Jeetje, ik dacht dat ik lange wimpers hadquote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Hitomi het volgende:
Edit:
Even een fotootje gemaakt voor je!
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste gedachte!quote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Chanty87 het volgende:
Holy crap jouw wimpers!![]()
Jij hebt nooit nepwimpers nodig denk ik
Weet iemand toevallig een goede primer btw?Mijn Monistat Powder-Gel doet z'n werk niet zo goed meer...
Vind het leuk om te zien!quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef purplerose het volgende:
Ik verveelde me een beetje
[ afbeelding ]
Danke schön!quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Hitomi het volgende:
Edit:
Even een fotootje gemaakt voor je!
[ afbeelding ]
Thx!quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Vind het leuk om te zien!
Leuk dus moet je vaker doen wanneer je je verveelt.
Misschien diegene die ernaast ligt, de sweet mauve? Ik weet niet of je het voor dagelijks wil gebruiken dan is dat een niet schreeuwerige kleurquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Danke schön!
jouw wimpers!!
kleurtje is ben ik bang voor mij wat te donker.
morgen na school maar eens een bezoekje brengen aan de grote kruidvat hier
Mij lijkt er niets an, maar gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef springlover het volgende:
Oh mensen ik moet even zulk leuk nieuws met jullie delen,.. ik ben gekozen (samen met 24 andere meiden) voor het GOSH ambassadorschap,.. ik ben zo blij![]()
Misschien nog andere meiden hier die ook gekozen zijn? Dit ambassadorschap houd in dat ik een jaar lang als eerste op de hoogte wordt gehouden van de acties, mee mag denken over productverbetering ed en dat ik regelmatig gratis producten toegestuurd krijg om te testen,,. yeah![]()
Sorry voor mijn happymodus maar ik ben blij!!!
Waar zit alles in bij jou? In 1 grote makeup tas of laatjes? Mijn laatje is nu vol, zit naar een oplossing te kijken van iets met 3 laatjes wat ik op me toilettafel kan zettenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:
Wow Hitomi! Heb je een foto waar je recht in de camera kijkt? Ben benieuwd hoe zulke lange wimpers er uit zien als je het gewoon ziet zeg maar
En @ collecties; ik durf de mijne niet meer te kijken, toen ik de 25e kleur oogschaduw had gekocht besloot ik om niet meer te tellen en niet meer te kopen
Grappig is wel dat ik alleen oogschaduw draag als ik uit ga of in het weekend.
Ik doe het niet! Ik doe het niet! Ik doe het niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze gekocht, er zit een lampje in het doosje!
[ afbeelding ]
Ik heb de kit voor Rood haar. Er zijn ook kits voor blondines en brunettes.
Oogschaduwbasisquote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze gekocht, er zit een lampje in het doosje!
Mijn oogleden schuiven zeg maar in elkaar en zijn altijd een beetje 'oily'.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oogschaduwbasis
Ik heb namelijk ook oily eyelids
De dames hier hebben mij overgehaald en blij toe
Erm, het brandt?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die gekocht, van de Hema, heel cheapass en het werk ERG goed. Enige nadeel: het BRANDT op mijn oogleden. Maar och, wie mooi wil zijn...
Dat is niet goed, hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, het brandt?Dan zou ik die nie meer gebruiken want volgens mij gaat er dan iets niet goed!
Haha jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
O ja, en die eyeliner-stift van de Hema is inderdaad een topper, Enfermera! Je moet wel een vaste hand hebben maar je krijgt het erop zonder geklieder.
Dat merk heb ik weleens bij Sephora gezien! Ik zal eens gaan snuffelen, tnx!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:32 schreef Enfermera het volgende:
En op je andere comment; heb je wel eens de Shadow Insurance van Too Faced gebruikt? Ohhh ik ben echt verliefd, wat een goeie basis is datAlles blijft gewoon een dag lang zitten! geweldig!
![]()
Klopt! Jaa, die is echt super. Als je dat goedje erop smeert gebeurd er serieus niks met je oogschaduw. Ik had eerst de velvet touch base van Gosh, maar dat is meer voor je foundation ofzo op je gezicht. Die too faced is zoooo goed voor je ogen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat merk heb ik weleens bij Sephora gezien! Ik zal eens gaan snuffelen, tnx!
Je hebt precies hetzelfde als ik heb: gewoon niet kunnen wachten!! Veels te leuk die kadootjesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:39 schreef purplerose het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelde spulletjes voor het weekend komen, zit al helemaal op hete kolen!
Naast de kwastenset heb ik ook nog een aantal oogschaduwkleurtjes op ebay besteldquote:Op donderdag 3 december 2009 08:08 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Je hebt precies hetzelfde als ik heb: gewoon niet kunnen wachten!! Veels te leuk die kadootjes![]()
Bedoel je hiermee de kwastenset die je had besteld? Of mis ik nog iets?
http://www.maccosmetics.com/quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo,ben hier een tijdje niet geweest!
Maar had nu even een vraag,
T' is misschien een beetje dom, maar ik had iets gezien -online- van MAC en dat wil ik eigenlijk wel hebben. Maar, ik wil het eigenlijk gewoon kopen in een winkelmaar welke winkels verkopen dat eigenlijk? De Etossen die ik ken iig niet.
Ik zie alleen maar Amsterdam, Rotterdam & Utrecht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.maccosmetics.com/
onder in het menu is een store locator!
Ook in Den Haag en Maastricht. Maar verder nog nergens in NL. Ze komen wel binnenkort in Groningen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Amsterdam, Rotterdam & Utrecht.Zullen ze dan nergens verder in Nederland MAC verkopen?
Lijkt me toch stug?
De komst van MAC in grun, daar word ik nou blij vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook in Den Haag en Maastricht. Maar verder nog nergens in NL. Ze komen wel binnenkort in Groningen.
Nou, dat dus. Met die counter zul je het denk ik voorlopig moeten doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef springlover het volgende:
[..]
De komst van MAC in grun, daar word ik nou blij vanIs al bekend wanneer ongeveer? Ik weet nml alleen maar dat ze een counter in de Douglas krijgen,...
Ja, zijn ze mooi?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef purplerose het volgende:
2 van de 3 pakketjes van ebay zijn aangekomen!
De kwasten set
De 2 eyedust potjes in zilver en paars
zal morgen foto maken
Met een beetje geluk komt het laatste pakketje morgen
Klote is dat he.quote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
waarom heeft het overgrote deel van de lipglosses een smaakje/geurtje?
ik gisteren kijken bij de H&M, allemaal hadden ze een smaakje, bah.
ik uiteindelijk geslaagd bij kruidvat, een lipgloss van essence, xxxl shine, stond niks op qua geur/smaak
draai ik 'm net open, ķķk zo'n vies fruitgeurtje/smaakje
Ik heb ook een hekel aan die vieze dikke lipglosses met zown goor chemisch smaakje. Ik heb nu bij de Kruidvat van het merk 2True (staat in zo'n losse zuil bij ons) 2 lipglosses die echt perfect zijn! Topkleuren, niet te dik en geen smaakje! Perfect! En je hebt er geloof ik 3 voor 7,95 dus ook nog eens goedkoop ^^quote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
ik uiteindelijk geslaagd bij kruidvat, een lipgloss van essence, xxxl shine, stond niks op qua geur/smaak
Er staan niet voor niets testers bij hequote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
waren er niet van essence, en alles zat dichtgeplaktquote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er staan niet voor niets testers bij he.
Lipgloss van MAC of Stila is zonder geur en smaak.
Je smeert het ook niet op je lippen he, maar op de rug van je handquote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lipgloss testers gebruiken is echt iew. Maar je kunt er natuurlijk ook aan ruiken..
Heeft dat dan veel zin? Je hand heeft toch een heel andere kleur dan je lippen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je smeert het ook niet op je lippen he, maar op de rug van je hand.
Euh, ja! Je kunt al zoveel zien van het testen op je hand. Wat voor kleur het is, of er glitter in zit, hoe erg het plakt, waar het naar ruikt, hoeveel kleur het bevat, hoe transparant het is, etc.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heeft dat dan veel zin? Je hand heeft toch een heel andere kleur dan je lippen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
Wat een hoop, purplerose!!! Ben je er blij mee? En hoe zijn die oogschaduws?
Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep.
Ik durf er ook geen foto van te maken.
Euh, ik heb twee lades, een kastje, twee mini-ladenblokjes en nog een aantal doosjes, toilettassen en een beautycase en dan zwerft er nog wat los rondquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar pleur je het dan allemaal in? Een la?![]()
Ben toch benieuwd hoe jullie dat allemaal doen. Ja, ik ben wel enorm opruimerig en perfectionistisch dus bij mij moet het eens in de zoveel tijd weer opgeruimd enzoAnders vind ik niks meer terug en word ik er sacherijnig van
![]()
Dat kistje wat achter de spulletjes staat heb ik ook voirge week moeten kopen omdat het laatje waar het inzat uitpuildequote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
[quote]Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Mijn make-up stash was zo'n enorme zooi dat ik het eindelijk eens heb opgeruimdTis zo gaaf nou! Heb van die 1L opbergbakjes van de hema, van die lage bakjes met deksel
Heb het gesorteerd in lippen & voorraad, oogpotloden en andere oogdingen, oogschaduws, lipglossen en de dingen die ik dagelijks gebruik.
![]()
Ben helemaal blij![]()
Als ik tijd/zin heb maak ik binnenkort wel ff wat foto's van mn bakjes.
Ik zag ook gelijk hoeveel spullen ik eigenlijk heb![]()
![]()
Jaaaa ben er erg blij mee!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep.
Ik durf er ook geen foto van te maken.
Kan je ook swatches maken op je hand?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef purplerose het volgende:
Jaaaa ben er erg blij mee!![]()
![]()
Ik ga van het weekend de spulletjes proberen en uiteraard pics als ik het erop krijg
Kan ik ook doenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je ook swatches maken op je hand?
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Chanty87 het volgende:
Stil hier zeg![]()
Ik heb vandaag mijn eerste bestelling bij Silk Naturals geplaatst
Wel alleen maar in losse poeder hequote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Chanty87 het volgende:
En ze hebben dupes van NARS blushes![]()
Ik ben losse poeder toch al gewendquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel alleen maar in losse poeder he.
Ik heb een hele zooi liggen hier van Silk Naturals, maar doe eigenlijk nooit wat met die losse poeder.
de kruidvatfolder gaat op dinsdag in, dus sowieso tot en met maandag denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang die aanbiedingen van de Kruidvat zijn?
Ik zit met een gruwelijk traag laptopje, als ik die Kruidvat folder online wil openen loop mijn laptop vast
Gebruik je zwarte eyeliner? Je zou een andere kleur kunnen nemen, donkergrijs, bruin etc.quote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoiii
Ik had een vraagje.. Ik heb een make up kwast gekregen. Alleen doe ik zelden met make up, dus vroeg me af waar deze voor bedoeld is? Blush?
[ afbeelding ]
't is de rechter...
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebtquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
oohkay... niet echt bruikbaar dus...quote:Op maandag 21 december 2009 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebt. Als je een eye liner te hard vindt, dan zou ik kiezen voor oogpotlood of kohlpotlood. Als je een vette huid hebt, kies dan liever voor oogpotlood, dat loopt minder snel uit
.
Je bril heeft een donker montuur, dus daardoor lijkt je blik ook al snel wat 'harder'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.
Want als ik in de spiegel kijk (waar ik redelijk dicht op zit, anders zie ik het niet goed) ziet het er prima uit, maar zodra ik mijn bril opzet is het echt zo'n harde lijn.
Tis bruin btw, met zwarte make up ben ik net een panda. Mascara gebruik ik bijv ook alleen in het bruin
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerriequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
...bruin wenkbrauwpotloodje met glitters...
Het zijn hele subtiele glittertjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerrie![]()
.
Foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het zijn hele subtiele glittertjes
Ik krijg ook altijd van die clowneske beelden bij het woord ´glitters´quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Foto?
Ik geloof niet in subtiele glitters, in mijn hoofd zijn alle glitters van die ordinair grote kinderglitters.
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegevenquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Keroppi het volgende:
Tutorial voor make-up bij brillendraagsters
Slordig opgemaakt, teveel smurrie op haar kwastjes en aan die semi-geile stem van haar erger ik me ook kapotquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
quote:
Het lag echt aan ups zelf, het pakje is inmiddels binnen er lag een infonotice in mijn brievenbus dat het bij de buren lag.... Dus ik dacht ga eens ff kijken of het nummer op het briefje wel wat doet op internet, nou niet dus kreeg ook met dat nummer een melding dat het niet bestond.quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Burdie het volgende:
Nee sorry, ik heb al heel lang niets meer bij Zoeva besteld.
Heb je ze al gemaild om te vragen naar de UPS code die wel werkt?.
Het concealer palette, 88 warm, en metallic stone.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:34 schreef Burdie het volgende:
Mijn Zoeva bestellingen heb ik altijd binnen 2 dagen ontvangen. Ik vertrouw UPS nog minder dan Zoeva.
Ook omdat 'onze' pakketjesmeneer (dezelfde gozer bezorgt hier voor alle grote pakketbedrijven, scheelt geld) soms geen briefje in de bus doet, waar hij het pakketje heeft bezorgd, en rustig zelf voor ontvangst tekent. Staat er op de UPS site ineens: "pakket aangekomen bij ontvanger. Voor ontvangst getekend door: Ahmed".
.
Maar... fijn dat je het binnen hebt nu! Wat had je besteld en hoe bevalt het?
*vindt sad panda oogjes schattig*quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
Sigma kwasten zijn ook erg goed en minder duur dan MACquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh ik heb geld en ik wil echt bij Zoeva leuke dingen bestellen. Maar ik wil ook nog bij de MAC langs in R'dam om eindelijk eens mooie kwasten te kopen en bij de body shop... keuzes keuzes!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar had ik idd ook van gehoord! Ik heb net ff gegoogled, maar dan krijg ik alleen maar Sigma verfkwasten of Sigma fotografiequote:Op zondag 3 januari 2010 18:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Sigma kwasten zijn ook erg goed en minder duur dan MAC
En als je in Rotterdam bent dan heeft de V&D daar vast een Sephora's. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar de kwasten van Sephora zouden ook goed zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daar had ik idd ook van gehoord! Ik heb net ff gegoogled, maar dan krijg ik alleen maar Sigma verfkwasten of Sigma fotografie
Waar koop je Sigma make up kwasten?![]()
![]()
En idd, ik weet dat the body shop ook goeie heeft. Ik ga morgen ff daar kijken maar ook bij Mac, en als jullie wellicht nog een verkooppuntje voor die Sigma kwasten hebben (in R'dam?) dan ga ik daar ook nog kijken
Ohja das waar! Goeie tip.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
En als je in Rotterdam bent dan heeft de V&D daar vast een Sephora's. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar de kwasten van Sephora zouden ook goed zijn.
http://www.sigmamakeup.com/quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daar had ik idd ook van gehoord! Ik heb net ff gegoogled, maar dan krijg ik alleen maar Sigma verfkwasten of Sigma fotografie
Waar koop je Sigma make up kwasten?![]()
![]()
En idd, ik weet dat the body shop ook goeie heeft. Ik ga morgen ff daar kijken maar ook bij Mac, en als jullie wellicht nog een verkooppuntje voor die Sigma kwasten hebben (in R'dam?) dan ga ik daar ook nog kijken
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie spam aan het begin van het jaar, valt ook hélémáál niet op hoor![]()
shop.mumi.nl verkoopt slechte spullen, zetten je af en testen op zielige baby-dieren
Jaja... bullshit als je het mij vraagt, je zit ook gewoon lekker te spammen op meerdere hyves-pagina'squote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef Mumi het volgende:
[..]
Oke mijn oprechte excuses, ik had meerdere sites in mensen hun naam zien staan en dacht dat dit wel mocht:P Ik zal mijn handtekening en ondertitel veranderen en dan wachten op eventuele bezoekers;) Uiteraard diervriendelijk!
Ik koop gewoon dingen van NYX via shops op eBayquote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef dzjowennah het volgende:
Hahaha wat ontzettend gaaf!
Even een andere vraag. Wel eens (of iemand anders natuurlijk) via nyxcosmetics.com besteld?
Sjemig wat een hoge shipping kosten. 120 dollar!!!
Geen bullshit, dat op de hyvespagina's komt niet van mij, dat heeft een klant van me gedaan:) Ik heb niet eens Hyves:S En de zaken gaan niet slecht fyiquote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaja... bullshit als je het mij vraagt, je zit ook gewoon lekker te spammen op meerdere hyves-pagina's![]()
Gaan de zaken zo slecht meissie? Hoop dat je je day-job nog niet hebt opgezegd
Leuke koopjes!! Vooral die lipgloss ziet er leuk uit...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik koop gewoon dingen van NYX via shops op eBaystukken goedkoper en idd een stuk minder shipping kosten
Btw, dit is mn aankoop van vandaag:
[ afbeelding ]Ben helemaal blij!!
Linksboven: een oogschaduw paletje van de Body shop, nr 01, met roze en paars.
Daaronder; een monstertje van seaweed dagcreme.
Rechtsboven: lipgloss & treatment, tegelijkertijd een campagne voor 'stop violence in the home'(staat er ook op)
Daaronder; MIJN EERSTE MAC BRUSH!!!!![]()
![]()
![]()
Nr 239, ik wilde eigenlijk de 222, maar die hadden ze niet
(fucking duur was deze trouwens, 26,50 bij de bijenkorf
) Mja.
Daaronder een eyeshadow brush van de body shop, ook geweldig
Daaronder een glitter eyeliner en een glitter mascara
En als laatste iets wat ik een tijd al wilde; amandel handcreme!Ik had een tijd terug een monstertje gekregen, en ik vond 'm zo heerlijk! Dus nu gekocht.
* Enfermera Is blijjjjjj![]()
![]()
Wat leuk joh!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik doe nu al elke dag make-up op sinds 3 weken
Voor mij nieuw want ik lag altijd liever tien minuten langer in bed dan op te maken.
Nu vind ik het wel leuker, heb het meer onder de knie en vind het er ook prettiger uitzien, zonder geplamuurd te zijn.
Foundation gebruik ik alleen voor speciale momenten, is niet handig tijdens werk wat ik doe (ziekenhuis, dus bejaardentemperatuur en veel heen en door het pand heen sjezen). En mijn huid is eigenlijk best prima dus het hoeft niet zo nodig
Wel klein beetje concealer rond en op mijn neus (rode plekjes) en flink wat onder mijn ogen. Nu ik een beetje door heb dat ik best wat kan aanbrengen met goed blenden ziet dat er ook steeds puiker uit
Was 1 keer vergeten op te maken (had me verslapen) en toen vroegen mensen of ik ziek wasMaakt echt veel verschil, concealer.
Heb nu de Max Factor concealer pen, heel fijn en creast niet, maar wel heel snel op voor dat geld. Verder nog wat rommelmerken (Etosmerk en HEMA, allebei rotzooi), maar ook Rimmel Minerals concealer, best ok, maar iets te wittig/gelig voor mijn huid. En ik heb de "concealer in a jar" van NYX, die is heel erg dekkend en fijn, maar eigenlijk iets te wittig. Zou ietsjes roziger moeten zjn.
Wil eigenlijk eentje van Bobbi Brown na alles reviews gelezen te hebben![]()
Maar ik kom eigenlijk niet vaak in A'dam en R'dam, dus dat wordt toch een keertje een uitstapje in R'dam denk ik
Ik was er namelijk van overtuigd dat die in Den Haag ook zat (verwarring met MAC denk ik), dus voor niets gezocht vorige week![]()
Ik heb trouwens ook al een tijdje de 87-soorten (of iets in die trent) eyeshadow palette van NYX en dan is echt bagger...
Die kleine paletjes zijn super (For your eyes only en Caribbean), fijne poeder, goed gepigmenteerd. Maar hier zitten in sommige nauwelijks pigment, poederig (dus enorme fall-out) en hele grote glitters. Bovendien zijn veel kleuren veel lelijker dan op de plaatjes dus ik vind het echt een afrader...
De single eyeshadows en de blushes (poeder en creme) die ik erbij had besteld zijn trouwens wél echte aanrader
Die cream blush blijft echt de hele dag zitten en ziet er gewoon als een echte blos op de wangen uit, heel fijn spul![]()
![]()
En mijn Gosh Wondervolume (van de gratis actie van Kruidvat) is bijna op en een beetje aan het bederven. Wat een fijne mascara! Die ga ik dus weer halen, hoop dat die binnenkort weer eens in de aanbieding is
Heb vandaag die lipgloss voor 't eerst geprobeerd, hij is erg fijn!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef springlover het volgende:
[..]
Leuke koopjes!! Vooral die lipgloss ziet er leuk uit...
Ik heb zelf nu eindelijk eens een 88 matte palette besteld via Ebay. Omgerekend kostte het me maar ¤9,18! Geen geld toch??!! Nu alleen nog wachten,...
quote:Hallo,
Bij deze wil ik mijn ontevredenheid uiten over de glitter eyeshadow pallette (glitter oogschaduw, 10 kleuren).
Dit product blijkt totaal niet te zijn wat het in eerste instantie lijkt.
De oogschaduw ziet er prachtig uit, shimmerend en glitters all over the place, totdat je het kwastje erin stopt. De glitters blijken alleen een opgespoten laagje te zijn, en de oogschaduw blijkt zelfs totáál anders gekleurd te zijn. de mooie roze glimmende oogschaduw blijkt, nadat het toplaagje eraf gehaald is, gewoon wit te zijn, de zilveren blijkt gewoon donkergrij, de bronzen gewoon donkerbruin. En dat geldt voor alle kleuren, het opgespoten laagje is prachtig, maar ik voel me echt ontzéttend bekocht.
7 euro voor een palet dat totaal niet aan mijn verwachtingen voldoet. Ik ben hier ook ontzettend verbaasd over, je verwacht toch te krijgen wat je ziet? Geen oogschaduw die gewoon totaal anders is dan het uiterlijk doet vermoeden.
Heel jammer, ik ben enorm teleurgesteld, my worse spent 7 euro's durf ik wel te zeggen....
Jemig wat stom zeg, ik heb eigenlijk alleen de Hello Kitty oogschaduws gebruikt van de H&M, die kleurtjes zijn wel allemaal wat ze lijken te zijn. Misschien een productiefout?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Mirjam het volgende:
hadden meer mensen hier die glitter eyeshadow palette gekocht van de H&M?
ik heb ze zojuist een mail gestuurd, wát een flutproduct zeg
[..]
nope, kijk wat ik vond na googelen: http://www.joliette.be/?p=1280quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef LadyBugLydia het volgende:
[..]
Jemig wat stom zeg, ik heb eigenlijk alleen de Hello Kitty oogschaduws gebruikt van de H&M, die kleurtjes zijn wel allemaal wat ze lijken te zijn. Misschien een productiefout?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nope, kijk wat ik vond na googelen: http://www.joliette.be/?p=1280
staat ook een foto van de aangebroken kleuren, precies hetzelfde
ja, belachelijk. voel me dan ook echt bekochtquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn, wat erg!Jeetje.
Ik heb ook een paletje van de H&M, zo'n 4-kleuren ding, ik heb dan geen kleuren maar een soort smokey eye palet. Die is opzich wel fijn, niet zo erg als deze, dat je gewoon totaal een andere kleur hebt....![]()
Wat is het verhaal dan van Everyday Mineralsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Chanty87 het volgende:
Silk Naturals is een minerale makeup merkEveryday Minerals krijgt mijn geld niet meer dus ben ik andere ex-EMers gevolgd naar SN aangezien zij tenminste nog wel fatsoenlijk omgaan met hun klanten en producten
En ze hebben dupes van NARS blushes
![]()
De foundation schijnt heel goed te zijn (je moet het alleen wel zelf mixen) dus ik ben benieuwd
Ik zou je wenkbrauwen ook inkleuren/bijtekenen. Dat brengt het wat meer in balans!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.
Want als ik in de spiegel kijk (waar ik redelijk dicht op zit, anders zie ik het niet goed) ziet het er prima uit, maar zodra ik mijn bril opzet is het echt zo'n harde lijn.
Tis bruin btw, met zwarte make up ben ik net een panda. Mascara gebruik ik bijv ook alleen in het bruin
Eerst dit, en toen kreeg iemand een allergische reactie op hun concealer (oude sample van hetzelfde product gaf geen reactie) en na 4 keer te mailen en een bericht op Facebookquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat is het verhaal dan van Everyday Minerals?!!!
Volgende keer dat ik iets bestel doe ik er inderdaad denk ik een andere kleur concealer bij. Weet alleen niet goed welke, want de kleurtjes zijn moeilijk te zien op de website. Maar goed, da's voor laterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk joh!
Ja scheelt een hoop he, al doe je maar een beetje concealer op en wat mascara & blush![]()
Ik doe het nu ook wat vaker.
Ik heb zelf ook zo'n potje van NYX, maar bij mijn huid past het juist erg goed!Misschien moet je 's een ander kleurtje proberen?
Damn, dat laatste stuk wist ik helemaal niet eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eerst dit, en toen kreeg iemand een allergische reactie op hun concealer (oude sample van hetzelfde product gaf geen reactie) en na 4 keer te mailen en een bericht op Facebookkreeg ze eindelijk reactie. Na wat heen en weer gemail kreeg ze een mail terug van ene Jennifer die op z'n zachtst gezegd niet erg beleefd was en het kwam erop neer dat het onmogelijk zou zijn dat er iets in de concealer zat en dat het aan haar zelf lag. En dermatologen zijn zogenaamd zakkenvullers.
Iets later bleek dat er nog minstens 4 anderen ook een allergische reactie kregen op recent gekochte producten van EM.
Oh, ik gebruik door de weeks nooit lipkleurtjes, heb wel altijd een stuk of wat lipbalsems bij me, mijn favoriet is Lip Bee van Purol (geel blikje). Die doe ik heel vaak per dag op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan niet zonder touch upsIk heb sowieso compact poeder bij me, oogpotlood en lipgloss.
Het vervaagt, maar ik doe het ook vaak op de waterlijn, dus na een paar uur is dat weer verdwenen door traanvocht enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik door de weeks nooit lipkleurtjes, heb wel altijd een stuk of wat lipbalsems bij me, mijn favoriet is Lip Bee van Purol (geel blikje). Die doe ik heel vaak per dag op.
Loopt je oogpotlood uit of vervaagt het? Bij mij blijft dat eigenlijk altijd wel goed zitten.
Oh ja, dan is het inderdaad handig om bij te werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het vervaagt, maar ik doe het ook vaak op de waterlijn, dus na een paar uur is dat weer verdwenen door traanvocht enzo
Had ik idd ook, maar als je bij google zoekt naar die concealers vind je meestal wel foto's van de kleuren, dus echt van de potjes zelf, waar je een stuk beter kan zien wat de kleur precies isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik iets bestel doe ik er inderdaad denk ik een andere kleur concealer bij. Weet alleen niet goed welke, want de kleurtjes zijn moeilijk te zien op de website. Maar goed, da's voor later
Doen jullie trouwens tussendoor op werk enzo touch-ups of accepteer je (net als ik) dat aan het eind van de dag je make-up wat minder netjes is?
En zo ja, wat voor spulletjes neem je dan mee/gebruik je?
Ik gebruik zelf de olie van de hema, maar ik doe altijd een beetje water op mn watje en dan wat olie erop. Ik draag ook lenzen dus eigenlijk zou een olie dan niet handig zijn, maar het haalt mn make up echt geweldig erafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb strikt gezien geen vraag over make-up, maar eentje over het verwijderen ervan. En wel van oogmake-up. Iemand een gouden tip voor een goede oogmake-upreiniger?
Die van de Etos vind ik niets, zowel de olie als de lotion. Lotions van Nivea, Derlon en andere goedkopere merken vind ik niet fijn. Je moet hard wrijven om het eraf te krijgen en het irriteert mijn ogen enorm. Olie laat zo´n vieze film na.
Ah, goeie tip, heb ik met de lipspa's die ik heb gekocht van NYX wel gedaan, want ook die foto's zijn echt crap. Met de concealer eigenlijk niet over nagedachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik idd ook, maar als je bij google zoekt naar die concealers vind je meestal wel foto's van de kleuren, dus echt van de potjes zelf, waar je een stuk beter kan zien wat de kleur precies isEn ja, soms is het gokken. Ik heb ook gegokt, en gelukkig goed
Maar mijn huid is vrij licht dus ik moet sowieso altijd een van de lichtste kleuren hebben.
Ik werk zelf mn ogen nooit bij, alleen eronder haal ik met mn vinger wat uitgelopen mascara weg (heb ik altijd, zelfs met waterproof want ik draag lenzen, dus iets meer traanvocht), verder alleen wat compact powder 1 of 2x, omdat mijn huid wat vettiger is. En idd lippenspuldan wel Vaseline of een gloss
Klopt, voor onder je ogen heb je meer een roze-tint concealer nodig, iig geen geelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, goeie tip, heb ik met de lipspa's die ik heb gekocht van NYX wel gedaan, want ook die foto's zijn echt crap. Met de concealer eigenlijk niet over nagedacht
Ik ben ook heel licht, maar de kleur "light" was erg gelig, dan krijg ik een beetje van die LLLLLLLLLaura-wallen van Pittige Tijden als ik niet supergoed blend![]()
Weet niet of ik het al gezegd had, maar die lipspa's, zijn echt GEWELDIG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |