de hema ontbreekt en volgens mij is dove ook dierproefvrijquote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef kokoskip het volgende:
Hallo! Wie kopen hier allemaal dierproefvrije producten? Sinds kort heb ik bestolen om alleen maar dierproefvrij te kopen omdat ik echt geen producten op me huid/haar kan smeren waar dieren pijn voor hebben geledenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik zal even een lijstje posten met watvoor producten proefdiervrij zijn! Het zijn niet alle merken maar de bekensteJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(En nee dat zijn geen slechte merkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Revlon
The Body Shop
Botanics
Esteé Lauder
Chanel
Clinique
Hard Candy
M.A.C. Cosmetics
Nexxus
Nivea
OPI Products
Oriflame
Urban Decay
Victoria’s Secret
The Wella Corporation (Sebastian)
Lush
Dove test wel op dieren.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:16 schreef MartiniRosso het volgende:
de hema ontbreekt en volgens mij is dove ook dierproefvrij
En mij is verteld dat nivea proefdiervrij wasquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:21 schreef Lllaura het volgende:
Merken als Nivea, Revlon, Estee Lauder en Clinique hebben nooit aan Proefdiervrij aan willen tonen dat ze geen dierproeven doen voor hun ingredienten. Deze merken komen er bij mij dus niet in!
Je hebt liever dat je er zelf zo bijloopt ?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:32 schreef Lllaura het volgende:
Alles dierproefvrij, zowel schoonmaakmiddelen als cosmetica.
Dit wil ik niet op m'n geweten hebben:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop