buitenland is mobiel internetten gewoon aftands duur :| oftewel veel bellen / smsen in je vakantie land koop een lokale prepaid kaart! stukken voordeliger!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef Gstyles het volgende:
Hi online heb ik nu 2 maanden en ik heb geen probleem met het internet op mn LG Viewty.. maar het blijft wel bud-telefoon! anyways het wordt tijd dat ze bij Hi eens duidelijkheid gaan verschaffen over de kosten van het eindeloos online netwerk voor zowel binnen als buitenland. Hier zijn ze imo nog veelste vaag over!
Ik geloof dat Vodafone daar nu wel iets voor heeft in zijn abbonementen.. ben er nog niet helemaal uit hoe en wat.. maar het scheelt in ieder geval weer de nodige centen..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
buitenland is mobiel internetten gewoon aftands duur :| oftewel veel bellen / smsen in je vakantie land koop een lokale prepaid kaart! stukken voordeliger!
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:04 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ik geloof dat Vodafone daar nu wel iets voor heeft in zijn abbonementen.. ben er nog niet helemaal uit hoe en wat.. maar het scheelt in ieder geval weer de nodige centen..
Max 15kb/s ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was het eerst, het is namelijk nog steeds niet echt snel.
Dat is ook al maanden niet meer zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef Lastpost het volgende:
Gebruik dat geintje momenteel gewoon voor m'n pc, heb hier nog geen internetaansluiting verder.
Overigens gewoon YouTube bekeken en geen extra kosten gehad.
Wat niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is ook al maanden niet meer zo
Dat zeg ik dus...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat niet?
Zit hier ook met Hi op m'n mobiel en gebruik m'n mobiel om te internetten op de computer (al een maand of 3) en bekijk geregeld YouTube materiaal zonder extra kosten.
Daarvoor ook op m'n mobiel zelf voldoende streams en YT materiaal bekeken en ook nooit extra voor hoeven betalen, volgens de afschriften en specificatie in ieder geval.
Excuus, miscommunicatie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus...Dat rekenen ze al maandne geen kosten meer voor (en voorheen, als je een instelling weghaalde), kostte het ook niets.
En?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Hier nog maar 77kbits. Eens kijken als ik herstart
Hoe heb je die screenshot gemaakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |