quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Geen glitterplaatje, een SHIMMERplaatje
Ik heb ook multitaskquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Assiej, jouw koffer is ook tof alleen die van Burdie lijkt zo enorm vol. Maar ik begreep dat die van jou nog wordt aangevuld, ben benieuwd!
Heb trouwens een nieuwe, favoriete concealer: Multitask van EDM. Ben vandaag een beetje ziekjes, maar dankzij die concealer zie ik er alsnog best fris en fruitig uit! Aanrader dus.
Erg he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Snel naar de tweede pagina posten want dat plaatje is echt afgrijselijk.![]()
Dat was ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Snel naar de tweede pagina posten want dat plaatje is echt afgrijselijk.![]()
![]()
Oh voor degene die ook konadsjablonen wilde bestellen en mij een PM had gestuurd om de link te krijgen (ben je naam vergeten): ik heb mijn sjablonen binnen, het zijn echte konad sjablonen, levering was erg netjes geregeld al duurde het wel eeeeerg lang (bijna vier weken), nagellak e.d. was nog heel door de verpakking met van die piepschuimdingetjes maar heeft wel een enorm borsteltje (moet je van houden) en ik kreeg een gratis nagelvijl die ik ammenooitniet op mijn nagels zal gebruiken maar het gebaar is leuk.
![]()
Die french-manicure sjablonen met figuurtjes zijn echt haske leuk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |