Die extra kosten voor streaming zijn al in februari afgeschaftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:28 schreef ABombali het volgende:
Ja Hi is kut, vooral de extra kosten voor streaming...en de lage datalimiet
En is dat zo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:22 schreef Mr.Chippie het volgende:
Al een paar keer een sms van kpn gehad dat ik over de 200MB zat
Ja, 10x het gemiddelde gebruik is de limiet. Maar daar zijn geen harde cijfers van, en ze verschillen elke maand.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En is dat zo?
Er moet iets over datagebruik bij de beruchte 'algemene voorwaarden' staan.
Misschien met een Fair Use Policy.
quote:Eindeloos Online en Eindeloos Online XtraSnel zijn bestemd bijv. voor het surfen op internet en het versturen of ontvangen van e-mail, (inclusief zgn. push-emaildiensten zoals bijv. van BlackBerry). Continu downloaden valt daar bijv. dus niet onder.
Hi Eindeloos wordt niet teruggeschroefd in snelheid. Je krijgt 2 waarschuwingen en 3 strikes you're out.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef dramatiek het volgende:
Hi Fukkers. 260MB. Was ook niet echt op de hoogte dat de fair use policy inhield dat je maar +- 200-250 mb mocht downloaden. Streaming audio met lastfm zit er dus niet in. Na 5 dagen al teruggeschroefd naar iets van 15 Kbsec. Eindeloos Online duurde dus 5 dagen. Nu is het onwerkbaar
Betaal ik nu ook extra als ze die cap erop zetten?
Idd. Voorwaarden kun je vinden op de KPN of Hi site. En mensen die denken dat providers je één maand iets uit laten proberen en dat ze dan zelf niet hoefen te reageren om het stop te zettenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Office-sir het volgende:
Ah dus eigenlijk is dit topic er eentje voor naieve mensen die er wederom ergens ingetuind zijn? Sorry geen medelijden hier maar wel een haha, haha.
Zit wel een cap op . 128kbits tot eerste volgende maandquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Hi Eindeloos wordt niet teruggeschroefd in snelheid. Je krijgt 2 waarschuwingen en 3 strikes you're out.
Gewoon een kwestie van een paar Youtube filmpjes kijken en Uitzending gemist. Zit je zo op 250 mb.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:59 schreef Spike1506 het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie over die 200MB komen met mobiel internetten..
Dan ga je uit dat de transitie vlekkeloos zal verlopen.quote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
Vanaf donderdag zit ik lekker bij vodafone. Eindelijk van die langzame bagger af.
Is allemaal al lang geregeld.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ga je uit dat de transitie vlekkeloos zal verlopen.![]()
Ik verwacht volgende week een topic over problemen met het opzeggen van het abonnement van KPN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |