Nee ik heb een leuke..Sinds 20 april een Hi-abo30 met eindeloos online en mobiel tv..De NokiaN96 kwam keurig op tijd,goed begin dus..Ik meteen USIM card laten activeren en spelen maar..Eerst maar Mobiel TV checken,ik alles volgens het boekje doen en op het eind haalt de Nokia je abonnement op,niet dus.."Abonnement niet toegestaan,neem contact op met je serviceprovider-1252" Ik bellen naar 1200"nee meneer Hi Mobiel TV staat niet in het bestand bij ons"oke vaag,ik had het toch echt als extra optie erbij genomen en op mijn factuur staat ie wel

uiteindelijk kreeg ik te horen dat het een storing bij de KPN betreft icm met abo's ofzo en dat KPN binnen 2 weken contact met mij zal opnemen,ben benieuwd..Ik heb ook nog een mail gestuurd naar Hi en reactie was
Beste Remy,
Bedankt voor je e-mail.
Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kevin Kempeners
Klantenservice Hi
Ik heb nog geen antwoord gekregen..Maar goed,nieuw probleem..Ik saldo checken,zie ik tot mijn stomme verbazing dat ik nog maar 7 euro tegoed over heb,na 1 dag

OKE DAN..Aangezien ik eindeloos online erbij heb dacht ik bij mezelf dat het daar nooit van kon wezen,maar toch even checken..Ik half uurtje op internet gezeten,geen streams gedaan of wat dan ook,doe weer een saldo check,en ja hoor 1 euro van mn normale tegoed eraf..Ik denk,dit is vast toeval,die saldo check klopt vast niet..Ik weer internet op,gewoon via mobiel internet en even op YouTube geweest,want ik zag op Hi site dat sinds 1feb.streaming bij EindeloosOnline inbegrepen zit..Daarna weer saldocheck,nu kostte dit geintje mij 2 euro,1 filmpje gekeken..Internetradio ook gecheckt en het wordt gewoon allemaal van mijn tegoed afgeschreven..Weer 1200 gebeld en de dame in kwestie werd beetje hopeloos en bleef me maar vertellen dat dataverbruik niet van mijn normale tegoed afgeschreven kan worden..Mja,zit wat in maar het is toch echt waar

Hierover ook weer een email gestuurd,ik zit ze graag op de hielen dus doe het altijd dubbel

En ik moet op mn eerste nota wachten..Het zal mij benieuwen hoeveel ellende dit mij nog op gaat leveren,ik zit nu in ieder geval met een eindeloos online bundel en mobiel tv waar ik helemaal niks aan heb..Ik ben heeeel benieuwd naar die nota..