abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65457019
Vasaline is een wonderproduct voor alles zegt men, je kunt het zo gek maar niet bedenken

Er was ook een tip van iemand die zei dat je vasaline een week lang op je wimeprs moet doen
voor het slapen gaan en dat ze dan dikker worden
of het waar is weet ik niet want als je het product op je huid/gezicht smeert is het weer mega slecht
zijn resten van aardolie dus raken je porien verstopt etc.
pi_65457570
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef Assiej het volgende:
Vasaline is een wonderproduct voor alles zegt men, je kunt het zo gek maar niet bedenken

Er was ook een tip van iemand die zei dat je vasaline een week lang op je wimeprs moet doen
voor het slapen gaan en dat ze dan dikker worden
of het waar is weet ik niet want als je het product op je huid/gezicht smeert is het weer mega slecht
zijn resten van aardolie dus raken je porien verstopt etc.
Ik kwam het plaatje tegen op internet, en was heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik weet namelijk nog dat ik aantal jaar geleden regelmatig mijn haren verfde met een kleurspoeling. Als tip werd er door de kapper gegeven om vaseline rond de haar lijn te smeren zodat je de verf die daar terecht kwam makkelijk kon verwijderen. (je kent t wel eerste 3 dagen na je spoeling liep je met een gekleurd voorhoofd)
Daarom vraag ik me af of de mascara wel goed blijft zitten op vaseline.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65457608
ik wil trouwens wel zulke wimpers als op dat plaatje!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 15:29:46 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65457644
Nepwimpers plakken is een hels karwei, .
Maar ik blijf oefenen, de vorige x gingen ze al beter dan de keer d'rvoor.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:49:07 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65458394
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
Vaseline op je ogen? WTF? !
Elke dag!

En voor het slapen gaan smeer ik ze nog eens in; net als mijn brows
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:50:59 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65458454
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Elke dag!

Why?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65458505
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef SHE het volgende:
Elke dag!

Heb jij eigenlijk al eens een topic gemaakt met al je beauty rituelen? Dat lijkt mij hartstikke leuk om te lezen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:54:05 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65458577
allereerst, omdat vaseline een wondermiddel is. Elke vrouw moet een pot vaseline in huis hebben. Voor de huid op je ellebogen, voor je muil in de winter en om je wimpers en wenkbrauwen te verzorgen.
de in vaseline aanwezige petroleum zorgt ervoor dat je wenkbrauwen en wimpers niet uitvallen en mooi vol blijven.
Voor make up aanbregen zorgt voor een stevige fixatie, naar bed gaan met vaseline zorgt voor behoud en groei.

Dat een een dieet met heul veel proteine maakt je een Godess met mooie wimpers, mooi dik haar, mooie nagels en een mooie huid

Vaseline
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:55:07 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65458626
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk al eens een topic gemaakt met al je beauty rituelen? Dat lijkt mij hartstikke leuk om te lezen
Dan heb ik een heel subforum nodig
pi_65458685
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:55 schreef SHE het volgende:
Dan heb ik een heel subforum nodig
Oh come on!!! Deel je wijsheid!! Anders doe je één advies per dag ofzo hoe moeten we anders weten dat we met maskers moeten slapen, waar we vaseline op moeten smeren en hoe je de marilyn moet doen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:57:33 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65458699
Ik heb echt nog NOOIT vaseline gebruikt
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 16:03:07 #92
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65458921
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh come on!!! Deel je wijsheid!! Anders doe je één advies per dag ofzo hoe moeten we anders weten dat we met maskers moeten slapen, waar we vaseline op moeten smeren en hoe je de marilyn moet doen
Het zou wel leuk zijn, idd.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:25:16 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65459690
Een SHE subforum .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:25:52 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65459715
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT vaseline gebruikt
Ik smeer het op m'n lippen, en op wondjes .
Maar nooit op m'n ogen .
KuikenGuppy
pi_65459837
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Burdie het volgende:
Een SHE subforum .
Het zou nog werken ook SHE's opvoedadvies, SHE's culinaire hoogstandjes, SHE's verzorging en afslanktips, SHE's dieren wist-u-dat
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:33:28 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65459999
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het zou nog werken ook SHE's opvoedadvies, SHE's culinaire hoogstandjes, SHE's verzorging en afslanktips, SHE's dieren wist-u-dat
Ik ben wel een beetje een betweter he?
pi_65460042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef SHE het volgende:
allereerst, omdat vaseline een wondermiddel is. Elke vrouw moet een pot vaseline in huis hebben. Voor de huid op je ellebogen, voor je muil in de winter en om je wimpers en wenkbrauwen te verzorgen.
de in vaseline aanwezige petroleum zorgt ervoor dat je wenkbrauwen en wimpers niet uitvallen en mooi vol blijven.
Voor make up aanbregen zorgt voor een stevige fixatie, naar bed gaan met vaseline zorgt voor behoud en groei.

Dat een een dieet met heul veel proteine maakt je een Godess met mooie wimpers, mooi dik haar, mooie nagels en een mooie huid

Vaseline
Werken spulletjes zoals purol ook?
pi_65460116
purol is toch ook een soort van vaseline?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:36:39 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65460117
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Het SHE-subforum: SHE knows best

!
pi_65460164
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef SHE het volgende:
Je bent vooral een veelweter. En ja, je bent ook koppig en stronteigenwijs, maar ik vind dat je vaak heel slimme dingen zegt dus dan mag dat.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:38:56 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65460206
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Werken spulletjes zoals purol ook?
Purol is iets anders, ik heb nooit naar de ingredienten ervan gekeken.

Het hele bijzondere aan de vaseline is het feit dat er petroleum in zit. Dat is een eeuwenoud schoonheids truukje, zigeuners ( de vrouwen ) smeren bv onbewerkte petroleum in hun haar! Stinkt als de neten naturlijk, maar die meiden hebben allemaal een griezelig lange bos.
Dus die keuze zal niet voor niets zijn.

Vaseline is een evenzo doodsimpel goedje, welke echt voor de meest krankzinnige toepassingen ingezet kan worden.
pi_65460274
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Purol is iets anders, ik heb nooit naar de ingredienten ervan gekeken.

Het hele bijzondere aan de vaseline is het feit dat er petroleum in zit. Dat is een eeuwenoud schoonheids truukje, zigeuners ( de vrouwen ) smeren bv onbewerkte petroleum in hun haar! Stinkt als de neten naturlijk, maar die meiden hebben allemaal een griezelig lange bos.
Dus die keuze zal niet voor niets zijn.

Vaseline is een evenzo doodsimpel goedje, welke echt voor de meest krankzinnige toepassingen ingezet kan worden.
hmm ga dan denk ik toch maar even langs de etos om een pot te halen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:53:32 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65460798
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef SHE het volgende:
Ik meng het wel eens, bijvoorbeeld met honing of pepermuntolie. Zodat het niet zo 'saai' is als lipopenbalsem .
KuikenGuppy
pi_65460911
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik meng het wel eens, bijvoorbeeld met honing of pepermuntolie. Zodat het niet zo 'saai' is als lipopenbalsem .
Slim!!
Ik lees ook wel eens dat mensen met huis-tuin-keuken-middeltjes maskers maken. Met geprakte avocado enzo. Zou dat wat zijn?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:57:27 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65460954
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Slim!!
Ik lees ook wel eens dat mensen met huis-tuin-keuken-middeltjes maskers maken. Met geprakte avocado enzo. Zou dat wat zijn?
zo kan je zelf bepalen wat je wel en niet op je snoetje smeert .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:00:18 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65461077
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ook hoor; rozenwater, een beetje van mijn lievelingsparfum, amandelolie. Yum!

Met pepermuntolie gevruik ik 'm voor mijn voetjes. Eerst met een puimsteen goed zacht maken en dode huid verwijderen, dan vaseline + pepermuntolie mengen en dan je voeten er goed mee insmeren.
Paar dikke sokken aan, liefst van wol en lekker op de bank filmpje kijken
( chocolade optioneel )

Heb je aan het einde van de film de poezeligste voetjes van de wereld
pi_65461131
Ik gebruik vaseline vooral als ik verkouden bent werkt zo goed tegen een schrale neus. als lippenbalsem vind ik hem erg vet.
pi_65463667
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ook hoor; rozenwater, een beetje van mijn lievelingsparfum, amandelolie. Yum!

Met pepermuntolie gevruik ik 'm voor mijn voetjes. Eerst met een puimsteen goed zacht maken en dode huid verwijderen, dan vaseline + pepermuntolie mengen en dan je voeten er goed mee insmeren.
Paar dikke sokken aan, liefst van wol en lekker op de bank filmpje kijken
( chocolade optioneel )

Heb je aan het einde van de film de poezeligste voetjes van de wereld
Klinkt dat als een extra idee voor de meet ? hahaha

Vasaline is idd voor veel dingen een wonder middel
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:21:42 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65463703
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Meidenfilm! .
KuikenGuppy
pi_65463817
Leuk topic hebben jullie hier!

Nog een leuk topic met weetjes erin: Zelfgebrouwen maskers/badspul/etc!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:46:42 #111
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65468955
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mijn hoop in deze mascara is opeens -10 points gezakt

Why willen veel meiden toch waterproof ?
Ik heb stugge wimpers, als ik ze krul buigen ze weer naar beneden naar verloop van tijd met gewone mascara. Met waterproof mascara blijven ze redelijk overeind staan. Die stomme naar beneden hangende lange wimpers geven zo'n suf slaperig effect. Vandaar waterproof!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65470744
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik heb stugge wimpers, als ik ze krul buigen ze weer naar beneden naar verloop van tijd met gewone mascara. Met waterproof mascara blijven ze redelijk overeind staan. Die stomme naar beneden hangende lange wimpers geven zo'n suf slaperig effect. Vandaar waterproof!
Ah vandaar!
Er bestaan ook primers ( witte mascara's ) die je eerst op doet en dan de zwarte
werkt ook als voorbasis dus en blijft ook goed zitten als je je wimpers bv. gekruld hebt!
pi_65470951
Even een tip voor mensen die hun ogen altijd helemaal rondom eyelinen: probeer eens alleen boven een streepje te zetten en dan alleen op de wimpers mascara te doen. De onderste wimpers dus best flink mascara (zonder dat het klontert). En dan dus geen streep eronder. Geeft best wel een open blik, ik vind dat mooier dan zo helemaal omlijnd. Ik zal eens kijken of ik een mooie foto kan vinden.
pi_65470993
]

Zo dus, in plaats van

Zeker voor mensen die kleine ogen hebben!
pi_65471389

Lot is na het lezen van de reactie even naar de etos gegaan (woon ik tegenover, zo handig)
En meteen met het plaatje aan de slag gegaan.
Dit is resultaat.
Niet heel mooi, maar heb dan ook geen goede mascara gebruikt. Ik denk dat als ik een goede mascara vind, dit er heel mooi uit kan zien.

SuperFruitig is een baas
pi_65471390
een Wing heeft Angelina Jolie op die foto, alleen niet zo heel mooi ( je eyeliner doortrekken zodat je meer een "Cat eye" effect krijgt)
pi_65471448
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]

Lot is na het lezen van de reactie even naar de etos gegaan (woon ik tegenover, zo handig)
Dit is resultaat.
Niet heel mooi, maar heb dan ook geen goede mascara gebruikt. Ik denk dat als ik een goede mascara vind, dit er heel mooi uit kan zien.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SuperFruitig is een baas
Beautifull eyes!
Het plaatje met de vasaline of ? ..

Welke mascara gebruikte je hier?

Vertelvertel!

Ohja DAMES!
Ik heb vandaag een brief mogen ontvangen en mijn visagie avondopleiding gaat door zoals in de brief stond
Dus ik begin 9 febr. definitief 3 uur per week (avond)
pi_65471671
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef Assiej het volgende:

[..]

Beautifull eyes!
Het plaatje met de vasaline of ? ..

Welke mascara gebruikte je hier?

Vertelvertel!

Ohja DAMES!
Ik heb vandaag een brief mogen ontvangen en mijn visagie avondopleiding gaat door zoals in de brief stond
Dus ik begin 9 febr. definitief 3 uur per week (avond)
Wat ben je lief!!
Ik heb de mascara lash mania gebruik van essence. Niet zo'n boeiende mascara maar die heeft een fijn borsteltje waar niet meteen hele klodders mascara aan zit.

En GEFELICITEERD!!
Wat leuk!
Je mag altijd op mij oefenen als je nog proefpersonen nodig hebt!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:54:28 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65471936
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is resultaat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SuperFruitig is een baas
breng je de mascara wel zigzaggend op?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:56:05 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472033
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Vasaline is idd voor veel dingen een wonder middel
Een slumber party!
Met maskertjes en zachte voetjes en chickflicks en sjokola !

Love it
pi_65472178
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef SHE het volgende:

[..]

breng je de mascara wel zigzaggend op?
Nee eigenlijk nooit want dat plakken mijn wimpers meteen aan elkaar vast (waarschijnlijk omdat ik het niet goed doe.)
Omdat mn wimpers best lang zijn, is het ook behoorlijk moeilijk om de mascara goed aan te brengen, je ziet het meteen als het niet helemaal goed zit.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:00:50 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472247
Leuk Assiej!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:02:14 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472314
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee eigenlijk nooit want dat plakken mijn wimpers meteen aan elkaar vast (waarschijnlijk omdat ik het niet goed doe.)
Omdat mn wimpers best lang zijn, is het ook behoorlijk moeilijk om de mascara goed aan te brengen, je ziet het meteen als het niet helemaal goed zit.
Ik heb ook lange wimperts, dus daar ligt het echt niet aan.

Het is idd de techniek die alles maakt. Ook met cheap ass mascara lukt het me nog wel redelijk om mijn wimpers mooi te scheiden.
Eigenlijk moet je het gewoon een keer zien, en dan zelf freubelen.
pi_65472625
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is idd de techniek die alles maakt. Ook met cheap ass mascara lukt het me nog wel redelijk om mijn wimpers mooi te scheiden.
Kun je het me een keertje voor doen Want ik kan daar wel wat tips in gebruiken.
pi_65472709
Ik doe zo een beetje heen en weer bewegen aan de basis en dan naar de uiteinden toe kammen. Is dat goed?
pi_65472787
subliminal messaging zit er niet in bij de tut-dames
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:17:16 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65472908
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:13 schreef SuperFruitig het volgende:
subliminal messaging zit er niet in bij de tut-dames
Ik kan de post niet terugvinden, maar las ik nu iets als

' superfruitig is baas' ?
pi_65472988
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Welke mascara's gebruik je over t algemeen?
pi_65473061
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik kan de post niet terugvinden, maar las ik nu iets als

' superfruitig is baas' ?
Jaa hij had voor mij de foto's ge-upload
En dat er sneaky bij getypt
pi_65473089
Ik heb helaas maar best korte wimpers... heb eigenlijk geen idee welke mascara het beste is. Mooie lange wimpers worden het toch nooit. Met de kruller zou ik dan toch wat vaker moeten proberen. Maar zoals al eerder gezegd is, ook bij mij zakken die wimpers vrijwel meteen weer naar beneden.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:22:39 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65473155
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jaa hij had voor mij de foto's ge-upload
En dat er sneaky bij getypt
Zie je, dan werkt het dus wel! Het was bij mij blijven hangen
Ik kon het alleen niet plaatsen

Anyhow; ik gebruik Max Factor 2000cal, dramatic look en ik gebruik Dior Show.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:48:40 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65476530
Wat is er mis met die 'wing' van Angelina Jolie dan? Ziet er in mijn ogen perfect uit!

Mooie ogen en wenkbrauwen Lotje-Plusone!

Ik was vandaag bij de Bodyshop voor een cadeautje en daar hebben ze ook allemaal make-up. Heb nog een tijdje staan twijfelen bij groene oogschaduw, maar dan wilde ik 2 potjes (donker en licht) en dat vond ik even te duur.
Maar toen ik ging afrekenen keek die vrouw naar mn onopgemaakte, vermoeide hoofd en vroeg vertwijfeld: "Ik weet niet of je van make-up houdt?" Ik zei dus ja en ze begon dat ik dan een keer langs moest komen of een afspraak maken en dan kreeg je helemaal tips en advies en evt een minimake-over. Is make up van de Bodyshop iets? Want dan lijkt zoiets me wel leuk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65480380
tvp

Staan leuke tips hier!
pi_65486607
Dankje meiden ben er zelf ook érg blij mee! Ik kan niet wachten om te beginnen met mijn opleiding-kje

Die wing van Angelina Jolie is te hoekerig/vierkantig
Is wel mooi maar niet zoals "de echte" wing zou moeten die door veel mensen gebruikt word...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:00:45 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65488629
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef MissBliss het volgende:
Wat is er mis met die 'wing' van Angelina Jolie dan? Ziet er in mijn ogen perfect uit!

Mooie ogen en wenkbrauwen Lotje-Plusone!

Ik was vandaag bij de Bodyshop voor een cadeautje en daar hebben ze ook allemaal make-up. Heb nog een tijdje staan twijfelen bij groene oogschaduw, maar dan wilde ik 2 potjes (donker en licht) en dat vond ik even te duur.
Maar toen ik ging afrekenen keek die vrouw naar mn onopgemaakte, vermoeide hoofd en vroeg vertwijfeld: "Ik weet niet of je van make-up houdt?" Ik zei dus ja en ze begon dat ik dan een keer langs moest komen of een afspraak maken en dan kreeg je helemaal tips en advies en evt een minimake-over. Is make up van de Bodyshop iets? Want dan lijkt zoiets me wel leuk
Ik heb ook een tijdj terug een minimake-over van de Bodyshop (Groningen) gehad, was wel leuk, .
Met van die poeder ende so,

Heeft iemand tips voor zachte, gladde handen, ?
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:22:58 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65489420
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijdj terug een minimake-over van de Bodyshop (Groningen) gehad, was wel leuk, .
Met van die poeder ende so,

Dr. van de Hoog handscrub, daarna *tromgeroffel* vaseline!!, liefst handschoentjes aan nog een half uur en je hebt weken mooie handjes!

Vergeet niet elke dag je handen in te smeren met zonnebrand. Waaaaaaaat? ja, zonnebrand. Gewoon met een hoge factor.
Waarom?

Nou, omdat vrouwen dat structureel niet doen en je handen altijd in de buitnlucht zijn. Daar waar UV ook is. En wat verouderd je huid het meest? UV !

Ze zeggen dat je een vrouw's echte leeftijd aan haar handen kunt zien

Bij mij niet hoor
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:24:01 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65489472
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Dr. van de Hoog handscrub, daarna *tromgeroffel* vaseline!!, liefst handschoentjes aan nog een half uur en je hebt weken mooie handjes!

Vergeet niet elke dag je handen in te smeren met zonnebrand. Waaaaaaaat? ja, zonnebrand. Gewoon met een hoge factor.
Waarom?

Nou, omdat vrouwen dat structureel niet doen en je handen altijd in de buitnlucht zijn. Daar waar UV ook is. En wat verouderd je huid het meest? UV !

Ze zeggen dat je een vrouw's echte leeftijd aan haar handen kunt zien

Bij mij niet hoor
Zonnebrand wist ik! Goedhe? Geef me props!

En dit is wrs de meest stomme vraag ooit, maar; wat voor handschoentjes?
pi_65489509
bedenk je dat soort dingen nou allemaal zelf SHE?
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:29:06 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65489659
Kudos voor sjipszak!!!

Gewoon ordinaire handschoentjes. Die stoffen/wollen die je voor 5 euro in de grabbelbak bij H&M kan vinden.
Ziet er dom uit, maar ik doe dat altijd tijdens mijn zondagse chick ritueel
De hele avond is gereserveerd voor die dingen die anders altijd blijven liggen:

- nagelriemen verzorgen met amandelolie
- voetjes puimstenen en insmeren en met sokken aan zacht laten worden
- handen scrubben en met vaseline en handschoentjes zacht laten worden
- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen
- nagels en teentjes lakken
- benen epileren/foefje epileren

Ben ik 2 uur mee kwijt, maar ben ik wel een week weer helemaal cute

Als je daar elke week een vaste dag voor prikt, dan scheelt dat je elke dag weer een hoop tijd. En het is leuk!
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:30:44 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65489726
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Dipkip het volgende:
bedenk je dat soort dingen nou allemaal zelf SHE?
Niet echt.
Heel veel komt van mijn wijze opoe en mama. Allebei echte vrouw-vrouwtjes.
De rest komt vanuit interesse/opleiding.

Alles wat met huid/haar/lichaam te maken heeft vind ik machtig interessant!
pi_65489864
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef SHE het volgende:
Niet echt.
Heel veel komt van mijn wijze opoe en mama. Allebei echte vrouw-vrouwtjes.
De rest komt vanuit interesse/opleiding.

Alles wat met huid/haar/lichaam te maken heeft vind ik machtig interessant!
Ah vandaar dat je zo beauty-wijs op mij overkomt. Ik kom uit een familie van zeer mannelijke vrouwen
pi_65489921
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ah vandaar dat je zo beauty-wijs op mij overkomt. Ik kom uit een familie van zeer mannelijke vrouwen
ik ook ...

Ik heb laatst mijn moeder maar eens uitleg gegeven hoe ze haar ogen fatsoenlijk opmaakt..

en zo'n 10 jaar geleden maar eens gesmeekt of ze aub haar oksels wilde ontharen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65490102
Mijn moeder heeft amper wenkbrouwen. Nou ja je ziet ze niet goed maar ze groeien wel omhoog. Als ik alleen al met een pincet zwaai wordt ze kwaad. Mijn schoonmoeder heeft echt hele dikke borstelige wenkbrouwen maar er iets aan doen nee hoor. Ze heeft ook echt een snor zag ik laatst. En beide doen ze ook niets met make-up ofzo. Schoonzus trouwens ook niet en mijn zus minimaal. Ik vraag mij af van wie ik die interesse heb denk van mijn oma.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:39:56 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65490115
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef SHE het volgende:
Kudos voor sjipszak!!!

Gewoon ordinaire handschoentjes. Die stoffen/wollen die je voor 5 euro in de grabbelbak bij H&M kan vinden.

- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen

Als je daar elke week een vaste dag voor prikt, dan scheelt dat je elke dag weer een hoop tijd. En het is leuk!
Yeh, kudos. Eindelijk het respect wat ik verdien!
Nee, maar, gewone handschoentjes dus, ooh oké.

Hmm, nu heb ik ook zin om zon dag te prikken, nu Moonlight is afgelopen ( RIP. Ik ben in de rouw. ) heb ik op zondagavonden wel tijd, .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:41:06 #145
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65490154
Oh auw, epileren. Daar begin ik zelf niet aan! Ik betaal die 7 euro wel aan de specialiste.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:00:48 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65490982
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Scrubben met (strand)zand en daarna insmeren met Smitten handcreme van Lush .
KuikenGuppy
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:14:30 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65491624
Tadaa, mijn aankoopjes van vandaag:

Maar hier ging het mij eigenlijk om: mascara!

Ik heb gekocht: Aqua Lash Mascara van Max Factor en Glam'Eyes van Rimmel London, beide een waterproof mascara in de kleur zwart.

Voor de liefhebbers, mijn oog zonder makeup:

(ik heb geprobeerd ook foto's te maken mét makeup, maar dat gaat me niet lukken ).

De Aqua Lash mascara van Max Factor heb ik nu op gedaan, en ik ben erg onder de indruk. Ultra veel volume, geen klontje... fantastico!
KuikenGuppy
pi_65492572
Weet je toevallig of die Aqualash lijkt op de vroegere Lashfinity van MaxFactor? Dat was altijd mijn ultiéme mascara. Maar inmiddels alweer jaren uit de handel (zoals de meeste van mijn favoriete producten. Het is een vloek, zeg ik je!). Nu gebruik ik - na een hevige zoektocht - de Maybelline (groen/roze variant), waar ik ook aardig tevreden over ben (al haalt 'ie het niet bij Lashfinity).
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:36:19 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65492613
Geen idee, lashfinity heb ik nooit gebruikt. Die groen-roze is idd ook prima, maar ik vind deze beter .
KuikenGuppy
pi_65492896
Als deze beter is dan de groen-roze ga ik 'm binnenkort mooi halen!
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:43:45 #151
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65492952
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:

De Aqua Lash mascara van Max Factor heb ik nu op gedaan, en ik ben erg onder de indruk. Ultra veel volume, geen klontje... fantastico!
Ja fijn is die he

Ik heb op tip van XcUZ_Me vandaag nieuwe concealer gehaald, eens kijken of dat wat is. En ik zag een prachtige paarlemoer paarse oogschaduw liggen die ik maar meteen meegenomen heb
Knoei
pi_65493481
quote:
Kudos voor sjipszak!!!

- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen

En je vriend temt in die 2 uur een levende beer met zn blote handen? Puur voor het contrast

waarom moet ik ook reageren in dit vrouwen-vrouwen topic

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2009 14:57:39 ]
pi_65495979
quote:
Kudos voor sjipszak!!!

- gezicht stomen
- gezicht scrubben
- masker vor gezicht
- wenkbrauwen epileren
- nagels bijvijlen

Een vaste dag prikken is heel slim zeg! want het schiet er idd snel bij in!
Ik doe mijn beauty rituelen meestal als fruitig van huis is
pi_65496230
Oh ik heb ook nog geprobeerd om mijn mascara zigzaggens op te brengen. Maar het enige resultaat was een mascaraborsteltje in mijn oog
Ik moet het denk ik even bij iemand afkijken..
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:21:16 #155
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65496558

Gister gekocht, ben er tevreden over.

Heeft iemand trouwens de mascara oscillation van Lancome, die vibrerende? Ik vind hem wel fijn, maar ik vind dat die echt niet snel 'droogt' zeg maar, waardoor ik snel zwarte vlekken rondom mijn ogen krijg als ik 1 keertje knipper Terwijl ik dat met andere mascara's dan weer niet heb...

woensdag 28 januari 2009 @ 17:31:58 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65499150
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Een vaste dag prikken is heel slim zeg! want het schiet er idd snel bij in!
Ik doe mijn beauty rituelen meestal als fruitig van huis is
Stelletje tutdames hier ! Jullie hebben mij helemaal geïnspireerd tot een beauty-middagje .
Ben net in bad geweest, hele reutemeteut geschoren, hele lijf gescrubd, alles ingesmeerd, voeten ingesmeerd met voetlotion, handen ingesmeerd met handcreme, nageltjes gelakt... . .
Goed idee om daar idd een vast moment voor te prikken. Ik ben deze week toch bezig met het opstellen van mijn weekschema, dus dat kan er vast wel in .
KuikenGuppy
pi_65499420
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Stelletje tutdames hier ! Jullie hebben mij helemaal geïnspireerd tot een beauty-middagje .
Ben net in bad geweest, hele reutemeteut geschoren, hele lijf gescrubd, alles ingesmeerd, voeten ingesmeerd met voetlotion, handen ingesmeerd met handcreme, nageltjes gelakt... . .
Goed idee om daar idd een vast moment voor te prikken. Ik ben deze week toch bezig met het opstellen van mijn weekschema, dus dat kan er vast wel in .
Oh dan ben je nu lekker zacht!
Ik baal er zo van dat ik dit huis geen bad heb
Ik ben nu heel druk met schoolwerk, maar zodra het weekend is, komen bij ook de tutspulletjes te voorschijn.
Heb er nu al zin in
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:43:40 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65499480
Ik heb mijn Dermalogica pakketje ontvangen uit Hong Kong.

Over 3 uur ben ik drop dead fuck me - gorgeous
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:53:53 #159
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65499795
Ik heb zojuist de Angelina-wing geprobeerd, dat is helemaal niet makkelijk

Let niet op de crappyness van de webcam, mijn debiel verbaasde blik en het grote gebrek aan poeder.

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65500181
@ Burdie, Lekkere aankoopjes ! ziet er erg mooi uit allemaal
Hoop dat de mascara je bevalt! ( bij mij toen wel, 2/3 jr terug? )
Een oog!!! Lovely

@ She, Volgens mij kunnen wij ons samen met chick dag vermaken (met mede fokkers)
Ik vraag mijn vriendinnen altijd om een filmpje te gaan huren en dan maskers etc.
maar daar hebben ze dan weer geen zin in ...

@ MissBliss, wederom, weer prachtige kijkers op het topic hier!
En je lijn is aardig gelukt !

Jullie hebben allemaal ontzettende mooie kijkers!
Jammer dat jullie de meeste dingen houden bij mascara terwijl er veel meer mee gedaan kan worden
je ogen opener laten lijken etc. én! het doet echt de finishing touch!! Really, trust me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')