abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73579858
zoals eerder beloofd: roze oogschaduw.

niet erg "in your face" maar ik gebruik deze dan ook meer als dag make up, als ik zin heb oogschaduw te dragen.

zondag 11 oktober 2009 @ 17:29:39 #252
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73580127
Als ik er mijn commentaar op mag geven (als je daar niet van gediend bent moet je het ook zeggen hoor), ik denk dat je je ogen veel mooier kunt opmaken.
Lijntje op je waterlijn vervangen door een half lijntje onder je onderste wimperrand, een klein reepje grijs/bruin/zwarttint gebruiken langs je bovenste wimperrand en wat in je "socket".
Maar goed, da's mijn mening hoor

Ik had een heftige smokey eyes gemaakt gisteren voor de grap, om eens uit te proberen. Mijn vriend schrok zich kapot toen hij thuis kwam, hij vond het eng
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_73582501
nee joh, hoe meer tips hoe beter! Heb je voorbeeldjes van wat je precies bedoelt?

Het probleem wat ik vaak heb met de randjes onder mijn ogen, is dat deze heel snel gaan vlekken. Oogpotlood bijvoorbeeld is aan mij echt niet besteed en ik kan bijzonder weinig hebben onder mijn ooglid (niet alleen make up, ook qua verzorgingsprodukten enzo). Daar moet ik altijd wel rekening mee houden helaas.

Welke kleur heb je je smokey eyes gedaan? Ik heb het één keer geprobeerd met zwart, als je er zo uit zag als ik destijds, kan ik me de factor "eng" voorstellen

[ Bericht 24% gewijzigd door GrandiJoosje op 11-10-2009 19:00:11 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:19:29 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73583388
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef GrandiJoosje het volgende:
zoals eerder beloofd: roze oogschaduw.

[ afbeelding ]

niet erg "in your face" maar ik gebruik deze dan ook meer als dag make up, als ik zin heb oogschaduw te dragen.

[ afbeelding ]
Mooie look! Heb je meerdere kleuren roze gebruikt? En welke precies? Ik houuuu van roze
En idd, ben het eens met BBQkipje, denk dat eronder leuker is. Daarbij heb ik zelf gemerkt dat een bruin oogpotlood en bruine mascara wat zachter staan bij roze, dus dat kan je ook een keer proberen
En misschien wat wit op je binnenste ooghoek, dan krijg je helemaal een mooi fris effect. Dat blijft bij mij nooit zo lang zitten, maar het staat toch leuk
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:59:39 #255
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73584882
Ik denk inderdaad dat mijn smokey eyes op die van jou leek
Echt way too much, maar ik was toch alleen thuis en had geen zin om iets nuttigs te doen

Ik heb even zitten zoeken naar goeie foto's zodat ik iets beter kan uitleggen wat ik bedoel.

Eyeliner boven je bovenste wimpers en eyeliner onder je onderste wimpers, waar ze nu met haar potloodje naast "wijst". Lijntje tot de helft van je wimperrij (ongeveer pupil als je rechtuit kijkt). Lijntje van vrij dik (buitenkant) tot heel dun (bij je pupil) laten lopen en smudgen, net als eyeliner op je ooglid

Dan krijg je dus zachte lijnen na het smudgen, net als onderstaande mevrouwtje. Alleen niet heel de lijn doen zoals zij, dat maakt je ogen kleiner

En dan met roze aan de gang. Als je er een andere kleur bij gebruikt (grijs of bruin ofzo), dan aanbrengen zoals hieronder. De valse wimpers zijn wel gruwelijk lelijk trouwens

Als je hem iets meer blend in de roze en de rest afmaakt ziet het er bijvoorbeeld (ongeveer)zo uit

of zo

En dat kan natuurlijk ook met iets minder heftige kleuren roze zoals op bovenstaande foto's.
Hoop dat bovenstaande omschrijving en foto's een beetje sence maken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:03:28 #256
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73585066
Oh ja, als je oogschaduw of eyeliner onder je ogen niet goed blijft zitten, hier een beetje oogschaduwbasis op aanbrengen, dat helpt enorm.
Ook kun je kijken naar welk product je gebruikt, dat moet niet te zacht of vettig zijn.
Ik heb nu de gel-eyeliner van Wet & Wild bijvoorbeeld, je moet echt een enorme bak mayo op je oog hebben wil dat gaan uitlopen
Ook minerale oogschaduw/eyeliner aangebracht met wat water maakt een perfecte eyeliner die goed blijft zitten de hele dag.
  FOK!fossiel zondag 11 oktober 2009 @ 20:08:28 #257
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73585306
Ik gebruik deze kwast (Bodyshop) om 'eyeliner' van grijze of donkerbruine oogschaduw aan te brengen. Ik vind het wat minder 'hard' staan dan wanneer ik een kohlpotlood gebruik

Chick on a mission
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:15:31 #258
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73585588
Ik gebruik zo'n zelfde van Sephora-merk, ze zijn slecht verkrijgbaar bij doorsnee winkels helaas... zijn ideale brushes
Ze hebben ze ook van Gosh geloof ik, maar die site ligt plat dus dat kan ik niet checken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:56:03 #259
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73602576
Ja super brush is dat, ik heb hem ook van de bodyshop, erg fijn en heel zacht
Knoei
pi_73603323
ik ben best tevreden met mijn infallable. Het dekt goed en maakt de oneffenheden op mijn huid minder. Voor de zekerheid poeder ik het ook nog af en dan houdt het heel de dag.

Mits de temperatuur constant is. Was van de week in een ruimte waar het erg warm was en na een dagje was ik toch weer flink aan het glimmen.

ik vind het wel lastig met dit weer om mijn huid glad te houden. Ik heb een vettige huid, scrub regelmatig, maar toch heb ik last van droge velletjes, vooral rond mij neus :/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:45:25 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73603507
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, als je oogschaduw of eyeliner onder je ogen niet goed blijft zitten, hier een beetje oogschaduwbasis op aanbrengen, dat helpt enorm.
Ook kun je kijken naar welk product je gebruikt, dat moet niet te zacht of vettig zijn.
Ik heb nu de gel-eyeliner van Wet & Wild bijvoorbeeld, je moet echt een enorme bak mayo op je oog hebben wil dat gaan uitlopen
Ook minerale oogschaduw/eyeliner aangebracht met wat water maakt een perfecte eyeliner die goed blijft zitten de hele dag.
Ik gebruik vaak oogschaduw ipv eyeliner, dat blijft beter zitten.
KuikenGuppy
pi_73603820
@Burdie Thanks voor de tip! Vanmorgen mijn e/s al iets hoger aangebracht maar vind het nog wel een beetje eng
Helaas geen fototoestel in de buurt dus even geen foto,...

Eergister een pakketje van EDM binnen gekregen, me is happy! De foundation Light Neutral matcht perfect met mijn gezicht.
Nu nog even testen of mijn huid hier goed mee om gaat en als dat zo is, bestel ik direct een grote pot
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:15:59 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73604199
quote:
[b]Op maandag 12 oktober 2009 10:58
Nu nog even testen of mijn huid hier goed mee om gaat en als dat zo is, bestel ik direct een grote pot
Ik zou dat toch wel een paar weken geven hoor .
KuikenGuppy
pi_73660144
superbedankt voor alle tips! Waardeer het enorm!

Ik weet dat er een aantal Coastal Scents "veteranen" zijn hier, ik heb gisteravond mijn eerste bestelling daar geplaatst Dat was wel even een YAY! momentje! Het alombekende 88 shimmer palet, maar zijn er ook mensen die de concealer quad ofzoiets hebben?
Ik heb die besteld onder de noemer "what the f, ik betaal toch al shipping voor het palet, dan kan die $7,99 er ook wel bij" maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig of iemand hier ook andere spulletjes van CS heeft besteld behalve de palets?

Ik heb trouwens ook nooit geweten dat er zoveel tutorials etc te vinden zijn op YouTube, er gaan echt werelden voor me open hier
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:07:14 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73660647
Haha leuk je, GrandiJoosje. Pas maar op, voor je het weet ben je aan 't werk als visagiste. Bij mij begon het exact op die manier namelijk.
KuikenGuppy
pi_73660733
ik heb vandaag de baby flat top binnen gekregen en oooh
zo zacht en echt perfect om EDM foundation aan te brengen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:19:53 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73661181
Klik hier niet: http://www.toofaced.com/category_template.asp?dept_sub_id=30&dept_id=12

Mega opruiming bij Too Faced .
KuikenGuppy
pi_73661331
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef Burdie het volgende:
Klik hier niet: http://www.toofaced.com/category_template.asp?dept_sub_id=30&dept_id=12

Mega opruiming bij Too Faced .
wat doe je me aan
versturen ze naar NL?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:48:06 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73662308
Haha!
Ik dacht van wel, maar nee dus .
KuikenGuppy
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:52:34 #270
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73662522
Ohhhh als ik mn salaris heb (nog 10 dagen ) dan ga ik zo hard shoppen bij de Sephora in Rotterdam! Ik moet kwasten, en ze verkopen daar toch ook die Too Faced shadow insurance? Nouja, iig, ik ga heel veel inslaan.
pi_73662905
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef electronique het volgende:

[..]

wat doe je me aan
versturen ze naar NL?
ik heb laatst iets voorbij zien flitsen van een website die het mogelijk maakt toch naar NL te shippen. Klinkt vrij dodgy, maar ze waren geïnterviewd door een van de NL dagbladen (ben ik dan heel naïef om te zeggen dat het dan niet zo dodgy meer klinkt? ) Ik zal eens kijken of ik dat nog weer kan vinden...

Gevonden! Het heet productenuitamerica.nl . Ik vraag me alleen af of het wel echt goedkoper zou zijn, tenzij je je natuurlijk ongelooflijk uitleeft. Ik denk dat ik zelf de voorkeur aan Ebay geef.

[ Bericht 11% gewijzigd door GrandiJoosje op 13-10-2009 22:09:34 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:09:27 #272
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73663393
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh als ik mn salaris heb (nog 10 dagen ) dan ga ik zo hard shoppen bij de Sephora in Rotterdam! Ik moet kwasten, en ze verkopen daar toch ook die Too Faced shadow insurance? Nouja, iig, ik ga heel veel inslaan.
Niet de slanted eyelinerbrush en de smudgebrush vergeten he Die synthetische, zijn makkelijker schoon te maken
En Too Faced shadow insurance verkopen ze daar ook.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:26:39 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73664229
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Niet de slanted eyelinerbrush en de smudgebrush vergeten he Die synthetische, zijn makkelijker schoon te maken
En Too Faced shadow insurance verkopen ze daar ook.
Goeie tip, thanks! Ik moet zeeeeker een smudgebrush hebben en ook nog een aantal oogschaduwkwasten. Heb er nu 1 van NYX, wel leuk hoor, maar die is zooo mini! xD Werkt niet voor grote oppervlakken zoals mn ooglid Maargoed.
En die eyeliner brush, daar bedoel je zo'n schuine, scherpe mee? Of bedoel je een andere? Ik heb er nu al 1 van NYX, geweldig. Maar ga zeker kijken of ze daar nog mooie hebben Ohh heb er zo'n zin in he. de 23e krijg ik mn salaris, dan heb ik een avonddienst maar ga ik gewoon wat eerder naar R'dam (ik werk daar ook) en duik ik ff de V&D in Hihi
pi_73664426
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:

Dan krijg je dus zachte lijnen na het smudgen, net als onderstaande mevrouwtje. Alleen niet heel de lijn doen zoals zij, dat maakt je ogen kleiner

[ afbeelding ]
Ik zet normaal gewoon vloeibare eyeliner, maar wil voor smokey-eyes wel een keer mooi met potlood werken. Ik heb een aantal kwastjes/penselen maar niet zo eentje als op de foto, moet ik gewoon zo'n soort zoeken? Plat-achtig kwastje?

-edit-
Volgens mij is er net iets over geschreven, even teruglezen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73664670
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef Enfermera het volgende:

[..]

... Ohh heb er zo'n zin in he. de 23e krijg ik mn salaris, dan heb ik een avonddienst maar ga ik gewoon wat eerder naar R'dam (ik werk daar ook) en duik ik ff de V&D in Hihi
Ha ha, zo tof voor je, het vooruitzicht alleen al!
Ik heb begin december een grote shopdag gepland en ongetwijfeld dat Sephora ook op de route zal liggen
Ik wens je alvast enorm veel shop plezier!!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:40:34 #276
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73664892
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Goeie tip, thanks! Ik moet zeeeeker een smudgebrush hebben en ook nog een aantal oogschaduwkwasten. Heb er nu 1 van NYX, wel leuk hoor, maar die is zooo mini! xD Werkt niet voor grote oppervlakken zoals mn ooglid Maargoed.
En die eyeliner brush, daar bedoel je zo'n schuine, scherpe mee? Of bedoel je een andere? Ik heb er nu al 1 van NYX, geweldig. Maar ga zeker kijken of ze daar nog mooie hebben Ohh heb er zo'n zin in he. de 23e krijg ik mn salaris, dan heb ik een avonddienst maar ga ik gewoon wat eerder naar R'dam (ik werk daar ook) en duik ik ff de V&D in Hihi
Ik bedoel er zo'n schuine scherpe mee, net zoeen als Pisces29 bedoelt
Ik heb er nu 2, 1 voor glitter en 1 voor matte eyeliners.
Gebruik nu vaak ook voor de snelligheid (da's geen woord, ik weet het ) 's ochtends de donkere kleuren uit mijn NYX smokey eyes palette als liner. Soms als ik helemaal geen tijd heb pak ik mijn smudge brush en doe ik even een mega gesmudgede (damn, da's ook een raar woord zo ) lijn, dan kan ik mezelf eindelijk in 5 minuten totaal opmaken
Ik oefende vroeger weleens, maar had altijd zeker 15 minuten nodig (zonder foundation enzo he... ben gewoon veel te perfectionistisch en langzaam bezig).
Nu kan het dus in 5 minuten, maar als ik er zin in heb net als vanochtend ga ik tegenwoordig helemaal los
Vanochtend echt alle soorten producten gebruikt, alleen ogen vrij simpel gehouden. Moet toch eens goed gaan experimenteren met oogschaduw en zeker met meerdere kleuren en blenden ervan. Heb van die hangende oogleden dus da's lastig vind ik.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:41:39 #277
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73664944
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef GrandiJoosje het volgende:

[..]

Ik heb begin december een grote shopdag gepland en ongetwijfeld dat Sephora ook op de route zal liggen
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef GrandiJoosje het volgende:

[..]

Idd Dat is al leuk, het vooruitzien
Oehh, leuk! Nog wel wat verder weg maar ook leuk om naar uit te kijken iig! Thanks! ^^
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:47:14 #278
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73665216
Ik had besloten even geen make-up meer te kopen...
Gisteren liep ik de Etos in voor iets heel anders... tsja, L'Oréal 2 = 1 dus toch maar haarverf en een nieuwe foundation gekocht True Match C2, 1 tintje lichter dan die ik eerst had daarvan, is toch beter bij mijn witte koppie

En nu stop ik voorlopig met make-up kopen, mag pas in december weer van mezelf

Veel plezier met oriënteren op wat je gaat kopen en de super-shopdag dan
Heerlijk is dat af en toe, lekker aso shoppen voor jezelf
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:15:47 #279
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73666546
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik bedoel er zo'n schuine scherpe mee, net zoeen als Pisces29 bedoelt
Ik heb er nu 2, 1 voor glitter en 1 voor matte eyeliners.
Gebruik nu vaak ook voor de snelligheid (da's geen woord, ik weet het ) 's ochtends de donkere kleuren uit mijn NYX smokey eyes palette als liner. Soms als ik helemaal geen tijd heb pak ik mijn smudge brush en doe ik even een mega gesmudgede (damn, da's ook een raar woord zo ) lijn, dan kan ik mezelf eindelijk in 5 minuten totaal opmaken
Ik oefende vroeger weleens, maar had altijd zeker 15 minuten nodig (zonder foundation enzo he... ben gewoon veel te perfectionistisch en langzaam bezig).
Nu kan het dus in 5 minuten, maar als ik er zin in heb net als vanochtend ga ik tegenwoordig helemaal los
Vanochtend echt alle soorten producten gebruikt, alleen ogen vrij simpel gehouden. Moet toch eens goed gaan experimenteren met oogschaduw en zeker met meerdere kleuren en blenden ervan. Heb van die hangende oogleden dus da's lastig vind ik.
Vet! Ja precies, die brush bedoel ik ook.
Ja, ik heb ook hangende oogleden, vind het ook wel lastig. Als ik vrij ben dan experimenteer ik wat meer, en als het er dan niet uitziet dan geeft het niet Haha! Ik kan ook nooit veel donker in mn crease doen en dan alles omhoog blenden, dat ziet er niet uit als je ooglid hangt xD Dus ik maak er altijd maar zelf een potje van idd met een beetje boel blenden

Ik wil ook niet al te veel kopen, maar wil wel wat meer matte roze oogschaduw en wat kwastjes en een groene concealer, dat staat zeker nog op mn verlanglijstje. Maar hangt er helemaal vanaf hoe duur alles is... Ik zie het wel
  FOK!fossiel dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:36:57 #280
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73667390
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef GrandiJoosje het volgende:

[..]

Gevonden! Het heet productenuitamerica.nl . Ik vraag me alleen af of het wel echt goedkoper zou zijn, tenzij je je natuurlijk ongelooflijk uitleeft. Ik denk dat ik zelf de voorkeur aan Ebay geef.
Ik kende ook fromUStoEU oid. Heb daar eens op gekeken omdat ik toch wel graag dingen van de Sephora site wilde (de mascara sampler, hoe tof!) maar dat ging vanaf 25 euro + provisie. Nou toen was voor mij de lol eraf...

Ik ga morgen eens kijken wat zij voor bedragen vragen
Chick on a mission
pi_73669051
@ BBQ-kip

Mooi die roze oogschaduw! Ik heb groene ogen? Of blauwe? Beetje grijs bruin zijn ze ook
Maarrr ik wil dus ook wel eens mijn ogen opmaken maar de enige kleuren die mij tot nu toe staan zijn bruin en goud.

Ik heb een pallet van sephora maar die kleuren vond ik veel te oranje..

Hier heeft de man van de sephora het gedaan:

[ Bericht 14% gewijzigd door P.F op 14-10-2009 00:32:06 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:18:51 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73680913
Jammer dat de foto's zo donker zijn.
KuikenGuppy
pi_73684063
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

....

Ben razend benieuwd, heb je foto's?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:13:00 #284
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73696987
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef GrandiJoosje het volgende:

[..]

Ben razend benieuwd, heb je foto's?
Nee, ik maak eigenlijk nooit foto's van het opmaken.
Ik ga het binnenkort eens doen
Ik zou nu kunnen beloven dat ik het morgen doe, maar moet erg vroeg weg (half 7 van huis) dus denk dat dat niet gaat lukken.
Ik ga zo even mijn haar verven dus moet wel morgen mijn wenkbrauwen in een iets donkerdere kleur bijpoederen, anders ziet het er zo gek uit
Als ik een foto heb geplaatst kan ik natuurlijk ook mooi meteen van jullie horen wat er beter kan En zeker ook tips betreffende mijn niet bestaande "crease" enzo

@P.F: Ik zie helaas niet zoveel op je foto's... Is jammer, ik ben erg benieuwd namelijk.
Ikzelf heb groen/blauwe ogen met wat grijs erin (volgens mij... ik vind het ook heel moeilijk om die kleur te beschrijven )
Ik vind juist dat er enorm veel kleuren bij passen Alleen koperkleurige kleuren en rood moet ik mee oppassen, dan lijk ik snel ziekig. Grauwige bruintinten zijn super, maar ik moet oppassen met oranje/roodnuances erin.
pi_73697648
Je kan op m'n foto's klikken Normaal heb ik niet zo een glazige blik.....
Ik zal kijken of ik nog ergens een scherpe foto heb van mijn oogkleur!

En ik lijk ook ziek met rode/roze kleuren!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:33:47 #286
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73697923
Ja ik heb erop geklikt, maar zie ze dan nog steeds erg donker. ik zie niet dat er kleur is gebruikt en ook niet welke... Zijn het webcamfoto's?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:42:09 #287
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73698287
Ik ben daarnaast ook totaal geen meisje meisje dus roze en andere schattige kleurtjes zijn niks voor mij
Dieppaars maak ik een uitzondering voor, maar dat breng ik dan ook weer niet "girly" aan.
pi_73698296
Ja, heb helaas alleen een webcam..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:55:06 #289
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73698817
Ja, niks aan te doen toch? Het was denk ik al erg donker toen je de foto nam, aan de donkerte te zien. Da's wel lastig met die dingen... ik heb er nog nooit een fatsoenlijke foto uit gekregen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:18:38 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73705802
Ik heb echt geen goeie camera om foto's van mn ogen mee te maken. Ja, mn man heeft een professionele, misschien kan ik dat 's proberen

Waar ik de laatste tijd trouwens helemaal gek van ben; mn ogen licht opmaken, met een wit of licht kleurtje, beetje blenden enzo, ook bij mn wenkbrauwen, en dan met zo'n scherp schuin kwastje met een felle kleur een soort eyeliner maken, boven en onder Staat zo cool! Heb het al met groen en roze gedaan, ga vandaag 's blauw proberen
  FOK!fossiel donderdag 15 oktober 2009 @ 10:29:04 #291
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73706095
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb echt geen goeie camera om foto's van mn ogen mee te maken. Ja, mn man heeft een professionele, misschien kan ik dat 's proberen

Waar ik de laatste tijd trouwens helemaal gek van ben; mn ogen licht opmaken, met een wit of licht kleurtje, beetje blenden enzo, ook bij mn wenkbrauwen, en dan met zo'n scherp schuin kwastje met een felle kleur een soort eyeliner maken, boven en onder Staat zo cool! Heb het al met groen en roze gedaan, ga vandaag 's blauw proberen
Dit klinkt tof! Wil je hier een foto van maken, want ik zie het nog niet helemaal voor me maar het klinkt superleuk
Chick on a mission
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:35:59 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73706294
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Dit klinkt tof! Wil je hier een foto van maken, want ik zie het nog niet helemaal voor me maar het klinkt superleuk
Ik probeer vandaag of morgen even een foto te maken!
pi_73706330
hoe houden jullie je huid schoon? Iedere week een masker? Naar de schoonheidsspecialist? Zelf je pukkeltjes en mee-eters om zeep helpen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_73709152
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:37 schreef _aurum_ het volgende:
hoe houden jullie je huid schoon? Iedere week een masker? Naar de schoonheidsspecialist? Zelf je pukkeltjes en mee-eters om zeep helpen?
Ik was om de dag mijn gezicht met Angels on Bare Skin van Lush, verder was ik elke ochtend en avond (als ik AOBS dus niet gebruik) mijn gezicht met een zeep van The Secret Garden.
Na het wassen in de avond maak ik mijn gezicht nog schoon met een tonic van Lush nml Tea Tree Water en gebruik ik nachtcreme (gewoon die van de Kruidvat).
Een schone huid die er nog nooit zo gezond heeft uit gezien!!
En mocht ik toch nog puistjes oid krijgen, smeer ik deze voor het slapen gaan in met Grease Lightening van Lush, succes verzekerd!
  FOK!fossiel donderdag 15 oktober 2009 @ 12:43:07 #295
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73710058
quote:
Clinique

Ik gebruik elke ochtend het 3 stappen systeem van Clinique. De vloeibare zeep (type 2), de tonic om de dag (tip van de SA: op een nat watje doen) en de moisterizer gel.

Soms nog een maskertje, maar meer als ik een luie dag heb en tijd heb om dat soort dingen te doen. Ik heb nauwelijks problemen met m'n huid, maar ik denk dat dat behalve het Clinique ritueel ook voor een groot deel te danken is aan het feit dat ik geen foundation of poeder gebruik.
Chick on a mission
pi_73712829
Ik heb heel lang ook het 3 stappen systeem van clinique gebruikt. Fijn spul

Maar sinds kort gebruik ik dermalogica en dat vind ik nog fijner spul!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:48:48 #297
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73714629
Nou, ben ff snel de Sephora ingeschoten in de V&D, maar het was echt een teringzooi Die 3 make-upjes voor 10 euro was echt een drama, allemaal lelijke en kapotte oogschaduw en de rest was ook echt verschrikkelijk. Alles voor ogen was een waas van opengetrokken potloden, oogschaduws en daarnaast allemaal lippentroep wat er naast getyft was Zo leek het iig. Alsof het de hele week al zo was blijven liggen en niet opgeruimd was aan het einde van de dag.

Ik vond de kwasten echt even te duur voor het moment (10 eurie of meer per stuk! ) En dat geld heb ik echt even niet. Dus heb alleen de Too Faced Shadow Insurance gekocht Ben benieuwd, denk dat ik 'm straks nog even uit ga proberen!
quote:
Ik heb gemerkt dat mijn huid echt supergoed op nivea reageert, dus ik heb alles van de nivea voor normale/gemende huid. Facewash, lotion, scrub en dag- en nachtcreme. Meestal 1-2 keer in de week scrubben, maar echt niet vaker. 's Ochtends (als ik niet douche) reinig ik het met de lotion of anders de facewash. 's Avonds facewash of scrub. En dan de lekkere cremmetjes erop
Soms een masker, maar eigenlijk alleen als mn huid heel onrustig is. Ik ben nu 24 en heb nog steeds af en toe puistjes, daar baal ik wel van Mja, niks aan te doen. Heb gelukkig anticonceptie die niet meer puistjes veroorzaakt (wel gehad helaas), en ik eet goed. Meestal komt het bij mij door stress. Ach ja. Shit happens. Dan maak ik mn ogen wat feller op en dat leidt af
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:53:41 #298
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73737975
quote:
Het wisselt bij mij heel erg, per seizoen wisselt het nogal wat mijn huid nodig heeft. Nu is het weer vrij plots omgeslagen en heb ik dus droge velletjes in mijn gezicht en iets meer puistjes (ben 27), die deels hormonaal zijn nu.
Elke ochtend lekker wassen met water en een dikke washand (de hotelkwaliteit van de HEMA, zijn zulke lekkere washandjes ) of douchen met zwitsal naturals wasgel. Soms een scrubje, heel soms ene maskertje. Daarna lekker cremetje (nu Oil of olaz beautyfluid, maar soms Clinique, soms De Tuinen Rooibos, net waar ik zin en behoefte aan heb).
En 's avonds natuurlijk ook goed schoonmaken, da's echt belangrijk.
Heb verder geen lastige huid, dus da's makkelijk. Ik heb alleen flinke donkere kringen onder mijn ogen en wat rood in mijn gezicht, maar daar heb je prachtige concealers voor tegenwoordig.

Schoonheidsspecialisten ben ik niet zo'n fan van, ik ben geobsedeerd door haartjes, puistjes en meeëters die er niet horen en haal deze liever zelf weg. Tot nu toe een keer of 6 bij verschillende (dure) schoonheidsspecialisten geweest en tot nu toe nooit tevreden over geweest.
Door mijn "obsessie" heb ik ook altijd een pincet bij me (ok, ik ben treurig, ik weet het ) en da's handig als ik weer eens lang voor het stoplicht sta te wachten, kan ik meteen even mijn wenkbrauwen e.d. bijwerken
Da's makkelijk, want die hoef ik dus nooit meer thuis te doen

Nu ik het net toch over concealers had, ik heb de Mastertouch under eye concealer van Max Factor gekocht. Heeft nog iemand die? Ik ben er wel erg tevreden over, maar heb het idee dat na een weekje gebruiken, er nu al een kwart van op is...
Komt dit bekend voor? Ik gebruik echt niet bizar veel volgens mij, maar er zit denk ik gewoon heel weinig in... Nou ja, ik was benieuwd of iemand anders dit dus ook heeft.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:57:06 #299
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73737995
Arggggg, ik had een hele post getypt voor Enferma en.... weg...

Nou ja, de essentie is:

- Jammer dat Sephora kut was
- Foto van je kleurige eyelinerlook! Lijkt me erg gaaf
- Ik heb geprobeerd een crease te maken en heb geexperimenteerd met donkere oogschaduw hiervoor... Met als resultaat dat ik op een travestiet lijkt nu Zo er maar eens lekker afschrobben en morgen weer beter
pi_73738445
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 02:57 schreef BBQ-kip het volgende:

- Ik heb geprobeerd een crease te maken en heb geexperimenteerd met donkere oogschaduw hiervoor... Met als resultaat dat ik op een travestiet lijkt nu Zo er maar eens lekker afschrobben en morgen weer beter
Haha ik moest best wel lachen om je post,..vervelend he, om een crease te maken!
Oefening baart kunst zullen we maar zeggen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')