abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:18:23 #1
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_56743541
Sinds gisteren heb ik een abonnement bij Hi met eindeloos online. Vandaag ging ik internetten naar Youtube, blijkt dat ze 25 cent per minuut er voor vragen. Terwijl ik met T-Mobile wel gewoon de site kon bezoeken. Kortom hoezo eindeloos?! En het vreemde is dat ze heel groot er mee adverteren, terwijl T-Mobile dat niet doet en wel gewoon onbeperkt internet aanbieden. Ik heb nu een nieuw mobieltje met alles er op er aan, terwijl ik nu word beperkt door kut Hi/KPN.

Klacht: Adverteren met Eindeloos en 9,50 euro per maand betalen terwijl er wel gewoon beperkingen zijn.
pi_56743603
Eindeloos is als het goed is ook gewoon eindeloos gewoon 1244 opbellen en zeggen dat je je geld terugwilt... heel makkelijk...

Want je mag als het goed is ook eindeloos internetten voor 10 euro per maand... Misschien foutje in hun systeem
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_56743746
je kan eindeloos bellen en internetten zolang je rekeningnummer het toelaat

nee ik zou ook ff KS bellen
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:55:14 #4
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_56744445
Ik heb Hi en de consumentenbond gebeld. Hi geeft het 'door' (aan de prullenbak denk ik) en de consumentenbond die gaat het doorgeven aan een onderzoek afdeling (en de klachten verzamelen) of het niet misleidend is. Zo ja, dan gaan ze bij de reclame code comissie een klacht doen en kan Hi waarschijnlijk een boete krijgen. Maar ja, de consumentenbond kan er weinig aan doen, omdat het gewoon in de voorwaarden staat. Kortom voor mij nooit meer Hi, maar T-Mobile (of ze moeten in de tussentijd de voorwaarden aanpassen).

* nlboy is toch nog een klein beetje blij dat hij één jaar abonnement ipv van twee heeft afgesloten bij Hi.
pi_56744628
hi is
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:16:12 #6
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_56744975
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Eindeloos is als het goed is ook gewoon eindeloos gewoon 1244 opbellen en zeggen dat je je geld terugwilt... heel makkelijk...

Want je mag als het goed is ook eindeloos internetten voor 10 euro per maand... Misschien foutje in hun systeem
Nee helaas niet, Youtube en radiostreaming vallen niet onder eindeloos. Ik betaal nu 10 euro per maand extra voor eindeloos.
pi_56745364
Ik heb zelf ook KPN Hi Eindeloos Online en nog nooit dit probleem gehad (ook niet met YouTube), dus waarschijnlijk gewoon een foutje in hun systeem/administratie. (Overigens is Eindeloos Online niet letterlijk eindeloos, maar op basis van fair use.) Officieel mag je ook niet je mobiel op je laptop aansluiten om deze in te zetten als modem door gebruik te maken van draadloos internet via Eindeloos Online. Ach, een keertje in de trein is wel handig om even je mail op te halen. Ik denk dat dat niet zo'n probleem is.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:34:45 #8
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_56745526
Vreemd want wanneer ik naar Youtube wil gaan staat er het volgende:
quote:
Kosten YouTube
Let op, voor het bekijken van filmpjes geld een tarief van EUR 0,25 per minuut, ongeacht of je een databundel hebt of niet. Voor prepaid klanten is het bekijken technisch niet mogelijk.
> Naar YouTube


[ Bericht 0% gewijzigd door nlboy op 15-02-2008 11:56:46 ]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:37:40 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56745601
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
je kan eindeloos bellen en internetten zolang je rekeningnummer het toelaat

nee ik zou ook ff KS bellen
broeder luipaard

en 25 cnt per minuut voor youtube
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 15 februari 2008 @ 12:07:31 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_56746288
Net even nagevraagd, je betaalt apart voor streaming. Staat ook in de voorwaarden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56747012
Wat een kutstreek...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:20:58 #12
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_56747796
quote:
omdat het gewoon in de voorwaarden staat.
Lees dan ook eerst de voorwaarden als je een abbonement neemt
Op weg naar sint juttemes.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:26:43 #13
27699 Ravage
thinking about you
pi_56752300
en je kunt natuurlijk niet opzeggen want je hebt een eindeloze contractsduur
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 10 maart 2008 @ 09:18:19 #14
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_57278531
Ik heb het probleem gevonden. Wanneer ik de KPN start site bezoek word er automatisch verbinding gemaakt met Mobile Startsite, als ik dan Youtube bezoek krijg ik die melding. Maar wanneer ik gewoon verbinding heb met KPN Internet heb ik dat niet en als het goed is worden dan er geen kosten voor gerekend.

bron
  maandag 17 maart 2008 @ 14:44:12 #15
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57432337
quote:
1. Normaal gebruik; Met Eindeloos online kun je binnen Nederland feitelijk onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon of PDA. Surf Mobiel is niet bedoeld voor het gebruik van je mobiele telefoon of PDA in combinatie met je laptop – al dan niet via bluetooth.
Dit houdt in dat je op jouw mobiele telefoon of PDA:

kan surfen op het Internet via een browser op je telefoon of PDA
e-mail kan ophalen en verzenden op basis van het POP3 en SMTP protocol
kan chatten via Hi Messenger, msn messenger, Hyves messenger en alle overige chat toepassingen die in de mobiel portals van Hi te benaderen zijn
foto’s kan ophalen en versturen per e-mail
de weg kan vinden met behulp van een navigatie applicatie
kan e-mailen via webmail diensten, zoals Hotmail en GMail

Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon.


2. Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:

Voice-over-IP en aanverwante toepassingen
Applicaties die e-mail automatisch afleveren op je mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
een bedrijfsnetwerk via een Virtual Private Network verbinding

3. De simkaart behorende bij de aansluiting waarop je Eindeloos online hebt afgesloten, mag alleen worden gebruikt in een mobiele telefoon.


4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.


5. Eindeloos online kan alleen afgesloten worden in combinatie met de volgende spraak abonnementen:


Alle KPN Mobiel en Flexibel spraak abonnementen
Alle Hi spraak abonnementen
6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.


7. Indien je geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online (zie 1) zal Hi je hierover informeren en verzoeken het gebruik aan te passen. Hierbij geven wij tevens aan wat het gemiddelde dataverbruik van alle overige abonnees van Eindeloos online is. Je krijgt minimaal 2 keer de kans om jouw gebruik aan te passen. Indien je ondanks onze verzoeken blijvend geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online, heeft Hi het recht het abonnement te beëindigen en jou een aanbod te doen voor een opvolgend abonnement.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57434114
niet een hele beroerde voorwaarden als is web,n walk van t-mobile wel beter
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57435214
Apart betalen voor streaming? Hoe zien ze dat dan, sniffen ze je verbinding? Streaming is ook gewoon een verbinding waar data overheen gaat net zoals je hotmail en hyves...

Ik zal pas gaan denken over een nieuwe mobiele telefoon met internet als ik zelf mag bepalen wat ik met m'n internetverbinding doe. Daaronder valt ook het aansluiten op een laptop onderweg, zodat ik met m'n vertrouwde en volledige browser en e-mailprogramma verbinding kan maken.

Tot die tijd bel en sms ik wel met m'n oude Nokia 6510
pi_57435904
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:34 schreef nlboy het volgende:
Vreemd want wanneer ik naar Youtube wil gaan staat er het volgende:
[..]
Ik krijg een hele andere melding, namelijk:
quote:
Informatie:

YouTube voor mobiel is een gegevensintensieve toepassing. We raden je aan bij je mobiele serviceprovider een upgrade uit te voeren naar een contract voor onbeperkte data om aanvullende kosten te vermijden.
Ik heb ook Hi Eindeloos Online, echter wordt deze melding door YouTube zelf gegenereerd en niet door Hi.
pi_57436667
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:26 schreef Henno het volgende:
Apart betalen voor streaming? Hoe zien ze dat dan, sniffen ze je verbinding? Streaming is ook gewoon een verbinding waar data overheen gaat net zoals je hotmail en hyves...
Sniffen? Nee joh, niet zo moeilijk. Het verkeer gaat gewoon via een proxy van KPN. Daar is youtube gewwon een bekend adres dat voor veel verkeer zorgt.
Gewoon de proxy eruit mikken en verder doen. Doe ik bij Vodafone ook, nergens last van.
pi_57436680
je moet even zoeken op tweakers, daar heb ik iets gelezen over dat je met een ander profiel (en niet Hi startsite oid) wel gewoon op youtube kan. Tevens gegronde klacht,

eindeloos is niet eindeloos
  maandag 17 maart 2008 @ 19:17:23 #21
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57437139
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:54 schreef Osramp het volgende:

[..]

Sniffen? Nee joh, niet zo moeilijk. Het verkeer gaat gewoon via een proxy van KPN. Daar is youtube gewwon een bekend adres dat voor veel verkeer zorgt.
Gewoon de proxy eruit mikken en verder doen. Doe ik bij Vodafone ook, nergens last van.
uhm, begrijp ik het goed als ik dan zeg dat kpn dan niet kan detecteren dat je video's bekijkt.? ik snap het namelijk niet helemaal.. wil graag ook youtube'n, maar dan niet extra betalen.. je schijnt ¤7,50 per MB te moeten betalen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57439237
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:17 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

uhm, begrijp ik het goed als ik dan zeg dat kpn dan niet kan detecteren dat je video's bekijkt.? ik snap het namelijk niet helemaal.. wil graag ook youtube'n, maar dan niet extra betalen.. je schijnt 7,50 per MB te moeten betalen
Hoe belangrijk je Youtube kan vinden.....Maar zonder proxy van Hi/Kpn wordt het moeilijk om direct dergelijke controles/blokkeringen uit te voeren. Wel verbruik je (voor dat contract) achterlijk veel data en dat merken ze wel hoor. Dat soort verbindingen is bedoeld voor mobiele sites die niet veel dataverkeer genereren en niet voor normaal browsen.
Ook het gebruik van een laptop is niet te detecteren, behalve door het feit dat je uitsluitend normale paginas opvraagt ipv mobiele paginas. Een pagina waar ook een mobiele versie van bestaat, schakelt normaal gezien gewoon over naar die versie zodra PocketIE gedetecteerd wordt. Met een laptop heb je dat niet en vliegt je dataverbruik omhoog. Een halfuurtje surfen is al snel 10MB waar je per maand geachte wordt hooguit 30MB te verbruiken. Bij Vodafone is dat namelijk het gemiddelde. Daar kun je dan wel 10x overheen gaan, maar dan zit je nog aan de FUP in 15 uurtjes heel basaal surfen. Met streams haal je snel 10MB in een paar minuten.
Als je echt onbeperkt wilt moet je Tmobile pakken, al is die snelheid erg laag. Volgens mij te laag voor streaming video, zou je moeten testen.
pi_57442655
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef Osramp het volgende:

[..]

Hoe belangrijk je Youtube kan vinden.....Maar zonder proxy van Hi/Kpn wordt het moeilijk om direct dergelijke controles/blokkeringen uit te voeren. Wel verbruik je (voor dat contract) achterlijk veel data en dat merken ze wel hoor. Dat soort verbindingen is bedoeld voor mobiele sites die niet veel dataverkeer genereren en niet voor normaal browsen.
Ook het gebruik van een laptop is niet te detecteren, behalve door het feit dat je uitsluitend normale paginas opvraagt ipv mobiele paginas. Een pagina waar ook een mobiele versie van bestaat, schakelt normaal gezien gewoon over naar die versie zodra PocketIE gedetecteerd wordt. Met een laptop heb je dat niet en vliegt je dataverbruik omhoog. Een halfuurtje surfen is al snel 10MB waar je per maand geachte wordt hooguit 30MB te verbruiken. Bij Vodafone is dat namelijk het gemiddelde. Daar kun je dan wel 10x overheen gaan, maar dan zit je nog aan de FUP in 15 uurtjes heel basaal surfen. Met streams haal je snel 10MB in een paar minuten.
Als je echt onbeperkt wilt moet je Tmobile pakken, al is die snelheid erg laag. Volgens mij te laag voor streaming video, zou je moeten testen.
[Offtopic]
ik heb een mentaal gebrek
[/Offtopic]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_60708632
Ik was blij dat ik dit bericht had gelezen. Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd, dat kan dus binnen 8 dagen. Ik had een Hi abonnement met een HTC Touch Diamond afgesloten voor 2 jaar met eindeloos internet. Maar ik kon dan mijn you tube niet gebruiken op het toestel. Dat vind ik echt een tekort koming. Tevens hadden ze het bij Ritel nergens vermeld. Dus ze deden ook niet moeilijk. Maar het is echt niet eerlijk van Hi om eindeloos internet te verkopen met deze voorwaarden. Dus ik blijf gewoon bij Vodafone, kan ik gewoon filmpjes downloaden.
pi_60708663
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:20 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:

[..]

Lees dan ook eerst de voorwaarden als je een abbonement neemt
Stond niet in de voorwaarden vermeld, wel op de website van Hi. Maar als je in de winkel het abonnement afsluit kun je dat niet lezen. Dus je kunt het gewoon annuleren binnen 8 dagen bij een winkel!!.
pi_61643797
Iemand al een update hoe dit te fixen?

Ik heb t toegangspunt: mobiele startsite, uit mn n95 gemikt... Heb alleen nog KPN Internet.
pi_61643863
Vriendinnetje van me zat thuis even zonder internet, gebruikte ook Hi, en kreeg 40 euro bijtelling, omdat ze meer dan 10x het "normale" gebruik overschreed.

Ik heb zelf T-Mobile, ook net verhuisd en zonder vast internet, en ik kan gewoon onbeperkt up- en downloaden, nog best snel ook.
pi_61643956
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef Osramp het volgende:

Als je echt onbeperkt wilt moet je Tmobile pakken, al is die snelheid erg laag. Volgens mij te laag voor streaming video, zou je moeten testen.
De T-Mobile van 20 euro redt dat prima. Vloeiend YT. Ik zit er ook via mijn laptop mee op gewoon internet, en soms upload ik foto's in hi-res met 30 kb per sec.
pi_61644806
Dit topic is van 6 maanden geleden. Is er in de tussentijd wat veranderd? Hoe staat het er nu voor? Mag je nu wel youtube filmpjes bekijken zonder extra bij te betalen?

Edit: Ik doel op kpn
pi_61644875
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Moozzie het volgende:
Dit topic is van 6 maanden geleden. Is er in de tussentijd wat veranderd? Hoe staat het er nu voor? Mag je nu wel youtube filmpjes bekijken zonder extra bij te betalen?

Edit: Ik doel op kpn
Dat verhaal van dat vriendinnetje van mij met 40 euro rekening is recent, dus ik ben bang van niet.
pi_61645189
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat verhaal van dat vriendinnetje van mij met 40 euro rekening is recent, dus ik ben bang van niet.
Wat een naaiers bij kpn... Ik heb vorige vrijdag een telefoon besteld en wil daar ook internet bij. Dat ding kan een hoop met internet. Maar als ik daar nog extra per minuut voor moet gaan dokken (naast het onbeperkte internet abbo) dan zal ik daar geen gebruik van maken. Dus zit ik met een telefoon waarvan ik de helft niet kan gebruiken. Dus dan maar niet... ga ik wel naar een andere. Ze zullen me bellen wanneer de telefoon er is en dan zal ik hem uit de winkel ophalen (zodat ik kan kijken of ik het wel leuk vind) en zal ik het even navragen. Als het blijkt dat ik niet mag youtube'n of streamen dan gaat het feest niet door
pi_61645308
Haha zonder eindeloos online is het pas duur ik was pas een minuutje op internet, 1,65 waarvan ie 50 seconden aan het laden was
pi_61645397
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Haha zonder eindeloos online is het pas duur ik was pas een minuutje op internet, 1,65 waarvan ie 50 seconden aan het laden was
lol

Maarja het gaat er mij gewoon om dat als ze zeggen eindeloos dat ik niet extra wil dokken omdat het toch stiekem niet eindeloos is
pi_61645703
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Haha zonder eindeloos online is het pas duur ik was pas een minuutje op internet, 1,65 waarvan ie 50 seconden aan het laden was
Dat klopt. Want moderne telefoons openen niet meer gewoon wappagina;s, maar gewoon volwaardige websites. En soms zijn die vrij groot ja
pi_61645911
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat klopt. Want moderne telefoons openen niet meer gewoon wappagina;s, maar gewoon volwaardige websites. En soms zijn die vrij groot ja
Ja ik was even op fok. Sowieso vind ik het heel irritant, je kunt niets lezen, en als ik dan zoomde dan zoomde ik weer te ver
pi_61645980
Maar kun je met Pocket Internet Totaal(oid) van T-Mobile wel op YouTube? Ik krijg ook die berichten maar dat lijkt me standaard iets van YT zelf. Heb een HTC.
pi_61646285
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik was even op fok. Sowieso vind ik het heel irritant, je kunt niets lezen, en als ik dan zoomde dan zoomde ik weer te ver
Fok heeft een mobiele skin. Die werkt super. Niets zoomen of opzij scrollen.
pi_61646539
De voorwaarde is nog hetzelfde als hierboven dus dat wordt geen youtube filmpjes kijken als ik me verveel
  Grootste baggeraar 2022 maandag 15 september 2008 @ 17:02:12 #39
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_61649721
Je wordt eindeloos genaaid, logisch toch?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61649824
Ik heb eindeloos online, kost 10 euri per maand en ik zit er ook doodleuk mee te internetten op mijn laptop Via vpn, bluetooth enzo, en ik heb nog nooit meer hoeven te betalen, hoe hard ik ook download
pi_61650688
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:05 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb eindeloos online, kost 10 euri per maand en ik zit er ook doodleuk mee te internetten op mijn laptop Via vpn, bluetooth enzo, en ik heb nog nooit meer hoeven te betalen, hoe hard ik ook download
Maar stream je ook?
pi_61650899
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef patrickR het volgende:
Ik was blij dat ik dit bericht had gelezen. Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd, dat kan dus binnen 8 dagen. Ik had een Hi abonnement met een HTC Touch Diamond afgesloten voor 2 jaar met eindeloos internet. Maar ik kon dan mijn you tube niet gebruiken op het toestel. Dat vind ik echt een tekort koming. Tevens hadden ze het bij Ritel nergens vermeld. Dus ze deden ook niet moeilijk. Maar het is echt niet eerlijk van Hi om eindeloos internet te verkopen met deze voorwaarden. Dus ik blijf gewoon bij Vodafone, kan ik gewoon filmpjes downloaden.
Heb je op die htc ook messenger zitten, ik heb m nl van T-mobile en daar zit tie niet op.
pi_61651035
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:33 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Maar stream je ook?
Youtube filmpjes en internetradio lijkt me 'streamend' genoeg
pi_61651143
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Youtube filmpjes en internetradio lijkt me 'streamend' genoeg
Nice
  maandag 15 september 2008 @ 21:30:14 #45
75556 erkel
back from Dagestan
pi_61657962
Die beperkingen waren van te voren gewoon bekend hoor en daar ging je mee akkoord.
Weisst
pi_61660480
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef erkel het volgende:
Die beperkingen waren van te voren gewoon bekend hoor en daar ging je mee akkoord.
Ik vind het wel kut beperkingen fair use oke, maar niet eens een paar youtube filmpjes mogen kijken als je je verveelt...
pi_61686352
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Youtube filmpjes en internetradio lijkt me 'streamend' genoeg
Nee, You Tube is en flash-applicatie, dus geen stream...

Ben van een duur Flat Fee Lite abo van de KPN naar zo'n 9,95 abootje gegaan met mijn Diamandje en ook ge-You Tubed via het KPN-netwerk....niets op mijn rekening van gezien hoor....
Take on the situation, but not the torment ...
pi_61686459
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef flexster het volgende:
je moet even zoeken op tweakers, daar heb ik iets gelezen over dat je met een ander profiel (en niet Hi startsite oid) wel gewoon op youtube kan. Tevens gegronde klacht,

eindeloos is niet eindeloos
Wou ik zeggen, mik die mobiele startsite eruit en zet 'internet' (zonder poxy) als toegangspunt.....werkt als een trein !
Take on the situation, but not the torment ...
pi_61686492
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Nee, You Tube is en flash-applicatie, dus geen stream...
YT mobile speelt in RealPlayer af op mijn telefoon. Of zou RealPlayer flash spelen?
pi_61801865
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef patrickR het volgende:
Ik was blij dat ik dit bericht had gelezen. Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd, dat kan dus binnen 8 dagen. Ik had een Hi abonnement met een HTC Touch Diamond afgesloten voor 2 jaar met eindeloos internet. Maar ik kon dan mijn you tube niet gebruiken op het toestel. Dat vind ik echt een tekort koming. Tevens hadden ze het bij Ritel nergens vermeld. Dus ze deden ook niet moeilijk. Maar het is echt niet eerlijk van Hi om eindeloos internet te verkopen met deze voorwaarden. Dus ik blijf gewoon bij Vodafone, kan ik gewoon filmpjes downloaden.
Ik heb nu ook een abonnement met eindeloos oline. Maar kan je dat echt binnen 8 dagen opzeggen. en staat ook ergens?
pi_61802381
Je kan op je telefoon ook bijvoorbeeld Vtap zetten. Toen ik vodafone had kon ik ook niet youtube streamen. Vtap download het filmpje als het ware inplaats van streamen. Werkt ook. Niet optimaal maar het is iets.

Nu heb ik t-mobile.. Daar werkt youtube wel weer, beetje vreemd allemaal
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 21 september 2008 @ 18:54:42 #52
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_61805323
Bij Windows Mobile gewoon geen proxy server instellen en alles werkt gewoon...
pi_61805407
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:54 schreef Spike1506 het volgende:
Bij Windows Mobile gewoon geen proxy server instellen en alles werkt gewoon...
Maar dan moet je alsnog betalen geloof ik.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 21 september 2008 @ 19:03:05 #54
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61811401
Gewoon overstappen naar T-Mobile. Heb een mobiel-internet-usb-stick met een abbo van 15 euro per maand. YouTube, internet radio, etc. gaan allemaal heerlijk vloeiend . Ben sinds kort verhuist dus heb dat nu als internet thuis, maar ik heb nog geen haast om een vaste verbinding aan te vragen, werkt prima zo .

Hi zuigt qua mobiel internet, alleen de snelheid is beter .
pi_61811737
Hi is vervelend, heb precies het zelfde. Bovendien sturen ze enorm vage facturen en gaat er naar mijn weten van alles mis met die facturen. Ik schijn in de afgelopen 7 dagen meer dan 100 sms'jes verstuurd te hebben. Dat gaat er bij mij niet in. Jammer dat ik nog 2 jaar aan ze vast zit.
pi_61820207
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef cucemodre het volgende:
Hi is vervelend, heb precies het zelfde. Bovendien sturen ze enorm vage facturen en gaat er naar mijn weten van alles mis met die facturen. Ik schijn in de afgelopen 7 dagen meer dan 100 sms'jes verstuurd te hebben. Dat gaat er bij mij niet in. Jammer dat ik nog 2 jaar aan ze vast zit.
Als jij een smsje stuurt die te lang is., die dus 2 smsjes in beslag neemt dan zie je op de fuctuur 2 keer 1 smsje
pi_61820230
Maar hij T-mobile heb je toch een los sms en bel bundel? En bij HI zit het in 1 ?
pi_61820692
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:05 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Als jij een smsje stuurt die te lang is., die dus 2 smsjes in beslag neemt dan zie je op de fuctuur 2 keer 1 smsje
Dat zal eens één keer gebeurd zijn..
  maandag 22 september 2008 @ 11:32:40 #60
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_61820831
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef cucemodre het volgende:
Hi is vervelend, heb precies het zelfde. Bovendien sturen ze enorm vage facturen en gaat er naar mijn weten van alles mis met die facturen. Ik schijn in de afgelopen 7 dagen meer dan 100 sms'jes verstuurd te hebben. Dat gaat er bij mij niet in. Jammer dat ik nog 2 jaar aan ze vast zit.
Ik zou gewoon een overzicht rekening vragen waar de smsjes naar verstuurd zijn. Als het niet klopt zou ik gewoon bezwaar indienen.
  maandag 22 september 2008 @ 11:35:27 #61
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_61820896
quote:
Goed zo! Nu nog het woord 'eindeloos' aanpakken, want in vind het helemaal niet eindeloos. Ik weet igg zeker dat ik weer terug ga naar T-Mobile, want Hi heeft mij ook nog eens de eerste maand genaaid. Heb toen een bezwaar aangemaakt, maar nog steeds geen reactie van ze gekregen.
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
Maar hij T-mobile heb je toch een los sms en bel bundel? En bij HI zit het in 1 ?
Met relax heb je alleen een belbundel (en betaal je appart voor sms m.u.v. als je een smsbundel neemt).
Met flex heb je een 'geldbundel' waar je zowel je smsjes als belminuten mee betaald.

[ Bericht 17% gewijzigd door nlboy op 22-09-2008 11:44:34 ]
pi_61821424
Dit staat allemaal gewoon in de voorwaarden.
Wel sad btw, noem het dan geen eindeloos online
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_61821466
Via welke access point maak je verbinding ts? 'mobiele startsite' gaat via een proxy. Probeer het met 'KPN Internet' dan zien ze niet als je streaming audio/video gebruikt.
What? No. We can't stop here. This is bat country.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:58:28 #64
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_61845789
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Mushi het volgende:
Via welke access point maak je verbinding ts? 'mobiele startsite' gaat via een proxy. Probeer het met 'KPN Internet' dan zien ze niet als je streaming audio/video gebruikt.
Ja eerst koos mijn telefoon automatisch 'Mobile startsite' als verbinding, maar sinds een update voor mijn telefoon kon ik kiezen voor KPN Internet. Dus ik heb die melding van YouTube niet meer.
pi_62239129
Meer informatie over Eindeloos Online (9.95):
De nieuwe Hi data abonnementen zijn geschikt voor i-mode/wap & internet gebruik via de mobiele telefoon/smartphones/pda’s.

Eindeloos Online
Voor ¤ 9,95 per maand koopt een klant het totale gebruik van mobiel internet en email af. Dit Flat Fee abonnement is speciaal voor klanten die vaak gebruik willen maken van internet en email op hun mobiel.

Kenmerken

De data snelheid is gelimiteerd tot 128 Kbps download / 64 Kbps upload.
Werkt op elk toestel en bij elk Hi abonnement.
De voordeelopties kunnen worden stopgezet door te bellen 1200 (klantenservice). De voordeeloptie wordt na het einde van de lopende maand plus de eerste volle maand gestopt.

Voorwaarden

De Hi data abonnementen zijn enkel verkrijgbaar in combinatie met een spraak abonnement.
Het is niet toegestaan deze abonnementen te gebruiken i.c.m. een laptop of voor Voice-over-IP diensten.
Het bekijken van streaming video’s wordt apart in rekening gebracht.
Op de FlatFee is een fair use policy van toepassing. Als een klant exponentieel (10x) meer verbruikt dan dat klanten met dit abonnement gemiddeld verbruiken, wordt de klant door KPN verzocht het verbruik te matigen.
Alle toestellen kunnen gebruikt worden, mits deze over de juiste instellingen beschikken. Bij nieuwe abonnementen worden de instellingen per sms verzonden zodra de klant zich aanmeldt op het netwerk. Bestaande klanten kunnen de instellingen zelf opvragen door Ja te smssen naar 8040.
  maandag 24 november 2008 @ 15:22:24 #66
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_63479347
crap kpn
  maandag 1 december 2008 @ 11:44:58 #67
236902 Ch4orp
Sta open voor alles
pi_63664024
Als je nou goed lees naar de Fair use Policy zie je dat er staat.

Streamen van video's en radio's in het " BUITENLAND" worden er kosten apart verrekend.
Dus je zou geen rekening moeten krijgen als je video's op youtube streamt. Dat houdt wel in dat je niet meer dan 25mb x10 = 250mb ... dat is is echt het limiet wil je geen officiele waarschuwing krijgen.

Ik heb pas een abonnement bij hi aangesloten, dus ik heb nu nog geen rekening. Ik heb nu in rond 2 weken 30,1mb gebruikt aan internet... dus als ik een aparte rekening krijgt omdat ik youtube filmpjes heb zitten streamen vind ik dat niet terecht!

ik wil over alles praten!
zolang het maar redelijk is
pi_63664209
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Moozzie op 01-12-2008 12:19:24 ]
pi_63665052
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Mushi het volgende:
Via welke access point maak je verbinding ts? 'mobiele startsite' gaat via een proxy. Probeer het met 'KPN Internet' dan zien ze niet als je streaming audio/video gebruikt.
Werkt hier ook prima ja. Die mobiele startsite hoef ik sowieso niet, dus dat profiel heb ik eraf gemieterd. Streaming ook...dus alles gaat nu via 'Mobiel Internet'.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zondag 7 december 2008 @ 21:59:09 #70
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_63835084
Ik heb ook eindeloos internetten op me omnia, maar wat moet ik betalen als ik wat doe ?
Als ik youtube kijk enzo moet ik betalen? als ik msn gebruik moet ik dan ook betalen ?
pi_63839925
Ik heb nu ook een nieuwe telefoon, de HTC Touch HD onder Hi! en heb nu 2 dagen beetje zitten internetten met me eindeloos online. Als ik dan een smsje stuur om mn saldo te checken krijg ik alsnog een bericht voor mn internet gebruik. Dan krijg ik iets in de zin van: gprs-0 abonnement verbruik 2,760 mb t.w.v. ¤30,-. Krijg je dit altijd ondanks dat het gratis is of betekent dit dat ik gewoon 30 piek kan gaan betalen?
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_63840666
Dat betekent dat je 30 piek mag gaan betalen.
pi_63841646
Waarom maken ze er geen reclame voor dat zij er niks meer voor vragen, ligt KPN buiten spel of ze voeren hetzelfde in.

Net als met de playstation, ze komen er nu pas mee dat je er blu-ray films op kan kijken, wtf
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63843558
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik heb nu ook een nieuwe telefoon, de HTC Touch HD onder Hi! en heb nu 2 dagen beetje zitten internetten met me eindeloos online. Als ik dan een smsje stuur om mn saldo te checken krijg ik alsnog een bericht voor mn internet gebruik. Dan krijg ik iets in de zin van: gprs-0 abonnement verbruik 2,760 mb t.w.v. ¤30,-. Krijg je dit altijd ondanks dat het gratis is of betekent dit dat ik gewoon 30 piek kan gaan betalen?
Waarschijnlijk dat je mag betalen ja. .

Mijn internetabbo werkte ook nog niet vanaf het begin, iets met activatie ofzo. Toen het eenmaal werkte besloot een snuggere Hi verkoper nog maar even te bellen om te vragen of ik misschien interesse had ik internet op m'n mobiel. Goede administratie!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 8 december 2008 @ 14:27:58 #75
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_63850875
wat voor smsje moet je sturen om te zien wat je huidige verbruik is dan ?
pi_63851241
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef tiemo het volgende:
wat voor smsje moet je sturen om te zien wat je huidige verbruik is dan ?
saldo naar 1244
als je eindeloos sms hebt, kun je ook nog 'saldo extra' smsen naar 1266 voor je smstegoed.

Beiden gratis overigens.
  maandag 8 december 2008 @ 14:46:50 #77
80089 kres
Komt goed...
pi_63851398
Ja dat vraag ik me ook af ???

Je kan ook naar je datateller kijken op je mobiel maar een sms-je is simpeler.....

EDIT


Zo net opgevraagd... ik zit veilig... Heb nog 58% van mijn bel en sms tegoed en 0,000 mb verbruikt van mijn data.... dus dat is wel vol ye houden..

Dan heb ik nog een vraag. Ik heb op mijn HTC touch pro een apart Youtube menu....
Daarmeee kan ik meteen in de youtube database zoeken....

Heb dus nog nooit een melding gezien de me er op wijst dat youtube extra kosten met zich mee brengt...

[ Bericht 64% gewijzigd door kres op 08-12-2008 14:52:05 ]
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_64987967
Spelletjes online spelen valt dat ook onder streamen?
Lange benen koud hoofd.
pi_64988134
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:36 schreef Volvoman het volgende:
Spelletjes online spelen valt dat ook onder streamen?
Nee
pi_64988225
Trouwens, iemand op GoT postte de volgende instellingen. Bij mij werken ze super
quote:
Ik heb een Hi abonnement en ik leg dus alles vanuit een Hi abonnement uit, maar bij KPN en Telfort zal het ongeveer gelijk zijn.Ook zijn de menu's en dergelijke voor andere Nokia's ongeveer hetzelfde.

Hier het stappenplan:

1. Zodra je je telefoon opstart krijg je meteen enkele smsjes met de instellingen. Druk op 'Opties' en dan op 'Opslaan' bij deze berichten om de instellingen op te slaan.

2. Ga in het hoofdmenu naar 'Instrumenten' > 'Instellingen' > 'Verbinding' > 'Toegangspunten'.
Als het goed is staat hier één of meerdere keren Mobiel Internet, eventueel met een cijfer erachter als de instellingen perongeluk vaker zijn opgeslagen.

3. Ga naar het hoogste nummer, deze is het laatste opgeslagen en bevat dus de meest recente instellingen, bijvoorbeeld 'Mobiel Internet(02)'.

4. Verwijder de 'Naam toeganspunt'. Hier zal nu 'geen' komen te staan.

5. Klik op 'Opties' > 'Geavanceerde instellingen'. Je krijgt nu een menu met Geavanceerde instellingen.

6. Ga naar 'Proxyserveradres' en wijzig deze ook naar een leeg veld zodat er 'geen' komt te staan.

7. Verander het 'Proxypoortnummer' in 0.

Kies in het vervolg wanneer je online gaat iedere keer het toegangspunt dat je hebt gewijzigd.

Dit was deel 1. Als je nu voor bijvoorbeeld de Internetradio App van Nokia je eigen gewijzigde toegangspunt als toegangspunt geeft, zullen er geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Om ook nog op youtube te komen, of andere streaming te kunnen openen met Realplayer moet je ook bij Realplayer nog wat opties aanpassen.

1. Ga in het hoofdmenu naar 'Instrumenten' > 'Instellingen' > 'Toepassingen' > 'Realplayer' > 'Streaming'.

2. Klik op Proxy. Je ziet hier wat instellingen. Wijzig de optie 'Proxy gebruiken' naar 'Nee'.

3. Ga terug en klik nu op 'Netwerk' Ook hier is weer een zooitje instellingen te vinden. Klik op 'Standaard Toegangspunt', en wijzig deze naar het door jou bewerkte toegangspunt.

Sla alle instellingen op en controleer nog één keer of ze allemaal goed staan.

Als het goed is (bij mij werkt het in ieder geval), kun je nu alle video en audio streaming ZONDER extra kosten. Onthoud wel goed iedere keer wanneer je verbinding maakt je aangepaste toegangspunt te selecteren. Je kunt deze ook als standaardtoegangspunt opgeven bij je browser bijvoorbeeld.
Je kunt alles nog even controleren door bijvoorbeeld een paar youtube filmpjes te kijken en de volgende dag Saldo naar 1244 te smsen. (Het verwerken duurt ongeveer een dag).


Ik hoop dat ik hiermee wat mensen kan helpen. Misschien dat ook de mensen met een ander merk toestel hier nog wat nuttigs uit kunnen halen.

Mark
pi_64988504
Ik zou eerder klagen over die 128kbit
pi_64996662
tvp omdat ik bij KS werk
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:23:11 #83
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_65353297
KUT 128kbit, verschrikkelijk gewoon...het is EINDELOOOOSSS TRAAG JA
pi_65383124
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef Relneger18 het volgende:
KUT 128kbit, verschrikkelijk gewoon...het is EINDELOOOOSSS TRAAG JA
Wat voor simkaart heb je?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_65384348
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef Relneger18 het volgende:
KUT 128kbit, verschrikkelijk gewoon...het is EINDELOOOOSSS TRAAG JA
Haha ja inderdaad, zelfs met een USIM om te janken
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_65386765
Inderdaad het begint mij ook steeds meer tegen te staan die snelheid.
  maandag 26 januari 2009 @ 01:45:09 #87
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_65407977
Wow, zijn er nog steeds mensen die KPN gebruiken? KPN support is waardeloos. KPN internet (behalve XS4ALL natuurlijk heh) is waardeloos, KPN mobiel internet is helemaal waardeloos.

Je hebt drie 'grote' keuzes voor mobiel internet:

KPN - kutskolereklote, 128 kbps, FUP, allerlei onzin zoals extra betalen voor streaming video
Vodefone - snelheid ongelimiteerd, FUP, daadwerkelijke snelheid meestal snel, maar niet max
T-Mobile, 384 kbps, ongelimiteerd (data + tethering), je krijgt precies wat geadverteerd wordt *

Alle drie kosten ze +- 10 euro. Waarom zou iemand in godsnaam voor KPN gaan? Is gewoon een domme/onwetende/matige actie. Als casual mobiel internetter is vodafone het beste wat je kan nemen, ga je ook regelmatig je laptop aan je telefoon hangen of bruut veel verbruiken, dan neem je T-Mobile (met wellicht een sneller/duurder abbo). Sim-pel. Nou ophouden met huilen en de volgende keer gewoon even checken wat je koopt, voor je het koopt.
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_65408180
T-Mobile zelf is natuurlijk wel weer kut, maar echt ongelimiteerd is wel relaxed...
pi_65590742
Even een kleine kick want er is ahum goed nieuws!
Per 1 april gaat de snelheid van 128kbps naar 384 kbps.
En Per 1 Februari hoef je met een eindeloos online bundel niet meer te betalen voor streaming.
Bron: Tweakers Forum.
Van de snelheidsverhoging heb ik nog niks terug kunnen vinden maar dat van de afschaffing van de streaming tarieven staat op de hi site
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_65591565
Ik betaal toch al niets voor streaming dus dat boeit niet. De snelheidsverhoging is wel zeer relaxed!
pi_65593708
Dus als ik een tientje betaal voor dat KPN online gedoe voor op mijn mobiel, kan ik genieten van de verhoging? Ik weet niet precies welk abonnement ik heb voor het internetten, het is in ieder geval een tientje bovenop mijn huidige maandelijkse telefoonkosten.
pi_65616225
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:25 schreef emokid het volgende:
Dus als ik een tientje betaal voor dat KPN online gedoe voor op mijn mobiel, kan ik genieten van de verhoging? Ik weet niet precies welk abonnement ik heb voor het internetten, het is in ieder geval een tientje bovenop mijn huidige maandelijkse telefoonkosten.
Dat van de snelheidsverhoging is nog niet helemaal zeker, met of zonder een kpn/hi mobiel internet pakketje het zal voor iedereen verhoogd worden
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:33:01 #93
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_65759257
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:45 schreef kikoooooo het volgende:
Trouwens, iemand op GoT postte de volgende instellingen. Bij mij werken ze super
[..]
Thanks! Nu is het wachten op de rekening
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_65760012
En mensen maar zeiken op de iPhone + T-Mobile .
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:31:44 #95
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_65988102
Kleine update:
quote:
. Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Bron: Hi.nl
pi_65995337
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Spike1506 het volgende:
Kleine update:
[..]

Bron: Hi.nl
Spuit 2006
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 22 februari 2009 @ 16:30:34 #97
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_66344051
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

hoeveel bedragen die extra verkeerskosten dan?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zondag 22 februari 2009 @ 16:31:28 #98
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_66344083
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:30 schreef Gstyles het volgende:
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

hoeveel bedragen die extra verkeerskosten dan?
Afhankelik van land en operator.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 22 februari 2009 @ 16:36:25 #99
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_66344247
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:31 schreef qu63 het volgende:

[..]

Afhankelik van land en operator.
lekker vaag.. maar heb je een lijst waarop je deze kosten kunt zien? en gaat het om de zoveel minuten online of zoveel MB gedownload?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zondag 22 februari 2009 @ 16:40:57 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_66344394
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:36 schreef Gstyles het volgende:

[..]

lekker vaag.. maar heb je een lijst waarop je deze kosten kunt zien? en gaat het om de zoveel minuten online of zoveel MB gedownload?
Ik weet niet of die lijsten er zijn eigenlijk..

Internetgebruik gaat trouwens (bijna) altijd per MB. Als je in NL al internet zonder een abo te hebben kost het je al gauw minimaal een euro per MB, dus tel daar nog wat bij op als je in het buitenland zit!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_66344800
Die lijsten zijn er wel http://www.hi.nl/web/show/id=213004
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zondag 22 februari 2009 @ 17:42:33 #102
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_66346481
hoe zit het dan met het onbeperkt internet van Telfort? is dat wel echt "onbeperkt"?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:15:57 #103
247618 benzoni
kpn Hi xperia man :-(
pi_66763381
Ik heb sinds 10 februari een Xperia met Hi eindeloos online....

Vind het internet bijster traag en ik kan 9 van de 10 keer niet eens een filmpje van youtube downloaden.

wat ik nóg erger vind.. is dat ik geen uitzendinggemist.nl kan kijken... als ik klik op 'bekijk deze video'... word er wel geladen na een volgende pagina, maar je ziet verder niks. geen filmpje.. niet eens een soort van 'player' of hoe je dat moet noemen.. gewoon een leeg scherm.

ook speel ik het voetbal managerspel hattrick... (www.hattrick.org) en die pagina word wel gewoon geladen.. dan moet je inloggen.. dat doe ik dan ook. (username+password) alleen hij logt niet in. de pagina 'ververst' zeg maar.. ik krijg dezelfde pagina weer voor me waar ik moet inloggen.

kan het misschien aan bepaalde instellingen liggen? en zo ja... welke ? of ligt het gewoon aan eindeloos online..

hoop trouwens wel dat vanaf 1 april het internet sneller word..! kpn loopt gewoon achter!
Ik ben een clown
pi_66766365
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef benzoni het volgende:
Ik heb sinds 10 februari een Xperia met Hi eindeloos online....

Vind het internet bijster traag en ik kan 9 van de 10 keer niet eens een filmpje van youtube downloaden.

wat ik nóg erger vind.. is dat ik geen uitzendinggemist.nl kan kijken... als ik klik op 'bekijk deze video'... word er wel geladen na een volgende pagina, maar je ziet verder niks. geen filmpje.. niet eens een soort van 'player' of hoe je dat moet noemen.. gewoon een leeg scherm.

ook speel ik het voetbal managerspel hattrick... (www.hattrick.org) en die pagina word wel gewoon geladen.. dan moet je inloggen.. dat doe ik dan ook. (username+password) alleen hij logt niet in. de pagina 'ververst' zeg maar.. ik krijg dezelfde pagina weer voor me waar ik moet inloggen.

kan het misschien aan bepaalde instellingen liggen? en zo ja... welke ? of ligt het gewoon aan eindeloos online..

hoop trouwens wel dat vanaf 1 april het internet sneller word..! kpn loopt gewoon achter!
Wat voor simkaart heb je?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_66766399
Eindeloos online van HI werkt bij mij perfect en maak veel gebruik van internet op mijn foon.
Geen last van betalen bij Youtube hier
U MAD?
pi_66766541
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Eindeloos online van HI werkt bij mij perfect en maak veel gebruik van internet op mijn foon.
Geen last van betalen bij Youtube hier
Nee sinds kort zit dat in de bundel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:26:09 #107
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_66928747
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:50 schreef LightLuke het volgende:
Die lijsten zijn er wel http://www.hi.nl/web/show/id=213004
die gaan over beltegoed etc.. niet de info waar ik op zit te wachten..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:26:28 #108
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_66928758
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Nee sinds kort zit dat in de bundel.
vertel.. waar kan ik dat terugvinden dan?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_66928876
edit!
JA!
pi_66929240
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef benzoni het volgende:
Ik heb sinds 10 februari een Xperia met Hi eindeloos online....

Vind het internet bijster traag en ik kan 9 van de 10 keer niet eens een filmpje van youtube downloaden.

wat ik nóg erger vind.. is dat ik geen uitzendinggemist.nl kan kijken... als ik klik op 'bekijk deze video'... word er wel geladen na een volgende pagina, maar je ziet verder niks. geen filmpje.. niet eens een soort van 'player' of hoe je dat moet noemen.. gewoon een leeg scherm.

ook speel ik het voetbal managerspel hattrick... (www.hattrick.org) en die pagina word wel gewoon geladen.. dan moet je inloggen.. dat doe ik dan ook. (username+password) alleen hij logt niet in. de pagina 'ververst' zeg maar.. ik krijg dezelfde pagina weer voor me waar ik moet inloggen.

kan het misschien aan bepaalde instellingen liggen? en zo ja... welke ? of ligt het gewoon aan eindeloos online..

hoop trouwens wel dat vanaf 1 april het internet sneller word..! kpn loopt gewoon achter!
Dat komt gewoon door die ronduit kutte browser op dat ronduit kutte windows mobile.
pi_66929944
Nou wil ik me binnenkort een iPhone aanschaffen met daarbij Hi Eindeloos Online (zit momenteel al bij Hi, en internet op mijn G600 werkt perfect eerlijk gezegd).

Nou zag ik deze tabel, en daar komt Hi qua snelheid idd slecht uit: http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html

Zijn er mensen hier die een iPhone hebben in combinatie met Hi Eindeloos Online en wat zijn de ervaringen ?
Is het wel verstandig om Hi te blijven nemen in combi met de iPhone, aangezien internet toch best wel een vereiste is voor dat ding.....
U MAD?
pi_66930283
Ik vraag me trouwens af hoe men die FUP berekenen! Ik krijg van HI echt zeer regelmatig de melding dat ik ruim over de FUP heen ga en dat ze dus weer eens dreigen om mij af te sluiten.

Het lijkt mij dat als je "Eindeloos online" hebt, dat dit dus ook EINDELOOS hoort te zijn, en niet EINDELOOS MET RESTRICTIES!

Ook wel mooi trouwens die vermelding op http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html
bij de datalimiet "Onbeperkt bij normaal gebruik". Klinkt iet wat tegenstrijdig!
"Normaal" is relatief en niet te meten. Wat voor mij normaal is, kan voor een ander obnormaal zijn. Dus ook hier weer... Hoe meten ze "normaal gebruik"?

Van de HI website: Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon.

Jammer dat ze het gemiddelde niet vermelden!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_66930293
Ik zou hem met een andere provider (zoals t-mobile of vodafone) nemen. Ik internet zo'n 2 uur per dag op mijn telefoon, icm hi eindeloos... En als ik opnieuw een keuze mocht maken, dan was ik zeker niet nogmaals voor eindeloos online gegaan omdat het echt dramatisch traag is.
pi_66930406
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef Gstyles het volgende:

[..]

vertel.. waar kan ik dat terugvinden dan?
Tijd geleden groot op de homepage gestaan
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_66932257
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou hem met een andere provider (zoals t-mobile of vodafone) nemen. Ik internet zo'n 2 uur per dag op mijn telefoon, icm hi eindeloos... En als ik opnieuw een keuze mocht maken, dan was ik zeker niet nogmaals voor eindeloos online gegaan omdat het echt dramatisch traag is.
Je hebt een telefoon met Windows Mobile zeker
U MAD?
pi_66932486
ik misbruik mijn Hi EO abbo al een jaar ofzo met streaming

nooit een rekening gezien
pi_66932991
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je hebt een telefoon met Windows Mobile zeker
Nee Hoe kom je daar zo bij?

Kikoooooo, Front Anti Windows Mobile.
pi_66933418
En welke phone ?
U MAD?
pi_66933799
N95 8gb en E71
pi_66933866
Hm ok. Ik wil wel overstappen voor mijn iPhone naar bijvoorbeeld T-Mobile, maar heb het idee dat ik dan qua abbo + onbeperkt internet godsgruwelijk veel duurder ben als nu bij Hi.
U MAD?
pi_66934092
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Hm ok. Ik wil wel overstappen voor mijn iPhone naar bijvoorbeeld T-Mobile, maar heb het idee dat ik dan qua abbo + onbeperkt internet godsgruwelijk veel duurder ben als nu bij Hi.
Inderdaad. Hi is wel retegoedkoop, zeker met studentenkorting.
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:43:29 #122
27699 Ravage
thinking about you
pi_66937870
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Hm ok. Ik wil wel overstappen voor mijn iPhone naar bijvoorbeeld T-Mobile, maar heb het idee dat ik dan qua abbo + onbeperkt internet godsgruwelijk veel duurder ben als nu bij Hi.
Hoeveel betaal je nu dan? Het goedkoopste iPhone abonnement is 29,95 p/m inclusief onbeperkt internet, maar dat had je vast al gezien..
i'm not living, i'm just killing time
pi_66937924
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef Ravage het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je nu dan? Het goedkoopste iPhone abonnement is 29,95 p/m inclusief onbeperkt internet, maar dat had je vast al gezien..
Hoe heet dat abbonnement met alles included ?
Want ik zie verschillende abbo's staan bij T-Mobile
U MAD?
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:52:39 #124
27699 Ravage
thinking about you
pi_66938204
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heet dat abbonnement met alles included ?
Want ik zie verschillende abbo's staan bij T-Mobile
Het iPhone-abonnement
Zie: http://www.t-mobile.nl/pe(...)nementen/iphone.aspx
i'm not living, i'm just killing time
pi_66938306
Ohja zag het al staan
U MAD?
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:56:50 #126
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_66938384
Hoewel ik niet te spreken ben over de service van Vodafone, ben ik wel uiterst tevreden over het mobiele internet dat ze mij bieden. Ik heb vrijwel overal in het land een goede internetverbinding en kan gratis sites als Youtube en Uitzendinggemist bekijken. Dit alles voor enkel 9,50 euro per maand (de eerste 6 maanden zelfs maar 4,50).
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:15:20 #127
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_67006039
Hi online heb ik nu 2 maanden en ik heb geen probleem met het internet op mn LG Viewty.. maar het blijft wel bud-telefoon! anyways het wordt tijd dat ze bij Hi eens duidelijkheid gaan verschaffen over de kosten van het eindeloos online netwerk voor zowel binnen als buitenland. Hier zijn ze imo nog veelste vaag over!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_67018524
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef Gstyles het volgende:
Hi online heb ik nu 2 maanden en ik heb geen probleem met het internet op mn LG Viewty.. maar het blijft wel bud-telefoon! anyways het wordt tijd dat ze bij Hi eens duidelijkheid gaan verschaffen over de kosten van het eindeloos online netwerk voor zowel binnen als buitenland. Hier zijn ze imo nog veelste vaag over!
buitenland is mobiel internetten gewoon aftands duur :| oftewel veel bellen / smsen in je vakantie land koop een lokale prepaid kaart! stukken voordeliger!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:04:55 #129
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_67331460
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:42 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

buitenland is mobiel internetten gewoon aftands duur :| oftewel veel bellen / smsen in je vakantie land koop een lokale prepaid kaart! stukken voordeliger!
Ik geloof dat Vodafone daar nu wel iets voor heeft in zijn abbonementen.. ben er nog niet helemaal uit hoe en wat.. maar het scheelt in ieder geval weer de nodige centen..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_67333023
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:04 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Ik geloof dat Vodafone daar nu wel iets voor heeft in zijn abbonementen.. ben er nog niet helemaal uit hoe en wat.. maar het scheelt in ieder geval weer de nodige centen..

lokale kaart kopen blijft toch voordeliger vaak
pi_67334920
Of SIP (bijv skype) via wifi op je telefoon... dat is het allergoedkoopst!
  woensdag 1 april 2009 @ 18:04:24 #132
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_67619738
duh...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 1 april 2009 @ 18:17:36 #133
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67620069
Mensen met geld hebben KPN.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_68097986
De snelheid is omhoog

pi_68098224
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
De snelheid is omhoog

[ afbeelding ]
Wat was het eerst, het is namelijk nog steeds niet echt snel.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:02:11 #136
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_68098290
Hi Eindeloos isms is alsnog maar 1000 smsjes ook
Veul te weinig, aldus, Prism.
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:02:34 #137
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_68098301
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
De snelheid is omhoog

[ afbeelding ]
Hier nog maar 77kbits. Eens kijken als ik herstart
pi_68098461
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:00 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat was het eerst, het is namelijk nog steeds niet echt snel.
Max 15kb/s ofzo
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:11:32 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68098620
ach, HI

Maar goed dat ik dus geen Hi eindeloos heb genomen. Mooie is trouwens even los van het internet dat the phonehouse mn abo heeft verlengt. Maar ipv een studenten 25 sim only abo te houden, heeft die kutkneus hem omgezet in een normaal hi sim only 20 abo. Bel ik naar de klantenservice, zou het dinsdag terug gezet zijn. Ik Dinsdag weer bellen, duurt het verdomme nu opeens 15 werkdagen. Ze kunnen wel binnen 2 sec mn abo veranderen en omzetten in een duurder abo, maar terug zetten ho maar.

En dan krijg ik tot de 28ste 1000 gratis smsjes, maar dan moet ik nog wel even voor de 28ste terug bellen dat ik ze niet wil houden anders dok ik 10 euro p/m

HI
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:13:20 #140
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68098688
Gebruik dat geintje momenteel gewoon voor m'n pc, heb hier nog geen internetaansluiting verder.
Overigens gewoon YouTube bekeken en geen extra kosten gehad.
pi_68098747
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef Lastpost het volgende:
Gebruik dat geintje momenteel gewoon voor m'n pc, heb hier nog geen internetaansluiting verder.
Overigens gewoon YouTube bekeken en geen extra kosten gehad.
Dat is ook al maanden niet meer zo
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:16:53 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68098817
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is ook al maanden niet meer zo
Wat niet?
Zit hier ook met Hi op m'n mobiel en gebruik m'n mobiel om te internetten op de computer (al een maand of 3) en bekijk geregeld YouTube materiaal zonder extra kosten.
Daarvoor ook op m'n mobiel zelf voldoende streams en YT materiaal bekeken en ook nooit extra voor hoeven betalen, volgens de afschriften en specificatie in ieder geval.
pi_68098875
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wat niet?
Zit hier ook met Hi op m'n mobiel en gebruik m'n mobiel om te internetten op de computer (al een maand of 3) en bekijk geregeld YouTube materiaal zonder extra kosten.
Daarvoor ook op m'n mobiel zelf voldoende streams en YT materiaal bekeken en ook nooit extra voor hoeven betalen, volgens de afschriften en specificatie in ieder geval.
Dat zeg ik dus... Dat rekenen ze al maandne geen kosten meer voor (en voorheen, als je een instelling weghaalde), kostte het ook niets.
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:22:25 #144
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68098995
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:18 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus... Dat rekenen ze al maandne geen kosten meer voor (en voorheen, als je een instelling weghaalde), kostte het ook niets.
Excuus, miscommunicatie.
Wel debiel dat het voorheen wel gedaan werd trouwens.
pi_68098998
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

Hier nog maar 77kbits. Eens kijken als ik herstart
En?
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:39:52 #146
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68099619
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
De snelheid is omhoog

[ afbeelding ]
Hoe heb je die screenshot gemaakt?





512 KB in 2.371 seconde, bandbreedte van 1.69Mbps

En nee, dat was niet via WiFi
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:42:26 #147
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68099707
Oh wacht, het kan nog erger

512 KB in 2.038 sec, oftewel 1.96 Mbps

Dat is dus 251.25 KB/sec, oftewel sneller dan DSL/T1/Cable/Modem
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68099731
Met het programma 'screenshot 1.03'
pi_68099747
Wtf, heb jij ook Hi dan?
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:44:19 #150
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68099764
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf, heb jij ook Hi dan?
Ja
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:46:21 #151
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_68099836
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En?
Nog steeds het zelfde, met een Nokia E71
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:02:05 #152
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68100421
Dat youtubeverhaal is nieuw voor me. Wist niet dat het vrijgegeven is..

Ik kwam uit op 276.75 KB/s (2.16 Mbps) op mijn F700 van Samsung. (Hi abo)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68100759
Zodemeiters, wat een snelheden jullie.

Het is dus iig duidelijk dat ze het aan het aanpassen zijn. Ik ben inmiddels, sinds het screenshot van vanochtend, al naar 45KB/s gegaan...
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:10:44 #154
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68100782
Ik werk bij Hi/KPN, en aan alle mensen die traag internet op hun mobiel, check of je met je nieuwe telly wel een UMTS simkaart erbij hebt. Hoevaak ik meemaak dat ze nog op hun standaard simkaart proberen te UMTSen.

En puur objectief, Hi/KPN is duizendmaal beter dan Vodaphone en T-Mobile, hun netwerk heeft zijn capaciteit bijna bereikt. Er zijn genoeg dingen aan Hi/KPN die whack zijn, maar qua netwerk is 't verreweg 't beste.

P.S. Mocht iemand nog zijn Hi of KPN willen verlengen en kapotveel korting willen krijgen drop me een PM .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:12:41 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68100855
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
Ik werk bij Hi/KPN, en aan alle mensen die traag internet op hun mobiel, check of je met je nieuwe telly wel een UMTS simkaart erbij hebt. Hoevaak ik meemaak dat ze nog op hun standaard simkaart proberen te UMTSen.

En puur objectief, Hi/KPN is duizendmaal beter dan Vodaphone en T-Mobile, hun netwerk heeft zijn capaciteit bijna bereikt. Er zijn genoeg dingen aan Hi/KPN die whack zijn, maar qua netwerk is 't verreweg 't beste.

P.S. Mocht iemand nog zijn Hi of KPN willen verlengen en kapotveel korting willen krijgen drop me een PM .
Nou, als jij nou ff voor mij mn abo in orden maakt met terug zetten, dan wil ik mn abo wel opnieuw verlengen zolang als het maar goed gedaan wordt.

Ik ben ongelukkig zonder mn studenten abo
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68100897
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
Ik werk bij Hi/KPN, en aan alle mensen die traag internet op hun mobiel, check of je met je nieuwe telly wel een UMTS simkaart erbij hebt. Hoevaak ik meemaak dat ze nog op hun standaard simkaart proberen te UMTSen.

En puur objectief, Hi/KPN is duizendmaal beter dan Vodaphone en T-Mobile, hun netwerk heeft zijn capaciteit bijna bereikt. Er zijn genoeg dingen aan Hi/KPN die whack zijn, maar qua netwerk is 't verreweg 't beste.

P.S. Mocht iemand nog zijn Hi of KPN willen verlengen en kapotveel korting willen krijgen drop me een PM .
Dat zal allemaal wel, maar het feit dat eindeloos online kakkatraag was heeft niets met een Usim te maken. Het was gewoon gecapped op een bepaalde snelheid en volgens mij zijn ze vandaag eindelijk begonnen om die belachelijk lage snelheid gelijk te trekken met de rest van de UMTS markt.
pi_68101928
sinds wanneer is dit?
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:40:34 #158
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68101959
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar het feit dat eindeloos online kakkatraag was heeft niets met een Usim te maken. Het was gewoon gecapped op een bepaalde snelheid en volgens mij zijn ze vandaag eindelijk begonnen om die belachelijk lage snelheid gelijk te trekken met de rest van de UMTS markt.
Oh, jij bent zo'n klantje die denkt alles beter te weten, dat is wel leuk altijd aan de telefoon
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_68102458
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Oh, jij bent zo'n klantje die denkt alles beter te weten, dat is wel leuk altijd aan de telefoon
Geef me dan aub het bewijs dat hi eindeloos niet gecapped is op 128/64kbps. Want dat is gewoon zo

Jij bent dus zo'n helpdesker die alles denkt te weten vanuit zijn script, maar gewoon poep praat.
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:55:05 #160
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68102511
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Geef me dan aub het bewijs dat hi eindeloos niet gecapped is. Want dat is gewoon zo

Jij bent dus zo'n helpdesker die alles denkt te weten vanuit zijn script, maar gewoon poep praat.
Ik ben geen helpdesker n00b. En tuurlijk is het gecapped, noem 1 internet abonnement, mobiel of anders dat Eindeloos is in de letterlijke zin van het woord.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_68102560
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik ben geen helpdesker n00b. En tuurlijk is het gecapped, noem 1 internet abonnement, mobiel of anders dat Eindeloos is in de letterlijke zin van het woord.
Het ging om de belachelijk lage snelheid, in vergelijking met de rest van de markt. En dan haal jij de Usim erbij. Dat kán ermee te maken hebben, want dan surf je alleen via GPRS, alleen zijn de 3g snelheden bij hi niet heel erg verschillend dan de GPRS snelheden van 128kbps down.
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:59:25 #162
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68102652
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik ben geen helpdesker n00b. En tuurlijk is het gecapped, noem 1 internet abonnement, mobiel of anders dat Eindeloos is in de letterlijke zin van het woord.
Dat anderen het doen betekend niet dat iedereen het moet doen. Eindeloos smsen vind ik redelijk misleidend. Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om flink over de 1000 smsjesgrens te gaan en dan doet zo een rekening au.

Als de reclamecodecommissie kwaad wil, hebben ze echt wel een grond om het woord "eindeloos" aan te passen...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68102994
ik merk nog weinig van de nieuwe snelheid

FTP transfertest
Download: Transferred 1 file totaling 1,84 MB in 1 minute 59 seconds (15,8 KB/s)
upload:Transferred 1 file totaling 1,84 MB in 3 minutes 59 seconds (7,9 KB/s)
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:28:41 #164
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68103749
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat anderen het doen betekend niet dat iedereen het moet doen. Eindeloos smsen vind ik redelijk misleidend. Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om flink over de 1000 smsjesgrens te gaan en dan doet zo een rekening au.

Als de reclamecodecommissie kwaad wil, hebben ze echt wel een grond om het woord "eindeloos" aan te passen...
Ach ja, ik vind 't nogal naief om te denken dat Eindeloos ook daadwerkelijk Eindeloos SMSen is. Als je even nadenkt snap je zelf ook wel dat dat nooit zo zou kunnen zijn, en daar komt nog bij dat het overal bij vermeld wordt dat eindeloos = 1000.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_68115668
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind 't nogal naief om te denken dat Eindeloos ook daadwerkelijk Eindeloos SMSen is. Als je even nadenkt snap je zelf ook wel dat dat nooit zo zou kunnen zijn, en daar komt nog bij dat het overal bij vermeld wordt dat eindeloos = 1000.
Idd, RTFM
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_68154572
Nu kan je ook gratis filmpjes kijken met Hi !
pi_68154983
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:05 schreef Blaap het volgende:
Nu kan je ook gratis filmpjes kijken met Hi !
Hm ?
pi_68155876
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hm ?
Eerst kostte streaming 0,25 cent per mb.
pi_68156073
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Blaap het volgende:

[..]

Eerst kostte streaming 0,25 cent per mb.
Dat is al sinds februari ofzo
pi_68156953
Zolang je niet op 'KPN streaming' zat of hoe die verbinding ook maar mag heten, heeft het mij nog nooit iets gekost?
pi_68157345
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
[..]

P.S. Mocht iemand nog zijn Hi of KPN willen verlengen en kapotveel korting willen krijgen drop me een PM .
Nou, ik heb toevallig een maaand geleden die Xperia aanbieding genomen, en kreeg wegens nummeroverzetting voor 1 week oid een 'leensimkaart', met een 0 euro abo. Dat stond overigens alleen ergens midden in dat kut klantenservicegedeelte van hi.nl

Oftewel, ik heb lekker geinternet, en dat heeft me 65 euro gekost Waarom staat dit soort troep nooit duidelijk vermeld?

Kan jij niet ff fixen dat Hi dat door de vingers ziet ? Zou ik wel kunnen waarderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you think you will walk away untested?
pi_68157369
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:28 schreef tijntjethf het volgende:
Zolang je niet op 'KPN streaming' zat of hoe die verbinding ook maar mag heten, heeft het mij nog nooit iets gekost?
Inderdaad Gewoon elke verbinding die in je mobiel staat eruitgooien en je eigen instellen, kan je volgens mij lekker streamen op Youtube.

Niet dat ik het gebruik, waarom zou ik willen youtuben op mobiel
Do you think you will walk away untested?
  zondag 19 april 2009 @ 12:41:53 #173
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_68165061
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:18 schreef nlboy het volgende:
Sinds gisteren heb ik een abonnement bij Hi met eindeloos online. Vandaag ging ik internetten naar Youtube, blijkt dat ze 25 cent per minuut er voor vragen. Terwijl ik met T-Mobile wel gewoon de site kon bezoeken. Kortom hoezo eindeloos?! En het vreemde is dat ze heel groot er mee adverteren, terwijl T-Mobile dat niet doet en wel gewoon onbeperkt internet aanbieden. Ik heb nu een nieuw mobieltje met alles er op er aan, terwijl ik nu word beperkt door kut Hi/KPN.

Klacht: Adverteren met Eindeloos en 9,50 euro per maand betalen terwijl er wel gewoon beperkingen zijn.
@ ts das al heul lang graits
  zondag 19 april 2009 @ 12:46:44 #174
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68165246
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
P.S. Mocht iemand nog zijn Hi of KPN willen verlengen en kapotveel korting willen krijgen drop me een PM .
Meer info graag
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_68165289
Hi Eindeloos Online op mijn iPhone.
Werkt perfect.
U MAD?
  zondag 19 april 2009 @ 12:48:31 #176
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68165320
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hi Eindeloos Online op mijn iPhone.
Werkt perfect.
Waar heb je die iPhone vandaan? Ik wil namelijk ook een iPhone met m'n Hi.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_68165338
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Waar heb je die iPhone vandaan? Ik wil namelijk ook een iPhone met m'n Hi.
Heb je nu Hi Abbo ?
U MAD?
  zondag 19 april 2009 @ 12:50:16 #178
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68165373
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je nu Hi Abbo ?
M'n abbo is net afgelopen, ik heb nu paar maanden prepaid
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_68165459
Zonder reclame te maken (zoals ik het gedaan heb): www.2call.nl, kies iPhone met Hi. Heb mijn abbo 1 jaar verlengd, met een iPhone: ¤350- betaald.
Goede service, wel 2 weken levertijd.

Je klikt je Sim kaart in die foon en je hoeft niks te wijzigen aan instellingen.
Internet werkt gewoon goed, ook al is Hi het langzaamste. Heb er weinig tot geen last van.
U MAD?
  zondag 19 april 2009 @ 12:55:54 #180
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68165565
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Zonder reclame te maken (zoals ik het gedaan heb): www.2call.nl, kies iPhone met Hi. Heb mijn abbo 1 jaar verlengd, met een iPhone: ¤350- betaald.
Goede service, wel 2 weken levertijd.

Je klikt je Sim kaart in die foon en je hoeft niks te wijzigen aan instellingen.
Internet werkt gewoon goed, ook al is Hi het langzaamste. Heb er weinig tot geen last van.
Bedankt, ik ga er zeker naar kijken
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_68165601
Mochten er ooit nog vragen zijn..
Je weet me te vinden.
U MAD?
pi_68167224
Is het een beetje een betrouwbaar bedrijf, dat 2call.nl? Ze hebben wel redelijk goede deals volgens mij. Ik heb over een maand of 2 namelijk ook een nieuwe telefoon nodig.
Cool story, Hansel.
  zondag 19 april 2009 @ 14:05:05 #183
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68167767
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef Tecnix het volgende:

[..]

@ ts das al heul lang graits
Had je wel door dat de OP al ruim een jaar oud is?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68168028
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het een beetje een betrouwbaar bedrijf, dat 2call.nl? Ze hebben wel redelijk goede deals volgens mij. Ik heb over een maand of 2 namelijk ook een nieuwe telefoon nodig.
Eerlijk gezegd heb ik het normaal ook niet op dat soort dingen, maar de service was super. Wordt geregeld via Phoneshop allemaal.
U MAD?
pi_68168558
2call is al jaren een zeer betrouwbaar bedrijf
  dinsdag 21 april 2009 @ 02:56:38 #186
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68226307
Addertjes onder het gras bij het aanschaffen van deze abonnement?

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/LG-Arena/TLGARENAsi.html

Slechts ¤ 2.50,- eindeloos online bij een 2-jarige abonnement?
  dinsdag 21 april 2009 @ 03:00:52 #187
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_68226320
Ja, je zit er een contractstermijn aan vast.

Terwijl je als je het zelf aanvraagt Eindeloos Online maandelijks aan en uit te zetten is.

En het is slechts 1 jaar 2,50, daarna betaal je 9,95
WOS'ser for life.
  dinsdag 21 april 2009 @ 03:10:22 #188
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68226355
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 03:00 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja, je zit er een contractstermijn aan vast.

Terwijl je als je het zelf aanvraagt Eindeloos Online maandelijks aan en uit te zetten is.
Hoe bedoel je precies?
pi_68226387
KPN !!!!
pi_68226499
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 03:10 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?
Je kan aan het aan het begin van de maand aan- of uitzetten? Als je het uit zet betaal je er waarschijnlijk niet voor.
Cool story, Hansel.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 april 2009 @ 09:57:31 #191
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68229043
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:18 schreef nlboy het volgende:
Sinds gisteren heb ik een abonnement bij Hi met eindeloos online. Vandaag ging ik internetten naar Youtube, blijkt dat ze 25 cent per minuut er voor vragen. Terwijl ik met T-Mobile wel gewoon de site kon bezoeken. Kortom hoezo eindeloos?! En het vreemde is dat ze heel groot er mee adverteren, terwijl T-Mobile dat niet doet en wel gewoon onbeperkt internet aanbieden. Ik heb nu een nieuw mobieltje met alles er op er aan, terwijl ik nu word beperkt door kut Hi/KPN.

Klacht: Adverteren met Eindeloos en 9,50 euro per maand betalen terwijl er wel gewoon beperkingen zijn.
Jahaa... En nou?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_68229196
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jahaa... En nou?
pi_68240283
k vind t trouwens knap dat KPN dochter TELFORT wel snel internet kan aanbieden met een redelijke FUP... voor t zelfde geld!
:| waarom kan KPN/Hi dit niet dan?
pi_68241844
hiiiiiiiiiiii jeweet
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:29:28 #195
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68243774
Vodafone beter?
pi_68243987
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:29 schreef AryaMehr het volgende:
Vodafone beter?
Het Youtube/stream geval heeft Hi geen last meer van, het is alleen nog traag (128Kbit ipv 3,5Mbit max voor HSDPA)

Vodafone heeft wel de maximaal haalbare snelheid, maar heeft weer een datalimiet van 50mb per maand, bij Hi is deze wat vager, iets van 'niet meer dan 3 maanden achter elkaar meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers'.

Kies maar welke beter bij je past
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:37:29 #197
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68244059
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het Youtube/stream geval heeft Hi geen last meer van, het is alleen nog traag (128Kbit ipv 3,5Mbit max voor HSDPA)

Vodafone heeft wel de maximaal haalbare snelheid, maar heeft weer een datalimiet van 50mb per maand, bij Hi is deze wat vager, iets van 'niet meer dan 3 maanden achter elkaar meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers'.

Kies maar welke beter bij je past
Maar Vodafone is over het algemeen toch duurder?
pi_68244616
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maar Vodafone is over het algemeen toch duurder?
Zijn ze ook, ook als je nu kijkt naar de gemiddelde prijs per mb (virtueel onbeperkt tegen 50mb voor ¤10). Vodafone is alleen veel sneller dan Hi, hoewel je dit alleen merkt bij het downloaden van bestanden. Als je een webpagina bekijkt op je telefoon (Opera Mini), zijn de pagina's toch zo klein dat ze in enkele seconden geladen worden, dit geeft ook geen verschil met WiFi, dus ook niet met een hogere snelheid van het mobiele internet (zit zelf bij Hi).

EDIT: Oh ja, bij het bekijken van streams heb ik wel gemerkt dat de snelheid bij Hi vaak aan de krappe kant is, vooral uitzendinggemist doet moeilijk. Als je dit veel wilt doen zou ik toch vodafone nemen
pi_68248171
Mwah en Vodafone roept wel dat ze gebruik van 10x het gemiddelde over alle abbonees toestaan, en dat komt dan neer op 50-100MB per maand in totaal, mijn ervaring is dat ik elke maand zo'n 1GB verbruik, al 1 jaar lang en nog nooit wat heb gehoord.
pi_68248661
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Osramp het volgende:
Mwah en Vodafone roept wel dat ze gebruik van 10x het gemiddelde over alle abbonees toestaan, en dat komt dan neer op 50-100MB per maand in totaal, mijn ervaring is dat ik elke maand zo'n 1GB verbruik, al 1 jaar lang en nog nooit wat heb gehoord.
En gaat je snelheid dan niet omlaag ?
pi_68248990
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

En gaat je snelheid dan niet omlaag ?
Nope, die blijft het zelfde
  woensdag 22 april 2009 @ 01:36:46 #202
174940 W00fer
Maar echt
pi_68259200
T-Mobile Plus internet van 14,95 per maand is die 2GB echt een hard limit ? of niet
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_68267189
2GB en dan snelheidsdrop toch?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:45:37 #204
174940 W00fer
Maar echt
pi_68271341
Zoiets dacht ik ook.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_68274511
Ik kreeg laatst een sms van hi dat ik over de fair use policy heen ging van hi eindeloos online
Ik had die maand maarliefst een shocking 230mb gedownload
HI
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_68275998
Ik snap dat niet, ik heb maanden erbij gehad dat ik torrents downloadde met mijn n95 (toen ik nog geen interwebz thuis had na een verhuizing) en 2 a 3 gig verstookte. Nooit wat van gehoord.
pi_68276930
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het Youtube/stream geval heeft Hi geen last meer van, het is alleen nog traag (128Kbit ipv 3,5Mbit max voor HSDPA)

Vodafone heeft wel de maximaal haalbare snelheid, maar heeft weer een datalimiet van 50mb per maand, bij Hi is deze wat vager, iets van 'niet meer dan 3 maanden achter elkaar meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers'.

Kies maar welke beter bij je past
50mb voor vodafone
quote:
Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
pi_68277464
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

50mb voor vodafone
[..]
50MB is uit de duim gezogen. Degene die dit beweert heeft niet goed naar de uitleg van de klantenservice geluisterd. Het maximale gebruik is 10x het gemiddelde van alle gebuikers. Als je de klantenservice vraagt wat het gemiddelde is, dan zeggen die 20 tot 50MB.
Je mag dus in lijnd daarvan 200-500MB per maand verbruiken om binnen de FUP te vallen. Maar als je erover heen gaat dan hoor je niet snel iets (ik heb nog nooit wat gehoord en ga regelmatig over de 500MB heen)
  donderdag 23 april 2009 @ 10:27:56 #209
253199 RemyZ
Uien aan de top!
pi_68296394
Nee ik heb een leuke..Sinds 20 april een Hi-abo30 met eindeloos online en mobiel tv..De NokiaN96 kwam keurig op tijd,goed begin dus..Ik meteen USIM card laten activeren en spelen maar..Eerst maar Mobiel TV checken,ik alles volgens het boekje doen en op het eind haalt de Nokia je abonnement op,niet dus.."Abonnement niet toegestaan,neem contact op met je serviceprovider-1252" Ik bellen naar 1200"nee meneer Hi Mobiel TV staat niet in het bestand bij ons"oke vaag,ik had het toch echt als extra optie erbij genomen en op mijn factuur staat ie wel uiteindelijk kreeg ik te horen dat het een storing bij de KPN betreft icm met abo's ofzo en dat KPN binnen 2 weken contact met mij zal opnemen,ben benieuwd..Ik heb ook nog een mail gestuurd naar Hi en reactie was
Beste Remy,

Bedankt voor je e-mail.

Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kevin Kempeners
Klantenservice Hi

Ik heb nog geen antwoord gekregen..Maar goed,nieuw probleem..Ik saldo checken,zie ik tot mijn stomme verbazing dat ik nog maar 7 euro tegoed over heb,na 1 dag OKE DAN..Aangezien ik eindeloos online erbij heb dacht ik bij mezelf dat het daar nooit van kon wezen,maar toch even checken..Ik half uurtje op internet gezeten,geen streams gedaan of wat dan ook,doe weer een saldo check,en ja hoor 1 euro van mn normale tegoed eraf..Ik denk,dit is vast toeval,die saldo check klopt vast niet..Ik weer internet op,gewoon via mobiel internet en even op YouTube geweest,want ik zag op Hi site dat sinds 1feb.streaming bij EindeloosOnline inbegrepen zit..Daarna weer saldocheck,nu kostte dit geintje mij 2 euro,1 filmpje gekeken..Internetradio ook gecheckt en het wordt gewoon allemaal van mijn tegoed afgeschreven..Weer 1200 gebeld en de dame in kwestie werd beetje hopeloos en bleef me maar vertellen dat dataverbruik niet van mijn normale tegoed afgeschreven kan worden..Mja,zit wat in maar het is toch echt waar Hierover ook weer een email gestuurd,ik zit ze graag op de hielen dus doe het altijd dubbel En ik moet op mn eerste nota wachten..Het zal mij benieuwen hoeveel ellende dit mij nog op gaat leveren,ik zit nu in ieder geval met een eindeloos online bundel en mobiel tv waar ik helemaal niks aan heb..Ik ben heeeel benieuwd naar die nota..
het begeren is meer dan het bezitten
pi_68297137
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef RemyZ het volgende:

Ik heb nog geen antwoord gekregen..Maar goed,nieuw probleem..Ik saldo checken,zie ik tot mijn stomme verbazing dat ik nog maar 7 euro tegoed over heb,na 1 dag OKE DAN..Aangezien ik eindeloos online erbij heb dacht ik bij mezelf dat het daar nooit van kon wezen,maar toch even checken..Ik half uurtje op internet gezeten,geen streams gedaan of wat dan ook,doe weer een saldo check,en ja hoor 1 euro van mn normale tegoed eraf..Ik denk,dit is vast toeval,die saldo check klopt vast niet..Ik weer internet op,gewoon via mobiel internet en even op YouTube geweest,want ik zag op Hi site dat sinds 1feb.streaming bij EindeloosOnline inbegrepen zit..Daarna weer saldocheck,nu kostte dit geintje mij 2 euro,1 filmpje gekeken..Internetradio ook gecheckt en het wordt gewoon allemaal van mijn tegoed afgeschreven..Weer 1200 gebeld en de dame in kwestie werd beetje hopeloos en bleef me maar vertellen dat dataverbruik niet van mijn normale tegoed afgeschreven kan worden..Mja,zit wat in maar het is toch echt waar Hierover ook weer een email gestuurd,ik zit ze graag op de hielen dus doe het altijd dubbel En ik moet op mn eerste nota wachten..Het zal mij benieuwen hoeveel ellende dit mij nog op gaat leveren,ik zit nu in ieder geval met een eindeloos online bundel en mobiel tv waar ik helemaal niks aan heb..Ik ben heeeel benieuwd naar die nota..
VODAFONE heeft dat ook wel eens gehad (zelf nooit last van gehad), dat ze extra geld vroegen voor youtube of internetradio. Ik weet wel van mensen dat die dit probleem hadden, en dan echt fors betalen per youtube filmpje.
Als het niet perse in de voorwaarden staat, is het gewoon een fout van de provider. Extra kosten op rekening niet betalen, maar dan zullen ze je wel afsluiten ondanks dat ze dat niet zomaar mogen als je niet alles betaald.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:56:47 #211
253199 RemyZ
Uien aan de top!
pi_68297355
*kleine update

Net gebeld met een mevrouw van de klantenservice en heeft mij overal mee geholpen binnen no -time en vreselijk aardig..Ik zei tegen haar dat ze een medaille zou moeten krijgen en heb meteen haar naam gevraagd voor volgende keer Hi heeft sinds vandaag overigens een nieuw systeem,ze kon Mobiel TV voor mij activeren,vroeg ze zelf nota bene,was er nog geeneens over begonnen maar de sms-verdubbelaar kon ze niet activeren(lukt mij zelf niet via sms naar 1266)want ze kunnen per dag maar 1 keer iets activeren..Wat mijn tegoed betreft,dat is een storing op het moment maar ik ben ervan overtuigd dat Hi mij dit bedrag zal retourneren,zoals ze dat altijd gedaan hebben..

Mevrouw van L*** u bent de beste
het begeren is meer dan het bezitten
pi_68297530
Heeft ze geen hyves?
pi_68297560
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef RemyZ het volgende:
*kleine update
Bij Vodafone ging het meestal ook zo dat die problemen achteraf gecorrigeerd werden door de klantenservice.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:07:29 #214
253199 RemyZ
Uien aan de top!
pi_68297723
haha willen jullie haar naam weten dan?stuur ik wel ff pv ivm haar privacy haha..dan heb je een goudmijntje
het begeren is meer dan het bezitten
  donderdag 23 april 2009 @ 11:25:33 #215
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_68298315
Denk je dat ze dat op prijs zou stellen? TS jij kan er natuurlijk wel benaderen als ze chickable is.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:55:20 #216
253199 RemyZ
Uien aan de top!
pi_68299247
Angelique,ze is een herdershond getuige haar hyves die ik net bekeken heb

Ben nu wel benieuwd wat er nog meer daar bi Hi zit..Een ijsbeer bij de receptie anyone?
het begeren is meer dan het bezitten
pi_68299358
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef RemyZ het volgende:getuige haar hyves
Mensen met een "publieke" functie die een Hyves profiel hebben
  donderdag 23 april 2009 @ 12:01:10 #218
253199 RemyZ
Uien aan de top!
pi_68299446
Dat is een aardig nieuwe topic:mogen mensen met een publieke functie een hyves pagina aanmaken?
het begeren is meer dan het bezitten
pi_68299514
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:58 schreef Osramp het volgende:

[..]

Mensen met een "publieke" functie die een Hyves profiel hebben
Wat is het probleem?
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:26:40 #220
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_68329814
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef RemyZ het volgende:
Angelique,ze is een herdershond getuige haar hyves die ik net bekeken heb

Ben nu wel benieuwd wat er nog meer daar bi Hi zit..Een ijsbeer bij de receptie anyone?
doe ff linkie dan.. we willen mee kunnen lachen
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:51:25 #221
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68341880
Krijg deze melding:
quote:
YouTube voor mobiel is een gegevensintensieve toepassing. We raden je aan bij je mobiele serviceprovider een upgrade uit te voeren naar een contract voor onbeperkte data om aanvullende kosten te vermijden.
Wat te doen?
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:57:11 #222
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68342052
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:51 schreef AryaMehr het volgende:
Krijg deze melding:
[..]

Wat te doen?
ok klikken en door kijken?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:05:55 #223
174940 W00fer
Maar echt
pi_68342301
Dan krijg je dus een rekening van 0,25 euro per filmpje !
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_68342444
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef W00fer het volgende:
Dan krijg je dus een rekening van 0,25 euro per filmpje !
Nee
pi_68342451
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:51 schreef AryaMehr het volgende:
Krijg deze melding:
[..]

Wat te doen?
Niet via een KPN proxy surfen. Dan kunnen ze dit ook niet controleren.
pi_68342777
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:51 schreef AryaMehr het volgende:
Krijg deze melding:
[..]

Wat te doen?
Dat is géén melding van KPN, maar van Youtube zelf. Gewoon om de mensen te waarschuwen die geen vast bedrag per maand betalen, maar bv. per MB. Dan kan Youtube nogal duur worden. Dit staat helemaal los van KPN, en krijg je altijd als je voor het eerst naar Youtube gaat met een telefoon, of op de computer naar http://m.youtube.com/
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:31:10 #227
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68342886
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is géén melding van KPN, maar van Youtube zelf. Gewoon om de mensen te waarschuwen die geen vast bedrag per maand betalen, maar bv. per MB. Dan kan Youtube nogal duur worden. Dit staat helemaal los van KPN, en krijg je altijd als je voor het eerst naar Youtube gaat met een telefoon, of op de computer naar http://m.youtube.com/
Aha, bedankt. Ik dacht al.
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:49:15 #228
174940 W00fer
Maar echt
pi_68344726
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee
Bij Telfort mobiel internet wel !
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_68357210
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Bij Telfort mobiel internet wel !
* CaptainCookie W00fer uitlacht
pi_68390347
Ik heb ook een USIM kaart, maar ik download ook maar met 15KBPS, wat dus niet echt te doen is als je even lekker nu.nl wil checken ofzo.

Telefoon is trouwens een Omnia. Iemand tips om dit omhoog te schroeven?
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_68391358
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:03 schreef Deva het volgende:
Ik heb ook een USIM kaart, maar ik download ook maar met 15KBPS, wat dus niet echt te doen is als je even lekker nu.nl wil checken ofzo.

Telefoon is trouwens een Omnia. Iemand tips om dit omhoog te schroeven?
Provider?
Datalimiet overschreden?
UMTS dekking gecheckt?
Andere sites dan nu.nl geprobeerd?
pi_68395310
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:33 schreef Osramp het volgende:

[..]

Provider?
Datalimiet overschreden?
UMTS dekking gecheckt?
Andere sites dan nu.nl geprobeerd?
- Hi/KPN
- Datalimiet niet overschreden
- Dekking is prima hier
- Andere sites ook, ook speedtest.nl (via laptop) en via de telefoon



Ik wil ook hoge snelheden
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_68395422
Hi is gecapt op 15kb/s. Dat kan niet sneller.

Het bericht dat ik vorige week postte, dat de snelheid omhoog was... Volgens mij zijn we inmiddels weer terug bij af.
pi_68396193
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef Deva het volgende:
Ik wil ook hoge snelheden
Niks aan te doen met HI. Vodafone of T-Mobile pakken lost het wel op.
Hi beperkt de snelheid, kun je niks aan doen. Ja, directeur van KPN worden, maar dat is 1-2-3 mss niet haalbaar.
  zondag 26 april 2009 @ 16:40:48 #235
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68396239
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef kikoooooo het volgende:
Hi is gecapt op 15kb/s. Dat kan niet sneller.

Het bericht dat ik vorige week postte, dat de snelheid omhoog was... Volgens mij zijn we inmiddels weer terug bij af.
Nog steeds nergens last van hoor:
Transferred 512 KB in 1.872 seconds


En dat is verdomme nog sneller dan op mn laptop!

Ok, ik ben nog wel wat aan het downloaden e.d.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68396959
hi mobiel:
Transferred 512 KB in 2.132 seconds
1921kbps

pc:
Transferred 512 KB in 1.857 seconds
2206 kbps
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_68397075
Doen jullie dat met opera mini? Want dan krijg je foute gegevens
pi_68397331
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie dat met opera mini? Want dan krijg je foute gegevens
Idd, dan krijg je de snelheid van de proxy te zien
pi_68397853
nee ik doe het gewoon met de standaard browser van mijn nokia N82
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zondag 26 april 2009 @ 17:29:27 #240
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68398000
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie dat met opera mini? Want dan krijg je foute gegevens
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef groggy het volgende:
nee ik doe het gewoon met de standaard browser van mijn nokia N8295 8GB
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68398038
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef groggy het volgende:
nee ik doe het gewoon met de standaard browser van mijn nokia N82
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:29 schreef qu63 het volgende:

[..]


[..]
En jullie hebben het standaard 'Eindeloos Online' abonnement ?
  zondag 26 april 2009 @ 17:35:52 #242
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68398150
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]


[..]

En jullie hebben het standaard 'Eindeloos Online' abonnement ?
Ik wel
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68398238
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik wel
Hmm, vreemd Op de internetsite van Hi staat nog steeds de beperking van 128kbit/s... Heb je iets aan de internetinstellingen veranderd ofzo?

Thuis trouwens geen HSDPA/3G bereik, dus kan het nu ook niet testen
pi_68398441
ik heb ook het eindeloos online abbo, gewoon de standaard instellingen zoals die automatisch door hi is door gesmst
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zondag 26 april 2009 @ 17:57:22 #245
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68398673
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hmm, vreemd Op de internetsite van Hi staat nog steeds de beperking van 128kbit/s... Heb je iets aan de internetinstellingen veranderd ofzo?

Thuis trouwens geen HSDPA/3G bereik, dus kan het nu ook niet testen
Niks gewijzigd, ook geen 3G
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 26 april 2009 @ 18:03:39 #246
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68398834
http://dslreports.com/tools geeft trouwens 44kbit/sec aan... Ik denk dat die iets waarschijnlijker is met een normale verbinding..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 26 april 2009 @ 21:51:14 #247
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68406143
Iemand enig idee waarom ik geen filmpjes op mijn mobiel (LG Arena) kan bekijken? Krijg telkens gezeur dat ik Flash moet installeren, maar dat lukt niet echt?
  zondag 26 april 2009 @ 22:11:17 #248
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68406725
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand enig idee waarom ik geen filmpjes op mijn mobiel (LG Arena) kan bekijken? Krijg telkens gezeur dat ik Flash moet installeren, maar dat lukt niet echt?
Nou, ik denk omdat je flash niet goed geïnstalleerd is...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68415562
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Osramp het volgende:

[..]

Niks aan te doen met HI. Vodafone of T-Mobile pakken lost het wel op.
Hi beperkt de snelheid, kun je niks aan doen. Ja, directeur van KPN worden, maar dat is 1-2-3 mss niet haalbaar.
Is het ook niet iets met de settings o.i.d. wat ik in windows mobile moet instellen? Ik heb op de HI site gekeken of er instellingen zijn voor mij telefoon, ze worden wel verkocht maar ze hebben geen instellingen hiervoor?
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_68415714
Nee, Hi CAPt de snelheid. Daar kun jij niets aan veranderen
pi_68415731
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Deva het volgende:

[..]

Is het ook niet iets met de settings o.i.d. wat ik in windows mobile moet instellen? Ik heb op de HI site gekeken of er instellingen zijn voor mij telefoon, ze worden wel verkocht maar ze hebben geen instellingen hiervoor?
Ik gebruik al jaren WIndows MObile, maar zou niet weten hoe je je snelheid moet instellen. Hooguit kun je eens de KPN proxy uitzetten. Dan ziet KPN jouw verbinding niet (althans niet wat en hoeveel je doet) en mss helpt dat wel.
Geen idee of het iets oplevert, ik heb die proxy na 1 minuut in het begin uitgezet en nooit meer aan. Nieuwe toestellen is de eerste actie:proxy uitzetten.
pi_68416521
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand enig idee waarom ik geen filmpjes op mijn mobiel (LG Arena) kan bekijken? Krijg telkens gezeur dat ik Flash moet installeren, maar dat lukt niet echt?
Er is geen flash voor mobiel
pi_68420226
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ik gebruik al jaren WIndows MObile, maar zou niet weten hoe je je snelheid moet instellen. Hooguit kun je eens de KPN proxy uitzetten. Dan ziet KPN jouw verbinding niet (althans niet wat en hoeveel je doet) en mss helpt dat wel.
Geen idee of het iets oplevert, ik heb die proxy na 1 minuut in het begin uitgezet en nooit meer aan. Nieuwe toestellen is de eerste actie:proxy uitzetten.
klote Hi, het is prima om mee te bellen, maar schande dat het internet zo traag is. Proxy staat btw al uit. Toch maar overstappen dan. Toch raar dat anderen wel zo'n hoge snelheid hebben.
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_68420358
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:12 schreef Deva het volgende:

[..]

klote Hi, het is prima om mee te bellen, maar schande dat het internet zo traag is. Proxy staat btw al uit. Toch maar overstappen dan. Toch raar dat anderen wel zo'n hoge snelheid hebben.
In je telefoonisntellingen kun je trouwens wel de "Band" instellen
Bij GSM/UMTS Band kun je controleren of die tenminste op AUTO staat. UMTS kan verder ook, maar staat die op GSM, dan is je snelheid stukken lager.
pi_68587690
Is er misschien iemand die het voor elkaar heeft gekregen om youtube filmpjes te kijken op een blackberry bold met KPN? Vrienden met Vodafone hebben geen enkel probleem...
pi_68588520
omdat KPN/HI gewoon een tetraag netwerk heeft er voor

kut prutsers :/
pi_68595727
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Er is geen flash voor mobiel
dat is er wel en het heet Flash Lite.
Helaas, kan dit niet zomaar op elk toestel geinstalleerd worden.
Ook loopt deze 'Flash Lite' zo achter dat het niet mogelijk is om bv; youtube filmpjes te kijken.
dus bv youtube zal bekeken moeten worden via m.youtube.com waar alles geconverteerd is voor een mobiel.
  zondag 3 mei 2009 @ 02:16:23 #258
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_68609950
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
omdat KPN/HI gewoon een tetraag netwerk heeft er voor

kut prutsers :/
Dat dus

Maar kan je niet instellen dat hij eerst gewoon wat langer gaat bufferen ?
pi_68615296
quote:
Op zondag 3 mei 2009 02:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat dus

Maar kan je niet instellen dat hij eerst gewoon wat langer gaat bufferen ?

toestel afhankelijk denk ik?
mijn Touch Pro kan het wel.. alleen dan wordt je weer niet vrolijk van de wachttijd van de buffer :/
  zondag 3 mei 2009 @ 13:17:57 #260
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_68616056
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:50 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

toestel afhankelijk denk ik?
mijn Touch Pro kan het wel.. alleen dan wordt je weer niet vrolijk van de wachttijd van de buffer :/

Hmm, volgens mij kan dat op m'n Se c905 niet, dan krijg ik na een tijdje video met blokjesvision
  zondag 3 mei 2009 @ 14:34:27 #261
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_68618437
Neem dan ook een fatsoenlijk toestel als je er filmpjes op wil kijken

Een Nokia bijv. of een Xperia.
WOS'ser for life.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:22:13 #262
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_68683546
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Neem dan ook een fatsoenlijk toestel als je er filmpjes op wil kijken

Een Nokia bijv. of een Xperia.
Ik heb hem meer gekocht voor de camera dan om er youtube-filmpjes op te kijken, dat doe ik dan ook vrijwel nooit
Maar ook via het meegeleverde youtube programma werkt het niet lekker, behalve als ik via WiFi kijk.

Maar komt er nou nog zoiets als een snelheidsverhoging?
  maandag 29 juni 2009 @ 17:30:14 #263
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_70485092
Een topic kick
Met nieuws http://tweakers.net/nieuw(...)elefoons-update.html
Toch wel weer jammer dat ze de oude klanten in de kou laten staan door ze geen verhoging te geven.
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:22:35 #264
174940 W00fer
Maar echt
pi_70502439
Dat lees je verkeerd. Oude klanten krijgen het ook, alleen later. Zelf denk ik na de zomer, wanneer de inflatiecorrectie is doorgevoerd en er nieuwere tarieven gelden.

Men moet even uitkijken met de aanbiedingen momenteel, aangezien er vanaf 1 juli een nieuwe telecomwet ingaat. Daardoor is er nog maar 1 maand opzegtermijn. De providers (waaronder Vodafone) starten met allerlei vernieuwingen voor nieuwe klanten, wanneer die storm over is gewaaid dan worden huidige klanten ook bevorderd. Reken dus op na de zomer (september/oktober).
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_70619593
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:22 schreef W00fer het volgende:
Dat lees je verkeerd. Oude klanten krijgen het ook, alleen later. Zelf denk ik na de zomer, wanneer de inflatiecorrectie is doorgevoerd en er nieuwere tarieven gelden.

Men moet even uitkijken met de aanbiedingen momenteel, aangezien er vanaf 1 juli een nieuwe telecomwet ingaat. Daardoor is er nog maar 1 maand opzegtermijn. De providers (waaronder Vodafone) starten met allerlei vernieuwingen voor nieuwe klanten, wanneer die storm over is gewaaid dan worden huidige klanten ook bevorderd. Reken dus op na de zomer (september/oktober).
Bellen naar klantenservice, zetten ze hem er opnieuw op en dan is die snelheid wel de nieuwe.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:48:14 #266
174940 W00fer
Maar echt
pi_70626953
Ik denk niet dat het zo makkelijk werkt. Men heeft een bepaalde omschakeling nodig. Zeker omdat ook meer dataverkeer ingekocht moet worden door KPN. Het truukje via de klantenservice is dan wel administratief mogelijk, maar dit gaat men echt niet bij iedereen doen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_70655143
ik moet ze toch nog even bellen.. want ze factureren me teveel :/
pi_70655265
Ik had echt heel veel gezeik met Eindeloos Online,
- het is niet geschikt voor iedere 'nieuwe' telefoon, LGViewty is echt een afrader... (die heb ik ja)
- het is inderdaad traag
- het is niet eindeloos.

Nu is het bedrag wat ze bij mij teveel hebben laten betalen wel verrekend, maar elke keer was er gedoe.
Ik heb dan ook na 2 weken (in de 'proefperiode') contract opgezegd. Kreeg ik nog 3 maanden lang een bedrag wat ik niet had gebruikt...

En bij die klantenservice werken over het algemeen echt analfabeten, doven, slechtzienden en weet ik veel, want het is elke keer weer raak.. en zo vaak bel ik niet eens
Pleite :)
  zondag 5 juli 2009 @ 00:08:16 #269
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_70655434
Hoezo is het niet eindeloos dan?

Ik betaal netjes iedere maand 9,95 en nog nooit een cent meer! Snelheid is bij mij altijd snel genoeg om normaal te kunnen fokken of twitteren en google maps gaat ook vrij vloeiend..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_70655733
2 maand terug een nieuw abbo afgesloten.. 16.95 + EO voor 2,50 (eerste 12mnd) maar die honden boeken gewoon 9,95 er voor af :/

vandaag is er natuurlijk niemand op de klantenservice?
  zondag 5 juli 2009 @ 00:22:28 #271
174940 W00fer
Maar echt
pi_70655785
Het is niet eindeloos qua gebruik. Gebruik je het elke dag veel (sommigen noemen dat normaal, anderen noemen dat bezeten zijn van internet) dan is het niet eindeloos.

Ik heb bewust geen internet op mijn mobiel, want ik zou net zoveel verstoken als ik op mijn laptop doe. En dat is gewoon veel. Ik heb een tijdje een Nokia E90 te leen gehad en als ik zag op die data teller hoeveel ik verstookt had via wifi, dat was echt niet geschikt voor een umts abo'tje.

Punt is wel dat je door die trage snelheden veel minder kunt doen op je mobieltje omdat je zo lang moet wachten

Het ophalen van nu.nl bijvoorbeeld op je mobiel. Ruim 30 volle seconden wachten voordat die pagina is geladen. Dat is gewoon schofterig lang. En dan is 10 euro per maand te duur.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 5 juli 2009 @ 02:50:33 #272
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_70658515
Mijn data-teller staat nu op 500mb down, 150mb up. Weet alleen niet of ie al een keer over de 999 is geweest..

En 30 sec voor een pagina is idd lang..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_70658634
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:50 schreef qu63 het volgende:
Mijn data-teller staat nu op 500mb down, 150mb up. Weet alleen niet of ie al een keer over de 999 is geweest..

En 30 sec voor een pagina is idd lang..
Opera Mobile 9.7 met Turbo FTW
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_70664918
hm.. tis dat ze zo`n onduidelijke FUP hebben.. anders was het 1mbit abbo wel aantrekkelijk
  zondag 5 juli 2009 @ 14:01:12 #275
174940 W00fer
Maar echt
pi_70666015
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:50 schreef qu63 het volgende:
Mijn data-teller staat nu op 500mb down, 150mb up. Weet alleen niet of ie al een keer over de 999 is geweest..

En 30 sec voor een pagina is idd lang..
500 mb, dat trok ik gisteren weg in 2 uurtjes Sensation kijken op bnn.nl en nog wat youtuben en sites bezoeken.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 5 juli 2009 @ 14:06:26 #276
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_70666155
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:01 schreef W00fer het volgende:

[..]

500 mb, dat trok ik gisteren weg in 2 uurtjes Sensation kijken op bnn.nl en nog wat youtuben en sites bezoeken.
Allemaal via je mobiel?

Of gebruik je em ook als toegangspunt voor je pc/laptop?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_70666879
Ik heb mijn abo opgezegd, om de reden dat t kanketraag is. Ik ga in augustus naar vodafone
  zondag 5 juli 2009 @ 14:33:43 #278
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_70666967
Vodafone is duurrrrrr
Cool story, Hansel.
pi_70699897
zo..

teveel betaling opgelost

volgens mij zelfs in mijn voordeel.. maar goed
komende 2 facturen worden iig 0,-
pi_70700258
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:22 schreef W00fer het volgende:
Het is niet eindeloos qua gebruik. Gebruik je het elke dag veel (sommigen noemen dat normaal, anderen noemen dat bezeten zijn van internet) dan is het niet eindeloos.

Ik heb bewust geen internet op mijn mobiel, want ik zou net zoveel verstoken als ik op mijn laptop doe. En dat is gewoon veel. Ik heb een tijdje een Nokia E90 te leen gehad en als ik zag op die data teller hoeveel ik verstookt had via wifi, dat was echt niet geschikt voor een umts abo'tje.

Punt is wel dat je door die trage snelheden veel minder kunt doen op je mobieltje omdat je zo lang moet wachten

Het ophalen van nu.nl bijvoorbeeld op je mobiel. Ruim 30 volle seconden wachten voordat die pagina is geladen. Dat is gewoon schofterig lang. En dan is 10 euro per maand te duur.

Die 30 seconden, dat ligt dan echt aan je faalbrowser
Zelfs zonder 3G of hsdpa bereik duurt het laden van nu.nl maar 5 tot 7 seconden, hooguit.
pi_70700409
nou met opera mobile 9.7 op 3G duurt t bij mij ook nog wel even hoor :/

zelfs met Turbo aan...

nouja van mij mogen ze de snelheid wel omhoog kietelen... naar 384 kbit ipv 128
pi_70701371
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou met opera mobile 9.7 op 3G duurt t bij mij ook nog wel even hoor :/

zelfs met Turbo aan...

nouja van mij mogen ze de snelheid wel omhoog kietelen... naar 384 kbit ipv 128

Probeer eens opera mini, als die er niet is voor je telefoon gewoon een versie pakken voor een telefoon met een even groot scherm. Dat gaat echt een heel stuk sneller
pi_70702846
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]


Probeer eens opera mini, als die er niet is voor je telefoon gewoon een versie pakken voor een telefoon met een even groot scherm. Dat gaat echt een heel stuk sneller
opera mini vs opera mobile 9.7 maakt geen bal uit :-)

opera mini gebruikt ook de PROXY servers van Opera om afbeeldingen etc te verkleinen

opera 9.7 mobile kan dat ook tegenwoordig :-)

en daarbij opera mini op een WM6 telefoon? :/
  maandag 6 juli 2009 @ 16:06:26 #284
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_70704230
Ik dus bellen voor Eindeloos online Xtra snel. Moet ik er 4 weken op wachten omdat ze hiervoor een 'case' voor moesten aanmaken, en vervolgens behandelen, omdat mijn telefoon niet ondersteund is. (Iphone 3G).

Alsof het uitmaakt voor hun wat voor snelheid ze doorsturen naar een ander type telefoon, waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van een vinkje aanzetten in hun systeem.

Nouja, dan maar 4 weken wachten HE
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:33:13 #285
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_70705310
)
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Versteendepeer het volgende:
Ik dus bellen voor Eindeloos online Xtra snel. Moet ik er 4 weken op wachten omdat ze hiervoor een 'case' voor moesten aanmaken, en vervolgens behandelen, omdat mijn telefoon niet ondersteund is. (Iphone 3G).

Alsof het uitmaakt voor hun wat voor snelheid ze doorsturen naar een ander type telefoon, waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van een vinkje aanzetten in hun systeem.

Nouja, dan maar 4 weken wachten HE
Jouw telefoon ondersteund wel HSDPA (aldus Apple) ik heb het vanmiddag ook aangevraagd en was allemaal geen probleem, binnen 15 dagen zou ik omgezet moeten zijn.
(Op tweakers, in het forum, valt te lezen dat dit slechts 1 tot 2 dagen duurt. )

Als ik jou was zou ik er nog even achteraan bellen.
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  maandag 6 juli 2009 @ 16:35:15 #286
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_70705410
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef LightLuke het volgende:
)
[..]

Jouw telefoon ondersteund wel HSDPA (aldus Apple) ik heb het vanmiddag ook aangevraagd en was allemaal geen probleem, binnen 15 dagen zou ik omgezet moeten zijn.
(Op tweakers, in het forum, valt te lezen dat dit slechts 1 tot 2 dagen duurt. )

Als ik jou was zou ik er nog even achteraan bellen.
Tjah tjah, was ook niet zo'n heel snugger persoon die ik aan de telefoon had.

"Iphone, van welk merk is dat?"


EDIT:

Even op gegoogled en rond gevraagd bij kennissen die ook xtra snel hadden, bij hen werd het inderdaad binnen een dag om gezet. Dus vol goede hoop even weer opgebeld.
Krijg ik een zeer onvriendelijke vrouw aan de telefoon, zegt direct: "ja dat duurt 20 werkdagen. Case hiervoor is aangemaakt en u krijgt hier verder ook geen extra bericht van, u merkt het vanzelf wel wanneer de snelheid verhoogd is, heeft u verder nog vragen?"
-"Ja eentje, waarom zou het zo lang moeten duren dan?"
"Dat is onze procedure"
-"Ja, maar aan alle kanten hoor ik andere zogenoemde 'procedures'"
"Ja, daar kan ik ook niets aan doen, er staan 20 werkdagen voor, heeft u verder nog vragen."
-"Nee"
"Oke goedemiddag"
tuuttuuttuut

[ Bericht 39% gewijzigd door Versteendepeer op 06-07-2009 16:51:15 ]
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_70705758
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:33 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

opera mini vs opera mobile 9.7 maakt geen bal uit :-)

opera mini gebruikt ook de PROXY servers van Opera om afbeeldingen etc te verkleinen

opera 9.7 mobile kan dat ook tegenwoordig :-)

en daarbij opera mini op een WM6 telefoon? :/
Ik heb afbeeldingen verkleinen uitstaan

En ja, java kan ook op windows mobile, dus opera mini ook.

Andere mensen die dat gedaan hebben merken echt veel verschil tussen opera mobile en opera mini, qua snelheid
  maandag 6 juli 2009 @ 17:06:43 #288
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_70706659
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Versteendepeer het volgende:

[..]

Tjah tjah, was ook niet zo'n heel snugger persoon die ik aan de telefoon had.

"Iphone, van welk merk is dat?"


EDIT:

Even op gegoogled en rond gevraagd bij kennissen die ook xtra snel hadden, bij hen werd het inderdaad binnen een dag om gezet. Dus vol goede hoop even weer opgebeld.
Krijg ik een zeer onvriendelijke vrouw aan de telefoon, zegt direct: "ja dat duurt 20 werkdagen. Case hiervoor is aangemaakt en u krijgt hier verder ook geen extra bericht van, u merkt het vanzelf wel wanneer de snelheid verhoogd is, heeft u verder nog vragen?"
-"Ja eentje, waarom zou het zo lang moeten duren dan?"
"Dat is onze procedure"
-"Ja, maar aan alle kanten hoor ik andere zogenoemde 'procedures'"
"Ja, daar kan ik ook niets aan doen, er staan 20 werkdagen voor, heeft u verder nog vragen."
-"Nee"
"Oke goedemiddag"
tuuttuuttuut
Ze zegt al 20 dagen das al minder dan 4 weken ik denk dat je zeer binnenkort gewoon overgezet bent.
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  maandag 6 juli 2009 @ 17:22:29 #289
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_70707199
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef LightLuke het volgende:

[..]

Ze zegt al 20 dagen das al minder dan 4 weken ik denk dat je zeer binnenkort gewoon overgezet bent.
20 werkdagen he
Alsnog dus 4 weken
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 6 juli 2009 @ 17:26:35 #290
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_70707350
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

20 werkdagen he
Alsnog dus 4 weken
Fail
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:45:08 #291
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_70725855
Tja, dat het 20 werkdagen gaat duren is tot hier aan toe, maar zo ontzettend onvriendelijk een klant tewoord staan vind ik schandalig.

Achja, Hi
zit er alleen nog een jaar aan vast
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_70730885
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef Versteendepeer het volgende:
Tja, dat het 20 werkdagen gaat duren is tot hier aan toe, maar zo ontzettend onvriendelijk een klant tewoord staan vind ik schandalig.

Achja, Hi
zit er alleen nog een jaar aan vast
We zitten met een programma die de nieuwe bundels nog niet pakt. Vandaar dat er een case aangemaakt moet worden. Als je geluk hebt is het binnen 3 dagen omgezet
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:50:11 #293
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_70735506
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:18 schreef Badabingea het volgende:

[..]

We zitten met een programma die de nieuwe bundels nog niet pakt. Vandaar dat er een case aangemaakt moet worden. Als je geluk hebt is het binnen 3 dagen omgezet
Daar heb ik wat aan, bedankt!
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:20:21 #294
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_70770424
Ik ben al omgezet!
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_70780723
k ben benieuwd hoeland t duurt voor bestaande EO klanten om naar 384kbit te gaan
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:23:57 #296
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_71035638
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:20 schreef LightLuke het volgende:
Ik ben al omgezet!
Ik nu ook!
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_71038771
Kk Hi!, heb in 2 jaar al een stuk of 6 ernstige klachten gehad. Hi! heeft me o.a. al ¤150,- gekost en verkeerde aansluitingen geregeld. Dus ik een klachtbrief geschreven, dat ik het zat ben en dus wil dat mijn contract ontbonden wordt. Komen ze met een bericht na 20 werkdagen dat dit niet mogelijk is en mij slechts een Eindeloos Online abonnement één jaar gratis bieden. DAAR HEB IK WAT AAN!

Anyway, gauw maar even mailtje terug sturen dat ik het er niet mee eens ben en dreigen met juridische stappen ofzo :p

Mehhh, kut Hi!. Als het afgelopen is ga ik direct de 3Gs halen.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:00:27 #298
174940 W00fer
Maar echt
pi_71051154
En dan ga je janken bij het o zo niet fijne T-Mobile.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:46:34 #299
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_71062984
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef W00fer het volgende:
En dan ga je janken bij het o zo niet fijne T-Mobile.
Idd waar het 3g bereik bagger is
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_71073604
Valt best mee, broertje heeft al één jaar de 3G, pa heeft 3Gs, hebben geen van allen ook maar ergens last van. Heb zelf met mijn KPN verbinding minder bereik af en toe dan zij . Kortom, heb je waarschijnlijk weer van iemand anders gehoord etc. Elke provider is hetzelfde alleen Hi! is een behoorlijke backstabber met bijvoorbeeld de verdubbeling van SMSjes etc.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:19:29 #301
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_71074187
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Valt best mee, broertje heeft al één jaar de 3G, pa heeft 3Gs, hebben geen van allen ook maar ergens last van. Heb zelf met mijn KPN verbinding minder bereik af en toe dan zij . Kortom, heb je waarschijnlijk weer van iemand anders gehoord etc. Elke provider is hetzelfde alleen Hi! is een behoorlijke backstabber met bijvoorbeeld de verdubbeling van SMSjes etc.
Dat elke provider hetzelfde is is niet waar, want ieder maken ze gebruik van een ander netwerk.
Tijd voor deeltje 2 dan maar. Hi/KPN Eindeloos Online #2
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')