abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 21:21:10 #205
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75496971
Mijn make-up stash was zo'n enorme zooi dat ik het eindelijk eens heb opgeruimd Tis zo gaaf nou! Heb van die 1L opbergbakjes van de hema, van die lage bakjes met deksel Heb het gesorteerd in lippen & voorraad, oogpotloden en andere oogdingen, oogschaduws, lipglossen en de dingen die ik dagelijks gebruik.
Ben helemaal blij
Als ik tijd/zin heb maak ik binnenkort wel ff wat foto's van mn bakjes.
Ik zag ook gelijk hoeveel spullen ik eigenlijk heb
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:36:01 #206
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75497586
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Heeft dat dan veel zin? Je hand heeft toch een heel andere kleur dan je lippen?
Euh, ja! Je kunt al zoveel zien van het testen op je hand. Wat voor kleur het is, of er glitter in zit, hoe erg het plakt, waar het naar ruikt, hoeveel kleur het bevat, hoe transparant het is, etc.
KuikenGuppy
  donderdag 10 december 2009 @ 21:37:54 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75497658
Wat een hoop, purplerose !!! Ben je er blij mee? En hoe zijn die oogschaduws?

Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep .
Ik durf er ook geen foto van te maken .
KuikenGuppy
  donderdag 10 december 2009 @ 21:42:42 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75497837
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:

Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep .

Waar pleur je het dan allemaal in? Een la?
Ben toch benieuwd hoe jullie dat allemaal doen. Ja, ik ben wel enorm opruimerig en perfectionistisch dus bij mij moet het eens in de zoveel tijd weer opgeruimd enzo Anders vind ik niks meer terug en word ik er sacherijnig van
  donderdag 10 december 2009 @ 21:48:30 #209
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75498053
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Waar pleur je het dan allemaal in? Een la?
Ben toch benieuwd hoe jullie dat allemaal doen. Ja, ik ben wel enorm opruimerig en perfectionistisch dus bij mij moet het eens in de zoveel tijd weer opgeruimd enzo Anders vind ik niks meer terug en word ik er sacherijnig van
Euh, ik heb twee lades, een kastje, twee mini-ladenblokjes en nog een aantal doosjes, toilettassen en een beautycase en dan zwerft er nog wat los rond
Ik houd ook echt niet van rommel, maar weet gewoon geen goede manier om het op te ruimen.
KuikenGuppy
  donderdag 10 december 2009 @ 21:50:00 #210
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_75498120
quote:

[quote] Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Mijn make-up stash was zo'n enorme zooi dat ik het eindelijk eens heb opgeruimd Tis zo gaaf nou! Heb van die 1L opbergbakjes van de hema, van die lage bakjes met deksel Heb het gesorteerd in lippen & voorraad, oogpotloden en andere oogdingen, oogschaduws, lipglossen en de dingen die ik dagelijks gebruik.
Ben helemaal blij
Als ik tijd/zin heb maak ik binnenkort wel ff wat foto's van mn bakjes.
Ik zag ook gelijk hoeveel spullen ik eigenlijk heb
Dat kistje wat achter de spulletjes staat heb ik ook voirge week moeten kopen omdat het laatje waar het inzat uitpuilde Hij was 5,95 bij de action, zit nog te twijfelen of ik hem ga verven
quote:

Jaaaa ben er erg blij mee!
Ik ga van het weekend de spulletjes proberen en uiteraard pics als ik het erop krijg
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 10 december 2009 @ 21:53:06 #211
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75498230
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef purplerose het volgende:
Jaaaa ben er erg blij mee!
Ik ga van het weekend de spulletjes proberen en uiteraard pics als ik het erop krijg
Kan je ook swatches maken op je hand?
KuikenGuppy
  donderdag 10 december 2009 @ 22:06:26 #212
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_75498819
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kan je ook swatches maken op je hand?
Kan ik ook doen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_75707211
Stil hier zeg

Ik heb vandaag mijn eerste bestelling bij Silk Naturals geplaatst
pi_75707797
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Chanty87 het volgende:
Stil hier zeg

Ik heb vandaag mijn eerste bestelling bij Silk Naturals geplaatst
Wat is dat?
Tell us more
pi_75708074
Silk Naturals is een minerale makeup merk Everyday Minerals krijgt mijn geld niet meer dus ben ik andere ex-EMers gevolgd naar SN aangezien zij tenminste nog wel fatsoenlijk omgaan met hun klanten en producten En ze hebben dupes van NARS blushes

De foundation schijnt heel goed te zijn (je moet het alleen wel zelf mixen) dus ik ben benieuwd
pi_75708226
NARS
  woensdag 16 december 2009 @ 23:11:29 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75710242
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Chanty87 het volgende:
En ze hebben dupes van NARS blushes
Wel alleen maar in losse poeder he .
Ik heb een hele zooi liggen hier van Silk Naturals, maar doe eigenlijk nooit wat met die losse poeder .
KuikenGuppy
pi_75711855
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wel alleen maar in losse poeder he .
Ik heb een hele zooi liggen hier van Silk Naturals, maar doe eigenlijk nooit wat met die losse poeder .
Ik ben losse poeder toch al gewend
  donderdag 17 december 2009 @ 00:22:11 #219
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75712608
Kan iemand me vertellen hoe lang die aanbiedingen van de Kruidvat zijn?
Ik zit met een gruwelijk traag laptopje, als ik die Kruidvat folder online wil openen loop mijn laptop vast
pi_75712631
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang die aanbiedingen van de Kruidvat zijn?
Ik zit met een gruwelijk traag laptopje, als ik die Kruidvat folder online wil openen loop mijn laptop vast
de kruidvatfolder gaat op dinsdag in, dus sowieso tot en met maandag denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75726253
T/m zondag 27 december zijn de aanbiedingen geldig.
pi_75856096
Ik heb wel een paar make-up tips, ben geen professional maar vind het wel erg leuk om mezelf en anderen op te maken.

Als je wilt dat je ogenschaduw netjes blijft zitten (dat het niet in de rimeltjes van je oogleden gaat kruipen enzo, bah!) kan je met een camouflage stick (ja, zo eentje voor puistjes) eerst over je oogleden heen gaan, voordat je de ogenschaduw op doet. Ook foundation werkt goed.

Bij sommige ogenschaduw valt er heel snel poeder op je wangen wat gaat vlekken zodra je het weg wilt vegen. Zelf veeg ik dat altijd lichtjes weg met een grote kwast, omdat ik het zo lichtjes doe vlekt het dan ook niet. Het ligt er namelijk vaak maar losjes op. Eventueel kun je ook eerst huidskleurig poeder onder je oogleden en op je wangen doen zodat het poeder wat er daarna op valt ook weer makkelijk weg te vegen is.

Als je meerdere kleuren ogenschaduw opdoet, vergeet het dan niet te mengen! Door kleine ronde bewegingen met je kwastje te maken waar de ene kleur stopt en de andere begint, gaan de kleuren mooi in elkaar over lopen.

Het allerbelangrijkste is eigenlijk om kleuren te gebruiken die bij elkaar passen en om je lippen en ogen op elkaar af te stemmen. Heb je hele donkere ogenschaduw gebruikt of heel veel, doe het dan rustiger aan met de lippenstift/lipgloss, anders lijk je al snel een te enthousiaste barbiepop. Andersom geld ook als je je lippen een felle of donkere kleur geeft, doe dan rustig aan met de ogenschaduw.

Zelf gebruik ik het liefst bruintinten voor bij mijn ogen, (ik heb lichtblauwe ogen) en doe bijna altijd een heel dun lijntje eyeliner boven mijn ogen, zodat mijn ogen iets groter lijken en mijn wimpers voller. Natuurlijk maak ik het dan af met mascara. Voor de rest ben ik heel erge fan van glanzende ogenschaduw. Vooral de poeder ogenschaduwen van Gosh vind ik altijd erg leuk! Als je die met een theelepel cosmetische glycerine mengt en ze nat aanbrengt worden ze echt super mooi! Voor de rest ben ik niet echt fan van veel merken.. Mac is wel heel goed, maar aan de andere kant ook weer heel duur dus daar koop ik niet zo snel iets van.
En momenteel ben ik echt onwijs blij met mijn nieuwe felroze lippenstift van Rimmel London: 010 Super Sexy.

xxx
pi_75866598
Je hebt ook speciale oogschaduwbasis, dat is er speciaal voor gemaakt en niet eens zo heel duur
  maandag 21 december 2009 @ 13:47:27 #224
259233 GimmeGore
pi_75877491
Iemand een tips voor eye liner?

Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
pi_75884776
Je zou gelliner kunnen proberen en dat licht uitvegen met een wattenstaafje om de randjes te verzachten? Doe ik ook altijd.

Ik heb vandaag trouwens al m'n Silk Naturals bestelling binnen (5 dagen whooo), zaten een stuk of 5 freebies bij Straks als ik gedouched heb maar even uitproberen
pi_75888504
Hoiii

Ik had een vraagje.. Ik heb een make up kwast gekregen. Alleen doe ik zelden met make up, dus vroeg me af waar deze voor bedoeld is? Blush?

't is de rechter...
  maandag 21 december 2009 @ 18:11:44 #227
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_75888638
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:

Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
Gebruik je zwarte eyeliner? Je zou een andere kleur kunnen nemen, donkergrijs, bruin etc.
Ook kun je wat "smudgen" ofwel uitsmeren/vegen om het lijntje zachter te maken.
Donkere oogschaduw kun je ook gebruiken en die gewoon droog of met een vochtig kwastje aanbrengen als eyeliner. Snel , makkelijk en mooi

En onthou, Rimmel = Rommel
Zei een vriendin van me altijd, ikzelf heb eigenlijk geen ervaringen met dit merk.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_75888790
Met vloeibare eyeliner lukt smudgen mij niet, omdat het meteen droog is. Maar met het oogpotlood van Rituals wel, daar zit zo'n smudge ding bij. En komt goed uit dat het daar over gaat, ik vraag me af hoe je dat nou het mooiste opbrengt. Gewoon lijntje trekken en dan smudgen, of lijntje trekken, smudgen, nieuw lijntje trekken?

En die kwast, is dat geen kabuki? Voor het fixeren van je foundation met losse poeder ofzo?
  maandag 21 december 2009 @ 18:26:15 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75889094
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoiii

Ik had een vraagje.. Ik heb een make up kwast gekregen. Alleen doe ik zelden met make up, dus vroeg me af waar deze voor bedoeld is? Blush?

[ afbeelding ]
't is de rechter...
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.
KuikenGuppy
  maandag 21 december 2009 @ 18:27:57 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75889149
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:

Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebt . Als je een eye liner te hard vindt, dan zou ik kiezen voor oogpotlood of kohlpotlood. Als je een vette huid hebt, kies dan liever voor oogpotlood, dat loopt minder snel uit .
KuikenGuppy
pi_75890713
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.
oohkay... niet echt bruikbaar dus...

gebruik nooit foundation... dankjulliewel...
  FOK!fossiel maandag 21 december 2009 @ 21:35:33 #232
1455 Keroppi
kool kikker
pi_75898705
Tutorial voor make-up bij brillendraagsters

Chick on a mission
  dinsdag 22 december 2009 @ 01:20:49 #233
259233 GimmeGore
pi_75909523
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebt . Als je een eye liner te hard vindt, dan zou ik kiezen voor oogpotlood of kohlpotlood. Als je een vette huid hebt, kies dan liever voor oogpotlood, dat loopt minder snel uit .
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.
Want als ik in de spiegel kijk (waar ik redelijk dicht op zit, anders zie ik het niet goed) ziet het er prima uit, maar zodra ik mijn bril opzet is het echt zo'n harde lijn.
Tis bruin btw, met zwarte make up ben ik net een panda. Mascara gebruik ik bijv ook alleen in het bruin
  dinsdag 22 december 2009 @ 03:32:00 #234
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_75911704
Oh ja, zie net je fotoboek en je bent inderdaad erg licht
Een übersimpele manier van eyeliner aanbrengen met zachtere kleuren en meer gesmudged is met oogschaduw.

Heel simpel filmpje met schattig meisje
Je kunt het veel dunner aanbrengen dan in dit filmpje hoor, echt als een lijntje, is heel simpel.

Even een tip, is je wenkbrauwen een ietsjes donkerder kleurtje geven geen idee? Dat zou je veel meer expressie geven denk ik
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:54:26 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75913245
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.
Want als ik in de spiegel kijk (waar ik redelijk dicht op zit, anders zie ik het niet goed) ziet het er prima uit, maar zodra ik mijn bril opzet is het echt zo'n harde lijn.
Tis bruin btw, met zwarte make up ben ik net een panda. Mascara gebruik ik bijv ook alleen in het bruin
Je bril heeft een donker montuur, dus daardoor lijkt je blik ook al snel wat 'harder'.
Ik zou echt een oogpotlood of kohlpotlood proberen .
KuikenGuppy
pi_75913436
Bourjois heeft prachtige eyelinerpotloden met aan het uiteinde een kwastje, zodat je de lijn een beetje kan ´uitvegen´. Ze zijn er in allerlei kleuren.

Ik heb net een bruin wenkbrauwpotloodje gescoord met glitters. Etos had ´m voor 2,99. Staat leuk, ik kende dat nog niet.
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:07:04 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75913463
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
...bruin wenkbrauwpotloodje met glitters...
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerrie .
KuikenGuppy
pi_75913547
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerrie .
Het zijn hele subtiele glittertjes
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:11:25 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75913566
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het zijn hele subtiele glittertjes
Foto?

Ik geloof niet in subtiele glitters, in mijn hoofd zijn alle glitters van die ordinair grote kinderglitters .
KuikenGuppy
pi_75914181
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Foto?

Ik geloof niet in subtiele glitters, in mijn hoofd zijn alle glitters van die ordinair grote kinderglitters .
Ik krijg ook altijd van die clowneske beelden bij het woord ´glitters´ . Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken als ik thuis ben!
pi_75919198
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Keroppi het volgende:
Tutorial voor make-up bij brillendraagsters

ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:53:54 #242
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_75928155
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
Slordig opgemaakt, teveel smurrie op haar kwastjes en aan die semi-geile stem van haar erger ik me ook kapot
Bukake-shot erbij en het beeld is compleet
pi_75929315
Ik vind het juist wel tof dat ze niet alles super perfect doet, is het ook wat makkelijker om na te doen.
Die filmpjes van MAC Artists, als je dat probeert te volgen voel je je zo'n loser omdat het niet zo mooi lukt, met haar heb ik dat niet En het eindresultaat mag er zijn vind ik.
pi_76142221
Heeft iemand deze dagen ook nog wat bij Zoeva besteld zonder problemen? Ik heb op 20-12 3 paletten besteld (overigens is dit mijn 3e bestelling bij Zoeva), en op 22-12 een ups code gekregen. Deze code blijkt echter niet te kloppen! Nou kan het door het seizoen komen dat ik nog niets heb ontvangen. Maar ik vind het een beetje raar dat die code niet klopt.

Ik heb al een mail gestuurd maar helaas nog niets gehoord. Nog iemand anders hier met deze problemen?
  maandag 28 december 2009 @ 15:53:24 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76144088
Nee sorry, ik heb al heel lang niets meer bij Zoeva besteld.
Heb je ze al gemaild om te vragen naar de UPS code die wel werkt? .
KuikenGuppy
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:39:36 #246
285566 Mumi
Live life to the fullest
pi_76313048
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirjam op 02-01-2010 10:34:21 ]
Nothing special..
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:54:51 #247
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76313541
Mooie spam aan het begin van het jaar, valt ook hélémáál niet op hoor

shop.mumi.nl verkoopt slechte spullen, zetten je af en testen op zielige baby-dieren
pi_76313665
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Mumi het volgende:
[spammerdespam]
Als je kwaliteit verkoopt en goede service hanteert komen de klanten vanzelf Spammen = not done en wanhopig...

Wel mooi logo trouwens

[ Bericht 11% gewijzigd door Chanty87 op 02-01-2010 14:01:13 ]
pi_76314621
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Burdie het volgende:
Nee sorry, ik heb al heel lang niets meer bij Zoeva besteld.
Heb je ze al gemaild om te vragen naar de UPS code die wel werkt? .
Het lag echt aan ups zelf, het pakje is inmiddels binnen er lag een infonotice in mijn brievenbus dat het bij de buren lag.... Dus ik dacht ga eens ff kijken of het nummer op het briefje wel wat doet op internet, nou niet dus kreeg ook met dat nummer een melding dat het niet bestond.

Ik heb toen met UPS gebeld en de mevrouw aan de telefoon vertelde me toen doodleuk dat ik waarschijnlijk opgelicht was door de webshop!!! Toen ik zei dat ik het pakje inmiddels al had wist ze niets meer te vertellen...

Mocht iemand anders dus een foutmelding krijgen met een track&trace nummer van zoeva, gewoon even afwachten.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:34:41 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76320484
Mijn Zoeva bestellingen heb ik altijd binnen 2 dagen ontvangen. Ik vertrouw UPS nog minder dan Zoeva .
Ook omdat 'onze' pakketjesmeneer (dezelfde gozer bezorgt hier voor alle grote pakketbedrijven, scheelt geld ) soms geen briefje in de bus doet, waar hij het pakketje heeft bezorgd, en rustig zelf voor ontvangst tekent. Staat er op de UPS site ineens: "pakket aangekomen bij ontvanger. Voor ontvangst getekend door: Ahmed". .

Maar... fijn dat je het binnen hebt nu! Wat had je besteld en hoe bevalt het?
KuikenGuppy
pi_76320591
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:34 schreef Burdie het volgende:
Mijn Zoeva bestellingen heb ik altijd binnen 2 dagen ontvangen. Ik vertrouw UPS nog minder dan Zoeva .
Ook omdat 'onze' pakketjesmeneer (dezelfde gozer bezorgt hier voor alle grote pakketbedrijven, scheelt geld ) soms geen briefje in de bus doet, waar hij het pakketje heeft bezorgd, en rustig zelf voor ontvangst tekent. Staat er op de UPS site ineens: "pakket aangekomen bij ontvanger. Voor ontvangst getekend door: Ahmed". .

Maar... fijn dat je het binnen hebt nu! Wat had je besteld en hoe bevalt het?
Het concealer palette, 88 warm, en metallic stone.

Vooral de metallic stone is moooiiii!!!!! Echt veel pigment en mooie kleurtjes.
  FOK!fossiel zondag 3 januari 2010 @ 14:06:33 #252
1455 Keroppi
kool kikker
pi_76357158
Ik heb vandaag de 1001 lashes mascara van Bourjois gekocht. De belofte is voornamelijk het verlengen en separeren. Prima want ik hou niet van volume mascara. Die leggen van die enorme dikke laagjes om je wimpers en dat vind ik geen prettig gevoel.

Heb 'm net even over m'n mascara aangebracht omdat ik toch wel nieuwsgierig ben, en het ziet er veelbelovend uit! Veel lengte. Morgen maar eens kijken hoe die alleen werkt.

Chick on a mission
pi_76359478
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*vindt sad panda oogjes schattig*
  zondag 3 januari 2010 @ 15:18:21 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76360005
Ohhhh ik heb geld en ik wil echt bij Zoeva leuke dingen bestellen. Maar ik wil ook nog bij de MAC langs in R'dam om eindelijk eens mooie kwasten te kopen en bij de body shop... keuzes keuzes!!
pi_76367583
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh ik heb geld en ik wil echt bij Zoeva leuke dingen bestellen. Maar ik wil ook nog bij de MAC langs in R'dam om eindelijk eens mooie kwasten te kopen en bij de body shop... keuzes keuzes!!
Sigma kwasten zijn ook erg goed en minder duur dan MAC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')