abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fossiel vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:42:31 #1
1455 Keroppi
kool kikker
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:52:13 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73740435
Hoezee, een nieuw topic! (fipo!)
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 02:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Arggggg, ik had een hele post getypt voor Enferma en.... weg...

Nou ja, de essentie is:

- Jammer dat Sephora kut was
- Foto van je kleurige eyelinerlook! Lijkt me erg gaaf
- Ik heb geprobeerd een crease te maken en heb geexperimenteerd met donkere oogschaduw hiervoor... Met als resultaat dat ik op een travestiet lijkt nu Zo er maar eens lekker afschrobben en morgen weer beter
Jaaa ik ga proberen een foto te maken! Heb die too faced shadow insurance gebruikt, wta een ontzettend fijn spul zeg! Damn! Mn oogschaduw gaat er 10 keer makkelijker op dan eerst, ik gebruikte eerst die velvet touch dinges van Gosh... Dat is echt niks voor oogschaduw Dit is zooooveel beter! Dus ik ga vanmiddag ff een foto maken, kunnen we gelijk zien hoe goed alles er nog op zit
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73740774
Eens geprobeerd een crease te maken, mijn vriend noemde het zombie ogen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:13:37 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73740934
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:07 schreef n0a het volgende:
Eens geprobeerd een crease te maken, mijn vriend noemde het zombie ogen.
Omg
Nou moet ik zeggen.. dat mannen er niet zo heel veel verstand hebben over het algemeen. Mijn man ziet het ook bijna nooit. Ik vraag dan al: 'wat vind je van mn ogen?' en dan zegt ie dat ie niet heel veel anders ziet dan gister, of hij zegt 'mooi!'. Tis wel een lieverd hoor. Maar het interesseert 'm vrij weinig
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73741900
nieuw topic

Ik heb de laatste tijd heel weinig aan mn make-up gedaan. Maar de lange dagen op school/werk zijn te zien in mn gezicht dus het is weer kwast-tijd!
Weet er iemand nog een goede gezichtcreme voor de droge huid? Want mn gezicht doet echt pijn als het zo koud wordt, en tis natuurlijk makkelijker om de rode vlekken te voorkomen dan ze weg te stoppen onder make-up.

Oh en mannen zien het inderdaad niet als je andere make-up op hebt, maar ze zeggen ook altijd dat wij vrouwen geen make-up nodig hebben (liegebeesten! )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:48:07 #6
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73741911
Ik ben nog steeds helemaal blij met alle nieuwe spulletjes die ik heb van Sephora, jammer dat de actie op t eind zo'n rommel was Ik was graag nog eens terug gegaan.
Knoei
pi_73741972
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Omg
Nou moet ik zeggen.. dat mannen er niet zo heel veel verstand hebben over het algemeen. Mijn man ziet het ook bijna nooit. Ik vraag dan al: 'wat vind je van mn ogen?' en dan zegt ie dat ie niet heel veel anders ziet dan gister, of hij zegt 'mooi!'. Tis wel een lieverd hoor. Maar het interesseert 'm vrij weinig
Doe dan de helft van je gezicht opmaken en hou een stuk papier voor de andere helft.
Door van helft te wisselen kan hij het verschil zien en beter begrijpen wat je doet.
pi_73742103
dag dames
ik heb gisteren 2 kohlpotloden gehaald (bruin en zwart), leek me wel gezellig om een lijntje t gaan zetten
maar kan ik ergens tips daarvoor vinden?
doe dat nooit, ik heb zo'n vermoeden dat het dan een soort slingerlijn wordt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:09:32 #9
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73742564
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Doe dan de helft van je gezicht opmaken en hou een stuk papier voor de andere helft.
Door van helft te wisselen kan hij het verschil zien en beter begrijpen wat je doet.
Zo erg ist nou ook weer niet met 'm Maar het is net als dat hij tegen mij zegt; kijk eens naar die nieuwe velgen op mn auto! Dat verschil zie ik ook niet. Hij ziet wel het verschil met en zonder make up, maar andere kleuren niet altijd.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
dag dames
ik heb gisteren 2 kohlpotloden gehaald (bruin en zwart), leek me wel gezellig om een lijntje t gaan zetten
maar kan ik ergens tips daarvoor vinden?
doe dat nooit, ik heb zo'n vermoeden dat het dan een soort slingerlijn wordt
Haha Ja, dat is lastig. Heb je ook een kwastje om het lijntje wat uit te vegen, zo'n kleine platte kwast? Dat helpt ook al.
Ik neem aan dat je het boven en onder wil doen? Als je boven doet is het misschien handig om je ooglid wat opzij te trekken, dan is je ooglid recht en kan je dat lijntje makkelijker trekken. Ik doe het zelf gewoon met mn oog open en trek kleine stukjes lijn met het potlood. Mn rechteroog (voor mij) doe ik van binnen naar buiten, en mn linkeroog van buiten naar binnen en ik ben rechtshandig. Weet niet of je dat ook nog helpt.
Ohja, en ook; je moet de lijn niet helemaal over je hele ooglid maken, maar halverwege stoppen. Dus net op de rand van je oog, je iris ongeveer, stop je. Dat maakt je ogen groter. Als je je ogen echt helemaal omlijnt maak je ze kleiner.
Succes!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73742607
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:09 schreef Enfermera het volgende:


Haha Ja, dat is lastig. Heb je ook een kwastje om het lijntje wat uit te vegen, zo'n kleine platte kwast? Dat helpt ook al.
Ik neem aan dat je het boven en onder wil doen? Als je boven doet is het misschien handig om je ooglid wat opzij te trekken, dan is je ooglid recht en kan je dat lijntje makkelijker trekken. Ik doe het zelf gewoon met mn oog open en trek kleine stukjes lijn met het potlood. Mn rechteroog (voor mij) doe ik van binnen naar buiten, en mn linkeroog van buiten naar binnen en ik ben rechtshandig. Weet niet of je dat ook nog helpt.
Ohja, en ook; je moet de lijn niet helemaal over je hele ooglid maken, maar halverwege stoppen. Dus net op de rand van je oog, je iris ongeveer, stop je. Dat maakt je ogen groter. Als je je ogen echt helemaal omlijnt maak je ze kleiner.
oh god
heb je misschien een voorbeeld fototje ergens?
ik wilde het eigenlijk eerst alleen op de bovenkant doen
en van dat uitvegen met een kwastje wist ik ook al niks
nu voel ik meécht een vette noob
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:16:22 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73742761
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh god
heb je misschien een voorbeeld fototje ergens?
ik wilde het eigenlijk eerst alleen op de bovenkant doen
en van dat uitvegen met een kwastje wist ik ook al niks
nu voel ik meécht een vette noob
Haha Op youtube kan je heel veel tutorials vinden; zie mijn zoekresultaat
Er staat ook eyeliner, maar dat is soortgelijk dus dan kan je in ieder geval de manier hoe je het erop doet zien.
Normaal is een lijn met een potlood wat hard, als je het uitveegt met een kwastje is het wat zachter (plus je ziet je uitschieter en kromme lijnen minder!)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:37:13 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73743422
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:07 schreef n0a het volgende:
Eens geprobeerd een crease te maken, mijn vriend noemde het zombie ogen.
Als totale termen n00b... hoe doe je dat?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73743745
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Als totale termen n00b... hoe doe je dat?
O.a. volgens dit filmpje geprobeerd.

Waarschijnlijk had ik het te donker gemaakt. Wat het nog wat moeilijker voor me maakt is dat ik bij 1 oog geen crease heb en bij het andere oog zie je een beetje ooglid bij open ogen.
pi_73744100
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha Op youtube kan je heel veel tutorials vinden; zie mijn zoekresultaat
Er staat ook eyeliner, maar dat is soortgelijk dus dan kan je in ieder geval de manier hoe je het erop doet zien.
Normaal is een lijn met een potlood wat hard, als je het uitveegt met een kwastje is het wat zachter (plus je ziet je uitschieter en kromme lijnen minder!)
wat voor kwastje gebruik je daar voor?
of is zo'n eenvoudig oogschaduwapplicatortje (die je overal wel bijkrijgt, zo'n sponzig dingetje) ook goed?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73746078
ik heb lipgloss gekocht van sephora, die is echt heel fijn..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73747174
Hmmm zijn hier nog mensen in da house die een idee hebben voor goede foundation?

Ik heb 's winters zo'n lichte huid dat ik hem van ellende maar met zelfbruiner bewerk, omdat er gewoon geen goede tinten te vinden zijn. Ik ben helemaal niet superbleek ofzo, maar heb gewoon een roze ondertint geloof ik en bijna alle foundations zijn standaard te oranje

Nu had ik Second Skin (Max Factor) in de lichtste tint gekocht, maar zelfs dat is nog te oranje weer 14 euro naar de kenker, ik wordt er onderhand helemaal gek van... Nu las ik ook ergens dat ze die lichte tinten helemaal niet in Nederland verkopen (wij zijn ook zo'n mediteraans volkje tenslotte ). In Engeland bv wel.... Lekker is dat, ik zie het ook niet zitten om het van internet te kopen
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:59:30 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73748084
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef alors het volgende:
Hmmm zijn hier nog mensen in da house die een idee hebben voor goede foundation?

Ik heb 's winters zo'n lichte huid dat ik hem van ellende maar met zelfbruiner bewerk, omdat er gewoon geen goede tinten te vinden zijn. Ik ben helemaal niet superbleek ofzo, maar heb gewoon een roze ondertint geloof ik en bijna alle foundations zijn standaard te oranje

Nu had ik Second Skin (Max Factor) in de lichtste tint gekocht, maar zelfs dat is nog te oranje weer 14 euro naar de kenker, ik wordt er onderhand helemaal gek van... Nu las ik ook ergens dat ze die lichte tinten helemaal niet in Nederland verkopen (wij zijn ook zo'n mediteraans volkje tenslotte ). In Engeland bv wel.... Lekker is dat, ik zie het ook niet zitten om het van internet te kopen
Probeer eens MAC foundation, bij de counter kunnen ze je goed adviseren over wat jouw kleur is. En die zijn echt ook met een roze ondertoon ipv oranje .
KuikenGuppy
pi_73748321
MAC zit hier nergens in de buurt geloof ik, en ik heb de komende weken ook geen tijd om naar de randstad te gaan. Hoe duur is foundation van MAC eigenlijk?
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:18:55 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73750841
20 euro ongeveer.
KuikenGuppy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:48:24 #20
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73751859
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat voor kwastje gebruik je daar voor?
of is zo'n eenvoudig oogschaduwapplicatortje (die je overal wel bijkrijgt, zo'n sponzig dingetje) ook goed?
Met zo'n sponzig dingetje kan het idd ook, ik heb zelf een zogenaamde 'eye angle brush', dat is een schuin, plat borsteltje;

Dit is degene die ik heb, de MB08 van NYX. Fijn dingetje, goed stevig zodat je (bijv. ook met oogschaduw) een strak lijntje kan maken. Zo'n sponsje kan wat te grof zijn waardoor je het teveel uitveegt.

Ik heb zelf nog niet zoveel brushes, heb er nu een paar maar wil er alleen maar meer Het werkt zoveel fijner dan die spons-dingen.

@ Alors: ik heb zelf ook een aardig lichte huid en gebruik foundation van de hema ik vind 'm geweldig qua kleur
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:53:34 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752016
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat voor kwastje gebruik je daar voor?
of is zo'n eenvoudig oogschaduwapplicatortje (die je overal wel bijkrijgt, zo'n sponzig dingetje) ook goed?
Die sponsdingetjes zijn verschrikkelijk, die moet je meteen in je ronde archief opbrengen. Daarmee kun je echt nooit je make-up mooi aanbrengen.

Ik blijf erbij, de smudgebrush van Sephora is hier ideaal voor.



Even over je lijntje heen gaan en het is netjes.

Die angles eyebrush kan ook, maar bovenstaande brush is fijner als je een wat dikker lijntje maakt vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:56:56 #22
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752110
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef alors het volgende:
Hmmm zijn hier nog mensen in da house die een idee hebben voor goede foundation?

Ik heb 's winters zo'n lichte huid dat ik hem van ellende maar met zelfbruiner bewerk, omdat er gewoon geen goede tinten te vinden zijn. Ik ben helemaal niet superbleek ofzo, maar heb gewoon een roze ondertint geloof ik en bijna alle foundations zijn standaard te oranje

Nu had ik Second Skin (Max Factor) in de lichtste tint gekocht, maar zelfs dat is nog te oranje weer 14 euro naar de kenker, ik wordt er onderhand helemaal gek van... Nu las ik ook ergens dat ze die lichte tinten helemaal niet in Nederland verkopen (wij zijn ook zo'n mediteraans volkje tenslotte ). In Engeland bv wel.... Lekker is dat, ik zie het ook niet zitten om het van internet te kopen
Ik heb ook zo'n wit bekkie. Ik gebruik de "Cool" kleurserie van True Match L'Oréal en de coole kleuren van EveryDay Minerals, die werken prima. En ik heb een YSL foundation die de goeie rozige kleur is, maar die is een beetje te duur om elke dag op te doen, dus alleen soms
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:57:22 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752121
Ik wil Enferma's oogjes zien
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:05:27 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73752386
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil Enferma's oogjes zien
Jaaa ik weet het Het zit nog allemaal precies zoals vanochtend door die shadow insurance Ik ben helemaal verlieffdddd op dat spul!
Ik kan totaal niet omgaan met de digitale spiegelreflex van mn man, dus hij mag mooi de foto maken als ie thuis is (denk any minute now), en 'm dan uploaden Ik ben soms nog wel een beetje n00b.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:16:07 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73752768
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Die sponsdingetjes zijn verschrikkelijk, die moet je meteen in je ronde archief opbrengen. Daarmee kun je echt nooit je make-up mooi aanbrengen.
Voor een visa issie redelijk onmisbaar

Mijn persoonlijke favorieten:

EDM Eye-kabuki


Barry M eyeshadow brush
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')