abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:12:30 #76
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66979823
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn lookje van vandaag

En die BLUSH!!!!! waar ik het over had van de Wet 'n wild, Pearlescent pink
Heb ik op, op de foto ( alleen wel wat weggeflitst door de flitser van de camera )
Wat een mooie kijkers heb je!
Ik ben jaloers, ik wil altijd al bruine ogen maar ik heb het maar te doen met groene.

En die oogmake-up heb je ook supergedaan. Past goed bij de kleur en vorm van je ogen.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66980349
Nou, groen is echt een kleur om je voor te schamen
pi_66980439
Meestal wil je juist datgene wat je zelf niet hebt he al ben ik maar al te blij met mijn blauwe kijkers
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:40:33 #79
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66980852
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, groen is echt een kleur om je voor te schamen
Ik schaam me er ook niet voor hoor en ik vind m'n eigen ogen ook behoorlijk mooi. Maar ik vind grote bruine ogen gewoon super.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:53:40 #80
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66981354
Ik wil groene ogen! Ruilen?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:04:32 #81
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66981749
Okay! Want dat is heel makkelijk toch...

Ik heb wel eens gedacht aan gekleurde lenzen om af en toe bruine ogen te kunnen hebben, maar ik vind het toch redelijk duur en ik heb nog nooit lenzen in gehad. Lijkt me vrij eng, iets in m'n ogen stoppen Ik ben een bril-meisje.

/offtopic geblaat
pi_66983592
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Okay! Want dat is heel makkelijk toch...

Ik heb wel eens gedacht aan gekleurde lenzen om af en toe bruine ogen te kunnen hebben, maar ik vind het toch redelijk duur en ik heb nog nooit lenzen in gehad. Lijkt me vrij eng, iets in m'n ogen stoppen Ik ben een bril-meisje.

/offtopic geblaat
Ik heb een paar keer gekleurde lenzen bij andere gezien, maar het ziet er niet zo natuurlijk uit vind ik.
Bovendien zijn ogen eigenlijk altijd wel mooi! welke kleur je ook hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66987792
Thankss Damesss!
Ik dacht ik show het meteen even
pi_67066524
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67066944
Ik gebruik de long lasting kohlpotlood van Essence, kost geen drol en blijft de hele dag zitten bij mij. Mss eens het proberen waard?
Tevens verkapte tvp
pi_67067317
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef Mayla het volgende:
Ik gebruik de long lasting kohlpotlood van Essence, kost geen drol en blijft de hele dag zitten bij mij. Mss eens het proberen waard?
Tevens verkapte tvp
Die heb ik al geprobeerd, maar na een uur ziet het helemaal zwart onder mijn ogen. (nee ik wrijf niet in mijn ogen )
Het blijft alleen een beetje zitten als ik het oogpotlood met een wattenstaafje flink uitveeg, maar soms wil ik ook gewoon een mooie dikke lijn maken en dat blijft dus niet zitten.
pi_67077488
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik gebruik mac blacktrack fluidline

Fluidline is een gel die je met een kwastje op kunt brengen op je oogleden als eyeliner
Ook heeft costal scents gel liners

Misschien kun je dat eens op de gok wagen tenzij je zegt ik wil écht alleen een oogpotlood...

Bourjois heeft een goede die mooi zwart is

Bourjois Kohl&Contour ..
maar of die bij je uitvaagt/veegt.. geen idee
pi_67085757
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb die van Lancome, tevreden over!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_67087491
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef Frosting het volgende:

[..]

Ik heb die van Lancome, tevreden over!
Lancome heeft idd "het" potlood zoals ik vaker heb gehoord
zelf geen ervaring mee
pi_67088769
Zijn er hier nog meer meiden die hier ervaring mee hebben?

http://www.eyemajic.nl/
I had a signature once. It was awful.
pi_67092967
Ja ik... niet tevreden over. Het ziet echt niet zo uit als dat ze doen geloven.
Het is bij mij dan echt nodig alles nog met een kwastje bij te werken. Nee ik blijf het liever gewoon zelf doen, dat ziet er veel beter uit.
pi_67096019
even een meeleespost.

woensdag gala en zoek wat tips om simpel, niet overdreven maar toch classy te kunnen verschijnen
Ja doei.
pi_67109833
Ik wacht met spannend op mijn coastal scents palettes (pallets? palets?)
pi_67111571
ik lees altijd leuke tips voor mensen met een blanke huid, maar ik weet nooit precies wat nou leuk zou staan bij een bruine tot licht bruine huid? iemand tips voor bijvoorbeeld welke kleur oogschaduw mooi zou staan? andere tips zijn ook welkom.
pi_67131365
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:29 schreef gepke het volgende:
ik lees altijd leuke tips voor mensen met een blanke huid, maar ik weet nooit precies wat nou leuk zou staan bij een bruine tot licht bruine huid? iemand tips voor bijvoorbeeld welke kleur oogschaduw mooi zou staan? andere tips zijn ook welkom.
Het gaat om de ogen,....
als je het over de huid hebt moet je daar met je foundation op in spelen en de juiste blush..
pi_67134587
Ik heb de baby-kabuki bestel bij EDM en ik schrok me rot! Dat ding is idioot klein Die ga ik kwijtraken in m`n make-uptassie
Saartje
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:05:13 #97
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67139696
Ik heb ook make-up kriebels gekregen van dit topic
Om maar te beginnen heb ik wat ehm, basic spul aangeschaft, bij de Hema.
Ik had namelijk geen zin om verder uit te zoeken wat proefdiervrij was en zover ik niets van andere merken weet laat ik het hier maar even bij

Wat ik gekocht heb:
een concealer stick, een tube foundation, lichte oogschaduw (bljkt in m'n tas gebroken te zijn ), een zwart en een bruin oogpotlood, bruine lash volume mascare van de Hema en zwarte extreme resist van nivea. Oh plus de nodige spullen om het er allemaal weer af te krijgen

En dan vanavond eens oefenen en kijken hoe het eruit ziet.
Ik ben zo'n make-up noobie, maar als ik zie hoe mooi Assiej eruit ziet wil ik het ook weer eens proberen. :

Tips zijn welkom, uitlachen iets minder
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:28:25 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67140617
Spoed: ik zoek een visagie model voor vanavond. Is er hier iemand die om 19.15 uur model wil zitten in Leusden?

Edit: heb gelukkig iemand kunnen regelen!

[ Bericht 21% gewijzigd door Burdie op 17-03-2009 17:37:38 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:46:30 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67141276
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de baby-kabuki bestel bij EDM en ik schrok me rot! Dat ding is idioot klein Die ga ik kwijtraken in m`n make-uptassie
Kabuki's zijn altijd klein, vooral de baby-kabuki's .
KuikenGuppy
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:21:09 #100
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67142257
wist ik dat
Maarre Leusden is hier niet echt om de hoek..anders had je je uit mogen leven
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: