abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 21:32:21 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78610917
Weet iemand waar je als Nederlander zijnde (online) goedkoop Bobbi Brown make-up kunt kopen? Ik wil samen met mijn zusje volgende week in R'dam gaan kijken voor die concealer-kit. Kleurtje uitzoeken, testen en bij goedbevinden bestellen op internet

Iemand?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 15:31:53 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_78638571
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78639401
Deze lippenbalsem kan ik echt iedereen aanraden: Lucas' Papaw Ointment
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78639508
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
[ afbeelding ]
http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kreeg hier toevallig laatst een mail over.
Gebruik zelf wel veel producten van dermalogica waar ik erg over te spreken ben.,

Koop het alleen nooit in NL maar altijd via ebay of een Engelse webshop.
Anders ga ik failliet
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 16:52:21 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_78642122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef progje het volgende:

[..]

http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kreeg hier toevallig laatst een mail over.
Gebruik zelf wel veel producten van dermalogica waar ik erg over te spreken ben.,

Koop het alleen nooit in NL maar altijd via ebay of een Engelse webshop.
Anders ga ik failliet
Mmm klinkt een beetje eng met die naaldjes, ik zoek meer een soort scrub, dat is die Renewex ook, maar dan een wat "sterkere" dan de normale.
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:33:31 #257
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78643844
Ok Burdie, je hebt me overgehaald Ik heb valse wimpers gekocht 3 paar voor 89cent bij de action.
Hopelijk smeer ik mezelf niet onder Moet je die dingen op plakken voor je mascara of erna Komt dat dan ook niet psies op je eyeliner lijn terecht?

Heb geen ervaring dus met die dingen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:36:58 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78643950
Whehe.
Heb je er ook *goede* lijm bij gekocht? Anders heb je er waarschijnlijk alsnog weinig aan . De lijm die bij die wimpers zit, gooi ik standaard weg (behalve bij die van de hema, daarvan is de lijm wel oké).

Maar zo moet het:
- zorg dat je wimpers schoon en vetvrij zijn
- doe lijm op de nepwimpers
- even laten drogen
- nepwimpers op je eigen wimpers leggen en met de achterkant van een pincet of een bokkenpootje richting je ooglid duwen
- mascara opdoen

Er staan op youtube genoeg filmpjes die het uitleggen en laten zien .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:44:38 #259
52349 purplerose
pi_78644212
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Burdie het volgende:
Whehe.
Heb je er ook *goede* lijm bij gekocht? Anders heb je er waarschijnlijk alsnog weinig aan . De lijm die bij die wimpers zit, gooi ik standaard weg (behalve bij die van de hema, daarvan is de lijm wel oké).

Maar zo moet het:
- zorg dat je wimpers schoon en vetvrij zijn
- doe lijm op de nepwimpers
- even laten drogen
- nepwimpers op je eigen wimpers leggen en met de achterkant van een pincet of een bokkenpootje richting je ooglid duwen
- mascara opdoen

Er staan op youtube genoeg filmpjes die het uitleggen en laten zien .
Filmpjes op gaat snorren
hmm, er zit uiteraard lijm bij maar waar kan ik dan goede lijm vandaan halen, gewoon de kruidvat?

Je doet dus wimpers op na het opdoen van oogschaduw en eyeliner maar voor de mascara, begrijp ik zo goed?

*offtopic* Me laarzen met 70ies spekzolen worden donderdag geleverd! *einde offtopic*
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:52:54 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78644485
Ik zou ff de Sephora in lopen, of een feestwinkel ( ! ) en dan vragen naar het merk 'make up studio'. Kost 4 euro ongeveer .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:58:52 #261
52349 purplerose
pi_78644716
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ff de Sephora in lopen, of een feestwinkel ( ! ) en dan vragen naar het merk 'make up studio'. Kost 4 euro ongeveer .
En die lijm is dan een soort bisonkit voor nep wimpers?
*noteert make up studio*
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:10:04 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78645128
Welnee, maar de lijm die erbij zit wel .
Goede wimperlijm droogt niet zo snel (zodat je genoeg tijd hebt om de wimpers netjes aan te brengen), droogt kleurloos op (zodat je geen 'restjes' lijm in je make-up ziet) en kan in één keer verwijderd worden (zodat je niet nog dagen met plakkerige ogen rondloopt). .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:18:58 #263
52349 purplerose
pi_78645438
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Burdie het volgende:
Welnee, maar de lijm die erbij zit wel .
Goede wimperlijm droogt niet zo snel (zodat je genoeg tijd hebt om de wimpers netjes aan te brengen), droogt kleurloos op (zodat je geen 'restjes' lijm in je make-up ziet) en kan in één keer verwijderd worden (zodat je niet nog dagen met plakkerige ogen rondloopt). .
Ah das idd wel beter dan lijmklonters overal te hebben of dat je wimper er ineens afvalt
pi_78645570
Heeft iemand hier ervaring met de foundation/concealer van Sephora? Ik heb een tijd lang EDM gebruikt en ben nu op zoek naar iets anders! Niet te duur want; arme student dus MAC zit er niet in tot ik later groot ben
Ik heb snel last van vette Tzones en de minerale poeders van EDM werkte wel erg goed!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:54:51 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78653177
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:

[ afbeelding ]
He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...
Vichy heeft een lijn voor dermabrasie, in de Normadermlijn, met verschillende stappen erin. Staat verder op de Vichy-site uitgelegd, maar daarvan kan ik niet copy-pasten. Denk dat je die producten ook kunt gebruiken, wellicht zelfs in combi met je oude apparaat.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:39:32 #266
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78660508
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Graftonst het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de foundation/concealer van Sephora? Ik heb een tijd lang EDM gebruikt en ben nu op zoek naar iets anders! Niet te duur want; arme student dus MAC zit er niet in tot ik later groot ben
Ik heb snel last van vette Tzones en de minerale poeders van EDM werkte wel erg goed!
Bedoel je van Sephora eigen merk? Ik heb van hen alleen de primer en dat vind ik prutspul, zorgt er alleen voor dat al mijn soorten foundations er gladder op zitten (op zich positief zou je denken...) maar ook veel sneller van mijn gezicht af is/glijdt

De Essence Matt and Clear (of was het andersom?) is een aanrader, 3,49 euro bij Kruidvat. Als het je kleur is (keuze uit 4 kleuren), issie perfect voor elke dag en hij is olievrij (gel-water-basis) dus prima te gebruiken met een vettige huid. Afglijden van je vette T-zone zal je altijd wel houden, da's met geen enkele foundation helemaal te voorkomen.
Geen superdekking, eerder vrij licht, maar dat vind ik voor doordeweeks ook wel prettiger, maar goed, dat ben ik

Ik heb de Max Factor Second Skin nu een aantal dagen uitgeprobeerd en da's wel heel erg fijn spul. Ik hoef niet af te poederen ofzo, het droogt heel erg netjes op. Afpoederen zorgt er zelfs voor dat het te droog wordt, dus is zelfs af te raden.
Als je hem goed uitsmeert op je huid (dus echt niet teveel gebruiken) is het gewoon echt als je eigen huid, omdat het er als het ware intrekt i.p.v. op ligt. Net als een goede dagcrème die lekker in je huid trekt i.p.v. een vet glimbekkie veroorzaakt. Wel kost het iets meer tijd om goed uit te smeren vind ik.
Hij is wel meer dekkend en dat hoeft van mij niet voor elke dag, maar voor het weekend en een feestje issie erg fijn.
pi_78673583
Ja ik bedoelde inderdaad van het eigen merk. Ik had inderdaad ook naar de primer gekeken maar dat is dan dus geen aanrader. Ik lees vooral veel wisselende verhalen over de foundations, daarintegen wel veel goede verhalen over het concealer palette van Sephora eigen merk dus ik denk dat ik die wel ga uitproberen.
Ik zal eens bij de kruidvat binnenlopen om te kijken naar de Essence Matt & Clear! Voor dat geld is hij het proberen wel waard, (als de goede kleur erbiij zit).
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 11:13:05 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_78673981
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...
Vichy heeft een lijn voor dermabrasie, in de Normadermlijn, met verschillende stappen erin. Staat verder op de Vichy-site uitgelegd, maar daarvan kan ik niet copy-pasten. Denk dat je die producten ook kunt gebruiken, wellicht zelfs in combi met je oude apparaat.
Oh dan ga ik eens bij Vichy kijken, ik heb nog wel een potje Renewex scrub kunnen bemachtigen via Ebay uit Engeland, maar dat is denk ik wel het allerlaatste.

Iemand nog tips voor waterproof oogpotloden (voor onder je oog dus, geen eye-liner). Ik gebruik nu die van Sephora, die is redelijk goed, maar toch niet echt waterproof. En weet iemand een site waar je Sephora online kunt bestellen? Want dat is niet echt overal verkrijgbaar en via Internet is meestal goedkoper.
niet zo tof doen
pi_78678812
Gebruikt er iemand hier id bare minerals?
pi_78688942
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef P.F het volgende:
Gebruikt er iemand hier id bare minerals?
Ik niet maar ik dacht er wel aan om het te proberen. Gebruik jij het wel?
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:41:14 #271
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78695849
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef Graftonst het volgende:
Ja ik bedoelde inderdaad van het eigen merk. Ik had inderdaad ook naar de primer gekeken maar dat is dan dus geen aanrader. Ik lees vooral veel wisselende verhalen over de foundations, daarintegen wel veel goede verhalen over het concealer palette van Sephora eigen merk dus ik denk dat ik die wel ga uitproberen.
Ik zal eens bij de kruidvat binnenlopen om te kijken naar de Essence Matt & Clear! Voor dat geld is hij het proberen wel waard, (als de goede kleur erbiij zit).
Bedoel je deze?

Ik gebruik het niet, het waren allemaal mijn kleuren niet helaas. Kan hem wel opsturen als je wilt? Heb alleen elke kleur even met een kwast geswatchd. Ik doe er toch niets mee.
PM maar als je interesse hebt
  FOK!fossiel donderdag 4 maart 2010 @ 10:37:03 #272
1455 Keroppi
kool kikker
pi_78721161
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Iemand nog tips voor waterproof oogpotloden (voor onder je oog dus, geen eye-liner). Ik gebruik nu die van Sephora, die is redelijk goed, maar toch niet echt waterproof. En weet iemand een site waar je Sephora online kunt bestellen? Want dat is niet echt overal verkrijgbaar en via Internet is meestal goedkoper.
Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberen
Chick on a mission
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:02:05 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78722089
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberen
Makeup Forever heeft ook een hele uitgebreide lijn waterproof make-up (oorspronkelijk ontworpen voor een dames waterpoloteam )
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 11:18:47 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_78722758
Bedankt, ik ga voor allebei eens rondsnuffelen, als het niet te duur is, koop ik het gewoon allebei om te proberen.
niet zo tof doen
pi_79123151
Ik geloofde nooit zo dat er echt zoveel verschil kon zitten en dure en goedkope make up maar had 'Touch éclat' van YSL gekregen van mijn moeder en ik moet zeggen dat het toch wel wonderen doet voor je wallen. Collega maakte ook meteen een opmerking dat ik er fris uit zag in mijn gezicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')