http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).
Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
[ afbeelding ]
Mmm klinkt een beetje eng met die naaldjes, ik zoek meer een soort scrub, dat is die Renewex ook, maar dan een wat "sterkere" dan de normale.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kreeg hier toevallig laatst een mail over.
Gebruik zelf wel veel producten van dermalogica waar ik erg over te spreken ben.,
Koop het alleen nooit in NL maar altijd via ebay of een Engelse webshop.
Anders ga ik failliet
Filmpjes op gaat snorrenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Burdie het volgende:
Whehe.
Heb je er ook *goede* lijm bij gekocht? Anders heb je er waarschijnlijk alsnog weinig aan. De lijm die bij die wimpers zit, gooi ik standaard weg (behalve bij die van de hema, daarvan is de lijm wel oké).
Maar zo moet het:
- zorg dat je wimpers schoon en vetvrij zijn
- doe lijm op de nepwimpers
- even laten drogen
- nepwimpers op je eigen wimpers leggen en met de achterkant van een pincet of een bokkenpootje richting je ooglid duwen
- mascara opdoen
Er staan op youtube genoeg filmpjes die het uitleggen en laten zien.
En die lijm is dan een soort bisonkit voor nep wimpers?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ff de Sephora in lopen, of een feestwinkel (! ) en dan vragen naar het merk 'make up studio'. Kost 4 euro ongeveer
.
Ah das idd wel beter dan lijmklonters overal te hebben of dat je wimper er ineens afvaltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Burdie het volgende:
Welnee, maar de lijm die erbij zit wel.
Goede wimperlijm droogt niet zo snel (zodat je genoeg tijd hebt om de wimpers netjes aan te brengen), droogt kleurloos op (zodat je geen 'restjes' lijm in je make-up ziet) en kan in één keer verwijderd worden (zodat je niet nog dagen met plakkerige ogen rondloopt)..
He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).
Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
[ afbeelding ]
Bedoel je van Sephora eigen merk? Ik heb van hen alleen de primer en dat vind ik prutspul, zorgt er alleen voor dat al mijn soorten foundations er gladder op zitten (op zich positief zou je denken...) maar ook veel sneller van mijn gezicht af is/glijdtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Graftonst het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de foundation/concealer van Sephora? Ik heb een tijd lang EDM gebruikt en ben nu op zoek naar iets anders! Niet te duur want; arme student dus MAC zit er niet in tot ik later groot ben![]()
Ik heb snel last van vette Tzones en de minerale poeders van EDM werkte wel erg goed!
Oh dan ga ik eens bij Vichy kijken, ik heb nog wel een potje Renewex scrub kunnen bemachtigen via Ebay uit Engeland, maar dat is denk ik wel het allerlaatste.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...
Vichy heeft een lijn voor dermabrasie, in de Normadermlijn, met verschillende stappen erin. Staat verder op de Vichy-site uitgelegd, maar daarvan kan ik niet copy-pasten. Denk dat je die producten ook kunt gebruiken, wellicht zelfs in combi met je oude apparaat.
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef Graftonst het volgende:
Ja ik bedoelde inderdaad van het eigen merk. Ik had inderdaad ook naar de primer gekeken maar dat is dan dus geen aanrader. Ik lees vooral veel wisselende verhalen over de foundations, daarintegen wel veel goede verhalen over het concealer palette van Sephora eigen merk dus ik denk dat ik die wel ga uitproberen.
Ik zal eens bij de kruidvat binnenlopen om te kijken naar de Essence Matt & Clear! Voor dat geld is hij het proberen wel waard, (als de goede kleur erbiij zit).
Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand nog tips voor waterproof oogpotloden (voor onder je oog dus, geen eye-liner). Ik gebruik nu die van Sephora, die is redelijk goed, maar toch niet echt waterproof. En weet iemand een site waar je Sephora online kunt bestellen? Want dat is niet echt overal verkrijgbaar en via Internet is meestal goedkoper.
Makeup Forever heeft ook een hele uitgebreide lijn waterproof make-up (oorspronkelijk ontworpen voor een dames waterpoloteamquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |