quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Geen glitterplaatje, een SHIMMERplaatje
Ik heb ook multitaskquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Assiej, jouw koffer is ook tof alleen die van Burdie lijkt zo enorm vol. Maar ik begreep dat die van jou nog wordt aangevuld, ben benieuwd!
Heb trouwens een nieuwe, favoriete concealer: Multitask van EDM. Ben vandaag een beetje ziekjes, maar dankzij die concealer zie ik er alsnog best fris en fruitig uit! Aanrader dus.
Erg he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Snel naar de tweede pagina posten want dat plaatje is echt afgrijselijk.![]()
Dat was ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Snel naar de tweede pagina posten want dat plaatje is echt afgrijselijk.![]()
![]()
Oh voor degene die ook konadsjablonen wilde bestellen en mij een PM had gestuurd om de link te krijgen (ben je naam vergeten): ik heb mijn sjablonen binnen, het zijn echte konad sjablonen, levering was erg netjes geregeld al duurde het wel eeeeerg lang (bijna vier weken), nagellak e.d. was nog heel door de verpakking met van die piepschuimdingetjes maar heeft wel een enorm borsteltje (moet je van houden) en ik kreeg een gratis nagelvijl die ik ammenooitniet op mijn nagels zal gebruiken maar het gebaar is leuk.
![]()
Die french-manicure sjablonen met figuurtjes zijn echt haske leuk!!
Mijn koffer is een beetje kitcherig hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Assiej het volgende:
Zij heeft meerdere kleuren lipgloss bv. en ik heb een lippenstift pallet + een transparante lipgloss dus zo kun je het weer mengen naar gewenste kleur.
Nope, ik had de long handled kabuki besteld maar heb 'm nog altijd niet binnenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef heaven7 het volgende:
Niemand info over de grootte van die grote Kabukikwast van EDM?
Met het betalen van mijn opleiding zit daar tevens het materiaal inquote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef Burdie het volgende:
@As: waar heb je de Make-up Studio producten gekocht, gewoon via hun site? Of krijg je korting via je opleiding? (Er staan een aantal producten tussen waar ik zelf ook interesse in heb, ik vind bijv. hun neutralizers erg fijn werken).
Ow okee, nicequote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Met het betalen van mijn opleiding zit daar tevens het materiaal in
Mijn school is gekoppeld aan Makeup studio..
Als je wat producten wilt zou ik dat voor je kunnen bestellen ( ik krijg 20% korting )
alleen de prijzen heb ik niet, wel de catalogus ( ook te downloaden op hun site )
Ze hebben nog wel e.e.a. op voorraad zo te zien dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Ze moeten de oude voorraad natuurlijk nog wel kwijt.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat was ikMaar ze hebben nu dit op hun website staan:
ATTENTIE! Alle Konad producten worden per direct uit ons assortiment verwijderd en worden niet meer geleverd! Bedankt voor uw begrip.
Dus... mja
Lees eens goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel e.e.a. op voorraad zo te zien dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Ze moeten de oude voorraad natuurlijk nog wel kwijt.
Ik vind m wel goed alleen (bij mij iig) moet ik even wachten voordat de dekking volledig is, zowel bij de concealer als de foundationquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef Burdie het volgende:
Ja vind ik ook! Maar ze zouden eind februari weer binnen komen, en als er dan nog verzending overheen gaat... zou het best eens komende week in de bus kunnen liggen.
Mijn p'soonlijke mening: bij laten groeien. Ze lijden een beetje onder het kikkervisjesfenomeen: rond kopje en een heul dun staartje. Ik vind een wat vollere wenkbrauw met een geleidelijkere overgang mooier.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Vanmorgen mijn wenkbrauw rigoreus aangepakt. Ik krijg er met geen mogelijkheid een hoek in.
http://img.photobucket.co(...)ke%20up/8ce48bec.jpg <-- daar
Ik twijfel. Ze zijn wel ok, maar niet WAUW. Ook erg dun aan het uiteinde zo, vandaar ook iets bijgetekend. Meh.... Tips iemand?
Ik heb er ook een filmpje over gemaakt, maar ben echt al uren aan het proberen om 'm te uploaden. Lukt niet zo erg nogquote:Op maandag 9 maart 2009 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Oei ziet er wel goed uit!
* heaven7 gaat ook bestellen, dankje voor de foto
Euh, als je nou haags zou zeggen, okee... maar limburgs?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Je klinkt een beetje limburgs, maar dat heb ik zeker fout?
Bij sommige woorden, niet alles.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Euh, als je nou haags zou zeggen, okee... maar limburgs?!
Ik hoor "Donkâh"! Dus dat haags zit wel goedquote:
Nee, dat zat ik me ook net af te vragen... ik heb 'm alleen op mijn hand geprobeerd, vind het echt een vies kleurtjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Empathologica het volgende:
@ Burdie; Dat idee heb ik ook al is die fatbalm wel heel erg fijn. En hen service staat me beetje tegen, heb pas 17 keer afgemeld voor die nieuwsbrief en nog krijg ik hem elke keer.
Heb je ook die 3 in 1 cream? Of iemand anders? Ik heb nl geen idee hoe je die netjes opbrengt zonder dat je hele gezicht shimmerd en shined ofzo
Heb je die harde G niet gehoord dan? Tsssk!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij sommige woorden, niet alles.
Nouja.Vaag.
Leuk filmpje iig !
De 3 in 1 cream breng ik aan op m'n wangen en jukbeenderen. Maar gebruik echt maar een héééél klein beetje! Ik strijk altijd met m'n vinger, zonder druk, over de crème. Eén of twee veegjes daarvan zijn meer dan genoeg. En hij is ook fijn als een highlighter bij je ogen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Empathologica het volgende:
@ Burdie; Dat idee heb ik ook al is die fatbalm wel heel erg fijn. En hen service staat me beetje tegen, heb pas 17 keer afgemeld voor die nieuwsbrief en nog krijg ik hem elke keer.
Heb je ook die 3 in 1 cream? Of iemand anders? Ik heb nl geen idee hoe je die netjes opbrengt zonder dat je hele gezicht shimmerd en shined ofzo
Ik heb er eentje van een goedkoop merk Wet 'n Wildquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De 3 in 1 cream breng ik aan op m'n wangen en jukbeenderen. Maar gebruik echt maar een héééél klein beetje! Ik strijk altijd met m'n vinger, zonder druk, over de crème. Eén of twee veegjes daarvan zijn meer dan genoeg. En hij is ook fijn als een highlighter bij je ogen.
Heb trouwens nog een vraagje. Ik ben op zoek naar een nieuwe blusher. Het liefst roze die een beetje naar peachy neigt en hij moet subtiel zijn, dus niet al teveel pigment. Welke is goed?
Ik heb het in duitsland gekocht! ( aangezien ik dicht bij de grens woon en daar op dat moment wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, zo eentje bedoelde ik! Super. Ehh, waar kan ik WnW kopen? Want dit wordt niet in NL verkocht, toch? Edit: never mind, het is te koop bij de Trekpleister volgens mij! Heb alleen geen idee waar die in de buurt zit![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Burdie het volgende:
Die blush ziet er echt heel mooi uit zeg! Ik weet alleen van mezelf niet of ik een perzikkleur kan hebben... ik gebruik nu vaak felroze rouge, en een donker paars/bruinige blush als shaper. Highlighten doe ik zelf altijd met wit (ik houd wel van contrast). Ik heb een beetje een rozige huid, zou perzik daar wel bij staan? (ik ben wel helemaal gek op perzikkleur).
Vrijdag ga ik trouwens naar Parijs, kan ik gelijk weer wat inkopen doen bij Sephora.
Oh die blusher ziet er heel mooit uit. Ik ben ook heel blank dus misschien ga ik m ook eens proberen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Tof!
En wij mogen nu een grouporder bij je plaatsen ? hahaha![]()
Ik kan dat niet zo oordelen, ik kan alles hebben omdat ik zo blank ben
Zou je even moeten testen met een paar blushes, je hebt zoveel verschillende tinten en finishes
Ziet er lekker naturel uit vind ik zelf,.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:35 schreef kwakveense het volgende:
oeh!! meelezenik laf make upjes!!
heb in de states weer fijne oogschaduws gekocht, en kwastjes (die had ik nog niet... ben een beginner)
k heb nu hele toffe combi van roze/lila shimmer op ooglid, met donkerbruin warm in de crease en als liner, en een warme beige gloed als highlighter... in die combi zie je namelijk ineens dat mn ogen niet "vaag groenblauwig" zijn, maar echt blauw met echt groene spikkels erin
heb wel een wekbrauwprobleem... hele dunne hele lichte wenkbrauwen, alsof ik ze teveel epileer, maar dat doe ik dus niet (ik haal alleen stray haartjes weg, anders wordt t een soort van onduidelijk dunbegroeid oerwoud en lijkt t net alsof er helemáál niks zit...)
even een fotootje zoeken... let niet op de suffe gezichtsuitdrukking
dit is trws met iets verhoogd contrast (webcam) en fel licht van voren... en ik heb een shitload make up op voor mijn doen... (wenkbrauwen zijn ook al bijgetekend en geborsteld om t potlood te vervagen)
[ afbeelding ]
Vanuit de oren (bovenkant oren wat aan je gezicht zit ) naar beneden met lichte bewegingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh die blusher ziet er heel mooit uit. Ik ben ook heel blank dus misschien ga ik m ook eens proberen!
Ik weet alleen nog steeds niet hoe k m goed op kan doen zonder er zo uit te zien:
Wat een mooie kijkers heb je!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lookje van vandaag
En die BLUSH!!!!! waar ik het over had van de Wet 'n wild, Pearlescent pink
Heb ik op, op de foto ( alleen wel wat weggeflitst door de flitser van de camera )
Ik schaam me er ook niet voor hoor en ik vind m'n eigen ogen ook behoorlijk mooi. Maar ik vind grote bruine ogen gewoon super.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, groen is echt een kleur om je voor te schamen
Ik heb een paar keer gekleurde lenzen bij andere gezien, maar het ziet er niet zo natuurlijk uit vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Okay! Want dat is heel makkelijk toch...
Ik heb wel eens gedacht aan gekleurde lenzen om af en toe bruine ogen te kunnen hebben, maar ik vind het toch redelijk duur en ik heb nog nooit lenzen in gehad. Lijkt me vrij eng, iets in m'n ogen stoppenIk ben een bril-meisje.
/offtopic geblaat
Die heb ik al geprobeerd, maar na een uur ziet het helemaal zwart onder mijn ogen. (nee ik wrijf niet in mijn ogenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef Mayla het volgende:
Ik gebruik de long lasting kohlpotlood van Essence, kost geen drol en blijft de hele dag zitten bij mij. Mss eens het proberen waard?
Tevens verkapte tvp
Ik gebruik mac blacktrack fluidlinequote:Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
Ik heb die van Lancome, tevreden over!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
Lancome heeft idd "het" potlood zoals ik vaker heb gehoordquote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef Frosting het volgende:
[..]
Ik heb die van Lancome, tevreden over!
Het gaat om de ogen,....quote:Op maandag 16 maart 2009 19:29 schreef gepke het volgende:
ik lees altijd leuke tips voor mensen met een blanke huid, maar ik weet nooit precies wat nou leuk zou staan bij een bruine tot licht bruine huid? iemand tips voor bijvoorbeeld welke kleur oogschaduw mooi zou staan? andere tips zijn ook welkom.
Kabuki's zijn altijd klein, vooral de baby-kabuki'squote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de baby-kabuki bestel bij EDM en ik schrok me rot! Dat ding is idioot kleinDie ga ik kwijtraken in m`n make-uptassie
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Niara het volgende:
Ik heb ook make-up kriebels gekregen van dit topic![]()
Om maar te beginnen heb ik wat ehm, basic spul aangeschaft, bij de Hema.![]()
Ik had namelijk geen zin om verder uit te zoeken wat proefdiervrij was en zover ik niets van andere merken weet laat ik het hier maar even bij![]()
Wat ik gekocht heb:
een concealer stick, een tube foundation, lichte oogschaduw (bljkt in m'n tas gebroken te zijn), een zwart en een bruin oogpotlood, bruine lash volume mascare van de Hema en zwarte extreme resist van nivea. Oh plus de nodige spullen om het er allemaal weer af te krijgen
![]()
En dan vanavond eens oefenen en kijken hoe het eruit ziet.
Ik ben zo'n make-up noobie, maar als ik zie hoe mooi Assiej eruit ziet wil ik het ook weer eens proberen. :
Tips zijn welkom, uitlachen iets minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |