Waar zit alles in bij jou? In 1 grote makeup tas of laatjes? Mijn laatje is nu vol, zit naar een oplossing te kijken van iets met 3 laatjes wat ik op me toilettafel kan zettenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:
Wow Hitomi! Heb je een foto waar je recht in de camera kijkt? Ben benieuwd hoe zulke lange wimpers er uit zien als je het gewoon ziet zeg maar
En @ collecties; ik durf de mijne niet meer te kijken, toen ik de 25e kleur oogschaduw had gekocht besloot ik om niet meer te tellen en niet meer te kopen
Grappig is wel dat ik alleen oogschaduw draag als ik uit ga of in het weekend.
Ik doe het niet! Ik doe het niet! Ik doe het niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze gekocht, er zit een lampje in het doosje!
[ afbeelding ]
Ik heb de kit voor Rood haar. Er zijn ook kits voor blondines en brunettes.
Oogschaduwbasisquote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze gekocht, er zit een lampje in het doosje!
Mijn oogleden schuiven zeg maar in elkaar en zijn altijd een beetje 'oily'.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oogschaduwbasis
Ik heb namelijk ook oily eyelids
De dames hier hebben mij overgehaald en blij toe
Erm, het brandt?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die gekocht, van de Hema, heel cheapass en het werk ERG goed. Enige nadeel: het BRANDT op mijn oogleden. Maar och, wie mooi wil zijn...
Dat is niet goed, hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, het brandt?Dan zou ik die nie meer gebruiken want volgens mij gaat er dan iets niet goed!
Haha jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
O ja, en die eyeliner-stift van de Hema is inderdaad een topper, Enfermera! Je moet wel een vaste hand hebben maar je krijgt het erop zonder geklieder.
Dat merk heb ik weleens bij Sephora gezien! Ik zal eens gaan snuffelen, tnx!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:32 schreef Enfermera het volgende:
En op je andere comment; heb je wel eens de Shadow Insurance van Too Faced gebruikt? Ohhh ik ben echt verliefd, wat een goeie basis is datAlles blijft gewoon een dag lang zitten! geweldig!
![]()
Klopt! Jaa, die is echt super. Als je dat goedje erop smeert gebeurd er serieus niks met je oogschaduw. Ik had eerst de velvet touch base van Gosh, maar dat is meer voor je foundation ofzo op je gezicht. Die too faced is zoooo goed voor je ogen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat merk heb ik weleens bij Sephora gezien! Ik zal eens gaan snuffelen, tnx!
Je hebt precies hetzelfde als ik heb: gewoon niet kunnen wachten!! Veels te leuk die kadootjesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:39 schreef purplerose het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelde spulletjes voor het weekend komen, zit al helemaal op hete kolen!
Naast de kwastenset heb ik ook nog een aantal oogschaduwkleurtjes op ebay besteldquote:Op donderdag 3 december 2009 08:08 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Je hebt precies hetzelfde als ik heb: gewoon niet kunnen wachten!! Veels te leuk die kadootjes![]()
Bedoel je hiermee de kwastenset die je had besteld? Of mis ik nog iets?
http://www.maccosmetics.com/quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo,ben hier een tijdje niet geweest!
Maar had nu even een vraag,
T' is misschien een beetje dom, maar ik had iets gezien -online- van MAC en dat wil ik eigenlijk wel hebben. Maar, ik wil het eigenlijk gewoon kopen in een winkelmaar welke winkels verkopen dat eigenlijk? De Etossen die ik ken iig niet.
Ik zie alleen maar Amsterdam, Rotterdam & Utrecht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.maccosmetics.com/
onder in het menu is een store locator!
Ook in Den Haag en Maastricht. Maar verder nog nergens in NL. Ze komen wel binnenkort in Groningen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Amsterdam, Rotterdam & Utrecht.Zullen ze dan nergens verder in Nederland MAC verkopen?
Lijkt me toch stug?
De komst van MAC in grun, daar word ik nou blij vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook in Den Haag en Maastricht. Maar verder nog nergens in NL. Ze komen wel binnenkort in Groningen.
Nou, dat dus. Met die counter zul je het denk ik voorlopig moeten doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef springlover het volgende:
[..]
De komst van MAC in grun, daar word ik nou blij vanIs al bekend wanneer ongeveer? Ik weet nml alleen maar dat ze een counter in de Douglas krijgen,...
Ja, zijn ze mooi?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef purplerose het volgende:
2 van de 3 pakketjes van ebay zijn aangekomen!
De kwasten set
De 2 eyedust potjes in zilver en paars
zal morgen foto maken
Met een beetje geluk komt het laatste pakketje morgen
Klote is dat he.quote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
waarom heeft het overgrote deel van de lipglosses een smaakje/geurtje?
ik gisteren kijken bij de H&M, allemaal hadden ze een smaakje, bah.
ik uiteindelijk geslaagd bij kruidvat, een lipgloss van essence, xxxl shine, stond niks op qua geur/smaak
draai ik 'm net open, óók zo'n vies fruitgeurtje/smaakje
Ik heb ook een hekel aan die vieze dikke lipglosses met zown goor chemisch smaakje. Ik heb nu bij de Kruidvat van het merk 2True (staat in zo'n losse zuil bij ons) 2 lipglosses die echt perfect zijn! Topkleuren, niet te dik en geen smaakje! Perfect! En je hebt er geloof ik 3 voor 7,95 dus ook nog eens goedkoop ^^quote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
ik uiteindelijk geslaagd bij kruidvat, een lipgloss van essence, xxxl shine, stond niks op qua geur/smaak
Er staan niet voor niets testers bij hequote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
waren er niet van essence, en alles zat dichtgeplaktquote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er staan niet voor niets testers bij he.
Lipgloss van MAC of Stila is zonder geur en smaak.
Je smeert het ook niet op je lippen he, maar op de rug van je handquote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lipgloss testers gebruiken is echt iew. Maar je kunt er natuurlijk ook aan ruiken..
Heeft dat dan veel zin? Je hand heeft toch een heel andere kleur dan je lippen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je smeert het ook niet op je lippen he, maar op de rug van je hand.
Euh, ja! Je kunt al zoveel zien van het testen op je hand. Wat voor kleur het is, of er glitter in zit, hoe erg het plakt, waar het naar ruikt, hoeveel kleur het bevat, hoe transparant het is, etc.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heeft dat dan veel zin? Je hand heeft toch een heel andere kleur dan je lippen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
Wat een hoop, purplerose!!! Ben je er blij mee? En hoe zijn die oogschaduws?
Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep.
Ik durf er ook geen foto van te maken.
Euh, ik heb twee lades, een kastje, twee mini-ladenblokjes en nog een aantal doosjes, toilettassen en een beautycase en dan zwerft er nog wat los rondquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar pleur je het dan allemaal in? Een la?![]()
Ben toch benieuwd hoe jullie dat allemaal doen. Ja, ik ben wel enorm opruimerig en perfectionistisch dus bij mij moet het eens in de zoveel tijd weer opgeruimd enzoAnders vind ik niks meer terug en word ik er sacherijnig van
![]()
Dat kistje wat achter de spulletjes staat heb ik ook voirge week moeten kopen omdat het laatje waar het inzat uitpuildequote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
[quote]Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Mijn make-up stash was zo'n enorme zooi dat ik het eindelijk eens heb opgeruimdTis zo gaaf nou! Heb van die 1L opbergbakjes van de hema, van die lage bakjes met deksel
Heb het gesorteerd in lippen & voorraad, oogpotloden en andere oogdingen, oogschaduws, lipglossen en de dingen die ik dagelijks gebruik.
![]()
Ben helemaal blij![]()
Als ik tijd/zin heb maak ik binnenkort wel ff wat foto's van mn bakjes.
Ik zag ook gelijk hoeveel spullen ik eigenlijk heb![]()
![]()
Jaaaa ben er erg blij mee!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep.
Ik durf er ook geen foto van te maken.
Kan je ook swatches maken op je hand?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef purplerose het volgende:
Jaaaa ben er erg blij mee!![]()
![]()
Ik ga van het weekend de spulletjes proberen en uiteraard pics als ik het erop krijg
Kan ik ook doenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je ook swatches maken op je hand?
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Chanty87 het volgende:
Stil hier zeg![]()
Ik heb vandaag mijn eerste bestelling bij Silk Naturals geplaatst
Wel alleen maar in losse poeder hequote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Chanty87 het volgende:
En ze hebben dupes van NARS blushes![]()
Ik ben losse poeder toch al gewendquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel alleen maar in losse poeder he.
Ik heb een hele zooi liggen hier van Silk Naturals, maar doe eigenlijk nooit wat met die losse poeder.
de kruidvatfolder gaat op dinsdag in, dus sowieso tot en met maandag denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang die aanbiedingen van de Kruidvat zijn?
Ik zit met een gruwelijk traag laptopje, als ik die Kruidvat folder online wil openen loop mijn laptop vast
Gebruik je zwarte eyeliner? Je zou een andere kleur kunnen nemen, donkergrijs, bruin etc.quote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoiii
Ik had een vraagje.. Ik heb een make up kwast gekregen. Alleen doe ik zelden met make up, dus vroeg me af waar deze voor bedoeld is? Blush?
[ afbeelding ]
't is de rechter...
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebtquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
oohkay... niet echt bruikbaar dus...quote:Op maandag 21 december 2009 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebt. Als je een eye liner te hard vindt, dan zou ik kiezen voor oogpotlood of kohlpotlood. Als je een vette huid hebt, kies dan liever voor oogpotlood, dat loopt minder snel uit
.
Je bril heeft een donker montuur, dus daardoor lijkt je blik ook al snel wat 'harder'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.
Want als ik in de spiegel kijk (waar ik redelijk dicht op zit, anders zie ik het niet goed) ziet het er prima uit, maar zodra ik mijn bril opzet is het echt zo'n harde lijn.
Tis bruin btw, met zwarte make up ben ik net een panda. Mascara gebruik ik bijv ook alleen in het bruin
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerriequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
...bruin wenkbrauwpotloodje met glitters...
Het zijn hele subtiele glittertjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerrie![]()
.
Foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het zijn hele subtiele glittertjes
Ik krijg ook altijd van die clowneske beelden bij het woord ´glitters´quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Foto?
Ik geloof niet in subtiele glitters, in mijn hoofd zijn alle glitters van die ordinair grote kinderglitters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |