Lift zou wel handig zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef fraubitch het volgende:
omg xilmierenneuker
![]()
De mensen die met het OV komen, ik kan 4 man komen halen op Gouda station. Laat maar weten als je een lift wilt
ligt geen sneeuw op de weg, dus dat zal wel lukken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef ..bennie het volgende:
Damn, geen gezelligheidsmeet en FB heeft al vervoer. Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik het niet ga redden die dag. Daarom lijkt het mij niet dat ik de persoon ben om eea in F&F aan te kaarten, lijkt mij handig als er dan ook andere cameramensen zijn die het leuk vinden om honden en baasjes op de prent te prikken.
PS FB, laat je die gouden mercedes dit keer wel heel?
Ik kan makkelijker vrij krijgen van mijn werk dan van mijn gezinquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
1 mei is gewoon een werkdag, denk dat dan nogal wat mensen niet kunnen.
Geniale benamingen weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef fraubitch het volgende:
Komers:
....
Misschieners:
....
Ik post wel maar ik geef niet aan wat ik nou wil:
....
foto's maken daar. wat anders?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef RonaldV het volgende:
misschien-post, ik heb nog geen idee wat ik ga doen die week.
iets met vakantie of zo. Net als VV heb ik te maken met een gezin.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
foto's maken daar. wat anders?
gezin?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
iets met vakantie of zo. Net als VV heb ik te maken met een gezin.
wiequote:Op zondag 15 maart 2009 00:19 schreef Netstorm het volgende:
Al die mensen hier die spontaan een sociaal leven hebben![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezin?
dat gaat pas in op zondag. niet om vrijdag middag
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezin?
dat gaat pas in op zondag. niet om vrijdag middag
zelfkennisquote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gelukkig voor je kinderen heb je geen kinderen
Ik ook hoorde ik vorige weekquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:52 schreef PKfotografie het volgende:
zoooo 1 mei collectief vrij van de zaak. dus ik heb iig tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |