Die extra kosten voor streaming zijn al in februari afgeschaftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:28 schreef ABombali het volgende:
Ja Hi is kut, vooral de extra kosten voor streaming...en de lage datalimiet
En is dat zo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:22 schreef Mr.Chippie het volgende:
Al een paar keer een sms van kpn gehad dat ik over de 200MB zat
Ja, 10x het gemiddelde gebruik is de limiet. Maar daar zijn geen harde cijfers van, en ze verschillen elke maand.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En is dat zo?
Er moet iets over datagebruik bij de beruchte 'algemene voorwaarden' staan.
Misschien met een Fair Use Policy.
quote:Eindeloos Online en Eindeloos Online XtraSnel zijn bestemd bijv. voor het surfen op internet en het versturen of ontvangen van e-mail, (inclusief zgn. push-emaildiensten zoals bijv. van BlackBerry). Continu downloaden valt daar bijv. dus niet onder.
Hi Eindeloos wordt niet teruggeschroefd in snelheid. Je krijgt 2 waarschuwingen en 3 strikes you're out.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef dramatiek het volgende:
Hi Fukkers. 260MB. Was ook niet echt op de hoogte dat de fair use policy inhield dat je maar +- 200-250 mb mocht downloaden. Streaming audio met lastfm zit er dus niet in. Na 5 dagen al teruggeschroefd naar iets van 15 Kbsec. Eindeloos Online duurde dus 5 dagen. Nu is het onwerkbaar
Betaal ik nu ook extra als ze die cap erop zetten?
Idd. Voorwaarden kun je vinden op de KPN of Hi site. En mensen die denken dat providers je één maand iets uit laten proberen en dat ze dan zelf niet hoefen te reageren om het stop te zettenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Office-sir het volgende:
Ah dus eigenlijk is dit topic er eentje voor naieve mensen die er wederom ergens ingetuind zijn? Sorry geen medelijden hier maar wel een haha, haha.
Zit wel een cap op . 128kbits tot eerste volgende maandquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Hi Eindeloos wordt niet teruggeschroefd in snelheid. Je krijgt 2 waarschuwingen en 3 strikes you're out.
Gewoon een kwestie van een paar Youtube filmpjes kijken en Uitzending gemist. Zit je zo op 250 mb.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:59 schreef Spike1506 het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie over die 200MB komen met mobiel internetten..
Dan ga je uit dat de transitie vlekkeloos zal verlopen.quote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
Vanaf donderdag zit ik lekker bij vodafone. Eindelijk van die langzame bagger af.
Is allemaal al lang geregeld.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ga je uit dat de transitie vlekkeloos zal verlopen.![]()
Ik verwacht volgende week een topic over problemen met het opzeggen van het abonnement van KPN.
"Eindeloos" online...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:26 schreef MJay1 het volgende:
Ik klaag hier lekker mee! Kreeg een aanbod van Hi. Ik zou een maand gratis eindeloos online mogen proberen, zonder verdere verplichtingen. Nederlander als ik ben heb ik dat gedaan. Blijkt later dat het stilzwijgend verlengt is zonder dat ik het wist. Dit is mij ook nooit verteld. Nu ben ik er vanaf, maarja wel een kut streek!
Wat een vooruitgangquote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
Vanaf donderdag zit ik lekker bij vodafone. Eindelijk van die langzame bagger af.
Heb je toevallig gelijk ook een nieuw toestel gehad? Zo ja dan is het misschien niet dat het aan HI ligt... Bij mijn N97 gaat HI anders mooi snel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een vooruitgangGewoon op NORMALE snelheid sites openen en niet het gevoel hebben dat je je in 1998 bevindt.
Nee ik heb geen nieuw toestel, heb mijn oude N95 8GB gewoon gehouden icm een simonly.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Heb je toevallig gelijk ook een nieuw toestel gehad? Zo ja dan is het misschien niet dat het aan HI ligt... Bij mijn N97 gaat HI anders mooi snel.
Haal 355.6kbps dus zo'n 45 kilobyte per seconde
Edit
Hmz, mijn collega heeft ook Vodaphone en die haalt 3,5mbps![]()
Dus inderdaad het is blijkbaar toch sloom![]()
Jezus autist. Bel ze gewoon op en vraag hoe het zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef Burnie88 het volgende:
Wie kan mij helpen met de volgende vraag:
Ik heb per 24/09 een 'Hi online 19,95 Studenten' abbo afgesloten. Voor ¤ 2,95 per maand (voor de eerste 12 maanden, daarna wordt het 9,95) kan ik eindeloos online.
Nu krijg ik vandaag de rekening. Voor de periode 24/09 t/m 30/09 wordt er ¤1,95 in rekening gebracht. En daaronder staat voor een bedrag van ¤ 8,36 Hi Eindeloos Online.
Weet iemand hoe dit zit? Ik snap er nu al geen reet meer van, had ik dat kutabbo maar nooit afgesloten.
Hoho, rustig maar. Misschien had nog iemand iets als dit meegemaakt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus autist. Bel ze gewoon op en vraag hoe het zit.
Hoe moeten wij nou weten hoe dat zit en hoe jouw rekening is opgebouwd?
Gewoon verkeerd aangesloten, krijg je een vergoeding en wordt het nooit terug gezetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef Burnie88 het volgende:
Wie kan mij helpen met de volgende vraag:
Ik heb per 24/09 een 'Hi online 19,95 Studenten' abbo afgesloten. Voor ¤ 2,95 per maand (voor de eerste 12 maanden, daarna wordt het 9,95) kan ik eindeloos online.
Nu krijg ik vandaag de rekening. Voor de periode 24/09 t/m 30/09 wordt er ¤1,95 in rekening gebracht. En daaronder staat voor een bedrag van ¤ 8,36 Hi Eindeloos Online.
Weet iemand hoe dit zit? Ik snap er nu al geen reet meer van, had ik dat kutabbo maar nooit afgesloten.
Bij mij ongeveer dezelfde oplossing. Ik krijg 75 euro gecrediteerd, maar de abbo kan niet gewijzigd worden.. Dus betaal ik iedere maand 6,5 euro te veel, maargoed, het wordt dus wel gecompenseerd met die creditering. Ik vind het wel best.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Gewoon verkeerd aangesloten, krijg je een vergoeding en wordt het nooit terug gezet
Ik had een jaar lang korting zodat ik maar 2,50 incl. btw. per maand hoefde te betalen, maar na een half jaar was het verhoogd naar 10 euro incl. btw. Dus ik klagen klagen klagen, konden ze het niet terug zetten blablabla. Dit was mijn zoveelste klacht dus ik eisen dat mijn abbo werd afgezegd, konden ze ook niet doen.
Nu hebben ze 1 jaar van mn abbo af gehaald en gratis eindeloos online voor de rest van de tijd
als je niet de juiste optie krijgt te horen in de vrs dan zou ik er gewoon eentje kiezen. word je daarna wel doorverbonden naar degene die je kan helpen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef Jenny_ het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je je nieuwe usim kaart echt moet activeren? Ben maandag overgezet van Telfort naar Hi en ik moest dus mijn oude sim kaart eruit halen en mijn nieuwe usim erin. Op de instructie staat dat ik de klantenservice moet bellen om mijn kaartnummer door te geven, maar ik krijg niet de juist optie te horen. Aan de website heb ik ook niet veel... misschien dat iemand hier mijn vraag kan beantwoorden. Ik kan echter wel gewoon bellen en gebeld worden.
BVD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |