Dat is géén melding van KPN, maar van Youtube zelf. Gewoon om de mensen te waarschuwen die geen vast bedrag per maand betalen, maar bv. per MB. Dan kan Youtube nogal duur worden. Dit staat helemaal los van KPN, en krijg je altijd als je voor het eerst naar Youtube gaat met een telefoon, of op de computer naar http://m.youtube.com/quote:
Aha, bedankt. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is géén melding van KPN, maar van Youtube zelf. Gewoon om de mensen te waarschuwen die geen vast bedrag per maand betalen, maar bv. per MB. Dan kan Youtube nogal duur worden. Dit staat helemaal los van KPN, en krijg je altijd als je voor het eerst naar Youtube gaat met een telefoon, of op de computer naar http://m.youtube.com/
Provider?quote:Op zondag 26 april 2009 14:03 schreef Deva het volgende:Ik heb ook een USIM kaart, maar ik download ook maar met 15KBPS, wat dus niet echt te doen is als je even lekker nu.nl wil checken ofzo.
Telefoon is trouwens een Omnia. Iemand tips om dit omhoog te schroeven?
- Hi/KPNquote:Op zondag 26 april 2009 14:33 schreef Osramp het volgende:
[..]
Provider?
Datalimiet overschreden?
UMTS dekking gecheckt?
Andere sites dan nu.nl geprobeerd?
Niks aan te doen met HI. Vodafone of T-Mobile pakken lost het wel op.quote:
Nog steeds nergens last van hoor:quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef kikoooooo het volgende:
Hi is gecapt op 15kb/s. Dat kan niet sneller.
Het bericht dat ik vorige week postte, dat de snelheid omhoog was... Volgens mij zijn we inmiddels weer terug bij af.
Idd, dan krijg je de snelheid van de proxy te zienquote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie dat met opera mini? Want dan krijg je foute gegevens
quote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie dat met opera mini? Want dan krijg je foute gegevens
quote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef groggy het volgende:
nee ik doe het gewoon met de standaard browser van mijn nokia N8295 8GB
quote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef groggy het volgende:
nee ik doe het gewoon met de standaard browser van mijn nokia N82
En jullie hebben het standaard 'Eindeloos Online' abonnementquote:
Ik welquote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben het standaard 'Eindeloos Online' abonnement?
Hmm, vreemdquote:
Niks gewijzigd, ook geen 3Gquote:Op zondag 26 april 2009 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, vreemdOp de internetsite van Hi staat nog steeds de beperking van 128kbit/s... Heb je iets aan de internetinstellingen veranderd ofzo?
Thuis trouwens geen HSDPA/3G bereik, dus kan het nu ook niet testen
Nou, ik denk omdat je flash niet goed geïnstalleerd is...quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand enig idee waarom ik geen filmpjes op mijn mobiel (LG Arena) kan bekijken? Krijg telkens gezeur dat ik Flash moet installeren, maar dat lukt niet echt?
Is het ook niet iets met de settings o.i.d. wat ik in windows mobile moet instellen? Ik heb op de HI site gekeken of er instellingen zijn voor mij telefoon, ze worden wel verkocht maar ze hebben geen instellingen hiervoor?quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Osramp het volgende:
[..]
Niks aan te doen met HI. Vodafone of T-Mobile pakken lost het wel op.
Hi beperkt de snelheid, kun je niks aan doen. Ja, directeur van KPN worden, maar dat is 1-2-3 mss niet haalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |