wat: gezellig proberen te zijn
hoelang: iig tot een paar dagen na de meet.
waar: Reeuwijk. Reeuwijkse Houtwal 4
voor wie: ieder die op fot komt. en voor/achter een lens wil staan.
voor wie niet: ieder die niet op internet wil. BLIJF WEG
(geen zin in zwarte blokjes op foto's )
hoe laat? ehh na 10:00 want eerder hebben we geen koffie daar denk ik.
dus voel je je geroepen.
meld je aan voor deze gezellige meet.
rest van de info komt nog wel.
in Reeuwijk is een groot natuurgebied, in dat gebied heb je een gebied wat heet Reeuwijkse hout.
daar is ook het restaurant waarvan ik het adres op heb gegeven.
hier zijn 3 ruime parkeerplaatsen wat makkelijk is voor mensen met de auto.
voor openbaar vervoer, geen idee. heb daar een hekel aan. maar aangezien in een straal van een 5 KM station Gouda en station Bodegraven te vinden is, ga ik er vanuit dat je met trein, en laatste stuk bus wel in de buurt moet kunnen komen.
verder is het restaurant aan het water (zwem-plas) en een paar honderd meter verder een surf-plas.
het is een redelijk stukje water, maar er omheen lopen red je wel in een kleine 2 uur (gokje. lang geleden dat ik voor de fun er omheen ben gelopen)
deze locatie lijkt me door de natuur, en water zeer geschikt voor een meet.
er zijn vast voldoende leuke achtergronden te vinden om foto's van modellen te maken.
meestal zijn er redelijk wat vogels te vinden, dus mensen die daar graag van fotograferen kunnen daar hun cam op mikken.
met lekker weer wat sport-fotografie misschien van surfers .
en mensen met geduld kunnen met macro aan de slag op al het kleine gespuis daar.
dus voor bijna elk soort fotograaf wel wat interessants te vinden.
vandaar dat ik het ook gezelligheid heb genoemd. voor ieder wat wils. en van wegen een openbare locatie met cafe. snackbar en wc in de buurt denk ik voor ieder toegankelijk.
dus nu maar hopen dat er een hoop fotters en modellen zin hebben in een actief fotografie dagje en wat kletsen IRL met elkaar.
[ Bericht 61% gewijzigd door PKfotografie op 05-03-2009 20:33:25 (tja, iets met extra info enzo) ]