abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:04:32 #81
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66981749
Okay! Want dat is heel makkelijk toch...

Ik heb wel eens gedacht aan gekleurde lenzen om af en toe bruine ogen te kunnen hebben, maar ik vind het toch redelijk duur en ik heb nog nooit lenzen in gehad. Lijkt me vrij eng, iets in m'n ogen stoppen Ik ben een bril-meisje.

/offtopic geblaat
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66983592
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Okay! Want dat is heel makkelijk toch...

Ik heb wel eens gedacht aan gekleurde lenzen om af en toe bruine ogen te kunnen hebben, maar ik vind het toch redelijk duur en ik heb nog nooit lenzen in gehad. Lijkt me vrij eng, iets in m'n ogen stoppen Ik ben een bril-meisje.

/offtopic geblaat
Ik heb een paar keer gekleurde lenzen bij andere gezien, maar het ziet er niet zo natuurlijk uit vind ik.
Bovendien zijn ogen eigenlijk altijd wel mooi! welke kleur je ook hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66987792
Thankss Damesss!
Ik dacht ik show het meteen even
pi_67066524
Heeft er iemand nog een goede tip voor een zwart oogpotlood.
Ik ben op zoek naar een oogpotlood die niet na een uur op je kin zit.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67066944
Ik gebruik de long lasting kohlpotlood van Essence, kost geen drol en blijft de hele dag zitten bij mij. Mss eens het proberen waard?
Tevens verkapte tvp
pi_67067317
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef Mayla het volgende:
Ik gebruik de long lasting kohlpotlood van Essence, kost geen drol en blijft de hele dag zitten bij mij. Mss eens het proberen waard?
Tevens verkapte tvp
Die heb ik al geprobeerd, maar na een uur ziet het helemaal zwart onder mijn ogen. (nee ik wrijf niet in mijn ogen )
Het blijft alleen een beetje zitten als ik het oogpotlood met een wattenstaafje flink uitveeg, maar soms wil ik ook gewoon een mooie dikke lijn maken en dat blijft dus niet zitten.
pi_67077488
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik gebruik mac blacktrack fluidline

Fluidline is een gel die je met een kwastje op kunt brengen op je oogleden als eyeliner
Ook heeft costal scents gel liners

Misschien kun je dat eens op de gok wagen tenzij je zegt ik wil écht alleen een oogpotlood...

Bourjois heeft een goede die mooi zwart is

Bourjois Kohl&Contour ..
maar of die bij je uitvaagt/veegt.. geen idee
pi_67085757
quote:
Ik heb die van Lancome, tevreden over!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_67087491
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef Frosting het volgende:

[..]

Ik heb die van Lancome, tevreden over!
Lancome heeft idd "het" potlood zoals ik vaker heb gehoord
zelf geen ervaring mee
pi_67088769
Zijn er hier nog meer meiden die hier ervaring mee hebben?

http://www.eyemajic.nl/
I had a signature once. It was awful.
pi_67092967
Ja ik... niet tevreden over. Het ziet echt niet zo uit als dat ze doen geloven.
Het is bij mij dan echt nodig alles nog met een kwastje bij te werken. Nee ik blijf het liever gewoon zelf doen, dat ziet er veel beter uit.
pi_67096019
even een meeleespost.

woensdag gala en zoek wat tips om simpel, niet overdreven maar toch classy te kunnen verschijnen
Ja doei.
pi_67109833
Ik wacht met spannend op mijn coastal scents palettes (pallets? palets?)
pi_67111571
ik lees altijd leuke tips voor mensen met een blanke huid, maar ik weet nooit precies wat nou leuk zou staan bij een bruine tot licht bruine huid? iemand tips voor bijvoorbeeld welke kleur oogschaduw mooi zou staan? andere tips zijn ook welkom.
pi_67131365
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:29 schreef gepke het volgende:
ik lees altijd leuke tips voor mensen met een blanke huid, maar ik weet nooit precies wat nou leuk zou staan bij een bruine tot licht bruine huid? iemand tips voor bijvoorbeeld welke kleur oogschaduw mooi zou staan? andere tips zijn ook welkom.
Het gaat om de ogen,....
als je het over de huid hebt moet je daar met je foundation op in spelen en de juiste blush..
pi_67134587
Ik heb de baby-kabuki bestel bij EDM en ik schrok me rot! Dat ding is idioot klein Die ga ik kwijtraken in m`n make-uptassie
Saartje
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:05:13 #97
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67139696
Ik heb ook make-up kriebels gekregen van dit topic
Om maar te beginnen heb ik wat ehm, basic spul aangeschaft, bij de Hema.
Ik had namelijk geen zin om verder uit te zoeken wat proefdiervrij was en zover ik niets van andere merken weet laat ik het hier maar even bij

Wat ik gekocht heb:
een concealer stick, een tube foundation, lichte oogschaduw (bljkt in m'n tas gebroken te zijn ), een zwart en een bruin oogpotlood, bruine lash volume mascare van de Hema en zwarte extreme resist van nivea. Oh plus de nodige spullen om het er allemaal weer af te krijgen

En dan vanavond eens oefenen en kijken hoe het eruit ziet.
Ik ben zo'n make-up noobie, maar als ik zie hoe mooi Assiej eruit ziet wil ik het ook weer eens proberen. :

Tips zijn welkom, uitlachen iets minder
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:28:25 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67140617
Spoed: ik zoek een visagie model voor vanavond. Is er hier iemand die om 19.15 uur model wil zitten in Leusden?

Edit: heb gelukkig iemand kunnen regelen!

[ Bericht 21% gewijzigd door Burdie op 17-03-2009 17:37:38 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:46:30 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67141276
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de baby-kabuki bestel bij EDM en ik schrok me rot! Dat ding is idioot klein Die ga ik kwijtraken in m`n make-uptassie
Kabuki's zijn altijd klein, vooral de baby-kabuki's .
KuikenGuppy
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:21:09 #100
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67142257
wist ik dat
Maarre Leusden is hier niet echt om de hoek..anders had je je uit mogen leven
Saartje
pi_67142371
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Niara het volgende:
Ik had namelijk geen zin om verder uit te zoeken wat proefdiervrij was en zover ik niets van andere merken weet laat ik het hier maar even bij

Wat ik gekocht heb:
een concealer stick, een tube foundation, lichte oogschaduw (bljkt in m'n tas gebroken te zijn ), een zwart en een bruin oogpotlood, bruine lash volume mascare van de Hema en zwarte extreme resist van nivea. Oh plus de nodige spullen om het er allemaal weer af te krijgen

En dan vanavond eens oefenen en kijken hoe het eruit ziet.
Ik ben zo'n make-up noobie, maar als ik zie hoe mooi Assiej eruit ziet wil ik het ook weer eens proberen. :

Tips zijn welkom, uitlachen iets minder
Haha dankje wel voor je compliment!!

En wat leuk dat je bezig bent geweest met make up kopen enzo!
En inderdaad je makeup kan snel kapot gaan in je tas .... vooral oogschaduwen kunnen gaan breken ....
ook even die dikke oogpotloden kopen van de hema en op je ooglid doen in die zelfde kleur als je oogschaduw .. maar dat oogpotlood even goed uitsmeren zodat het gelijkig op je ooglid verdeeld is, dan je oogschaduw Op je oogpotlood doen en het even op je ooglid "drukken" zodat de oogschaduw aan die creme van dat potlood vast blijft zitten/plakken... zo word je intensheid van de kleur sterker omdat die van de hema vaak lichter zijn van pigment geven ze weinig kleur af... ( ook bij sommige kruidvat merken )..
pi_67142829
. Weet iemand misschien waar je Wet n Wild online kunt kopen? Er zit namelijk geen Trekpleister bij mij dicht in de buurt. Ik wil die blusher nu wel graag hebben
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 17:46:37 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67143057
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Niara het volgende:
Gebruik je alleen proefdiervrije producten dan? Nivea is niet proefdiervrij trouwens. En: www.cosmeticagids.nl voor proefdiervrije merken
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:09:31 #104
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67145418
@Assiej dankje voor de tip
@ChipsZak, ik wil het toch zo veel mogelijk proberen. Nivea twijfelde ik over, maar ik wilde graag een andere mascara dan het standaard Hema merk. Maar ach, ik weet niet in hoeverre ik er mee door kan/wil gaan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 19:10:52 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67145464
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Niara het volgende:
@Assiej dankje voor de tip
@ChipsZak, ik wil het toch zo veel mogelijk proberen. Nivea twijfelde ik over, maar ik wilde graag een andere mascara dan het standaard Hema merk. Maar ach, ik weet niet in hoeverre ik er mee door kan/wil gaan.
Oké, nouja. Ik heb je iig de cosmeticagids link gegeven.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:19:22 #106
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67145779
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oké, nouja. Ik heb je iig de cosmeticagids link gegeven.
Jij ook bedankt natuurlijk

Letten jullie er trouwens erg op? Of het proefdiervrij is of niet?
En is de kwaliteit daarom beter/slecter?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 19:21:52 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67145877
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Niara het volgende:

[..]

Jij ook bedankt natuurlijk

Letten jullie er trouwens erg op? Of het proefdiervrij is of niet?
En is de kwaliteit daarom beter/slecter?
Ik let er persoonlijk wel op. Ik ben zelf ook vrijwilliger van de regiogroep proefdiervrij Groningen.
Het maakt de kwaliteit niet beter of slechter: het ene merk is beter dan het andere, maar ik wil gewoon niet dat mijn cosmetica (zowel eindproduct als ingrediënten) getest zijn op dieren, terwijl dit totaal niet meer nodig is vandaag de dag. Ik heb iig nooit problemen ondervonden met kwaliteit oid (of hoeveelheid aan producten, er staan meer dan 150 proefdiervrije merken geregistreerd in de cosmeticagids en ook nog een boel niet) sinds ik mijn besluit genomen heb.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:08:47 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67152486
quote:
Qua merk kan ik je niet helpen, maar dit zijn een aantal dingen om op te letten:

• een oogpotlood is wat anders dan een kohlpotlood, die laatste is namelijk uit zichzelf veel vetter en zal dus veel sneller uitlopen. Handig wanneer je een smokey-eye wilt maken, of iets waarbij je het lijntje wat wilt vervagen, maar voor onder je oog kan je beter een oogpotlood gebruiken.

• gebruik geen vette creme, concealer of foundation onder je oog; als je dit wel doet, dan zal je lijntje dit als uitnodiging zien om naar beneden te glibberen .

• beter dan een oogpotlood kan je (naar mijn bescheiden mening iig) een eyeliner gebruiken, een gelliner, of met een kort kwastje wat oogpotlood aanbrengen die je eerst op de rug van je hand hebt gesmeerd.
  • KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:09:31 #109
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67152514
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Ik wacht met spannend op mijn coastal scents palettes (pallets? palets?)
    Paletten of pallets .
    Ze gaan morgen met de post mee, ik had vandaag ineens een kleine crisis op te lossen .
    KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:11:55 #110
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67152590
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
    even een meeleespost.

woensdag gala en zoek wat tips om simpel, niet overdreven maar toch classy te kunnen verschijnen
    Heb je een idee van wat je wilt ongeveer? Wat voor jurk heb je aan, bijvoorbeeld? Welke kleur?

Je zou ook kunnen overwegen om ipv veel make-up te kiezen voor grote oorbellen. Zo speel je 'op safe' (het gaat niet verkeerd zitten, uitlopen, etc.) en ben je gelijk helemaal trendy .
    KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:13:14 #111
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67152644
    Oh, ik ben trouwens helemaal blij.
    Mijn docent is super enthousiast over mijn weblog, en wil ook allerlei content gaan aanleveren .
    En ik ga naar Parijs om les te krijgen van Jean-Pierre Fleurimon zelf !
    KuikenGuppy
    pi_67153408
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Qua merk kan ik je niet helpen, maar dit zijn een aantal dingen om op te letten:

• een oogpotlood is wat anders dan een kohlpotlood, die laatste is namelijk uit zichzelf veel vetter en zal dus veel sneller uitlopen. Handig wanneer je een smokey-eye wilt maken, of iets waarbij je het lijntje wat wilt vervagen, maar voor onder je oog kan je beter een oogpotlood gebruiken.

• gebruik geen vette creme, concealer of foundation onder je oog; als je dit wel doet, dan zal je lijntje dit als uitnodiging zien om naar beneden te glibberen .

• beter dan een oogpotlood kan je (naar mijn bescheiden mening iig) een eyeliner gebruiken, een gelliner, of met een kort kwastje wat oogpotlood aanbrengen die je eerst op de rug van je hand hebt gesmeerd.

• Ja eyeliner blijft idd veel beter zitten, maar is meteen zo heftig. En uitgevaagde eyeliner klinkt niet echt als een succes

Ik zoek t vooral voor gewoon overdag, want een klein vaag zwart lijntje onder mn ogen doet heel veel. Alleen als het uitloopt lijkt het net of ik donkere kringen onder mn ogen heb.
    Ik gebruik sowieso geen foundation dus dat scheelt al!

We moeten echt een keer een meet houden want volgens mij kan ik heel wat van jou leren!!
    En t lijkt me gaaf om een keertje goed opgemaakt te worden! (camera's mee!!)
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:55:18 #113
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_67154253
    das wel een probleem bij mij altijd: ik heb altijd hele vette creme (vaseline cetomacrogol) op mn ogen, omdat ik daar andrs eczeem krijg. dus make up loopt uit als een malle...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:20:25 #114
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67155142
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef kwakveense het volgende:
    das wel een probleem bij mij altijd: ik heb altijd hele vette creme (vaseline cetomacrogol) op mn ogen, omdat ik daar andrs eczeem krijg. dus make up loopt uit als een malle...
    Heb je al eens vloeibare eyeliner geprobeerd?
    KuikenGuppy
      dinsdag 17 maart 2009 @ 23:23:02 #115
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67155244
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
    . Weet iemand misschien waar je Wet n Wild online kunt kopen? Er zit namelijk geen Trekpleister bij mij dicht in de buurt. Ik wil die blusher nu wel graag hebben
    www.wnwbeauty.co.uk

Op het beautygloss forum kan je je nog inschrijven voor de grouporder , misschien scheelt het in de kosten? .
    klik hier voor het betreffende topic.
    KuikenGuppy
      woensdag 18 maart 2009 @ 13:35:42 #116
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_67168630
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 23:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je al eens vloeibare eyeliner geprobeerd?
    ja, dat lukt tegenwoordig wel goed, vroeger kon ik daar niet mee overweg!

dat loopt inderdaad minder uit, maar ik vind het effect vaak wat te hard. soms wil ik een wat zachter lijntje. maar goed, dan smeer ik wel wat concealer of base op mn oog, helpt ook al wat...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      woensdag 18 maart 2009 @ 16:07:13 #117
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67173639
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja, dat lukt tegenwoordig wel goed, vroeger kon ik daar niet mee overweg!

dat loopt inderdaad minder uit, maar ik vind het effect vaak wat te hard. soms wil ik een wat zachter lijntje. maar goed, dan smeer ik wel wat concealer of base op mn oog, helpt ook al wat...
    Probeer anders eens het volgende:
    1. kleur met oogpotlood een hele dikke lijn op de rug van je hand
    2. wrijf de kleur vanaf de rug van je hand op een (kort!) kwastje
    3. breng de kleur met het kwastje aan
    KuikenGuppy
    pi_67180261
    Heb vandaag de Jason Naturals Vitamin E Oil binnengekregen, las namelijk heel wat positieve reviews op het EM forum. Nu zelf eens kijken of 't wat is!
    pi_67195279
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Paletten of pallets .
    Ze gaan morgen met de post mee, ik had vandaag ineens een kleine crisis op te lossen .
    Koel, dan ga ik vandaag onder de brievenbus leggen. Ik hoop dat er een goede paars in zit.

Oh en ik vind dat wet 'n wild echt een k-u-tmerk. Snap niet dat mensen daar zo enthousiast over kunnen doen...
      donderdag 19 maart 2009 @ 15:27:57 #120
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_67208631
    Yay!! Vandaag het 96 kleuren palet binnen gekregen lekker tutten, super mooie kleurtjes!
    Dank je wel Burdie

En ook 3 nieuwe konad sjablonen besteld 1tje voor een french manicure, 1 met bamboe patroontjes en 1 met patronen en bloemetje die heel je nagel vullen.
    Knoei
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:44:21 #121
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67210936
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 06:22 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Koel, dan ga ik vandaag onder de brievenbus leggen. Ik hoop dat er een goede paars in zit.
    Heb je ze al???
    KuikenGuppy
    pi_67211124
    Jeeej mijn palette is ook binnen!!
    Er stond zo lief "voor lotje" op
    Dank je wel burdie!!
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:51:59 #123
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67211179
    ! Issie helemaal heel over?
    KuikenGuppy
    pi_67211925
    Er was 1 kleurtje blauw stuk gegaan, maar ik heb t kleurtje voor een groot gedeelte kunnen repareren
    De kleurtjes zijn heel mooi!!
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:29:05 #125
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_67212137
    Ik ben lekker aan het tutten ermee. Een aantal van de kleurtjes lijken wel zo veel op elkaar dat ik het verschil niet zie op m'n arm, maar dat is niet erg want alle kleuren zijn prachtig
    Ik heb meteen Assiej's regenboogoog nagemaakt erg mooi gelukt al zeg ik het zelf
    Knoei
    pi_67212662
    .

Dus iedereen heeft zo'n palette besteld en gekregen?
    Leuk dat er niet op mijn PM gereageerd wordt dan, aangezien ik er ook eentje wilde.
    pi_67213748
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je ze al???
    Ja, moest helaas om half 3 weg voor een functioneringsgesprek, dus ik kon ze niet opvangen (luie postbode).

Er zijn twee kleurtjes enorm gesneveld (een groene en een hele mooie bruine, sigh) en uit 1 is een flink stuk weg. Tip; draai je palette niet ondersteboven boven de prullenbak, sommige zitten los Ben nu met een kwast al het groen uit de overige kleurtjes aan het poetsen.

En damn die 96 palette is mooi! Daar zit een roze in, dat doet gewoon pijn aan je ogen zo fel. Zo mooi allemaal!
      donderdag 19 maart 2009 @ 18:58:22 #128
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214255
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:52 schreef Anne het volgende:
    .

Dus iedereen heeft zo'n palette besteld en gekregen?
    Leuk dat er niet op mijn PM gereageerd wordt dan, aangezien ik er ook eentje wilde.
    Ik had je nog gemaild of je mee wilde bestellen bij Zoeva, daar heb je alleen op gereageerd met "ik ken een andere site die goedkoper kan verzenden". Dat heb ik geïnterpreteerd als een nee. Sorry...
    KuikenGuppy
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:00:54 #129
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214336
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Er zijn twee kleurtjes enorm gesneveld (een groene en een hele mooie bruine, sigh) en uit 1 is een flink stuk weg.
    Owww, sorry .
    KuikenGuppy
    pi_67214507
    En er is een stukje van een van de palettes af, althans, ik vond een zwart hoekje. Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken waar hij vandaan komt.

Het is dan ook niet echt handig om maar aan 1 kant bubbeltjes plastic te doen he :p
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:07:42 #131
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214534
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
    En er is een stukje van een van de palettes af, althans, ik vond een zwart hoekje. Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken waar hij vandaan komt.

Het is dan ook niet echt handig om maar aan 1 kant bubbeltjes plastic te doen he :p
    Ik heb het aan beide kanten gedaan hoor ! .
    KuikenGuppy
    pi_67214664
    Nee hoor, maar 1 kant..

*gaat nu twijfelen* *rent naar beneden* *rent weer terug*

Sorry, u heeft gelijk... Lol
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:17:18 #133
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67214834
    Whehe .
    Posten jullie wel foto's van jullie looks? .
    KuikenGuppy
    pi_67215374
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb het aan beide kanten gedaan hoor ! .
    Ja ik vond m ook heel netjes ingepakt:)
    Ik heb m heel voorzichtig opengeknipt omdat ik bang was anders het palet te beschadigen, toen zag ik dat er nog een extra vel papier omheen geplakt was. Dus ik had het niet eens kunnen beschadigen met mijn schaar, echt super!

Ik zal van het weekend wat foto's maken, mits het goed lukt
    pi_67215793
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:17 schreef Burdie het volgende:
    Whehe .
    Posten jullie wel foto's van jullie looks? .

Ik ben niet zo'n make-up talent hoor....
    pi_67216958
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik had je nog gemaild of je mee wilde bestellen bij Zoeva, daar heb je alleen op gereageerd met "ik ken een andere site die goedkoper kan verzenden". Dat heb ik geïnterpreteerd als een nee. Sorry...
    Dan heb je dat verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat ik een adres heb in Duitsland waar het naartoe kan, zodat de verzendkosten lager uit zouden vallen en de levering sneller zou zijn via die website.

En ik zei nog dat ze niet op voorraad waren.

Ik had wel een reactie verwacht. Maarja. Ik bestel hem zelf wel.
    pi_67217146
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:29 schreef Loqi het volgende:
    Ik ben lekker aan het tutten ermee. Een aantal van de kleurtjes lijken wel zo veel op elkaar dat ik het verschil niet zie op m'n arm, maar dat is niet erg want alle kleuren zijn prachtig
    Ik heb meteen Assiej's regenboogoog nagemaakt erg mooi gelukt al zeg ik het zelf
    Toevallig een foto ?
      donderdag 19 maart 2009 @ 23:47:41 #138
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67225362
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan heb je dat verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat ik een adres heb in Duitsland waar het naartoe kan, zodat de verzendkosten lager uit zouden vallen en de levering sneller zou zijn via die website.

En ik zei nog dat ze niet op voorraad waren.

Ik had wel een reactie verwacht. Maarja. Ik bestel hem zelf wel.
    Ja, nogmaals sorry .
    Zal ik je iets leuks toesturen ter compensatie?
    KuikenGuppy
    pi_67226524
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gebruik je alleen proefdiervrije producten dan? Nivea is niet proefdiervrij trouwens. En: www.cosmeticagids.nl voor proefdiervrije merken
    Chips!
    Al mijn make-up dingen beginnen een beetje op te raken en dat vind ik wel een mooie gelegenheid om over te stappen op producten die niet op dieren zijn getest. Maar ik ben dus wel een beetje een n00b, dus ik heb geen idee welke van de merken uit die cosmetica gids een beetje fijn zijn?
    Zou jij bijvoorbeeld een merk weten wat een fijne mascara heeft?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 09:42:44 #140
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_67230726
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:26 schreef Assiej het volgende:

Toevallig een foto ?
    Ik krijg met m'n crappe webcam de kleurtjes er niet mooi op
    Maar bedankt voor je goede voorbeelden
    Knoei
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 14:16:20 #141
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67238755
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef Bob. het volgende:

[..]

Chips!
    Al mijn make-up dingen beginnen een beetje op te raken en dat vind ik wel een mooie gelegenheid om over te stappen op producten die niet op dieren zijn getest. Maar ik ben dus wel een beetje een n00b, dus ik heb geen idee welke van de merken uit die cosmetica gids een beetje fijn zijn?
    Zou jij bijvoorbeeld een merk weten wat een fijne mascara heeft?
    Goedzo, . Zelf gebruik ik gewoon de Etos eigen merk Mascara. Voor mij werkt die perfect. Maar John van G schijnt ook goede producten te hebben, maar die zijn wel een tikkeltje duurder!
    pi_67241375
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Goedzo, . Zelf gebruik ik gewoon de Etos eigen merk Mascara. Voor mij werkt die perfect. Maar John van G schijnt ook goede producten te hebben, maar die zijn wel een tikkeltje duurder!
    Oh dan ga ik wel even kijken naar dat John van G! Ik gebruik toch niet zo veel make-up, dus die paar dingetjes die ik heb mogen ook wel wat meer kosten. Thnx!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:02:09 #143
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67245764
    MAC is ook dierproefvrij. Dus als het wat mag kosten.. .
    KuikenGuppy
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:06:33 #144
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67245870
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
    Bron?
    pi_67246000
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
    Oh, ik heb wel eens vaker gehoord dat dat fijn spul is! Maar dat word niet op erg veel plekken verkocht toch? Aangezien ik helemaal in het hoge noorden woon.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:12:50 #146
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67246058
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh, ik heb wel eens vaker gehoord dat dat fijn spul is! Maar dat word niet op erg veel plekken verkocht toch? Aangezien ik helemaal in het hoge noorden woon.
    Wil je echt helemaal overgaan op PDV of grotendeels?
    Als je helemaal wilt --> ik heb nog nergens kunnen vinden dat MAC proefdiervrij is, dus ik wacht even de bron van Burdie af.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:15:13 #147
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:17:02 #148
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67246188
    Dat topic van Kokoskip klopt sowieso niet.
    En met dingen als een hyves zou ik ook oppassen.
    Maar die van Animalfrontline vertrouw ik dan maar, al blijf ik het een beetje vreemd vinden dat er zulke tegenstrijdige berichten te vinden zijn over MAC cosmetics.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:18:25 #149
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246231
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef Bob. het volgende:

[..]

Kijk eens in de Bijenkorf, Sephora of Douglas .
    KuikenGuppy
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:19:49 #150
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246266
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
    Dat topic van Kokoskip klopt sowieso niet.
    En met dingen als een hyves zou ik ook oppassen.
    Maar die van Animalfrontline vertrouw ik dan maar, al blijf ik het een beetje vreemd vinden dat er zulke tegenstrijdige berichten te vinden zijn over MAC cosmetics.
    Het enige tegenstrijdige wat ik kan vinden over MAC cosmetics, is dat ze niet op proefdiervrij.nl staan genoemd als merk dat niet op dieren test.
    KuikenGuppy
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 maart 2009 @ 18:21:23 #151
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_67246318
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het enige tegenstrijdige wat ik kan vinden over MAC cosmetics, is dat ze niet op proefdiervrij.nl staan genoemd als merk dat niet op dieren test. Ze staan er immers uberhaupt niet op genoemd. .
    Ik kreeg ook site's waarop stond dat het wel getest werd toen ik intypte 'mac proefdiervrij' of 'mac dierproevrij'. Dus, vandaar.
    En ook zag ik het op hun eigen site niet zo snel staan, wat je wel zou verwachten.
    pi_67246325
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, nogmaals sorry .
    Zal ik je iets leuks toesturen ter compensatie?
    Nee joh! Dat hoeft niet. Zo erg is het nou ook weer niet .
    pi_67246383
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wil je echt helemaal overgaan op PDV of grotendeels?
    Als je helemaal wilt --> ik heb nog nergens kunnen vinden dat MAC proefdiervrij is, dus ik wacht even de bron van Burdie af.
    Ik wil proberen helemaal over te gaan op proefdiervrije make-up en verzorgingsproducten (van dat laatste is alles wat ik heb eigenlijk ook al van de lush/rituals/bodyshop dus dat zit al wel goed), maar ik wil wel goede vervanging hebben.
    Dat zal voor de meeste dingen niet zo moeilijk zijn, maar ik heb nu bijvoorbeeld een concealer van yves saint laurent en dit is de eerste concealer die ik fijn vind, dus ik vraag me af of daar iets voor in de plaats zou kunnen vinden wat even fijn is?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:23:25 #154
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:25:41 #155
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246447
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik wil proberen helemaal over te gaan op proefdiervrije make-up en verzorgingsproducten (van dat laatste is alles wat ik heb eigenlijk ook al van de lush/rituals/bodyshop dus dat zit al wel goed), maar ik wil wel goede vervanging hebben.
    Dat zal voor de meeste dingen niet zo moeilijk zijn, maar ik heb nu bijvoorbeeld een concealer van yves saint laurent en dit is de eerste concealer die ik fijn vind, dus ik vraag me af of daar iets voor in de plaats zou kunnen vinden wat even fijn is?
    Wat voor concealer gebruik je? Ik werk zelf met het paletje van catrice ( ) kost geen drol en werkt echt prima!

Edit: kijk eens op http://www.visagieshop.nl(...)/make-up-menu-1.html
    Make-up studio is een goed, dierproefvrij merk. En goed betaalbaar .
    KuikenGuppy
    pi_67246635
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat voor concealer gebruik je? Ik werk zelf met het paletje van catrice ( ) kost geen drol en werkt echt prima!
    Touche éclat, deze dus:

Met een kwastje er aan dus, zodat zelfs ik het zonder prutsen op kan krijgen.
    Maar is dat Catrice dan wel dierproefvrij? Anders ga ik er alsnog niet zo veel op vooruit.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:34:54 #157
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246724
    Catrice is proefdiervrij ja.
    De meeste huismerken en b-merken zijn proefdiervrij, omdat ze wachten tot de 'grote merken' het onderzoek hebben gedaan, en dan dezelfde ingrediënten gebruiken .
    De concealer die je op het plaatje laat zien, lijkt enorm op de concealer die ik heb van Golden Rose (ook proefdiervrij), als je die wilt bestellen, geef dan even een gil (pm mag ook ) dan zoek ik het adres voor je op.
    KuikenGuppy
    pi_67246736
    Oh, een edit nog! Maar werkt dat dan fijn, zo'n paletje? ik vind dit kwastje juist zo handig. Of maakt dat niet zo veel uit?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:37:18 #159
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_67246786
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:
    Oh, een edit nog! Maar werkt dat dan fijn, zo'n paletje? ik vind dit kwastje juist zo handig. Of maakt dat niet zo veel uit?
    ik vind het fijner werken, maar dat is persoonlijk .
    Wat vind je van deze? http://www.visagieshop.nl(...)s/make-up-S0410.html
    KuikenGuppy
    pi_67246944
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik vind het fijner werken, maar dat is persoonlijk .
    Wat vind je van deze? http://www.visagieshop.nl(...)s/make-up-S0410.html
    Ik wil het wel ergens in een winkel even kunnen testen eigenlijk, verkopen ze dit ook ergens gewoon in een winkel? Ik ben een beetje sceptisch qua concealers omdat ik dat er vaak bij mij nog best nep uit vind zien, of dat het niet goed dekt. (Ik kan zo veel slapen als ik wil, het lijkt altijd alsof ik al de hele week doorhaal. )
    Maar voor zo'n prijs wil ik het nog wel eens proberen.

Thnx voor de tips!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')