Wat een mooie kijkers heb je!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lookje van vandaag
En die BLUSH!!!!! waar ik het over had van de Wet 'n wild, Pearlescent pink
Heb ik op, op de foto ( alleen wel wat weggeflitst door de flitser van de camera )
Ik schaam me er ook niet voor hoor en ik vind m'n eigen ogen ook behoorlijk mooi. Maar ik vind grote bruine ogen gewoon super.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, groen is echt een kleur om je voor te schamen
Ik heb een paar keer gekleurde lenzen bij andere gezien, maar het ziet er niet zo natuurlijk uit vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Okay! Want dat is heel makkelijk toch...
Ik heb wel eens gedacht aan gekleurde lenzen om af en toe bruine ogen te kunnen hebben, maar ik vind het toch redelijk duur en ik heb nog nooit lenzen in gehad. Lijkt me vrij eng, iets in m'n ogen stoppenIk ben een bril-meisje.
/offtopic geblaat
Die heb ik al geprobeerd, maar na een uur ziet het helemaal zwart onder mijn ogen. (nee ik wrijf niet in mijn ogenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef Mayla het volgende:
Ik gebruik de long lasting kohlpotlood van Essence, kost geen drol en blijft de hele dag zitten bij mij. Mss eens het proberen waard?
Tevens verkapte tvp
Ik gebruik mac blacktrack fluidlinequote:Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
Ik heb die van Lancome, tevreden over!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
Lancome heeft idd "het" potlood zoals ik vaker heb gehoordquote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef Frosting het volgende:
[..]
Ik heb die van Lancome, tevreden over!
Het gaat om de ogen,....quote:Op maandag 16 maart 2009 19:29 schreef gepke het volgende:
ik lees altijd leuke tips voor mensen met een blanke huid, maar ik weet nooit precies wat nou leuk zou staan bij een bruine tot licht bruine huid? iemand tips voor bijvoorbeeld welke kleur oogschaduw mooi zou staan? andere tips zijn ook welkom.
Kabuki's zijn altijd klein, vooral de baby-kabuki'squote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de baby-kabuki bestel bij EDM en ik schrok me rot! Dat ding is idioot kleinDie ga ik kwijtraken in m`n make-uptassie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |