Nou, als jij nou ff voor mij mn abo in orden maakt met terug zetten, dan wil ik mn abo wel opnieuw verlengenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
Ik werk bij Hi/KPN, en aan alle mensen die traag internet op hun mobiel, check of je met je nieuwe telly wel een UMTS simkaart erbij hebt. Hoevaak ik meemaak dat ze nog op hun standaard simkaart proberen te UMTSen.
En puur objectief, Hi/KPN is duizendmaal beter dan Vodaphone en T-Mobile, hun netwerk heeft zijn capaciteit bijna bereikt. Er zijn genoeg dingen aan Hi/KPN die whack zijn, maar qua netwerk is 't verreweg 't beste.
P.S. Mocht iemand nog zijn Hi of KPN willen verlengen en kapotveel korting willen krijgen drop me een PM.
Dat zal allemaal wel, maar het feit dat eindeloos online kakkatraag was heeft niets met een Usim te maken. Het was gewoon gecapped op een bepaalde snelheid en volgens mij zijn ze vandaag eindelijk begonnen om die belachelijk lage snelheid gelijk te trekken met de rest van de UMTS markt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
Ik werk bij Hi/KPN, en aan alle mensen die traag internet op hun mobiel, check of je met je nieuwe telly wel een UMTS simkaart erbij hebt. Hoevaak ik meemaak dat ze nog op hun standaard simkaart proberen te UMTSen.
En puur objectief, Hi/KPN is duizendmaal beter dan Vodaphone en T-Mobile, hun netwerk heeft zijn capaciteit bijna bereikt. Er zijn genoeg dingen aan Hi/KPN die whack zijn, maar qua netwerk is 't verreweg 't beste.
P.S. Mocht iemand nog zijn Hi of KPN willen verlengen en kapotveel korting willen krijgen drop me een PM.
Oh, jij bent zo'n klantje die denkt alles beter te weten, dat is wel leuk altijd aan de telefoonquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar het feit dat eindeloos online kakkatraag was heeft niets met een Usim te maken. Het was gewoon gecapped op een bepaalde snelheid en volgens mij zijn ze vandaag eindelijk begonnen om die belachelijk lage snelheid gelijk te trekken met de rest van de UMTS markt.
Geef me dan aub het bewijs dat hi eindeloos niet gecapped is op 128/64kbps. Want dat is gewoon zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n klantje die denkt alles beter te weten, dat is wel leuk altijd aan de telefoon
Ik ben geen helpdesker n00b. En tuurlijk is het gecapped, noem 1 internet abonnement, mobiel of anders dat Eindeloos is in de letterlijke zin van het woord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geef me dan aub het bewijs dat hi eindeloos niet gecapped is. Want dat is gewoon zo
Jij bent dus zo'n helpdesker die alles denkt te weten vanuit zijn script, maar gewoon poep praat.
Het ging om de belachelijk lage snelheid, in vergelijking met de rest van de markt. En dan haal jij de Usim erbij. Dat kán ermee te maken hebben, want dan surf je alleen via GPRS, alleen zijn de 3g snelheden bij hi niet heel erg verschillend dan de GPRS snelheden van 128kbps down.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben geen helpdesker n00b. En tuurlijk is het gecapped, noem 1 internet abonnement, mobiel of anders dat Eindeloos is in de letterlijke zin van het woord.
Dat anderen het doen betekend niet dat iedereen het moet doen. Eindeloos smsen vind ik redelijk misleidend. Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om flink over de 1000 smsjesgrens te gaan en dan doet zo een rekening au.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben geen helpdesker n00b. En tuurlijk is het gecapped, noem 1 internet abonnement, mobiel of anders dat Eindeloos is in de letterlijke zin van het woord.
Ach ja, ik vind 't nogal naief om te denken dat Eindeloos ook daadwerkelijk Eindeloos SMSen is. Als je even nadenkt snap je zelf ook wel dat dat nooit zo zou kunnen zijn, en daar komt nog bij dat het overal bij vermeld wordt dat eindeloos = 1000.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat anderen het doen betekend niet dat iedereen het moet doen. Eindeloos smsen vind ik redelijk misleidend. Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om flink over de 1000 smsjesgrens te gaan en dan doet zo een rekening au.
Als de reclamecodecommissie kwaad wil, hebben ze echt wel een grond om het woord "eindeloos" aan te passen...
Idd, RTFMquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind 't nogal naief om te denken dat Eindeloos ook daadwerkelijk Eindeloos SMSen is. Als je even nadenkt snap je zelf ook wel dat dat nooit zo zou kunnen zijn, en daar komt nog bij dat het overal bij vermeld wordt dat eindeloos = 1000.
Hmquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:05 schreef Blaap het volgende:
Nu kan je ook gratis filmpjes kijken met Hi!
Dat is al sinds februari ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Blaap het volgende:
[..]
Eerst kostte streaming 0,25 cent per mb.
Nou, ik heb toevallig een maaand geleden die Xperia aanbieding genomen, en kreeg wegens nummeroverzetting voor 1 week oid een 'leensimkaart', met een 0 euro abo. Dat stond overigens alleen ergens midden in dat kut klantenservicegedeelte van hi.nlquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 00:28 schreef tijntjethf het volgende:
Zolang je niet op 'KPN streaming' zat of hoe die verbinding ook maar mag heten, heeft het mij nog nooit iets gekost?
@ ts das al heul lang graitsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:18 schreef nlboy het volgende:
Sinds gisteren heb ik een abonnement bij Hi met eindeloos online. Vandaag ging ik internetten naar Youtube, blijkt dat ze 25 cent per minuut er voor vragen.Terwijl ik met T-Mobile wel gewoon de site kon bezoeken. Kortom hoezo eindeloos?! En het vreemde is dat ze heel groot er mee adverteren, terwijl T-Mobile dat niet doet en wel gewoon onbeperkt internet aanbieden. Ik heb nu een nieuw mobieltje met alles er op er aan, terwijl ik nu word beperkt door kut Hi/KPN.
Klacht: Adverteren met Eindeloos en 9,50 euro per maand betalen terwijl er wel gewoon beperkingen zijn.![]()
Meer info graagquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Jajong het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |