abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77857647
Ik heb last van erfelijke wallen en ik heb begrepen na research dat ik dan een camouflage stick moet gebruiken. Op internet kan ik bijv bij deonlinedrogist.nl maar 2 varianten ervoor vinden van hetzelfde merk namelijk voor de lichte of voor de donkere huid.
Is dit normaal? kan ik beter wat anders gebruiken?

Ik ben helemaal niet bekend met make-up. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij een zetje in de goede richting zouden kunnen geven.
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:25:12 #162
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77861278
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ze hebben ze wel maar je hebt dan kans dat psies de kleur die ik nodig heb er niet meer dus ik kijk voor de zekerheid morgen ook ff in vlaardingen bij de kruidvat.

Ik heb ook de lichtste nodig,of een na lichtste dat kan ook, morgen testen

Hoelaat ben je dan gegaan want smiddags is het toch meestal niet uitgestorven, ja op maandag ofzo
Nou, ik ben er weleens op vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdagmiddag geweest en ik vond het nou niet echt druk.
Maar ik weet niet hoe het normaal is hoor, ben toch iets meer stad gewend denk ik misschien
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:52:29 #163
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77862744
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:11 schreef Mark03 het volgende:
Ik heb last van erfelijke wallen en ik heb begrepen na research dat ik dan een camouflage stick moet gebruiken. Op internet kan ik bijv bij deonlinedrogist.nl maar 2 varianten ervoor vinden van hetzelfde merk namelijk voor de lichte of voor de donkere huid.
Is dit normaal? kan ik beter wat anders gebruiken?

Ik ben helemaal niet bekend met make-up. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij een zetje in de goede richting zouden kunnen geven.
Ben je een jongen/man?
Ik zou geen camouflagestick onder je ogen smeren, dat wordt echt niet mooi.
Heb je alleen donkere kringen onder je ogen of (ook) van die gezwollen oogzakjes?
Bij dikke wallen die geen kleurverschil hebben zou ik niets doen van make-up, je kunt wel spert-aambeienzalf erop doen tegen de zwelling.
Als je donkere kringen hebt, ligt het een beetje aan de kleur.
Als het blauwig is, zoals bij mij (of kijk bij google images naar foto's van Samantha Ronson), kun je verschillende dingen proberen.
Wat ik fijn vind werken voor snel 's ochtends is Max Factor under eye concealer in de lichtste versie, want ik ben heel bleek. Dat smeer je er een beetje op en dep je met je vinger "in" je huid.
Neemt het ergste blauw weg, maar dekt niet volledig.
Ook een minerale poederconcealer kun je goed gebruiken, kijk eens op www.everydayminerals.com of een vand e vele andere websites die dat aanbieden. Kun je met een make-up-kwast makkelijk onder je oog aanbrengen door het "erin te wrijven/borstelen". Bij Sephora, in de grotere V&D's, hebben ze ook minerale poeders.
Als je meer dekking wilt, kun je een ander soort concealer nemen, bijv. een creamy concealer (google maar eens op NYX concealer in a jar, voor een voorbeeld). Die breng je aan met een concealerkwastje en dep je daarna goed in je huid om deze te laten mengen met je eigen huidskleur om je donkere kring heen.

Wat je kunt doen is naar een MAC-store (in de Bijenkorf A'dam, R'dam of Den Haag) of een Bobbi Brown store (Bijenkorf R'dam of A'dam) gaan, daar hebben ze echt verstand van make-up en kunnen je goed helpen, kijken wat er bij jouw huidskleur en wallenproblemen past
Er zijn immers meer dan 2 huidskleuren en wat bij de een prima past, staat bij de ander voor geen meter.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:56:47 #164
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77863017
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nou, ik ben er weleens op vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdagmiddag geweest en ik vond het nou niet echt druk.
Maar ik weet niet hoe het normaal is hoor, ben toch iets meer stad gewend denk ik misschien
Tis idd geen bruisend denhaag vandaar dat ik ook liever daar shop
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:07:30 #165
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_77872404
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ze hebben ze wel maar je hebt dan kans dat psies de kleur die ik nodig heb er niet meer dus ik kijk voor de zekerheid morgen ook ff in vlaardingen bij de kruidvat.

Ik heb ook de lichtste nodig,of een na lichtste dat kan ook, morgen testen

Hoelaat ben je dan gegaan want smiddags is het toch meestal niet uitgestorven, ja op maandag ofzo
koningshoek is de laatste tijd echt uitgestorven idd.
De kruidvat in vlaardingen is lekker groot! Ze hebben best een ruime opstelling vind ik Tenzij je naar die op de loper gaat. Die is wat ehm..minimaal.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:32:48 #166
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_77873639
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Body shop?
Weet niet welke je nu hebt? Maar anders ff advies vragen bij een Sephora of MAC store, weet niet precies wat je wilt hebben qua prijsklasse?
Tja het liefsts niet te duur.. maar bodyshop is wel een goede optie denk ik
bedankt!
pi_77888365
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ben je een jongen/man?
Ik zou geen camouflagestick onder je ogen smeren, dat wordt echt niet mooi.
Heb je alleen donkere kringen onder je ogen of (ook) van die gezwollen oogzakjes?
Bij dikke wallen die geen kleurverschil hebben zou ik niets doen van make-up, je kunt wel spert-aambeienzalf erop doen tegen de zwelling.
Als je donkere kringen hebt, ligt het een beetje aan de kleur.
Als het blauwig is, zoals bij mij (of kijk bij google images naar foto's van Samantha Ronson), kun je verschillende dingen proberen.
Wat ik fijn vind werken voor snel 's ochtends is Max Factor under eye concealer in de lichtste versie, want ik ben heel bleek. Dat smeer je er een beetje op en dep je met je vinger "in" je huid.
Neemt het ergste blauw weg, maar dekt niet volledig.
Ook een minerale poederconcealer kun je goed gebruiken, kijk eens op www.everydayminerals.com of een vand e vele andere websites die dat aanbieden. Kun je met een make-up-kwast makkelijk onder je oog aanbrengen door het "erin te wrijven/borstelen". Bij Sephora, in de grotere V&D's, hebben ze ook minerale poeders.
Als je meer dekking wilt, kun je een ander soort concealer nemen, bijv. een creamy concealer (google maar eens op NYX concealer in a jar, voor een voorbeeld). Die breng je aan met een concealerkwastje en dep je daarna goed in je huid om deze te laten mengen met je eigen huidskleur om je donkere kring heen.

Wat je kunt doen is naar een MAC-store (in de Bijenkorf A'dam, R'dam of Den Haag) of een Bobbi Brown store (Bijenkorf R'dam of A'dam) gaan, daar hebben ze echt verstand van make-up en kunnen je goed helpen, kijken wat er bij jouw huidskleur en wallenproblemen past
Er zijn immers meer dan 2 huidskleuren en wat bij de een prima past, staat bij de ander voor geen meter.
Ik ben inderdaad een jongen/man. ik zou liever ook geen makeup gebruiken maargoed om nou de hele tijd met die wallen rond te lopen is nou ook niet al te fijn. Mijn wallen zijn namelijk erfelijk. Ik heb zowel blauw onder m'n ogen als wallen, echt heel vervelend.

Op internet zag ik het volgende filmpje:
Nou wil ik niet mezelf helemaal onder smeren met foundation maar ik zou graag wel net zoals hij mijn wallen minder laten opvallen het blauwe wat ik onder mijn ogen heb vind ik nog geeneens zo heel erg.
Hoe doet hij dat?
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 16:51:02 #168
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77888606
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad een jongen/man. ik zou liever ook geen makeup gebruiken maargoed om nou de hele tijd met die wallen rond te lopen is nou ook niet al te fijn. Mijn wallen zijn namelijk erfelijk. Ik heb zowel blauw onder m'n ogen als wallen, echt heel vervelend.

Op internet zag ik het volgende filmpje:
Nou wil ik niet mezelf helemaal onder smeren met foundation maar ik zou graag wel net zoals hij mijn wallen minder laten opvallen het blauwe wat ik onder mijn ogen heb vind ik nog geeneens zo heel erg.
Hoe doet hij dat?
Ik zou toch het advies van BBQ-kip opvolgen en je bij een winkel waar ze er verstand van hebben (dat is dus NIET de Etos of de DA) je laten adviseren. Zij gaf al het advies voor MAC, bijkomend voordeel is dat er vaak mannelijke visagisten rondlopen en het geen mega-girly verpakkingen heeft (+ het is geweldig spul ). Dit voor het geval je toch een beetje make-up vrees mocht hebben.
Chick on a mission
pi_77888985
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:51 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik zou toch het advies van BBQ-kip opvolgen en je bij een winkel waar ze er verstand van hebben (dat is dus NIET de Etos of de DA) je laten adviseren. Zij gaf al het advies voor MAC, bijkomend voordeel is dat er vaak mannelijke visagisten rondlopen en het geen mega-girly verpakkingen heeft (+ het is geweldig spul ). Dit voor het geval je toch een beetje make-up vrees mocht hebben.
Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:25:19 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77889681
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
Je doet net of MAC volledig onbetaalbaar is voor de 'gewone burger' .
Het zijn maar 2 tientjes ofzo hoor, max. Dat zijn geen bedragen waar je failliet van gaat, toch?
KuikenGuppy
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 17:47:50 #171
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77890447
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je doet net of MAC volledig onbetaalbaar is voor de 'gewone burger' .
Het zijn maar 2 tientjes ofzo hoor, max. Dat zijn geen bedragen waar je failliet van gaat, toch?
Mijn alternatief zou zijn om dan maar naar een goede Douglas of ICI PARIS te gaan. Ik denk dat hun advies kwalitatief wat minder is, maar nog steeds beter dan de zaterdaghulp van de Etos.

(Oh en als je een budget hebt, geef dat gelijk even aan, want anders komen ze bij de Douglas ook met de topmerken aanslepen hoor ).

Burdie: ik ben het met je eens dat MAC niet buitensporig duur is, maar ik kan me wel voorstellen dat ze bijvoorbeeld ook een kwast gelijk proberen aan te smeren *cha-ching!*. (Ik heb mijn 60$ kwast ook teruggebracht in New York, het is zeker topspul en als visagist heb je het ook vast nodig. Maar niet zoals ik om iets een keertje te gebruiken )
Chick on a mission
pi_77892961
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:

donderdag 11 februari 2010 @ 21:37:15 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77899101
Ooooh ook de Maybelline Superstay 24H .
KuikenGuppy
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:55:39 #174
52349 purplerose
pi_77900120
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
pi_77900252
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef Burdie het volgende:
Ooooh ook de Maybelline Superstay 24H .
Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
pi_77900642
Ben nu wel benieuwd naar die foundation.. maar kan voorlopig nog vooruit met mijn Estee Lauder die ik in de zomer heb gekocht
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:07:15 #177
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77900761
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef purplerose het volgende:
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
Niet te vergelijken denk ik
Maar ik hoef geen volledige heftige dekking dus dan is die maybelline erg overdreven.
pi_77901037
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:02 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Haha ik heb gister ook de 24H gekocht en m'n moeder kwam vandaag met diezelfde gezichtsstomer thuis
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:12:22 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901054
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Houd het dan op?
Ik heb dat bovenstaande filmpje van die ongetwijfeld gay-make-up-boy niet gezien, maar aan het plaatje erbij te zien gebruikt hij aardig wat spullen.
Dat heb je allemaal niet nodig en zou ik je ook zeer afraden, alleen donkere kringen fixen is voldoende.

Maar als je van je kringen af wilt, gewoon niet zeuren, naar een MAC of Bobbi Brown winkel gaan en 2 tientjes lappen (hoeveel biertjes is dat nu helemaal en denk aan al de chicks die je ermee gaat scoren!!!). Geen kwast (= te duur daar) erbij nemen, terug komen op dit forum en een fotootje showen van jezelf, dan adviseren wij wel een goede en betaalbare kwast om het aan te brengen.
Gewoon doen wat tante BBQ-kip en de make-up chickies zeggen, dan komt alles goed
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:15:07 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901193
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
Ik ben erg benieuwd hoe die jou bevalt .
Hij blijft bij mij echt de hele dag goed/mooi! En hij loopt niet uit als ik traanogen of een loopneus heb (door de kou op de fiets) !
KuikenGuppy
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:23:37 #181
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901576
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
pi_77901635
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:28:39 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77901842
quote:
In Rotterdam is de vestiging in de bijenkorf ook niet supergroot hoor. Ik zocht naar een 222, maar ze hadden alleen de 217. Je kan ze wel gelukkig allemaal voelen, de kwasten die er wel zijn. Oogschaduw zijn er denk ik wat meer dan in Den Haag, heb er volgensmij een stuk of 20, 30 gezien. Ben er de laatste keer ff snel langsgelopen want ik zag ook geen kleuren die ik leuk vind. Maargoed, ze verkopen iig wat in NL, van urban decay is helemaal geen verkooppunt, dat vind ik ook wel jammer.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:29:02 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901857
quote:
ik vraag wel eens iets bij de MAC. Wel vaak met de intentie om het te kopen, maar als het niets is, dan koop ik het ook niet.
Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
KuikenGuppy
pi_77903002
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

quote:
M·A·C, een van 's werelds meest toonaangevende cosmeticamerken, heeft in april 2004 haar 1st winkel in Nederland geopend in het centrum van Amsterdam. De winkel biedt ruimte voor het grote M·A·C assortiment, er zullen maar liefst 800 producten verkrijgbaar zijn. M·A·C fanatics kunnen zich laven aan lippenstiften, oogschaduw enz. in talloze kleuren en texturen, tassen, verzorgingsproducten, kwasten en natuurlijk ieder maand een nieuwe kleur collectie. Op de begane grond wordt het uitgebreide assortiment van producten van M·A·C verkocht en is er mogelijkheid om alles uit te proberen of aan te laten brengen door een van de make-up artists. Op de 1e verdieping is de mogelijkheid gecreëerd om professioneel make-up advies te krijgen van een M·A·C pro artist of een volledige make-over te krijgen.
Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:57:07 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77903214
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

[ afbeelding ]
[..]

Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:00:46 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77903390
Oe, dat ziet er inderdaad goed uit zeg!
Als Hagenees zou ik het ook prima vinden als die in R'dam komt overigens

Ik herken het "bekeken voelen" wel heel erg in die kleine winkeltjes, ik heb dat in de Dior, Shiseido en Clinique-couters ook altijd en ook in zaakjes als Lush of Sabon
Ik moet me gewoon eroverheen zetten, muppet die ik ben
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 23:39:12 #188
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77905056
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Chick on a mission
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:02:41 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77910877
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:39 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Nouja, als ik MAC binnen loop omdat ik een lipgloss wil kopen en zij voor mij een goede kleur uitzoeken, dan koop ik 'm wel hoor. Ik ga mezelf daar niet op laten maken, als ik totaal geen intentie heb om het product te kopen .
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:36:55 #190
52349 purplerose
pi_77922276
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:18:58 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77927451
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
ik snap het niet?
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:37:30 #192
52349 purplerose
pi_77927970
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik snap het niet?
Sorry het belangrijkste woord stond er niet Die superstay van maybelline was er dus NIET
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:39:20 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77928020
oww
KuikenGuppy
pi_77933977
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
Of Douglas moet het meer gaan verkopen.

Die in Utrecht aan de Vredenburg heeft een shop-in-shop van MAC.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 01:25:05 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77943690
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen

Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:

En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....

Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
pi_77947749
ik vind de blushers van Chanel altijd mooi en je doet er langs mee. 1 van de dingen die zijn geld zeker waard is

Ik zou 't alleen via het internet kopen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:02:34 #197
52349 purplerose
pi_77951529
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen

[ afbeelding ]

Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:

[ afbeelding ]

En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....

[ afbeelding ]

Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
Ja was heul niet leuk!
De clear n matt ga ik vandaag proberen

Ohhhhh die 5 kleuren zijn mooooooooooooooooi, gelukkig heb ik geen 50 euro ervoor. Pfeww
  maandag 15 februari 2010 @ 22:16:52 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78035844
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:29:23 #199
52349 purplerose
pi_78036562
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Pffff even geen puf voor gehad maar morgen moet ik wel want ik wil ff zien hoe het zich houdt op foto en de fotograaf wil ook nog wat pics.

Ik ben bang dat de perfecte foundation er nog steeds niet is
pi_78036856
OMG ik wil deze

Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
  maandag 15 februari 2010 @ 22:43:28 #201
52349 purplerose
pi_78037283
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG ik wil deze

[ afbeelding ]

Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
Alice!

en quanta costa?
pi_78037468
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef purplerose het volgende:

[..]

Alice!

en quanta costa?
52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
  maandag 15 februari 2010 @ 22:49:37 #203
52349 purplerose
pi_78037637
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
we kunnen iig wel genieten van de lage dollar, 38 euro is duur maar ook weer niet heeeeeeeeel erg overdreven
Hopelijk komt ie ook nog wel ebay terecht?
pi_78046621

Ik heb deze en hij bevalt me prima, ik gebruik alleen niet alle kleuren :p
-
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:03:38 #205
52349 purplerose
pi_78057833
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:

Hoe was de clear & matt?

Iemand ervaring mee?
Ik denk dat ik mee ga doen met hype meis! De clear n matt is geniaal
Eindelijk een foundation waar ik blij mee ben, heb namelijk nog 5 tubes liggen die het net niet helemaal zijn
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:21:35 #206
52349 purplerose
pi_78064144
Vandaag proef make up voor fotoshoot eindelijk zelf een beetje op de pic kunnen krijgen en gooi er ook deze disclaimer tegenan

ja, me wenkbrauwen moesten geplukt worden
ja, het zit er niet heel netjes op
ja, ik ben zo flets door de flits en ik had wat teveel fixeer poeder erop gedaan
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg! niet meer denk ik
en voor de shoot zelf neem ik matte kleuren en alleen zo een glam metallic eyeliner

kuch, dat waren ze geloof ik wel

dinsdag 16 februari 2010 @ 22:18:49 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78078193
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:38:48 #208
52349 purplerose
pi_78079270
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:57:04 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78080191
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:38 schreef purplerose het volgende:

[..]

Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:30 #210
52349 purplerose
pi_78081257
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
pi_78081331
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Werewolf
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:26:31 #212
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78081699
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:18 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Sowieso is heel belangrijk dat je een goede foundation/poeder koopt die echt bij je lichte huidskleur past. Laat je adviseren door een make-up dame/heer in een goede drogist of bij de MAC of Sephora. Laat je niks aansmeren als je twijfelt, vraag anders om een testertje.

Als je je gezicht niet meteen wil volsmeren met foundation, dan kan je ook voor een getinte dagcrème gaan, eventueel met een lichte poeder eroverheen.

Bovendien zou ik als je eyeliner gebruikt, niet voor zwart gaan, dat staat te hard. Eerder een bruintint. Ook voor mascara zou ik niet voor zwart gaan, maar meer voor bruinzwart.

Doe qua lippenstift een "natuurlijke" kleur, niet meteen heel fel ofzo. Eerst even oefenen en ga je dan maar wagen aan de fellere kleuren.

Qua blush zou ik gaan voor "oudroze o.i.d. Terracotta of andere oranje kleuren zouden jou met je rozige huidskleur niet staan.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:28:35 #213
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78081780
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef purplerose het volgende:

[..]

Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:49:31 #214
52349 purplerose
pi_78082570
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
Ik had ebay natuurlijk ook niet moeten openen he Zie gelijk weer teveel
Moet weer ff tot volgende maand wachten met kopen dus zal het nog ff met die van catrice moeten doen of ff iets anders verzinnen tot die tijd

Dan vraag ik me ff af hoe ik in godsnaam de liquidliner uit het flesje krijg
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:53:33 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78082742
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
pi_78082775
Too faced is inderdaad geweldig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:00:33 #217
52349 purplerose
pi_78083038
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
Ow wat een heerlijk geklieder
Ja, heb net 2 corsetten gekocht dus heeeeeeeeeeel ff wachten nog

Ok ok ik ga voor Too faced!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:25:04 #218
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78113986
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:40:47 #219
52349 purplerose
pi_78114784
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
Voor de shoot en de 'feestjes' die ik bezoek Dat het goed voor je rug is is fijne bijkomstigheid en om te pimpen heel offtopic 2 pics van ze

en

woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:27 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78117317
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:31 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78117321
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef purplerose het volgende:
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg!
Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .

*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
KuikenGuppy
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:56:39 #222
52349 purplerose
pi_78118719
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .

*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:53:17 #223
52349 purplerose
pi_78476799
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:16:27 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477838
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:18:12 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477930
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:53 schreef purplerose het volgende:
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:19:45 #226
52349 purplerose
pi_78478013
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
Ja, ik ga binnenkort maar es richting denhaag weer en daar es in de makeup spullen snuffelen
Weet je toevallig nog hoe dat spulletje van maybelline heet?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:24:01 #227
52349 purplerose
pi_78478199
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:36:10 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78478693
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:24 schreef purplerose het volgende:

[..]

Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
Essence is gemaakt voor tieners, en een tienerhuid is echt anders dan een volwassen huid.
Ik zou toch echt investeren in een goede dag- en nachtcreme, een goede foundation en een goed reinigingsproduct. Je smeert het wel elke dag op he, en je doet lang met een potje.
Je zou er ook voor kunnen sparen, net als je voor je tattoo's hebt gedaan .
Maar je moet het zelf weten natuurlijk .

En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:24:53 #229
52349 purplerose
pi_78480422
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:42:23 #230
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78481053
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:24 schreef purplerose het volgende:
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Clinique producten (zowel huidverzorging als make-up). Die zijn niet zo "achterlijk" duur als je denkt, want je doet met dat spul heel erg lang waardoor het per maand eigenlijk net zoveel kost als de "normale" merken.

Ik ben zelf student en ik spaar er gewoon voor. Ben nu 25 en ik wil op mijn 40e ook nog een mooi huidje hebben
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:28:42 #231
52349 purplerose
pi_78528063
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
Heet het toevallig matte morphose foundation? Dan is het van L'oreal Zag het vanmiddag liggen bij de kruidvat
Ga volgende week naar denhaag voor middagje shoppen en dan ga ik er es naar vragen bij zo een make up counter. Anyone zin om mee te gaan?

Ik ben trouwens voor de Garnier pure active lijn gegaan, clinique ging me wat tever.

[ Bericht 9% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 20:06:20 ]
pi_78530711
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

[..]

aah dat soort feestjes
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:48:43 #233
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78531291
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
pi_78531376
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:07:29 #235
52349 purplerose
pi_78531995
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:

[..]

aah dat soort feestjes
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
Ik heb zo een hele fijne onzuivere, onregelmatige en gemengde huid vooral vettig op de T-zone dus en last van meeëters (de naam alleen al )

Ik had al eens de 3 in 1 uit de garnier pure lijn geprobeerd en die vond ik wel fijn vandaar dat ik ging kijken naar de pure active lijn. De dag en nachtcreme uit die lijn zal nog ff moeten wachten want ik heb nog wat potjes dag en nacht creme staan (eerst spulletjes opmaken voor ik nieuwe koop is me eigenlijk geleerd )

Heb dan nu de scrub spul, de lotion en de 3 in 1 voor als masker, gelijk ook ff nieuwe makeup remover gekocht ook van garnier want het bleek ook in de aanbieding te zijn 35% korting dus ik was 18 euro kwijt ipv 28 waardoor ik geld over heb voor die Too faced tube

Ik moet idd ook elke dag me gezicht schoonmaken anders ziet alles er weer vettig en jukkie uit maarja discipline is niet me beste eigenschap

Ik ben ook niet helemaal ontevreden met me gezicht, ik zie er nog jeugdig uit en barst niet van de rimpels op die onder me ogen na dus het valt allemaal nog heel erg mee! (Voor iemand die eigenlijk nooit iets deed aan gezichtsverzorging in dr tienerjaren. Ik ging dus ook met makeup op naar bed, liet foundation zitten enzo )

hihi
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:09:16 #236
52349 purplerose
pi_78532066
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
Op het moment gebruik ik dus ook vanalles overal vandaan, misschien is dat wel het probleem vandaar dat ik nu voor spullen van 1 lijn heb gekozen. Als dit niet werkt ga ik ook weer over naar cheapass stuff
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:31:20 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78532906
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:45:23 #238
52349 purplerose
pi_78533484
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
Met cheapass bedoelde ik ook meer het huismerk ofzo van de kruidvat Al zou ik ook nog l'oreal voor onzuiverehuid kunnen proberen als garnier nix is, die zitten in dezelfde prijsklasse. De prijsklasse die ik kan betalen that is.

En idd, geen gebak in de zon, gelukkig hou ik daar ook niet van

[ Bericht 5% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 21:52:52 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:57:46 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78534022
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
KuikenGuppy
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:07:19 #240
52349 purplerose
pi_78534428
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef Burdie het volgende:
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
Ook die zal ik volgende week in denhaag ff van dichtbij bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')