wat niet, komen woesdag al naar jou toe, en gaan vrijdag avond pas weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...da's wel een toffe lokatieLeuk restaurant
Eigenlijk geen tijd maar ik zet hem wel in de agenda
dus?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
1 mei is gewoon een werkdag, denk dat dan nogal wat mensen niet kunnen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Lange werkdagen, leuke avondlectuur.
Maar ik moest toch iets kwijt.
[..]
Je hebt gelijk dat een gezelligheids-meet niet voor iedereen is.
..........................
Ik fotografeer zowat 85% macro, nog wat concert en natuur. Ik heb niet echt intresse in model fotografie. De modelshoot-meet waar ik ooit heen ging was een fijne dag, maar niet mijn ding. Ik vind zo'n gezellig-meet een goede gelegenheid mensen te leren kennen, ook al is er een drempel.
Ik voelde me iig welkom, maar weekends passen me meestal niet.
ik wacht op een weekdagmeet, en nee ik organiseer niets want ik behoor niet tot een kliek
is er eigenlijk al een Rotterdam-kliek?
ps. - En een meet van mede FOT'rs in GC topics gaan zoeken ... daar heb ik al helemaal geen tijd voor.
OP is in hoeveelheid tekst ruim verdubbeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Xilantof het volgende:
Lijkt me handig om even iets meer info te geven over de lokatie en wat je ter plaatse wilt doen.
Wil je modellen en fotografen bij elkaar brengen? etc.
Als ik ga mag je (weer) meerijden...quote:
voor heel veel mensen is deze vrijdag een vrije dag. dus vandaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Bond het volgende:
Zou deze graag mee willen doen, maar waarom op een vrijdag? Is een weekend geen optie?
ga gerust je gangquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef ..bennie het volgende:
Het is ook hondenlosloopgebied (behalve het recreatiestrand en in het restaurant zijn ze ook niet welkom), wellicht leuk om modellen te zoeken bij F&F?
En loop ik minder kans geflitst te worden/mijn auto total loss te rijden!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik ga mag je (weer) meerijden...
(is het onderweg in ieder geval gezellig, kunnen we ons ter plekke bezig houden met foto's)
Mooi, dan meld ik me hierbij aan. Onder voorbehoud van vervoer.quote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef vintrax het volgende:
Na een heel jaar afwezig te zijn geweest (omstandigheden, omstandigheden) probeer ik van de partij te zijn!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef vintrax het volgende:
Na een heel jaar afwezig te zijn geweest (omstandigheden, omstandigheden) probeer ik van de partij te zijn!
Ik weet het.quote:
Meesterlijke fipo in FOTquote:
Deal, doen we!quote:Op zondag 8 maart 2009 04:07 schreef fraubitch het volgende:
okee, heb me vergist in data.
zet mij maar op defenitief. ik zit dan op 300 meter afstand, zou gek zijn om niet te komen.
Overigens zijn jullie welkom om de evt naborrel bij mij te doen.
of verzamelen ofzo.
Voor heel veul mensen is het ook een gewone werkdag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
voor heel veel mensen is deze vrijdag een vrije dag. dus vandaar.
en zo kunnen misschien mensen die nooit kunnen in het weekend ook een keer komen. vandaar dus
dat is idd vervelend, maar er is eerder aangegeven dat er ook mensen willen komen die niet kunnen in t weekend door werk, ik vind het daarom wel een goed initiatief.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Voor heel veul mensen is het ook een gewone werkdag.
Dus helaas.
ghighighi chipszakquote:Op zondag 8 maart 2009 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Klein tvp'tj.
Door mrSPLIFFY hierop gewezen, moet nog even nadenken. Ben nog nooit eerder naar zo'n meet geweest.
als ik kom kan je me dan ophalen bij station Goudaquote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ghighighi chipszak
Ik kom als jij komt
das goedquote:Op zondag 8 maart 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
als ik kom kan je me dan ophalen bij station Gouda?
ghooiihi
Ik had het tegen fbquote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
das goedmaar ik moet er wel nog ff over denken.. of ik de dag na K-dag nog wel leef enzo
Don't worry, 't is overleg gegaanquote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef fraubitch het volgende:
omg xilmierenneuker
![]()
De mensen die met het OV komen, ik kan 4 man komen halen op Gouda station. Laat maar weten als je een lift wilt
En wat als er nu wel foto's gemaakt worden maar niet echt FOT noemenswaardig zijn ?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb even de topictitel aangepast. Want het is deze keer wel zeker de bedoeling om foto's te maken daar
jij mag wel in mijn kofferbakquote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had het tegen fb![]()
Maar tzou wel gaaf zijn als j kwam, tho !
oké deal.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag wel in mijn kofferbakWel in natura betalen
Lift zou wel handig zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef fraubitch het volgende:
omg xilmierenneuker
![]()
De mensen die met het OV komen, ik kan 4 man komen halen op Gouda station. Laat maar weten als je een lift wilt
ligt geen sneeuw op de weg, dus dat zal wel lukken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef ..bennie het volgende:
Damn, geen gezelligheidsmeet en FB heeft al vervoer. Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik het niet ga redden die dag. Daarom lijkt het mij niet dat ik de persoon ben om eea in F&F aan te kaarten, lijkt mij handig als er dan ook andere cameramensen zijn die het leuk vinden om honden en baasjes op de prent te prikken.
PS FB, laat je die gouden mercedes dit keer wel heel?
Ik kan makkelijker vrij krijgen van mijn werk dan van mijn gezinquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
1 mei is gewoon een werkdag, denk dat dan nogal wat mensen niet kunnen.
Geniale benamingen weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef fraubitch het volgende:
Komers:
....
Misschieners:
....
Ik post wel maar ik geef niet aan wat ik nou wil:
....
foto's maken daar. wat anders?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef RonaldV het volgende:
misschien-post, ik heb nog geen idee wat ik ga doen die week.
iets met vakantie of zo. Net als VV heb ik te maken met een gezin.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
foto's maken daar. wat anders?
gezin?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
iets met vakantie of zo. Net als VV heb ik te maken met een gezin.
wiequote:Op zondag 15 maart 2009 00:19 schreef Netstorm het volgende:
Al die mensen hier die spontaan een sociaal leven hebben![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezin?
dat gaat pas in op zondag. niet om vrijdag middag
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezin?
dat gaat pas in op zondag. niet om vrijdag middag
zelfkennisquote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gelukkig voor je kinderen heb je geen kinderen
Ik ook hoorde ik vorige weekquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:52 schreef PKfotografie het volgende:
zoooo 1 mei collectief vrij van de zaak. dus ik heb iig tijd.
kater mag ook mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik meld me af. Ik heb dan waarschijnlijk een kater..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |