abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:09:21 #101
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77041699
Dat lijkt me ook wel fijn spul! Waar kan je Essence ook alweer kopen?
pi_77041819
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:09 schreef morgane het volgende:
Dat lijkt me ook wel fijn spul! Waar kan je Essence ook alweer kopen?

*lurker in topic*
Kruidvat
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:19:54 #103
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77041880
Ah dat was het! Ik wist dat ik het vaak tegenkom, maar waar... thanks!
pi_77041884
Kruidvat ja.
2 jaar geleden in Duitsland geweest en daar hadden ze onwijs veel essence spulletjes!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77041935
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef Miam het volgende:
Kruidvat ja.
2 jaar geleden in Duitsland geweest en daar hadden ze onwijs veel essence spulletjes!
Klopt, daar komen al die collecties op tijd, hier zijn we afhankelijk van kruidvat
Als het goed is ligt de Go snow een dezer dagen in de winkel!
pi_77041965
Daar ben ik erg benieuwd naar!

Ik heb overigens ook nieuwe mascara gekocht van Essence..

Ook super.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77042047
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef Miam het volgende:

[ afbeelding ]

Ook super.
Hm, die heb ik ook geprobeerd, vond em niet fijn.

Ik zweer bij deze:

pi_77042146
Die heb ik ook gehad, beviel ook prima maar is natuurlijk een stuk duurder
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:40:40 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77042262
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Miam het volgende:
Gisterochtend deze gekocht

[ afbeelding ]

Ik gebruik het alleen om kleine oneffenheden weg te werken, maar dit is echt heel fijn spul en het dekt ontzettend goed! In het verleden veel duurdere producten gebruikt, maar deze waren lang niet zo goed!
Is het creme of spray?
KuikenGuppy
pi_77042322
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Is het creme of spray?
Creme.
pi_77059700
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Op het moment dat je het product gratis krijgt of ervoor betaald krijgt ben je natuurlijk enorm beďnvloed, of dat nou op bewust of onbewust vlak is.

Ik ben overigens niet tegen dat soort reviews ofzo op weblogs, maar ik vind wel dat het er duidelijk bij moet staan.
En de cosmeticaindustrie is natuurlijk een enorme business waar veel geld in omgaat en veel belangen zijn, velen snappen dat natuurlijk wel als ze zo'n weblog lezen, maar er izjn ook genoeg (tiener)meisjes die er keihard intrappen. Kijk maar naar de standaardreacties: "die ga ik zeker kopen/halen" als er een neiuw product gereviewd wordt. Die kids zijn toch wel heel erg beďnvloedbaar en hebben niet door dat er ook gewoon geld mee verdiend wordt.
Ik zou niet durven te beweren dat elk product dat positief gereviewed wordt gratis is toegestuurd of dat er voor reviews wordt betaald. Ik heb het trouwens nog even nagevraagd aan Cynthia (Miss Lipgloss) en zij doet dus, zoals ik al zei, niet aan [positieve] reviews voor geld. Ze vindt het misleidend en gewoon niet kunnen, ik durf te wedden dat andere beautyblogsters er net zo over denken. Ik weet dat er veel meiden zijn die afgaan op de mening van Cynthia/Mascha/Debbie/enz. maar dat komt doordat men weet dat ze veel verstand van zaken hebben wat betreft beauty, dat weegt nogal wat zwaarder dan een paar meningen op Makeup Alley o.i.d. Daarbij schrijven ze voldoende negatieve reviews, als ze iets crap vinden dan schrijven ze dat ook gewoon. Objectiviteit is niet zo raar hoor, ook niet voor beautyblogsters die weleens spullen krijgen opgestuurd
pi_77072998
Ik vond die posts op twitter wel choquerend !
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:16:08 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77073681
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef P.F het volgende:
Wist je dat niet dan?
KuikenGuppy
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:21:22 #114
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77073996
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Miam het volgende:
Gisterochtend deze gekocht

[ afbeelding ]

Ik gebruik het alleen om kleine oneffenheden weg te werken, maar dit is echt heel fijn spul en het dekt ontzettend goed! In het verleden veel duurdere producten gebruikt, maar deze waren lang niet zo goed!
Die heb ik ook! Had hem alleen nog niet gebruikt maar hij bevalt dus
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:24:58 #115
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77074210
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef P.F het volgende:
Welke twitter?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:27:05 #116
52349 purplerose
pi_77074313
Mis ik nou weer spannende twitters?
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:30:25 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77074513
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef purplerose het volgende:
Mis ik nou weer spannende twitters?
Ik wou zeggen!
pi_77075019
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:24 schreef P.F het volgende:
Dit is wel apart trouwens:
http://twitter.com/LushiousBabe?max_id=7957960030&page=10&twttr=true

@beautyjournaal ik werk weleens met webshops samen ja, zeker als zij de enige zijn die bepaalde producten/merken in NL verkopen.

@beautyjournaal oh ik onderneem actie genoeg, respons is ook prima, in vrijwel elk artikel linken we wel naar een webshop! ;-)

@beautyjournaal voor niets gaat de zon op ! ;-) dus dat zit wel goed! 8:26 AM Jan 12th from TweetDeck in reply to beautyjournaal
Nee wat ik op de vorige BLZ postte!!
pi_77076230
Ik weet niks over wat Debbie doet voor d'r site, maar als zij daadwerkelijk zoiets doet (als in, betaald worden voor haar samenwerking) dan alsnog is dat haar eigen keuze imo... Zo'n site onderhouden kost zeeën van tijd en daar mag best wat aan verdiend worden vind ik. Het is een stuk minder objectief natuurlijk en maakt haar reviews ongeloofwaardig, maargoed. Ik kijk toch haast nooit op LB
pi_77148259
Ik denk niet dat Debbie zoiets zou doen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:44:45 #121
52349 purplerose
pi_77148414
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef Miam het volgende:

[ afbeelding ]

Ook super.
Ik zweer trouwens bij de hypnogloss 3 in 1 van essence, geweldige separatie van de wimpers
pi_77148634
Ohh, ook een aanrader dus

Ik ben nog steeds heeeel tevreden met de foundation wat dekt dat spul zeg! ongeloofelijk!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:17:46 #123
52349 purplerose
pi_77149568
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef Miam het volgende:
Ohh, ook een aanrader dus

Ik ben nog steeds heeeel tevreden met de foundation wat dekt dat spul zeg! ongeloofelijk!
Zeker een aanrader Je kan veel laagjes aanbrengen zonder dat je echt klonters krijgt

ik ga toevallig dit weekend die foundation es proberen
pi_77150719
ik vind mascha en cynthia sowieso een beetje overrated

maargoed, ik heb laatst studio sculpt concealer van MAC gekocht en hij is fijnnnn
pi_77157094
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef purplerose het volgende:

[..]

Zeker een aanrader Je kan veel laagjes aanbrengen zonder dat je echt klonters krijgt

ik ga toevallig dit weekend die foundation es proberen
Oke, dan ga ik daar ook naar op zoek!
Ik heb nooit make-up teveel

Laat je even weten hoe je de foundation hebt ervaren?

Concealer gebruik ik soms van EDM sunlight..bevalt prima.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:01:59 #126
52349 purplerose
pi_77158793
Hoe doen jullie eigenlijk consealer en foundation op zonder dat het de rimpels en dingen accentueert Mij lukt het nog niet echt
pi_77159004
Ik breng eerst met mijn vingers camouflage of consealer aan. Maar over het algemeen alleen als het echt nodig is (lees; puistje of vermoeide ogen;)). Daarna met een sponsje die ik tussen mijn wijsvinger en ringvinger klem, zodat ik met mijn middelvinger op een deppende manier de foundation egaal en precies aanbreng
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:09:35 #128
52349 purplerose
pi_77159144
hmm, niet veel anders dan ik het doe maar de uitkomst is nooit ok Ergens gaat het dus nog fout
pi_77159282
Ligt ook aan de foundation die je gebruikt en of die bij je huid past.
Er zit al een groot verschil tussen vloeibare en compacte foundation
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:18:48 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77162464
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:06 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik zou niet durven te beweren dat elk product dat positief gereviewed wordt gratis is toegestuurd of dat er voor reviews wordt betaald. Ik heb het trouwens nog even nagevraagd aan Cynthia (Miss Lipgloss) en zij doet dus, zoals ik al zei, niet aan [positieve] reviews voor geld. Ze vindt het misleidend en gewoon niet kunnen, ik durf te wedden dat andere beautyblogsters er net zo over denken. Ik weet dat er veel meiden zijn die afgaan op de mening van Cynthia/Mascha/Debbie/enz. maar dat komt doordat men weet dat ze veel verstand van zaken hebben wat betreft beauty, dat weegt nogal wat zwaarder dan een paar meningen op Makeup Alley o.i.d. Daarbij schrijven ze voldoende negatieve reviews, als ze iets crap vinden dan schrijven ze dat ook gewoon. Objectiviteit is niet zo raar hoor, ook niet voor beautyblogsters die weleens spullen krijgen opgestuurd
Per definitie bestaat volledige objectiviteit al niet, alles wat iemand denkt is gebaseerd op eerdere ervaringen, duizenden andere gedachten, invloeden etc. Da's nu eenmaal mensen eigen, dat denken. Verder word je enorm (onbewust) beďnvloed bij het reviewen van gratis toegestuurde producten, laat staan als je er geld voor krijgt en zoals sommigen, deels van die inkomsten leeft.

Ik merk inderdaad dat Cynthia van de drie bloggers die ik ken (Mascha van Beautygloss, Cynthia van Misslipgloss en Debbie van Lushiousbeauty) het meest kritisch is en ook aangeeft als het niets is. Echter blijft voor mij bovenstaande gelden. Zal het bij Cynthia meer op onbewust vlak zijn, ik hoop dat zij daar met haar journalistiek-opleiding-achtergrond wel zelf bewust van is.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Chanty87 het volgende:
Ik weet niks over wat Debbie doet voor d'r site, maar als zij daadwerkelijk zoiets doet (als in, betaald worden voor haar samenwerking) dan alsnog is dat haar eigen keuze imo... Zo'n site onderhouden kost zeeën van tijd en daar mag best wat aan verdiend worden vind ik. Het is een stuk minder objectief natuurlijk en maakt haar reviews ongeloofwaardig, maargoed. Ik kijk toch haast nooit op LB
Debbie geeft zelf regelmatig aan dat ze huismama is en verder als werk haar site heeft, die brengt geld in het laadje. Dat zal zijn door producten te reviewen, reclame van de website door doorlinken, advertenties, samenwerken met webwinkels etc.
Het hoeft m.i. de reviews niet ongeloofwaardig te maken, als ze het maar duidelijk aangeeft bij elke review die ze doet waar ze geld voor krijgt, of voor elke webwinkel waar ze aan verdient als ze er naar doorlinkt enzo.
Ik dacht dat het in de VS of Groot Britannië verplicht zou gaan worden om dit te vermelden, lijkt mij een zeer goede zaak. Het kan nu snel misleidend zijn, volledig afhankelijk van de eerlijkheid en openheid van de al dan niet "amateur"blogger.
En dat jij er weinig op kijkt maakt nog niet dat anderen dan wel doen en er blind op afgaan, want mevrouw Debbie is dé make-up-expert.
ze leest overigens meestal gewoon de verpakking op of vertelt wat de verkoopster haar heeft wijsgemaakt, daarnaast stoor ik me mateloos aan haar spellings- en taalfouten en dit voorgaande geldt ook voor Mascha, met haar "pure" ingrediënten en "je voelt gewoon dat het goed is voor je huid"
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:40 schreef Ooi86 het volgende:
Ik denk niet dat Debbie zoiets zou doen.
Ze geeft zelf aan dat ze dit doet, dus tsja...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:35:45 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77163059
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef purplerose het volgende:
Hoe doen jullie eigenlijk consealer en foundation op zonder dat het de rimpels en dingen accentueert Mij lukt het nog niet echt
Zo, na mijn geraas over de naaierij in beautyblog-land, weer verder over make-up

Ik doe eerst een dagcreme op en smeer deze ook lekker onder mijn ogen, iets dikker dan de rest van mijn gezicht. Niet boven je ogen, want dan gaat je mascara en oogschaduw schmutzig worden.
Even goed erin wrijven en dan heel even laten intrekken, daarna met een kwast de concealer aanbrengen (gaat veel beter dan met sponsje of je vingers! Veel netter en betere dekking).
Ik heb vanochtend uit koopziekte (PMS is a bitch) een foundationbrush bij de HEMA gekocht, een zwart handvat met gele synthetische haren, heel dicht op elkaar. En daar heb ik nu mijn concealer mee gedaan onder mijn ogen en op mijn neus. Smeert super uit, brengt goed dekkend aan, je ziet geen haarstreepjes van de kwast en je hebt veel minder last van rimpeltjes benadrukken dan wanneer je je vingers of een sponsje gebruikt.
Foundation gebruik ik niet veel, maar eerst vingers en dan kwast vind ik het prettigst.

Wel regelmatig goed scrubben (mechanisch of chemisch) en je gezichtshuidje goed insmeren he
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:51:57 #132
52349 purplerose
pi_77163639
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef dzjowennah het volgende:
Ligt ook aan de foundation die je gebruikt en of die bij je huid past.
Er zit al een groot verschil tussen vloeibare en compacte foundation
Ik neem meestal degene die wegvalt als je het opsmeert, dus geen kleurverschil en ik test het op me kaaklijn.
Ik heb beide, compact en vloeibare maar vloeibaar heeft de voorkeur.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Zo, na mijn geraas over de naaierij in beautyblog-land, weer verder over make-up

Ik doe eerst een dagcreme op en smeer deze ook lekker onder mijn ogen, iets dikker dan de rest van mijn gezicht. Niet boven je ogen, want dan gaat je mascara en oogschaduw schmutzig worden.
Even goed erin wrijven en dan heel even laten intrekken, daarna met een kwast de concealer aanbrengen (gaat veel beter dan met sponsje of je vingers! Veel netter en betere dekking).
Ik heb vanochtend uit koopziekte (PMS is a bitch) een foundationbrush bij de HEMA gekocht, een zwart handvat met gele synthetische haren, heel dicht op elkaar. En daar heb ik nu mijn concealer mee gedaan onder mijn ogen en op mijn neus. Smeert super uit, brengt goed dekkend aan, je ziet geen haarstreepjes van de kwast en je hebt veel minder last van rimpeltjes benadrukken dan wanneer je je vingers of een sponsje gebruikt.
Foundation gebruik ik niet veel, maar eerst vingers en dan kwast vind ik het prettigst.

Wel regelmatig goed scrubben (mechanisch of chemisch) en je gezichtshuidje goed insmeren he
Misschien is dat het idd, de creme als ondergrond, ik doe regelmatig scrubben ja en diepreinigende maskertjes
Ik ga morgen maar weer es knutselen ik gebruik doordeweeks geen foundation maar als ik uitga of een fotoshoot doen moet ik wel weten hoe het er goed op te doen
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:09:07 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77164259
Ik dacht eerst dat het daardoor zou gaan uitlopen, maar met concealer onder mijn ogen blijkt alles anders te werken dan ik denk
Het werkt gewoon beter, hoe gek ik het ook vind.
Als je heel snel hebt dat het gaat creasen, even heel licht afpoederen nadat je goed geblend hebt.

Oh ja, de kohlpotloden van de HEMA, de harde van 1,75 euro zijn ook erg goed! Ik heb kleur 34 ofzo, heel donkerbruin, goeie shit

Heb je die emo-shoot al gehad trouwens?
Ben benieuwd naar foto's als je die al hebt
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:41:17 #134
52349 purplerose
pi_77165405
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht eerst dat het daardoor zou gaan uitlopen, maar met concealer onder mijn ogen blijkt alles anders te werken dan ik denk
Als je heel snel hebt dat het gaat creasen, even heel licht afpoederen nadat je goed geblend hebt.

Oh ja, de kohlpotloden van de HEMA, de harde van 1,75 euro zijn ook erg goed! Ik heb kleur 34 ofzo, heel donkerbruin, goeie shit

Nee nog niet, feb gaat het gebeuren
Morgen (vandaag) proef makeupjes doen voor de shoot
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:07:49 #135
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77166377
Ah, veel plezier vandaag dan he!
Als het een beetje lukt met fotograferen zien we natuurlijk graag de foto's
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:20:11 #136
52349 purplerose
pi_77166800
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, veel plezier vandaag dan he!
Als het een beetje lukt met fotograferen zien we natuurlijk graag de foto's
Uiteraard plaats ik wat gelukte foto's (hopelijk zullen die ertussen zitten want ik plak vaak niet zo goed op foto's met me volle rubens lijfje

En daarbij moet ik wel tot feb wachten met de foto's want 4 feb laat ik 2 nieuwe tattoos zetten en die moeten op de foto's erbij

[ Bericht 9% gewijzigd door purplerose op 23-01-2010 01:29:50 ]
  zaterdag 23 januari 2010 @ 11:30:15 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77171901
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:

Ik heb ze idd ook, zwart, bruin en wit, en ze zijn super Die witte kan ik zelfs gebruiken in mn binnenste ooghoeken! Had ik niet verwacht. Al gebruik ik daar toch liever mn jumbo pencils voor, het blijft fijn dat het ook met die andere kan
pi_77172365
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Per definitie bestaat volledige objectiviteit al niet, alles wat iemand denkt is gebaseerd op eerdere ervaringen, duizenden andere gedachten, invloeden etc. Da's nu eenmaal mensen eigen, dat denken. Verder word je enorm (onbewust) beďnvloed bij het reviewen van gratis toegestuurde producten, laat staan als je er geld voor krijgt en zoals sommigen, deels van die inkomsten leeft.

Ik merk inderdaad dat Cynthia van de drie bloggers die ik ken (Mascha van Beautygloss, Cynthia van Misslipgloss en Debbie van Lushiousbeauty) het meest kritisch is en ook aangeeft als het niets is. Echter blijft voor mij bovenstaande gelden. Zal het bij Cynthia meer op onbewust vlak zijn, ik hoop dat zij daar met haar journalistiek-opleiding-achtergrond wel zelf bewust van is.
Natuurlijk, maar naar mijn idee is het enige verschil tussen het reviewen van iets dat je gratis opgestuurd hebt gekregen of iets dat je zelf gekocht hebt dat je bij het eerste wat milder bent in je mening. Ik bedoel, je kunt wel een review vol met superlatieven schrijven omdat je hebt gratis hebt gehad en het bedrijf die het opstuurde hoopt op deze manier dan meer verkopen te genereren. Maar ik zou persoonlijk eerder kritisch zijn zodat dat bedrijf weet dat er wat te verbeteren valt, en daarnaast zou ik mijn bezoekers geen crap willen aansmeren. Daar ben ik gewoon te eerlijk voor en ik durf te wedden dat Cynthia er net zo over denkt
quote:
Debbie geeft zelf regelmatig aan dat ze huismama is en verder als werk haar site heeft, die brengt geld in het laadje. Dat zal zijn door producten te reviewen, reclame van de website door doorlinken, advertenties, samenwerken met webwinkels etc.
Het hoeft m.i. de reviews niet ongeloofwaardig te maken, als ze het maar duidelijk aangeeft bij elke review die ze doet waar ze geld voor krijgt, of voor elke webwinkel waar ze aan verdient als ze er naar doorlinkt enzo.
Ik dacht dat het in de VS of Groot Britannië verplicht zou gaan worden om dit te vermelden, lijkt mij een zeer goede zaak. Het kan nu snel misleidend zijn, volledig afhankelijk van de eerlijkheid en openheid van de al dan niet "amateur"blogger.
En dat jij er weinig op kijkt maakt nog niet dat anderen dan wel doen en er blind op afgaan, want mevrouw Debbie is dé make-up-expert.
Met "ik kijk toch haast nooit op LB" bedoel ik eigenlijk dat ik daarom niet weet hoe Debbie haar site onderhoudt op het gebied van content en dergelijke Dus ik kan daar geen oordeel over vellen.
pi_77173943
quote:

[..]

[..]

ze leest overigens meestal gewoon de verpakking op of vertelt wat de verkoopster haar heeft wijsgemaakt, daarnaast stoor ik me mateloos aan haar spellings- en taalfouten en dit voorgaande geldt ook voor Mascha, met haar "pure" ingrediënten en "je voelt gewoon dat het goed is voor je huid"
[..]

Ze geeft zelf aan dat ze dit doet, dus tsja...
Correct me if i'm wrong, maar ze zegt toch alleen dat ze wel eens samenwerkt met webshops?
Dat klopt ook wel. Ze heeft met bepaalde webshops (zoals in de watten) die van alles verkopen een soort samenwerkingsverband met dat zij producten in de schijnwerpers zet en dat er een kortingscode is ofzo. Dat is toch niet misleidend?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:56:16 #140
52349 purplerose
pi_77314652
Het ging weer helemaal fout, ik hoefde maar in de buurt van me oog te komen met paars en blauw en het leek of ik een klap heb gehad Het lukt me niet echt de juiste kleur combi's te kiezen En uiteraard ook het consealer en foundation probleem dat al me onder me oog rimpels accentueert, ik doe ergens iets fout !

Kunnen jullie me helpen met het kiezen als ik pics post van me oogschaduws? Mij lukt het ff niet het juiste uit te kiezen
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:26:09 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77334414
Ja hoor, bring it on! .
KuikenGuppy
pi_77337439
Ik heb een zwak voor italiaanse makeupmerken.
i luuuuvvv pupa & kiko.
Die mascara's van kiko zijn echt vet goed!
wel jammer dat je kiko alleen in duitsland en italie krijgen kunt.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:18:54 #143
52349 purplerose
pi_77346392
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Burdie het volgende:
Ja hoor, bring it on! .
Yay! post ik vrijdag of zaterdag de pics, heb donderdags altijd weinig tijd
pi_77432682
Hoi Ik zoek naar rode oogschaduw en een rood oogpotlood. Tips? Of plekken waar je die kan krijgen enzo?
Voor de oogschaduw het liefst rood-rood, én een beetje donkerder, en oogpotlood iets donker.
pi_77442964
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Hoi Ik zoek naar rode oogschaduw en een rood oogpotlood. Tips? Of plekken waar je die kan krijgen enzo?
Voor de oogschaduw het liefst rood-rood, én een beetje donkerder, en oogpotlood iets donker.
NYX heeft rood.

Google eens op nonpareilboutique voor een goede webshop
pi_77504440
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb rode oogschaduw van Grimas die ook schmink maakt. Te koop in feest winkels :p, Wilde de make up eens proberen omdat ze erg veel pigment hebben. Alleen gebruik ik het rood nooit omdat het net is of ik ontstoken ogen heb of dat ik er een klap op heb gehad.
  maandag 1 februari 2010 @ 14:30:48 #147
52349 purplerose
pi_77512439
Wat een teleurstelling ik kreeg gewoon me makeup kleurtjes niet goed op de foto Ik blijf proberen, jullie zien ze vanzelf verschijnen als ik het voor elkaar krijg
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:52:58 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77670222
Vandaag de nieuwe foundation van Maybelline gehaald, de Superstay 24H.
Wat een verschil! Echt een fantastisch product, ik ben er helemaal lyrisch over .

KuikenGuppy
pi_77724759
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Burdie het volgende:
Vandaag de nieuwe foundation van Maybelline gehaald, de Superstay 24H.
Wat een verschil! Echt een fantastisch product, ik ben er helemaal lyrisch over .

[ afbeelding ]
Ja, ik heb er een hoop over gehoord! Vertel, waarom issie zo goed?! En waar heb je hem gehaald?
  zondag 7 februari 2010 @ 12:05:45 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77725845
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:01 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, ik heb er een hoop over gehoord! Vertel, waarom issie zo goed?! En waar heb je hem gehaald?
Ik heb 'm bij de DA gekocht (ik had gehoord dat ze 'm daar verkochten en heb eigenlijk nergens anders gezocht) en hij is zo goed omdat hij echt perfect dekt, zonder je zo'n "foundationhoofd" te geven.
KuikenGuppy
pi_77836831
voor de luie mensen onder ons

Ik heb een webshop gevonden met goedgeprijsde too faced spullen en ze rekenen niet te gekke verzendkosten.

linkje
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:46:08 #152
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_77839747
Hey ik had een vraagje:
is er ook zoiets als concealer en foundation voor gevoelige mensen?
wanneer ik m'n wallen heb geprobeerd weg te werken heb ik vaak last van licht tranende ogen..
Hebben jullie aanraders?
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:05:38 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77852851
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:46 schreef Niara het volgende:
Hey ik had een vraagje:
is er ook zoiets als concealer en foundation voor gevoelige mensen?
wanneer ik m'n wallen heb geprobeerd weg te werken heb ik vaak last van licht tranende ogen..
Hebben jullie aanraders?
Body shop?
Weet niet welke je nu hebt? Maar anders ff advies vragen bij een Sephora of MAC store, weet niet precies wat je wilt hebben qua prijsklasse?
pi_77853276
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik heb ze idd ook, zwart, bruin en wit, en ze zijn super Die witte kan ik zelfs gebruiken in mn binnenste ooghoeken! Had ik niet verwacht. Al gebruik ik daar toch liever mn jumbo pencils voor, het blijft fijn dat het ook met die andere kan
Die van de etos, waterproof, 2 euro is ook heel erg fijn! (blauwe verpakking)
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:20:49 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77853411
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef _aurum_ het volgende:
voor de luie mensen onder ons

Ik heb een webshop gevonden met goedgeprijsde too faced spullen en ze rekenen niet te gekke verzendkosten.

linkje
Leuke site! en je kan er ook urban decay bestellen! Ga ik zeker doen Dat wil ik echt nog eens proberen!
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Die van de etos, waterproof, 2 euro is ook heel erg fijn! (blauwe verpakking)
Oeh, thanks voor de tip!
pi_77853447
Die geeft namelijk een heel dun fijn lijntje zonder dat hij hard en krasserig aanvoelt! En hij geeft genoeg product af!
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:39:35 #157
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77856420
Ik moet jullie even vertellen hoe geweldig ik de Essence "Clear & matt foundation" vind
30 ml. voor 3 euro geloof ik. Gebruik ik nu een week of 2 en dat is echt prima spul!

Waarom het Clear en Matt heet weet ik niet want het maakt mijn huid niet heel duidelijk mat ofzo. Dat vind ik dan ook wel weer een pluspunt want ik wil geen mat poederhoofd.
En het geeft een lichte/medium dekking, voor mij helemaal prima. En ik kreeg er met aanbrengen met mijn vingers geen foundationhoofd van.
De foundation is op gelbasis, olievrij, wat gek is bij aanbrengen, maar heel fijn is bij het uitsmeren, nice!
Bovendien blijft mijn huid er wat langer goed uit zien zonder foundation-glim + huidolie-glim op mijn gezicht. Niet mat, maar gewoon normaal.

Ik gebruik er iets meer van dan van een ander soort foundation, is niet zuinig in gebruik, maar daarentegen kost het ook geen drol dus dat geeft niet. Wel nodig om echte vlekjes door puistjes/littekens/donkere plekken onder je ogen nog apart te camoufleren, maar da's eigenlijk bij elke foundation wel toch, behalve pancake (and who likes that?).

Er zijn helaas maar 4 kleurtjes, maar nummero uno, de lichtste, is echt precies mijn huidskleur!
Jeej! De goodkoopste foundation tot nu toe is voor mij de beste

Nog iemand ervaring mee?
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:47:35 #158
52349 purplerose
pi_77856722
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet jullie even vertellen hoe geweldig ik de Essence "Clear & matt foundation" vind
30 ml. voor 3 euro geloof ik. Gebruik ik nu een week of 2 en dat is echt prima spul!

[ afbeelding ]

Waarom het Clear en Matt heet weet ik niet want het maakt mijn huid niet heel duidelijk mat ofzo. Dat vind ik dan ook wel weer een pluspunt want ik wil geen mat poederhoofd.
En het geeft een lichte/medium dekking, voor mij helemaal prima. En ik kreeg er met aanbrengen met mijn vingers geen foundationhoofd van.
De foundation is op gelbasis, olievrij, wat gek is bij aanbrengen, maar heel fijn is bij het uitsmeren, nice!
Bovendien blijft mijn huid er wat langer goed uit zien zonder foundation-glim + huidolie-glim op mijn gezicht. Niet mat, maar gewoon normaal.

Ik gebruik er iets meer van dan van een ander soort foundation, is niet zuinig in gebruik, maar daarentegen kost het ook geen drol dus dat geeft niet. Wel nodig om echte vlekjes door puistjes/littekens/donkere plekken onder je ogen nog apart te camoufleren, maar da's eigenlijk bij elke foundation wel toch, behalve pancake (and who likes that?).

Er zijn helaas maar 4 kleurtjes, maar nummero uno, de lichtste, is echt precies mijn huidskleur!
Jeej! De goodkoopste foundation tot nu toe is voor mij de beste

Nog iemand ervaring mee?
Geen ervaring mee maar ik ben over! Ik ga hem uitproberen, vooral ook omdat ie olievrij is dat lijkt me erg fijn.
Vrijdag ga ik hem halen!
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:59:13 #159
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77857192
Als ik je FoBo mag geloven heb jij ook een licht bekkie, dus zou nummer 1 ook voor jou goed kunnen zijn. Nou ja, gewoon even stiekem swatchen in de winkel dus
Hoop dattie werkt voor jou

Ik heb hem trouwens in Leidschendam gekocht, weet niet of die bij de Koningshoek of de dr. Kuyperkade hem hebben. Zijn allebei maar kleine Kruidvatjes he, helaas
Is de Koningshoek trouwens altijd zo stil? Ik ben er natuurlijk nog niet echt gewend, maar ik vind het echt altijd uitgestorven en ongezellig daar
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:10:04 #160
52349 purplerose
pi_77857599
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik je FoBo mag geloven heb jij ook een licht bekkie, dus zou nummer 1 ook voor jou goed kunnen zijn. Nou ja, gewoon even stiekem swatchen in de winkel dus
Hoop dattie werkt voor jou

Ik heb hem trouwens in Leidschendam gekocht, weet niet of die bij de Koningshoek of de dr. Kuyperkade hem hebben. Zijn allebei maar kleine Kruidvatjes he, helaas
Is de Koningshoek trouwens altijd zo stil? Ik ben er natuurlijk nog niet echt gewend, maar ik vind het echt altijd uitgestorven en ongezellig daar
Ze hebben ze wel maar je hebt dan kans dat psies de kleur die ik nodig heb er niet meer dus ik kijk voor de zekerheid morgen ook ff in vlaardingen bij de kruidvat.

Ik heb ook de lichtste nodig,of een na lichtste dat kan ook, morgen testen

Hoelaat ben je dan gegaan want smiddags is het toch meestal niet uitgestorven, ja op maandag ofzo
pi_77857647
Ik heb last van erfelijke wallen en ik heb begrepen na research dat ik dan een camouflage stick moet gebruiken. Op internet kan ik bijv bij deonlinedrogist.nl maar 2 varianten ervoor vinden van hetzelfde merk namelijk voor de lichte of voor de donkere huid.
Is dit normaal? kan ik beter wat anders gebruiken?

Ik ben helemaal niet bekend met make-up. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij een zetje in de goede richting zouden kunnen geven.
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:25:12 #162
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77861278
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ze hebben ze wel maar je hebt dan kans dat psies de kleur die ik nodig heb er niet meer dus ik kijk voor de zekerheid morgen ook ff in vlaardingen bij de kruidvat.

Hoelaat ben je dan gegaan want smiddags is het toch meestal niet uitgestorven, ja op maandag ofzo
Nou, ik ben er weleens op vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdagmiddag geweest en ik vond het nou niet echt druk.
Maar ik weet niet hoe het normaal is hoor, ben toch iets meer stad gewend denk ik misschien
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:52:29 #163
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77862744
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:11 schreef Mark03 het volgende:
Ik heb last van erfelijke wallen en ik heb begrepen na research dat ik dan een camouflage stick moet gebruiken. Op internet kan ik bijv bij deonlinedrogist.nl maar 2 varianten ervoor vinden van hetzelfde merk namelijk voor de lichte of voor de donkere huid.
Is dit normaal? kan ik beter wat anders gebruiken?

Ik ben helemaal niet bekend met make-up. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij een zetje in de goede richting zouden kunnen geven.
Ben je een jongen/man?
Ik zou geen camouflagestick onder je ogen smeren, dat wordt echt niet mooi.
Heb je alleen donkere kringen onder je ogen of (ook) van die gezwollen oogzakjes?
Bij dikke wallen die geen kleurverschil hebben zou ik niets doen van make-up, je kunt wel spert-aambeienzalf erop doen tegen de zwelling.
Als je donkere kringen hebt, ligt het een beetje aan de kleur.
Als het blauwig is, zoals bij mij (of kijk bij google images naar foto's van Samantha Ronson), kun je verschillende dingen proberen.
Wat ik fijn vind werken voor snel 's ochtends is Max Factor under eye concealer in de lichtste versie, want ik ben heel bleek. Dat smeer je er een beetje op en dep je met je vinger "in" je huid.
Neemt het ergste blauw weg, maar dekt niet volledig.
Ook een minerale poederconcealer kun je goed gebruiken, kijk eens op www.everydayminerals.com of een vand e vele andere websites die dat aanbieden. Kun je met een make-up-kwast makkelijk onder je oog aanbrengen door het "erin te wrijven/borstelen". Bij Sephora, in de grotere V&D's, hebben ze ook minerale poeders.
Als je meer dekking wilt, kun je een ander soort concealer nemen, bijv. een creamy concealer (google maar eens op NYX concealer in a jar, voor een voorbeeld). Die breng je aan met een concealerkwastje en dep je daarna goed in je huid om deze te laten mengen met je eigen huidskleur om je donkere kring heen.

Wat je kunt doen is naar een MAC-store (in de Bijenkorf A'dam, R'dam of Den Haag) of een Bobbi Brown store (Bijenkorf R'dam of A'dam) gaan, daar hebben ze echt verstand van make-up en kunnen je goed helpen, kijken wat er bij jouw huidskleur en wallenproblemen past
Er zijn immers meer dan 2 huidskleuren en wat bij de een prima past, staat bij de ander voor geen meter.
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:56:47 #164
52349 purplerose
pi_77863017
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nou, ik ben er weleens op vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdagmiddag geweest en ik vond het nou niet echt druk.
Maar ik weet niet hoe het normaal is hoor, ben toch iets meer stad gewend denk ik misschien
Tis idd geen bruisend denhaag vandaar dat ik ook liever daar shop
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:07:30 #165
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_77872404
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:

[..]

koningshoek is de laatste tijd echt uitgestorven idd.
De kruidvat in vlaardingen is lekker groot! Ze hebben best een ruime opstelling vind ik Tenzij je naar die op de loper gaat. Die is wat ehm..minimaal.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:32:48 #166
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_77873639
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Body shop?
Weet niet welke je nu hebt? Maar anders ff advies vragen bij een Sephora of MAC store, weet niet precies wat je wilt hebben qua prijsklasse?
Tja het liefsts niet te duur.. maar bodyshop is wel een goede optie denk ik
bedankt!
pi_77888365
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ben je een jongen/man?
Ik zou geen camouflagestick onder je ogen smeren, dat wordt echt niet mooi.
Heb je alleen donkere kringen onder je ogen of (ook) van die gezwollen oogzakjes?
Bij dikke wallen die geen kleurverschil hebben zou ik niets doen van make-up, je kunt wel spert-aambeienzalf erop doen tegen de zwelling.
Als je donkere kringen hebt, ligt het een beetje aan de kleur.
Als het blauwig is, zoals bij mij (of kijk bij google images naar foto's van Samantha Ronson), kun je verschillende dingen proberen.
Wat ik fijn vind werken voor snel 's ochtends is Max Factor under eye concealer in de lichtste versie, want ik ben heel bleek. Dat smeer je er een beetje op en dep je met je vinger "in" je huid.
Neemt het ergste blauw weg, maar dekt niet volledig.
Ook een minerale poederconcealer kun je goed gebruiken, kijk eens op www.everydayminerals.com of een vand e vele andere websites die dat aanbieden. Kun je met een make-up-kwast makkelijk onder je oog aanbrengen door het "erin te wrijven/borstelen". Bij Sephora, in de grotere V&D's, hebben ze ook minerale poeders.
Als je meer dekking wilt, kun je een ander soort concealer nemen, bijv. een creamy concealer (google maar eens op NYX concealer in a jar, voor een voorbeeld). Die breng je aan met een concealerkwastje en dep je daarna goed in je huid om deze te laten mengen met je eigen huidskleur om je donkere kring heen.

Wat je kunt doen is naar een MAC-store (in de Bijenkorf A'dam, R'dam of Den Haag) of een Bobbi Brown store (Bijenkorf R'dam of A'dam) gaan, daar hebben ze echt verstand van make-up en kunnen je goed helpen, kijken wat er bij jouw huidskleur en wallenproblemen past
Er zijn immers meer dan 2 huidskleuren en wat bij de een prima past, staat bij de ander voor geen meter.
Ik ben inderdaad een jongen/man. ik zou liever ook geen makeup gebruiken maargoed om nou de hele tijd met die wallen rond te lopen is nou ook niet al te fijn. Mijn wallen zijn namelijk erfelijk. Ik heb zowel blauw onder m'n ogen als wallen, echt heel vervelend.

Op internet zag ik het volgende filmpje:
Nou wil ik niet mezelf helemaal onder smeren met foundation maar ik zou graag wel net zoals hij mijn wallen minder laten opvallen het blauwe wat ik onder mijn ogen heb vind ik nog geeneens zo heel erg.
Hoe doet hij dat?
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 16:51:02 #168
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77888606
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad een jongen/man. ik zou liever ook geen makeup gebruiken maargoed om nou de hele tijd met die wallen rond te lopen is nou ook niet al te fijn. Mijn wallen zijn namelijk erfelijk. Ik heb zowel blauw onder m'n ogen als wallen, echt heel vervelend.

Op internet zag ik het volgende filmpje:
Nou wil ik niet mezelf helemaal onder smeren met foundation maar ik zou graag wel net zoals hij mijn wallen minder laten opvallen het blauwe wat ik onder mijn ogen heb vind ik nog geeneens zo heel erg.
Hoe doet hij dat?
Ik zou toch het advies van BBQ-kip opvolgen en je bij een winkel waar ze er verstand van hebben (dat is dus NIET de Etos of de DA) je laten adviseren. Zij gaf al het advies voor MAC, bijkomend voordeel is dat er vaak mannelijke visagisten rondlopen en het geen mega-girly verpakkingen heeft (+ het is geweldig spul ). Dit voor het geval je toch een beetje make-up vrees mocht hebben.
Chick on a mission
pi_77888985
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:51 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik zou toch het advies van BBQ-kip opvolgen en je bij een winkel waar ze er verstand van hebben (dat is dus NIET de Etos of de DA) je laten adviseren. Zij gaf al het advies voor MAC, bijkomend voordeel is dat er vaak mannelijke visagisten rondlopen en het geen mega-girly verpakkingen heeft (+ het is geweldig spul ). Dit voor het geval je toch een beetje make-up vrees mocht hebben.
Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:25:19 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77889681
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
Je doet net of MAC volledig onbetaalbaar is voor de 'gewone burger' .
Het zijn maar 2 tientjes ofzo hoor, max. Dat zijn geen bedragen waar je failliet van gaat, toch?
KuikenGuppy
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 17:47:50 #171
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77890447
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je doet net of MAC volledig onbetaalbaar is voor de 'gewone burger' .
Het zijn maar 2 tientjes ofzo hoor, max. Dat zijn geen bedragen waar je failliet van gaat, toch?
Mijn alternatief zou zijn om dan maar naar een goede Douglas of ICI PARIS te gaan. Ik denk dat hun advies kwalitatief wat minder is, maar nog steeds beter dan de zaterdaghulp van de Etos.

(Oh en als je een budget hebt, geef dat gelijk even aan, want anders komen ze bij de Douglas ook met de topmerken aanslepen hoor ).

Burdie: ik ben het met je eens dat MAC niet buitensporig duur is, maar ik kan me wel voorstellen dat ze bijvoorbeeld ook een kwast gelijk proberen aan te smeren *cha-ching!*. (Ik heb mijn 60$ kwast ook teruggebracht in New York, het is zeker topspul en als visagist heb je het ook vast nodig. Maar niet zoals ik om iets een keertje te gebruiken )
Chick on a mission
pi_77892961
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:

donderdag 11 februari 2010 @ 21:37:15 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77899101
Ooooh ook de Maybelline Superstay 24H .
KuikenGuppy
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:55:39 #174
52349 purplerose
pi_77900120
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
pi_77900252
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef Burdie het volgende:
Ooooh ook de Maybelline Superstay 24H .
Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
pi_77900642
Ben nu wel benieuwd naar die foundation.. maar kan voorlopig nog vooruit met mijn Estee Lauder die ik in de zomer heb gekocht
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:07:15 #177
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77900761
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef purplerose het volgende:
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
Niet te vergelijken denk ik
Maar ik hoef geen volledige heftige dekking dus dan is die maybelline erg overdreven.
pi_77901037
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:02 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Haha ik heb gister ook de 24H gekocht en m'n moeder kwam vandaag met diezelfde gezichtsstomer thuis
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:12:22 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901054
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Houd het dan op?
Ik heb dat bovenstaande filmpje van die ongetwijfeld gay-make-up-boy niet gezien, maar aan het plaatje erbij te zien gebruikt hij aardig wat spullen.
Dat heb je allemaal niet nodig en zou ik je ook zeer afraden, alleen donkere kringen fixen is voldoende.

Maar als je van je kringen af wilt, gewoon niet zeuren, naar een MAC of Bobbi Brown winkel gaan en 2 tientjes lappen (hoeveel biertjes is dat nu helemaal en denk aan al de chicks die je ermee gaat scoren!!!). Geen kwast (= te duur daar) erbij nemen, terug komen op dit forum en een fotootje showen van jezelf, dan adviseren wij wel een goede en betaalbare kwast om het aan te brengen.
Gewoon doen wat tante BBQ-kip en de make-up chickies zeggen, dan komt alles goed
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:15:07 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901193
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
Ik ben erg benieuwd hoe die jou bevalt .
Hij blijft bij mij echt de hele dag goed/mooi! En hij loopt niet uit als ik traanogen of een loopneus heb (door de kou op de fiets) !
KuikenGuppy
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:23:37 #181
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901576
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
pi_77901635
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:28:39 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77901842
quote:
In Rotterdam is de vestiging in de bijenkorf ook niet supergroot hoor. Ik zocht naar een 222, maar ze hadden alleen de 217. Je kan ze wel gelukkig allemaal voelen, de kwasten die er wel zijn. Oogschaduw zijn er denk ik wat meer dan in Den Haag, heb er volgensmij een stuk of 20, 30 gezien. Ben er de laatste keer ff snel langsgelopen want ik zag ook geen kleuren die ik leuk vind. Maargoed, ze verkopen iig wat in NL, van urban decay is helemaal geen verkooppunt, dat vind ik ook wel jammer.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:29:02 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901857
quote:
ik vraag wel eens iets bij de MAC. Wel vaak met de intentie om het te kopen, maar als het niets is, dan koop ik het ook niet.
Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
KuikenGuppy
pi_77903002
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

quote:
M·A·C, een van 's werelds meest toonaangevende cosmeticamerken, heeft in april 2004 haar 1st winkel in Nederland geopend in het centrum van Amsterdam. De winkel biedt ruimte voor het grote M·A·C assortiment, er zullen maar liefst 800 producten verkrijgbaar zijn. M·A·C fanatics kunnen zich laven aan lippenstiften, oogschaduw enz. in talloze kleuren en texturen, tassen, verzorgingsproducten, kwasten en natuurlijk ieder maand een nieuwe kleur collectie. Op de begane grond wordt het uitgebreide assortiment van producten van M·A·C verkocht en is er mogelijkheid om alles uit te proberen of aan te laten brengen door een van de make-up artists. Op de 1e verdieping is de mogelijkheid gecreëerd om professioneel make-up advies te krijgen van een M·A·C pro artist of een volledige make-over te krijgen.
Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:57:07 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77903214
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

[ afbeelding ]
[..]

Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:00:46 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77903390
Oe, dat ziet er inderdaad goed uit zeg!
Als Hagenees zou ik het ook prima vinden als die in R'dam komt overigens

Ik herken het "bekeken voelen" wel heel erg in die kleine winkeltjes, ik heb dat in de Dior, Shiseido en Clinique-couters ook altijd en ook in zaakjes als Lush of Sabon
Ik moet me gewoon eroverheen zetten, muppet die ik ben
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 23:39:12 #188
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77905056
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Chick on a mission
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:02:41 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77910877
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:39 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Nouja, als ik MAC binnen loop omdat ik een lipgloss wil kopen en zij voor mij een goede kleur uitzoeken, dan koop ik 'm wel hoor. Ik ga mezelf daar niet op laten maken, als ik totaal geen intentie heb om het product te kopen .
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:36:55 #190
52349 purplerose
pi_77922276
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:18:58 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77927451
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
ik snap het niet?
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:37:30 #192
52349 purplerose
pi_77927970
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik snap het niet?
Sorry het belangrijkste woord stond er niet Die superstay van maybelline was er dus NIET
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:39:20 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77928020
oww
KuikenGuppy
pi_77933977
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
Of Douglas moet het meer gaan verkopen.

Die in Utrecht aan de Vredenburg heeft een shop-in-shop van MAC.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 01:25:05 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77943690
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen

Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:

En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....

Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
pi_77947749
ik vind de blushers van Chanel altijd mooi en je doet er langs mee. 1 van de dingen die zijn geld zeker waard is

Ik zou 't alleen via het internet kopen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:02:34 #197
52349 purplerose
pi_77951529
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen

[ afbeelding ]

Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:

[ afbeelding ]

En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....

[ afbeelding ]

Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
Ja was heul niet leuk!
De clear n matt ga ik vandaag proberen

Ohhhhh die 5 kleuren zijn mooooooooooooooooi, gelukkig heb ik geen 50 euro ervoor. Pfeww
  maandag 15 februari 2010 @ 22:16:52 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78035844
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:29:23 #199
52349 purplerose
pi_78036562
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Pffff even geen puf voor gehad maar morgen moet ik wel want ik wil ff zien hoe het zich houdt op foto en de fotograaf wil ook nog wat pics.

Ik ben bang dat de perfecte foundation er nog steeds niet is
pi_78036856
OMG ik wil deze

Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')