Wat voor simkaart heb je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef benzoni het volgende:
Ik heb sinds 10 februari een Xperia met Hi eindeloos online....
Vind het internet bijster traag en ik kan 9 van de 10 keer niet eens een filmpje van youtube downloaden.
wat ik nóg erger vind.. is dat ik geen uitzendinggemist.nl kan kijken... als ik klik op 'bekijk deze video'... word er wel geladen na een volgende pagina, maar je ziet verder niks. geen filmpje.. niet eens een soort van 'player' of hoe je dat moet noemen.. gewoon een leeg scherm.
ook speel ik het voetbal managerspel hattrick... (www.hattrick.org) en die pagina word wel gewoon geladen.. dan moet je inloggen.. dat doe ik dan ook. (username+password) alleen hij logt niet in. de pagina 'ververst' zeg maar.. ik krijg dezelfde pagina weer voor me waar ik moet inloggen.
kan het misschien aan bepaalde instellingen liggen? en zo ja... welke ? of ligt het gewoon aan eindeloos online..
hoop trouwens wel dat vanaf 1 april het internet sneller word..! kpn loopt gewoon achter!
Nee sinds kort zit dat in de bundel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Eindeloos online van HI werkt bij mij perfect en maak veel gebruik van internet op mijn foon.
Geen last van betalen bij Youtube hier
die gaan over beltegoed etc.. niet de info waar ik op zit te wachten..quote:Op zondag 22 februari 2009 16:50 schreef LightLuke het volgende:
Die lijsten zijn er wel http://www.hi.nl/web/show/id=213004
vertel.. waar kan ik dat terugvinden dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee sinds kort zit dat in de bundel.
Dat komt gewoon door die ronduit kutte browser op dat ronduit kutte windows mobile.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef benzoni het volgende:
Ik heb sinds 10 februari een Xperia met Hi eindeloos online....
Vind het internet bijster traag en ik kan 9 van de 10 keer niet eens een filmpje van youtube downloaden.
wat ik nóg erger vind.. is dat ik geen uitzendinggemist.nl kan kijken... als ik klik op 'bekijk deze video'... word er wel geladen na een volgende pagina, maar je ziet verder niks. geen filmpje.. niet eens een soort van 'player' of hoe je dat moet noemen.. gewoon een leeg scherm.
ook speel ik het voetbal managerspel hattrick... (www.hattrick.org) en die pagina word wel gewoon geladen.. dan moet je inloggen.. dat doe ik dan ook. (username+password) alleen hij logt niet in. de pagina 'ververst' zeg maar.. ik krijg dezelfde pagina weer voor me waar ik moet inloggen.
kan het misschien aan bepaalde instellingen liggen? en zo ja... welke ? of ligt het gewoon aan eindeloos online..
hoop trouwens wel dat vanaf 1 april het internet sneller word..! kpn loopt gewoon achter!
Tijd geleden groot op de homepage gestaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef Gstyles het volgende:
[..]
vertel.. waar kan ik dat terugvinden dan?
Je hebt een telefoon met Windows Mobile zekerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou hem met een andere provider (zoals t-mobile of vodafone) nemen. Ik internet zo'n 2 uur per dag op mijn telefoon, icm hi eindeloos... En als ik opnieuw een keuze mocht maken, dan was ik zeker niet nogmaals voor eindeloos online gegaan omdat het echt dramatisch traag is.
Neequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt een telefoon met Windows Mobile zeker
Inderdaad. Hi is wel retegoedkoop, zeker met studentenkorting.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Hm ok. Ik wil wel overstappen voor mijn iPhone naar bijvoorbeeld T-Mobile, maar heb het idee dat ik dan qua abbo + onbeperkt internet godsgruwelijk veel duurder ben als nu bij Hi.
Hoeveel betaal je nu dan? Het goedkoopste iPhone abonnement is 29,95 p/m inclusief onbeperkt internet, maar dat had je vast al gezien..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Hm ok. Ik wil wel overstappen voor mijn iPhone naar bijvoorbeeld T-Mobile, maar heb het idee dat ik dan qua abbo + onbeperkt internet godsgruwelijk veel duurder ben als nu bij Hi.
Hoe heet dat abbonnement met alles included ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je nu dan? Het goedkoopste iPhone abonnement is 29,95 p/m inclusief onbeperkt internet, maar dat had je vast al gezien..
Het iPhone-abonnementquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heet dat abbonnement met alles included ?
Want ik zie verschillende abbo's staan bij T-Mobile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |