Euh, ja! Je kunt al zoveel zien van het testen op je hand. Wat voor kleur het is, of er glitter in zit, hoe erg het plakt, waar het naar ruikt, hoeveel kleur het bevat, hoe transparant het is, etc.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heeft dat dan veel zin? Je hand heeft toch een heel andere kleur dan je lippen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
Wat een hoop, purplerose!!! Ben je er blij mee? En hoe zijn die oogschaduws?
Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep.
Ik durf er ook geen foto van te maken.
Euh, ik heb twee lades, een kastje, twee mini-ladenblokjes en nog een aantal doosjes, toilettassen en een beautycase en dan zwerft er nog wat los rondquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar pleur je het dan allemaal in? Een la?![]()
Ben toch benieuwd hoe jullie dat allemaal doen. Ja, ik ben wel enorm opruimerig en perfectionistisch dus bij mij moet het eens in de zoveel tijd weer opgeruimd enzoAnders vind ik niks meer terug en word ik er sacherijnig van
![]()
Dat kistje wat achter de spulletjes staat heb ik ook voirge week moeten kopen omdat het laatje waar het inzat uitpuildequote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
[quote]Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Mijn make-up stash was zo'n enorme zooi dat ik het eindelijk eens heb opgeruimdTis zo gaaf nou! Heb van die 1L opbergbakjes van de hema, van die lage bakjes met deksel
Heb het gesorteerd in lippen & voorraad, oogpotloden en andere oogdingen, oogschaduws, lipglossen en de dingen die ik dagelijks gebruik.
![]()
Ben helemaal blij![]()
Als ik tijd/zin heb maak ik binnenkort wel ff wat foto's van mn bakjes.
Ik zag ook gelijk hoeveel spullen ik eigenlijk heb![]()
![]()
Jaaaa ben er erg blij mee!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
Enfermera: ik begin al niet meer aan het opruimen van mijn stash, heb zoveel troep.
Ik durf er ook geen foto van te maken.
Kan je ook swatches maken op je hand?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef purplerose het volgende:
Jaaaa ben er erg blij mee!![]()
![]()
Ik ga van het weekend de spulletjes proberen en uiteraard pics als ik het erop krijg
Kan ik ook doenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je ook swatches maken op je hand?
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Chanty87 het volgende:
Stil hier zeg![]()
Ik heb vandaag mijn eerste bestelling bij Silk Naturals geplaatst
Wel alleen maar in losse poeder hequote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Chanty87 het volgende:
En ze hebben dupes van NARS blushes![]()
Ik ben losse poeder toch al gewendquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel alleen maar in losse poeder he.
Ik heb een hele zooi liggen hier van Silk Naturals, maar doe eigenlijk nooit wat met die losse poeder.
de kruidvatfolder gaat op dinsdag in, dus sowieso tot en met maandag denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang die aanbiedingen van de Kruidvat zijn?
Ik zit met een gruwelijk traag laptopje, als ik die Kruidvat folder online wil openen loop mijn laptop vast
Gebruik je zwarte eyeliner? Je zou een andere kleur kunnen nemen, donkergrijs, bruin etc.quote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoiii
Ik had een vraagje.. Ik heb een make up kwast gekregen. Alleen doe ik zelden met make up, dus vroeg me af waar deze voor bedoeld is? Blush?
[ afbeelding ]
't is de rechter...
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebtquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
oohkay... niet echt bruikbaar dus...quote:Op maandag 21 december 2009 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebt. Als je een eye liner te hard vindt, dan zou ik kiezen voor oogpotlood of kohlpotlood. Als je een vette huid hebt, kies dan liever voor oogpotlood, dat loopt minder snel uit
.
Je bril heeft een donker montuur, dus daardoor lijkt je blik ook al snel wat 'harder'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.
Want als ik in de spiegel kijk (waar ik redelijk dicht op zit, anders zie ik het niet goed) ziet het er prima uit, maar zodra ik mijn bril opzet is het echt zo'n harde lijn.
Tis bruin btw, met zwarte make up ben ik net een panda. Mascara gebruik ik bijv ook alleen in het bruin
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerriequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
...bruin wenkbrauwpotloodje met glitters...
Het zijn hele subtiele glittertjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerrie![]()
.
Foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het zijn hele subtiele glittertjes
Ik krijg ook altijd van die clowneske beelden bij het woord ´glitters´quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Foto?
Ik geloof niet in subtiele glitters, in mijn hoofd zijn alle glitters van die ordinair grote kinderglitters.
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegevenquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Keroppi het volgende:
Tutorial voor make-up bij brillendraagsters
Slordig opgemaakt, teveel smurrie op haar kwastjes en aan die semi-geile stem van haar erger ik me ook kapotquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
quote:
Het lag echt aan ups zelf, het pakje is inmiddels binnen er lag een infonotice in mijn brievenbus dat het bij de buren lag.... Dus ik dacht ga eens ff kijken of het nummer op het briefje wel wat doet op internet, nou niet dus kreeg ook met dat nummer een melding dat het niet bestond.quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Burdie het volgende:
Nee sorry, ik heb al heel lang niets meer bij Zoeva besteld.
Heb je ze al gemaild om te vragen naar de UPS code die wel werkt?.
Het concealer palette, 88 warm, en metallic stone.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:34 schreef Burdie het volgende:
Mijn Zoeva bestellingen heb ik altijd binnen 2 dagen ontvangen. Ik vertrouw UPS nog minder dan Zoeva.
Ook omdat 'onze' pakketjesmeneer (dezelfde gozer bezorgt hier voor alle grote pakketbedrijven, scheelt geld) soms geen briefje in de bus doet, waar hij het pakketje heeft bezorgd, en rustig zelf voor ontvangst tekent. Staat er op de UPS site ineens: "pakket aangekomen bij ontvanger. Voor ontvangst getekend door: Ahmed".
.
Maar... fijn dat je het binnen hebt nu! Wat had je besteld en hoe bevalt het?
*vindt sad panda oogjes schattig*quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
Sigma kwasten zijn ook erg goed en minder duur dan MACquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh ik heb geld en ik wil echt bij Zoeva leuke dingen bestellen. Maar ik wil ook nog bij de MAC langs in R'dam om eindelijk eens mooie kwasten te kopen en bij de body shop... keuzes keuzes!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |