsde too faced spullen en ze rekenen niet te gekke verzendkosten.

linkje
Leuke site! en je kan er ook urban decay bestellen! Ga ik zeker doen Dat wil ik echt nog eens proberen!
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Die van de etos, waterproof, 2 euro is ook heel erg fijn! (blauwe verpakking)
Oeh, thanks voor de tip!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_77853447
Die geeft namelijk een heel dun fijn lijntje zonder dat hij hard en krasserig aanvoelt! En hij geeft genoeg product af!
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:39:35 #157
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77856420
Ik moet jullie even vertellen hoe geweldig ik de Essence "Clear & matt foundation" vind
30 ml. voor 3 euro geloof ik. Gebruik ik nu een week of 2 en dat is echt prima spul!



Waarom het Clear en Matt heet weet ik niet want het maakt mijn huid niet heel duidelijk mat ofzo. Dat vind ik dan ook wel weer een pluspunt want ik wil geen mat poederhoofd.
En het geeft een lichte/medium dekking, voor mij helemaal prima. En ik kreeg er met aanbrengen met mijn vingers geen foundationhoofd van.
De foundation is op gelbasis, olievrij, wat gek is bij aanbrengen, maar heel fijn is bij het uitsmeren, nice!
Bovendien blijft mijn huid er wat langer goed uit zien zonder foundation-glim + huidolie-glim op mijn gezicht. Niet mat, maar gewoon normaal.

Ik gebruik er iets meer van dan van een ander soort foundation, is niet zuinig in gebruik, maar daarentegen kost het ook geen drol dus dat geeft niet. Wel nodig om echte vlekjes door puistjes/littekens/donkere plekken onder je ogen nog apart te camoufleren, maar da's eigenlijk bij elke foundation wel toch, behalve pancake (and who likes that?).

Er zijn helaas maar 4 kleurtjes, maar nummero uno, de lichtste, is echt precies mijn huidskleur!
Jeej! De goodkoopste foundation tot nu toe is voor mij de beste

Nog iemand ervaring mee?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:47:35 #158
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77856722
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet jullie even vertellen hoe geweldig ik de Essence "Clear & matt foundation" vind
30 ml. voor 3 euro geloof ik. Gebruik ik nu een week of 2 en dat is echt prima spul!

[ afbeelding ]

Waarom het Clear en Matt heet weet ik niet want het maakt mijn huid niet heel duidelijk mat ofzo. Dat vind ik dan ook wel weer een pluspunt want ik wil geen mat poederhoofd.
En het geeft een lichte/medium dekking, voor mij helemaal prima. En ik kreeg er met aanbrengen met mijn vingers geen foundationhoofd van.
De foundation is op gelbasis, olievrij, wat gek is bij aanbrengen, maar heel fijn is bij het uitsmeren, nice!
Bovendien blijft mijn huid er wat langer goed uit zien zonder foundation-glim + huidolie-glim op mijn gezicht. Niet mat, maar gewoon normaal.

Ik gebruik er iets meer van dan van een ander soort foundation, is niet zuinig in gebruik, maar daarentegen kost het ook geen drol dus dat geeft niet. Wel nodig om echte vlekjes door puistjes/littekens/donkere plekken onder je ogen nog apart te camoufleren, maar da's eigenlijk bij elke foundation wel toch, behalve pancake (and who likes that?).

Er zijn helaas maar 4 kleurtjes, maar nummero uno, de lichtste, is echt precies mijn huidskleur!
Jeej! De goodkoopste foundation tot nu toe is voor mij de beste

Nog iemand ervaring mee?
Geen ervaring mee maar ik ben over! Ik ga hem uitproberen, vooral ook omdat ie olievrij is dat lijkt me erg fijn.
Vrijdag ga ik hem halen!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:59:13 #159
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77857192
Als ik je FoBo mag geloven heb jij ook een licht bekkie, dus zou nummer 1 ook voor jou goed kunnen zijn. Nou ja, gewoon even stiekem swatchen in de winkel dus
Hoop dattie werkt voor jou

Ik heb hem trouwens in Leidschendam gekocht, weet niet of die bij de Koningshoek of de dr. Kuyperkade hem hebben. Zijn allebei maar kleine Kruidvatjes he, helaas
Is de Koningshoek trouwens altijd zo stil? Ik ben er natuurlijk nog niet echt gewend, maar ik vind het echt altijd uitgestorven en ongezellig daar
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:10:04 #160
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77857599
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik je FoBo mag geloven heb jij ook een licht bekkie, dus zou nummer 1 ook voor jou goed kunnen zijn. Nou ja, gewoon even stiekem swatchen in de winkel dus
Hoop dattie werkt voor jou

Ik heb hem trouwens in Leidschendam gekocht, weet niet of die bij de Koningshoek of de dr. Kuyperkade hem hebben. Zijn allebei maar kleine Kruidvatjes he, helaas
Is de Koningshoek trouwens altijd zo stil? Ik ben er natuurlijk nog niet echt gewend, maar ik vind het echt altijd uitgestorven en ongezellig daar
Ze hebben ze wel maar je hebt dan kans dat psies de kleur die ik nodig heb er niet meer dus ik kijk voor de zekerheid morgen ook ff in vlaardingen bij de kruidvat.

Ik heb ook de lichtste nodig,of een na lichtste dat kan ook, morgen testen

Hoelaat ben je dan gegaan want smiddags is het toch meestal niet uitgestorven, ja op maandag ofzo
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_77857647
Ik heb last van erfelijke wallen en ik heb begrepen na research dat ik dan een camouflage stick moet gebruiken. Op internet kan ik bijv bij deonlinedrogist.nl maar 2 varianten ervoor vinden van hetzelfde merk namelijk voor de lichte of voor de donkere huid.
Is dit normaal? kan ik beter wat anders gebruiken?

Ik ben helemaal niet bekend met make-up. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij een zetje in de goede richting zouden kunnen geven.
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:25:12 #162
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77861278
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ze hebben ze wel maar je hebt dan kans dat psies de kleur die ik nodig heb er niet meer dus ik kijk voor de zekerheid morgen ook ff in vlaardingen bij de kruidvat.

Ik heb ook de lichtste nodig,of een na lichtste dat kan ook, morgen testen

Hoelaat ben je dan gegaan want smiddags is het toch meestal niet uitgestorven, ja op maandag ofzo
Nou, ik ben er weleens op vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdagmiddag geweest en ik vond het nou niet echt druk.
Maar ik weet niet hoe het normaal is hoor, ben toch iets meer stad gewend denk ik misschien
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:52:29 #163
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77862744
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:11 schreef Mark03 het volgende:
Ik heb last van erfelijke wallen en ik heb begrepen na research dat ik dan een camouflage stick moet gebruiken. Op internet kan ik bijv bij deonlinedrogist.nl maar 2 varianten ervoor vinden van hetzelfde merk namelijk voor de lichte of voor de donkere huid.
Is dit normaal? kan ik beter wat anders gebruiken?

Ik ben helemaal niet bekend met make-up. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij een zetje in de goede richting zouden kunnen geven.
Ben je een jongen/man?
Ik zou geen camouflagestick onder je ogen smeren, dat wordt echt niet mooi.
Heb je alleen donkere kringen onder je ogen of (ook) van die gezwollen oogzakjes?
Bij dikke wallen die geen kleurverschil hebben zou ik niets doen van make-up, je kunt wel spert-aambeienzalf erop doen tegen de zwelling.
Als je donkere kringen hebt, ligt het een beetje aan de kleur.
Als het blauwig is, zoals bij mij (of kijk bij google images naar foto's van Samantha Ronson), kun je verschillende dingen proberen.
Wat ik fijn vind werken voor snel 's ochtends is Max Factor under eye concealer in de lichtste versie, want ik ben heel bleek. Dat smeer je er een beetje op en dep je met je vinger "in" je huid.
Neemt het ergste blauw weg, maar dekt niet volledig.
Ook een minerale poederconcealer kun je goed gebruiken, kijk eens op www.everydayminerals.com of een vand e vele andere websites die dat aanbieden. Kun je met een make-up-kwast makkelijk onder je oog aanbrengen door het "erin te wrijven/borstelen". Bij Sephora, in de grotere V&D's, hebben ze ook minerale poeders.
Als je meer dekking wilt, kun je een ander soort concealer nemen, bijv. een creamy concealer (google maar eens op NYX concealer in a jar, voor een voorbeeld). Die breng je aan met een concealerkwastje en dep je daarna goed in je huid om deze te laten mengen met je eigen huidskleur om je donkere kring heen.

Wat je kunt doen is naar een MAC-store (in de Bijenkorf A'dam, R'dam of Den Haag) of een Bobbi Brown store (Bijenkorf R'dam of A'dam) gaan, daar hebben ze echt verstand van make-up en kunnen je goed helpen, kijken wat er bij jouw huidskleur en wallenproblemen past
Er zijn immers meer dan 2 huidskleuren en wat bij de een prima past, staat bij de ander voor geen meter.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:56:47 #164
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77863017
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nou, ik ben er weleens op vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdagmiddag geweest en ik vond het nou niet echt druk.
Maar ik weet niet hoe het normaal is hoor, ben toch iets meer stad gewend denk ik misschien
Tis idd geen bruisend denhaag vandaar dat ik ook liever daar shop
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:07:30 #165
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_77872404
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ze hebben ze wel maar je hebt dan kans dat psies de kleur die ik nodig heb er niet meer dus ik kijk voor de zekerheid morgen ook ff in vlaardingen bij de kruidvat.

Ik heb ook de lichtste nodig,of een na lichtste dat kan ook, morgen testen

Hoelaat ben je dan gegaan want smiddags is het toch meestal niet uitgestorven, ja op maandag ofzo
koningshoek is de laatste tijd echt uitgestorven idd.
De kruidvat in vlaardingen is lekker groot! Ze hebben best een ruime opstelling vind ik Tenzij je naar die op de loper gaat. Die is wat ehm..minimaal.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:32:48 #166
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_77873639
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Body shop?
Weet niet welke je nu hebt? Maar anders ff advies vragen bij een Sephora of MAC store, weet niet precies wat je wilt hebben qua prijsklasse?
Tja het liefsts niet te duur.. maar bodyshop is wel een goede optie denk ik
bedankt!
pi_77888365
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ben je een jongen/man?
Ik zou geen camouflagestick onder je ogen smeren, dat wordt echt niet mooi.
Heb je alleen donkere kringen onder je ogen of (ook) van die gezwollen oogzakjes?
Bij dikke wallen die geen kleurverschil hebben zou ik niets doen van make-up, je kunt wel spert-aambeienzalf erop doen tegen de zwelling.
Als je donkere kringen hebt, ligt het een beetje aan de kleur.
Als het blauwig is, zoals bij mij (of kijk bij google images naar foto's van Samantha Ronson), kun je verschillende dingen proberen.
Wat ik fijn vind werken voor snel 's ochtends is Max Factor under eye concealer in de lichtste versie, want ik ben heel bleek. Dat smeer je er een beetje op en dep je met je vinger "in" je huid.
Neemt het ergste blauw weg, maar dekt niet volledig.
Ook een minerale poederconcealer kun je goed gebruiken, kijk eens op www.everydayminerals.com of een vand e vele andere websites die dat aanbieden. Kun je met een make-up-kwast makkelijk onder je oog aanbrengen door het "erin te wrijven/borstelen". Bij Sephora, in de grotere V&D's, hebben ze ook minerale poeders.
Als je meer dekking wilt, kun je een ander soort concealer nemen, bijv. een creamy concealer (google maar eens op NYX concealer in a jar, voor een voorbeeld). Die breng je aan met een concealerkwastje en dep je daarna goed in je huid om deze te laten mengen met je eigen huidskleur om je donkere kring heen.

Wat je kunt doen is naar een MAC-store (in de Bijenkorf A'dam, R'dam of Den Haag) of een Bobbi Brown store (Bijenkorf R'dam of A'dam) gaan, daar hebben ze echt verstand van make-up en kunnen je goed helpen, kijken wat er bij jouw huidskleur en wallenproblemen past
Er zijn immers meer dan 2 huidskleuren en wat bij de een prima past, staat bij de ander voor geen meter.
Ik ben inderdaad een jongen/man. ik zou liever ook geen makeup gebruiken maargoed om nou de hele tijd met die wallen rond te lopen is nou ook niet al te fijn. Mijn wallen zijn namelijk erfelijk. Ik heb zowel blauw onder m'n ogen als wallen, echt heel vervelend.

Op internet zag ik het volgende filmpje:
Nou wil ik niet mezelf helemaal onder smeren met foundation maar ik zou graag wel net zoals hij mijn wallen minder laten opvallen het blauwe wat ik onder mijn ogen heb vind ik nog geeneens zo heel erg.
Hoe doet hij dat?
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 16:51:02 #168
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77888606
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad een jongen/man. ik zou liever ook geen makeup gebruiken maargoed om nou de hele tijd met die wallen rond te lopen is nou ook niet al te fijn. Mijn wallen zijn namelijk erfelijk. Ik heb zowel blauw onder m'n ogen als wallen, echt heel vervelend.

Op internet zag ik het volgende filmpje:
Nou wil ik niet mezelf helemaal onder smeren met foundation maar ik zou graag wel net zoals hij mijn wallen minder laten opvallen het blauwe wat ik onder mijn ogen heb vind ik nog geeneens zo heel erg.
Hoe doet hij dat?
Ik zou toch het advies van BBQ-kip opvolgen en je bij een winkel waar ze er verstand van hebben (dat is dus NIET de Etos of de DA) je laten adviseren. Zij gaf al het advies voor MAC, bijkomend voordeel is dat er vaak mannelijke visagisten rondlopen en het geen mega-girly verpakkingen heeft (+ het is geweldig spul ). Dit voor het geval je toch een beetje make-up vrees mocht hebben.
Chick on a mission
pi_77888985
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:51 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik zou toch het advies van BBQ-kip opvolgen en je bij een winkel waar ze er verstand van hebben (dat is dus NIET de Etos of de DA) je laten adviseren. Zij gaf al het advies voor MAC, bijkomend voordeel is dat er vaak mannelijke visagisten rondlopen en het geen mega-girly verpakkingen heeft (+ het is geweldig spul ). Dit voor het geval je toch een beetje make-up vrees mocht hebben.
Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:25:19 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77889681
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
Je doet net of MAC volledig onbetaalbaar is voor de 'gewone burger' .
Het zijn maar 2 tientjes ofzo hoor, max. Dat zijn geen bedragen waar je failliet van gaat, toch?
KuikenGuppy
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 17:47:50 #171
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77890447
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je doet net of MAC volledig onbetaalbaar is voor de 'gewone burger' .
Het zijn maar 2 tientjes ofzo hoor, max. Dat zijn geen bedragen waar je failliet van gaat, toch?
Mijn alternatief zou zijn om dan maar naar een goede Douglas of ICI PARIS te gaan. Ik denk dat hun advies kwalitatief wat minder is, maar nog steeds beter dan de zaterdaghulp van de Etos.

(Oh en als je een budget hebt, geef dat gelijk even aan, want anders komen ze bij de Douglas ook met de topmerken aanslepen hoor ).

Burdie: ik ben het met je eens dat MAC niet buitensporig duur is, maar ik kan me wel voorstellen dat ze bijvoorbeeld ook een kwast gelijk proberen aan te smeren *cha-ching!*. (Ik heb mijn 60$ kwast ook teruggebracht in New York, het is zeker topspul en als visagist heb je het ook vast nodig. Maar niet zoals ik om iets een keertje te gebruiken )
Chick on a mission
pi_77892961
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:





  donderdag 11 februari 2010 @ 21:37:15 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77899101
Ooooh ook de Maybelline Superstay 24H .
KuikenGuppy
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:55:39 #174
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77900120
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_77900252
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef Burdie het volgende:
Ooooh ook de Maybelline Superstay 24H .
Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
pi_77900642
Ben nu wel benieuwd naar die foundation.. maar kan voorlopig nog vooruit met mijn Estee Lauder die ik in de zomer heb gekocht
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:07:15 #177
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77900761
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef purplerose het volgende:
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
Niet te vergelijken denk ik
Maar ik hoef geen volledige heftige dekking dus dan is die maybelline erg overdreven.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77901037
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:02 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Haha ik heb gister ook de 24H gekocht en m'n moeder kwam vandaag met diezelfde gezichtsstomer thuis
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:12:22 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901054
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
Ik heb dat bovenstaande filmpje van die ongetwijfeld gay-make-up-boy niet gezien, maar aan het plaatje erbij te zien gebruikt hij aardig wat spullen.
Dat heb je allemaal niet nodig en zou ik je ook zeer afraden, alleen donkere kringen fixen is voldoende.

Maar als je van je kringen af wilt, gewoon niet zeuren, naar een MAC of Bobbi Brown winkel gaan en 2 tientjes lappen (hoeveel biertjes is dat nu helemaal en denk aan al de chicks die je ermee gaat scoren!!!). Geen kwast (= te duur daar) erbij nemen, terug komen op dit forum en een fotootje showen van jezelf, dan adviseren wij wel een goede en betaalbare kwast om het aan te brengen.
Gewoon doen wat tante BBQ-kip en de make-up chickies zeggen, dan komt alles goed
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:15:07 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901193
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
Ik ben erg benieuwd hoe die jou bevalt .
Hij blijft bij mij echt de hele dag goed/mooi! En hij loopt niet uit als ik traanogen of een loopneus heb (door de kou op de fiets) !
KuikenGuppy
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:23:37 #181
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901576
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77901635
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:28:39 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77901842
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
In Rotterdam is de vestiging in de bijenkorf ook niet supergroot hoor. Ik zocht naar een 222, maar ze hadden alleen de 217. Je kan ze wel gelukkig allemaal voelen, de kwasten die er wel zijn. Oogschaduw zijn er denk ik wat meer dan in Den Haag, heb er volgensmij een stuk of 20, 30 gezien. Ben er de laatste keer ff snel langsgelopen want ik zag ook geen kleuren die ik leuk vind. Maargoed, ze verkopen iig wat in NL, van urban decay is helemaal geen verkooppunt, dat vind ik ook wel jammer.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:29:02 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901857
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
ik vraag wel eens iets bij de MAC. Wel vaak met de intentie om het te kopen, maar als het niets is, dan koop ik het ook niet.
Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
KuikenGuppy
pi_77903002
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

quote:
M·A·C, een van 's werelds meest toonaangevende cosmeticamerken, heeft in april 2004 haar 1st winkel in Nederland geopend in het centrum van Amsterdam. De winkel biedt ruimte voor het grote M·A·C assortiment, er zullen maar liefst 800 producten verkrijgbaar zijn. M·A·C fanatics kunnen zich laven aan lippenstiften, oogschaduw enz. in talloze kleuren en texturen, tassen, verzorgingsproducten, kwasten en natuurlijk ieder maand een nieuwe kleur collectie. Op de begane grond wordt het uitgebreide assortiment van producten van M·A·C verkocht en is er mogelijkheid om alles uit te proberen of aan te laten brengen door een van de make-up artists. Op de 1e verdieping is de mogelijkheid gecreëerd om professioneel make-up advies te krijgen van een M·A·C pro artist of een volledige make-over te krijgen.
Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:57:07 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77903214
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

[ afbeelding ]
[..]

Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:00:46 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77903390
Oe, dat ziet er inderdaad goed uit zeg!
Als Hagenees zou ik het ook prima vinden als die in R'dam komt overigens

Ik herken het "bekeken voelen" wel heel erg in die kleine winkeltjes, ik heb dat in de Dior, Shiseido en Clinique-couters ook altijd en ook in zaakjes als Lush of Sabon
Ik moet me gewoon eroverheen zetten, muppet die ik ben
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 23:39:12 #188
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77905056
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Chick on a mission
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:02:41 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77910877
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:39 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Nouja, als ik MAC binnen loop omdat ik een lipgloss wil kopen en zij voor mij een goede kleur uitzoeken, dan koop ik 'm wel hoor. Ik ga mezelf daar niet op laten maken, als ik totaal geen intentie heb om het product te kopen .
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:36:55 #190
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77922276
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:18:58 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77927451
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
ik snap het niet?
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:37:30 #192
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77927970
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik snap het niet?
Sorry het belangrijkste woord stond er niet Die superstay van maybelline was er dus NIET
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:39:20 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77928020
oww
KuikenGuppy
pi_77933977
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
Of Douglas moet het meer gaan verkopen.

Die in Utrecht aan de Vredenburg heeft een shop-in-shop van MAC.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 01:25:05 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77943690
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen



Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:



En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....



Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77947749
ik vind de blushers van Chanel altijd mooi en je doet er langs mee. 1 van de dingen die zijn geld zeker waard is

Ik zou 't alleen via het internet kopen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:02:34 #197
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77951529
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen

[ afbeelding ]

Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:

[ afbeelding ]

En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....

[ afbeelding ]

Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
Ja was heul niet leuk!
De clear n matt ga ik vandaag proberen

Ohhhhh die 5 kleuren zijn mooooooooooooooooi, gelukkig heb ik geen 50 euro ervoor. Pfeww
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:16:52 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78035844
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:29:23 #199
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78036562
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Pffff even geen puf voor gehad maar morgen moet ik wel want ik wil ff zien hoe het zich houdt op foto en de fotograaf wil ook nog wat pics.

Ik ben bang dat de perfecte foundation er nog steeds niet is
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_78036856
OMG ik wil deze



Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
  maandag 15 februari 2010 @ 22:43:28 #201
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78037283
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG ik wil deze

[ afbeelding ]

Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
Alice!

en quanta costa?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_78037468
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef purplerose het volgende:

[..]

Alice!

en quanta costa?
52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
  maandag 15 februari 2010 @ 22:49:37 #203
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78037637
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
we kunnen iig wel genieten van de lage dollar, 38 euro is duur maar ook weer niet heeeeeeeeel erg overdreven
Hopelijk komt ie ook nog wel ebay terecht?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_78046621


Ik heb deze en hij bevalt me prima, ik gebruik alleen niet alle kleuren :p
-
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:03:38 #205
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78057833
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Ik denk dat ik mee ga doen met hype meis! De clear n matt is geniaal
Eindelijk een foundation waar ik blij mee ben, heb namelijk nog 5 tubes liggen die het net niet helemaal zijn
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:21:35 #206
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78064144
Vandaag proef make up voor fotoshoot eindelijk zelf een beetje op de pic kunnen krijgen en gooi er ook deze disclaimer tegenan

ja, me wenkbrauwen moesten geplukt worden
ja, het zit er niet heel netjes op
ja, ik ben zo flets door de flits en ik had wat teveel fixeer poeder erop gedaan
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg! niet meer denk ik
en voor de shoot zelf neem ik matte kleuren en alleen zo een glam metallic eyeliner

kuch, dat waren ze geloof ik wel





Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:18:49 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78078193
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:38:48 #208
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78079270
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:57:04 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78080191
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:38 schreef purplerose het volgende:

[..]

Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:30 #210
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78081257
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:18:31 #211
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_78081331
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:26:31 #212
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78081699
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:18 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Sowieso is heel belangrijk dat je een goede foundation/poeder koopt die echt bij je lichte huidskleur past. Laat je adviseren door een make-up dame/heer in een goede drogist of bij de MAC of Sephora. Laat je niks aansmeren als je twijfelt, vraag anders om een testertje.

Als je je gezicht niet meteen wil volsmeren met foundation, dan kan je ook voor een getinte dagcrème gaan, eventueel met een lichte poeder eroverheen.

Bovendien zou ik als je eyeliner gebruikt, niet voor zwart gaan, dat staat te hard. Eerder een bruintint. Ook voor mascara zou ik niet voor zwart gaan, maar meer voor bruinzwart.

Doe qua lippenstift een "natuurlijke" kleur, niet meteen heel fel ofzo. Eerst even oefenen en ga je dan maar wagen aan de fellere kleuren.

Qua blush zou ik gaan voor "oudroze o.i.d. Terracotta of andere oranje kleuren zouden jou met je rozige huidskleur niet staan.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:28:35 #213
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78081780
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef purplerose het volgende:

[..]

Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:49:31 #214
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78082570
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
Ik had ebay natuurlijk ook niet moeten openen he Zie gelijk weer teveel
Moet weer ff tot volgende maand wachten met kopen dus zal het nog ff met die van catrice moeten doen of ff iets anders verzinnen tot die tijd

Dan vraag ik me ff af hoe ik in godsnaam de liquidliner uit het flesje krijg
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:53:33 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78082742
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78082775
Too faced is inderdaad geweldig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:00:33 #217
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78083038
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
Ow wat een heerlijk geklieder
Ja, heb net 2 corsetten gekocht dus heeeeeeeeeeel ff wachten nog

Ok ok ik ga voor Too faced!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:25:04 #218
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78113986
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:40:47 #219
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78114784
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
Voor de shoot en de 'feestjes' die ik bezoek Dat het goed voor je rug is is fijne bijkomstigheid en om te pimpen heel offtopic 2 pics van ze



en



Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:27 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78117317
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:31 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78117321
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef purplerose het volgende:
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg!
Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .


*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
KuikenGuppy
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:56:39 #222
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78118719
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .


*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:53:17 #223
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78476799
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:16:27 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477838
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
[..]

Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:18:12 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477930
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:53 schreef purplerose het volgende:
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:19:45 #226
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78478013
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
Ja, ik ga binnenkort maar es richting denhaag weer en daar es in de makeup spullen snuffelen
Weet je toevallig nog hoe dat spulletje van maybelline heet?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:24:01 #227
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78478199
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:36:10 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78478693
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:24 schreef purplerose het volgende:

[..]

Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
Essence is gemaakt voor tieners, en een tienerhuid is echt anders dan een volwassen huid.
Ik zou toch echt investeren in een goede dag- en nachtcreme, een goede foundation en een goed reinigingsproduct. Je smeert het wel elke dag op he, en je doet lang met een potje.
Je zou er ook voor kunnen sparen, net als je voor je tattoo's hebt gedaan .
Maar je moet het zelf weten natuurlijk .

En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:24:53 #229
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78480422
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:42:23 #230
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78481053
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:24 schreef purplerose het volgende:
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Clinique producten (zowel huidverzorging als make-up). Die zijn niet zo "achterlijk" duur als je denkt, want je doet met dat spul heel erg lang waardoor het per maand eigenlijk net zoveel kost als de "normale" merken.

Ik ben zelf student en ik spaar er gewoon voor. Ben nu 25 en ik wil op mijn 40e ook nog een mooi huidje hebben
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:28:42 #231
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78528063
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Burdie het volgende:

[..]


En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
Heet het toevallig matte morphose foundation? Dan is het van L'oreal Zag het vanmiddag liggen bij de kruidvat
Ga volgende week naar denhaag voor middagje shoppen en dan ga ik er es naar vragen bij zo een make up counter. Anyone zin om mee te gaan?

Ik ben trouwens voor de Garnier pure active lijn gegaan, clinique ging me wat tever.

[ Bericht 9% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 20:06:20 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_78530711
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
[..]

Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
aah dat soort feestjes
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:48:43 #233
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78531291
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78531376
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:07:29 #235
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78531995
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:

[..]

aah dat soort feestjes
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
Ik heb zo een hele fijne onzuivere, onregelmatige en gemengde huid vooral vettig op de T-zone dus en last van meeëters (de naam alleen al )

Ik had al eens de 3 in 1 uit de garnier pure lijn geprobeerd en die vond ik wel fijn vandaar dat ik ging kijken naar de pure active lijn. De dag en nachtcreme uit die lijn zal nog ff moeten wachten want ik heb nog wat potjes dag en nacht creme staan (eerst spulletjes opmaken voor ik nieuwe koop is me eigenlijk geleerd )

Heb dan nu de scrub spul, de lotion en de 3 in 1 voor als masker, gelijk ook ff nieuwe makeup remover gekocht ook van garnier want het bleek ook in de aanbieding te zijn 35% korting dus ik was 18 euro kwijt ipv 28 waardoor ik geld over heb voor die Too faced tube

Ik moet idd ook elke dag me gezicht schoonmaken anders ziet alles er weer vettig en jukkie uit maarja discipline is niet me beste eigenschap

Ik ben ook niet helemaal ontevreden met me gezicht, ik zie er nog jeugdig uit en barst niet van de rimpels op die onder me ogen na dus het valt allemaal nog heel erg mee! (Voor iemand die eigenlijk nooit iets deed aan gezichtsverzorging in dr tienerjaren. Ik ging dus ook met makeup op naar bed, liet foundation zitten enzo )

hihi
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:09:16 #236
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78532066
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
Op het moment gebruik ik dus ook vanalles overal vandaan, misschien is dat wel het probleem vandaar dat ik nu voor spullen van 1 lijn heb gekozen. Als dit niet werkt ga ik ook weer over naar cheapass stuff
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:31:20 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78532906
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:45:23 #238
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78533484
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
Met cheapass bedoelde ik ook meer het huismerk ofzo van de kruidvat Al zou ik ook nog l'oreal voor onzuiverehuid kunnen proberen als garnier nix is, die zitten in dezelfde prijsklasse. De prijsklasse die ik kan betalen that is.

En idd, geen gebak in de zon, gelukkig hou ik daar ook niet van

[ Bericht 5% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 21:52:52 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:57:46 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78534022
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
KuikenGuppy
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:07:19 #240
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78534428
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef Burdie het volgende:
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
Ook die zal ik volgende week in denhaag ff van dichtbij bekijken
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:21:13 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_78564308
Even een vraagje. Ik heb een soort van nagelvijl om je nagels te polijsten (niet echt een vijl dus, maar wel dezelfde vorm). Merk is Trend. De ene kant is helemaal grijs, de andere kant is half wit/half grijs. Nu weet ik dat je die 3 verschillende oppervlakten op een bepaalde volgorde moest gebruiken, maar ik ben vergeten wat de volgorde ook alweer is.

Weet iemand dit misschien? Ik kan er ook geen plaatje van vinden helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:16 #242
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_78565666
Ik gebruik wel vaak make-up van Essence. En ben daar ook echt tevreden over. Dagcréme gebruik ik van the body shop.
Maar wil toch ook eens investeren in iets 'duurdere' producten.
Zou er echt verschil zijn tussen een potje dagcreme van bijv. de body shop, of eentje van bijv Chanel?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:24 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78565674
1. de meest groffe vijl (de grijze) gebruik je om je nagels in vorm te vijlen
2. de andere grijze stuk (als het goed is, is deze kant ruwer dan het witte stuk) gebruik je om je nagels te polijsten
3. het witte stuk gebruik je als laatst om de boel weer mooi te laten glanzen.

Er is btw ook een nageltopic .
KuikenGuppy
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:52 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78565699
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik gebruik wel vaak make-up van Essence. En ben daar ook echt tevreden over. Dagcréme gebruik ik van the body shop.
Maar wil toch ook eens investeren in iets 'duurdere' producten.
Zou er echt verschil zijn tussen een potje dagcreme van bijv. de body shop, of eentje van bijv Chanel?
Volgens mij zit dat verschil voornamelijk in de prijs .
KuikenGuppy
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:49:24 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_78565794
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Burdie het volgende:
1. de meest groffe vijl (de grijze) gebruik je om je nagels in vorm te vijlen
2. de andere grijze stuk (als het goed is, is deze kant ruwer dan het witte stuk) gebruik je om je nagels te polijsten
3. het witte stuk gebruik je als laatst om de boel weer mooi te laten glanzen.

Er is btw ook een nageltopic .
Mmm de groffe is niet echt scherp genoeg om te vijlen. Ik dacht dat het nageltopic alleen voor het showen van je mooie nagels was, daar maar even kijken, bedankt in ieder geval.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 februari 2010 @ 20:49:28 #246
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_78565797
Nog een vraagje: zou het niet juist slecht zijn voor je gezichtshuid om deze elke avond schoon te boenen?
Ik gebruik wel iets om m'n oogmake up mee af te halen, maar voor m'n gezicht gebruik ik alleen lauw water. (heb wel regelmatig last van meeëters)
Ik heb altijd het idee, dat dat niet goed is, dat geschrob.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:09:01 #247
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78580507
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef Mutsje30 het volgende:
Nog een vraagje: zou het niet juist slecht zijn voor je gezichtshuid om deze elke avond schoon te boenen?
Ik gebruik wel iets om m'n oogmake up mee af te halen, maar voor m'n gezicht gebruik ik alleen lauw water. (heb wel regelmatig last van meeëters)
Ik heb altijd het idee, dat dat niet goed is, dat geschrob.
Er is een verschil tussen schrobben en tussen reinigen

De bovenste laag van de opperhuid ververst zich elke paar dagen. Die huidcellen vallen er dan niet allemaal spontaan af zonder wat hulp, waardoor ze o.a. de poriën kunnen verstoppen (samen met het andere vuil) en je daardoor meeëters kan krijgen.

Als je minimaal 1x per dag je gezicht wast met een gezichtsmelk of lotion (géén ouderwetse zeep, dat droogt je huid uit), er daarna overheen gaat met een watje met een beetje tonic (die de dode huidcellen verwijdert) en daarna nog een niet-vette crème smeert om het tekort aan vocht e.d. weer aan te vullen, dan is dat véél beter dan alleen maar lauw water.

1x per week een scrubje kan trouwens ook geen kwaad

Zo zul je zien dat je ook minder meeëters krijgt en dat je huid er stralender uitziet omdat die dode huidcellen weg zijn.

Tip is wel om - liefst alle seizoenen - 's morgens even een dagcrème te smeren met een zonnefactor. Dat gaat beschadiging van UV stralen tegen.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:10:50 #248
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_78580543
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:09 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen schrobben en tussen reinigen

De bovenste laag van de opperhuid ververst zich elke paar dagen. Die huidcellen vallen er dan niet allemaal spontaan af zonder wat hulp, waardoor ze o.a. de poriën kunnen verstoppen (samen met het andere vuil) en je daardoor meeëters kan krijgen.

Als je minimaal 1x per dag je gezicht wast met een gezichtsmelk of lotion (géén ouderwetse zeep, dat droogt je huid uit), er daarna overheen gaat met een watje met een beetje tonic (die de dode huidcellen verwijdert) en daarna nog een niet-vette crème smeert om het tekort aan vocht e.d. weer aan te vullen, dan is dat véél beter dan alleen maar lauw water.

1x per week een scrubje kan trouwens ook geen kwaad

Zo zul je zien dat je ook minder meeëters krijgt en dat je huid er stralender uitziet omdat die dode huidcellen weg zijn.

Tip is wel om - liefst alle seizoenen - 's morgens even een dagcrème te smeren met een zonnefactor. Dat gaat beschadiging van UV stralen tegen.
Nou, dan ga ik dat toch eens proberen. Moet ik alleen nog even een nachtcrème aanschaffen
  maandag 1 maart 2010 @ 09:12:05 #249
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78580567
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Mutsje30 het volgende:

[..]

Nou, dan ga ik dat toch eens proberen. Moet ik alleen nog even een nachtcrème aanschaffen
Als je niet té veel uit wilt geven dan is die nachtcrème van Oil of Olaz wel fijn. Ruikt lekker en trekt snel in.

Ikzelf vond het niet té vet, maar iedere huid is anders.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:19:04 #250
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_78580699
Bedankt voor je advies!
  maandag 1 maart 2010 @ 21:32:21 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78610917
Weet iemand waar je als Nederlander zijnde (online) goedkoop Bobbi Brown make-up kunt kopen? Ik wil samen met mijn zusje volgende week in R'dam gaan kijken voor die concealer-kit. Kleurtje uitzoeken, testen en bij goedbevinden bestellen op internet

Iemand?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 15:31:53 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_78638571
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78639401
Deze lippenbalsem kan ik echt iedereen aanraden: Lucas' Papaw Ointment
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78639508
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
[ afbeelding ]
http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kreeg hier toevallig laatst een mail over.
Gebruik zelf wel veel producten van dermalogica waar ik erg over te spreken ben.,

Koop het alleen nooit in NL maar altijd via ebay of een Engelse webshop.
Anders ga ik failliet
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 16:52:21 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_78642122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef progje het volgende:

[..]

http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kreeg hier toevallig laatst een mail over.
Gebruik zelf wel veel producten van dermalogica waar ik erg over te spreken ben.,

Koop het alleen nooit in NL maar altijd via ebay of een Engelse webshop.
Anders ga ik failliet
Mmm klinkt een beetje eng met die naaldjes, ik zoek meer een soort scrub, dat is die Renewex ook, maar dan een wat "sterkere" dan de normale.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:33:31 #257
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78643844
Ok Burdie, je hebt me overgehaald Ik heb valse wimpers gekocht 3 paar voor 89cent bij de action.
Hopelijk smeer ik mezelf niet onder Moet je die dingen op plakken voor je mascara of erna Komt dat dan ook niet psies op je eyeliner lijn terecht?

Heb geen ervaring dus met die dingen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:36:58 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78643950
Whehe.
Heb je er ook *goede* lijm bij gekocht? Anders heb je er waarschijnlijk alsnog weinig aan . De lijm die bij die wimpers zit, gooi ik standaard weg (behalve bij die van de hema, daarvan is de lijm wel oké).

Maar zo moet het:
- zorg dat je wimpers schoon en vetvrij zijn
- doe lijm op de nepwimpers
- even laten drogen
- nepwimpers op je eigen wimpers leggen en met de achterkant van een pincet of een bokkenpootje richting je ooglid duwen
- mascara opdoen

Er staan op youtube genoeg filmpjes die het uitleggen en laten zien .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:44:38 #259
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78644212
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Burdie het volgende:
Whehe.
Heb je er ook *goede* lijm bij gekocht? Anders heb je er waarschijnlijk alsnog weinig aan . De lijm die bij die wimpers zit, gooi ik standaard weg (behalve bij die van de hema, daarvan is de lijm wel oké).

Maar zo moet het:
- zorg dat je wimpers schoon en vetvrij zijn
- doe lijm op de nepwimpers
- even laten drogen
- nepwimpers op je eigen wimpers leggen en met de achterkant van een pincet of een bokkenpootje richting je ooglid duwen
- mascara opdoen

Er staan op youtube genoeg filmpjes die het uitleggen en laten zien .
Filmpjes op gaat snorren
hmm, er zit uiteraard lijm bij maar waar kan ik dan goede lijm vandaan halen, gewoon de kruidvat?

Je doet dus wimpers op na het opdoen van oogschaduw en eyeliner maar voor de mascara, begrijp ik zo goed?

*offtopic* Me laarzen met 70ies spekzolen worden donderdag geleverd! *einde offtopic*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:52:54 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78644485
Ik zou ff de Sephora in lopen, of een feestwinkel ( ! ) en dan vragen naar het merk 'make up studio'. Kost 4 euro ongeveer .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:58:52 #261
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78644716
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ff de Sephora in lopen, of een feestwinkel ( ! ) en dan vragen naar het merk 'make up studio'. Kost 4 euro ongeveer .
En die lijm is dan een soort bisonkit voor nep wimpers?
*noteert make up studio*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:10:04 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78645128
Welnee, maar de lijm die erbij zit wel .
Goede wimperlijm droogt niet zo snel (zodat je genoeg tijd hebt om de wimpers netjes aan te brengen), droogt kleurloos op (zodat je geen 'restjes' lijm in je make-up ziet) en kan in één keer verwijderd worden (zodat je niet nog dagen met plakkerige ogen rondloopt). .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:18:58 #263
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78645438
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Burdie het volgende:
Welnee, maar de lijm die erbij zit wel .
Goede wimperlijm droogt niet zo snel (zodat je genoeg tijd hebt om de wimpers netjes aan te brengen), droogt kleurloos op (zodat je geen 'restjes' lijm in je make-up ziet) en kan in één keer verwijderd worden (zodat je niet nog dagen met plakkerige ogen rondloopt). .
Ah das idd wel beter dan lijmklonters overal te hebben of dat je wimper er ineens afvalt
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_78645570
Heeft iemand hier ervaring met de foundation/concealer van Sephora? Ik heb een tijd lang EDM gebruikt en ben nu op zoek naar iets anders! Niet te duur want; arme student dus MAC zit er niet in tot ik later groot ben
Ik heb snel last van vette Tzones en de minerale poeders van EDM werkte wel erg goed!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:54:51 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78653177
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
[ afbeelding ]
He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...
Vichy heeft een lijn voor dermabrasie, in de Normadermlijn, met verschillende stappen erin. Staat verder op de Vichy-site uitgelegd, maar daarvan kan ik niet copy-pasten. Denk dat je die producten ook kunt gebruiken, wellicht zelfs in combi met je oude apparaat.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:39:32 #266
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78660508
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Graftonst het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de foundation/concealer van Sephora? Ik heb een tijd lang EDM gebruikt en ben nu op zoek naar iets anders! Niet te duur want; arme student dus MAC zit er niet in tot ik later groot ben
Ik heb snel last van vette Tzones en de minerale poeders van EDM werkte wel erg goed!
Bedoel je van Sephora eigen merk? Ik heb van hen alleen de primer en dat vind ik prutspul, zorgt er alleen voor dat al mijn soorten foundations er gladder op zitten (op zich positief zou je denken...) maar ook veel sneller van mijn gezicht af is/glijdt

De Essence Matt and Clear (of was het andersom?) is een aanrader, 3,49 euro bij Kruidvat. Als het je kleur is (keuze uit 4 kleuren), issie perfect voor elke dag en hij is olievrij (gel-water-basis) dus prima te gebruiken met een vettige huid. Afglijden van je vette T-zone zal je altijd wel houden, da's met geen enkele foundation helemaal te voorkomen.
Geen superdekking, eerder vrij licht, maar dat vind ik voor doordeweeks ook wel prettiger, maar goed, dat ben ik

Ik heb de Max Factor Second Skin nu een aantal dagen uitgeprobeerd en da's wel heel erg fijn spul. Ik hoef niet af te poederen ofzo, het droogt heel erg netjes op. Afpoederen zorgt er zelfs voor dat het te droog wordt, dus is zelfs af te raden.
Als je hem goed uitsmeert op je huid (dus echt niet teveel gebruiken) is het gewoon echt als je eigen huid, omdat het er als het ware intrekt i.p.v. op ligt. Net als een goede dagcrème die lekker in je huid trekt i.p.v. een vet glimbekkie veroorzaakt. Wel kost het iets meer tijd om goed uit te smeren vind ik.
Hij is wel meer dekkend en dat hoeft van mij niet voor elke dag, maar voor het weekend en een feestje issie erg fijn.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78673583
Ja ik bedoelde inderdaad van het eigen merk. Ik had inderdaad ook naar de primer gekeken maar dat is dan dus geen aanrader. Ik lees vooral veel wisselende verhalen over de foundations, daarintegen wel veel goede verhalen over het concealer palette van Sephora eigen merk dus ik denk dat ik die wel ga uitproberen.
Ik zal eens bij de kruidvat binnenlopen om te kijken naar de Essence Matt & Clear! Voor dat geld is hij het proberen wel waard, (als de goede kleur erbiij zit).
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 11:13:05 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_78673981
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...
Vichy heeft een lijn voor dermabrasie, in de Normadermlijn, met verschillende stappen erin. Staat verder op de Vichy-site uitgelegd, maar daarvan kan ik niet copy-pasten. Denk dat je die producten ook kunt gebruiken, wellicht zelfs in combi met je oude apparaat.
Oh dan ga ik eens bij Vichy kijken, ik heb nog wel een potje Renewex scrub kunnen bemachtigen via Ebay uit Engeland, maar dat is denk ik wel het allerlaatste.

Iemand nog tips voor waterproof oogpotloden (voor onder je oog dus, geen eye-liner). Ik gebruik nu die van Sephora, die is redelijk goed, maar toch niet echt waterproof. En weet iemand een site waar je Sephora online kunt bestellen? Want dat is niet echt overal verkrijgbaar en via Internet is meestal goedkoper.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78678812
Gebruikt er iemand hier id bare minerals?
pi_78688942
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef P.F het volgende:
Gebruikt er iemand hier id bare minerals?
Ik niet maar ik dacht er wel aan om het te proberen. Gebruik jij het wel?
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:41:14 #271
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78695849
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef Graftonst het volgende:
Ja ik bedoelde inderdaad van het eigen merk. Ik had inderdaad ook naar de primer gekeken maar dat is dan dus geen aanrader. Ik lees vooral veel wisselende verhalen over de foundations, daarintegen wel veel goede verhalen over het concealer palette van Sephora eigen merk dus ik denk dat ik die wel ga uitproberen.
Ik zal eens bij de kruidvat binnenlopen om te kijken naar de Essence Matt & Clear! Voor dat geld is hij het proberen wel waard, (als de goede kleur erbiij zit).
Bedoel je deze?



Ik gebruik het niet, het waren allemaal mijn kleuren niet helaas. Kan hem wel opsturen als je wilt? Heb alleen elke kleur even met een kwast geswatchd. Ik doe er toch niets mee.
PM maar als je interesse hebt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel donderdag 4 maart 2010 @ 10:37:03 #272
1455 Keroppi
kool kikker
pi_78721161
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Iemand nog tips voor waterproof oogpotloden (voor onder je oog dus, geen eye-liner). Ik gebruik nu die van Sephora, die is redelijk goed, maar toch niet echt waterproof. En weet iemand een site waar je Sephora online kunt bestellen? Want dat is niet echt overal verkrijgbaar en via Internet is meestal goedkoper.
Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberen
Chick on a mission
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:02:05 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78722089
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberen
Makeup Forever heeft ook een hele uitgebreide lijn waterproof make-up (oorspronkelijk ontworpen voor een dames waterpoloteam )
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 11:18:47 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_78722758
Bedankt, ik ga voor allebei eens rondsnuffelen, als het niet te duur is, koop ik het gewoon allebei om te proberen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79123151
Ik geloofde nooit zo dat er echt zoveel verschil kon zitten en dure en goedkope make up maar had 'Touch éclat' van YSL gekregen van mijn moeder en ik moet zeggen dat het toch wel wonderen doet voor je wallen. Collega maakte ook meteen een opmerking dat ik er fris uit zag in mijn gezicht!
pi_79123612
Helleu dames. Als ik op zoek ben naar iemand die mijn make-up kan doen voor mijn trouwen hoe zou ik dat dan aanpakken?

Ik weet dat een aantal kappers hier in de buurt ook visagie doen/een visagiste hebben lopen maar ik ben niet zo blij met de kappers in de buurt en ik wil er ook niet bijlopen als pipo.

Hoe lang van tevoren moet ik dit regelen en hoe vind ik een goede?
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:45:54 #277
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_79124621
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Helleu dames. Als ik op zoek ben naar iemand die mijn make-up kan doen voor mijn trouwen hoe zou ik dat dan aanpakken?

Ik weet dat een aantal kappers hier in de buurt ook visagie doen/een visagiste hebben lopen maar ik ben niet zo blij met de kappers in de buurt en ik wil er ook niet bijlopen als pipo.

Hoe lang van tevoren moet ik dit regelen en hoe vind ik een goede?
Ik heb het zelf bij mijn schoonheidsspecialiste gedaan. Verder misschien op ilocal.nl kijken of viavia vragen of iemand nog een visagiste of iets in die richting weet?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_79125157
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:36 schreef styliste het volgende:
heeft iemand the falsies volum'express van maybelline al geprobeerd?
niemand?
pi_79126393
Ik weet niet of het al eerder is genoemd maar ik heb een nieuwe tuttip!
Ze srub en bodycream van sabon zijn echt heeeerlijk!!
Behoorlijk prijzig (de scrub is 25 euro voor 500 ml) maar echt zo de moeite waard!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_79126906
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef styliste het volgende:

[..]

niemand?
Ik ben niet echt wild enthousiast over de Falsies Volume Express mascara. Het is wel fijn dat je wimpers niet hard worden, maar de vorm van het borsteltje is irritant, en ik heb van die kleine zwarte puntjes aan het eind van de dag. Maarja, ik gebruikte eerst DiorShow, ben op zoek naar een goede goedkope variant, maar dit is het dus niet
  zondag 14 maart 2010 @ 15:59:07 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79129633
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Helleu dames. Als ik op zoek ben naar iemand die mijn make-up kan doen voor mijn trouwen hoe zou ik dat dan aanpakken?

Ik weet dat een aantal kappers hier in de buurt ook visagie doen/een visagiste hebben lopen maar ik ben niet zo blij met de kappers in de buurt en ik wil er ook niet bijlopen als pipo.

Hoe lang van tevoren moet ik dit regelen en hoe vind ik een goede?
Waar woon je? Ik doe ook bruidsmake-up en -kapsels .

Ik zou als ik jou was eens googlen op visagistes bij jou in de buurt. Een goede visagiste kan je alle informatie verstrekken, heeft een alles-in-een-prijs (zodat je niet nog voor verrassingen komt te staan), en komt een aantal weken van te voren bij jou thuis langs voor een proef make-up (en proef-kapsel als je dat door dezelfde persoon laat doen - meestal is dat goedkoper). Tijdens de proef make-up sessie worden je wensen besproken en kleuren uitgezocht a.d.h.v. de kleuren uit je japon, de kleur van het pak van de bruidegom, de kleuren van de jurken van de bruidsmeisjes, en/of de kleuren uit je boeket. Plus natuurlijk wat goed bij jou staat en wat bij je past.

Hoe lang je dit van te voren moet regelen, hangt een beetje af van wie je kiest. Ik heb wel eens een jaar van te voren een aanvraag gehad, maar als je me nu vraagt of ik je volgende maand wil opmaken, is dat ook mogelijk. Gebruikelijk is een maand of 4-5 van te voren.

Oh, prijzen lopen ook erg uiteen (wat er geboden wordt ook) dus het kan geen kwaad wat rond te vragen. Vraag ook referenties, en welke opleiding de visagiste heeft gevolgd. Diploma's zeggen niet alles, maar geven wel een beetje een indicatie dat de visagiste weet wat ze doet .

Wanneer is de grote dag? .
KuikenGuppy
  maandag 15 maart 2010 @ 11:29:18 #282
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79162328
Ik ga morgen naar denhaag en dan wil ik gelijk die oogschaduwbasis van Too faced halen, welke counter van welke winkel moest ik nou zijn? Counter van Sephora in de bijenkorf?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_79163279
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef purplerose het volgende:
Ik ga morgen naar denhaag en dan wil ik gelijk die oogschaduwbasis van Too faced halen, welke counter van welke winkel moest ik nou zijn? Counter van Sephora in de bijenkorf?
Sephora in de V&D. En dan het Too Faced rek.
  maandag 15 maart 2010 @ 12:04:22 #284
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79163501
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef n0a het volgende:

[..]

Sephora in de V&D. En dan het Too Faced rek.
Oja dat was het! De V&D! Zie je, had ik bijna de verkeerde winkel ingelopen

Thx!!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  FOK!fossiel maandag 15 maart 2010 @ 13:56:42 #285
1455 Keroppi
kool kikker
pi_79167550
Ik lees veel over de Dior Show mascara, is hier iemand die 'm gebruikt en antwoord kan geven op de volgende vragen:

* Wordt de mascara erg 'hard'? Ik ben namelijk zo'n fan van Max factor masterpiece omdat het zorgt dat m'n wimpers flexibel blijven
* Is het een volume mascara of geeft het juist veel separatie?
Chick on a mission
pi_79174467
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik doe ook bruidsmake-up en -kapsels .

Ik zou als ik jou was eens googlen op visagistes bij jou in de buurt. Een goede visagiste kan je alle informatie verstrekken, heeft een alles-in-een-prijs (zodat je niet nog voor verrassingen komt te staan), en komt een aantal weken van te voren bij jou thuis langs voor een proef make-up (en proef-kapsel als je dat door dezelfde persoon laat doen - meestal is dat goedkoper). Tijdens de proef make-up sessie worden je wensen besproken en kleuren uitgezocht a.d.h.v. de kleuren uit je japon, de kleur van het pak van de bruidegom, de kleuren van de jurken van de bruidsmeisjes, en/of de kleuren uit je boeket. Plus natuurlijk wat goed bij jou staat en wat bij je past.

Hoe lang je dit van te voren moet regelen, hangt een beetje af van wie je kiest. Ik heb wel eens een jaar van te voren een aanvraag gehad, maar als je me nu vraagt of ik je volgende maand wil opmaken, is dat ook mogelijk. Gebruikelijk is een maand of 4-5 van te voren.

Oh, prijzen lopen ook erg uiteen (wat er geboden wordt ook) dus het kan geen kwaad wat rond te vragen. Vraag ook referenties, en welke opleiding de visagiste heeft gevolgd. Diploma's zeggen niet alles, maar geven wel een beetje een indicatie dat de visagiste weet wat ze doet .

Wanneer is de grote dag? .
12 April in Groningen.
En kleur, mja, die heb ik nog niet. Voor dat duidelijk is heeft het natuurlijk geen zin om een proefmake-up te doen hè? Ik moet nog een jasje bij mijn jurk hebben en die gaat de kleur bepalen.

We houden het ook klein dus ik hoef er op zich geen hele kermis omheen en geen bruidsarangement o.i.d. Gewoon even mijn haar leuk opsteken en een make-upje maar het moet wel de hele dag mooi blijven zitten.

Naar referenties en diploma's vragen is een goede tip, dankje.

De pest is dat ik behoorlijk allergisch reageer op bepaalde dingen. EDM gaf me bijvoorbeeld een uitslag waar ik nog anderhalve week van heb mogen genieten.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 15 maart 2010 @ 19:55:38 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79181947
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef MinderMutsig het volgende:
12 April in Groningen.
Dat is al heel snel ! Ik zou dan wel snel iets/iemand zoeken .
quote:
De pest is dat ik behoorlijk allergisch reageer op bepaalde dingen. EDM gaf me bijvoorbeeld een uitslag waar ik nog anderhalve week van heb mogen genieten.
Daarom doen veel visagistes vaak ook een proef make-up. Om te kijken of je er ook echt tevreden mee bent (en je niet op de dag zelf tussen alle stress door oogschaduwkleurtjes moet gaan zitten uitzoeken... veel vrouwen hebben daar dan écht geen geduld voor ) en om te testen of je geen reacties krijgt. Je hebt wel wat anders te doen in je wittebroodsweken dan het smeren van zalfjes .

Vraag anders eens bij één van de kappers in de omgeving of ze bruidsvisagie doen, en of ze voorbeelden hebben (en diploma's). Misschien verbazen ze je wel .
KuikenGuppy
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:30:32 #288
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_79238215
Ik ben zaterdag bij Bobbi Brown in Rotterdam geweest voor advies over concealer die de donkere kringen onder mijn ogen moet verdoezelen.
Ik wilde gewoon een goed product, ookal is het duur, als mijn donkere kringen maar weg zijn of bijna weg.
Het meiske bij de counter in de Bijenkorf zei ook dat dit de beste concealer is die er is en dat het hun beste product is. Dat had ik ook gelezen dus ik was zeer benieuwd!

Goed, 45 minuten later, ogen opgemaakt, schoongemaakt, opgemaakt, schoongemaakt etc etc en talloze producten verder kwam ze tot de conclusie dat ik "een moeilijk geval" ben
Te lichte huid, te donkere kringen en ze kreeg de kleuren van de correctors en concealers niet mooi in balans, zeker niet met mijn huid.
Ze raadde aan 2 correctors en 1 concealer te gebruiken of 1 eye brightener en 1 concealer.
Maar da's 95 of 65 euro voor een kleur die het nét niet is en dat ga ik dus niet doen.
Dat snapte zij ook wel en raadde aan vooral een iets dikkere lijn te maken boven mijn bovenste wimperrand om de aandacht af te leiden

Ben wel uiteindelijk helemaal opgemaakt, inclusief concealerdrama, eyeliner, foundation, blush, lippen en alles. Was leuk om te zien hoe zij het opbrengt

Alleen jammer dat mijn missie jammerlijk faalde

Misschien kan ik wel mijn hoofd fotograferen, in photoshop corrigeren en dat over mijn hoofd heen plakken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:56:51 #289
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_79238887
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben zaterdag bij Bobbi Brown in Rotterdam geweest voor advies over concealer die de donkere kringen onder mijn ogen moet verdoezelen.
Ik wilde gewoon een goed product, ookal is het duur, als mijn donkere kringen maar weg zijn of bijna weg.
Het meiske bij de counter in de Bijenkorf zei ook dat dit de beste concealer is die er is en dat het hun beste product is. Dat had ik ook gelezen dus ik was zeer benieuwd!

Goed, 45 minuten later, ogen opgemaakt, schoongemaakt, opgemaakt, schoongemaakt etc etc en talloze producten verder kwam ze tot de conclusie dat ik "een moeilijk geval" ben
Te lichte huid, te donkere kringen en ze kreeg de kleuren van de correctors en concealers niet mooi in balans, zeker niet met mijn huid.
Ze raadde aan 2 correctors en 1 concealer te gebruiken of 1 eye brightener en 1 concealer.
Maar da's 95 of 65 euro voor een kleur die het nét niet is en dat ga ik dus niet doen.
Dat snapte zij ook wel en raadde aan vooral een iets dikkere lijn te maken boven mijn bovenste wimperrand om de aandacht af te leiden

Ben wel uiteindelijk helemaal opgemaakt, inclusief concealerdrama, eyeliner, foundation, blush, lippen en alles. Was leuk om te zien hoe zij het opbrengt

Alleen jammer dat mijn missie jammerlijk faalde

Misschien kan ik wel mijn hoofd fotograferen, in photoshop corrigeren en dat over mijn hoofd heen plakken
wow lijkt me leuk om een keer helemaal professioneel op te worden gemaakt
Zou ik ook eens moeten doen.. ik ben ook nog opzoek naar een goede concealer om de kuilen onder m'n ogen te verbergen.
Jammer dat het niet werkte maar fijn dat dat meisje het ook begreep dat je het net-niet spul niet wilde kopen
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:46:53 #290
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79279057
Ik ben geslaagd in DenHaag Ik had de laatste tube shadow insurance! En de fijne bijkomstigheid dat er 25% korting afging waardoor ik maar 1tientje hoefde te betalen.




Daarnaast viel mijn oog ook op een diep zwart/paarse tint van Bourjois

Noir precieux


En van Essence de

Hypnotic blue



Super Babe



en

Freestyle
Kon ff geen plaatje vinden met alleen de oogschaduw

Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_79285117
Zeg Burdie, kan ik je niet overhalen om de trein naar Groningen te nemen de 2e?

Ik heb gisteren alle kappers en visagistes afgebeld in de omgeving. Daarvan waren er zes die zeiden dat ze wel mijn haar en make-up konden doen en bij die zes ben ik 's middags even binnen gelopen. Daarvan bleken er drie te zijn die geen enkele opleiding visagie hadden gedaan maar ze maakten zichzelf ook altijd op dus als ik die dag mijn make-up meenam dan wilden ze heus wel even een meekuppie bij me doen en van de andere drie heb ik de producten gezien die ze gebruiken wat voor de helft bestond uit drogisterij make-up en dan ook nog alleen in 1000 verschillende tinten bronskleuren en geen enkele leuke kleur en geen van drieën wist wat oogschaduwprimer was. Een van de dames verklaarde ook dat je niet teveel met oogschaduw moest werken maar beter een leuk linertje in een kleurtje met een leuk glittertje erin kon gebruiken en die dan flink dik aan moest zetten want dat gaf een veel leuker effect.
Ja voor een kinderfeestje misschien.

De twee viagistes zaten ergens in de provincie en deden geen haar.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:09:41 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79285664
Woon je in de stad, MiMu?
Is dit niet iets? http://www.schoonheidssalongroningen.nl/Home
KuikenGuppy
pi_79286989
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef Burdie het volgende:
Woon je in de stad, MiMu?
Is dit niet iets? http://www.schoonheidssalongroningen.nl/Home
Nee ik woon een stuk buiten de stad. Ik vind het niet erg om een eindje te moeten rijden maar dan wil ik wel haar en make-up op 1 adres laten doen anders kost het allemaal gewoon teveel tijd en blijkbaar kan dat niet hier in de buurt.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:23:13 #294
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79553433
Ik hoop dat jullie me hierna nog aardig vinden maarre, ik heb een gave kleine webshop gevonden met eigenblends mineral oogschaduws Heb zelf 13 kleuren gevonden die ik wil hebben!

Het enige grote nadeel, bestellen kan pas weer vanaf november waarom? Geen idee maar ik heb de site gebookmarked tot die tijd.

www.morbidminerals.com

Sorry alvast!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_79553769
Heb iemand gevonden. Vrijdag proefmake-uppen.

Oh en over leuke kleine webshops gesproken: http://www.evilshades.com/apps/webstore/
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:55:42 #296
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79554423
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb iemand gevonden. Vrijdag proefmake-uppen.

Oh en over leuke kleine webshops gesproken: http://www.evilshades.com/apps/webstore/
Sweet Jesus MM wat doe je me aan!!!
Ze hebben daar ook een Alice lijn
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_79554557
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:55 schreef purplerose het volgende:

[..]

Sweet Jesus MM wat doe je me aan!!!
Ze hebben daar ook een Alice lijn
Sorry.

Ik ben helemaal niet zo van de make-up maar de eigenaar heeft ook een nagellakblog en via daar ken ik dat bedrijfje dus.
Dat mens heeft klauwen! Niet normaal meer. Het scheelt wel dat ze allemaal gelijk zijn en niet scheef groeien maar voor mijn smaak toch net even té.
http://www.evilshades.com/apps/webstore/
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:07:54 #298
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79554785
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Sorry.

Ik ben helemaal niet zo van de make-up maar de eigenaar heeft ook een nagellakblog en via daar ken ik dat bedrijfje dus.
Dat mens heeft klauwen! Niet normaal meer. Het scheelt wel dat ze allemaal gelijk zijn en niet scheef groeien maar voor mijn smaak toch net even té.
http://www.evilshades.com/apps/webstore/
Ik zag die nagels idd! Mij is dat ook te lang om nog mooi te vinden
Ik ga er zeker een keer bestellen, wat een geweldig kleuren
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_79555407
Oh zie nu pas dat ik de verkeerde link gaf.

http://blacknailpolishandlipgloss.blogspot.com/
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79563456
Sephora is vandaag wederom met V&D prijzencircus van start gegaan met de 3 voor een tientje actie.

  donderdag 25 maart 2010 @ 11:28:14 #301
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79563472
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')