Nope, die blijft het zelfdequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En gaat je snelheid dan niet omlaag?
50mb voor vodafonequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het Youtube/stream geval heeft Hi geen last meer van, het is alleen nog traag (128Kbit ipv 3,5Mbit max voor HSDPA)
Vodafone heeft wel de maximaal haalbare snelheid, maar heeft weer een datalimiet van 50mb per maand, bij Hi is deze wat vager, iets van 'niet meer dan 3 maanden achter elkaar meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers'.
Kies maar welke beter bij je past
quote:Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
50MB is uit de duim gezogen. Degene die dit beweert heeft niet goed naar de uitleg van de klantenservice geluisterd. Het maximale gebruik is 10x het gemiddelde van alle gebuikers. Als je de klantenservice vraagt wat het gemiddelde is, dan zeggen die 20 tot 50MB.quote:
VODAFONE heeft dat ook wel eens gehad (zelf nooit last van gehad), dat ze extra geld vroegen voor youtube of internetradio. Ik weet wel van mensen dat die dit probleem hadden, en dan echt fors betalen per youtube filmpje.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef RemyZ het volgende:
Ik heb nog geen antwoord gekregen..Maar goed,nieuw probleem..Ik saldo checken,zie ik tot mijn stomme verbazing dat ik nog maar 7 euro tegoed over heb,na 1 dagOKE DAN..Aangezien ik eindeloos online erbij heb dacht ik bij mezelf dat het daar nooit van kon wezen,maar toch even checken..Ik half uurtje op internet gezeten,geen streams gedaan of wat dan ook,doe weer een saldo check,en ja hoor 1 euro van mn normale tegoed eraf..Ik denk,dit is vast toeval,die saldo check klopt vast niet..Ik weer internet op,gewoon via mobiel internet en even op YouTube geweest,want ik zag op Hi site dat sinds 1feb.streaming bij EindeloosOnline inbegrepen zit..Daarna weer saldocheck,nu kostte dit geintje mij 2 euro,1 filmpje gekeken..Internetradio ook gecheckt en het wordt gewoon allemaal van mijn tegoed afgeschreven..Weer 1200 gebeld en de dame in kwestie werd beetje hopeloos en bleef me maar vertellen dat dataverbruik niet van mijn normale tegoed afgeschreven kan worden..Mja,zit wat in maar het is toch echt waar
Hierover ook weer een email gestuurd,ik zit ze graag op de hielen dus doe het altijd dubbel
En ik moet op mn eerste nota wachten..Het zal mij benieuwen hoeveel ellende dit mij nog op gaat leveren,ik zit nu in ieder geval met een eindeloos online bundel en mobiel tv waar ik helemaal niks aan heb..Ik ben heeeel benieuwd naar die nota..
Bij Vodafone ging het meestal ook zo dat die problemen achteraf gecorrigeerd werden door de klantenservice.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef RemyZ het volgende:
*kleine update
Mensen met een "publieke" functie die een Hyves profiel hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef RemyZ het volgende:getuige haar hyves
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:58 schreef Osramp het volgende:
[..]
Mensen met een "publieke" functie die een Hyves profiel hebben
doe ff linkie dan.. we willen mee kunnen lachenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef RemyZ het volgende:
Angelique,ze is een herdershond getuige haar hyves die ik net bekeken heb
Ben nu wel benieuwd wat er nog meer daar bi Hi zit..Een ijsbeer bij de receptie anyone?
Wat te doen?quote:YouTube voor mobiel is een gegevensintensieve toepassing. We raden je aan bij je mobiele serviceprovider een upgrade uit te voeren naar een contract voor onbeperkte data om aanvullende kosten te vermijden.
ok klikken en door kijken?quote:
Neequote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef W00fer het volgende:
Dan krijg je dus een rekening van 0,25 euro per filmpje !
Dat is géén melding van KPN, maar van Youtube zelf. Gewoon om de mensen te waarschuwen die geen vast bedrag per maand betalen, maar bv. per MB. Dan kan Youtube nogal duur worden. Dit staat helemaal los van KPN, en krijg je altijd als je voor het eerst naar Youtube gaat met een telefoon, of op de computer naar http://m.youtube.com/quote:
Aha, bedankt. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is géén melding van KPN, maar van Youtube zelf. Gewoon om de mensen te waarschuwen die geen vast bedrag per maand betalen, maar bv. per MB. Dan kan Youtube nogal duur worden. Dit staat helemaal los van KPN, en krijg je altijd als je voor het eerst naar Youtube gaat met een telefoon, of op de computer naar http://m.youtube.com/
Provider?quote:Op zondag 26 april 2009 14:03 schreef Deva het volgende:Ik heb ook een USIM kaart, maar ik download ook maar met 15KBPS, wat dus niet echt te doen is als je even lekker nu.nl wil checken ofzo.
Telefoon is trouwens een Omnia. Iemand tips om dit omhoog te schroeven?
- Hi/KPNquote:Op zondag 26 april 2009 14:33 schreef Osramp het volgende:
[..]
Provider?
Datalimiet overschreden?
UMTS dekking gecheckt?
Andere sites dan nu.nl geprobeerd?
Niks aan te doen met HI. Vodafone of T-Mobile pakken lost het wel op.quote:
Nog steeds nergens last van hoor:quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef kikoooooo het volgende:
Hi is gecapt op 15kb/s. Dat kan niet sneller.
Het bericht dat ik vorige week postte, dat de snelheid omhoog was... Volgens mij zijn we inmiddels weer terug bij af.
Idd, dan krijg je de snelheid van de proxy te zienquote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie dat met opera mini? Want dan krijg je foute gegevens
quote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie dat met opera mini? Want dan krijg je foute gegevens
quote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef groggy het volgende:
nee ik doe het gewoon met de standaard browser van mijn nokia N8295 8GB
quote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef groggy het volgende:
nee ik doe het gewoon met de standaard browser van mijn nokia N82
En jullie hebben het standaard 'Eindeloos Online' abonnementquote:
Ik welquote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben het standaard 'Eindeloos Online' abonnement?
Hmm, vreemdquote:
Niks gewijzigd, ook geen 3Gquote:Op zondag 26 april 2009 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, vreemdOp de internetsite van Hi staat nog steeds de beperking van 128kbit/s... Heb je iets aan de internetinstellingen veranderd ofzo?
Thuis trouwens geen HSDPA/3G bereik, dus kan het nu ook niet testen
Nou, ik denk omdat je flash niet goed geïnstalleerd is...quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand enig idee waarom ik geen filmpjes op mijn mobiel (LG Arena) kan bekijken? Krijg telkens gezeur dat ik Flash moet installeren, maar dat lukt niet echt?
Is het ook niet iets met de settings o.i.d. wat ik in windows mobile moet instellen? Ik heb op de HI site gekeken of er instellingen zijn voor mij telefoon, ze worden wel verkocht maar ze hebben geen instellingen hiervoor?quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Osramp het volgende:
[..]
Niks aan te doen met HI. Vodafone of T-Mobile pakken lost het wel op.
Hi beperkt de snelheid, kun je niks aan doen. Ja, directeur van KPN worden, maar dat is 1-2-3 mss niet haalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |